کی طرف سے
ڈاکٹر شیخ . Su'ud راھ Syuraim - hafidzahullah -
مسلمانوں rahimakumullâh
جانتے ، اے میرے بھائی ، اللہ تعالی کے لئے حقیقی تقوی اس کی رحمت کی امید ہے جو ہر اس شخص کے لئے بہترین رزق ہے . تقوی کے ساتھ ، کسی کو غیر متوقع طور پر سمتوں سے رزق ملے گا اور وہ تنگ نظری کے بعد مشکلات کے بعد آسانی ، اور spaciousness مل جائے گا . اللہ تعالی کہتے ہیں .
ألا إن أولياء الله لا خوف عليهم ولا هم يحزنون ) 62 ( الذين آمنوا وكانوا يتقون
"وہاں ان کے لئے کوئی تعلق نہیں ہے اور نہ (بھی) وہ غمگین ہے کہ اللہ کے سچے اولیاء ( محبت کرنے والوں کو ) یاد (یعنی) یقین رکھتے ہیں اور وہ ہمیشہ کے لئے وقف کر رہے ہیں، وہ لوگ جو [ Yunus/10 : 62-63 ] . .
مسلمانوں rahimakumullâh
وہ (یعنی آدم اور حوا ) ایک ہی ماں اور باپ کی طرف سے ہیں ، اگرچہ بے شک انسانی علم ، خواہش ، اور ان کے کردار مختلف ہے . اور حقیقت میں یہ اللہ تعالی کے لفظ کے طور پر ، ایک امتحان ہے :
وجعلنا بعضكم لبعض فتنة أتصبرون وكان ربك بصيرا
اور ہم نے تم میں سے بعض دوسروں کے لئے ایک مقدمے کی سماعت بنانے کے . آپ مریض ہو جائے گا؟ اور آپ کا رب سب سے دیکھتا ہے . [ Al-Furqân/25 : 20]
کچھ لوگوں کی شخصیت ، وار وار اور رواداری کی مکمل ہیں . انہوں نے کہا کہ سنا ہے کہ چند جملوں کے ساتھ ایک آسان جذبات نہیں تھا .
کچھ کچھ ، لاپرواہ لاپرواہ ، بولا ، ادیر ، آسانی سے پرجولت اور اس کے بعد ایک پاگل لفظ لاگو ہوتا ہے ہیں ، ہیں . زبانی اور اس کے اعمال اس کے wits پہلے .
مسلمانوں rahimakumullâh
ایک مومن کو تقسیم کرنے کے لئے نہیں حاصل کر سکتے ہیں جو ایک عظیم امن کرنیوالا ، ہے ، طے کر کے تباہ کن نہیں ہے، بڑی حکمت والا متصادم جماعتوں مصالحت میں . اور اس کے پیچھے ایک انعام کے طور پر ، بہت سے لوگوں کو اس کے لئے دعا کر رہے ہیں اور وہ صلح اور ویگھٹن سے بچایا ہے احسان کے لئے اس کی تعریف کی .
لمحے کی حقیقت پر توجہ دینا جو لوگ ، وہ محبت اور بھائی چارے چوٹی کے درار سکریچ طہارت نظر آئے گا . جذبات کی پیروی کی جائے ہیں سے یہ ظاہر ہے ، بخل اور اس کے بعد ، اور ان کی اپنی رائے پر فخر ہے کہ لالچ .
