EVENT TICKET

Monday, June 2, 2014

پہلے اکاؤنٹ میں لایا گیا تھا جس میں اسلام ، نماز کی حیثیت نماز ہے

پہلے اکاؤنٹ میں لایا گیا تھا جس میں اسلام ، نماز کی حیثیت نماز ہے



کی طرف سے
شیخ عبداللہ بن عبد اللہ تعالی Azhim Khalafi


Zhuhur ، عصر، مغرب ، عشاء ، اور Shubuh : پانچ فرض نمازوں ہیں .

حضرت انس بن مالک رضی سے ( نبی صلی اللہ علیہ جب پچاس بار نماز ادا کرنے کی 'alaihi و sallam آسمان پر اٹھایا alaihi و sallam ) نبی صلی اللہ علیہ کی ضرورت ہے ' 'عنہ، انہوں Isra کی رات پر کہا، " ' . اس کے بعد پانچ گنا کم ہے . اس کے بعد وہ اے محمد ، ہاتھ میں بے شک اپنا فیصلہ تبدیل نہیں کیا جا سکتا ' ، پکارا . اور بیشک آپ (اجر) پچاس اس طرح پانچ (اجر) ہے . "[1]

طلحہ بن کے ' عبید اللہ رضی عنہ سے ، انہوں نے کہا کہ ایک اعرابی عرب گندا بال نبی صلی اللہ علیہ کے پاس آیا ایک بار ' alaihi و sallam اور " اے اللہ کے رسول ، میرے خدا مجھ سے کی ضرورت کیا نماز کو بتا . " ، انہوں نے کہا کہ انہوں نے جواب دیا:

الصلوات الخمس إلا أن تطوع شيئا .

"نماز دن میں پانچ مرتبہ ، لیکن آپ (سنت نماز سے) شامل کرنے کے لئے چاہتے ہیں . " [2]

اسلام میں نماز کی حیثیت
عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ سے، انہوں نے نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ :

بني الإسلام على خمس ، شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا عبده ورسوله ، وإقام الصلاة ، وإيتاء الزكاة وحج البيت ، وصوم رمضان .

"اسلام پانچ (مقدمات) پر بنایا گیا ہے : diibadahi ہے کے عنوان سے لیکن اللہ اور محمد اللہ کے رسول ہیں ، نماز قائم ہے جو کوئی معبود نہیں ہے کہ گواہی ، بکن ہاؤس کے لئے حج اور عمرہ وغیرہ ، اور روزے دار رمضان جاری . " [3]

نماز کیا A. قانونی شخص جو
پوری اسلامی امت کو نماز کی ضرورت سے انکار کرتے ہیں وہ لوگ جو ، تو وہ کافر اور اسلام سے باہر آئے اس بات پر اتفاق . لیکن وہ لوگ اب بھی اپنی قانونی ذمہ داریوں کے ساتھ نماز میں یقین چھوڑنے پر مشکلات میں تھے . کیونکہ ان کے اختلاف کی کر انکار کرتے ہیں اور lazing وہ لوگ جو کے درمیان فرق کے بغیر ، کافروں کے طور پر نماز کو چھوڑ کر ان لوگوں کو جو بلا علیہ sallallaahu ' alaihi و sallam کی حدیث کی ایک بڑی تعداد کی موجودگی ہے .

جابر رضی سے alaihi و sallam نے کہا کہ ' عنہ ، انہوں نے نبی صلی اللہ علیہ نے کہا کہ :

إن بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة .

"یقینا ایک شخص اور کفر اور شرک کے درمیان (حد) نماز چھوڑ رہا ہے . " [4]

Buraidah کی ، انہوں نے کہا کہ ، "میں نے نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا سنا:

العهد الذي بيننا وبينهم الصلات ، فمن تركها فقد كفر .

' ہمارے اور ان کے درمیان معاہدہ نماز ہے . ہے، تو وہ کافر ہے ، اسے چھوڑ دیا . ' "[5]

لیکن علماء کرام کی رائے rajih ' ، کہ یہاں بہت کم ہے کہ مذہب سے جاری نہیں ہے کفر کفر ہے . یہ ان کے درمیان کسی دوسرے حدیث ، کے ساتھ ان احادیث کے درمیان ایک معاہدے کا نتیجہ ہے:

سے alaihi و sallam نے کہا 'Ubadah اللہ بن عنہ اللہ تعالی Samit ، انہوں نے کہا کہ ، "میں نے نبی صلی اللہ علیہ سنا :

