EVENT TICKET

Wednesday, June 18, 2014

تقوی اور سچی توبہ کے ساتھ رمضان کے مہینے کا استقبال

تقوی اور سچی توبہ کے ساتھ رمضان کے مہینے کا استقبال

[1]

کی طرف سے
شیخ عبدالعزیز بن Abdillah بن باز



مہینہ تو ہم آنے جلد ہی اس کے آنے یاد. جی ہاں، ماہ رمضان، علیہ کی مکمل مہینے کے، بہت سے فضائل ہے کہ مہینے کے مہینے. ایک مسلمان کی حیثیت سے ہم ممتاز تصویریں استقبال کرنے کے لئے خود کو تیار کرنا شروع کر دیا جائے گا. ہم خود کو بہتر بنانے اور afterlife خود تیار کرنے کے لئے اس خاص لمحے کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لئے خود کو تیار کرنے کے لئے شروع کیا جانا چاہئے. ہم یقینی طور پر ان قیمتی لمحات کی طرف سے پرچی نہیں کرنا چاہتے ہیں. کس طرح محروم کرنے کے لئے اور کس طرح محروم کرنے کے لئے، اگر ایسا ہوتا ہے. ہم ضروری اگلے رمضان کو زندہ نہیں دیکھ سکتا. کتنے گزشتہ سال رمضان کے مہینے میں ہمارے ارد گرد رہتے ہیں، لیکن اب وہ اب موجود نہیں ہیں جو لوگوں، وہاں خود کو بہتر بنانے کے لئے کوئی اور موقع ہے اور وہ آخرت دفعات دوبارہ پیش. اس کی بجائے ایک سال کے لئے انتظار کر رہے، رمضان یہ ضروری ہماری رسائی نہیں تھا صرف چند دن ہے. جی ہاں، خدا، صرف ہم وہ اس رمضان میں تیری عبادت کر سکتے ہیں تو ہماری عمر panjangkanlah، تیری بھیک طلب کرتا ہوں.

رمضان المبارک کے مہینے کے سلسلے کے ساتھ، ہم نے قارئین کے شیخ عبدالعزیز بن باز بن Abdillah بن Abdirrahman جلد کو پیش مشورہ پیش کرتے ہیں. وہ اسے رمضان کے مہینے کی آمد نے rahimahullah لئے کہا، جب انہوں نے یہ مشورہ کا اظہار کیا. آخر میں، ہم یہ مشورہ خاص طور پر ہمارے اور عام طور پر مسلمانوں کے لئے مفید ہو سکتا ہے امید ہے کہ. یہاں وہ جلد مشورہ ہے.
_______________________________________________________________________

تمام مسلمانوں کو میرا مشورہ ہے، ان میں ہمیشہ اللہ تعالی کے لئے وقف ہیں. انہیں (رمضان کے) مہینہ کی آمد واقعی تمام گناہ سے توبہ کے ساتھ بہت اچھا ہے کا خیر مقدم کرتے ہیں. انہیں اپنے مذہب کو سمجھنے اور ان کے روزے اور qiyâmul Lail (رات کی نماز) سے متعلق قوانین کو جاننے کے لئے کی کوشش کر رہے کی طرف سے اس کا استقبال کرتے ہیں. نبی Shallallahu'alaihi و sallam کے الفاظ کی بنیاد پر:

من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين

جو شخص اللہ تعالی کی طرف سے دونوں مطلوبہ، انہوں نے کہا کہ اللہ تعالی نے اس دین کی تفہیم فراہم کرتا ہے [2]

اس کے علاوہ نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کے الفاظ:

إذا دخل رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب جهنم وسلسلت الشياطين

رمضان المبارک کے مہینہ آ گیا ہے تو، جنت کے دروازے کھول دیے جاتے ہیں اور جہنم کے دروازے بند ہیں اور شیطان جکڑے [3]

اس کے علاوہ، نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے الفاظ کی بنیاد پر:

إذا كان أول ليلة من شهر رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن وغلقت أبواب النار فلم يفتح منها باب وفتحت أبواب الجنة فلم يغلق منها باب وينادي مناد يا باغي الخير أقبل ويا باغي الشر أقصر ولله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

رمضان المبارک کے مہینہ کی پہلی رات آ گیا ہے، تو شیطان اور شرارتی جنن جکڑے، اورجہنم کے دروازے بند ہے کوئی بھی جس کی، جنت کے دروازے کھول رہے ہیں، کوئی بھی کھلے ہیں بند ہیں. اس کے بعد اے برائی کا ارتکاب کرنے والوں، باز! بے شک اللہ تعالی بہت سے بندوں کو دوزخ کے عذاب سے آزاد کیا گیا ہے. ہر رات ہو رہا تھا (اطاعت پر زور دینے کے ساتھ اللہ تعالی کے لئے)، "، menghadaplah نیکی اے سالک رونا وہاں فرشتے ہیں جو (رمضان کے مہینے) [4]

رسول Shallallahu'alaihi و sallam نے کہا کہ:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه

جس ناقابل معافی گناہ گزر چکا ہے جو اللہ تعالی سے اجر کے ایمان کی وجہ سے روزہ اور توقع تھی. جس کی وجہ سے اللہ تعالی سے ایمان اور ثواب کی امید کی شام نماز کارکردگی کا مظاہرہ، تو اس کے گناہ ماضی معاف کر رہے ہیں. جس کی وجہ سے ایک ایمان کا احساس اور اللہ تعالی سے ثواب کی امید کی القدر کی رات پر نماز انجام دیتا ہے، تو اس کے گناہ ماضی معاف کر رہے ہیں. [5]

نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا:

قال الله كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه

اللہ تعالی نے بنی آدم کے تمام اچھے اعمال. روزے کے علاوہ، روزہ میری وجہ سے ان کے ہے اور میں جواب دے رہے تھے. روزہ ڈھال ہے "، کا کہنا ہے کہ. تم میں سے کوئی روزے چل رہے ہیں، تو اسے گندی کا کہنا ہے کہ وہ کسی یا جنگ کی طرف سے heckled کیا گیا تھا اور.، تو اس کے "میں نے تیزی سے چل رہا ہوں." اس کے ہاتھ میں ہے جو محمد،، تیزی سے چل رہے ہیں جو واقعی بہت برا سانس لوگوں کی روح کی طرف سے تیل کستوری سے زیادہ خوشبودار ہے، کا کہنا ہے کہ چللا وہ کو توڑنے کے لئے ہے، اگر اللہ تعالی کی طرف. روزے کی حالت میں وہ افراد جنہوں نے وہ خوش ہے اور اپنے رب کے ساتھ ملاقات کی تو انہوں نے اس کا روزہ عبادت کے ساتھ خوش ہے، دو خوشی (کہ) ہے. [6]

اس کے علاوہ نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کے الفاظ:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في أن يدع طعامه وشرابه

باطل کے الفاظ کو چھوڑ کر اور اعمال جھوٹ نہیں کرتے جو لوگ، تو اللہ تعالی نے روزے کی حالت کے خلاف اس کی ضرورت نہیں تھی. [7]

لہذا تمام مسلمانوں کے لئے اپنے عہد نامہ، اللہ تعالی اور اس کے تمام غیر اخلاقی کارروائیوں سے ان کے روزے کی حالت میں برقرار رکھنے کی کوشش میں ان کے ہمیشہ وقف چرچ ہیں. انہیں اچھا کرنے میں سنجیدہ ہو کے طور پر بھی کی bershadaqah طرح دوڑ نیکی کی ایک قسم کی کارکردگی کا مظاہرہ، قرآن پاک، نماز کے موتیوں کی مالا، tahlil، tahmid، Takbir اور istigfâr کی شدت ریڈنگ ضرب. ماہ (رمضان) سے قرآن کا مہینہ ہے:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

(اس کی وضاحت کی ہے کچھ دن) رمضان، ماہ کے مہینے جس میں لوگوں اور سراگ کی وضاحت کے لئے ایک ہدایت اور (حق اور باطل کے درمیان) فرق کے طور پر قرآن مجید کے (آغاز) حاصل. [امام فرمان / 2:185]

لہذا، ایک وقت میں، سکوئر قرآن پڑھنے مسلمانوں، مردوں اور عورتوں کے لئے ہے disyari'atkan جب دن اور رات. نبی محمد صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کی طرف سے کے طور پر حروف میں سے ہر، احسان اور دس گنا کے ساتھ اجروثواب حاصل نیکی کے قابل ہے. (اچھا کر رہی کی روح ہے) اچھا کمان اور ظالم سے منع، دور حق پر ایک دوسرے کی حوصلہ افزائی (بھی کے لئے ایک جذبہ کے ہمراہ ہو) جس، vices اور گناہوں کی تمام شکلوں سے دور رہنے کی روح کے ہمراہ ہونا چاہیے.