یہ واقعی نبی تھے اللہ علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam جب انہوں نے کہا :
إن الشيطان قد أيس أن يعبده المصلون في جزيرة العرب ، ولكن في التحريش بينهم
بے شک شیطان عرب میں لوگ ہیں جو نماز کی عبادت ( ہو رہی ہے ) کے ناامید تھا ، لیکن وہ ہمیشہ ان سے دور ادا کریں گے . HR [ . مسلمان نہیں . 2812 ]
تنازعہ اور تنازعہ نہیں ہے ، تو پھر امن کے ایک بہت ہی قابل ستائش ہو جاتا ہے . تنازعہ بدسورتی ، تلخی ہے اور لڑائی ایک ذلت ہے تو ، اس کے برعکس ، امن اور کاروبار مصالحت رحمت ہے . انسانوں میں اختلاف رائے کے باوجود اس کے لفظ کے طور پر اللہ تعالی کی طرف سے بیان کردہ ہے:
ولو شاء ربك لجعل الناس أمة واحدة ولا يزالون مختلفين
آپ کا رب چاہتا تھا، تو وہ بنی نوع انسان ایک قوم بنا دیا ہے ، لیکن وہ ہمیشہ اختلاف . [ Hud/11 : 118 ]
لیکن اللہ اس سے اس کا فضل ہے جو ان لوگوں کے خارج .
إلا من رحم ربك
لوگوں کو خدا کی طرف سے فضل دیا جاتا ہے جب تک . [ Hud/11 : 119]
لوگوں میں مجسم امن یہ خوبصورت بنا دے گی ، لیکن یہ کھو گیا ہے تو پھر برے قسم ناگزیر ہو جائے گا .
اللہ تعالی کہتے ہیں :
والصلح خير
اور امن [ النساء / 4:128 ] بہتر تھا
اللہ تعالی نے بھی کہتے ہیں کہ:
فاتقوا الله وأصلحوا ذات بينكم
لہذا اللہ کے ایمان اور پڑوسی کے درمیان تعلقات کی اصلاح . [امام انفال / 8:1 ]
لا خير في كثير من نجواهم إلا من أمر بصدقة أو معروف أو إصلاح بين الناس
صدقہ دے (لوگوں کو) بھیجا جو شخص ، یا احسان کیا ہے یا مردوں کے درمیان امن قائم کرنے کی promptings سوائے ان promptings کے زیادہ میں کوئی اچھی ہے . [النساء / 4:114 ]
إن طائفتان من المؤمنين اقتتلوا فأصلحوا بينهما
اور مومنوں کی دو جماعتوں پھر لڑنے کے ان کے درمیان امن قائم کرنے کے اگر . [ Al-Hujurât/49 : 9]
إنما المؤمنون إخوة فأصلحوا بين أخويكم
بے شک مومن بھائی بھائی ہیں . [ Al-Hujurât/49 : 10]
اور یہ نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے ساتھ دنیا پرورش کلاس میں موجود نہیں ہے . انہوں نے کہا کہ افراد اور لوگوں کے گروپوں کے درمیان قبائل ، مصالحت . انہوں نے کہا کہ جوڑے ، قرض واجب الادا ہے جو دو لوگ ، اور اس کے علاوہ پراپرٹی کے حقوق ، زندگی اور عزت کے نفاذ میں ایک امن کرنیوالا مصالحت . نہیں کس طرح ، انہوں نے خود کہا:
ألا أخبركم بأفضل من درجة الصيام والصلاة والصدقة ؟ قالوا : بلى ، قال : صلاح ذات البين ، فإن فساد ذات البين هي الحالقة
میں نے تمہیں روزہ، نماز اور خیرات سے زیادہ اہم ہے کہ کچھ بتا دے گا ؟ صحابہ نے جواب دیا ، "اللہ کے ہاں رسول . " انہوں نے کہا "آپ کے درمیان امن کی تباہی شیور (مذہب کے ناش ) ہے ، تم میں سے تنازعات کو مصالحت اس نے کہا،" . HR [ . ابو داؤد اور ترمذی ]
ایک حدیث میں ذکر :
عن سهل بن سعد رضي الله عنه أن أهل قباء اقتتلوا حتى تراموا بالحجارة ، فأخبر رسول الله صلى الله عليه وسلم بذلك ، فقال : اذهبوا بنا نصلح بينهم
ہمیں ان مصالحت چلتے ہیں : سہل بن سعد رضی سے عنہ آبادی قبا کہ پتھراؤ کرنے جھڑپ ہے ، تو نبی صلی اللہ علیہ 'sallallaahu alaihi wasallam نے واقعے کے بارے میں ، اس کے بعد انہوں نے کہا کہ انہوں نے کہا کہ . HR [ . بخاری]
اے مسلمانوں ، اللہ تعالی ہمیشہ ہم سب کو رکھ سکتے ہیں .
