کی طرف سے
ڈاکٹر ناصر بن Abdirrahman بن محمد رحمہ اللہ تعالی Juda'i
ذمہ داری رمضان کے روزے
اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:
يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون
"کیا تم اس سے ڈرتے ہیں کہ، تم سے پہلے لوگوں پر کے طور پر ضرورت روزے کی حالت میں تم پر فرض ہے، اے ایمان والو." [امام فرمان: 183]
اللہ تعالی کہتے ہیں:
فمن شهد منكم الشهر فليصمه
"مہینے میں (اپنے ملک میں) موجود ہے جو تم میں سے جو شخص، کہ وہ اس مہینے میں روزہ رکھنا چاہتا تھا میں سے ایک تھا." [امام فرمان: 185]
نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
بني الإسلام على خمسين ...
"اسلام پانچ (جوڑوں) پر بنایا گیا ہے."
پھر اس نے sallallaahu 'alaihi و sallam رمضان کے مہینے میں روزے کی حالت میں، ان کے بارے میں کہا. مسلمانوں نے رمضان میں روزہ رکھنے کی ضرورت پر اتفاق کیا ہے.
تاہم، کے نام کے ساتھ اس ماہ رمضان کے نام (بنیادی) کی رائے (انحراف) کی ایک فرق ہے. یہ (سرخ گرم، شہوت انگیز مطلب AR-ramdhaa ') turmadhu (ترمض) fiihidz Dzunuub (اس گناہ انسانی گناہ میں جلا دیا) رمضان کی وجہ سے بلایا اور الرمضاء شدة الحر ہے کہ (بامعنی روکا کے نقطہ نظر سے) دلیل دی گئی ہے. [1] عرب قدیم زبان کے مہینوں کے نام منتقل، وہ حقیقت اور حالت کی بنیاد پر ان مہینوں فون کیونکہ جب دوسروں کے دور وقت ہوتی ہے جب کہ رمضان ہے کہ نام نہاد رائے کا اظہار کیا. پھر اتفاق سے اس ماہ جلانے گرم، شہوت انگیز موسم پر پے آتا ہے، یہ رمضان المبارک کے اس ماہ کے نام کے ساتھ کہا جاتا ہے. [2]
رمضان اور پرائمیسی کی رحمتوں کا مہینہ
ماہ رمضان کے بہت سے علیہ، فضائل اور دوسرے مہینوں کی ملکیت نہیں کر رہے ہیں مختلف خصوصیات ہیں.
پہلی نعمت ہے، کہ رمضان کے روزے کی وجہ terampuninya گناہوں اور مختلف غلطیوں کے خاتمے ہے.
صلی اللہ علیہ وسلم سے ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے حدیث راھ Shahihain کہ عنہ، میں موجود علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam، انہوں نے کہا کہ:
من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.
"جس نے (اللہ تعالی سے) کیونکہ ایمان اور ثواب کی امید کے رمضان کے روزے، اس نے اپنے گناہ گزشتہ ہیں معاف کیا جائے گا." [3]
اور ابو Hurairah سے Shahiih مسلم میں اللہ تعالی کے رسول عنہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا ہے کہ
الصلوات الخمس والجمعة إلى الجمعة ورمضان إلى رمضان مكفرات لما بينهن إذا اجتنبت الكبائر.
"واجب پانچ وقت نماز، اگلے رمضان اگلے جمعہ، اور رمضان کے لئے نماز جمعہ کے بڑے گناہوں dijauhkannya کے غیر موجودگی میں ماضی میں ارتکاب گناہ دھو." [4]
دوسری نعمت ہے، اس ماہ، یعنی Lailatul القدر کی رات ایک ہزار مہینوں سے ایک رات بہتر ہے. لیکن اس معاملے پر اگلے باب میں خاص طور پر اور الگ الگ خطاب کیا جائے گا.
تیسرے نعمت، ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے راھ Shahihain میں موجود حدیث ہے کہ اللہ تعالی عنہ بھی شامل فضائل کی وضاحت اور بہت مبارک اس ماہ keistimeaan کہ بہت سے دیگر روایات، ہیں، نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ
إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب النار وصفدت الشياطين.
