EVENT TICKET

Saturday, February 22, 2014

اللہ الاحد اور امام وحید ( تعالی ) کے نام

اللہ الاحد اور امام وحید ( تعالی ) کے نام



نام القاعدہ احد صرف سورت اللہ تعالی Ikhlash میں ہے جس میں ایک خط ، میں ذکر کیا جاتا ہے .

اللہ تعالی کہتے ہیں :

قل هو الله أحد ) 1 ( الله الصمد ) 2 ( لم يلد ولم يولد ) 3 ( ولم يكن له كفوا أحد

کہو، وہ اللہ تعالی ہے . اللہ ہر چیز کا انحصار جو رب ہے ، اس کا کوئی نام ہے اور نہ ہی اولاد ، اور اس کے برابر کوئی نہیں ہے . " [ Al-Ikhlash/112 :1- 4]

صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث میں روایت کے طور پر سورت اللہ تعالی Ikhlash یہ ایک بہت ہی عظیم خط ہے علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam خط قرآن کے ایک تہائی کے برابر اللہ تعالی Ikhlash اس میں اللہ ، سب سے زیادہ آدرنیی اور فطرت کے ناموں کی ایک مخصوص وضاحت نہیں ہے کیونکہ یہ اس کے خصوصیات سپریم کورٹ .

نام القاعدہ واحد ، اللہ کے نام بھی شامل ہیں قرآن مجید میں کئی مقامات پر ، میں بار بار ذکر کیا گیا ہے :

وإلهكم إله واحد لا إله إلا هو الرحمن الرحيم

اور ilahmu خدا تعالی ہے، کوئی معبود نہیں ہے لیکن وہ diibadahi ہے رحمن اور سب سے زیادہ رحم کرنے والا مستحق ہے . [امام فرمان / 2:163 ]

أأرباب متفرقون خير أم الله الواحد القهار

جو اچھی ، دیوتا یا اللہ تعالی ، تمام غالب کی ایک درجہ بندی ہے؟ [ بھی Yûsuf/12: 39]

قل إنما أنا منذر وما من إله إلا الله الواحد القهار

اور ایک بار میں جب کوئی معبود نہیں مگر اللہ اہل diibadahi ہے اللہ تعالی اور سپریم بیٹ ہے . [ Shad/38 : 65]

قل الله خالق كل شيء وهو الواحد القهار

"اللہ ہر چیز کا خالق ہے اور وہ رب تعالی ، تمام غالب ہے . کہتے ہیں،" [آر- رعد / 13:16 ]

ہر ایک پر اللہ تعالی کے دو نام اس کی وحدانیت پر ظاہر . اکیلے کہ صرف اللہ Subhanahu و Ta'ala ، عظیم گرینڈ ، عظیم اور عظیم ہے . ان کی ذات اور فطرت سے مشابہت نہیں خصوصیات کی ذات کی طرح کچھ بھی نہیں ہے . اس کے اعمال میں کوئی اتحادیوں اور مددگار . اللہ تعالی ، diibadahi ہے کرنے کے لئے محبت اور احترام کے معاملے میں dipersekutukan نہیں ہونا چاہئے حق ہے جو صرف خدا ہے . صرف اس سے اکیلے چاپلوسی اور موضوع . انہوں نے کہا کہ اللہ تعالی ، اس کی نیک فطرت تھا جو ایک ہے ، تاکہ تمام کمال برداشت کرنے کے اہل صرف اللہ Subhanahu و Ta'ala . فطرت maklukpun اللہ تعالی یا بالکل ان کی فطرت کا ایک حصہ جانتا ہے جو کوئی بھی نہیں ہے . اس طرح کس طرح ایک شخص کو اس کی خصوصیات میں سے کچھ سے مشابہت کرنے کے قابل ہو سکتا ہے .

lafadz کے (اللہ تعالی واحد ) توحید اور شرک کی منسوخی کی بحث اور وضاحت سے متعلق قرآن میں بار بار کہا جاتا ہے . اس سے ان omniscience - Eesaan اور کے بارے میں اخلاص ذمہ داری کی وضاحت جب اللہ تعالی کہتے ہیں:

وإلهكم إله واحد لا إله إلا هو الرحمن الرحيم

اور ilahmu خدا تعالی ہے، کوئی معبود نہیں ہے لیکن وہ diibadahi ہے رحمن اور سب سے زیادہ رحم کرنے والا مستحق ہے . [امام فرمان / 2:163 ]

قل إنما أنا منذر وما من إله إلا الله الواحد القهار

اے محمد کا کہنا ہے کہ ، "میں صرف ایک ڈر سنانے والا ہوں ، اور کبھی کبھار کوئی معبود نہیں ہے لیکن اللہ اہل diibadahi ہے اللہ تعالی اور سپریم شکست دی. " [ Shad/38 : 65]

إن إلهكم لواحد ) 4 ( رب السماوات والأرض وما بينهما ورب المشارق

بے شک ilahmu واقعی عیسی ، آسمان اور زمین کے اپنے رب اور جو کچھ ان کے درمیان ہے اور اپنے رب طلوع دیتا ہے [ ash-Shâffât/37 :4 - 5]

اس کی وحدانیت کی omniscience تمام میسنجر گرنت پروپیگنڈے کا بنیادی اور جوہر ہے وضاحت کی کہ جب اللہ Subhanahu و Ta'ala بھی نام اللہ تعالی کے واحد استعمال کیا جاتا ہے . اللہ Subhanahu و Ta'ala کے لفظ کے طور پر:

قل إنما يوحى إلي أنما إلهكم إله واحد فهل أنتم مسلمون

کہہ دو کہ ، "بے شک ، جو مجھ پر نازل ، تھا ، ilahmu ایک سچے خدا ہے دیکھو تو تم ( اس کے پاس) آگے ہتھیار ڈال دئے ہیں کریں گے . [امام Anbiya '/ 21:108 ]

قل إنما أنا بشر مثلكم يوحى إلي أنما إلهكم إله واحد فاستقيموا إليه واستغفروه وويل للمشركين

کہہ دو کہ ، "میں نے آپ کی طرح صرف ایک آدمی ہوں ، آپ خدا تعالی کے خدا ہے، تو اس کی سیدھی راہ پر رکھنے کے لئے اور ان کی معافی مانگو کہ مجھ پر نازل کی ہے اور اس سے منسلک ان پر افسوس جو ، "[ Fushshilat/41 : 6]

اللہ Subhanahu و Ta'ala بھی مطیع اور اللہ تعالی کے فرمانبردار لوگوں کو برقرار رکھنے اور اس کی عظمت کے تحت ہتھیار ڈالنے کے لئے پروپیگنڈے کے تناظر میں نام القاعدہ واحد استعمال کیا جاتا ہے ، اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:

فإلهكم إله واحد فله أسلموا وبشر المخبتين

تو Sesembahanmu اسے تنہا چھوڑ دیا ، کیونکہ تم اس کے حوالے ، خدا تعالی ہے . اور (اللہ سے) آگے ہتھیار ڈال دئے ہیں جو ان لوگوں کے لئے خوشخبری دے . [ Al-Hajj/22 : 34]

قل إنما يوحى إلي أنما إلهكم إله واحد فهل أنتم مسلمون

ایک Ilahmu تو آپ (اس کے پاس ) ہتھیار ڈالنے ہوں گے ، خدا ہے "جب ، تھا جو مجھ پر نازل ، " بے شک ، کا کہنا ہے کہ . [امام Anbiya '/ 21:108 ]

