EVENT TICKET

Wednesday, July 2, 2014

مضان المبارک کے مہینہ دعا. جس کی نماز کو مسترد کر دیا نہیں کر رہے ہیں تین افراد ہیں؛ مظلوم ایک آدمی، ایک حکمران، روزہ چھوڑنا روزے جو ایک. [32]

ر
مضان المبارک کے مہینہ دعا. جس کی نماز کو مسترد کر دیا نہیں کر رہے ہیں تین افراد ہیں؛ مظلوم ایک آدمی، ایک حکمران، روزہ چھوڑنا روزے جو ایک. [32]



کی طرف سے
کی طرف سے Ustadz رجال Yuliar LC


اللہ تعالی befirman:

وإذا سألك عبادي عني فإني قريب أجيب دعوة الداع إذا دعان فليستجيبوا لي وليؤمنوا بي لعلهم يرشدون

میرے بندوں کو یقینا میں قریب ہوں، پھر میرے بارے میں (اے محمد)، (تبلیغ) تم سے پوچھنا جب، میں نے مجھ سے کہا کہ نماز کی درخواستوں کا جواب. وہ ہمیشہ "ایک اشارہ ملتا ہے تو پھر ان کے میرے احکام سے ملنے اور مجھ پر ایمان لائیں [امام فرمان / 2:186]

زوال آیات وجہ
علماء نے اس آیت کی وجوہات تاریخ وحی کے بارے میں متفق.

1 اکثریت صحابہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam: "اے اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ' صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھا کہ جب یہ آیت نازل کیا گیا تھا کہ alaihi و sallam، اپنے رب کے قریب، تو ہم نماز کے دوران آواز کی باری ہے، یا وہ سبحانہ وتعالی زیادہ تاکہ ہم نماز میں اٹھایا آوازیں؟ "، تو اللہ تعالی نے یہ آیت نازل. [1]

2. دریں اثناء اس طرح عطاء بن ابی رباح کے طور پر دوسروں اس آیت اللہ Subhanahu و Ta'ala نماز کی وکالت کرنے کے اوقات کے بارے میں نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے پوچھا جو لوگوں کے جواب میں نازل کیا گیا ہے کہ. گرا پیراگراف (Ghâfir/40: 60) یعنی جب جب "اور آپ کے رب نے کہا،" آپ "میں ضرور آپ کو دے گا مجھ سے کہا دعا کرو. انہوں نے پوچھا: "(ہم نے) کس وقت [2] پھر مندرجہ بالا آیت کے بعد آیا ہے [3].

آیات کی وضاحت
1. اپنے داس کے ساتھ اللہ تعالی سپریم بند.
تو اللہ تعالی پوری کمیونٹی کہ اللہ تعالی ماہا بند بتانے کے لئے نبی محمد صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کا حکم. اس کی ذات Subhanahu و Ta'ala کی عظمت اور کمال کے مطابق اللہ تعالی کی قربت مناسب جلال اور قوت،. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:

يا أيها الناس اربعوا على أنفسكم فإنكم لاتدعون أصم ولا غائبا إنه معكم إنه سميع قريب

اے تمام مردوں، اپنے آپ پر رحم کر، آپ بہرے یا غائب ہے جو شخص نماز ادا نہیں کرتے، آپ اصل میں "بند ماہا پھر، سن سپریم ذات سے دعا ہے. [4]

ہر مسلمان پر فرض اللہ Subhanahu و Ta'ala کے قریب ماہا ماہا سنتا ہے یقین ہے کہ. اللہ تعالی، دعا سن اور ان شاء اللہ جب بھی اسے عطا جو بندے کے قریب ہے. یہ اللہ تعالی کے کچھ نہیں کے لئے فطرت کے کمال کے مطابق، ان کے علم اور نگرانی کی قربت ہے قربت اس کے پاس کچھ نہیں ہے. [5]