"رمضان آسمان کے دروازے کھول رہے ہیں آتا ہے، اورجہنم کے دروازے بند ہیں اور شیطان شیطان جکڑے جاتے ہیں." [5]
ایک ناسا میں اور امام احمد کی تاریخ اضافی ہے، جبکہ: "یہ رمضان، علیہ کی مکمل ماہ آپ کے لئے آیا ہے" [6]
چوتھے نعمت، مسلمانوں کے درمیان اس ماہ کی نعمت بہت سے فضائل اور دنیا اور آخرت، یہ ہیں دونوں ہے کہ روزے کے فوائد تک رسائی حاصل کرنے کے قابل ہیں:
سانسارک 1. فضائل
پہلا: تقوی.
اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں:
يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون
"تم کہ اللہ سے ڈرتے، تم سے پہلے لوگوں پر کے طور پر ضرورت روزے کی حالت میں تم پر فرض ہے، اے ایمان والو." [امام فرمان: 183]
نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے بھی امام Shahiihain کی کتاب میں بیان ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ رضی عنہ کی حدیث میں کہا:
والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم.
"روزہ ایک دن روزہ رکھنے کی حالت میں تم میں سے ایک، پھر وہ گندی اور چللا نہیں کہنا چاہئے کہ اگر، ایک ڈھال ہے. کسی کی مذمت کی اور اس کے chided آپ ہے، تو وہ 'میں روزے سے ہوں، دیکھو.' کہنا چاہیے "[7]
صلی اللہ علیہ وسلم کے کلام علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam: "روزہ ڈھال ہے،" روزہ قیامت کے دن، اس کی دنیا کی زندگی میں ہوس اور منکر کے روزے کی پرورش پر جہنم کے غضب کے مجرم کو برقرار رکھتا ہے مطلب یہ ہے کہ. [8] نبی sallallaahu 'alaihi و sallam بھی گندی اور نیچ الفاظ، برے اعمال کو چھوڑنے اور غصہ کے جذبات کو چھوڑ روزے دار کے ہدایت کی ہے. اور روزہ عظیم کردار اداکار اس کے تقوی کے اس ڈگری کو حاصل میں مدد ملے گی. کہ مزاج ستائش ہے.
دوسرا: Pahala کی بہلتا.
ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے حدیث راھ Shahiihain میں anhhu نے کہا کہ حدیث کی کتاب کی بنیاد پر:
قال الله عز وجل: كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به ...
"اللہ تعالی نے آدم سے کیا جاتا ہے کہ ایک صدقہ کے ہر بیٹے روزے کے علاوہ، اس کے لئے ہے، کا کہنا ہے کہ. بے شک یہ میرا روزہ کے لئے تھا. میں بدلہ ... 'گا "
امام مسلم کی تاریخ:
كل عمل ابن آدم يضاعف الحسنة عشر أمثالها إلى سبعمائة ضعف قال الله عز وجل إلا الصوم فإنه لي وأنا أجزي به يدع شهوته وطعامه من أجلي.
"آدم کی ہر بیٹے کیا جاتا ہے ایک صدقہ کئی گنا بڑھ جائے گا. نیکی دس سو سات بار میں کئی گنا اضافہ. پھر اللہ تعالی روزے کے علاوہ "، کا کہنا ہے کہ. بے شک یہ میرا روزہ کے لئے تھا اور میں نے اجر دیا جو ایک تھا. میں واحد ہوں میں روزہ اور کھانے کے orgasm کے چھوڑ جو لوگ. "[9]
ایک نووی امام rahimahullah نے "اللہ Ta'ala کا کلام، امریکہ 'اور میں جو اجر دیتا ہوں،' خدا کی عظمت کا تحفہ کے ایک حقیقی وضاحت اور اس کے پاس کثرت کی چیزیں ضرور عظیم اور ادار جب خبر کے لئے اجر جواب، انہوں نے کہا کہ وہ خود واپس برداشت کرے گا، یہ وہ جواب کی سطح پویترا اور کس طرح وسیع تحفہ انہوں نے کہا کہ دیتا ہے کہ کس طرح زیادہ سے زیادہ سے پتہ چلتا ہے. "[10]
تیسری: برا سانس درحقیقت روزہ دار تیل کستوری کی خوشبو سے زیادہ اللہ Ta'ala کی نظر میں بہتر ہے.