وإلهنا وإلهكم واحد ونحن له مسلمون

اور اپنے خدا اور Ilahmu میں سے ایک ہے ، اور ہم صرف اس سے ہتھیار ڈالنے . [ Ankabût/29 امام ' : 46]

نام بھی اللہ اللہ تعالی تین میں سے ایک ہے اور ایک بچے کے طور پر ایک بنانے کے ہے کہ مفروضات اور الزامات سے طہارت کے طور پر کہا جاتا ہے . بے شک الزامات کی مبارک . اللہ تعالی کہتے ہیں :

لو أراد الله أن يتخذ ولدا لاصطفى مما يخلق ما يشاء سبحانه هو الله الواحد القهار

اللہ بچے کو لے جانا چاہتے تھے تو ، کے دوران انہوں نے پیدا کیا گیا ہے کہ مخلوق میں چاہتا ہے کا انتخاب کریں گے . اللہ کے لئے پاک . وہ اللہ تعالی ، سب سے زیادہ بیٹ ہے . [ Az-Zumar/39 : 4]

ولا تقولوا ثلاثة انتهوا خيرا لكم إنما الله إله واحد

اور "( خدا ) تین" ، ( تقریر ) سٹاپ نہیں کہتے . آپ کے لئے بہتر (یہ ہے) . بے شک اللہ تعالی نے خدا ہے . [النساء / 4:171 ]

لقد كفر الذين قالوا إن الله ثالث ثلاثة وما من إله إلا إله واحد
یقینا ، کافروں "اللہ تین میں کا تیسرا ہے" ، کا کہنا ہے کہ وہ لوگ جو ہیں ، لیکن کبھی کبھار سچ ایک سچے خدا کے سوا کوئی خدا نہیں ہے . "[ امام Maidah / 5:73 ]

اللہ تعالی کے نام کے ساتھ بھی عقیدہ مشرکوں باطل کی وضاحت کرتا ہے . اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:

قل أي شيء أكبر شهادة قل الله شهيد بيني وبينكم وأوحي إلي هذا القرآن لأنذركم به ومن بلغ أئنكم لتشهدون أن مع الله آلهة أخرى قل لا أشهد قل إنما هو إله واحد وإنني بريء مما تشركون

"کون مضبوط persaksiannya ہے؟" ، کا کہنا ہے کہ کہہ دو کہ ، "اللہ" انہوں نے کہا کہ میرے اور تمہارے درمیان گواہ ہے . اور یہ قرآن میں تم سے اور امام قران حاصل (یا کے بارے میں سنا ) ان لوگوں کو جو اس کے ایک انتباہ دیا کہ مجھ پر نازل کی . دیگر معبودوں کو اللہ کے سوا ہیں کہ " کہو ، " میں تسلیم نہیں کرتے . آپ واقعی گواہ ہے "کہو، وہ اللہ تعالی کے خدا ہے اور میں (اللہ کے ساتھ) آپ کو شرک کے معصوم ہوں کہ . " [ امام ایک ہوں `/ 6:19 ]

وقال الله لا تتخذوا إلهين اثنين إنما هو إله واحد فإياي فارهبون

اللہ " بے شک وہ رب کا خدا ہے، تو تم ڈر رہے ہو مجھے اکیلے دو دو معبودوں mengibadahi نہیں کیا" ، کا کہنا ہے کہ . [ An-Nahl/16 : 51 ]

أأرباب متفرقون خير أم الله الواحد القهار

جو اچھی ، دیوتا یا اللہ تعالی ، تمام غالب کی ایک درجہ بندی ہے؟ [ بھی Yûsuf/12: 39]

اللہ تعالی kiaamat پر تمام مخلوق کی عظمت ، طاقت اور ادیتا کی وضاحت جب بھی ، اللہ کہتے ہیں کہ:

يوم هم بارزون لا يخفى على الله منهم شيء لمن الملك اليوم لله الواحد القهار

یعنی) قبر کے وہ باہر آئے جب) ایک دن ( () ، ان کے حالات میں سے کوئی بھی اللہ کے پوشیدہ کچھ بھی نہیں ہے . " جن کے پاس بادشاہی آج ؟" ، ( پھر اللہ نے کہا کہ) اللہ تعالی کے پاس سب سے زیادہ شکست دی. [امام Mu'min / 40:16 ]

يوم تبدل الأرض غير الأرض والسماوات وبرزوا لله الواحد القهار

زمین دوسری اور زمین ( کے طور پر بھی ) آسمانوں کے ساتھ تبدیل کیا جاتا ہے (جب) دن (یہ ہے) ، اور وہ سب (میدان میں Mahsyar ) اللہ ، تعالی ، تمام غالب کے سامنے پیش جمع . [ Ibrâhîm/14 : 48]

اللہ ، اللہ تعالی نے احد اور امام وحید کے دو ناموں کے اختتام کے تمام کاملیت ، ان کے حریف میں سے کوئی بھی میں سپریم رب Esanya ایل ہے . اس طرح ، سب کون جانتا ہے کہ ہر اس بندے کی ذمہ داری سزا ، لفظ یا کام کی طرف سے یا تو ، mentauhidkan کی اللہ ہے . یہ بھی فضیلت تسلیم کرتے ہیں اور عبادت کی تمام اقسام میں اللہ اور اس کے mentauhidkan کی کی مطلق توحید چاہئے .

کچھ سبق یا ہدایات جو ہم دوسروں کے درمیان دو نام ، اس کی جامع کر سکتے ہیں:
1 . کوئی برابر اور حریف اللہ ، اور ہر معاملے میں اس کا کوئی مساوی نہیں ہے . اللہ ، عزوجل ، کوئی برابر اس کی ہے اور نہ دوسروں کو اس manandingi . اللہ تعالی کہتے ہیں :

هل تعلم له سميا

تم (عبادت کے لائق ) اس کے ساتھ کسی کو جانتے ہو؟ [ Maryam/19 : 65]

4: اس کے علاوہ al-Ikhlas/112 خط میں کہتے ہیں

ولم يكن له كفوا أحد

اور اس کے برابر کوئی نہیں .

اسی طرح ، ایک خط asy-Syûra/42 میں : 11

ليس كمثله شيء وهو السميع البصير

وہاں اس کے پاس طرح کچھ بھی نہیں ہے، اور وہ سننے اور دیکھ کر . "ہے

2 . Batilnya جاننا کمزور دماغ کے ساتھ takyîf یعنی ، کاروباری شخص کو سمجھنے کس طرح اللہ تعالی کی خصوصیات . اس طرح کی کوششوں نے صرف بیکار میں ، احساس نہیں کیا جا سکتا . اللہ Subhanahu و Ta'ala ان ، کامل شاندار اور عظیم ، اس کے بعد کوئی بھی ان کی یونین dzatpun کیا جا سکتا ہے کی نوعیت ہے کہ ایک ہے ، کوئی اس طرح ہو سکتا ہے . کوئی نہیں اللہ تعالی ، ذہن میں آتا ہے کہ کسی بھی مخلوق کی بھی کمال akalpun نوعیت معلوم کر سکتے ہیں ، تو اللہ Subhanahu و Ta'alaebih بڑے اور یہ سب سے زیادہ گرینڈ .

