کی طرف سے
Ustadz عبداللہ بن امام Buthoni-تسلیم ، یم. ی.
جنت میں لطف اندوزی کے خطاب کرتے ہوئے ، خدا تعالی ہم سے موازنہ سے باہر ایک اعلی اور ابدی خوشی بحث آسمان ذرائع کے میزبان بننے میں مدد کر سکتے ہیں . اللہ تعالی پر ایمان لائے اور ہمیشہ اس پر قبضہ کرنے کی کوشاں جلدی اپنے بندوں کے جو بنانے ، واضح اور تفصیلی انداز کی وضاحت کرتا ہے ، تصور کریں .
اللہ تعالی کہتے ہیں :
وسارعوا إلى مغفرة من ربكم وجنة عرضها السماوات والأرض أعدت للمتقين
اور جلدی ( نسل lombalah ) آپ کے طور پر وسیع آسمان اور زمین کے طور پر آپ کے رب کی اور جنت سے ( تک پہنچنے) بخشش ، جو اللہ سے ڈرتے ہیں ان کے لئے تیار کرنے کے لئے . [ 'علی عمران / 3:133 ] .
ایک اور آیت میں ، انہوں نے کہا کہ اللہ تعالی نے یہ بھی کہتے ہیں کہ:
وفي ذلك فليتنافس المتنافسون
اور اس طرح ایک دو کے لئے ان (مومنوں) (اس تک پہنچنے کے لئے ) مقابلہ کر رہے ہیں . [ Al-Muthaffifin/83 : 26] .
لہذا ، جنت کے اعلی لطف کی تصویر کے بارے میں صحیح حدیث میں ، جو اس نے دیکھا فرشتہ جبرائیل Alaihissallam ، اللہ تعالی نے کہا .
أي رب وعزتك لايسمع بها أحد إلا دخلها
تیرے kemahamuliaan کے لیے ، وہ اس میں حاصل کرنے کے لئے چاہتا ہے جب تک کہ کوئی آسمان کی (ہائی لطف اندوزی ) کے بارے میں سنا نہیں ہے . [1]
اللہ تعالی نے مندرجہ ذیل جنت میں لطف اندوزی کے کمال کو بیان کے الفاظ کافی :
ولكم فيها ما تشتهي أنفسكم ولكم فيها ما تدعون ) 31 ( نزلا من غفور رحيم
جنت میں آپ کو اس میں کیا آپ چاہتے ہیں اور (بھی) حاصل یہ ہے کہ (تمام خوشیوں ) (تمام خوشیوں ) آپ کی درخواست کے حاصل کیا . ( رب ) کی طرف سے ڈش (آپ) بڑا بخشنے والا نہایت مہربان ہے. [ Fushshilat/41 :31 -32 ] .
يطاف عليهم بصحاف من ذهب وأكواب وفيها ما تشتهيه الأنفس وتلذ الأعين وأنتم فيها خالدون
سونے کی پلیٹوں اور شیشے کے لوگوں کو تقسیم ، اور آسمان میں جگر اور دلکش (سمجھی) آنکھوں کی طرف سے مطلوبہ تمام کیا (خوشی) ہے، اور آپ رہیں گے . [ Az-Zukhruf/43 : 71] .
unequaled جنت میں خوشی
اللہ تعالی کہتے ہیں :
فلا تعلم نفس ما أخفي لهم من قرة أعين جزاء بما كانوا يعملون
کوئی نہیں انہوں نے کیا کیا کے جواب میں آنکھوں menyedapkan ہے کہ ان کے لئے کیا چھپا ہوا ہے (جنت میں مزیدار اعلی کی درجہ بندی) جانتا ہے . [ As-Sajdah/32 : 17] .