شیخ عبد کے طور پر سعدی rahimahullah نے کہا: دو اقسام ہیں قربت "اللہ" کی نوعیت "؛ علم (جاننے) تمام اس کی مخلوق، اور عبادت اور اللہ تعالی سنتا اور ان کی امداد اور taufik نہیں دیتا ہے جو نماز بندے کی قربت کے ساتھ ان کی قربت. جس کے دل اور نماز کے ساتھ اللہ Subhanahu و Ta'ala نماز ادا حراستی مشروع ہیں، اور نماز terkabulnya کے لئے کسی بھی رکاوٹ کی طرف سے رکاوٹ ڈالی نہیں ہے؛ اللہ Subhanahu و Ta'ala اس کے عطا کرنے کا وعدہ کیا ہے کہ، غیر قانونی استعمال کے طور پر یا دوسری صورت میں. انہوں نے نماز کے دینے (ہے) اس کے احکام اور فرمانبردار دور لفظ اور (کورس کی) ایمان کے ساتھ عمل میں دونوں اس کے نواہی سے اطاعت کے ذریعے اللہ Subhanahu و Ta'ala کے فون کا جواب کرنے کے لئے ہے کسی بھی وجہ کی کوشش کی خاص طور پر اگر "نماز terkabulnya کی قیادت کریں گے [6].

2. اللہ Subhanahu و Ta'ala اپنے بندے کی دعا دے.
مندرجہ بالا آیت میں اللہ تعالی کی عظمت، فضل، اور اس کے بندوں کو ان کی قربت کے بارے میں اس کے رسول صلی اللہ علیہ 'sallallaahu alaihi و sallam بتاتا ہے. کے طور پر بھی ایک اور آیت میں "اور آپ کے رب نے کہا:" ... میں ضرور آپ کو دے مجھے سے درخواست فليستجيبوا لي "یعنی،" (ان کا نام مجھے اطاعت سے باہر لے جانے دو "[7] مجاہد اور ابن مبارک [8] کے معنی کی وضاحت کی." اللہ) ". "وليؤمنوا بي" مطلب کے لئے "اور انہیں مجھ پر یقین رکھتے (دو)" انہوں نے اللہ تعالی کی اطاعت تو وہ وفادار ہونا چاہئے، بے شک اللہ ان کی وجہ سے اطاعت ثواب اور جلال دے گا. دوسروں نے کہا:

"فليستجيبوا لي" اس کے معنی "مجھ سے دعا" ہے
"وليؤمنوا بي" کا مطلب ہے "اور انہوں نے ان کی درخواست دینے چاہیے". [9]

ابن تیمیہ rahimahullah ان دونوں وجوہات کے ساتھ، نماز اللہ تعالی پر uluhiyah کی اطاعت کی قدر، اور ایمان کی طاقت کے ساتھ کے کمال اللہ تعالی اور rububiyah کہ، دیا جائے گا "کہا. جو شخص تمام اوامر اور نواہی میں خدا Subhanahahu و Ta'ala کی اطاعت، تو اس نقطہ نظر نماز میں پہنچ گئے اور ان کی نماز عطا کیا گیا تھا، اللہ Subhanahu و Ta'ala [10] "اور اللہ تعالی کی گرانٹ یقین لوگوں کو جو کہتے ہیں کہ اور "اچھے اعمال کرتے ہیں، اور اپنے فضل سے انہیں شامل کرنے کے لئے. [11]

اس کے بعد اللہ تعالی نے اپنے الفاظ کے ساتھ اس آیت کا خاتمہ: "میں وہ صحیح رہنمائی حاصل امید" "لعلهم يرشدون" یعنی، وہ عمل کرتا ہے اور مجھ پر ایمان تو وہ اس کی زندگی میں اچھا ملتا ہے اور آخرت ان کے ". [12] کے ساتھ ساتھ ہدایات ہمیشہ یقین ہے اور ان برائیوں سے غائب ہو جائے گا کہ اچھے اعمال کرتے ہیں." ​​گا [13]

