روزے کے فضائل اور اس کے راز
کی طرف سے
ڈاکٹر عبداللہ بن محمد بن احمد Thayyar ath ہے
تعارف
روزے کی حالت میں زندگی کو بہتر بنانے کر سکتے ہیں کہ ہر کام عملی طور پر، قابل تحسین ہیں وہ چیزیں حاصل کرنے اور دور تباہ کن ہیں کہ چیزوں سے رکھنے کے لئے حوصلہ افزائی، عظیم المرتبت، جس میں ہر مسلمان اپنے آپ کو قائم کرنے کے لئے ایک تربیتی جگہ ہے. اس کے علاوہ مرضی مضبوط، جسمانی، علاج بیماریوں، کے ساتھ ساتھ اپنے رب کے لئے ایک نوکر کو لانے میں اضافہ، کو سیدھا کرنے کے لئے مرضی کے. اس کے ساتھ گناہوں اور غلطیوں کے مختلف قسم کے ہیں مختلف نیکی بڑھتی ہوئی کیا جائے گا، معاف کر رہے ہیں، اور پوزیشن بھی زیادہ ہو جائے گا.
اللہ تعالی رمضان المبارک کے دوران روزے رکھنے کے لئے مسلمانوں کے لئے واجب کیا ہے، ماہ sayyidusy syuhuur (دوسرے مہینوں کے پرنس) ہے، اس کی کمی اللہ تعالی نے قرآن ایک شروع کر دیا. رمضان المبارک کے مہینہ کی اطاعت، خود نقطہ نظر، فضیلت، نیکی، کے طور پر بھی معافی، رحمت اور خوشی کے مہینے کا مہینہ ہے. Lailatul القدر اسے ایک ہزار مہینوں سے بہتر ویسے بھی نمونے اس رات. اس ماہ کی پرداتا اور روزے کے مہینے کے بارے میں بہت سے حدیث میں ذکر کیا گیا ہے، اور ان کے درمیان ہم ذکر کر سکتے ہیں:
نبی sallallaahu 'عنہ،' alaihi و sallam نے کہا ہے 1 ابو Hurairah رضی سے.:
"الصيام جنة فإذا كان أحدكم صائما فلا يرفث ولا يجهل وإن امرؤ قاتله أو شاتمه، فليقل: إني صائم (مرتين)، والذي نفسي بيده، لخلوف فم الصائم أطيب عند الله تعالى من ريح المسك، يترك طعامه وشرابه وشهوته من أجلي، الصيام لي وأنا أجزي به، والحسنة بعشر أمثالها. "
"روزہ ڈھال ہے. تم میں سے ایک روزے لہذا، اگر، تو وہ بھی گندی اور نہیں ایک بیوکوف بات نہیں کرنی چاہئے. اس سے لڑنے یا chided آپ ان لوگوں کو جو موجود ہیں تو، پھر اس (دو مرتبہ) 'بے شک میں روزہ سے ہوں، کا کہنا ہے کہ. میری روح ان کے ہاتھ میں ہے رب کی خاطر کے لئے، ایک روزہ دار کے منہ کی بو وہ کھانا، مشروب، اور میں نے (خدا) کی ہوس syahwatnya چھوڑ دیا ہے، جس میں تیل کستوری کی خوشبو سے اللہ Ta'ala زیادہ خوشبودار ہے. روزہ میرے لیے ہے اور میں اسی کے مطابق بدلہ دیا جائے گا اور مہربانی کے طور پر زیادہ سے زیادہ دس گنا کے ساتھ اجروثواب حاصل کیا گیا تھا. "[1]
2 حدیث Hudzaifah رضی سے روایت عنہ، انہوں نے کہا کہ میں نے رسول سنا نے کہا، "اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
"فتنة الرجل في أهله وماله وجاره تكفرها الصلاة والصيام والصدقة."
"ایک کے خاندان، مال اور پڑوسیوں کو غلطی روزہ اور صدقہ، نماز کی طرف سے ختم کیا جائے گا." [2]
3 حدیث سہل رضی سے روایت عنہ، انہوں نے کہا کہ، "نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
"إن في الجنة بابا يقال له الريان، يدخل منه الصائمون يوم القيامة، لا يدخل منه أحد غيرهم يقال: أين الصائمون فيقومون، لا يدخل منه أحد غيرهم، فإذا دخلوا أغلق، فلم يدخل منه أحد."