ماہ رمضان کے مہینے میں تو بدسورتی جواب ہے، اس میں (قیمت) اچھے اعمال میں اضافہ ہوتا ہے. لہذا، ایک مسلمان سکوئر کہ اللہ تعالی کی ذمہ داری کو پورا کرنے اور دور اللہ تعالی نے منع فرمایا ہے کہ تمام سے اسے چارج کرنے کے لئے واجب ہے. اور مزید اضافہ رمضان المبارک کے مہینے میں (نے روکا ہے کہ ذمہ داریوں اور نواہی کو) ان کی توجہ دو. سکوئر سے، بیمار کا دورہ، کی bershadaqah مختلف اچھے اعمال کو نافذ (​​قبر) کے جسم کی فراہمی، رسی silaturrahmi کو مربوط، قرآن پاک پڑھیں، نماز کے موتیوں کی مالا، tahlil، tahmid، istigfâr پڑھنے کے لئے ایک مسلمان کے لئے اس کے ساتھ ساتھ میں disyari'atkan ، نماز اور دیگر نیکی کی ایک قسم. انہوں نے کہا کہ اللہ تعالی سے ثواب لانے کی امید ہے اور اس وجہ سے سزا کے خوف کے (کیونکہ روکا، کہ کیا). ہم اللہ تعالی ان کی خوشی کی طرف تمام مسلمانوں کو اس کی توفیق دے سکتا ہے، اللہ تعالی سے دعا گو ہیں. ہم روزہ کی زندگی کو لمبا اور ایمان کے ساتھ Lail (رات کی نماز یا terawih روکا) رکھیں، qiyamul اور ثواب کے لئے ان کی خواہش کی بنیاد پر کر سکتے ہیں تاکہ ہم بھی اس سے پوچھو. ہم بھی اللہ تعالی کے لئے اپیل کے طور پر، اللہ تعالی نے ہمیں دے سکتے ہیں اور تمام مسلمانوں کی تفہیم اس مذہب کے، keistiqamahan. پہلا اور غضب اور اللہ تعالی کے عذاب پڑ سکتا ہے سے بچنے کے لئے. ہم اللہ تعالی Muslmin کے حکمران کے لئے اس کی توفیق دے سکتا ہے، اللہ تعالی سے دعا گو ہیں. اللہ تعالی ان کی صورتحال کو بہتر بنانے کے اور اللہ تعالی کے لفظ کے اوتار کے طور پر، زندگی کے تمام پہلوؤں کے بارے میں اللہ تعالی کی شریعت شریعت لاگو کرنے کے لئے توفیق کرنے کے لئے ان کو دینے کے لئے، ان کو ہدایت دینے کے لئے جاری کر سکتے ہیں:

وأن احكم بينهم بما أنزل الله

تم اللہ تعالی کے نازل کے مطابق ان کے درمیان مقدمات کا فیصلہ کرنا چاہئے [امام Maidah / 5:49]

بھی ان کے الفاظ:

أفحكم الجاهلية يبغون ومن أحسن من الله حكما لقوم يوقنون

قانون کی جہالت وہ چاہتے ہیں، اور (قانونی) ایمان والوں کے لئے اللہ کے (قانون) سے بہتر کون ہے ہے؟ [امام Maidah / 5:50]

بھی ان کے الفاظ:

فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

اس کے بعد، آپ کے رب کی طرف سے، وہ آپ کو وہ اتفاق نہیں کر سکتے ہیں کہ کیس میں جج بنانے تک تو وہ تمہیں دیا ہے کہ ایک فیصلہ کرنے کے لئے ان کے دلوں میں کچھ چیلنج میں محسوس نہیں کرتے، یقین نہیں ہے (حقیقت میں) ہیں، اور وہ مکمل موصول. [النساء / 4:65]

بھی ان کے الفاظ:

يا أيها الذين آمنوا أطيعوا الله وأطيعوا الرسول وأولي الأمر منكم فإن تنازعتم في شيء فردوه إلى الله والرسول إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر ذلك خير وأحسن تأويلا

اے ایمان والو، اللہ کی اطاعت کرو اور رسول (اس) کی اطاعت، اور تم میں سے ulil amri. تم سے کچھ پر اختلاف ہے تو، تو اللہ کو واپس وہ (اللہ تعالی قران) اور اس کے نبی (سنت)، اگر تم واقعی اللہ اور آخرت کے دن پر یقین رکھتے ہیں. اس طرح کی ایک (فائدہ مند) اور آخر میں بہتر. [النساء / 4:59]

بھی ان کے الفاظ:

قل أطيعوا الله وأطيعوا الرسول

کا کہنا ہے کہ: "اللہ کی اطاعت کرو اور رسول [an-Nûr/24: 54] اطاعت

بھی ان کے الفاظ:

وما آتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا واتقوا الله إن الله شديد العقاب

آپ میسنجر کو دیا جاتا ہے کیا، اس کے بعد قبول کرتے ہیں، اور اس نے تمہیں منع کیا ہے، تو چھوڑ کر. اور ڈرو اللہ سے. بے شک اللہ کے قانون میں بہت سخت ہے. [Hasyr/59: 7]

ان مسلمانوں کی ذمہ داریوں میں سے کچھ کے ساتھ ساتھ ان کے رہنما ہیں. حکمرانوں اور علماء (بھی) اللہ تعالی اور بلند waa کے لئے وقف کیا جائے گا، اس کی شریعت کے جمع کرانے اور ان کی زندگی میں اس کا اطلاق. کی وجہ سے اللہ کی شریعت (ہم حاصل کریں گے) احسان ہے، رہنمائی، آخر نتیجہ ستائش ہے، اللہ تعالی، حقیقت اور شریعت کے کی خوشی (ہم کر سکتے ہیں) کی kezhaliman کارروائی سے بچنے کے.

ہم سراگ، ارادوں اور اچھے اعمال فراہم کر سکتے ہیں، اللہ تعالی سے دعا گو ہیں.

وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى أله وأصحابه أجمعين

[سنت ایڈیشن میگزین 03/Tahun XV / شعبان 1432/2011M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے، JL. سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون. 0271-858197 0271-858196 فیکس]
_______
پاورقی
[1]. 'Majmu کی فتاوی و Maqâlâtu Mutanawwi'ah، 15/51-55 سے ترجمہ
[2]. کتاب شیخ الاسلام 'علمی، باب انسان میں HR امام بخاری Yuridillâhu bihi Khairan Yufaqqihhu fid الدین، کوئی. 71 اور امام مسلم، زکوة Kitâbuz، باب Nahyu ایک 'annealing Mas'alah، کوئی کی تاریخ. 1037
[3]. خلق Bad'il Kitâbu میں HR امام بخاری، باب Shifati شیطان Junûduhu و،، کوئی. 3277 اور امام مسلم کی تاریخ، Kitabus سے shiyam، باب Fadhli Syahri رمضان، نہیں. 1079
[4]. HR. Kitabus shaum میں ترمذی میں، باب Ja'a ما فائی Fadhli Syahri رمضان، نہیں. 682 اور ابن ماجہ، Kitabus سے shiyam، باب Ja'a ما فائی Fadhli Syahri رمضان، نہیں. 1642
[5]. HR امام بخاری، Kitabus shaum میں میں، باب انسان ایمان کی شمع رمضان و ihtisâban، کوئی. 1901 امام مسلم، Kitabus Shalâtil Musâfirîn و Qashrihâ، باب اللہ تعالی targhib فائی Shiyâmi رمضان، کوئی تاریخ. 760
[6]. HR امام بخاری، نہیں. 7492 اور امام مسلم، no.1151 کی تاریخ
[7]. HR امام بخاری، کے طور پر فرض کی کتاب، باب انسان لام چیز 'Qaulaz ZURI وال' Amala bihi، کوئی. 1903

Saturday, June 7, 2014

رمضان، ماہ نعمت ہے. روزے کی حالت میں لوگوں کو ایک خصوصی دروازے سے جنت میں جانے کے

رمضان، ماہ نعمت ہے. روزے کی حالت میں لوگوں کو ایک خصوصی دروازے سے جنت میں جانے کے

کی طرف سے
ڈاکٹر ناصر بن Abdirrahman بن محمد رحمہ اللہ تعالی Juda'i

ذمہ داری رمضان کے روزے
اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"کیا تم اس سے ڈرتے ہیں کہ، تم سے پہلے لوگوں پر کے طور پر ضرورت روزے کی حالت میں تم پر فرض ہے، اے ایمان والو." [امام فرمان: 183]

اللہ تعالی کہتے ہیں:

فمن شهد منكم الشهر فليصمه

"مہینے میں (اپنے ملک میں) موجود ہے جو تم میں سے جو شخص، کہ وہ اس مہینے میں روزہ رکھنا چاہتا تھا میں سے ایک تھا." [امام فرمان: 185]

نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:

بني الإسلام على خمسين ...

"اسلام پانچ (جوڑوں) پر بنایا گیا ہے."

پھر اس نے sallallaahu 'alaihi و sallam رمضان کے مہینے میں روزے کی حالت میں، ان کے بارے میں کہا. مسلمانوں نے رمضان میں روزہ رکھنے کی ضرورت پر اتفاق کیا ہے.

تاہم، کے نام کے ساتھ اس ماہ رمضان کے نام (بنیادی) کی رائے (انحراف) کی ایک فرق ہے. یہ (سرخ گرم، شہوت انگیز مطلب AR-ramdhaa ') turmadhu (ترمض) fiihidz Dzunuub (اس گناہ انسانی گناہ میں جلا دیا) رمضان کی وجہ سے بلایا اور الرمضاء شدة الحر ہے کہ (بامعنی روکا کے نقطہ نظر سے) دلیل دی گئی ہے. [1] عرب قدیم زبان کے مہینوں کے نام منتقل، وہ حقیقت اور حالت کی بنیاد پر ان مہینوں فون کیونکہ جب دوسروں کے دور وقت ہوتی ہے جب کہ رمضان ہے کہ نام نہاد رائے کا اظہار کیا. پھر اتفاق سے اس ماہ جلانے گرم، شہوت انگیز موسم پر پے آتا ہے، یہ رمضان المبارک کے اس ماہ کے نام کے ساتھ کہا جاتا ہے. [2]

رمضان اور پرائمیسی کی رحمتوں کا مہینہ
ماہ رمضان کے بہت سے علیہ، فضائل اور دوسرے مہینوں کی ملکیت نہیں کر رہے ہیں مختلف خصوصیات ہیں.

پہلی نعمت ہے، کہ رمضان کے روزے کی وجہ terampuninya گناہوں اور مختلف غلطیوں کے خاتمے ہے.

صلی اللہ علیہ وسلم سے ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے حدیث راھ Shahihain کہ عنہ، میں موجود علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam، انہوں نے کہا کہ:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"جس نے (اللہ تعالی سے) کیونکہ ایمان اور ثواب کی امید کے رمضان کے روزے، اس نے اپنے گناہ گزشتہ ہیں معاف کیا جائے گا." [3]

اور ابو Hurairah سے Shahiih مسلم میں اللہ تعالی کے رسول عنہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا ہے کہ

الصلوات الخمس والجمعة إلى الجمعة ورمضان إلى رمضان مكفرات لما بينهن إذا اجتنبت الكبائر.

"واجب پانچ وقت نماز، اگلے رمضان اگلے جمعہ، اور رمضان کے لئے نماز جمعہ کے بڑے گناہوں dijauhkannya کے غیر موجودگی میں ماضی میں ارتکاب گناہ دھو." [4]

دوسری نعمت ہے، اس ماہ، یعنی Lailatul القدر کی رات ایک ہزار مہینوں سے ایک رات بہتر ہے. لیکن اس معاملے پر اگلے باب میں خاص طور پر اور الگ الگ خطاب کیا جائے گا.

تیسرے نعمت، ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے راھ Shahihain میں موجود حدیث ہے کہ اللہ تعالی عنہ بھی شامل فضائل کی وضاحت اور بہت مبارک اس ماہ keistimeaan کہ بہت سے دیگر روایات، ہیں، نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ

إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب النار وصفدت الشياطين.

"رمضان آسمان کے دروازے کھول رہے ہیں آتا ہے، اورجہنم کے دروازے بند ہیں اور شیطان شیطان جکڑے جاتے ہیں." ​​[5]

ایک ناسا میں اور امام احمد کی تاریخ اضافی ہے، جبکہ: "یہ رمضان، علیہ کی مکمل ماہ آپ کے لئے آیا ہے" [6]

چوتھے نعمت، مسلمانوں کے درمیان اس ماہ کی نعمت بہت سے فضائل اور دنیا اور آخرت، یہ ہیں دونوں ہے کہ روزے کے فوائد تک رسائی حاصل کرنے کے قابل ہیں:

سانسارک 1. فضائل
پہلا: تقوی.
اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"تم کہ اللہ سے ڈرتے، تم سے پہلے لوگوں پر کے طور پر ضرورت روزے کی حالت میں تم پر فرض ہے، اے ایمان والو." [امام فرمان: 183]

نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے بھی امام Shahiihain کی کتاب میں بیان ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ رضی عنہ کی حدیث میں کہا:

والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم.

"روزہ ایک دن روزہ رکھنے کی حالت میں تم میں سے ایک، پھر وہ گندی اور چللا نہیں کہنا چاہئے کہ اگر، ایک ڈھال ہے. کسی کی مذمت کی اور اس کے chided آپ ہے، تو وہ 'میں روزے سے ہوں، دیکھو.' کہنا چاہیے "[7]

صلی اللہ علیہ وسلم کے کلام علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam: "روزہ ڈھال ہے،" روزہ قیامت کے دن، اس کی دنیا کی زندگی میں ہوس اور منکر کے روزے کی پرورش پر جہنم کے غضب کے مجرم کو برقرار رکھتا ہے مطلب یہ ہے کہ. [8] نبی sallallaahu 'alaihi و sallam بھی گندی اور نیچ الفاظ، برے اعمال کو چھوڑنے اور غصہ کے جذبات کو چھوڑ روزے دار کے ہدایت کی ہے. اور روزہ عظیم کردار اداکار اس کے تقوی کے اس ڈگری کو حاصل میں مدد ملے گی. کہ مزاج ستائش ہے.

دوسرا: Pahala کی بہلتا.
ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے حدیث راھ Shahiihain میں anhhu نے کہا کہ حدیث کی کتاب کی بنیاد پر:

قال الله عز وجل: كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به ...