3. کیوں نماز حاصل کی جاچکی نہیں؟
کسی کا کہنا ہے: "اکثر ہم نماز، لیکن حاصل کی جاچکی نہیں جو کسی کو حاصل. اللہ تعالی بلا ". مجھ سے (نماز)" "یقینا ان اظہار کی طلب دو وضاحت کرنے کی ہدایت کر سکتے ہیں" میں نے کسی کو دے گا "اس کے لفظ میں وعدہ کیا ہے نہیں ہے؛ پہلا: اللہ تعالی اور اس کے anjurananjuran Subhanahu و Ta'ala کے تمام احکام پر عمل کرنے کا مطلب ہے کہ "بلا"، تو اس کے معنی میں بند ہمیشہ کمانڈ چلائیں جو بندے اور میری تجویز پر ہوں "ہے، میں اس کے ساتھ جواب دے گا "بدلہ. صلی اللہ علیہ وسلم کے لفظ کے طور علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam: ". سچ نماز عبادت ہے" پھر وہ' sallallaahu alaihi و sallam پڑھتے ہیں:

وقال ربكم اذعوبي أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

بیشک تمہارا رب نے حکم دیا: "میں یقینی طور پر آپ نماز دے گا مجھ سے درخواست کرو، لوگوں کے اصل میں مجھے گھور جہنم کی حالت میں جہنم میں داخل کرے گا عبادت کرنے کے لئے ڈینگ ہانکنا" [14]

اور دوسرا:. معنی "میں چاہتے ہیں تو مجھے نماز ادا کرتی کسی کو دے" ہے [15]

شیخ Abdurrahman کے طور پر سعدی rahimahullah نے دو اقسام میں تقسیم کیا جاتا ہے (نماز) کو بلا نے کہا کہ "؛ عبادت اور شفاعت نماز ". [16] علماء نماز درخواستوں کے معنی عبادت، نماز اور عبادت میں شامل ہیں کی وضاحت ہے کہ نماز کی درخواست کے نتائج شامل ہیں. اللہ تعالی کے لئے کچھ منت یعنی جو اس کے بعد وہ اللہ تعالی کی عبادت ہے. عبادت کا مقصد اس طرح نماز کو قبول کیا اور اجر دیا جائے کہ تو پھر اس نے اللہ تعالی کے لئے ایک درخواست پر مشتمل ہے، دعا جو ایک کے طور پر نماز درخواستوں کے نتائج، شامل ہیں. لہذا نماز درخواستوں کے نتائج بھی شامل عبادت اور نماز عبادت کی (معنی) میں ایک نماز کی درخواست بھی شامل ہے. [17]

دعا میں 4. کئی اخلاقیات.
اس کی اہمیت کو دیکھتے، علماء کرام قرآن اور حدیث میں رہنمائی کے طور پر، حاصل کی جاچکی کے لئے نماز میں شرط کے طور پر ساتھ ساتھ اخلاقیات کے بارے میں وضاحت.

امام بغوی rahimahullah نے کہا: "وہاں اخلاقی ہیں اور نماز عطا کی وجہ سے نماز میں syaratsyarat رہے ہیں. اسپاٹ مار دیتی ہے جس نے، پھر اس نے پوچھا کیا جاتا ہے مل جائے گا اور معتدل جو شخص، وہ نماز میں تجاوز کیا تھا. تو نماز عطا کی جائے حقدار نہیں ہے "[18] ابن قیم رحمہ اللہ rahimahullah نے کہا:." دو مندرجہ ذیل پیراگراف دوسری قسم (عبادت اور نماز کی درخواست کی نماز) کے ساتھ ادب الادب نماز میں شامل ہیں؛ جس میں اللہ Subhanahu و Ta'ala کا لفظ ہے:

ادعوا ربكم تضرعا وخفية إنه لا يحب المعتدين ولا تفسدوا في الأرض بعد إصلاحها وادعوه خوفا وطمعا إن رحمت الله قريب من المحسنين

خود اور ایک نرم آواز کی عاجزی کے ساتھ اپنے رب کے لئے نماز. اللہ حد سے تجاوز وہ لوگ جو محبت نہیں کرتا. یہ (خدا) اسے درست اور خوف (قبول نہیں) اور (دیا جائے) توقعات کے ساتھ اس کی نماز ادا کرنے کے بعد اور زمین پر فساد نہ کرو. بے شک اللہ کی رحمت نیک عمل کرتے رہے ان لوگوں کو جو بہت قریب ہے. [امام A'raf / 7:55-56] [19]