ابو کرتے رضی عنہ کی ایک حدیث میں نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے لفظ کے طور پر:
والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك.
"رب کے لئے محمد کی روح ہے اس کے ہاتھ میں (تھا)، یہ تیل کستوری کی خوشبو سے زیادہ اللہ کے نزدیک زیادہ خوشبودار ایک روزہ کے منہ کی بو تھی."
امام khaluuf کا مطلب ہے کہ روزے کے نتیجے کے طور پر منہ کی بدبو میں تبدیلی. لیکن یہ اللہ Subhanahu و Ta'ala کی نظر میں اچھا کر دیتا ہے اور اسے بھی پسند. یہ کس طرح گرینڈ پنجاب یونیورسٹی-آسا معاملہ اللہ Ta'ala سے پتہ چلتا ہے. انسانوں کی طرف سے سمجھا جاتا ہے کچھ بھی نفرت کرتا تھا اور نفرت، خدا کی طرف نکلے اس حد تک کرنے کو ترجیح دی ہے کہ کچھ ہے. یہ خدا کی اطاعت ہے جو روزے کی مشترکہ عملدرآمد پر بنایا گیا ہے.
چوتھا: بے شک، روزہ دار کو دو خوشی حاصل کرنے کے لئے
ابو کرتے رضی عنہ کی ایک حدیث میں نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے لفظ کے طور پر:
للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه.
"روزہ دار کے لیے دو خوشی اس کا روزہ اور وہ اپنے رب سے ملاقات کے وقت کی طرف سے خوش تھا،، وہ ٹوٹ گیا تھا جب خوش ہیں." [11]
پانچویں: AR-Rayyaan نامی ایک خصوصی دروازے سے جنت میں ان لاگ ان کے ساتھ روزہ رکھنے والوں کے خلاف استحقاق.
ثبوت نبی سے سہل بن سعد رضی عنہ کی حدیث ہے نبی sallallaahu 'alaihi و sallam، انہوں نے کہا کہ:
إن في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لا يدخل منه أحد غيرهم. "
"بے شک جنت میں AR-Rayyaan کہا جاتا ہے کہ ایک دروازہ ہے. قیامت روزہ اس دروازے کے ذریعے کی طرح جنت میں داخل ہوگا وہ لوگ جو کے دن پر. اس دروازے کے ذریعے (جنت میں داخل ہونے کی) اجازت دی جاتی ہے جو ان لوگوں کے علاوہ کوئی ایک. "[12]
2. اپدیشک روزے کے فوائد اور سماجی
پہلا: خود مریض ہو اور مشکلات اور آفات پر قابو پانے کی اجازت دی ہے.
لہذا، اس ماہ صبر (syahru راھ shabri) کے مہینے کہا جاتا ہے. راھ-shabru (صبر) معنی نکالنے اللہ تعالی habsu (روکنے، سنیم) ہے. اس طرح، (ہوس) سے روزے یا پرہیز میں سنیم ہے اور جزوی طور پر (ہوس) ونمرتا کھایا. [13] یہ روزہ رکھنے والوں کی خواہش مضبوط ہوں گے.
دوسرا: اخلاق کی ترقی.
صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam، انہوں نے کہا کہ:
من لم يدع قول الزور والعمل به فليس له G حاجة في أن يدع طعامه وشرابه.