'یقینا یہ AR-Rayyan نام پر رکھا گیا ہے کہ ایک دروازہ ہے جنت میں ہے. روزہ لوگوں کے دروازے سے بعد قیامت کے دن داخل ہوں گے. ان کے علاوہ کے دروازے کے ذریعے گئے تھے کوئی نہیں. کہاں روزہ رکھنے والوں ہیں؟ پوچھا، پھر وہ کھڑے ہوئے. ان کے علاوہ کے دروازے کے ذریعے گئے تھے کوئی نہیں. وہ درج کیا ہے تو کوئی ایک دروازے کے ذریعے میں آ رہا تھا، تاکہ اس کے بعد دروازہ بند کر دیا جائے گا. '"[3]
4 حدیث ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ اللہ تعالی عنہ بیان کرتے ہیں، انہوں نے کہا کہ، "نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
"إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة."
'جب رمضان آتا ہے، جنت کے دروازے کھول دیے.' "[4]
5 حدیث ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ اللہ تعالی عنہ بیان کرتے ہیں، انہوں نے کہا کہ، "نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
"إذا دخل شهر رمضان فتحت أبواب السماء وغلقت أبواب جهنم وسلسلت الشياطين."
'رمضان کے مہینے میں داخل کیا گیا ہے، آسمان کے دروازے کھول دیے جاتے ہیں اور Jahannam کے دروازے بند ہو جائے گا اور شیطان شیطان جکڑے کیا گیا تھا.' "[5]
6 حدیث ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ اللہ تعالی عنہ سے حدیث مروی ہے، وہ نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا "، نے کہا کہ:
"من قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه."
'وہ ایمان اور مکمل طور پر ثواب کی امید کے ساتھ رات Lailatul القدر میں اٹھی، اسے اپنی رحمت کے لئے اس کو دیا جائے گا ماضی ہے. اور جو مکمل ایمان اور ثواب کی امید کے ساتھ رمضان کے روزے رکھے اس کی رحمت کے لئے اس کو دیا جائے گا ماضی ہے. '"[6]
کچھ خفیہ فاسٹ
روزے کی حالت میں، جذبات اور ہوس کے ساتھ ساتھ روح کی طہارت اور وہ، بیکار بات سے اس کی زبان پکڑ تنقید، اور دوسروں کی عزت پر حملہ کرے گا جہاں اللہ تعالی، کی حد پر برطرفی کا ایک ذریعہ کے دبانے سے نمٹنے میں مدد کرنے کے لئے سب سے زیادہ طاقتور آلہ ہے ان کے درمیان میں غیبت (کروپتا یا ذلت کو بتانے کے لئے) اور namimah (مقابلے میں پیچھے) پھیلانے کی کوشش کر رہے ہیں، روزے کی حالت میں بھی دھوکہ، دھوکہ، دھوکہ، دھوکہ محکوم، اور کرنے کی کوشش کی بہیمانہ کارروائیوں کی روک تھام، سود خوری، رشوت کھا اور انسانی خزانے خرچ کر سکتے ہیں ایک جھوٹے اور مختلف گھوٹالوں کے اسباب کی طرف. کے علاوہ میں، روزے کی حالت میں بھی، جتنی جلدی ممکن اچھے اعمال کے طور پر کام صحیح انداز میں نماز یا صدقہ ہو اور شریعت کی طرف سے مقرر کیا گیا ہے جو پارٹی کو تقسیم کرنے کے لئے ایک مسلمان کی حوصلہ افزائی. انہوں نے یہ بھی ایک صدقہ جاری کرنے کی کوشش کریں اور اچھی قسمت کو حاصل کرنے کے لئے مشکل مفید ہیں چیزیں، ایسا کوشر چاہتا ہے اور گناہ اور برائی سے بچنے گا. [7]
اس طرح، بہت عظیم فضیلت کی ایک بہت پر مشتمل ہے کہ روزے کی حالت میں. یہ بھی دوسروں کے نام سے جانا جاتا نہیں کر رہے ہیں، جبکہ بہت سے لوگوں کی طرف سے جانا جاتا ہے جن میں سے کچھ کی عظیم راز، کی ایک قسم ہے.