امام ابن کثیر اس آیت کے معنی ، (ہے) نے کہا، " اس کے اجر عظیم ( احسان ) کو جانتا ہے جو کوئی بھی ہے کہ ان کے جنت میں (مومنوں) ، (یعنی) ایک خوشی کے لئے خدا چھپائیں (اور فراہم کرتے ہیں) " ایک کی طرف سے کسی بھی اسی طرح کا مشاہدہ کبھی نہیں کیا ہے بارہماسی اور مختلف نعمتیں [2]
اعلی خوشی کی یہ وضاحت مستند قدسی ہے کہ حدیث میں بیان کیا گیا ہے ، اللہ تعالی کہتے ہیں :
أعددت لعبادي الصا لحين م لا عين رأت ولا أذن سمعت ولا خطر على قلب بشر
مجھے میرے بندوں کے لئے ، آنکھ کی طرف سے دیکھا کان کی طرف سے سنا اور انسان کے دل پر آتا ہے کبھی نہیں کیا گیا ہے کہ (ہائی جنت میں) نیک خوشی تیار کیا ہے . [3]
کہ دنیا میں تمام خوشی اور خوبصورتی کبھی کان کی طرف سے سنا ، آنکھ کی طرف سے دیکھا ، یا انسان کے دل میں تصور ہے ، ہے ، یہ اب تک ان میں سے سب سے زیادہ جنت کے لطف ہے . [4]
لہذا اللہ تعالی نے سونے اور چاندی کے محلات ، بیویوں ، پھل ، دریاؤں ، پارکوں کی طرح قرآن پاک کی آیات میں ذکر کیا ہے کہ جنت میں تمام خوشی اور لطف اندوزی خوبصورت ، اور مختلف دیگر خوشیوں ؛ جنت میں لطف بہت زیادہ اور کامل ہے کیونکہ اس کے تمام ، اگرچہ دنیا میں ایک ، لیکن خوشی کی نوعیت کے طور namaya ایک ہی نام ، بہت مختلف ہے .
نوبل ساتھی ، عبداللہ بن عباس تعالی nahuma "کا نام (صرف) کے علاوہ جنت میں کیا ہے کی طرح ہے کہ دنیا میں کچھ بھی نہیں ہے کہا،" . [5]
جنت میں پھل
اللہ تعالی جنت کے لوگوں کے لئے کھانے کے طور پر مزیدار پھل قرآن وسیع اقسام کی آیات میں بیان کی گئی . اللہ تعالی کہتے ہیں :
وفاكهة مما يتخيرون ) 20 ( ولحم طير مما يشتهون ) 21 ( وحور عين ) 22 ( كأمثال اللؤلؤ المكنون ) 23 ( جزاء بما كانوا يعملون
اور (وہاں جنت میں) وہ انتخاب کرتے ہیں کے پھل . اور وہ کیا چاہتے ہیں پرندوں کے گوشت . اور ( جنت میں ) پوشیدہ موتی کی طرح آنکھوں فرشتے ، موجود ہیں . وہ (دنیا میں) کیا کرتے تھے کے لئے ایک اجر کے طور . [اللہ تعالی Wâqi'ah / 56:20-24 ] .
فيهما من كل فاكهة زوجان
دوسری جنت میں جوڑوں میں پھل کے تمام قسم کے ہیں . [ Ar-Rahman/55 : 52]
فيهما فاكهة ونخل ورمان
اندر پھل اور کھجوریں اور انار دو ( قسم کی ) ہیں . [ Ar-Rahman/55 : 68] .
اللہ تعالی ان تک پہنچنے اور لطف اندوز کرنے کے لئے اسے آسان بنانے کے لئے کہ تمام . اللہ تعالی کہتے ہیں :
ودانية عليهم ظلالها وذللت قطوفها تذليلا
اور ان کے اور ان کے مردوں کے اوپر سایہ (درختوں گارڈن ) کے طور پر آسان کے ساتھ اٹھایا جائے کرنے کی اجازت دی ہیں . [ Al-Insan/76 : 14] .
لطف ابدی ہے اور habinya نہیں کرے گا . اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:
وفاكهة كثيرة ) 32 ( لا مقطوعة ولا ممنوعة
اور (وہاں جنت میں) اسے لینے کے لئے حرام (پھل ) کو روکنے اور نہیں ہے جس میں بہت سے پھل ، ہیں . [اللہ تعالی Wâqi'ah / 56:32-33 ] .
جنت میں خوشی پھل کی وضاحت
قرآن میں ، اللہ Subhanahu و Ta'ala اعلی خوشیوں اور آسمان کے باشندوں کی طرف سے سمجھا جنت میں پھل کی نعمتیں کی وضاحت کرتا ہے . اللہ تعالی کہتے ہیں :
وبشر الذين آمنوا وعملوا الصالحات أن لهم جنات تجري من تحتها الأنهار كلما رزقوا منها من ثمرة رزقا قالوا هذا الذي رزقنا من قبل وأتوا به متشابها ولهم فيها أزواج مطهرة وهم فيها خالدون
پھر ان کے لئے اس میں دریاؤں بہہ آسمانوں فراہم کی جاتی ہیں ، اچھے اعمال ایمان لائے اور وہ لوگ جو کرنے کے لئے خوشخبری دے . وہ آسمانوں میں rizki پھل دیئے گئے ہر بار ، وہ کہتے ہیں ، "یہ کبھی بھی ہمیں دیا سب سے پہلے ہے " . انہوں نے اسی طرح کی ایک پھل دیا ، اور ان کے لئے ، پاک بیویاں ہیں جس میں ، اور وہ زندہ رہے گا رہے تھے . [امام فرمان / 2:25 ] .
