EVENT TICKET

Wednesday, June 18, 2014

تقوی اور سچی توبہ کے ساتھ رمضان کے مہینے کا استقبال

تقوی اور سچی توبہ کے ساتھ رمضان کے مہینے کا استقبال

[1]

کی طرف سے
شیخ عبدالعزیز بن Abdillah بن باز



مہینہ تو ہم آنے جلد ہی اس کے آنے یاد. جی ہاں، ماہ رمضان، علیہ کی مکمل مہینے کے، بہت سے فضائل ہے کہ مہینے کے مہینے. ایک مسلمان کی حیثیت سے ہم ممتاز تصویریں استقبال کرنے کے لئے خود کو تیار کرنا شروع کر دیا جائے گا. ہم خود کو بہتر بنانے اور afterlife خود تیار کرنے کے لئے اس خاص لمحے کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لئے خود کو تیار کرنے کے لئے شروع کیا جانا چاہئے. ہم یقینی طور پر ان قیمتی لمحات کی طرف سے پرچی نہیں کرنا چاہتے ہیں. کس طرح محروم کرنے کے لئے اور کس طرح محروم کرنے کے لئے، اگر ایسا ہوتا ہے. ہم ضروری اگلے رمضان کو زندہ نہیں دیکھ سکتا. کتنے گزشتہ سال رمضان کے مہینے میں ہمارے ارد گرد رہتے ہیں، لیکن اب وہ اب موجود نہیں ہیں جو لوگوں، وہاں خود کو بہتر بنانے کے لئے کوئی اور موقع ہے اور وہ آخرت دفعات دوبارہ پیش. اس کی بجائے ایک سال کے لئے انتظار کر رہے، رمضان یہ ضروری ہماری رسائی نہیں تھا صرف چند دن ہے. جی ہاں، خدا، صرف ہم وہ اس رمضان میں تیری عبادت کر سکتے ہیں تو ہماری عمر panjangkanlah، تیری بھیک طلب کرتا ہوں.

رمضان المبارک کے مہینے کے سلسلے کے ساتھ، ہم نے قارئین کے شیخ عبدالعزیز بن باز بن Abdillah بن Abdirrahman جلد کو پیش مشورہ پیش کرتے ہیں. وہ اسے رمضان کے مہینے کی آمد نے rahimahullah لئے کہا، جب انہوں نے یہ مشورہ کا اظہار کیا. آخر میں، ہم یہ مشورہ خاص طور پر ہمارے اور عام طور پر مسلمانوں کے لئے مفید ہو سکتا ہے امید ہے کہ. یہاں وہ جلد مشورہ ہے.
_______________________________________________________________________

تمام مسلمانوں کو میرا مشورہ ہے، ان میں ہمیشہ اللہ تعالی کے لئے وقف ہیں. انہیں (رمضان کے) مہینہ کی آمد واقعی تمام گناہ سے توبہ کے ساتھ بہت اچھا ہے کا خیر مقدم کرتے ہیں. انہیں اپنے مذہب کو سمجھنے اور ان کے روزے اور qiyâmul Lail (رات کی نماز) سے متعلق قوانین کو جاننے کے لئے کی کوشش کر رہے کی طرف سے اس کا استقبال کرتے ہیں. نبی Shallallahu'alaihi و sallam کے الفاظ کی بنیاد پر:

من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين

جو شخص اللہ تعالی کی طرف سے دونوں مطلوبہ، انہوں نے کہا کہ اللہ تعالی نے اس دین کی تفہیم فراہم کرتا ہے [2]

اس کے علاوہ نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کے الفاظ:

إذا دخل رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب جهنم وسلسلت الشياطين

رمضان المبارک کے مہینہ آ گیا ہے تو، جنت کے دروازے کھول دیے جاتے ہیں اور جہنم کے دروازے بند ہیں اور شیطان جکڑے [3]

اس کے علاوہ، نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے الفاظ کی بنیاد پر:

إذا كان أول ليلة من شهر رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن وغلقت أبواب النار فلم يفتح منها باب وفتحت أبواب الجنة فلم يغلق منها باب وينادي مناد يا باغي الخير أقبل ويا باغي الشر أقصر ولله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