خمس صلوات كتبهن الله على العباد ، من أتى بهن لم يضيع منهن شيئا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد أن يدخله الجنة ، ومن لم يأت بهن فليس له عند الله عهد ، إن شاء عذبه وإن شاء غفر له .
' پانچ نماز خدا کے بندوں سے زیادہ کی ضرورت ہے . ایسا اور ہلکے لینے کے لئے ذرا کی وجہ سے میں اسے ضائع نہیں جو شخص ، تو وہ جنت میں داخل کرنے کے لئے خدا کے ساتھ ایک معاہدہ تھا . اور جو ایسا نہیں کرتا ، تو وہ خدا کے ساتھ ایک عہد نہیں ہے . چاہے تو وہ mengadzabnya . یا اگر چاہے ، وہ معاف کر دے "[6]

ہم قانون نماز کفر اور شرک کی سطح سے نیچے اب بھی ہے چھوڑ یہ نتیجہ اخذ . نبی sallallaahu 'alaihi و sallam خدا کی مرضی نہیں ہے ان لوگوں کے جو مقدمات پیش ہے.

اللہ Subhanahu و Ta'ala کا کہنا ہے:

إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما

"بے شک اللہ تعالی شرک کے گناہ معاف نہیں کرے گا ، اور وہ اس کے علاوہ (شرک) سب گناہوں کو بخش ، جس کے لئے چاہے . جو شخص اللہ کے لئے ہے ، تو بے شک وہ ایک عظیم گناہ ہے "[ایک النساء : 48] .

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ اللہ تعالی عنہ ، انہوں نے کہا کہ ، "میں نے نبی صلی اللہ علیہ بے شک قیامت کے دن پر ایک مسلمان بندے کے ایک اکاؤنٹنگ فرض نماز ہے پہلی بار 'alaihi و sallam نے کہا،' میں نے سنا . وہ کامل کے ساتھ کر رہا ہے تو (وہ بچ) . اگر نہیں، تو کہتے ہیں: دیکھو ، وہ سنت ہے ؟ وہ پہلے کی طرف سے بڑھا سنت نماز واجب سنت ہے . اس کے بعد پورے پریکٹس واجب نماز کے ساتھ ساتھ اکاؤنٹ میں لایا گیا تھا . ' "[7]

Hudzaifah بن یمنی ، وہ نبی sallallaahu 'alaihi و sallam اسلام دھندلا کپڑے کے رنگ کی گمشدگی کے طور پر ختم ہو جائے گا " ، انہوں نے کہا کہ نے کہا کہ سے . اب کوئی تک یہ روزہ، نماز ، قربانی ، اور صدقہ کیا ہے . ایک بھی آیت زمین پر چھوڑ دیا جا رہا ہے جب تک قرآن مجید ، ایک ہی رات میں اٹھا لیا جائے گا . انسانی اور کمزور بوڑھے لوگوں پر مشتمل ایک کلاس رہو . انہوں نے کہا کہ ہم نے اپنے باپ دادا کو الفاظ بات کی تھی پایا . : لا الہ الا اللہ illallaah اور ہم اس کا تلفظ ' ، انہوں نے کہا کہ ان سے کوئی فائدہ لا الہ الہ الا اللہ illallaah کی سزا نہیں ہے " Shilah ، نے اس سے کہا ،" وہ اس کے نماز، روزہ ، قربانی کیا ہے نہیں جانتے تو ، اور صدقہ ؟ "

پھر Hudzaifah اس سے دور باری . Shilah تین بار دہرایا . یہ بھی ہر وقت اس سے دور باری Hudzaifah . تیسری بار پر ، Hudzaifah دیا اور اے Shilah ، جہنم سے بچانے گا کہ ایک سزا ہے " ، انہوں نے کہا کہ . انہوں نے یہ تین بار دہرایا . " [8]

بی کس سے کی ضرورت ہے؟
نماز baligh سے اور سمجھدار ہے جو ہر مسلمان کے لئے لازمی تھا
کے ' علی رضی اللہ عنہ ، نبی صلی اللہ علیہ ' alaihi و sallam ، انہوں نے کہا کہ :

رفع القلم عن ثلاثة : عن النائم حتى يستيقظ ، وعن الصبي حتى يحتلم ، وعن المجنون حتى يعقل .

" Pena نے ( صدقہ ریکارڈر) تین افراد سے اٹھا ہے: . بیدار تک baligh سے بچوں سے ، سو وہ لوگ جو سے ، اور پاگل سے واپس بے ہوش آنے کے لئے" [9]

اس کی ضرورت نہیں کیا گیا تھا ، اگرچہ نماز ، تو وہ نماز ادا کرنے کے لئے استعمال کرنے کے لئے اپنے بچوں کو بھیجنے کے لئے والدین پر فرض ہے .

سے alaihi و sallam نے عمرو بن شعیب ، اپنے والد سے ، وہ اپنے دادا سے، انہوں نے نبی صلی اللہ علیہ نے کہا کہ :

مروا أولادكم بالصلاة وهم أبناء سبع سنين ، واضربوهم عليها وهم أبناء عشر سنين ، وفرقوا بينهم في المضاجع .

