EVENT TICKET

Monday, May 26, 2014

Sayyidul فضیلت استغفار

Sayyidul فضیلت استغفار


کی طرف سے
القاعدہ Ustadz یزید بن عبدالقادر Jawas حفظه الله


عن شداد بن أوس رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال : سيد الاستغفار أن يقول العبد : اللهم أنت ربي ، لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك ، وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت ، أعوذ بك من شر ما صنعت ، أبوء لك بنعمتك علي ، وأبوء بذنبي فاغفر لي ، فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت من قالها من النهار موقنا بها ، فمات من يومه قبل أن يمسي ، فهو من أهل الجنة ، ومن قالها من الليل وهو موقن بها فمات قبل أن يصبح ، فهو من أهل الجنة .

نبی sallallaahu ' alaihi و sallam سے Shaddad بن آسٹریلیا رضی عنہ کی ، "بے شک ، استغفار بندے کسی کا کہنا ہے کہ حاصل کرنے کے لئے سب سے بہتر ہے :

Allahumma لا الہ الا Rabbee انت انت اے این اے KHALAQTANII 'و ABDUKA اے این اے ' و اعلی ' AHDIKA WA WA'DIKA MASTATHA'TU Audhu BIKA منٹ SYARRI SHANA'TU ابو `ماں یو Laka BINI'MATIKA ' ALAYYA WA ابو ` یو BIDZANBII FAGHFIRLÎ ایف اے INNAHU لا الا انت YAGHFIRU ADZ DZUNÛBA

(اللہ اوہ ، تم اس کے علاوہ diibadahi ہے حق اہل کون ہے کوئی معبود نہیں ہے ، Rabbku ہیں . تو نے مجھے پیدا کیا اور میں تمہارا نوکر ہوں جو میں نے اپنی صلاحیت کے مطابق اپنے عہد اور اپنا وعدہ پورا . میں برائیوں سے تم میں پناہ طلب کوئی بھی گناہوں کو معاف لیکن آپ کر سکتے ہیں کیونکہ اعمال ، میں) . تیرے میرے حق میں اور میں تم سے اپنے گناہ کو تسلیم اقرار ، تو مجھے معاف کر .

"یہ اعتماد کے ساتھ دن کے دوران انہوں نے کہا کہ ، اور شام سے پہلے دن پر مر گیا جو بھی ، تو اس آسمان کے لشکر میں شامل ہیں انہوں نے کہا کہ . جس اعتماد کے ساتھ رات کے وقت اسے پڑھا اور صبح داخل ہونے سے پہلے انتقال ہو گیا ، تو اس آسمان کے لشکر میں شامل ہیں .

TAKHRIJ HADITS
یہ حدیث صحیح . : کی طرف سے
1 . shahihnya میں امام بخاری نمبر ( 6306 ، 6323 ) اور امام Adabul سمپلیکس (نمبر 617 ، 620 )
2 . کے طور پر Sunanul الکبری ( نمبر 9763 ، 10225 ) ، ایک ناسا میں ( VIII/279 ) امام ، اور ' Amalul یوم وال Lailah ( نمبر 19 ، 468 ، اور 587)
3 . امام ابن Hibban نمبر ( 928 - 929 - Hisan میں Ta'lîqâtul 'اعلی صحیح Ibni میں حبان )
4 . امام کبیر میں امام ath ہے Mu'jamul Thabarani نمبر ( 7172 ) ، امام Mu'jamul Ausath نمبر ( 1018 ) ، اور کتاب اشتھار دعا میں نمبر ( 312-313 )
5 . امام حاکم ( II/458 )
6 . امام musnadnya میں احمد ( IV/122 ، 124-125 )
7 . امام Syarhus سنت میں امام بغوی نمبر ( 1308 ) ، اور صحابہ کے دوسروں Shaddad بن آسٹریلیا رضی عنہ

امام کی طرف سے روایت میں ترمذی ابتدائی طور پر مختلف الفاظ کے ساتھ Shaddad بن آسٹریلیا رضی عنہ سے نمبر ( 3393 ) ، نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا

ألا أدلك على سيد الإستغفار ...

میں آپ sayyidul استغفار دکھائے گا ؟ ...

پر ترمذی حسن غریب حدیث " ، انہوں نے کہا کہ . ' اس کے نسب امام احادیث اللہ تعالی Shahîhah نمبر ( 1747 ) میں چند سڑکوں اور syawâhid ( یمپلیفائر ) کے ساتھ شیخ البانی نے اسے صحیح قرار دیا ہے .