رمضان المبارک کے مہینہ کی پہلی رات آ گیا ہے، تو شیطان اور شرارتی جنن جکڑے، اورجہنم کے دروازے بند ہے کوئی بھی جس کی، جنت کے دروازے کھول رہے ہیں، کوئی بھی کھلے ہیں بند ہیں. اس کے بعد اے برائی کا ارتکاب کرنے والوں، باز! بے شک اللہ تعالی بہت سے بندوں کو دوزخ کے عذاب سے آزاد کیا گیا ہے. ہر رات ہو رہا تھا (اطاعت پر زور دینے کے ساتھ اللہ تعالی کے لئے)، "، menghadaplah نیکی اے سالک رونا وہاں فرشتے ہیں جو (رمضان کے مہینے) [4]

رسول Shallallahu'alaihi و sallam نے کہا کہ:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه

جس ناقابل معافی گناہ گزر چکا ہے جو اللہ تعالی سے اجر کے ایمان کی وجہ سے روزہ اور توقع تھی. جس کی وجہ سے اللہ تعالی سے ایمان اور ثواب کی امید کی شام نماز کارکردگی کا مظاہرہ، تو اس کے گناہ ماضی معاف کر رہے ہیں. جس کی وجہ سے ایک ایمان کا احساس اور اللہ تعالی سے ثواب کی امید کی القدر کی رات پر نماز انجام دیتا ہے، تو اس کے گناہ ماضی معاف کر رہے ہیں. [5]

نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا:

قال الله كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه

اللہ تعالی نے بنی آدم کے تمام اچھے اعمال. روزے کے علاوہ، روزہ میری وجہ سے ان کے ہے اور میں جواب دے رہے تھے. روزہ ڈھال ہے "، کا کہنا ہے کہ. تم میں سے کوئی روزے چل رہے ہیں، تو اسے گندی کا کہنا ہے کہ وہ کسی یا جنگ کی طرف سے heckled کیا گیا تھا اور.، تو اس کے "میں نے تیزی سے چل رہا ہوں." اس کے ہاتھ میں ہے جو محمد،، تیزی سے چل رہے ہیں جو واقعی بہت برا سانس لوگوں کی روح کی طرف سے تیل کستوری سے زیادہ خوشبودار ہے، کا کہنا ہے کہ چللا وہ کو توڑنے کے لئے ہے، اگر اللہ تعالی کی طرف. روزے کی حالت میں وہ افراد جنہوں نے وہ خوش ہے اور اپنے رب کے ساتھ ملاقات کی تو انہوں نے اس کا روزہ عبادت کے ساتھ خوش ہے، دو خوشی (کہ) ہے. [6]

اس کے علاوہ نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کے الفاظ:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في أن يدع طعامه وشرابه

باطل کے الفاظ کو چھوڑ کر اور اعمال جھوٹ نہیں کرتے جو لوگ، تو اللہ تعالی نے روزے کی حالت کے خلاف اس کی ضرورت نہیں تھی. [7]

لہذا تمام مسلمانوں کے لئے اپنے عہد نامہ، اللہ تعالی اور اس کے تمام غیر اخلاقی کارروائیوں سے ان کے روزے کی حالت میں برقرار رکھنے کی کوشش میں ان کے ہمیشہ وقف چرچ ہیں. انہیں اچھا کرنے میں سنجیدہ ہو کے طور پر بھی کی bershadaqah طرح دوڑ نیکی کی ایک قسم کی کارکردگی کا مظاہرہ، قرآن پاک، نماز کے موتیوں کی مالا، tahlil، tahmid، Takbir اور istigfâr کی شدت ریڈنگ ضرب. ماہ (رمضان) سے قرآن کا مہینہ ہے:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

(اس کی وضاحت کی ہے کچھ دن) رمضان، ماہ کے مہینے جس میں لوگوں اور سراگ کی وضاحت کے لئے ایک ہدایت اور (حق اور باطل کے درمیان) فرق کے طور پر قرآن مجید کے (آغاز) حاصل. [امام فرمان / 2:185]

لہذا، ایک وقت میں، سکوئر قرآن پڑھنے مسلمانوں، مردوں اور عورتوں کے لئے ہے disyari'atkan جب دن اور رات. نبی محمد صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کی طرف سے کے طور پر حروف میں سے ہر، احسان اور دس گنا کے ساتھ اجروثواب حاصل نیکی کے قابل ہے. (اچھا کر رہی کی روح ہے) اچھا کمان اور ظالم سے منع، دور حق پر ایک دوسرے کی حوصلہ افزائی (بھی کے لئے ایک جذبہ کے ہمراہ ہو) جس، vices اور گناہوں کی تمام شکلوں سے دور رہنے کی روح کے ہمراہ ہونا چاہیے.