اور ابن کثیر rahimahullah اس بحث کے آغاز میں پیراگراف کی تشریح کے مہذب آداب سے متعلق احادیث کی ایک بڑی تعداد لے کر آئے. وہ مطلع جس میں ہے کہ: [20]

• سلمان رحمہ اللہ تعالی Farisi رضی سے حدیث کے طور پر، دونوں ہاتھ اٹھا '، عنہ کہ نبی sallallaahu' alaihi و sallam نے کہا کہ:

قال إن الله حيي كريم يستحيي إذا رفع الرجل إليه يديه أن يردهما صفرا خائبتين

بے شک اللہ، سب سے زیادہ رحم کرنے والا سپریم اپنے ہاتھوں کو اٹھایا جو بندہ (نماز) کی شرم، تو (عطا نہیں ہے). [21] خالی ہاتھ اور ھالیپن کے ساتھ واپس آ

• اللہ تعالی کی تعریف کی نماز کے ساتھ شروع ہو رہا ہے، تو Salawat اور نبی sallallaahu 'alaihi و sallam سلام، تو Tawasul کے ساتھ اللہ تعالی کے bertawasul، اس طرح اللہ Subhanahu و Ta'ala توحید کے ساتھ، مشروع ہیں دمہ اور اللہ، اچھے اعمال کی نوعیت کے ساتھ اور دوسروں میں. [22] ایک کم آواز میں کیا ہے اور ایڈوانس میں ابو موسی اشعری رضی اللہ عنہ کی حدیث کے طور پر ضرورت سے زیادہ نہیں ہونا چاہئے کہ تمام.

• اللہ تعالی کے اچھے متعصب. یہ alaihi و sallam نے کہا کہ 'نبی صلی اللہ علیہ ہے، عنہ انس رضی کی حدیث qudsi میں روایت کیا ہے:

يقول الله عزوجل: يقول أنا عند ظن عبدي بي وأنا معه إذا دعاني

اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں: "میرے بندے کے طور پر میں (مرضی) مجھے سوچتا ہے، اور اس نے مجھے نماز ادا کرتی ہے جب میں اس کے ساتھ ہو جائے گا" [23]

ابن حجر rahimahullah نے کہا: انہوں نے کہا کہ اس کے معنی "، توبہ کی قبولیت نماز کے دینے میں سوچ رہا ہے کہ امام قرطبی rahimahullah کے الفاظ لایا" اس میں ایسا کرنے کے قابل تھا کہ میرے بندہ کی طرف سے الزام لگایا جاتا ہے کیا ایسا کرنے کے قابل میں (اللہ تعالی) ماہا. " ، معافی کے ذریعے کی رحمت عطا کی، اور عبادت کے لئے ایک اجر کے ساتھ اجروثواب حاصل سوچا اللہ .24 کا وعدہ کی حقیقت میں یقین کے طور پر شرائط مطابق کیا جاتا ہے

• نماز توقع terkabulnya جلدبازی رویہ کی واضح راستے پر لانا. جلدی ہے کہ وہ اب کوئی دعا ہے کہ مایوسی کی رویہ کے ساتھ ختم ہو جائے گی کیونکہ. Na'ûdzubillâh.

عن أبي هريرة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال يستجاب لأحدكم مالم يعجل يقول دعوت فلم يتجب لي

صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا ہے کہ ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے:. "جب تک وہ 'مجھے دعا کی لیکن ابھی تک حاصل کی جاچکی نہیں ہے' جس نے کہا کہ جلدی، میں نہیں ہے کے طور پر آپ کی (دعا) بھی نہیں دیا جائے گا" [25]

دوسرے lafadz میں نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:

قال لايزال يستجاب للعبد مالميدع بإثم أو قطيعة رحم مالم يستعجل قيل يا رسول الله ما الاستعجال قال يقول قد دعوت وقد دعوت فلم أر يستجيب لي فيستحسر عند ذلك ويدع الدعاء