آیت میں اللہ تعالی کے لفظ کے معنی "وہ اسی طرح کے پھل دیئے گئے ..." ، علماء کرام مبصرین کے تین تشریحات ہیں:
پہلا: شکل اور رنگ میں دنیا میں پھل کی طرح آسمان میں پھل ، لیکن (پھل جنت میں بہت زیادہ بہتر ہے کیونکہ ) یہ واضح طور پر مختلف ہے. امام مجاہد ، ابو امام ' عالیہ ، Adh Dhahhak کی کی رائے ہے ، کے طور پر سدی اور مقاتل .
دوسرا: پورے پھل ، اس پر کوئی بدسورتی آسمانی ونمرتا اور خوبصورتی میں اسی طرح کے ہیں . اسی طرح ، امام حسن اور امام بصری اور ابن Jurayj کے مطابق .
تیسری: بظاہر فارم اور نام میں دنیا میں پھل کی طرح آسمان ، لیکن جنت کے پھل زیادہ خوبصورت اور مزیدار ذائقہ میں پھل . اسی طرح ، امام قتادہ اور ابن زید کے مطابق . [6]
کے طور پر سعدی شیخ عبد الرحمن کچھ مختلف محسوس ہوتا ہے کہ اس کے نام میں اسی طرح کے ، (اس کے معنی) کا کہنا ہے کہ (لیکن) نے کہا، " . کچھ ، رنگ میں اسی طرح کے (لیکن) مختلف نام کا کہنا ہے . ایک رائے ، (جنت میں تمام buaha پھل ) (سابقہ) سچ ہے خوبصورتی ، ونمرتا اور خوشی میں ایک دوسرے سے ملتے جلتے ہیں ، رائے ہو سکتا ہے " کے علاوہ ہے . [7]
بند
کہ آسمان کی لطف اندوزی اور خوبصورتی کا ایک حصہ ہے سے باہر کا آپس میں موازنہ کر رہے ہیں . بہت سے دوسرے لطف اور جنت کی خوبصورتی کا امکان اس طرح ایک جامع تحریری طور پر احاطہ نہیں کر رہے ہیں .
خدا ، اس کے فضل اور taufik نہیں کی طرف سے ، ہم ہمیشہ جنت میں اس کے راستے کی پیروی اور اس کی راہ سیدھی سے تمام طریقہ سے انحراف سے بچنے کے لئے کی اجازت دیتا ہے کر سکتے ہیں . بے شک وہ Subhanahu و Ta'ala Grantor ہدایات اور ہر چیز پر اس کے بعد بجلی .
تلك الدار الآخرة نجعلها للذين لا يريدون علوا في الأرض ولا فسادا والعاقبة للمتقين
آخرت ، ہم زمین کی (چہرے) پر ( فاسق و فاجر ) شیخی یا فساد نہیں کرنا چاہتے ہیں وہ لوگ جو دیں گے ، اور نتیجہ (اچھا ہے) اس (جنت) اللہ کے ڈر والوں کے لئے ہے . [امام Qashash/28 : 83 ] .
Wallahit توفیق .
[سنت ایڈیشن میگزین 7/Tahun XVII/1434H/2013 سے نقل کردہ. شائع istiqomah ہیں قائمہ کمیٹی فاؤنڈیشن Surakarta نے، Jl . سولو - سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون . 0271-761016]
_______
پاورقی
[1] . HR . ابو داؤد ( no.4.744 ) اور ترمذی (4/ 693) . پر ترمذی اور اورشیخ البانی امام کی طرف سے صحیح قرار دیا ہے.
[2] . تفسیر ابن کثیر کی کتاب ، 3/ 606 .
[3] . HSR امام بخاری ( no.3.072 ) مسلم ڈی این اے ( no.2.824 ) .
[4] . کتاب Faidhul قادر ، 4/ 473 دیکھیں .
[5] . امام ابن کی طرف سے جاری Hannad طور Sariy AZ الزھد میں ( نمبر 3 اور 8 ) اور ابن جریر طبری (1/ 105) ، کتاب کے ایڈیٹر Taqribut - Tadmuriyyah ، hlm.42 طرف سے ان کی سند صحیح کا اظہار کیا .
[6] . تفصیل امام ابن جوزی رحمہ اللہ کی تفسیر میں ، Zadul - دانے دار ، 1/ 53 .
[7] . کتاب Taisirul Karîmir الرحمن ، hlm.46 .
تشہیر
http://almanhaj.or.id/
No comments:
Post a Comment