ماہ رمضان کے مہینے میں تو بدسورتی جواب ہے، اس میں (قیمت) اچھے اعمال میں اضافہ ہوتا ہے. لہذا، ایک مسلمان سکوئر کہ اللہ تعالی کی ذمہ داری کو پورا کرنے اور دور اللہ تعالی نے منع فرمایا ہے کہ تمام سے اسے چارج کرنے کے لئے واجب ہے. اور مزید اضافہ رمضان المبارک کے مہینے میں (نے روکا ہے کہ ذمہ داریوں اور نواہی کو) ان کی توجہ دو. سکوئر سے، بیمار کا دورہ، کی bershadaqah مختلف اچھے اعمال کو نافذ (​​قبر) کے جسم کی فراہمی، رسی silaturrahmi کو مربوط، قرآن پاک پڑھیں، نماز کے موتیوں کی مالا، tahlil، tahmid، istigfâr پڑھنے کے لئے ایک مسلمان کے لئے اس کے ساتھ ساتھ میں disyari'atkan ، نماز اور دیگر نیکی کی ایک قسم. انہوں نے کہا کہ اللہ تعالی سے ثواب لانے کی امید ہے اور اس وجہ سے سزا کے خوف کے (کیونکہ روکا، کہ کیا). ہم اللہ تعالی ان کی خوشی کی طرف تمام مسلمانوں کو اس کی توفیق دے سکتا ہے، اللہ تعالی سے دعا گو ہیں. ہم روزہ کی زندگی کو لمبا اور ایمان کے ساتھ Lail (رات کی نماز یا terawih روکا) رکھیں، qiyamul اور ثواب کے لئے ان کی خواہش کی بنیاد پر کر سکتے ہیں تاکہ ہم بھی اس سے پوچھو. ہم بھی اللہ تعالی کے لئے اپیل کے طور پر، اللہ تعالی نے ہمیں دے سکتے ہیں اور تمام مسلمانوں کی تفہیم اس مذہب کے، keistiqamahan. پہلا اور غضب اور اللہ تعالی کے عذاب پڑ سکتا ہے سے بچنے کے لئے. ہم اللہ تعالی Muslmin کے حکمران کے لئے اس کی توفیق دے سکتا ہے، اللہ تعالی سے دعا گو ہیں. اللہ تعالی ان کی صورتحال کو بہتر بنانے کے اور اللہ تعالی کے لفظ کے اوتار کے طور پر، زندگی کے تمام پہلوؤں کے بارے میں اللہ تعالی کی شریعت شریعت لاگو کرنے کے لئے توفیق کرنے کے لئے ان کو دینے کے لئے، ان کو ہدایت دینے کے لئے جاری کر سکتے ہیں:

وأن احكم بينهم بما أنزل الله

تم اللہ تعالی کے نازل کے مطابق ان کے درمیان مقدمات کا فیصلہ کرنا چاہئے [امام Maidah / 5:49]

بھی ان کے الفاظ:

أفحكم الجاهلية يبغون ومن أحسن من الله حكما لقوم يوقنون

قانون کی جہالت وہ چاہتے ہیں، اور (قانونی) ایمان والوں کے لئے اللہ کے (قانون) سے بہتر کون ہے ہے؟ [امام Maidah / 5:50]

بھی ان کے الفاظ:

فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

اس کے بعد، آپ کے رب کی طرف سے، وہ آپ کو وہ اتفاق نہیں کر سکتے ہیں کہ کیس میں جج بنانے تک تو وہ تمہیں دیا ہے کہ ایک فیصلہ کرنے کے لئے ان کے دلوں میں کچھ چیلنج میں محسوس نہیں کرتے، یقین نہیں ہے (حقیقت میں) ہیں، اور وہ مکمل موصول. [النساء / 4:65]