"انہوں نے کھانے اور پینے کے چھوڑ دیا اگرچہ جھوٹی تقریر اور اعمال کو چھوڑ نہیں کرتا، تو خدا (روزہ دار) کی ضرورت نہیں ہے." [14]
روزے کا جوہر، حرام کچھ، حرام ہے کہ کچھ سننے کے beruasanya نقصان کو دیکھ کر الفاظ سے نیچ بات کی ہے، اور حرام کچھ کرنے سے طرح اور berpuasanya پورے جسم کو روزے سے دونوں آنکھوں berpuasanya ہے. تعلیم کے میدان میں غریب اور مسکین کو اچھا کر رہی ہے، غریب اور امیر کے درمیان مماثلت پر ہر فرد کے لیے روزے رکھنے کی ایک رسم ہے.
3. کی صحت کے فوائد
پہلا: چربی اس میں اضافہ جاری ہے جب عیش و آرام کی، جس میں رہنے والے لوگوں کو جمع چربی خاص طور پر کے جسم آزاد اکثر بیماری کا ایک ذریعہ ہے.
اس قسم کے درد موٹاپا کی بیماری ہے. اس طرح، بھوک اور موٹاپا سے نمٹنے کے لئے بہترین طریقہ ہے.
دوسری: جسم کے دور نجاست پھینک دو، ٹاکسن جسم اور جسمانی سیال نقصان ہے کہ جمع. شریانوں میں خون کے بہاؤ کو فارغ کرنے اور بند کرنے سے خون کی وریدوں کو برقرار رکھنے کے.
تیسری: روزہ پیٹ کے السر، ہائی بلڈ پریشر، دباؤ اور ڈپریشن کے لئے ان میں سے بہت سی بیماریوں، پر ایک مثبت اثر ہے. [15] لہذا روزے کی صحت کو برقرار رکھنے میں ایک حیرت انگیز مثبت اثر پڑتا ہے. اس کے علاوہ، روزے کی حالت میں شریعت کے مطابق (سے Afdhal) سب سے بنیادی اوقات میں صحیح طریقے سے کام شروع کیا اور ہدایت کی ہے. AT-Thibbun نبوی، نے اپنی کتاب میں ابن قیم رحمہ اللہ rahimahullah کی طرف سے اشارہ کے طور پر جسم کو یقینی طور پر، اس طرح روزہ کے طور پر ایک عمل کی ضرورت ہے. [16] مغربی دنیا میں ڈاکٹروں نے طبی علاج کی مختلف ماڈلز کے مؤثر ذرائع میں سے ایک کے طور پر روزہ رکھنے نے محسوس کیا ہے. ان میں سے زیادہ تر نے کہا، "میڈیکل تھراپی میں یقینا فائدہ اٹھانا بھوک لگی ہے ایک سے زیادہ منشیات کے استعمال کا فائدہ ہے. [17] ایک اور ڈاکٹر بے شک ایک سال کے لئے مختلف ملبے کے جسم کو ختم کرنے کے لئے ایک پورے مہینہ کے روزے نے کہا، ". [18] ان مسلمانوں کو ایک سال میں ایک مکمل مہینے پر خدا کی طرف سے کی ضرورت ہے روزے کی حالت میں کیا گیا ہے جو روزہ رکھنا اور barakahnya دنیا اور آخرت کے فوائد، کی سب سے زیادہ واضح ہیں. انہوں نے کہا کہ رمضان المبارک کے روزے کی برکتیں اس کے مکمل ہے.
پانچویں، اس ماہ میں کارکردگی کا مظاہرہ اچھے اعمال کی پرداتا کی شدت، اور حوصلہ افزائی صلی اللہ علیہ وسلم کی رقم برکت sallallaahu 'alaihi و sallam نے اس مہینہ میں اعمال صالحہ کرنے کے لئے مسلمانوں کی حوصلہ افزائی. مندرجہ ذیل اعمال صالحہ میں شامل ہیں:
پہلا: Qiyaamul دوسری Lail
ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ اللہ تعالی عنہ، انہوں نے کہا کہ، "نبی sallallaahu 'alaihi و sallam طاقت کے ذریعے ان کے بتائے بغیر قیام کثرت (رمضان المبارک کی رات کی نماز) کے قائم کرنے کے لئے (صحابہ کی) حوصلہ افزائی دی. پھر اس نے sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
من قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.