امام بخاری rahimahullah "باب الٹی بخشش " میں اس حدیث کو درج کریں . یہ امام بخاری T اس کے الفاظ آدا بہترین معافی پر غور سے پتہ چلتا ہے . اس کے علاوہ اس حدیث میں معنی کے مواد کی نماز نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کی طرف سے منسوب طور Sayyidul مغفرت ( معافی پرنس ) کے ساتھ قابل ذکر ہے کہ طرف اشارہ کرتا ہے .

سفارش استغفار کی وضاحت
آدم کی اولاد میں سے ہر ایک کو یقینی طور پر گناہوں کی ایک بہت تھا ، لیکن گناہوں اللہ تعالی سے معافی کی بھیک مانگ اور توبہ ہے جو oang کی سب سے بہترین . اللہ تعالی ہمیشہ بخشش کے لئے بھیک طلب کرتا ہوں اور اسی کی طرف توبہ اپنے بندوں کا حکم . اللہ بھی معافی مانگنے والوں کو معاف کر اور توبہ کرنے کا وعدہ کیا . اللہ تعالی کہتے ہیں :

وإني لغفار لمن تاب وآمن وعمل صالحا ثم اهتدى

اور یقینا ، میں ، توبہ ایمان لائے اور نیک عمل کرتے رہے وہ لوگ جو بخشنے والا ہوں ، تو ہدایات میں رہیں "[ Thâha/20 : 82] .

قل يا عبادي الذين أسرفوا على أنفسهم لا تقنطوا من رحمة الله إن الله يغفر الذنوب جميعا إنه هو الغفور الرحيم

خود کی حدود سے تجاوز کر گئی جو اے میرے بندوں کہتے ہیں، " ! اللہ کی رحمت سے مایوسی نہیں . بے شک اللہ سارے گناہ معاف . بے شک ، وہ بڑا بخشنے والا نہایت مہربان ہے "[ Az-Zumar/39 : 53] .

اللہ تعالی نے کئی beristighfar / ان کے بخشش کا حکم . اسی طرح اللہ بخشش کے لئے نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کا حکم . اللہ تعالی کہتے ہیں :

واستغفر لذنبك وللمؤمنين والمؤمنات

[ Muhammad/47 : 19] " ... اور اپنے گناہوں اور مومنوں مردوں اور عورتوں کے گناہوں کی معافی مانگو "

فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا

"تو میں وہ بخشنے ہے ، یقینا آپ کا رب سے معافی مانگو . ' ، (ان سے) کہا کہ " [ Nûh/71 : 10]

واستغفر الله إن الله كان غفورا رحيما

معاف کرو اور اللہ کے لئے دعا گو ہیں . بیشک اللہ بخشنے والا مہربان ہے . [ایک النساء / 4:106 ]

فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
اس کے بعد اپنے رب کی تسبیح اور مغفرت کے لئے دعا گو ہیں. بے شک وہ بخشنے توبہ ہے . [ An-Nashr/110 : 3]

وبالأسحار هم يستغفرون

اور رات کے آخر میں وہ (اللہ سے) معافی بھیک مانگتی ہوں . [ Adz-Dzâriyât/51 : 18]

یہی وجہ ہے کہ ، کھانے کے وقت تہجد کی نماز کے لیے رات کے آخر میں جاگ اور وہ اللہ تعالی سے معافی منت ہے .

ومن يعمل سوءا أو يظلم نفسه ثم يستغفر الله يجد الله غفورا رحيما

اور جو شخص برائی کرتا ہے اور اسے ستاتا تو وہ ضرور اللہ مہربان پایا بخشنے ہے ، اللہ کی بخشش . [ایک النساء / 4:110 ]

وما كان الله ليعذبهم وأنت فيهم وما كان الله معذبهم وهم يستغفرون

اور اللہ کبھی ان mengadzab نہیں جا رہا ہے ، آپ (محمد) ان میں شامل ہیں ، اور اللہ نے بھی وہ معافی کے لئے پوچھ رہے تھے mengadzab نہیں کرے گا . "[امام انفال / 8:33 ]

ایک حدیث قدسی میں اللہ تعالی کا کہنا ہے:

... ياعبادي إنكم تخطئون بالليل والنهار ، وأنا أغفر الذنوب جميعا ، فاستغفروني أغفرلكم ...

... اے میرے بندوں ! بے شک آپ کو ہمیشہ رات میں اور دن کے دوران غلطیوں (گناہ) ، اور میں مکمل طور پر گناہوں کو معاف کر ، تو میں تمہیں معاف بلاشبہ مجھ سے معافی مانگو ... [1]
نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے طور پر مندرجہ ذیل رکوع یا سجدہ جب بخشش مانگ نماز پڑھتے ہیں:

سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي .

تیری پاک ، اے اللہ ! ہمارے رب اور ، اے اللہ آپ کی تعریف میرے گناہوں کو معاف کرنے کے لئے . [2]

عالم اللہ تعالی 2 چیزیں ، یعنی نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ان کے درمیان اور استغفار کے ساتھ لوگوں کو تحفظ کا احساس دیتا ہے. اب اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam مر گیا ہے نبی ، ایک اب بھی بخشش رہنے کا مطلب ہے کہ . لہذا ، بخشش غصہ اللہ تعالی کی حفاظت کے ہو جاتا ہے .

والذين إذا فعلوا فاحشة أو ظلموا أنفسهم ذكروا الله فاستغفروا لذنوبهم ومن يغفر الذنوب إلا الله ولم يصروا على ما فعلوا وهم يعلمون

اور بھی لوگ کون ، lewdness کا اگر قصور وار ہے یا وہ اللہ کی یاد اور گناہوں کی معافی حاصل کرنے کی کوشش کریں گے خود کو اذیت وہ ، اور اللہ کے سوا گناہوں کو معاف کر سکتے ہیں جو کسی اور کو ؟ اور جان بوجھ جگھنی ایکٹ کا پیچھا نہیں کیا . [ 'علی عمران / 3:135 ]

ابن عباس anhuma نے کہا کہ:

لا كبيرة مع استغفار ولا صغيرة مع إسرار

کوئی بہت بڑا گناہ ہے اور مسلسل کیا تو کوئی چھوٹا سا گناہ کے ہمراہ ہو تو استغفار . [3]

نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:

والله إني لأستغفر الله وأتوب إليه في اليوم أكثر من سبعين مرة

اللہ کے لئے ، sesungguhya میں واقعی اللہ کی معافی کی بھیک مانگتا ہوں اور 70 سے زائد اوقات میں اس دن اور رات توبہ . [4]

امام مسلم کی تاریخ:

... وإني لأستغفر الله في اليوم مئة مرة

اور اصل میں ... میں واقعی میں 100 بار ایک دن اور رات تک زیادہ سے زیادہ اللہ کی معافی کی بھیک مانگتا ہوں . [5]

وعن ابن عمر رضي الله عنه قال : كنا نعد لرسول الله صلى الله عليه وسلم في المجلس الواحد مائة مرة : « رب اغفر لي ، وتب علي إنك أنت التواب الرحيم » .

ابن عمر anhuma سے وہ ہم سب سے پہلے نبی صلی اللہ علیہ میں ایک تقریب کے حساب سے کہا، " ' 100 بار پڑھا alaihi و sallam ، ' جی ہاں اللہ میرے گناہوں کو معاف کر ، اور taubatku قبول ہے . تو بخشنے توبہ اور رحم کرنے والا فن . ' "[6]

وعن ابن مسعود رضي الله عنه قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من قال : « أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه » ، غفرت ذنوبه وإن كان قد فر من الزحف .

ابن مسعود رضی سے عنہ ، انہوں نے کہا کہ : نبی sallallaahu ' alaihi و sallam پڑھتا ہے " ، نے کہا کہ:

أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

( میں صحیح طریقے سے diibadahi ہے اہل کون ہے کوئی معبود نہیں ہے ، اللہ کی معافی کی بھیک مانگتا ہوں لیکن وہ ، کبھی رہنے اور سپریم اکیلے کھڑے ، اور میں نے اس سے توبہ ) تو یہ دور میدان جنگ سے چلانے کبھی نہیں یہاں تک کہ اگر اس کے گناہ معاف کیا جائے گا . [7]

بخشش کی سب سے بہترین نماز کے درمیان بخشش sayyidul ہے ، sebagimana صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف سے سکھایا گیا اللہ علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam Shaddad بن آسٹریلیا رضی اللہ عنہ کو بتایا کہ .

شرح حدیث
حدیث توبہ کے معنی میں موجود ہے اور دیگر احادیث توبہ میں موجود نہیں ہے جس میں اللہ تعالی نے ، اس سے پہلے خود شائستہ کیونکہ نبی sallallaahu 'alaihi و sallam اس Sayyidul بخشش istigfâr الفاظ کہا جاتا ہے .