بے شک وجوہات محبت اور چپکنے درار کے احساس کے ظہور کے درمیان امن . کبھی کبھی امن جج قانون فیصلہ سے بہتر ہے . امن میں، وہاں اللہ تعالی سے ثواب ہے اور کوئی گناہ ختم کر دیا ہے . یہ ، گھر میں جھگڑا شامل ہیں .
تمام سیاسی جماعتوں ، ثالث کی ایک مضبوط خواہش کے حقیقی اور مخلص نیت کے ساتھ اور صلح کر رہے ہیں جب تک کہ تاہم ، ہماری اجتماعی ہوش کرنے کے لئے ، تمام امن کوششوں کا احساس نہیں کیا جائے گا . تمام سیاسی جماعتوں کی اچھی مرضی کے ساتھ اللہ تعالی کے ساتھی امن ہے. اللہ تعالی کہتے ہیں :
إن يريدا إصلاحا يوفق الله بينهما
دونوں ججوں اس کی مرمت کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں ، بیشک اللہ کے شوہر کو توفیق دیتا ہے - بیوی . [النساء / 4:35]
ایک بار ، امام حسن اور امام بصری rahimahullah نے متحارب Tsaqif سے دو لوگوں کی طرف سے دورہ کیا گیا تھا . اس کے بعد امام نے نے rahimahullah نے کہا انہوں نے "اے ابو Sa'id ، ہم صرف امن چاہتے ہیں . " ، انہوں نے کہا کہ "اگر تم دونوں اب بھی ایک گروپ اور رشتہ داروں کے ، ( کیوں ) اب بھی لڑ رہا ہے ؟ ہیں" ، انہوں نے کہا کہ ، "جی ہاں . اس کے بعد آپ ! بات "لیکن دونوں دراصل اپنے مخالف پر جھوٹے الزامات پھینک رہے ہیں . یہ دیکھ کر ، امام اللہ کی طرف سے جواب دیا، " ! تم جھوٹ بول ! اللہ تعالی کہتے ہیں کیونکہ آپ ، امن نہیں چاہتے کہ:
إن يريدا إصلاحا يوفق الله بينهما
دونوں ججوں اس کی مرمت کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں ، بیشک اللہ کے شوہر کو توفیق دیتا ہے - بیوی . [النساء / 4:35]
لہذا اللہ ، اے بندوں کا خوف ! یہ ہے اور یہ چھوٹی سی معاملات کی وجہ سے خاص طور پر ان لوگوں کے جھگڑے اور تنازعات کو روکنے کے .
اللہ تعالی کہتے ہیں :
فمن عفا وأصلح فأجره على الله إنه لا يحب الظالمين
تو جو معاف کر اور نیک عمل کرتے تو اللہ کی ( آشرتوں کے ) اوپر بدلہ . یقینا وہ غلط کام کرنے والوں سے محبت نہیں کرتا . [ Asy-Syûrâ/42 : 40 ]
اللہ تعالی مجھے اور قرآن پاک کے ساتھ آپ سب کا بھلا کرے اور آیات اور سبق سپریم حکمت کے فوائد کے مندرجات ڈال سکتا ہے . یہ تو اللہ کی حقیقت سچ ہے تو میں ، کا کہنا ہے کہ کیا ہے . کچھ تو خود سے اور شیطان کی طرف سے غلط ہو جاتا ہے . اور میں بے شک وہ بخشنے ہے ، اللہ سے استغفار .