'(اللہ کی طرف سے) ایمان اور ثواب کی امید کے ساتھ رمضان میں رات کی نماز قائم کی جو کوئی بھی، یقینا گناہ ماضی معاف کر رہے ہیں. "
نبی sallallaahu 'alaihi و sallam اگرچہ مر گیا پھر اس کے بعد، اس سروس کو جاری. اور کے طور پر صدیق ابو بکر کی خلافت اور عمر بن الخطاب رضی اللہ عنہ کی خلافت کے آغاز کے دوران جاری. [19] نبی sallallaahu 'رضی anhum کے اپنے دوستوں کے ساتھ alaihi و sallam دعا کبھی نہیں تراویح، تو انہوں نے کی وجہ سے مسلمانوں کے خوف سے اسے چھوڑ دیا نماز واجب کے بارے میں غور. اس کے بعد عمر بن الخطاب مسجد میں تراویح نماز ادا کرنے کے لئے لوگوں کو جمع کرنے کی پہل کی. [20] اور alhamdulillaah کی، رسم (syi'ar کی) یہ اب بھی اس دن کے لئے جاری ہے کے طور پر. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کو بہت سنجیدگی سے اور فعال طور پر عبادت میں اور دس گزشتہ رات (امام میں نماز' ماہ رمضان کے asyrul awaakhir).
عن عائشة رضي الله عنها قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا دخل العشر أحيا الليل وأيقظ أهله وشد المئزر.
[21] [22] "اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ 'sallallaahu alaihi و sallam، دس دنوں (رمضان کے مہینے میں گزشتہ) میں داخل جب، وہ، رات کی باری اس کے خاندان کو زگا اور کپڑے سخت.' عائشہ رضی anhuma، انہوں نے کہا کہ 'سے"
دوسرا: راھ صدقہ.
امام بخاری اور مسلم ابن اخراج عباس تعالی nahuma سے روایت بیان کی، انہوں نے کہا کہ:
كان النبي صلى الله عليه وسلم ود الناس بالخير وكان أجود ما يكون في رمضان حين يلقاه جبريل فإذا لقيه جبريل كان أجود بالخير من الريح المرسلة.
"نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ان کے حق میں سب سے زیادہ ادار شخص تھا. وہ رمضان المبارک میں زیادہ ادار ہے اور پھر جب جبرائیل نے اس ملاقات کی جب. تو جبرائیل وہ 'sallallaahu alaihi و sallam ہوا کہ چل کی اچھائی زیادہ ادار ہے جب ہے جو اس کے،. "سے ملاقات کی جب
اس حدیث سے سبق سے بھی زیادہ تو رمضان کے مہینے میں نعمتوں سے بھرا ہوا ہے، صدقہ اور صدقہ کو بڑھانے کے لئے سفارش کی جاتی ہے.
تیسری: تلاوت اللہ تعالی نے قرآن aanil کریم.
رمضان کے مہینے میں اللہ تعالی نے قرآن (اللہ تعالی قرآن) تلاوت کو دوبارہ پیش کرنے Disunnahkan. یہ اللہ تعالی قران میں نازل کیا گیا ہے. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ہمیشہ گیبریل، ہر رمضان میں سے ایک کے ساتھ قرآن اس کے پڑھنے hapalannya بار بار. ابن عباس anhuma کی حدیث میں بیان کیا ہے. ایک حدیث میں یہ ذکر کیا جاتا ہے:
وكان جبريل يلقاه كل ليلة في رمضان حتى ينسلخ يعرض عليه النبي صلى الله عليه وسلم القرآن.
وہ پوشیدہ تک "جبرائیل رمضان میں ہر رات اس سے ملنے. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam جبرائیل پر اس کے پڑھنے امام قرآن حفظ دکھائی تو. "[23]
رضی anhum Salafush صالح رحمہ اللہ تعالی نے قرآن کی نماز میں اور دوسرے مواقع پر اس کو دوبارہ پیش پڑھنے. [24]
چوتھا: القاعدہ اعتکاف.