امام ath ہے Thîbiy rahimahullah نے کہا کہ "یہ نماز اپنی اصل میں، یہ اسے واپس کرنے کا ارادہ مقاصد اور تمام معاملات کے تمام میں والدین یا سید رہنما جس کا مطلب ہے ، dipakailah مدت سید تو مجموعی طور پر توبہ کے معنی پر مشتمل ہے. نے کہا،" [8]

ابن ابی Jamrah rahimahullah نے یہ sayyidul معافی کے نام کا مستحق تو نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے اس حدیث میں خوبصورت معانی اور الفاظ اچھے الفاظ جمع " ، انہوں نے کہا کہ . اس حدیث میں ہے :
• Uluhiyah اللہ اور صرف اللہ تعالی کی عبادت کی منظوری . اللہ تعالی نے اپنے خالق سے ایک تسلیم ہے کہ . اللہ Subhanahu و Ta'ala اپنے بندوں کا وعدہ قائم کرنے کے لئے کیا گیا ہے کہ منظوری .
• خدا اپنے بندوں کے لئے وعدہ کیا ہے امید ہے کہ ،
• اپنے خادم کے خلاف کیا گیا ہے کہ برائیوں سے پناہ ،
• ، اپنے آپ کو گناہ کی ایک نوکر کی طرف منسوب ، ان تمام نعمتوں کا کیا ہے جو اللہ Subhanahu و Ta'ala تمام حق کی طرف منسوب
خواہش • اور اللہ Subhanahu و Ta'ala کی طرف سے اسے اس کے گناہ معاف کرنے کی امید
• اور کوئی نہیں لیکن اللہ گناہوں کو معاف کر سکتے ہیں کی شناخت . " [9]

SAYYIDUL استغفار
1 . اللهم أنت ربي ( یا اللہ ، آپ میرے رب ہیں) [10]
اللہ اپنے رب اللہ تعالی ہے کہ ایک نوکر کی منظوری . رب مالک ، خالق ، اچھی قسمت کی سوات اور اس کی مخلوق کے تمام امور کے ریگولیٹری ہے . اللہ تعالی کی اس حدیث اللہ Rububiyyah اعتراف میں موجود ہے.

2 . لا إله إلا أنت ( کوئی معبود نہیں ہے لیکن آپ حقدار diibadahi ہے ہیں)
یعنی کوئی بھی ، صحیح طریقے سے لیکن صرف آپ کو اے اللہ حق diibadahi ہے ہے . اس کی سزا Uluhiyyah سے توحید کی علامت ہیں . تمام مسلمان یقین کرنے کے لئے کی ضرورت ہے کہ صرف اللہ ، عبادت کی جا نہیں ہے لیکن اللہ کی صحیح طریقے سے صحیح diibadahi ہے ہے اور ہم صرف اللہ سے دعا صرف ایک ہے جو .

3 . خلقتني وأنا عبدك (آپ نے مجھے پیدا کیا ، اور میں تمہارا نوکر ہوں )
اس کائنات اور اس کے مندرجات کو کس نے پیدا کوئی غلام ہے ، لیکن صرف اللہ تعالی اکیلے کی منظوری ہے . تمام مخلوق جنت میں اور زمین میں دونوں ہیں. تمام انسانوں کو پیدا کیا ہے جو اللہ تعالی . اس کی سزا ذلت اور اللہ تعالی کے سامنے خود عاجزانہ ( رویے نوکر) پر مشتمل ہے . یہ اللہ Rububiyyah توحید پر مشتمل ہے . کہ وہ diibadahi ہے کرنے کا حق نہیں ہے جس میں ایک نوکر ن ، پتہ چلتا ہے کہ تو اس کی نماز اللہ علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam کے نبی محمد صلی اللہ کی طرف سے کہے .

4 . وأنا على عهدك ووعدك ماستطعت (میں صلاحیت کے مطابق اپنے عہد اور اپنا وعدہ پورا )
میں نفاذ اور تیری باہر لے جانے کے لئے تیری اطاعت میں کر سکتے ہیں کا حکم دیتا ہے ، ، معاہدے تیرے یا اللہ میں رہنے تجھ میں یقین رکھتے ہیں . میرے مطابق کرنے کی صلاحیت ، اللہ روح پر مسلط لیکن ان کی صلاحیت کے مطابق نہیں ہے . یہاں مراد ہے اللہ ان امیدواروں یا روح مخلوق کا انکشاف جب ایک ملاقات کا وعدہ ہے . اللہ تعالی کہتے ہیں :

وإذ أخذ ربك من بني آدم من ظهورهم ذريتهم وأشهدهم على أنفسهم ألست بربكم قالوا بلى شهدنا أن تقولوا يوم القيامة إنا كنا عن هذا غافلين

اور ان کی روح کی گواہی لے آدم اور اللہ کے ان کی اولاد کے بیٹے کی کٹ (ریڑھ کی ہڈی ) میں اپنے رب کی تقسیم ( کہہ رہے ہیں) جب (یاد رکھیں) ، 'میں تمہارا رب نہیں ہوں ؟' انہوں نے جواب دیا ، 'جی ہاں (آپ ہمارے رب ہیں )، ہم گواہی . '( ہم یہ کر ) قیامت کے دن میں آپ کا کہنا ہے کہ نہیں ہے تاکہ ، ' یقینا جب اس کا خیال ہم . "[ اللہ تعالی A'raf / 7:172 ]

وہ اپنے رب کے طور پر اللہ تعالی کی گواہی دیتے ہیں، تو نتیجہ یہ نکلا کہ وہ صرف اللہ تعالی کی عبادت کرنا چاہئے . نتیجہ اللہ تعالی کے حکم سے باہر لے جانے اور اللہ تعالی کی نہی چھوڑنے کے لئے ہے .