3 . دونوں کی خصوصیات ہے کہ صرف خدا کامل mutlaq اور کوئی خامیوں بالکل اس پر اللہ کی وجہ سے پوری نوعیت کے تعین ، ، فطرت کی عما اور خوبصورتی ظاہر کرتا ہے لیکن اللہ تعالی کے موجود ہے کہ کوئی بھی خاصیت کامل ہے .

4 . تمام خصوصیات اللہ تعالی ہے ، عظمت کی چوٹی پر ہیں کہ سب سے عظیم خصوصیات ہے . اللہ تعالی سورہ an-Najm/53 میں کہتے ہیں کہ : 42

وأن إلى ربك المنتهى

"اور Rabbmulah نتیجہ ( سب چیزوں ) سے ہے . "

تو اس کی سب سے بہترین اور سب سے کامل نقطہ نظر کی سماعت کے لئے . ان صفات کی سب سے زیادہ کامل فطرت ہیں . اللہ تعالی کا کہنا ہے:

ولله المثل الأعلى

اور اللہ سب سے زیادہ ہائی خصوصیات ہیں . [ An-Nahl/16 : 60]

5 . کسی بھی غلطی اور ذلت سے Mahasucinya اللہ . اللہ ایک خط memperanak az-Zumar/39 میں فطرت کے خود حرمت کا اظہار کیا جب اللہ کے لفظ کے طور پر اس کے ساتھ اس طرح ایک مخلوق کے بغیر گرینڈ اور عظیم کامل فطرت ، ، ہے جو ایک ہے جبکہ یہ جانور کی نوعیت ہے : 4

سبحانه هو الله الواحد القهار

" اللہ کے لئے پاک . انہوں نے کہا کہ اللہ تعالی نے ، سب سے زیادہ بیٹ ہے."

6 . واجب نذر ( امریکہ) اللہ تعالی ، کی ذات میں دونوں ، فطرت کی مکمل کاملیت ہے صفات اور اس کے اعمال کہ . اور یقین ہے کہ جگر میں سرایت ہونا چاہئے . یہ توحید علمی ( تفہیم کے ساتھ میں فکر مند ) کہا جاتا ہے .

7 . اللہ اور عبادت میں مخلص - Esakan کلک کر کے ، اور کی ضرورت اللہ تعالی دے یا پکڑ کر سکتے ہیں ، کم اور اس کے بندوں کی ڈگری بڑھا سکتے ہیں اچھی قسمت کا صرف خالق اور سوات ہے ، اور اس پر کی باری ہے اور بند کر سکتے ہیں یقین ہے کہ . یہ عبادت میں تمام اطراف لازمی - Esakan اللہ تعالی ہے کیونکہ کلک کر کے . یہ توحید ' امالی (پریکٹس سے متعلق ) کہا جاتا ہے .

8 . یہ بالکل احترام نہیں مشرکوں اور تمام فرقے کے خلاف ایک تردید ہے اور مناسب احترام اور خصوصیت کے ساتھ اللہ تعالی کی تسبیح . اور نہ ہی اللہ Subhanahu و Ta'ala کی وحدانیت کا اعتراف کیا ، تو وہ اللہ تعالی کی اپنے حریفوں کو کرنے کے کیا گیا تھا ، اللہ اللہ Subhanahu و Ta'ala اور تعصب کے لیے مثالیں کرتا ہے ، کی مذمت اور اللہ اور ایک گندے کے آدھپتی چھوٹا اللہ کے تمام کام اور عبادت سے باہر لے جانے کے لئے ، اللہ کی ( توحید ) mentauhidkan کی مطیع اور فرمانبردار ہے کہ انسانی تخلیق کا مقصد . وہ پریشان اور توحید سزائیں کہا جاتا ہے جب دور اللہ تعالی کی سچائی اور ہدایت کی طرف سے ، ان کی روح sulk رہے تھے . اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:

وإذا ذكر الله وحده اشمأزت قلوب الذين لا يؤمنون بالآخرة وإذا ذكر الذين من دونه إذا هم يستبشرون

اللہ کے صرف نام کو صرف کہا جاتا ہے اور اگر ، kesAllâh آخرت میں نہیں ایمان والوں کے دلوں ، اور کہا جاتا ہے اللہ کے سوا دیوتاوں کے نام ، اچانک وہ صلی اللہ علیہ وسلم دعوت تو . [ Az-Zumar/39 : 45]

اس کے علاوہ سورہ امام Isra ' میں کہتے ہیں:

وإذا ذكرت ربك في القرآن وحده ولوا على أدبارهم

آپ قرآن میں اکیلے اپنے رب کا ذکر جب ، وہ نفرت سے اپنی پیٹھ پھیر . [امام Isra '/ 17:46 ]

اس کے علاوہ خط غافر یا امام Mu'min میں:

ذلكم بأنه إذا دعي الله وحده كفرتم وإن يشرك به تؤمنوا فالحكم لله العلي الكبير

صرف diibadahi ہے تو آپ کو صرف اللہ سے کفر ہے کیونکہ . لیکن اگر تم اللہ dipersekutukan پر یقین رکھتے ہیں . اس کے بعد فیصلہ (آج ) اللہ سب سے زیادہ ہائی ، سب سے زیادہ عظیم ہے . [ Ghâfir/40 : 12]

اس طرح ، اللہ ہمیں واقعی اللہ تعالی اور اس Esakan کلک میں نیک نیتی نے mentauhidkan کے قابل ہو جائے کرنے کے لئے تمام توفیق دے سکتا ہے . اللہ سنتا اور گرانٹ نماز بلکہ صرف جو .

(آزادانہ طور پر کتاب سے ترجمہ : Fiqhu اللہ تعالی اسماء تعالی Husna ، شیخ عبد Razaq بن عبد محسن القاعدہ بدر ، CET کے کام میں ، 1429 H/2008 ایم . )

[ سنت ایڈیشن میگزین 06/Tahun XV/1432/2011M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے ، JL . سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون . 0271-858197 0271-858196 فیکس]



نماز نفلی نماز عصر کے دو چکروں کے بعد



کی طرف سے
Ustadz ابو احسان اللہ تعالی Atsari


MUKADDIMAH
ہم ' چیریٹی دن مفت راتوں رات ' کے عنوان سے اپنی کتاب میں درج پہلے بھی لکھا تھا کاغذ کے بہت سے قارئین کی طرف سے پوچھ گچھ کی نماز عصر کے بعد دو رکعت کی رضاکارانہ طور پر نماز کے معاملے کے حوالے سے ، اس کے بعد مندرجہ ذیل بحث ہم اس مسئلے کی جھلک menyantumkan . کیونکہ ہمارے پانڈلپی میں موجود ہے جو پیدا ان سوالات طویل گردش ma'lumat سے مختلف یا شاید یقین ہے . Ma'lumat جس میں کہ نماز عصر کے بعد کوئی ختنہ نماز . اس نتیجے عصر کے بعد نماز کو zhahirnya رضاکارانہ طور پر نماز پر پابندی لگا دی ہے کہ کچھ تاریخ یا مستند حدیث پر مبنی ہے . حدیث marfu کی ' میں سے:

لا صلاة بعد العصر حتى تغرب الشمس

سورج غروب تک عصر کے بعد کوئی نماز ( ختنہ) نماز ہے [1]

اور اسی کی تبلیغ ہے کہ کچھ دوسری روایات . نماز وہ لوگ ہیں جو اس سے شکست دی بھی رضی اللہ عنہ ، کی ممانعت کے لئے بھی کافی نہیں ، عصر عصر بھی عنہ عمر کے بعد ختنہ دو رکعت نماز سے منع فرمایا ہے کہ وضاحت کرتا ہے کہ ایک تاریخ پر مبنی ہے 'کے بعد اختتام ختنہ نماز terlarangnya .