اعتکاف اللہ Ta'ala کرنے کے لئے taqarrub (قریب) میں عبادت کے لئے مسجد میں خاموش ہے. رمضان المبارک کے آخری دس دنوں میں نبی sallallaahu 'alaihi و sallam ہوا اعتکاف. کی حدیث میں عائشہ Radhiyallahua anhuma نے ذکر کیا ہے:
أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يعتكف العشر الأواخر من رمضان حتى توفاه الله ثم اعتكف أزواجه من بعده.
"کہ نبی رمضان کے آخری دس دنوں میں sallallaahu 'alaihi و sallam ہوا اعتکاف، (اس عمل کو روکا ہے کرنے کے لئے جاری) خدا mewafatkannya پر. اس کے بعد ان کی بیویوں کو اس کے بعد خیراتی ہوا اعتکاف جاری. "[25]
اعتکاف عبادت اور اللہ Jalla و bertaqarrub 'و Alaa پر مجرم ساندر مدد ملے گی کہ کوئی شک نہیں. اس کے علاوہ اوقات میں اس طرح رمضان کے رمضان یا آخری دس دنوں کے طور پر، جلال.
پانچویں امام عمرہ
باہر لے جانے کی فضیلت کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ مانگنا alaihi و sallam نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کے ساتھ حج نہیں کر سکتا جو انصار عورت' رمضان المبارک کے دوران عمرہ کے نبی صلی اللہ علیہ کے قول ہے:
فإذا جاء رمضان فاعتمري فإن عمرة فيه تعدل حجة.
"جب رمضان آتا ہے، پھر 'آپ عمرہ، حقیقی' رمضان المبارک میں عمرہ کی قیمت میں حج کے برابر ہے اس کی فراہمی میں."
ایک اور روایت میں ہے: "(عمرہ واجب حج قانونی حیثیت تبدیل کر سکتے ہیں کی بجائے، umrahnya انصار عورتوں کا حج ہوا کے اجروثواب کی قیمت کے برابر '. رمضان المبارک میں عمرہ) میرے ساتھ حج حج کی جگہ یا جگہ لینا سکتے ہیں" [26] اس کے اجر کی قیمت، ہے' ، واجب حج اور عمرہ وغیرہ کے قانون نااہل کے طور پر، ایسا نہیں ہے. [27]
چھٹے نعمت، رمضان المبارک کی اس نعمت-نعمت اس ماہ دور شاندار میں واقع ہوئی ہے کہ بہت سے اہم واقعات ہیں. اور یقینا اس مبارک مہینہ میں واقع ہوئی ہے کہ بہت سے اہم واقعات، سب سے زیادہ غیر معمولی واقعات اور لوگوں کے لئے بہت فائدہ مند کمی واقعات اللہ تعالی نے قرآن کریم اللہ تعالی ہے.
اللہ Ta'ala کے طور پر:
شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان
"رمضان، ماہ کے مہینے جس میں انسانیت کے لیے رہنمائی اور سراگ کی وضاحت اور (حق اور باطل کے درمیان) فرق کے طور پر اللہ تعالی نے قرآن (آغاز) حاصل ..." [امام فرمان: 185]
دریں اثنا، دیگر غیر معمولی واقعات کے، فوائد کا مکمل ہیں مندرجہ ذیل ہیں:
سب سے پہلے، Yaumul الفرقان (differentiator کے) کے طور پر نامزد کیا گیا ہے جس میں بدر الکبری،.
اس دن خدا الگ اور حق اور باطل کے درمیان ممتاز. اس طرح، جب فوج اور فراہمی کی مقدار کے لحاظ سے بدرجہا بہتر ہے کہ کافر گروپ پر بڑی فتح جو ایمان لائے اقلیت. یہ واقعہ دوسرے سال Hijriyyah میں واقع ہوئی ہے.
دوسری، Futuh مکہ
واقعی خدا مکمل علیہ Futuh (فتح) کے ساتھ مومنوں پر عظیم حق ہے دیا ہے. لوگ اسلام میں flocking رہے ہیں، تو شرک مشرکوں کے مرکز کے طور پر کام کے بعد، اسلام Daarul مکہ (اسلام کی زمین) ہو. یہ واقعہ آٹھویں سال ہجری میں واقع ہوئی ہے.