(جمعہ خطبہ شیخ ڈاکٹر Su'ud راھ Syuraim - hafidzahullah کے ساتھ عنوان " الخیر Shulhu (امن یہ بہتر )" ، 12-02-1433 ایچ پر جامع مسجد میں)
[ سنت ایڈیشن میگزین 01/Tahun XVI/1433H/2012M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے ، JL . سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون . 0271-858197 0271-858196 فیکس]
فکر علماء میں صحیح بخاری
کی طرف سے
سے Ustadz Kholid Syamhudi LC
مقدمہ اور جانتے اسلام میں عظیم ریفرل ذرائع کے بعض مسلمانوں کی جہالت کے ساتھ مل آمیز پوزیشن صحیح بخاری ، جو اصلاح پسندوں اور دانشوروں کا دعوی کرتے ہیں جو لوگوں کے قیام کے رجحان عوام کے سامنے پیش مسئلہ بنانے کے لئے بہت ضروری ہے . اس کے علاوہ ، صحیح بخاری میں شیعہ مذہبی مقدمہ اور پوچھ گچھ کی بہت سی احادیث کے پھیلاؤ کو بھی اس کے وجود کو تسلیم نہیں کیا .
پوزیشن صحیح بخاری
کے مکمل نام ہے جو کتاب اللہ تعالی جامی رحمہ اللہ الصحیح المسند من حدیث Rasûlillâh sallallaahu 'alaihi و و sallam و رحمہ اللہ تعالی امام بخاری کے Sunanihi Ayyâmihi عوام صحیح بخاری کی طرف سے جانا جاتا ہے . اس کتاب کو ایک اعلی اور اہم پوزیشن ہے اور کوئی دیگر تحریری کام کرتا ہے ایک وضاحتی ہے . تقریبا تمام مقامات صحیح بخاری وہاں موجود ہونا ضروری ہے اسلام کی تبلیغ کو چھو لیا .
یہ کتاب وفادار امام Muhadditsîn کے کمانڈر کے عنوان سے اور حدیث میں ڈب مسلمانوں جلد کے لئے ایک اہم ڈرائیور ہے . ایک ulamapun کا کوئی کام فضائل اور صحیح بخاری کے طور پر بڑبڑانا جائزے ہو رہی ہے .
Abdussalam الشیخ rahimahullah نے Mubarakfuri اس کتاب کو اللہ تعالی کی رحمت ہو سکتا ہے ان کے بیان کے قابل ، "اللہ تعالی جامی رحمہ اللہ تعالی نے صحیح ہم تاریخ بنانے کے لئے اور ہر طرف سے اس کی وضاحت کرنے کی کوشش کی ، تو یہ ان کی کتاب کی ایک موٹی جلدوں کی ضرورت ہو گی کہ ایک کتاب ہے . [ سیرت امام امام بخاری ، P . 159] .