بھی ان کے الفاظ:

يا أيها الذين آمنوا أطيعوا الله وأطيعوا الرسول وأولي الأمر منكم فإن تنازعتم في شيء فردوه إلى الله والرسول إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر ذلك خير وأحسن تأويلا

اے ایمان والو، اللہ کی اطاعت کرو اور رسول (اس) کی اطاعت، اور تم میں سے ulil amri. تم سے کچھ پر اختلاف ہے تو، تو اللہ کو واپس وہ (اللہ تعالی قران) اور اس کے نبی (سنت)، اگر تم واقعی اللہ اور آخرت کے دن پر یقین رکھتے ہیں. اس طرح کی ایک (فائدہ مند) اور آخر میں بہتر. [النساء / 4:59]

بھی ان کے الفاظ:

قل أطيعوا الله وأطيعوا الرسول

کا کہنا ہے کہ: "اللہ کی اطاعت کرو اور رسول [an-Nûr/24: 54] اطاعت

بھی ان کے الفاظ:

وما آتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا واتقوا الله إن الله شديد العقاب

آپ میسنجر کو دیا جاتا ہے کیا، اس کے بعد قبول کرتے ہیں، اور اس نے تمہیں منع کیا ہے، تو چھوڑ کر. اور ڈرو اللہ سے. بے شک اللہ کے قانون میں بہت سخت ہے. [Hasyr/59: 7]

ان مسلمانوں کی ذمہ داریوں میں سے کچھ کے ساتھ ساتھ ان کے رہنما ہیں. حکمرانوں اور علماء (بھی) اللہ تعالی اور بلند waa کے لئے وقف کیا جائے گا، اس کی شریعت کے جمع کرانے اور ان کی زندگی میں اس کا اطلاق. کی وجہ سے اللہ کی شریعت (ہم حاصل کریں گے) احسان ہے، رہنمائی، آخر نتیجہ ستائش ہے، اللہ تعالی، حقیقت اور شریعت کے کی خوشی (ہم کر سکتے ہیں) کی kezhaliman کارروائی سے بچنے کے.

ہم سراگ، ارادوں اور اچھے اعمال فراہم کر سکتے ہیں، اللہ تعالی سے دعا گو ہیں.

وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى أله وأصحابه أجمعين

[سنت ایڈیشن میگزین 03/Tahun XV / شعبان 1432/2011M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے، JL. سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون. 0271-858197 0271-858196 فیکس]
_______
پاورقی
[1]. 'Majmu کی فتاوی و Maqâlâtu Mutanawwi'ah، 15/51-55 سے ترجمہ
[2]. کتاب شیخ الاسلام 'علمی، باب انسان میں HR امام بخاری Yuridillâhu bihi Khairan Yufaqqihhu fid الدین، کوئی. 71 اور امام مسلم، زکوة Kitâbuz، باب Nahyu ایک 'annealing Mas'alah، کوئی کی تاریخ. 1037
[3]. خلق Bad'il Kitâbu میں HR امام بخاری، باب Shifati شیطان Junûduhu و،، کوئی. 3277 اور امام مسلم کی تاریخ، Kitabus سے shiyam، باب Fadhli Syahri رمضان، نہیں. 1079
[4]. HR. Kitabus shaum میں ترمذی میں، باب Ja'a ما فائی Fadhli Syahri رمضان، نہیں. 682 اور ابن ماجہ، Kitabus سے shiyam، باب Ja'a ما فائی Fadhli Syahri رمضان، نہیں. 1642
[5]. HR امام بخاری، Kitabus shaum میں میں، باب انسان ایمان کی شمع رمضان و ihtisâban، کوئی. 1901 امام مسلم، Kitabus Shalâtil Musâfirîn و Qashrihâ، باب اللہ تعالی targhib فائی Shiyâmi رمضان، کوئی تاریخ. 760
[6]. HR امام بخاری، نہیں. 7492 اور امام مسلم، no.1151 کی تاریخ
[7]. HR امام بخاری، کے طور پر فرض کی کتاب، باب انسان لام چیز 'Qaulaz ZURI وال' Amala bihi، کوئی. 1903

No comments:

Post a Comment