اللہ تعالی کہتے ہیں :

ألم أعهد إليكم يا بني آدم أن لا تعبدوا الشيطان إنه لكم عدو مبين ) 60 ( وأن اعبدوني هذا صراط مستقيم

میں تم شیطان کی عبادت نہیں ہے ، اے آدم کے بیٹے ، تجھے حکم دیا تھا؟ بے شک ، شیطان آپ کو ایک مکمل طور پر دشمن ہے ، اور آپ کو میری ہی عبادت کریں گے . یہ سیدھی راہ ہے . "[ Yâsîn/36 :60 -61 ]

سزا ( ووعدك ) "تیرا لفظ" جوابات میرٹ اور ثواب کے بارے میں ، یعنی 'میں جب تک میں کر سکتے ہیں کے طور پر اللہ کے ساتھ عہد میں رہنے ہے . میں تیری یا اللہ کا وعدہ کے ساتھ یقین ہے . ' توحید اور دور شرک ، جنت اور اجر عظیم کا وعدہ کیا تھا جو لوگوں کے لئے . '

لہذا ، اعتماد کے ساتھ اسے پڑھا جس مندرجہ بالا حدیث تو جنت کا وعدہ کیا .

5 . أعوذبك من شر ماصنعت (میں برائیوں کے اعمال سے تم میں پناہ حاصل کرنے کی کوشش )
میں نے اس کے گناہ معاف کر تو ، تباہی کی طرف سے ادلیکھت ، اور کارروائی jelekku کو واپس کیا جائے ( کے طور پر نہیں تو میں آپ کی پناہ چاہتے ہیں ) ، صدقہ اور برے اثرات کے برے اعمال سے تم میں پناہ حاصل کرنے کی کوشش .

میں گناہ اور غیر اخلاقی کارروائیوں کے شر سے تم میں پناہ حاصل کرنے کی کوشش . بے شک گناہ برے نتائج لاتا ہے . ان کے والدین کے خلاف بغاوت ، دوستی ، menzhalimi ہے دوسروں کے ، کا فیصلہ کیا جو لوگوں کو دوسرے لوگوں کے حقوق ، سود ، اور دیگر گناہوں لینے کے برے نتائج کو لے آئے گا . غریب نتیجہ کے علاوہ ہمارے سائنس اور ہماری یاد میں درود کے نقصان ہے . گناہ کی سب سے زیادہ خطرناک نتائج کا اللہ تعالی کے غضب کی طرف سے ہو رہا ہے . ظالموں مبارک نہیں ملے گا کہ خزانہ کی راہ کی طرف سے حاصل اثاثے ، اس کی بیوی اور نافرمانی کے بچوں کرے گا . لہذا نبی sallallaahu 'alaihi و sallam Khutbatul haajah نے کہا کہ:

ونعوذ بالله من شرور أنفسنا وسيئات أعمالنا ...

ہم نے ہماری روح کی برائیوں اور ہمارے برے اعمال سے اللہ کی پناہ چاہتے ہیں ...

لہذا ، ہم اپنے تمام گناہوں سے اللہ سبحانہ وتعالی کی پناہ طلب کرنا چاہئے .

ہماری عمر کے گناہ کے نتیجہ میں نعمتوں کا نقصان ، ہمارے علم ، صدقہ اطاعت اور rote نقصان وسلم شامل ہیں . سب سے زیادہ خطرہ ہمارے گناہوں کو معاف نہیں ہے . یا ہم واپس اس گناہ ہیں . شمالی علاقہ جات - alullâha اللہ تعالی ' AFWA وال ' اللہ تعالی Afiyah fid دنیا وال سلمہ akhirah تھا .

6 . أبوء لك بنعمتك علي (میں تیری میرے حق میں اقرار )
مجھے تسلیم اور تیری مجھ پر حق کی رقم کا تعین ، اور تیرے جلالی فضل اور نیکی . اللہ تعالی ہر مسلمان اور Muslimah لازمی وصف تمام حق . ، آسمانوں میں اور زمین اور ان کے درمیان دونوں اللہ تعالی نے عطا کی ہے کہ تمام اپکار ، اللہ تعالی کی طرف سے ہے .