عصر نماز کے بعد دو رکعت نفلی نماز
عصر کے بعد نماز کے ختنہ پر پابندی عائد کرنے سے پہلے حدیث کو zhahirnya میں کوئی شک نہیں keshahihannya تھا . تاہم ، حدیث میں وارد نہی (جنرل) مطلق ہے . حدیث کے معنی کی کوریج حدیث یا مندرجہ بالا حدیث میں موجود معنی کی کوریج سمیت دیگر دلائل ، کی طرف سے اب بھی ( محدود کا مطلب ہے) ممکن ditakhshish ہے . معنی سورج پیلے رنگ دیا تھا جب پابندی لاگو ہوتا ہے پتہ چلتا ہے کہ جس حدیث کی طرف سے محدود اور مخصوص کیا گیا ہے کہ کوریج . سورج عصر بھی کیا جائے ' کے بعد، پھر ختنہ نماز ، سفید یا پیلے رنگ نہیں ہے تو یہ ہے کہ، .

اورشیخ البانی rahimahullah حدیث ( ممانعت ) سورج زرد دیا تھا خاص طور پر جب (درست) ہے " ، انہوں نے کہا کہ . لیکن سورج اب بھی ، سفید اور روشن تھا تو اس وقت نماز ممنوع شامل نہیں تھا . علی رضی اللہ عنہ کی حدیث کے الفاظ کے ساتھ 'marfu کی ہے:

نهى عن الصلاة بعد العصر إلا و الشمس مرتفعة

نبی sallallaahu 'alaihi و sallam سورج اب بھی زیادہ ہے سوائے جب عصر کے بعد نماز سے منع فرمایا ہے .

یہ ہے [2] ، ایک Nasa'i [3] اور امام احمد [4] علی بن ابی طالب کے رضی عنہ میں marfu کی ' ابو داؤد نے روایت کیا ہے

ابن حزم رحمہ اللہ اور حافظ ابن حجر رحمہ اللہ تعالی Asqalani طرف سے dishahihkan یہ حدیث [6] . "[7]
امام بیہقی rahimahullah نے حدیث ، نماز کے بعد نماز پڑھنے پر پابندی ہے یعنی حدیث عصر اور حدیث علی رضی اللہ عنہ کے اوپر دونوں polarize . انہوں نے کہا کہ (حدیث علی رضی اللہ عنہ ) کی اجازت دیتے ہیں حدیث کے مقابلے میں مضبوط rahimahullah نے سے منع کرتا ہے کہ حدیث کی طرف دیکھا .

حدیث بہت سے راویوں کی طرف سے زیادہ طاقتور روایت اگرچہ شیخ البانی rahimahullah ، اصل میں ، حدیث دونوں مستند ہے " ، کہہ کر اس قول پر تبصرہ ، لیکن طریقہ ( طریقہ) سائنسدانوں ، یہ حدیث ظاہر کے خلاف ہے کیونکہ حدیث مضبوط ہے کو مسترد کرتے ہیں مضبوط ، ابھی تک کے لئے اجازت تنہا ان دونوں کے دو مل کر یا dikonpromikan . اسی طرح ، اس معاملے میں . کی وجہ سے حدیث ( جس حدیث ) کے امام بیھقی کی طرف سے بھی اشارہ دیا گیا ہے کہ احادیث ( ممانعت ) . اس طرح نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ہیں ، (جس کا مطلب ہے) ، " عصر کے بعد کوئی نماز سورج غروب تک وہاں ہے." متفق علیہ .

یہ حدیث علی رضی اللہ عنہ کی حدیث سے اوپر کی طرف سے محدود معنی، مطلق ہے . یہ ان کے الفاظ میں ابن حزم rahimahullah ، کی طرف سے بھی اشارہ دیا ہے " ترک کر دیا نہیں کیا جانا چاہئے کہ ایک راوی tsiqah کا یہ ایک اضافی (تاریخ) ہے."

پھر اللہ تعالی بیہقی rahimahullah نے "علی رضی عنہ ( نماز عصر لال کے بعد ختنہ کے وجود کے بارے میں) تاریخ menyelisihi کے رضی کی ایک تاریخ بھی ہے جو وہ اتفاق نہیں کرتے کہ اللہ عنہ کی ایک تاریخ ہے . " ، انہوں نے کہا کہ

امام بیھقی اور Adh Dhiya جلد علی رضی اللہ عنہ کی عاصم بن Dhamrah اللہ تعالی Mukhtârah ( I/185 ) کی کتاب میں جلد ٹریک سفیان کی تاریخ کی جاتی ہیں ، انہوں نے ابو اسحاق سے جنم دیا ہے " ، انہوں نے کہا کہ ' انہوں نے رضی عنہ نے کہا :

كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يصلي ركعتين في دبر كل صلاة مكتوبة ؛ إلا الفجر والعصر

نبی صلی اللہ علیہ عصر 'alaihi و sallam فجر کی نماز کے علاوہ ہر فرض نماز کے بعد نماز کے دو سائیکل کر کے نماز ادا کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ' . " [8]

(اس کی تاریخ عصر ایڈ کے بعد ختنہ نماز کے وجود کے خلاف ہے ) .

اس Menegnai ، اورشیخ البانی rahimahullah نے اس حدیث کو لپیٹ پہلی حدیث کی تردید نہیں کرتا " ، تبصرہ کیا . کیونکہ اس حدیث نبی صلی اللہ علیہ عصر 'alaihi و sallam کے بعد نماز کے دو سائیکل نماز ادا نہیں کیا ' صرف اس کی وضاحت کرتا ہے . پہلی حدیث ( تمام ریڈ وقت میں) بالکل اس کی وضاحت نہیں ہے ، اس کے dipertentangakan کیا جائے گا . سورج yellowed نہیں ہے جب تک کم سے کم حدیث (پہلے) عصر کے بعد bolehnya کو نماز کی وضاحت کرتا ہے . اور ضروری نہیں کہ تمام صورتوں صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف سے نبی صلی اللہ علیہ کی اجازت دی 'alaihi و sallam Sharai داڑھی ، وہ' sallallaahu alaihi و sallam کیا. " [9]

یہ ایک نماز BA'DIYAH Zhuhur ہے
جس میں عصر ختنہ بھی بیان keshahihan تاریخ کو تسلیم کرنے کے بعد دو رکعت نماز کے وجود کو مسترد کر دیا کہ نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam کے بعد ختنہ کبھی نہیں دعا عصر . لیکن وہ اس Zhuhur کے بعد ختنہ rawatib کی نماز کا کہنا ہے کہ . ایک وقت میں اور کسی وجہ کے لئے ، وہ 'sallallaahu alaihi و sallam ، اس وقت میں نہیں کر سکتے اس لئے وہ' sallallaahu alaihi و sallam عصر نماز کے بعد کیا . اور اس کے بعد وہ 'sallallaahu alaihi و sallam معمول کے مطابق کیا .