"اللہ تعالی نے آدم سے کیا جاتا ہے کہ ایک صدقہ کے ہر بیٹے روزے کے علاوہ، اس کے لئے ہے، کا کہنا ہے کہ. بے شک یہ میرا روزہ کے لئے تھا. میں بدلہ ... 'گا "

امام مسلم کی تاریخ:

كل عمل ابن آدم يضاعف الحسنة عشر أمثالها إلى سبعمائة ضعف قال الله عز وجل إلا الصوم فإنه لي وأنا أجزي به يدع شهوته وطعامه من أجلي.

"آدم کی ہر بیٹے کیا جاتا ہے ایک صدقہ کئی گنا بڑھ جائے گا. نیکی دس سو سات بار میں کئی گنا اضافہ. پھر اللہ تعالی روزے کے علاوہ "، کا کہنا ہے کہ. بے شک یہ میرا روزہ کے لئے تھا اور میں نے اجر دیا جو ایک تھا. میں واحد ہوں میں روزہ اور کھانے کے orgasm کے چھوڑ جو لوگ. "[9]

ایک نووی امام rahimahullah نے "اللہ Ta'ala کا کلام، امریکہ 'اور میں جو اجر دیتا ہوں،' خدا کی عظمت کا تحفہ کے ایک حقیقی وضاحت اور اس کے پاس کثرت کی چیزیں ضرور عظیم اور ادار جب خبر کے لئے اجر جواب، انہوں نے کہا کہ وہ خود واپس برداشت کرے گا، یہ وہ جواب کی سطح پویترا اور کس طرح وسیع تحفہ انہوں نے کہا کہ دیتا ہے کہ کس طرح زیادہ سے زیادہ سے پتہ چلتا ہے. "[10]

تیسری: برا سانس درحقیقت روزہ دار تیل کستوری کی خوشبو سے زیادہ اللہ Ta'ala کی نظر میں بہتر ہے.

ابو کرتے رضی عنہ کی ایک حدیث میں نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے لفظ کے طور پر:

والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك.

"رب کے لئے محمد کی روح ہے اس کے ہاتھ میں (تھا)، یہ تیل کستوری کی خوشبو سے زیادہ اللہ کے نزدیک زیادہ خوشبودار ایک روزہ کے منہ کی بو تھی."

امام khaluuf کا مطلب ہے کہ روزے کے نتیجے کے طور پر منہ کی بدبو میں تبدیلی. لیکن یہ اللہ Subhanahu و Ta'ala کی نظر میں اچھا کر دیتا ہے اور اسے بھی پسند. یہ کس طرح گرینڈ پنجاب یونیورسٹی-آسا معاملہ اللہ Ta'ala سے پتہ چلتا ہے. انسانوں کی طرف سے سمجھا جاتا ہے کچھ بھی نفرت کرتا تھا اور نفرت، خدا کی طرف نکلے اس حد تک کرنے کو ترجیح دی ہے کہ کچھ ہے. یہ خدا کی اطاعت ہے جو روزے کی مشترکہ عملدرآمد پر بنایا گیا ہے.

چوتھا: بے شک، روزہ دار کو دو خوشی حاصل کرنے کے لئے
ابو کرتے رضی عنہ کی ایک حدیث میں نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے لفظ کے طور پر:

للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه.

"روزہ دار کے لیے دو خوشی اس کا روزہ اور وہ اپنے رب سے ملاقات کے وقت کی طرف سے خوش تھا،، وہ ٹوٹ گیا تھا جب خوش ہیں." ​​[11]

پانچویں: AR-Rayyaan نامی ایک خصوصی دروازے سے جنت میں ان لاگ ان کے ساتھ روزہ رکھنے والوں کے خلاف استحقاق.

ثبوت نبی سے سہل بن سعد رضی عنہ کی حدیث ہے نبی sallallaahu 'alaihi و sallam، انہوں نے کہا کہ:

إن في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لا يدخل منه أحد غيرهم. "

"بے شک جنت میں AR-Rayyaan کہا جاتا ہے کہ ایک دروازہ ہے. قیامت روزہ اس دروازے کے ذریعے کی طرح جنت میں داخل ہوگا وہ لوگ جو کے دن پر. اس دروازے کے ذریعے (جنت میں داخل ہونے کی) اجازت دی جاتی ہے جو ان لوگوں کے علاوہ کوئی ایک. "[12]

2. اپدیشک روزے کے فوائد اور سماجی
پہلا: خود مریض ہو اور مشکلات اور آفات پر قابو پانے کی اجازت دی ہے.
لہذا، اس ماہ صبر (syahru راھ shabri) کے مہینے کہا جاتا ہے. راھ-shabru (صبر) معنی نکالنے اللہ تعالی habsu (روکنے، سنیم) ہے. اس طرح، (ہوس) سے روزے یا پرہیز میں سنیم ہے اور جزوی طور پر (ہوس) ونمرتا کھایا. [13] یہ روزہ رکھنے والوں کی خواہش مضبوط ہوں گے.

دوسرا: اخلاق کی ترقی.
صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam، انہوں نے کہا کہ:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس له G حاجة في أن يدع طعامه وشرابه.

"انہوں نے کھانے اور پینے کے چھوڑ دیا اگرچہ جھوٹی تقریر اور اعمال کو چھوڑ نہیں کرتا، تو خدا (روزہ دار) کی ضرورت نہیں ہے." [14]

روزے کا جوہر، حرام کچھ، حرام ہے کہ کچھ سننے کے beruasanya نقصان کو دیکھ کر الفاظ سے نیچ بات کی ہے، اور حرام کچھ کرنے سے طرح اور berpuasanya پورے جسم کو روزے سے دونوں آنکھوں berpuasanya ہے. تعلیم کے میدان میں غریب اور مسکین کو اچھا کر رہی ہے، غریب اور امیر کے درمیان مماثلت پر ہر فرد کے لیے روزے رکھنے کی ایک رسم ہے.

3. کی صحت کے فوائد
پہلا: چربی اس میں اضافہ جاری ہے جب عیش و آرام کی، جس میں رہنے والے لوگوں کو جمع چربی خاص طور پر کے جسم آزاد اکثر بیماری کا ایک ذریعہ ہے.

اس قسم کے درد موٹاپا کی بیماری ہے. اس طرح، بھوک اور موٹاپا سے نمٹنے کے لئے بہترین طریقہ ہے.

دوسری: جسم کے دور نجاست پھینک دو، ٹاکسن جسم اور جسمانی سیال نقصان ہے کہ جمع. شریانوں میں خون کے بہاؤ کو فارغ کرنے اور بند کرنے سے خون کی وریدوں کو برقرار رکھنے کے.

تیسری: روزہ پیٹ کے السر، ہائی بلڈ پریشر، دباؤ اور ڈپریشن کے لئے ان میں سے بہت سی بیماریوں، پر ایک مثبت اثر ہے. [15] لہذا روزے کی صحت کو برقرار رکھنے میں ایک حیرت انگیز مثبت اثر پڑتا ہے. اس کے علاوہ، روزے کی حالت میں شریعت کے مطابق (سے Afdhal) سب سے بنیادی اوقات میں صحیح طریقے سے کام شروع کیا اور ہدایت کی ہے. AT-Thibbun نبوی، نے اپنی کتاب میں ابن قیم رحمہ اللہ rahimahullah کی طرف سے اشارہ کے طور پر جسم کو یقینی طور پر، اس طرح روزہ کے طور پر ایک عمل کی ضرورت ہے. [16] مغربی دنیا میں ڈاکٹروں نے طبی علاج کی مختلف ماڈلز کے مؤثر ذرائع میں سے ایک کے طور پر روزہ رکھنے نے محسوس کیا ہے. ان میں سے زیادہ تر نے کہا، "میڈیکل تھراپی میں یقینا فائدہ اٹھانا بھوک لگی ہے ایک سے زیادہ منشیات کے استعمال کا فائدہ ہے. [17] ایک اور ڈاکٹر بے شک ایک سال کے لئے مختلف ملبے کے جسم کو ختم کرنے کے لئے ایک پورے مہینہ کے روزے نے کہا، ". [18] ان مسلمانوں کو ایک سال میں ایک مکمل مہینے پر خدا کی طرف سے کی ضرورت ہے روزے کی حالت میں کیا گیا ہے جو روزہ رکھنا اور barakahnya دنیا اور آخرت کے فوائد، کی سب سے زیادہ واضح ہیں. انہوں نے کہا کہ رمضان المبارک کے روزے کی برکتیں اس کے مکمل ہے.