584 ایچ میں تیسری، Hiththin جنگ
اس جنگ میں، Crusaders کرشنگ شکست کا سامنا کرنا پڑا. صلاح الدین رحمہ اللہ تعالی ایوبی اور عظیم کامیابیاں حاصل، اور مسلمانوں کے حقوق کی بحالی اور بیت المقدس کو دوبارہ حاصل.
چوتھا، 'جنگ العین Jaluut
یہ ٹیٹار فوجیوں کے مسلمانوں کے لئے ایک فتح کے ساتھ ختم ہوا کہ ایک شدید جنگ ہے. یہ جنگ 658 Hijriyyah میں جگہ لے لی.
ہم رمضان کے کہ عالمی سطح پر ایک نمایاں مختلف فضائل، اور اس عظیم مہینے میں شامل علیہ کی وضاحت کے بعد، تو کوئی کوشش میں وہ مختلف فضائل sipping کے جاری رکھیں تاکہ ساتھی مسلمان بھائیوں اور بہنوں کے لئے دعا کریں، اور کر سکتے تھے جب تک درود اللہ Ta'ala کے احکامات کی عمل کے طور پر اس کو پکڑا اور اس کے رسول کی سنت پر عمل کرنے کی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam، ان کے صحابہ عظیم کی anhum رضی، اور اس امت کے پوروورتیوں منتخب کر رہے ہیں، کے طور پر بھی ہے کہ فوائد کی ایک قسم حاصل کرنے کے لئے کوششوں ukhrawi اور دنیاوی، کے ساتھ ساتھ بھلائ اورخیر کے ایک وسیع اقسام سے.
[انڈونیشی پریکٹس میں Tabaruk Anwaa'uhu و Ahkaamuhu، عنوان پر کتاب سے کاپی نوازا گیا تھا اور وقت، مصنف ڈاکٹر ناصر بن Abdirrahman بن محمد رحمہ اللہ تعالی Juda'i، پبلیشر ریڈر ابن کثیر]
_______
پاورقی
[1]. Fathul باری (IV/113).
[2]. راھ Shihhaah، چند تبدیلیوں کے ساتھ اللہ تعالی Jauhari (III/1081) کے کام،.
[3]. AT-Targhiib یفآئآئ Qiyaami رمضان صحیح بخاری (II/228) Kitaabush shaum میں انسان Shaama Ramadhaana باب Ihtisaaban و و لمن Niyyatan اور صحیح مسلم (I/524) Kitaabush Shalaah امام Musaafiriin باب.
[4]. راھ شالا-Khamsi وال نمبر علل جمعہ waatil صحیح مسلم (I/209) Kitaabuth Thahaarah باب.
[5]. صحیح بخاری (II/227) Kitaabush shaum میں اس باب Yuqaalu Ramadhaanu AW Syahru رمضان.
[6]. سنن ایک ناسا میں (IV/129) Kitaabush Shiyaam Fadhlu باب Syahri رمضان اور امام احمد کی مسند (II/230)
[7]. صحیح بخاری (II/228) Kitaabush shaum میں اس باب Yaquulu innii Shaa-IM اور صحیح مسلم (II/807) Kitaabush Shiyaam Fadhlu راھ Shiyaam باب.
[8]. موٹی Hul (IV/104).
[9]. صحیح مسلم (II/807) Kitaabush Shiyaam Fadhlush Shiyaam باب.
[10]. Syarhun Shahiih مسلم نووی لی (VIII/29).
[11]. یہ اقتباس پہلے اور ditakhrij کا ذکر کیا گیا ہے کہ ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی حدیث کے آخری حصہ ہے.
[12]. صحیح بخاری (II/226) Kitaabush shaum میں باب AR-lish Rayyaan Shaaimiin اور صحیح مسلم (II/808) Kitaabush Shiyaa-میل Shiyaam Fadhlish باب.
[13]. Syarhus سنت، امام بغوی (VI/219) کے کام.