"سات سال کی عمر میں نماز ادا کرنے کے اپنے بچوں کو کمانڈ. اور دس سال کی عمر میں چھوڑ کے لئے انہیں شکست دے دی . کے ساتھ ساتھ ان کے الگ الگ بستروں . " [10]

[کتاب امام سنت وال Wajiiz یفآئآئ Fiqhis Kitaabil Aziiz، کے مصنف شیخ عبد تعالی Azhim Badawai بن اللہ تعالی Khalafi ، انڈونیشیا گائیڈ الفقه مکمل ایڈیشن ، ترجمہ ٹیم Tashfiyah LIPIA سے کاپی - جکارتہ ، ابن کثیر پبلیشر ریڈر ، پہلا پرنٹنگ رمضان 1428 - کاپی ستمبر 2007M]
_______
پاورقی
[1] . صلی اللہ علیہ وسلم Muttafaq : [ سنن ترمذی ( I/137 نہیں 213 . )] ، مختصر میں . اور Shahiih امام بخاری ( موٹی Hul ) ( VII/201 نہیں . 3887 ) ، مسلم Shahiih ( I/145 نہیں . 259) ، کے طور پر بھی سنن ایک ناسا میں ( I/217 ) میں لمبائی میں بیان کرتے ہیں .
[2] . Muttafaq صلی اللہ علیہ وسلم : [ Shahiih امام بخاری ( موٹی Hul ) ( . I/106 46 )] ، Shahiih رحمہ مسلمانوں ( I/40 نہیں 11 . ) ، سنن ابوداود حدیث نمبر (' Aunul Ma'buud ) ( II/53 ) . 387 نہیں، اور سنن ایک ناسا میں ( IV/121 ) .
[3] . صلی اللہ علیہ وسلم Muttafaq : [ Shahiih مسلم ( . I/45 نمبر 16 (20) )] ، اس کے الفاظ ہے ، Shahiih امام بخاری ( موٹی Hul ) ( I/49 نمبر 8 . ) ، سنن ترمذی (IV / 119 نہیں . 2736 ) ، سنن ایک ناسا میں ( VIII/107 ) .
[4] . Shahiih رحمہ : [ Shahiih امام Jaami'ush Shaghiir نمبر ( 2848 )] ، Shahiih رحمہ مسلمانوں ( . I/88 کوئی 82) ، اس سنن ابو داود (' Aunul Ma'buud ) ( . XII/436 کوئی 4653 ) ، lafazhnya کے ہے ، اور ترمذی سنن ( IV/125 کوئی . 2751 ) ، اور سنن Ibni میں ماجہ ( I/342 نہیں . 1078 ) .
[5] . صحیح: . [Shahiih اللہ سنن Ibni میں ماجہ نمبر ( 884 )] ، سنن Ibni میں ماجہ ( . I/342 نہیں 1079 ) ، سنن ایک ناسا میں ( I/231 ) ، اور سنن ترمذی ( IV/125 کوئی 2756 ) .
[6] . Shahiih رحمہ : [Shahiih اللہ سنن Ibni میں ماجہ نمبر ( 1150 )] ، موطا امام امام مالک ( . پی 90 کوئی 266) ، احمد ( II/234 نہیں 82 . ) ، سنن ابوداود حدیث نمبر (' Aunul Ma'buud ) ( II / 93 نہیں . 421) ، سنن Ibni میں ماجہ ( I/449 نہیں . 1401) ، اور سنن ایک ناسا میں ( I/230 ) .
[7] . Shahiih رحمہ : [Shahiih اللہ سنن Ibni میں ماجہ نمبر ( 1172 )] ، ( . I/458 کوئی 1425 ) سنن Ibni میں ماجہ ، اس lafazhnya کے ہے ، سنن ترمذی ( I/258 نہیں 411 . )، اور سنن ایک ناسا میں ( I/232 ) .
[8] . Shahiih رحمہ : [Shahiih اللہ سنن Ibni میں ماجہ نمبر ( 3273 )] ، اور سنن Ibni میں ماجہ ( II/1344 کوئی 4049 . ) .
[9] . Shahiih رحمہ : [ Shahiih امام Jaami'ush Shaghiir نمبر ( 3513 ) اور سنن ابو داود (' Aunul Ma'buud ) ( XII/78 کوئی 4380 . ) .
[10] . حسن [ Shahiih امام Jaami'ush Shaghiir نمبر ( 5868 )] ، سنن ابو داود (' Aunul Ma'buud ) ( . II/162 نہیں 491) ، اس lafazhnya کے ہے ، احمد ( اللہ تعالی موٹی حور Rabbaani ) ( II/237 نہیں . 84) ، اور مستدرک حاکم ( I/197 ) .


http://almanhaj.or.id/

No comments:

Post a Comment