تو اعلی اور صحیح بخاری کی اہمیت اور امام علامہ ابن خلدون rahimahullah ریاستوں ، یہ ہے کہ "جب ، میں نے اپنے اساتذہ Rahimahumullâhu ریاستوں نے سنا ہے ، " شرح (تفصیلات) ان لوگوں کی طرف سے ضمانت بخاری قرض کی کتاب ہے . [ Muqaddimah میں ابن خلدون 3/ 1142 سیرت امام امام بخاری ، P سے نقل کیا ہے . 159]
ابن خلدون 9th صدی کے آغاز میں مر گیا، اور اس نے اس سے اس علم کے مطابق اس بیان کے حوالے سال کتاب Muqaddimahnya ج 779 ایچ میں مکمل جو 8th صدی ، کی تاریخ پر ایک ماہر ہے . شرح صحیح بخاری آج قرض ان لوگوں کی طرف سے ضمانت دی ہے کہ جو ابن خلدون پڑھتے ہیں لہذا امام ابن حجر rahimahullah کے ایک کے طور پر امام ابو - Sakhawi جلد کھڑی کتاب Fathul باری شرح صحیح بخاری پر تبصرہ " ، فرماتے ہیں جب یہ کتاب یقینی طور پر [کم Tabar امام Masbuk ، P " بہت tertunaikan اور کیا گیا ہے کہ خوش ہو اور (قرض ) کو تسلیم کیا جائے گا . 231 . ڈاکٹر کی طرف سے حافظ ابن حجر و Dirasatuhu کی کتاب ، دیکھو . شاکر محمد Abdulmun'im ، P . 323 ]
اس طرح صحیح بخاری مسلمانوں سے بڑبڑانا جائزے ہو رہی ہے . یہ کتاب پہلے تنقید کا نشانہ بنایا اور علماء وہ زندہ تھا ایک lucid کی طرف سے اور اس کی موت کے بعد جلد چھان بین کر دیا گیا ہے . AT- Tatabbu 'وال Ilzâmât کتاب میں صحیح بخاری ، امام امام اشتھار Daraquthni میں حدیث پر تنقید جو علماء . لیکن آخر میں مسلمانوں کو قرآن کے بعد سب سے زیادہ صحیح کتاب کے طور پر قبول کرتے ہیں.
امام ایک نووی rahimahullah نے کہا کہ ، " علماء کرام کے پاس اتفاق rahimahumullâhu کتاب ہے کہ سب سے زیادہ صحیح قرآن` راھ Shahîhain ہے کے بعد، . . صحیح بخاری اور صحیح مسلم امت دونوں کے ساتھ ساتھ حاصل کی ہے صحیح tershahîh بخاری نظر آتا ہے اور اب بھی مبہم دونوں ، دونوں میں سے ہے اور زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانا اور علم پر مشتمل ہے . واقعی سچ لینے بخاری سے فائدہ اٹھانا اور اس سمیت پہلے مسلمان اماموں امام بخاری حدیث سائنس میں بے مثال ہے کہ تسلیم کرتے ہیں کہ تمام ہم Tarjih صحیح بخاری ماہر عالم اور تفصیل حدیث کے معاملات میں ماہر کی اکثریت کی رائے بن گیا ہے کہ اسکولوں کو منتخب کیا گیا تھا کی شکل میں بیان کیا ہے . [امام منہاج شرح صحیح مسلم ، 1/14 . شرح تبلیغ Fiqhud منٹ صحیح بخاری ، 1 / 28]
بیان امام نووی rahimahullah کس طرح اعلی اور اہم پوزیشن صحیح بخاری کو دکھانے کے لئے کافی ہے .
پرمٹ اور اللہ تعالی کے فضل کے علاوہ میں اس کی پوزیشن ، بھی کہا کہ وہ اس کتاب میں احادیث میں داخل نے rahimahullah وجوہات تقوی اور وویک مفت نہیں ہے . اس نے rahimahullah ایک غسل کے بعد کے علاوہ ایک حدیث بھی شامل ہیں اور دو رکعت ادا نہیں کیا . یہ محمد بن یوسف رحمہ اللہ Farabri T بخاری T کبھی 'میں پہلے ایک شاور لے ، جب تک کے طور پر صحیح کتاب میں ایک بھی حدیث ڈال دیا اور دو رکعت نماز ادا نہیں کرتے ، کہتے ہیں " ، بیان سننے کے بعد ابو Haytham امام Kasymihani دیا گیا . [ ہادی کے طور پر ساڑی Prolegomena Fathul باری ، P . 489 ]
Abdussalam شیخ رحمہ اللہ تعالی Mubarakfuri بھی جس تھامس ولیم بل کے نام سے مغربی مستشرق بیان فراہم والیوم ، " صحیح بخاری قرآن` ایک کے بعد کسی بھی کتاب کی حد سے تجاوز سبحانہ و روحانی اور دنیاوی معاملات میں مکمل انحصار . "
تھامس نے بھی کہا کہ "یہ کتاب محمد علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam ، پریرتا ، بھی اکثریت تشریح کے ساتھ ان کے اعمال اور الفاظ ، بھی اللہ تعالی نے قرآن میں مشکل حصہ پر مشتمل ہے کہ وحی پر مشتمل نہ صرف ، کہا ` ایک . [ Sîratul امام ملاحظہ کریں بخاری ، P . 163]
مستقبل کی تیاری
امام امام rahimahullah امام بخاری آج ہم دیکھتے ہیں کے طور پر ہو جاتے ہیں اور پڑھنے کے لئے سولہ سال کے لئے سنجیدگی سے اور اچھی طرح ان کی کتاب مرتب کی ہے . سنجیدگی اور کی طرح مکمل طور پر پادریوں کے امام بخاری رحمہ اللہ کی طرف سے اور دوسرے علماء سے ہونے والا ہے .