اللہ تعالی کا کلام:

وما بكم من نعمة فمن الله ثم إذا مسكم الضر فإليه تجأرون

آپ ادلیکھت مصائب اور اگر تم میں اللہ کے ( آنے) ہے کہ ہر نعمت ، اس کے بعد ، اس کے بعد اس کے پاس آپ کو مدد کے لئے پوچھنا . [ An-Nahl/16 : 53]

بہت ہمیں دیا اللہ تعالی کے حق میں. ہم نے ان کو شمار کرنے کے قابل نہیں ہو گا . اللہ تعالی نے ہم کو پیدا ہوئے تھے کے بعد سے دے جو نعمتوں کا شمار ہم کوشش کریں! آنکھ ، کان ، زبانی ، بال ، جگر ، ہوا ، آکسیجن ، پانی ، پودوں ، رہنمائی کے حق ، صحت ، دور تباہی سے ، توحید اور سنت صلی اللہ علیہ وسلم کے حق میں ، اور دوسروں کو نعمتیں .

اللہ تعالی کہتے ہیں :

وآتاكم من كل ما سألتموه وإن تعدوا نعمت الله لا تحصوها إن الإنسان لظلوم كفار

اور اس نے آپ کو اس کے لیے درخواست ہے کہ تمام دیا ہے . تم اللہ کی نعمتوں کو شمار اور اگر ، آپ کو ضرور ان کا شمار کرنے کے قابل نہیں ہو گا . بے شک ، وہ شخص بہت ظالم ہے اور بہت (اللہ اپکار) انکار کرتے ہیں . [ Ibrâhîm/14 : 34]

ہم اللہ تعالی کی نعمتوں کی شناخت ہے، تو اس کے نتائج اللہ تعالی کے شکر گزار ہیں . جب اللہ تعالی کے شکر گزار ایک نوکر ، تو اللہ ہمیں ان کی نعمتوں کا اضافہ ہو جائے گا . اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:

وإذ تأذن ربكم لئن شكرتم لأزيدنكم ولئن كفرتم إن عذابي لشديد

آپ کے رب کا اعلان اور جب "اگر تم انکار کرتے ہو تو تم تو یقینا میرا عذاب بہت سخت ہے ، (میرے حق) میں ضرور آپ کے پاس (اپکار) کا اضافہ کریں گے ، شکر گزار ہیں ، لیکن سوائے . " ، (یاد کرو) [ Ibrâhîm/14 : 7]

کسی کو اللہ تعالی کے شکر گزار ہے، تو اللہ تعالی mengadzabnya نہیں کرے گا . اللہ تعالی کہتے ہیں :

ما يفعل الله بعذابكم إن شكرتم وآمنتم وكان الله شاكرا عليما

تم شکر گزار اور وفادار ہیں تو اللہ ، آپ پر تشدد نہیں کرے گا . اور اللہ ، سب کچھ جاننے والا شکر گزار ہے . [ایک النساء / 4:147 ]

7 . وأبوء بذنبي (میں آپ کو اپنے گناہ کا اعتراف )
میں ذمہ داری ، غیر قانونی اور مجھے کیا ہے کہ فحاشی چھوڑ دیں جو گناہ ، غلطی ، بھول ، کی شکل میں میں نے کبھی کیا ہے غلطیوں ، تسلیم کرتے ہیں . منظوری توبہ اور اللہ تعالی کو واپس کرنے کے پہلا قدم ہے .

8 . فاغفرلي (میرے گناہ معاف )
یا اللہ ، میں نے کیا کیا ہے کہ تمام گناہوں کو معاف کر . تو بخشنے والا اور رحم کرنے والا فن . وہ گناہ ، وہ فوری طور پر اللہ تعالی سے معافی منت جب ایک نوکر محتاط ہے . ان کے الفاظ کے طور پر:

والذين إذا فعلوا فاحشة أو ظلموا أنفسهم ذكروا الله فاستغفروا لذنوبهم ومن يغفر الذنوب إلا الله ولم يصروا على ما فعلوا وهم يعلمون

اور (بھی) lewdness کا یا خود ظلم کا مجرم ، وہ ( فوری طور پر ) اللہ کو یاد ، اور ان کے گناہوں کے لئے بخشش کی بھیک مانگتا ہوں ، اور جو تو جو ، ان کے ( اور ) جو گناہوں لیکن اللہ معاف کر سکتے ہیں ؟ وہ جانتے ہیں اور جب وہ اس گناہ کا پیچھا نہیں کیا . "[ 'علی عمران / 3:135 ]

9 . فإنه لايغفر الذنوب إلا أنت ( کوئی بھی گناہوں کو معاف کر سکتے ہیں لیکن آپ اے اللہ کیونکہ)
کوئی بھی اللہ تعالی کے علاوہ تمام گناہ معاف کر سکتے ہیں کہ ہماری تسلیم . لہذا ہم صرف اللہ تعالی ، نہیں اس کے علاوہ اور کرنے کے لئے مغفرت کے لئے بھیک طلب کرتا ہوں . اللہ بخشنے والا اور وصول توبہ ہے .