پانچویں، اس ماہ میں کارکردگی کا مظاہرہ اچھے اعمال کی پرداتا کی شدت، اور حوصلہ افزائی صلی اللہ علیہ وسلم کی رقم برکت sallallaahu 'alaihi و sallam نے اس مہینہ میں اعمال صالحہ کرنے کے لئے مسلمانوں کی حوصلہ افزائی. مندرجہ ذیل اعمال صالحہ میں شامل ہیں:

پہلا: Qiyaamul دوسری Lail
ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ اللہ تعالی عنہ، انہوں نے کہا کہ، "نبی sallallaahu 'alaihi و sallam طاقت کے ذریعے ان کے بتائے بغیر قیام کثرت (رمضان المبارک کی رات کی نماز) کے قائم کرنے کے لئے (صحابہ کی) حوصلہ افزائی دی. پھر اس نے sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:

من قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

'(اللہ کی طرف سے) ایمان اور ثواب کی امید کے ساتھ رمضان میں رات کی نماز قائم کی جو کوئی بھی، یقینا گناہ ماضی معاف کر رہے ہیں. "

نبی sallallaahu 'alaihi و sallam اگرچہ مر گیا پھر اس کے بعد، اس سروس کو جاری. اور کے طور پر صدیق ابو بکر کی خلافت اور عمر بن الخطاب رضی اللہ عنہ کی خلافت کے آغاز کے دوران جاری. [19] نبی sallallaahu 'رضی anhum کے اپنے دوستوں کے ساتھ alaihi و sallam دعا کبھی نہیں تراویح، تو انہوں نے کی وجہ سے مسلمانوں کے خوف سے اسے چھوڑ دیا نماز واجب کے بارے میں غور. اس کے بعد عمر بن الخطاب مسجد میں تراویح نماز ادا کرنے کے لئے لوگوں کو جمع کرنے کی پہل کی. [20] اور alhamdulillaah کی، رسم (syi'ar کی) یہ اب بھی اس دن کے لئے جاری ہے کے طور پر. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کو بہت سنجیدگی سے اور فعال طور پر عبادت میں اور دس گزشتہ رات (امام میں نماز' ماہ رمضان کے asyrul awaakhir).

عن عائشة رضي الله عنها قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا دخل العشر أحيا الليل وأيقظ أهله وشد المئزر.

[21] [22] "اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ 'sallallaahu alaihi و sallam، دس دنوں (رمضان کے مہینے میں گزشتہ) میں داخل جب، وہ، رات کی باری اس کے خاندان کو زگا اور کپڑے سخت.' عائشہ رضی anhuma، انہوں نے کہا کہ 'سے"

دوسرا: راھ صدقہ.
امام بخاری اور مسلم ابن اخراج عباس تعالی nahuma سے روایت بیان کی، انہوں نے کہا کہ:

كان النبي صلى الله عليه وسلم ود الناس بالخير وكان أجود ما يكون في رمضان حين يلقاه جبريل فإذا لقيه جبريل كان أجود بالخير من الريح المرسلة.

"نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ان کے حق میں سب سے زیادہ ادار شخص تھا. وہ رمضان المبارک میں زیادہ ادار ہے اور پھر جب جبرائیل نے اس ملاقات کی جب. تو جبرائیل وہ 'sallallaahu alaihi و sallam ہوا کہ چل کی اچھائی زیادہ ادار ہے جب ہے جو اس کے،. "سے ملاقات کی جب

اس حدیث سے سبق سے بھی زیادہ تو رمضان کے مہینے میں نعمتوں سے بھرا ہوا ہے، صدقہ اور صدقہ کو بڑھانے کے لئے سفارش کی جاتی ہے.

تیسری: تلاوت اللہ تعالی نے قرآن aanil کریم.
رمضان کے مہینے میں اللہ تعالی نے قرآن (اللہ تعالی قرآن) تلاوت کو دوبارہ پیش کرنے Disunnahkan. یہ اللہ تعالی قران میں نازل کیا گیا ہے. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ہمیشہ گیبریل، ہر رمضان میں سے ایک کے ساتھ قرآن اس کے پڑھنے hapalannya بار بار. ابن عباس anhuma کی حدیث میں بیان کیا ہے. ایک حدیث میں یہ ذکر کیا جاتا ہے:

وكان جبريل يلقاه كل ليلة في رمضان حتى ينسلخ يعرض عليه النبي صلى الله عليه وسلم القرآن.

وہ پوشیدہ تک "جبرائیل رمضان میں ہر رات اس سے ملنے. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam جبرائیل پر اس کے پڑھنے امام قرآن حفظ دکھائی تو. "[23]

رضی anhum Salafush صالح رحمہ اللہ تعالی نے قرآن کی نماز میں اور دوسرے مواقع پر اس کو دوبارہ پیش پڑھنے. [24]

چوتھا: القاعدہ اعتکاف.
اعتکاف اللہ Ta'ala کرنے کے لئے taqarrub (قریب) میں عبادت کے لئے مسجد میں خاموش ہے. رمضان المبارک کے آخری دس دنوں میں نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ہوا اعتکاف. کی حدیث میں عائشہ Radhiyallahua anhuma نے ذکر کیا ہے:

أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يعتكف العشر الأواخر من رمضان حتى توفاه الله ثم اعتكف أزواجه من بعده.

"کہ نبی رمضان کے آخری دس دنوں میں sallallaahu 'alaihi و sallam ہوا اعتکاف، (اس عمل کو روکا ہے کرنے کے لئے جاری) خدا mewafatkannya پر. اس کے بعد ان کی بیویوں کو اس کے بعد خیراتی ہوا اعتکاف جاری. "[25]

اعتکاف عبادت اور اللہ Jalla و bertaqarrub 'و Alaa پر مجرم ساندر مدد ملے گی کہ کوئی شک نہیں. اس کے علاوہ اوقات میں اس طرح رمضان کے رمضان یا آخری دس دنوں کے طور پر، جلال.

پانچویں امام عمرہ
باہر لے جانے کی فضیلت کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ مانگنا alaihi و sallam نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے ساتھ حج نہیں کر سکتا جو انصار عورت' رمضان المبارک کے دوران عمرہ کے نبی صلی اللہ علیہ کے قول ہے:

فإذا جاء رمضان فاعتمري فإن عمرة فيه تعدل حجة.

"جب رمضان آتا ہے، پھر 'آپ عمرہ، حقیقی' رمضان المبارک میں عمرہ کی قیمت میں حج کے برابر ہے اس کی فراہمی میں."

ایک اور روایت میں ہے: "(عمرہ واجب حج قانونی حیثیت تبدیل کر سکتے ہیں کی بجائے، umrahnya انصار عورتوں کا حج ہوا کے اجروثواب کی قیمت کے برابر '. رمضان المبارک میں عمرہ) میرے ساتھ حج حج کی جگہ یا جگہ لینا سکتے ہیں" [26] اس کے اجر کی قیمت، ہے' ، واجب حج اور عمرہ وغیرہ کے قانون نااہل کے طور پر، ایسا نہیں ہے. [27]

چھٹے نعمت، رمضان المبارک کی اس نعمت-نعمت اس ماہ دور شاندار میں واقع ہوئی ہے کہ بہت سے اہم واقعات ہیں. اور یقینا اس مبارک مہینہ میں واقع ہوئی ہے کہ بہت سے اہم واقعات، سب سے زیادہ غیر معمولی واقعات اور لوگوں کے لئے بہت فائدہ مند کمی واقعات اللہ تعالی نے قرآن کریم اللہ تعالی ہے.