شیخ rahimahullah اللہ تعالی البانی پر ' نبی صلی اللہ علیہ ہے کہ عائشہ رضی anhuma (جس کی وضاحت ایڈ) ' alaihi و sallam دو رکعت سنت ba'diyah ( کے بعد) Zhuhur نماز ام سلمہ اور کی طرف سے ایک صحیح ہے " ، انہوں نے کہا کہ بعد نماز عصر . عائشہ رضی anhuma "بے شک نبی sallallaahu 'alaihi و sallam merutinkannya اس کے بعد ہے." ( کو zhahirnya ، تاریخ ریڈ) علی رضی اللہ عنہ کی حدیث کے خلاف ہے کہ اوپر کی دونوں . "

اورشیخ البانی rahimahullah نے مندرجہ بالا دو احادیث آسان سمجھوتہ " ، جاری . (یعنی ) ہر راویوں پر جانا جاتا ہے سائنس . ، اور جو نہیں جانتے ان کے لئے ایک ثبوت وہ لوگ جو جانتے . بظاہر ، کچھ وقت کے بعد ، آخر میں علی رضی اللہ عنہ کا علم وہ رضی اللہ عنہ nafikan اس حدیث پر . [10 ] اور نبی صلی اللہ علیہ عصر 'alaihi و sallam کے بعد نماز ' اور تاریخ میں امام بیھقی کے الفاظ میں ذکر کیا جاتا ہے کہ اس سے مستند ہے کہ ایک روایت میں پیش قدمی کیا علی رضی اللہ عنہ کے صحابہ ، " علی رضی کی تاریخ علی (اوپر) کی حدیث کے ساتھ لائن میں ہے جس عنہ ... ہم سے فراہم کیا گیا تھا جس میں ایک حدیث ہے " اس کے بعد سے ابو اسحاق سے Syu'bah نے راستے کے ذکر Rahimahullah انہوں نے عاصم بن Dhamrah ، انہوں نے کہا کہ ، "ہم نے علی کے ساتھ کیا گیا ہے ایک صفر میں عنہ . ہم انہوں نے کہا کہ عصر دو سائیکل قیادت دعا . اس کے بعد انہوں نے اپنے خیمے میں چلا جاتا ہے ، میں نے دو سائیکل نماز دیکھ جبکہ .

اس یادداشتوں میں علی رضی اللہ عنہ پہلی حدیث ، عصر کے بعد یعنی bolehnya کو نماز کے مواد عمل ذکر کیا کہ .

ابن حزم رحمہ اللہ علیہ 'sallallaahu عنہ ، نبی صلی اللہ علیہ مؤذن ' alaihi و sallam نے کہا کہ بلال رضی (IV / 3) روایت ہے "سورج نیچے جا رہا ہے جب سوائے ممنوع نماز ادا نہیں کیا . "

rahimahullah اللہ تعالی البانی " ، کی سند صحیح کہا ، اور اس علی رضی اللہ عنہ کی حدیث کے لئے مضبوط ثبوت ہے . بعد کے بارے میں دو رکعت عصر ، ابن حزم رحمہ اللہ اس کے صحابہ کی ایک بڑی تعداد کی رائے کا حوالہ کی اجازت دیتے ہیں ، جاننا چاہتے ہیں وہ لوگ جو کتاب وہ (یعنی اللہ تعالی Muhalla ) کا مراجعہ کریں .

رائے سورج زرد ہونے سے پہلے عصر کے بعد رضاکارانہ طور پر نماز bolehnya کو بیان ہے کہ اس حدیث کی طرف اشارہ نتائج اس معاملے میں منعقد کیا جانا چاہئے وہ ہیں ابھی تک متنازعہ ہے . یہاں رائے اللہ تعالی حافظ رحمہ اللہ تعالی نے عراقی اور دیگر جلد کے طور پر ذکر ، ابن عمر anhuma کی رائے کی پیروی کریں جو ابن حزم rahimahullah ، کی طرف سے منتخب کیا جاتا ہے . اسے menyelisihi سنت پتہ چلا تو بہت کی تعداد کی طرف سے دھوکہ نہیں کیا . "

اورشیخ البانی rahimahullah کی وضاحت کرنے کے لئے جاری ہے ، "پھر میں نے اس حدیث کا ایک اور راستہ مل گیا ، الفاظ کے ساتھ راستہ علی رضی عنہ سے ،

لا تصلوا بعد العصر ، إلا أن تصلوا و الشمس مرتفعة

آپ سورج اب بھی زیادہ ہے جبکہ تم نے ایسا کیا جب علاوہ ، عصر کے بعد نماز ادا .

یہ حدیث حدیث علی گزشتہ عنہ کو مضبوط بنانے رضی . اس کے علاوہ ، اس تاریخ سے باخبر رھنے سے آتا ہے ' عاصم رضی اللہ عنہ سے بھی روایت ہے جو نبی صلی اللہ علیہ عصر ' alaihi و sallam کے بعد نماز ادا نہیں کیا کہ علی . "[11]

پھر حدیث کی حمایت کرتا ہے انس رضی عنہ سے marfu کی ' دوسری روایات موجود ہیں . marfu کی حدیث کے الفاظ یہ ہیں:

لا تصلوا عند طلوع الشمس ، و لا عند غروبها فإنها تطلع و تغرب على قرن شيطان و صلوا بين ذلك ما شئتم

یہ طلوع اور شیطان کے سینگ سے زیادہ سیٹ کے طور پر ، سورج کی بڑھتی ہوئی ہے جب آپ نماز ادا نہیں کرنا چاہئے اور اس کے نیچے جا رہا ہے جب . اور یہ آپ کو خوش وقت کے علاوہ میں shalatlah . "

شیخ رحمہ اللہ تعالی البانی کی طرف سے ، اس حدیث keshahihan وضاحت کے بعد rahimahullah نے کہا کہ ، "یہ روایات ( حدیث اور اس سے پہلے انس علی کی حدیث ) تجویز ہے دونوں اس طرح عصر مطلق 'کے بعد نماز پر پابندی کے طور پر فقہ کی کتابوں میں مشہور رائے ، سورج اب بھی سفید ہے اگرچہ روشنی اور اب بھی اعلی ، مندرجہ بالا حدیث میں واضح ہے کہ دوسری رائے کے ساتھ مشکلات میں ہے . اس معاملے میں ان کا ثبوت صرف عصر مطلق کے بعد نماز کی ممانعت کے بارے میں امر بالمعروف احادیث ہے . اوپر حدیث احادیث دونوں پر پابندی ہیں ، سمجھ میں آتی ، براہ مہربانی . "[12]

میں نے مسروق [13] دیکھا کیونکہ میں ایسا صرف ایک وجہ ہے تو ایک اور حدیث اس معاملے پر انہوں نے کہا کہ عصر ، تو کسی کو اس کے بارے میں پوچھا کے بعد دو رکعت نماز ادا کی گواہی دی کہ محمد ابن Muntatsir کی طرف سے روایت حدیث ہے ، انہوں نے جواب دیا، " بلاشبہ یقین کیا گیا ، لیکن میں نے (بھی) عائشہ نے پوچھا ، اس نے جواب دیا ہے .

كان لا يدع ركعتين قبل الفجر ، و ركعتين بعد العصر

نبی صلی اللہ علیہ عصر 'alaihi و sallam کے بعد طلوع فجر سے قبل دو سائیکل اور دو رکعت کبھی نہیں چھوڑتا ' .