ہمیشہ گناہ کے غلام کے دوران (نماز) سے حاصل کی جاچکی ہے یا جب تک وہ جلدی میں نہیں ہے کے طور پر، صلہ نہیں پوچھنا کا فیصلہ کیا جائے گا. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam: "اے اللہ کے رسول، جلدی کیا ہے؟" نبی sallallaahu' alaihi و sallam نے جواب دیا: "وہ میں میں نے دعا کی، درخواست کی ہے، لیکن میں نے اپنی نماز حاصل کی جاچکی ہے حاصل کبھی نہیں '، انہوں نے کہا کہ، پھر ان کی مایوسی اور نماز کو چھوڑ. [26]

• صاف برائی کی مختلف قسم کے اور گناہ کے جسم اور روح کو نظر انداز کیا جا سکتا ہے کہ ایک بات ہے. دل کی حرمت کے مختلف غیر اخلاقی یا ناپاک جسم کے ساتھ گندی تھے نماز terkabulnya روک گے

عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم أيهاالناس إن الله طيب لا يقبل إلا طيبا وإن الله أمر المؤمنين بما أمر به المرسلين فقال يا أيها الريسل كلوا من الطيبات واعملوا صالحا إني بما تعملون عليم وقال ياأيهاالذنين آمنوا كلوا من طيبات ما رزقنا كم ثم دكر الرجل يطيل السفر أشعث أغبر يمد يديه إلى السماء يارب يارب ومطعمه حرام ومشربه حرام وملبسه حرام وغذي بالحرام فأنى يستجاب لذلك

ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے انہوں نے کہا کہ: "نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:" بے شک، اللہ تعالی قبول نہیں کرتا ہے اور یہ اچھی بات ہے، اللہ Subhanahu و Ta'ala کرنے کا حکم دیا گیا ہے کے ساتھ مومنوں کا حکم رسولوں. اللہ Subhanahu و Ta'ala کہتے ہیں: "اے اچھے اور خیراتی shalihlah کے رسولوں کھانے، ماہا بے شک میں آپ کیا کر رہے ہیں جانتے ہیں کہ" اللہ تعالی نے یہ بھی کہتے ہیں: "rizki کھا اے ایمان والو "... اے Rabbku، اے Rabbku: ... آپ کو دیا جاتا ہے کے مقابلے میں بہتر"، تو نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam اپنے بال rumpled تاکہ وہ بلا دعا کے طور پر، shabby اور دھول، انہوں نے آسمان کی طرف اپنے ہاتھ اٹھائے دور چلتا ہے جو ایک مسافر ذکر " ، لیکن کھانا ان کے لباس حرام اور اس کی نماز عطا کیا جا سکتا ہے کس طرح، کی طرف سے حرام ہے، اس کے پینے کے غیر قانونی، غیر قانونی ہے؟ ". [27]

• اللہ تعالی روکتا ہے، کچھ بھی نہیں کے لئے سپریم سنتا ہے یقین ہے کہ. نبی sallallaahu 'عنہ،' alaihi و sallam نے کہا کہ عبداللہ بن عمرو رضی سے:

ادعوا الله وانتم موقنون باللإجابة واعلمواأن الله لايستجيب دعاء من قلب غافل لاه

اللہ تعالی سے دعا اور جس کے دل غافل اور غفلت ہے "خدا کی نماز کا جواب نہیں ہے، (ایک غلام) دی جائے (کیا جائے گا) آپ کو اس بات کا یقین. [28]

نبی sallallaahu 'عنہ،' alaihi و sallam نے کہا ابو سعید اللہ تعالی Khudri رضی کی ایک اور حدیث میں ہے: [29]

ما من مسلم يدعو بدعوة ليس فيها إثم ولاقطيعة رحم إلاأعطاهالله بهاإحدى ثلاث إما أن تعجل له دعوته وإما أن يد خرها له في الآخرة وإما ان يصرف عنه من السوء مثلها قالوا إذا نكثر قال الله أكثر

یہ وہاں اس میں کوئی گناہ یا خاندان کے تعلقات توڑ رہا ہے، لیکن اللہ تعالی کے تین مقدمات میں اس سے ایک دے گا کہ ایک نماز کے ساتھ اللہ Subhanahu و Ta'ala کرنے کے لئے ایک مسلمان نماز پڑھتا ہے نہیں ہے؛ . اگر ایسا ہے تو، ہم ضرب کریں گے: 1) اللہ تعالی کے فوری طور پر، 2) یا آخرت میں اس کے لئے بچت کے طور پر محفوظ، 3) یا برائی برابر dipanjatkannya نماز سے اس کو بچانے کے "دوست نے کہا" سنتے ہو سکتا ہے . (نماز) "نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:" اللہ تعالی بہت زیادہ [30] ".