امام Waraq پجاری "میں سولہ سال میں چھ سو ہزار حدیث کی کتاب کے امام جامی stacking کے ہوں." ، امام بخاری رحمہ اللہ کے ایک بیان کے حوالے ( Prolegomena Fathul باری ، P . 489) . اس کے علاوہ ابن عدی امام بخاری رحمہ اللہ نے اس منبر پر رسول کی قبر میں نے Shahihnya باب کے عنوان سے مرتب کیا اور وہ ہر باب عنوانات کے لئے دو سائیکل دعا امام ہے کہ ان کے اساتذہ میں سے کچھ سے خبریں فراہم . [ Prolegomena Fathul باری ، P . 489 ]
وہ میں تفسیر ( Shahihnya میں ایک عنوان) کتاب مرتب کی گئی تھی جب وہ امام بخاری اشتراک کیا ہے اور وہ پندرہ مرتبہ بیس پر ایک رات میں امام بخاری کی نماز dapati اسی طرح، جب اللہ تعالی نے Waraq کہ ایک پادری کے متعلق .
خبریں اس کتاب کی تیاری میں ان کی سنجیدگی اور حراستی نے Shahihnya rahimahullah نے دکھایا . وہ جلد مشتمل بعد menyampaikanya دیکھا جائے اساتذہ کرنا مت بھولنا اور اس کے درست اور ان کی سمت اور رہنمائی نہیں لے .
ابو جعفر رحمہ اللہ تعالی نے Uqaili کی اللہ تعالی نے صحیح بخاری مرتب کی "جب ، وہ علی ابن Madinis ، احمد بن حنبل ، یحیی ابن Ma'in اور دوسروں کو اس کے حوالے کر دیا ، انہوں نے کہا کہ . پھر وہ مناسب طریقے سے کتاب وصول کرنے اور اس بات کا یقین keshahihannya چار حدیث کے علاوہ . " اللہ تعالی ' Uqaili کی حقیقت حدیث چار امام بخاری اور صحیح کی رائے ہے " ، نے کہا . [ Prolegomena Fathul باری ، P . 489 ]
اس کتاب علماء توجہ [1]
علماء کرام کافی عرصہ پہلے ایک وضاحت ( شرح ) اس مختصر یا لکھنے ، پڑھنے اور درس و تدریس کی طرف سے دونوں ، بہت توجہ دی ہے تاکہ فوری طور پر صحیح بخاری ، تو واضح ہے .
یہ سب صحیح بخاری کے بارے میں کئی تحریروں طرف سے ثبوت ہے . ان میں شامل ہیں:
1 . صحیح بخاری کا خلاصہ بیان کیا وہ لوگ جو
• جمال الدین احمد بن عمر انصاری امام قرطبی کا فرمان ہے ، کتاب Mukhtasar صحیح بخاری میں 656 ھ میں انتقال ہو گیا
• زین الدین احمد بن احمد ابن Syarji Abdillathif زیڈ Zabidi ، AT- tajrid کتاب میں 894 ایچ میں انتقال راھ لی sharih اللہ تعالی جامی رحمہ اللہ تعالی نے صحیح احادیث
• عبداللہ بن سعد بن ابی الازدی Jamrah ، `میں الخیر وال ghayah کتاب FI- Nihayah برا میں 675 ایچ میں انتقال کر گئے
2 . ان میں ، crosshead ( Tarâjum امام باب ) mensyarah وہ لوگ جو
• امام Mutawâri 'اعلی بخاری Tarâjum کی کتاب میں امام احمد بن ناصر اللہ تعالی Munayyir .