طور نے Shahîhah ، VI/1010 نمبر ( 2920 ) احادیث Silsilatul میں شیخ امام البانی rahimahullah طرف سے اس حدیث سے dishahihkan

انہوں نے کہا کہ ایک اور حدیث کے الفاظ ، menyantumkan بھی rahimahullah نے "نہیں عصر کے بعد دو سائیکل کر 'alaihi و sallam منظور ایک دن لیکن نبی صلی اللہ علیہ . " [14]

کہا دوسرے الفاظ میں ، "نبی کی طرف سے چھوڑ کبھی نہیں دو سائیکل علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam یا تو خفیہ طور پر یا overtly ، کے بعد صبح کی نماز اور دو رکعت نماز سے پہلے دو رکعت نماز عصر . "

اس کے بعد شیخ امام البانی rahimahullah کی وضاحت کرتا ہے ، " ابن ابی Syaibah وہ بعد دو سائیکل پر کام کر رہے ہیں کہ سلف رحمہ اللہ کے علماء کی ایک بڑی تعداد کی طرف سے رپورٹ کیا گیا ہے عصر ابو Burdah بن ابو موسی ، ابو اے ٹی ایس Tsa'syaa سمیت اس ، ' ، Maimoon Amru بن امام اسود بن یزید اور ابو Waail . ابن ابی Syaibah ان سے صحیح سند کے ساتھ روایت کیا گیا ہے . ان کے درمیان بھی مندرجہ بالا کے طور پر محمد ابن Muntatsir اور مسروق تھا . "[15]

نماز عصر ادا کرتے کے بعد عمر رضی اللہ عنہ BEAT
نماز کے بعد دلائل ہو اور ختنہ نماز سے منع کرنے سے انکار کر دیا ہے جو لوگوں کے درمیان لوگ ہیں جو اس کے خلاف عنہ عصر عمر رضی کی طرف سے دھڑک رہا ہے ' .

اورشیخ البانی rahimahullah نے اس مسئلے کی وضاحت ، "یہ لوگ ہیں جو اس کے خلاف عمر رضی اللہ عنہ کی سزا اصولوں sadduz dzara'i ( ممکنہ طور پر حرام مجرم فیصلہ کر سکتے ہیں کہ بند کمیان ) پر بنایا گیا ہے جس میں عمر رضی اللہ عنہ کی اجتہاد میں سے ایک سمجھا جاتا ہے. Fathul باری ( II/65 ) میں ابن حجر hafizh rahimahullah کی طرف سے ذکر کیا دو کی تاریخ میں اشارہ کے طور پر .

1 . کتاب Mushannaf Abdurrazzaq ( II/431-432 ) میں موجود پہلی تاریخ ، مسند احمد ( IV/155 ) ، ath ہے طبرانی ( V/260 )، اور امام Haitsami کی طرف سے dihasankan ( II/223 ) .
2 . اللہ تعالی کبیر Mu'jamul ( II/58-59 ) اور امام Ausath ( 8848 ) میں احمد ( IV/102 ) ، ath ہے طبرانی سے روایت کی دوسری تاریخ ، .

اور میں نے محسوس کیا ہے کہ گزشتہ دو تاریخ کو مضبوط بنانے کے کہ تین کی تاریخ . ان کے والد کی امام Miqdam Shurayh بیٹے سے اسرائیل کی تاریخ سے یعنی ، انہوں نے کہا کہ، " ' نماز نبی کے بارے میں عائشہ رضی anhuma اللہ علیہ sallallaahu' alaihi و sallam ، وہ ایسا کس طرح ؟ ' عمر کے بعد دو رکعت پر کام کرنے والے لوگوں کو شکست دی عنہ " عصر اور اس کے بعد دو سائیکل کرتے ہیں . نماز تو ، انہوں نے کہا کہ Zhuhur نماز اور اس کے بعد دو رکعت نماز ادا کی " عائشہ رضی anhuma نے جواب دیا، تو میں نے کہا ، " کو آگے بڑھانے کے نہیں عصر اور اس پر پابندی عائد ؟ "پھر عائشہ رضی anhuma نے جواب دیا ، " عمر یہ کبھی نہیں عنہ ، اور وہ نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ایسا کرنے کے لئے جانتا تھا کہ اس کے باوجود اپنے لوگوں کو مذہبی روح لیکن احمق ہیں وہ لوگ جو ہیں وہ Zhuhur اور نماز کے درمیان Zhuhur نماز ، تو (مسلسل ریڈ) عمر انہیں مارو یہی وجہ ہے کہ اللہ تعالی عنہ . عصر اور مغرب کے درمیان پھر وہ ( رکھا ایڈ) کی نماز عصر عصر . تو وہ نماز ' . اور کیا وہ اسے درست کرنا . "

یہ ابو عباس سے روایت ہے کے طور پر سراج Musnadnya میں ( I/132 ) . اور سند صحیح ہے . "

اورشیخ البانی rahimahullah نے یہ دو پہلے تقاضا atsar کی کے لئے مضبوط ثبوت ہے " ، انہوں نے کہا کہ . اور نیش یہ بہت سے لوگوں کے طور پر disyari'atkan کے اندازوں کے مطابق نہیں ہے کیونکہ نماز کی عمر رضی اللہ عنہ دو سائیکل کے خلاف ممانعت نہیں ہے کہ بہت واضح ہے . لیکن انہوں نے اس کے دو چکروں کے بعد رضی عنہ ' تسلسل ' نماز کے بارے میں فکر مند تھا ، یا سورج yellowed ہے جب لاگ ان کے وقت Dimakruhkan سے ، یعنی جب تک اس سے دور ڈال دیا ہے . اور اس وقت پہلے ہی دو گزشتہ حدیث ( علی رضی اللہ عنہ کی حدیث اور انس رضی عنہ کی حدیث ) کی وضاحت کے تحت بیان کے طور پر ، ' نماز کے بعد بہت سے حدیث میں جس کا مطلب ہے عصر ( ختنہ) نماز ادا کرنے سے منع . "

اوپر سے یہ سورج زرد ہونے سے پہلے عصر کی نماز کے بعد کیا جب کے بعد دو رکعت نماز alaihi و sallam عصر نبی sallallaahu کی سنت ہے ' یہ نتیجہ اخذ کیا جا سکتا ہے . اور عمر رضی اللہ عنہ سب سے اوپر مجرم کی طرف سے عائد کی سزا اپنے اجتھاد رضی اللہ عنہ کا نتیجہ ہے اور کچھ دوستوں کی طرف سے منظوری دے دی ہے ، لیکن ایک دوست کی طرف سے منظور نہیں . ان میں ام المؤمنین رضی anhuma ہے . دونوں ممالک کے ہر ایک بات پر اتفاق کر رہے ہیں . یہ انس علی رضی اللہ عنہ اور رضی عنہ کی جانب اشارہ کیا تھا جو پہلے نمبر کی حدیث کے لئے وقف کیا گیا ہے کہ جنرل حدیث کے علاوہ ، کسی بھی دلائل کے menyelisihinya کے بغیر ، سنت ، ام المومنین رضی anhuma تاریخ سے مستند سے رجوع کرے گا . اور یہ بھی ابن عمر رضی اللہ عنہ کے اسکولوں ہے لگتا ہے . امام بخاری Rahimahullah ابن عمر anhuma سے نمبر ( 589) ، وہ رضی روایت anhuma نے کہا کہ :

أصلي كما رأيت أصحابي يصلون لا أنهى أحدا يصلي بليل ولا نهار ما شاء غير أن لا تحروا طلوع الشمس ولا غروبها

میں نے اپنے دوست ایسا دیکھ کے طور پر میں نماز ادا کرے گا . میں نے کسی کو صرف اس کے طلوع اور غروب کے وقت نماز menyengaja ہے ، جب تک وہ چاہتا ہے کے طور پر رات میں ہو یا دن کے دوران نماز سے منع نہیں کرتے .