اللہ Ta'ala کے طور پر:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

"رمضان، ماہ کے مہینے جس میں انسانیت کے لیے رہنمائی اور سراگ کی وضاحت اور (حق اور باطل کے درمیان) فرق کے طور پر اللہ تعالی نے قرآن (آغاز) حاصل ..." [امام فرمان: 185]

دریں اثنا، دیگر غیر معمولی واقعات کے، فوائد کا مکمل ہیں مندرجہ ذیل ہیں:

سب سے پہلے، Yaumul الفرقان (differentiator کے) کے طور پر نامزد کیا گیا ہے جس میں بدر الکبری،.

اس دن خدا الگ اور حق اور باطل کے درمیان ممتاز. اس طرح، جب فوج اور فراہمی کی مقدار کے لحاظ سے بدرجہا بہتر ہے کہ کافر گروپ پر بڑی فتح جو ایمان لائے اقلیت. یہ واقعہ دوسرے سال Hijriyyah میں واقع ہوئی ہے.

دوسری، Futuh مکہ
واقعی خدا مکمل علیہ Futuh (فتح) کے ساتھ مومنوں پر عظیم حق ہے دیا ہے. لوگ اسلام میں flocking رہے ہیں، تو شرک مشرکوں کے مرکز کے طور پر کام کے بعد، اسلام Daarul مکہ (اسلام کی زمین) ہو. یہ واقعہ آٹھویں سال ہجری میں واقع ہوئی ہے.

584 ایچ میں تیسری، Hiththin جنگ
اس جنگ میں، Crusaders کرشنگ شکست کا سامنا کرنا پڑا. صلاح الدین رحمہ اللہ تعالی ایوبی اور عظیم کامیابیاں حاصل، اور مسلمانوں کے حقوق کی بحالی اور بیت المقدس کو دوبارہ حاصل.

چوتھا، 'جنگ العین Jaluut
یہ ٹیٹار فوجیوں کے مسلمانوں کے لئے ایک فتح کے ساتھ ختم ہوا کہ ایک شدید جنگ ہے. یہ جنگ 658 Hijriyyah میں جگہ لے لی.

ہم رمضان کے کہ عالمی سطح پر ایک نمایاں مختلف فضائل، اور اس عظیم مہینے میں شامل علیہ کی وضاحت کے بعد، تو کوئی کوشش میں وہ مختلف فضائل sipping کے جاری رکھیں تاکہ ساتھی مسلمان بھائیوں اور بہنوں کے لئے دعا کریں، اور کر سکتے تھے جب تک درود اللہ Ta'ala کے احکامات کی عمل کے طور پر اس کو پکڑا اور اس کے رسول کی سنت پر عمل کرنے کی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam، ان کے صحابہ عظیم کی anhum رضی، اور اس امت کے پوروورتیوں منتخب کر رہے ہیں، کے طور پر بھی ہے کہ فوائد کی ایک قسم حاصل کرنے کے لئے کوششوں ukhrawi اور دنیاوی، کے ساتھ ساتھ بھلائ اورخیر کے ایک وسیع اقسام سے.

[انڈونیشی پریکٹس میں Tabaruk Anwaa'uhu و Ahkaamuhu، عنوان پر کتاب سے کاپی نوازا گیا تھا اور وقت، مصنف ڈاکٹر ناصر بن Abdirrahman بن محمد رحمہ اللہ تعالی Juda'i، پبلیشر ریڈر ابن کثیر]
_______
پاورقی
[1]. Fathul باری (IV/113).
[2]. راھ Shihhaah، چند تبدیلیوں کے ساتھ اللہ تعالی Jauhari (III/1081) کے کام،.
[3]. AT-Targhiib یفآئآئ Qiyaami رمضان صحیح بخاری (II/228) Kitaabush shaum میں انسان Shaama Ramadhaana باب Ihtisaaban و و لمن Niyyatan اور صحیح مسلم (I/524) Kitaabush Shalaah امام Musaafiriin باب.
[4]. راھ شالا-Khamsi وال نمبر علل جمعہ waatil صحیح مسلم (I/209) Kitaabuth Thahaarah باب.
[5]. صحیح بخاری (II/227) Kitaabush shaum میں اس باب Yuqaalu Ramadhaanu AW Syahru رمضان.
[6]. سنن ایک ناسا میں (IV/129) Kitaabush Shiyaam Fadhlu باب Syahri رمضان اور امام احمد کی مسند (II/230)
[7]. صحیح بخاری (II/228) Kitaabush shaum میں اس باب Yaquulu innii Shaa-IM اور صحیح مسلم (II/807) Kitaabush Shiyaam Fadhlu راھ Shiyaam باب.
[8]. موٹی Hul (IV/104).
[9]. صحیح مسلم (II/807) Kitaabush Shiyaam Fadhlush Shiyaam باب.
[10]. Syarhun Shahiih مسلم نووی لی (VIII/29).
[11]. یہ اقتباس پہلے اور ditakhrij کا ذکر کیا گیا ہے کہ ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی حدیث کے آخری حصہ ہے.
[12]. صحیح بخاری (II/226) Kitaabush shaum میں باب AR-lish Rayyaan Shaaimiin اور صحیح مسلم (II/808) Kitaabush Shiyaa-میل Shiyaam Fadhlish باب.
[13]. Syarhus سنت، امام بغوی (VI/219) کے کام.
[14]. Shahihnya میں امام بخاری (II / 228) Kitaabush shaum میں انسان لام باب چیز 'Qaula Zuur زیڈ وال' Amala bihi shaum میں مچھلی کی طرف سے روایت کیا.
[15]. Tafsiir المنار (II/138) اور Shuumuu Tashihhuu کتاب، شیخ Sa'id اللہ تعالی Ahmari (پی 16، 18) کے کام، اور ادویات کی کتابیں اور رسالے سے حوالہ جات کی ایک بہت سے (طبی) کہ صحت کے فوائد کے روزے چھیلنے ہے.
[16]. ath ہے Thibbun کی، Nabawi P 258.
[17]. کتاب Shuumuu Tashihhuu، شیخ Sa'id اللہ تعالی Ahmari (پی 17) سے مرضی کے مطابق.
[18]. Tafsiir المنار (II/148).
[19]. حدیث Shahihnya میں امام مسلم (I/523) Musaafiriin Shalaatil کتاب کی طرف سے بیان.
[20]. صحیح بخاری (II/252) کتاب Shalaah میں کیس ظاہر ہوتا ہے کہ احادیث ملاحظہ AT-Taraawiih اور صحیح مسلم (I/524) ان شاء laatil Musaafiriin کتاب.
[21]. علماء کرام (المئزر شد) کے معنی میں اختلاف ہے، بعض کے معنی اپنے معمول سے (معیار اور ME-antitas) عبادت اضافہ کی طرف سے عبادت میں مخلص ہے دلیل دی ہے. ایک اور تجویز میں tasymiir عبادت میں (جلدی) کے طور پر اس کی تشریح. دوسروں کی رائے کے لئے عبادت میں خود menyibuki میں دور اپنی بیویوں کی طرف سے ہے. Syarhun Shahiih مسلم نووی لی (VIII/71) ملاحظہ کریں.
[22]. یہ Shahihnya میں امام بخاری رحمہ اللہ (II/255) سے روایت ہے Fadhlu کتاب باب القدر Lailatil A'mal فائیل 'Asyril Awaakhir منٹ رمضان اور نے Shahihnya اللہ تعالی اللہ تعالی کے fil اجتھاد کی (II/832) اعتکاف باب کی کتاب میں مسلمانوں کے 'Asyril Awaakhir، lafazhnya کے مسلمانوں سے تعلق رکھتا ہے.
[23]. یہ Shahihnya میں امام بخاری رحمہ اللہ (II/228) سے روایت ہے راھ Shiyaam کتاب کے ابواب Ajwada Kaanan Nabiyyu ماں یفآئآئ اور نے Shahihnya رمضان میں مسلمانوں (IV/1803) کتاب کے امام Fadhaa ال باب Kaanan Nabiyyu Ajwadan Naasi الخیری مینار Riihil mursalah کار ، اور امام بخاری رحمہ اللہ lafazhnya کے سے تعلق رکھنے والے.
[24]. کتاب Majaalis Syahri رمضان، شیخ ابن Ustaimin کے کام (پی 24) ملاحظہ کریں.
[25]. یہ Shahihnya میں امام امام اعتکاف اعتکاف فائیل 'Asyril Awaakhir اور امام مسلم (II/831) امام اعتکاف کی کتاب کے باب کی کتاب کی اپنی صحیح (II/255) کے باب میں امام بخاری نے روایت کیا ہے اعتکاف اللہ تعالی Asyril Awaakhir منٹ رمضان.
[26]. Shahihnya میں امام بخاری رحمہ اللہ (II/200) کتاب کے امام عمرہ باب عمرہ رمضان یفآئآئ اور نے Shahihnya الحج باب Fadhlil 'عمرہ رمضان یفآئآئ کی (II/918) کی کتاب میں مسلمانوں کی طرف سے روایت کیا ہے.
[27]. Syarhun Shahiih مسلم نووی لی (ط / 2) اور موٹی Hul (III/604) ملاحظہ کریں.