[14]. Shahihnya میں امام بخاری (II / 228) Kitaabush shaum میں انسان لام باب چیز 'Qaula Zuur زیڈ وال' Amala bihi shaum میں مچھلی کی طرف سے روایت کیا.
[15]. Tafsiir المنار (II/138) اور Shuumuu Tashihhuu کتاب، شیخ Sa'id اللہ تعالی Ahmari (پی 16، 18) کے کام، اور ادویات کی کتابیں اور رسالے سے حوالہ جات کی ایک بہت سے (طبی) کہ صحت کے فوائد کے روزے چھیلنے ہے.
[16]. ath ہے Thibbun کی، Nabawi P 258.
[17]. کتاب Shuumuu Tashihhuu، شیخ Sa'id اللہ تعالی Ahmari (پی 17) سے مرضی کے مطابق.
[18]. Tafsiir المنار (II/148).
[19]. حدیث Shahihnya میں امام مسلم (I/523) Musaafiriin Shalaatil کتاب کی طرف سے بیان.
[20]. صحیح بخاری (II/252) کتاب Shalaah میں کیس ظاہر ہوتا ہے کہ احادیث ملاحظہ AT-Taraawiih اور صحیح مسلم (I/524) ان شاء laatil Musaafiriin کتاب.
[21]. علماء کرام (المئزر شد) کے معنی میں اختلاف ہے، بعض کے معنی اپنے معمول سے (معیار اور ME-antitas) عبادت اضافہ کی طرف سے عبادت میں مخلص ہے دلیل دی ہے. ایک اور تجویز میں tasymiir عبادت میں (جلدی) کے طور پر اس کی تشریح. دوسروں کی رائے کے لئے عبادت میں خود menyibuki میں دور اپنی بیویوں کی طرف سے ہے. Syarhun Shahiih مسلم نووی لی (VIII/71) ملاحظہ کریں.
[22]. یہ Shahihnya میں امام بخاری رحمہ اللہ (II/255) سے روایت ہے Fadhlu کتاب باب القدر Lailatil A'mal فائیل 'Asyril Awaakhir منٹ رمضان اور نے Shahihnya اللہ تعالی اللہ تعالی کے fil اجتھاد کی (II/832) اعتکاف باب کی کتاب میں مسلمانوں کے 'Asyril Awaakhir، lafazhnya کے مسلمانوں سے تعلق رکھتا ہے.
[23]. یہ Shahihnya میں امام بخاری رحمہ اللہ (II/228) سے روایت ہے راھ Shiyaam کتاب کے ابواب Ajwada Kaanan Nabiyyu ماں یفآئآئ اور نے Shahihnya رمضان میں مسلمانوں (IV/1803) کتاب کے امام Fadhaa ال باب Kaanan Nabiyyu Ajwadan Naasi الخیری مینار Riihil mursalah کار ، اور امام بخاری رحمہ اللہ lafazhnya کے سے تعلق رکھنے والے.
[24]. کتاب Majaalis Syahri رمضان، شیخ ابن Ustaimin کے کام (پی 24) ملاحظہ کریں.
[25]. یہ Shahihnya میں امام امام اعتکاف اعتکاف فائیل 'Asyril Awaakhir اور امام مسلم (II/831) امام اعتکاف کی کتاب کے باب کی کتاب کی اپنی صحیح (II/255) کے باب میں امام بخاری نے روایت کیا ہے اعتکاف اللہ تعالی Asyril Awaakhir منٹ رمضان.
[26]. Shahihnya میں امام بخاری رحمہ اللہ (II/200) کتاب کے امام عمرہ باب عمرہ رمضان یفآئآئ اور نے Shahihnya الحج باب Fadhlil 'عمرہ رمضان یفآئآئ کی (II/918) کی کتاب میں مسلمانوں کی طرف سے روایت کیا ہے.
[27]. Syarhun Shahiih مسلم نووی لی (ط / 2) اور موٹی Hul (III/604) ملاحظہ کریں.
http://almanhaj.or.id/
No comments:
Post a Comment