یہ بھی حضرت ابوایوب انصاری ، رضی اللہ عنہ کی رائے ہے . Abdurrazzaq rahimahullah نے حضرت ابوایوب انصاری ، رضی عمر رضی اللہ عنہ کی خلافت سے پہلے عصر عنہ کے بعد نماز کے دو سائیکل دعا ہے کہ ، ان کے والد ابن Thawus سے صحیح سند کے ساتھ اس ( II/433 ) سے روایت ہے . حضرت عمر ابو ایوب zRadhiyallahu خدمات انجام دیں جب عنہ اب کوئی ایسا . عمر رضی اللہ عنہ کا انتقال ہوا تو ، ابو ایوب رضی ایسا کرنے کے لئے واپس عنہ . کسی " کیوں ؟" ، اس سے کہتا ہے انہوں نے کہا کہ "بے شک عمر رضی اللہ عنہ وہ لوگ جو سزا . جواب دیا،" ابن Thawus ، نے کہا کہ " میرے والد 'یہ نماز عصر کے دو چکروں کے بعد چھوڑ دیا کبھی نہیں . "

اورشیخ البانی یہاں ہم Ahlus سنت یاد دلانے کی ضرورت کے وقت میں disyari'atkan میں عصر کے بعد اس دو رکعت نماز کو شروع کرنے کے لئے سنت اور مہلک پاننڈ بحال کرنے کے شوقین ہیں " ، انہوں نے کہا کہ . نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے الفاظ کی بنیاد پر :

من سن في الإسلام سنة حسنة

جو شخص اسلام میں ایک اچھی سنت کی مثال ... [16]

ایک اور روایت میں اب بھی سے عائشہ رضی anhuma sallallaahu 'alaihi و sallam، تو انہوں نے جواب دیا صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف سے کیا جاتا ہے کہ نماز کے بارے میں پوچھا ' عائشہ رضی anhuma نے ذکر کیا کہ ' .

كان يصلي الهجير ثم يصلي بعدها ركعتين ، ثم يصلي العصر ، ثم يصلي بعدها ركعتين

انہوں نے کہا کہ Zhuhur نماز اور اس کے بعد دو سائیکل نماز . پھر اس نے دو رکعت کے بعد، پھر عصر کی نماز اور نماز . "

یہ حدیث بھی ، VII/1426 ، احادیث کے طور پر نے Shahîhah Silsilatul میں امام البانی نے اسے صحیح قرار دیا ہے . 3488 .

اورشیخ البانی rahimahullah نے عصر ؟ ، انہوں نے کہا کہ تم کرتے ہو، حقیقت میں نبی sallallaahu 'alaihi جواب دیا، " میں نے کے بعد نماز کے بارے میں عائشہ رضی anhuma ' پوچھا،" ، انہوں نے کہا کہ احمد نے امام Miqdam سے بیان جاری ایک اور روایت میں کہا، " و sallam سورج کی بڑھتی ہوئی ہے جب یمن کے کلوں نماز سے منع فرمایا ہے . "

اورشیخ البانی rahimahullah نے عصر کی وجہ سے ' mauqûf FAIDAH Fathul باری میں اللہ تعالی حافظ ابن حجر rahimahullah کی طرف سے ذکر نہیں کر رہے ہیں کہ کچھ ، یعنی ، عمر رضی اللہ عنہ کے بعد دو رکعت نماز کی ممانعت نہیں کرتا کہ وہاں anhuma اللہ عائشہ رضی ' کے الفاظ میں نے کہا، " pensyariatannya انکار . لیکن وہ رضی اللہ عنہ وہ نماز ادا کرنے سے منع کیا جاتا ہے کہ ایک وقت میں یہ کروں گا میں فکر مند ہے جس میں حرام کچھ ، پر فرق کو بند کرنے سے مکمل طور پر منع فرمایا سورج جب قائم کرے گا ، یہ ہے کہ . تمیم اشتھاراتی اور زید بن خالد اللہ تعالی Juhani کی تاریخ سے اس کی حمایت کرنے کے کچھ ثبوت ہے . اللہ تعالی حافظ ابن حجر rahimahullah دوسری سند Fathul باری ( II/65 ) کی تاریخ پر کوئی تبصرہ نہیں . سند تاریخ زید رحمہ اللہ تعالی Haitsami dihasankan کی ہے.

ہشام بن سے روایت Tamiim حدیث عصر اپنے والد سے عروہ ، انہوں نے کہا کہ ، "عمر لوگوں سے ملنے اور اس کے بعد نماز کے دو سائیکل کر ان کی وجہ سے مارا باہر عنہ ' . انہوں نے تمیم اشتھاراتی رضی عنہ کی رضی اللہ عنہ سے ملاقات کی جب تک . تمیم رضی اللہ عنہ میں اس دو رکعت چھوڑ نہیں کرے گا " ، انہوں نے کہا کہ . بے شک میں بہتر تم سے لوگوں کے ساتھ کام کر رہے ہیں ! یعنی ، نبی sallallaahu 'alaihi و sallam "

" آپ کی طرح تمام لوگوں کو یقینا میں پرواہ نہیں ہے ، بے شک . " اس کے بعد عمر رضی اللہ عنہ نے کہا،

سند tsiqah راویوں ، امام بخاری اور مسلم کی روایت ہے، لیکن امام Haitsami ، ( II/222 ) نے کہا کے ساتھ احمد ( IV/101 ) نے روایت " Urwa عمر رضی اللہ عنہ کے بارے میں سنا نہیں ہے . "

لیکن عبداللہ بن صالح روایت کیا گیا ہے ، انہوں نے کہا کہ ، لیث عروہ ابن AZ Zubeir سے ابو اسود سے مجھ سے کہا تھا ، انہوں نے تمیم اشتھاراتی مجھے ان دو رکعت کے تمیم اشتھاراتی کے کام کو بتایا کہ ہے " ، انہوں نے کہا کہ عنہ عمر عصر کے بعد نماز سے منع کرنے کے بعد . اس کے بعد عمر رضی اللہ عنہ آئے اور اس کو کوڑے سے مارا تھا . اس وقت وہ دعا کر رہا تھا کیونکہ تمیم اشارہ اس ، بیٹھ . تو بیٹھ عنہ عمر تمیم نماز سے فارغ . تمیم ، عمر رضی اللہ عنہ نے جواب دیا، "آپ کیوں میرے مارنے کے لئے چاہتے ہیں " ، عمر رضی اللہ تعالی عنہ نے کہا کہ " تم میں اس سے منع ہے کہ دو رکعت پر کام کر رہے ہیں کیونکہ . "

اس کے بعد تمیم رضی عنہ کے اوپر ذکر کیا گیا ہے کے طور پر انہوں نے کہا کہ ، اس کے بعد "بے شک عمر نے کہا،" ، شامل ، میرا مقصد آپ کو اے لوگوں ، نہیں ہے! لیکن میں آپ کو مغرب کے وقت تک عصر کے بعد لوگ ہیں جو نماز کے بعد آئے گا ڈر . ان کے نماز ادا کرنے کے لئے وہ نماز Zhuhur کے درمیان کرتے اور عصر نماز کے طور پر وہ ، وقت کی حد سے گزرنا یا داخل تک . پھر وہ / VIII/296 (' ہم نے دیکھا اور تو اور تو اور تو اس کے بعد نماز ہے عصر . " ath ہے طبرانی نے روایت کیا اللہ تعالی کبیر Mu'jamul ( II/48/1281 ) میں اور امام Ausath میں ، مدلل 8684 ) [18] .