10 . جس پر مکمل اعتماد کے ساتھ صبح میں یہ پڑھتا ہے ، بعد میں انہوں نے دوپہر سے پہلے مر گیا ، تو یہ آسمان کے باشندوں میں شامل ہیں . مکمل اعتماد کے ساتھ دوپہر میں اسے پڑھا ہے جو کوئی بھی ، بعد میں انہوں نے کل صبح سے پہلے مر گیا ، تو اس نے آسمان کے باشندوں شامل

اس اعتماد ، اخلاص ، mentauhidkan کی اللہ تعالی شرک کو چھوڑ کر ، نماز کے مواد کے جواز sayyidul بخشش مانگ کے ساتھ پڑھا جاتا ہے ، ان کے تمام گناہوں کو تسلیم کرتے ہیں ، اللہ Rububiyyah توحید ، توحید Uluhiyyah سے تسلیم کرتی ہے ، اللہ تعالی کی تمام نعمتوں کا تسلیم کرتے ہیں اور مغفرت کے لئے دعا گو صرف اللہ تعالی .

نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ہم صبح اور شام میں ہیں جب اعتماد کے ساتھ اس کو پڑھنے کے لئے حوصلہ افزائی کی .

شیخ الاسلام rahimahullah "وہ جا رہا تھا کہ اللہ تعالی جانتے ہیں جو لوگ ، تو وہ اللہ کے تحائف کے تمام اور وہ زیادہ سے زیادہ گناہ اور ذلت ہے احساس ہے کہ گواہی دے . نے کہا،" [11]

اس نے rahimahullah نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ہم غلطیوں کے بہت بنایا ہے ، دو چیزوں ، یعنی اللہ تعالی کی تمام اپکار کی گواہی اور کیا گیا ہے کہ گناہوں کے اعتراف جمع " ، کی وضاحت کرتا ہے . تو صدقہ کے ساتھ آگے بڑھنے . تمام حق ، فضل اور اللہ تعالی کا تحفہ دیکھ نتیجہ اللہ تعالی کی محبت کی ضرورت ہے ، ہمیں بتایا . یہ بھی اللہ ہر اپکار اور احسان دیا ہے ، کیونکہ اللہ الحمد للہ کا شکر ادا کرو ہمیں ضرورت ہے . ہم نے بھی ہم میں سے بہت اللہ کی ضرورت ہے ، ہم اللہ تعالی کے سامنے خود کو عاجزانہ ، اللہ تعالی نے خود کو نیچا دکھانے اور خود کو غریب کا اعلان کرنے کی ضرورت ہے ، غلطی اور گناہ کا احساس ہے کہ ضروری ہے اور ہم اللہ تعالی کے سامنے توبہ کرے گا کسی بھی وقت Jalla کا اور وہ . بالکل کچھ بھی نہیں ہے جو لوگوں کے علاوہ [12] خود نظر نہیں ہے

FAIDAH - FAIDAH HADITS
1 . لازمی سیٹ اللہ Rububiyyah اللہ تعالی ، اللہ خالق ، رزق دیتا تعالی نے سوات ، تحائف کی سوات ، ہے، کیونکہ سب سے زیادہ کے خلاف مزاحمت ، اور بھی تعالی ، سب کی باری ، سب سے زیادہ مہلک ، اور سب کو منظم سب کچھ کھل جاتا ہے .

2 . لازمی سیٹ ' ubudiyya ، Uluhiyyah سے ، اور اللہ تعالی کے لئے wahdaniyyah . صرف اللہ Subhanahu و Ta'ala لازمی ہے اور صحیح طریقے diibadhi حقدار ہے کہ .

3 . وہ شائستہ اپنے رب کی موجودگی میں خادم ، اس کے خالق ، اور ان کی قسمت کا سوات ہے کہ ایک نوکر کے قیام اور تسلیم میں موجود Sayyidul معافی .

4 . تعین کے اندر وہ اللہ Subhanahu و Ta'ala اسے لے لو اس معاہدے پر عمل ہے کہ ایک نوکر بھی ہے .