ابن کثیر rahimahullah نے کہا: "کیا مراد ہے اللہ تعالی ایک نماز ضائع نہ کرے گا، اور اللہ تعالی کی کچھ کے ساتھ مصروف نہیں ہے. انہوں نے Subhanahu و Ta'ala سپریم سن نماز. اس صورت میں [31] اس کے علاوہ، اس وقت ہم رمضان المبارک میں روزے کے ذریعے اللہ Subhanahu و Ta'ala کے قریب ہیں کیونکہ Subhanahu و Ta'ala سے ان کے فرار میں سے کوئی بھی. "نماز ایک تجویز (ضرب) ہے. ہم نے دنیا میں اچھے اور آخرت کے لئے ہماری درخواست ضرب اس خصوصی موقع لینا چاہئے. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:

ثلا ث لا ترد دعو تهم: الصائم حتى يفطر، والإمام العادل، ودعوة المظلوم

جس کی نماز کو مسترد کر دیا نہیں کر رہے ہیں تین افراد ہیں؛ مظلوم ایک آدمی، ایک حکمران، روزہ چھوڑنا روزے جو ایک. [32]

تو سے shiyam (روزہ دار) اور رمضان المبارک کے مہینہ کی عما کے بارے میں آیات کے بعد، اللہ تعالی نے مومن ہمیشہ ساتھ اللہ تعالی کے لئے خود کو لانا چاہئے کہ ایک اشارہ کے طور پر اس آیت (اللہ تعالی {/ 2:186) کے اہم بحث کا ذکر نماز عبادت کی تمام اقسام بشمول. ابن کثیر rahimahullah نے کہا: "وضاحت سے shiyam قوانین کے درمیان یہ آیت Disisipkannya ہدایات کے ساتھ ساتھ کے لئے ایک پریرک ہیں (بہت سے) یہاں تک کہ مندرجہ بالا حدیث کے طور پر روزہ توڑنے کے لئے کسی بھی وقت، روزہ کی تعداد کو مکمل صلی اللہ علیہ وسلم نے دعا کی. ہم نماز ضرب دو؛ اللہ تعالی کے لئے ان کے لفظ کے طور پر اس کی نماز ادا نہیں کرتے جو لوگوں کے ساتھ ناراض ہے:

وقال ربكم ادعوني أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

اور Rabmu نے کہا: ". حقیقت میں مجھ سے نماز کا دعوی وہ لوگ ہیں جو ریاست میں گھور جہنم میں داخل ہوں گے، میرے لئے دعا" [33]

'جس کا مطلب ہے "من لم يدع الله يغضب عليه": "اللہ Subhanahu و Ta'ala تو اللہ Subhanahu و ٹا سے دعا نہیں کرتا alaihi و sallam نے کہا کہ' اسی طرح نبی صلی اللہ علیہ نے ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی ایک حدیث میں بیان . اعلی "اس کے ساتھ ناراض [34] ابن مبارک رضی عنہ نے کہا:

الرحمن إذا سئل أعطى، والرحيمإذا لم يسأل يغضب

AR الرحمن (اللہ Subhanahu و Ta'ala) وہ دینے کے لئے کہا گیا تھا، اور AR رحیم (اللہ) وہ ناراض ہو جائے کرنے کے لئے کہا نہیں ہے. [35]

اللہ تعالی یا، میں، 'عاجزی نہیں ہے دل سے، فائدہ نہیں ہے جو علم سے آپ کے ساتھ پناہ طلب روح کی یان مطمئن نہیں ہے، اور نماز سے "حاصل کی جاچکی نہیں کیا گیا تھا. [36]

[سنت ایڈیشن میگزین 06-07/Tahun XIII/1430/2009M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے، JL. سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون. 0271-858197 0271-858197 فیکس]
_______

No comments:

Post a Comment