اس کے بعد شیخ امام البانی rahimahullah طور Saib زید کی امام مولا Farisiyyin ، نامی ایک شخص ابو سعد اللہ تعالی A'mâ سے روایت زید بن خالد اللہ تعالی Juhani کی حدیث ، کے طور پر " ، انہوں نے کہا کہ عمر بن الخطاب عنہ کہ اس نے عصر کے بعد دو سائیکل پر خلیفہ - ص کام بن گیا اس وقت . زید رضی اللہ عنہ نماز جاری ہے جبکہ اس کے بعد عمر رضی اللہ عنہ ، اس سے رابطہ کیا اور اس کو کوڑے سے مارا . نماز سے فارغ ، زید وفادار ہڑتال کے O کمانڈر نے کہا، " ! میں اللہ علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam دیکھا ہے کیونکہ اللہ کی خاطر کے لئے ، میں ایسا کرنے کے لئے کبھی بھی اسے چھوڑ نہیں کرے گا . "

عمر رضی اللہ عنہ "میں فکر مند لوگوں میں ضرور مارا جائے گا شام تک نماز کے لئے راستہ بنا دے گا تھا کیونکہ یہ نہیں تھا یہاں تک کہ اگر ، اے زید رضی عنہ . " قریبی بیٹھے اور ، کہا گیا تھا

Mushannaf میں امام Abdurrazzaq ( II/431-432 ) نے روایت اوپر ایڈیٹر ، یہ حدیث بھی احمد ( IV/115 )، اللہ تعالی کبیر Mu'jamul میں ath ہے Thabraani کی طرف سے ٹریک سے اور دیگر لین سے روایت بیان کی جاتی ہے تاریخ ( V/260/5166 اور 5167 ) ، menisbatkannya ath ہے احمد اور طبرانی ، امام Haitsami نے کہا کہ ، کے بعد " حسن سند . " امام البانی نے کہا، " کال tsiqah سوائے ابو سعد اللہ تعالی A'mâ کچھ بھی نہیں ابن حبان ، اس وجہ سے اللہ تعالی حافظ ابن حجر ٹی اسلام پر کتاب ، میں نے کہا کہ " Majhûl !" شاید اس حسن lighairihi Haitsami کی طرف سے کیا مراد ہے پوروگامی کی تاریخ سے ، اللہ سب سے بہتر جانتا ہے پر دیکھا جاتا ہے .

اورشیخ البانی rahimahullah بھی عمر کی طرف سے کیا جاتا ہے 'عائشہ کی منظوری کے ذکر کے بغیر ایک دوسرے کو ' عائشہ کی تاریخ کا بھی ذکر کیا . وہ دو سائیکل کام کی وجہ سے تم لوگوں کو مارا ہے " ، انہوں نے کہا کہ عائشہ سے ابراہیم رحمہ اللہ تعالی اسود کے امام Mughiirah حدیث نمبر ؟ لیکن نبی صلی اللہ علیہ واقعی اس دو رکعت کر نہیں دیکھا . "

اس کے بعد شیخ rahimahullah نے عمر رضی اللہ عنہ کی طرف سے دھڑک کے ذکر کے بغیر جریر رحمہ اللہ تعالی Mughira کی تاریخ کا بھی ذکر کیا . اس کے بعد ، شیخ البانی "یہ عائشہ سے مستند ہے کہ ایک تاریخ ہے (یعنی تاریخ ریڈ) عمر رضی اللہ عنہ کی طرف سے دھڑک رہا ہے کے بارے میں کوئی ذکر کے بغیر . " ، اختتام [19]

اس رائے کی توثیق ہے کہ ایک اور رپورٹ بھی ہے . یہ نبی کے صحابہ میں سے ایک شخص کی عبداللہ بن ربہ سے مروی ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam نماز ' وہ نماز ادا کرنے کی نماز کے ایک آدمی ہونے کے بعد ، عصر . عمر نے اسے دیکھا . انہوں نے کہا " بیٹھ جاؤ، جو انہوں نے کیا نماز کے درمیان کوئی علیحدگی ہے کیونکہ وہاں اصل میں کتاب تباہ ہو گیا تھا . " ، اس نے کہا پھر نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا .

أحسن ابن الخطاب

یہ سچ ہے کہ کیا ابن Khahthab کی طرف سے کہا جاتا ہے . [20]

اورشیخ البانی rahimahullah نے اس حدیث میں دیگر اہم faidah ہے، یعنی bolehnya کو نفلی نماز عصر کے بعد وہاں ہیں " ، اس حدیث کے ایک FAIDAH کی وضاحت کرتا ہے . اس کی اجازت نہیں ہے یہاں تک کہ اگر کورس کے نبی sallallaahu 'alaihi و sallam وہ حقیقی لگتا ہے کے طور پر انسان کے اعمال کو انکار کرنے کے لئے کیا گیا ہے کیونکہ . اور عصر 'انہوں نے کے بعد دو رکعت نماز ادا کی ہے ' alaihi و sallam نبی صلی اللہ علیہ کی طرف سے ایک صحیح حدیث کے ساتھ منسلک کیا جاتا ہے . اور یہ بھی اللہ علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam اکیلے صلی اللہ علیہ وسلم کے لئے ( وضاحتی ) khushushiyyah نہیں ہے کہ پتہ چلتا ہے . ان کے لفظ کے طور پر " عصر کے بعد کوئی نماز سورج غروب تک وہاں ہے . " سورج اس کے معنی کو محدود احادیث صحیحہ کی بنیاد پر ، پیلے رنگ کا تھا جب ضوابط گایا . "

اختتام
کے بعد نفلی نماز دو رکعت کی اجازت عصر جب تک سورج اب بھی زیادہ ہے اور روشنی بھی ہے کہ جو کچھ حدیث کی بنیاد پر ، پیلے رنگ سفید نہیں ہے . غروب اس کے معنی محدود اور سورج پیلے رنگ دیا تھا جب اس کے مواد کے حالات کے لئے وقف ہے جب تک کہ عصر کے بعد نماز منع ہے کہ احادیث کے لئے .

اللہ تعالی shawaab بس جانتا ہے .

[ سنت ایڈیشن میگزین 02/Tahun XV/1432/2011M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے ، JL . سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون . 0271-858197 0271-858196 فیکس]


ماخذ: http://almanhaj.or.id/
_______

1 comment:

  1. اللہ الاحد اور امام وحید ( تعالی ) کے نام

    ReplyDelete