5 . کس سے ان کی صلاحیت کے مطابق اللہ Subhanahu و Ta'ala کے حکم کو لے کر ایک نوکر ہو . یہ اللہ تعالی کا کلام کی طرح ہے:

فاتقوا الله ما استطعتم

[ : 16 at-Taghâbun/64 ] "... تو ... kesanggupanmu آپ کی طرف سے اللہ سے آپ کا فرض کو برقرار رکھنے "

توبہ کی طرف سے ان کے گناہوں کے لئے ایک نوکر کے 6 . منظوری .

7 . اسٹیبلشمنٹ اور حقیقت میں عبادت اس کے ساتھ خامیوں اور کوتاہیوں کے ساتھ اپنے رب کے لئے ایک نوکر ، کی منظوری .

8 . کوئی بھی گناہوں کو معاف لیکن اللہ تعالی سکتے ہیں .

9 . وہ کیا تھا کسی کے شر سے اللہ تعالی کے لئے ایک غلام پناہ کسے ہو .

10 . معافی کی فضیلت ( اللہ Subhanahu و Ta'ala سے معافی پوچھ ) اور بخشش sayyidul کی فضیلت .

اس کے عذاب کی وجہ سے ہے کیونکہ 11 . ، برے اعمال اور ارادوں سے اللہ Subhanahu و Ta'ala کے لئے ایک غلام پناہ ہو کس سے .

12 . اس حدیث میں وہاں دلیل ہے کہ سب سچ ہے کہ ایک انداز میں حاصل کیا جانا چاہئے کہ مقاصد ، اور منزل تک پہنچنے کے وجوہات کہ . اندوشواس ، پاننڈ ، شرک کا مطلب ہے استعمال کرنے کے لئے کے طور پر ، تو یہ ان کے رب ( اب بھی ) بندے ( گھور ) سوائے ایک انسان کی موجودگی میں (پوزیشن) شامل نہیں ہے .

[سنت ایڈیشن میگزین 03-04/Tahun XVI/1433H/2012M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے ، JL . سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون . 0271-858197 0271-858196 فیکس]
_______
پاورقی
[1] . صحیح: HR . مسلم ( no.2577 ) ، احمد ( V/160 )، اور ابو ذر اللہ تعالی Ghifari Z کے صحابہ میں سے دونوں کے علاوہ میں .
[2] . صحیح: HR . امام بخاری نمبر ( 794 ، 817) اور مسلم (نمبر 484 ) .
[3] . صحیح: HR . ابن جریر طبری نے اپنی تفسیر نمبر ( 9207 ) اور دوسروں میں atsar کی. Masyhur حسن شیخ سلمان ' mauquf سند صحیح ابن عباس anhuma ، انہوں نے کہا کہ . ( امام Kabâir ، P . امام adh ذھبی کے 47 کام)
[4] . صحیح: HR . امام بخاری نمبر ( 6307 ) ، ترمذی نمبر ( 3259 ) ، احمد ( II/282 ، 341) ، ایک ناسا میں صحابہ کی ' Amalul یوم وال Lailah نمبر ( 438 ، 439) ، اور دوسروں میں ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کہ اللہ تعالی عنہ .
[5] . صحیح: HR . مسلم نمبر ( 2701 (42) )، اللہ تعالی Agharr ابن Yasar کی امام Muzani رضی عنہ کے صحابہ کی طرف سے .
[6] . HR . ابو داود نمبر ( 1516 ) ، ترمذی نمبر ( 3434 ) اور ابن ماجہ نمبر ( 3814 ) . اس حدیث میں ترمذی الفاظ ہے ​​اور اس نے کہا، "یہ حدیث حسن صحیح غریب ہے."
[7] . صحیح: HR . ابو داود نمبر ( 1517 ) . سنن ابی داؤد Shahiih رحمہ نمبر ( 1358 ) دیکھیں.
[8] . موٹی Hul باری ( XI/99 ) .
[9] . موٹی Hul باری ( XI/100 ) .
[10] . یہ مفردات شرح اللہ تعالی حافظ ابن حجر رحمہ اللہ نے 'Asqalani ، Fiqhul کے Ad'iyati وال Adzkar نے ( III/18-20 ) ، شیخ ڈاکٹر کی طرف سے کتاب موٹی hul باری ( XI/98-100 ) کی طرف سے کے حوالے سے کہا . عبدالرزاق بن عبد محسن القاعدہ بدر ، اور دیگر کتابیں .
[11] . امام Wâbilis Shayyib کی کتاب میں امام ابن قیم رحمہ اللہ رحمہ اللہ تعالی Jauziyyah T ( ان کے طالب علم) کی طرف سے گایا الفاظ ، صحیح Wâbilis Shayyib ( پی 16) یہ بھی دیکھتے ہیں .
[12] . صحیح Wâbilis Shayyib ( پی 17) .

http://almanhaj.or.id/

No comments:

Post a Comment