• امام بخاری کی کتاب Fakku Aghrâdhi Mubhamah فائیل حدیث Jam'i Bainal اور Wat Tarjamah میں بن محمد بن المنصور قول Hamamah
• ابو عبد اللہ بن راشد کے طور پر Sibti کتاب Turjamân میں AT- Tarâjum
• کتاب شرح Tarâjum صحیح بخاری Abwâb میں راھ شاہ Dahlawi Waliyullahi اشتھار
3 . بشمول صحیح بخاری mensyarah وہ لوگ جو ، :
• کتاب میں ابو سلیمان حمد بن محمد رحمہ اللہ تعالی Busti امام Khathâbi (متوفی 308 ھ) کے طور پر سنن I'lâm
• کتاب شرح المھلب میں المھلب Shafrah بن ابی الازدی (متوفی 435 H)
• ابو عبد اللہ محمد بن خلف امام Murâbith (متوفی 485 H) دلال کتاب شرح Mukhtasar المھلب
• امام Ajwibah 'اعلی اللہ تعالی Masa ` IL بخاری Minal کے Musta'ribah کی کتاب میں Abdilbarr Abbu عمر بن یوسف بن محمد بن Abdillah بن Abdilbarr (463 ایچ میں مر گیا )
• شرح ابن Bathal میں ابوالحسن علی بن خلف بن Abdilmalik ابن Bathal (متوفی 449 H)
• کتاب شرح صحیح بخاری میں ابو حفص عمر بن حسن رحمہ اللہ بن عمر اللہ تعالی ' Auzi امام Isybili (متوفی 460 H)
• شمس الدین محمد بن یوسف بن علی رحمہ اللہ تعالی Karmâni امام Kawâkib اشتھار darari کی کتاب میں ڈی . 786 H
• سراج الدین عمر بن علی بن احمد ابن Mulaqqin D . کتاب Syawâhidut Taudhîh میں 804 H
• برہان الدین ابراہیم بن محمد رحمہ اللہ تعالی Ajmi Halabi کی Sibthi Ibni میں L ' ڈی . 837 AT- Talqîh لی رحمہ اللہ تعالی نے قاری Fahmil کتاب میں ایچ
• امام حافظ ابن حجر رحمہ اللہ تعالی Asqalani D . Fathul باری Syarhu صحیح بخاری میں 852 H
• ابو الحسن علی بن حسین بن اللہ تعالی Kawâkib کی کتاب میں عروہ امام Mushili ڈی . 837 H، کے طور پر ساری فائی Syarhil جامی صحیح بخاری اتارنا Lil
• بدرالدین احمد بن محمود ابو محمد رحمہ اللہ تعالی Umdatul قاری ' اینی کتاب میں tahun855 ایچ مر گیا '
• Syihabudin احمد بن محمد امام Khathib امام - Qusthalâni D . کتاب Irsyâdus ساڑی میں 923 H
مختصر صحیح بخاری پر علماء اس طرح کی توجہ . امید ہے کہ مزید جاننے اور یہ جاننے کے لئے ہم سے حوصلہ افزائی کر سکتے ہیں .
Wabillahitaufiq .
[ سنت ایڈیشن میگزین 01/Tahun XVI/1433H/2012M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے ، JL . سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون . 0271-858197 0271-858196 فیکس]
ماخذ: http://almanhaj.or.id/
امن بہتر ہے
ReplyDelete