http://almanhaj.or.id/

Monday, June 2, 2014

پہلے اکاؤنٹ میں لایا گیا تھا جس میں اسلام ، نماز کی حیثیت نماز ہے

پہلے اکاؤنٹ میں لایا گیا تھا جس میں اسلام ، نماز کی حیثیت نماز ہے



کی طرف سے
شیخ عبداللہ بن عبد اللہ تعالی Azhim Khalafi


Zhuhur ، عصر، مغرب ، عشاء ، اور Shubuh : پانچ فرض نمازوں ہیں .

حضرت انس بن مالک رضی سے ( نبی صلی اللہ علیہ جب پچاس بار نماز ادا کرنے کی 'alaihi و sallam آسمان پر اٹھایا alaihi و sallam ) نبی صلی اللہ علیہ کی ضرورت ہے ' 'عنہ، انہوں Isra کی رات پر کہا، " ' . اس کے بعد پانچ گنا کم ہے . اس کے بعد وہ اے محمد ، ہاتھ میں بے شک اپنا فیصلہ تبدیل نہیں کیا جا سکتا ' ، پکارا . اور بیشک آپ (اجر) پچاس اس طرح پانچ (اجر) ہے . "[1]

طلحہ بن کے ' عبید اللہ رضی عنہ سے ، انہوں نے کہا کہ ایک اعرابی عرب گندا بال نبی صلی اللہ علیہ کے پاس آیا ایک بار ' alaihi و sallam اور " اے اللہ کے رسول ، میرے خدا مجھ سے کی ضرورت کیا نماز کو بتا . " ، انہوں نے کہا کہ انہوں نے جواب دیا:

الصلوات الخمس إلا أن تطوع شيئا .

"نماز دن میں پانچ مرتبہ ، لیکن آپ (سنت نماز سے) شامل کرنے کے لئے چاہتے ہیں . " [2]

اسلام میں نماز کی حیثیت
عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ سے، انہوں نے نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ :

بني الإسلام على خمس ، شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا عبده ورسوله ، وإقام الصلاة ، وإيتاء الزكاة وحج البيت ، وصوم رمضان .

"اسلام پانچ (مقدمات) پر بنایا گیا ہے : diibadahi ہے کے عنوان سے لیکن اللہ اور محمد اللہ کے رسول ہیں ، نماز قائم ہے جو کوئی معبود نہیں ہے کہ گواہی ، بکن ہاؤس کے لئے حج اور عمرہ وغیرہ ، اور روزے دار رمضان جاری . " [3]

نماز کیا A. قانونی شخص جو
پوری اسلامی امت کو نماز کی ضرورت سے انکار کرتے ہیں وہ لوگ جو ، تو وہ کافر اور اسلام سے باہر آئے اس بات پر اتفاق . لیکن وہ لوگ اب بھی اپنی قانونی ذمہ داریوں کے ساتھ نماز میں یقین چھوڑنے پر مشکلات میں تھے . کیونکہ ان کے اختلاف کی کر انکار کرتے ہیں اور lazing وہ لوگ جو کے درمیان فرق کے بغیر ، کافروں کے طور پر نماز کو چھوڑ کر ان لوگوں کو جو بلا علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam کی حدیث کی ایک بڑی تعداد کی موجودگی ہے .

جابر رضی سے alaihi و sallam نے کہا کہ ' عنہ ، انہوں نے نبی صلی اللہ علیہ نے کہا کہ :

إن بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة .

"یقینا ایک شخص اور کفر اور شرک کے درمیان (حد) نماز چھوڑ رہا ہے . " [4]

Buraidah کی ، انہوں نے کہا کہ ، "میں نے نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا سنا:

العهد الذي بيننا وبينهم الصلات ، فمن تركها فقد كفر .

' ہمارے اور ان کے درمیان معاہدہ نماز ہے . ہے، تو وہ کافر ہے ، اسے چھوڑ دیا . ' "[5]

لیکن علماء کرام کی رائے rajih ' ، کہ یہاں بہت کم ہے کہ مذہب سے جاری نہیں ہے کفر کفر ہے . یہ ان کے درمیان کسی دوسرے حدیث ، کے ساتھ ان احادیث کے درمیان ایک معاہدے کا نتیجہ ہے:

سے alaihi و sallam نے کہا 'Ubadah اللہ بن عنہ اللہ تعالی Samit ، انہوں نے کہا کہ ، "میں نے نبی صلی اللہ علیہ سنا :

خمس صلوات كتبهن الله على العباد ، من أتى بهن لم يضيع منهن شيئا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد أن يدخله الجنة ، ومن لم يأت بهن فليس له عند الله عهد ، إن شاء عذبه وإن شاء غفر له .
' پانچ نماز خدا کے بندوں سے زیادہ کی ضرورت ہے . ایسا اور ہلکے لینے کے لئے ذرا کی وجہ سے میں اسے ضائع نہیں جو شخص ، تو وہ جنت میں داخل کرنے کے لئے خدا کے ساتھ ایک معاہدہ تھا . اور جو ایسا نہیں کرتا ، تو وہ خدا کے ساتھ ایک عہد نہیں ہے . چاہے تو وہ mengadzabnya . یا اگر چاہے ، وہ معاف کر دے "[6]

ہم قانون نماز کفر اور شرک کی سطح سے نیچے اب بھی ہے چھوڑ یہ نتیجہ اخذ . نبی sallallaahu 'alaihi و sallam خدا کی مرضی نہیں ہے ان لوگوں کے جو مقدمات پیش ہے.

اللہ Subhanahu و Ta'ala کا کہنا ہے:

إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما

"بے شک اللہ تعالی شرک کے گناہ معاف نہیں کرے گا ، اور وہ اس کے علاوہ (شرک) سب گناہوں کو بخش ، جس کے لئے چاہے . جو شخص اللہ کے لئے ہے ، تو بے شک وہ ایک عظیم گناہ ہے "[ایک النساء : 48] .

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ اللہ تعالی عنہ ، انہوں نے کہا کہ ، "میں نے نبی صلی اللہ علیہ بے شک قیامت کے دن پر ایک مسلمان بندے کے ایک اکاؤنٹنگ فرض نماز ہے پہلی بار 'alaihi و sallam نے کہا،' میں نے سنا . وہ کامل کے ساتھ کر رہا ہے تو (وہ بچ) . اگر نہیں، تو کہتے ہیں: دیکھو ، وہ سنت ہے ؟ وہ پہلے کی طرف سے بڑھا سنت نماز واجب سنت ہے . اس کے بعد پورے پریکٹس واجب نماز کے ساتھ ساتھ اکاؤنٹ میں لایا گیا تھا . ' "[7]

Hudzaifah بن یمنی ، وہ نبی sallallaahu 'alaihi و sallam اسلام دھندلا کپڑے کے رنگ کی گمشدگی کے طور پر ختم ہو جائے گا " ، انہوں نے کہا کہ نے کہا کہ سے . اب کوئی تک یہ روزہ، نماز ، قربانی ، اور صدقہ کیا ہے . ایک بھی آیت زمین پر چھوڑ دیا جا رہا ہے جب تک قرآن مجید ، ایک ہی رات میں اٹھا لیا جائے گا . انسانی اور کمزور بوڑھے لوگوں پر مشتمل ایک کلاس رہو . انہوں نے کہا کہ ہم نے اپنے باپ دادا کو الفاظ بات کی تھی پایا . : لا الہ الا اللہ illallaah اور ہم اس کا تلفظ ' ، انہوں نے کہا کہ ان سے کوئی فائدہ لا الہ الہ الا اللہ illallaah کی سزا نہیں ہے " Shilah ، نے اس سے کہا ،" وہ اس کے نماز، روزہ ، قربانی کیا ہے نہیں جانتے تو ، اور صدقہ ؟ "

پھر Hudzaifah اس سے دور باری . Shilah تین بار دہرایا . یہ بھی ہر وقت اس سے دور باری Hudzaifah . تیسری بار پر ، Hudzaifah دیا اور اے Shilah ، جہنم سے بچانے گا کہ ایک سزا ہے " ، انہوں نے کہا کہ . انہوں نے یہ تین بار دہرایا . " [8]

بی کس سے کی ضرورت ہے؟
نماز baligh سے اور سمجھدار ہے جو ہر مسلمان کے لئے لازمی تھا
کے ' علی رضی اللہ عنہ ، نبی صلی اللہ علیہ ' alaihi و sallam ، انہوں نے کہا کہ :

رفع القلم عن ثلاثة : عن النائم حتى يستيقظ ، وعن الصبي حتى يحتلم ، وعن المجنون حتى يعقل .

" Pena نے ( صدقہ ریکارڈر) تین افراد سے اٹھا ہے: . بیدار تک baligh سے بچوں سے ، سو وہ لوگ جو سے ، اور پاگل سے واپس بے ہوش آنے کے لئے" [9]

اس کی ضرورت نہیں کیا گیا تھا ، اگرچہ نماز ، تو وہ نماز ادا کرنے کے لئے استعمال کرنے کے لئے اپنے بچوں کو بھیجنے کے لئے والدین پر فرض ہے .

سے alaihi و sallam نے عمرو بن شعیب ، اپنے والد سے ، وہ اپنے دادا سے، انہوں نے نبی صلی اللہ علیہ نے کہا کہ :

مروا أولادكم بالصلاة وهم أبناء سبع سنين ، واضربوهم عليها وهم أبناء عشر سنين ، وفرقوا بينهم في المضاجع .

"سات سال کی عمر میں نماز ادا کرنے کے اپنے بچوں کو کمانڈ. اور دس سال کی عمر میں چھوڑ کے لئے انہیں شکست دے دی . کے ساتھ ساتھ ان کے الگ الگ بستروں . " [10]

[کتاب امام سنت وال Wajiiz یفآئآئ Fiqhis Kitaabil Aziiz، کے مصنف شیخ عبد تعالی Azhim Badawai بن اللہ تعالی Khalafi ، انڈونیشیا گائیڈ الفقه مکمل ایڈیشن ، ترجمہ ٹیم Tashfiyah LIPIA سے کاپی - جکارتہ ، ابن کثیر پبلیشر ریڈر ، پہلا پرنٹنگ رمضان 1428 - کاپی ستمبر 2007M]
_______
پاورقی
[1] . صلی اللہ علیہ وسلم Muttafaq : [ سنن ترمذی ( I/137 نہیں 213 . )] ، مختصر میں . اور Shahiih امام بخاری ( موٹی Hul ) ( VII/201 نہیں . 3887 ) ، مسلم Shahiih ( I/145 نہیں . 259) ، کے طور پر بھی سنن ایک ناسا میں ( I/217 ) میں لمبائی میں بیان کرتے ہیں .
[2] . Muttafaq صلی اللہ علیہ وسلم : [ Shahiih امام بخاری ( موٹی Hul ) ( . I/106 46 )] ، Shahiih رحمہ مسلمانوں ( I/40 نہیں 11 . ) ، سنن ابوداود حدیث نمبر (' Aunul Ma'buud ) ( II/53 ) . 387 نہیں، اور سنن ایک ناسا میں ( IV/121 ) .
[3] . صلی اللہ علیہ وسلم Muttafaq : [ Shahiih مسلم ( . I/45 نمبر 16 (20) )] ، اس کے الفاظ ہے ، Shahiih امام بخاری ( موٹی Hul ) ( I/49 نمبر 8 . ) ، سنن ترمذی (IV / 119 نہیں . 2736 ) ، سنن ایک ناسا میں ( VIII/107 ) .
[4] . Shahiih رحمہ : [ Shahiih امام Jaami'ush Shaghiir نمبر ( 2848 )] ، Shahiih رحمہ مسلمانوں ( . I/88 کوئی 82) ، اس سنن ابو داود (' Aunul Ma'buud ) ( . XII/436 کوئی 4653 ) ، lafazhnya کے ہے ، اور ترمذی سنن ( IV/125 کوئی . 2751 ) ، اور سنن Ibni میں ماجہ ( I/342 نہیں . 1078 ) .
[5] . صحیح: . [Shahiih اللہ سنن Ibni میں ماجہ نمبر ( 884 )] ، سنن Ibni میں ماجہ ( . I/342 نہیں 1079 ) ، سنن ایک ناسا میں ( I/231 ) ، اور سنن ترمذی ( IV/125 کوئی 2756 ) .
[6] . Shahiih رحمہ : [Shahiih اللہ سنن Ibni میں ماجہ نمبر ( 1150 )] ، موطا امام امام مالک ( . پی 90 کوئی 266) ، احمد ( II/234 نہیں 82 . ) ، سنن ابوداود حدیث نمبر (' Aunul Ma'buud ) ( II / 93 نہیں . 421) ، سنن Ibni میں ماجہ ( I/449 نہیں . 1401) ، اور سنن ایک ناسا میں ( I/230 ) .
[7] . Shahiih رحمہ : [Shahiih اللہ سنن Ibni میں ماجہ نمبر ( 1172 )] ، ( . I/458 کوئی 1425 ) سنن Ibni میں ماجہ ، اس lafazhnya کے ہے ، سنن ترمذی ( I/258 نہیں 411 . )، اور سنن ایک ناسا میں ( I/232 ) .
[8] . Shahiih رحمہ : [Shahiih اللہ سنن Ibni میں ماجہ نمبر ( 3273 )] ، اور سنن Ibni میں ماجہ ( II/1344 کوئی 4049 . ) .
[9] . Shahiih رحمہ : [ Shahiih امام Jaami'ush Shaghiir نمبر ( 3513 ) اور سنن ابو داود (' Aunul Ma'buud ) ( XII/78 کوئی 4380 . ) .
[10] . حسن [ Shahiih امام Jaami'ush Shaghiir نمبر ( 5868 )] ، سنن ابو داود (' Aunul Ma'buud ) ( . II/162 نہیں 491) ، اس lafazhnya کے ہے ، احمد ( اللہ تعالی موٹی حور Rabbaani ) ( II/237 نہیں . 84) ، اور مستدرک حاکم ( I/197 ) .


http://almanhaj.or.id/