اور راز اور روزہ کے فوائد کے علاوہ سب سے زیادہ واضح مندرجہ ذیل ہے:
روزہ تبدیلیاں کرنے کے لئے مستحکم طریقہ ہے
روزے کے عظیم فوائد کے علاوہ خود سے تبدیلیاں کرنے کے لئے اس کے قابل ہے کہ ایک قوت کے ساتھ ایک مسلمان کی تیاری کا ایک ذریعہ کے طور پر ہیں. وہ پسند ہے اور سے محبت کرتا ہے کہ کسی بھی چیز سے باز رہیں تاکہ روزے کے ذریعے روزانہ کی مشقیں کر سکتے ہیں. اور جذبہ اور ہوس کے حکمران، وہ "نہیں"، کا کہنا ہے کہ
عظیم کیا جواب یہ اللہ کی رضا میں ہے. ایک مسلمان کا کہنا ہے کہ کرنے کے قابل ہے، تو یہ ہے کہ وہ ایک اعلی اعزاز احساس میں کامیاب رہے اور ایک نشان کی ہوس اور لالچ سے اوپر ہے کا مطلب ہے. روزے کی حالت میں نہیں ہیں وہ لوگ جو ان کی ذہنی بحران کو کنٹرول کرنے کے قابل نہیں ہے، ایک شخص ہے جو جبکہ، یہاں تک کہ وہ ہمیشہ ہوس اور خواہش کے تابع ہیں. وہ انسانی بندوں سے بھی بدتر گھور بندوں، ہیں. ایک penya'ir نازل کیا گیا ہے: [9]
"یہ مشکل کے لئے نہیں تھے، یقینا بنی نوع انسان کی
مجموعی طور پر قدر کیا جائے گا،
سخاوت کمی کا شکار
اور جرات کے خلاف جنگ کا مطلب ہے. "
روزہ کس طرح فوج penggemblengan ع
اس کمانڈر کی ہدایات پر تشدد، اسبیتا، ضد، کے احکامات کو جمع کرانے، اور نظم و ضبط ہو تمام چیزیں diharuskannya فوجی کی زندگی،. اور ہم نے روزے کی عملی احساس حاصل کر سکتے ہیں.
روزے کی حالت میں ان کی زندگی میں اس کے اپنے کے manhaj (طریقہ) میں لے، جس میں خود کے کنٹرول میں بھوک اور پیاس، گرمی، جسمانی تھکن کے تلخ تلخ ذائقہ پر گرہ، ممانعت، اور صبر کی شکل میں بیم کے ساتھ کے طور پر مجرم کی ضرورت ہے کہ جسمانی طاقت penggemblengan کا ایک ذریعہ ہے کیونکہ یہ ہے پرہیز اور ایک مسلمان اس کے روزے کے طور پر اگر، ان کی خواہش کو روکنے کے سننے اور انکار یا نافرمانی کے بغیر اپنے رب کی اطاعت اور احکامات پر عمل کرنے کے لئے تیار ہے جو ایک سپاہی ہے.
ایک فوجی کے تحت تھا اور کمانڈ پر عمل اور کمانڈر کی زیر نگرانی اس چلاتے ہیں، تو روزہ دار کے گارڈ اور بستر سے دور نہیں ہو گا کہ، ایک بار پھر سے ایک کی نگرانی کے بغیر لیکن خدا خود Mahaberdiri Mahahidup کی کمانڈ چلانے کے (تھی)، تعریفیں اللہ کے لئے سپریم پھر.
فاسٹ مضبوط خواہش
یہ خواہش، خواہش، حوصلہ افزائی صبر سکھانے، سوچ کے ذہن، باری کو صاف کرنے میں مدد، اور کسی نرمی کا روزہ مرحلے (آرام کے) قدم کر سکتے ہیں ذہین رائے کی حوصلہ افزائی، اور مفت وقت اور کبھی کبھی مایوسی کا ایک نتیجہ کے طور پر پیدا ہوتی ہے کہ مختلف راہ میں حائل رکاوٹوں کو بھولنا کو مضبوط بنانے کے، کر سکتے ہیں اور ایک شخص وہ گمراہی کا ارتکاب کرنے والوں کا کہنا ہے کہ کرنے کے قابل تھا کہ ایک مضبوط خواہش ہے، "یہ برا ہے." انہوں نے کہا کہ معاشرے میں منفی باتیں کی تمام اقسام کا سامنا کر سکتے. لہذا، انہوں نے تعمیر اور نہیں کو تباہ، اور بہتر بنانے اور تباہی نہیں کروں گا جس میں ایک متحرک کمیونٹی کے ایک رکن، بن گیا ہے.
ایک قوم ایک مضبوط خواہش اور عظیم ہے تو، تو وہ حملہ یا حملے کی سرزمین میں قدم یا اس کی زندگی کے دوران تعین خود کرنے میں مداخلت کرنے کی اجازت نہیں دیں گے. ان طاقتوں کے ساتھ، انہوں نے کہا کہ ہوس کے خلاف جہالت، پسماندگی، کے خلاف جنگ میں فتح حاصل کرنے کے قابل ہو جائے گا، اور ترقی اور ترقی کے کسی بھی عزم جو رکاوٹوں پر گھسنا کر سکتے ہیں.
شیخ اشتھار Dausari rahimahullah نے "اپنے آپ کے اندر اندر ایک مضبوط خواہش کی تعمیر کے لئے ایک آسان بات نہیں ہے، انہوں نے کہا کہ. مختلف حلقوں، دونوں ایسوسی ایشنز (تنظیموں) کے ساتھ ساتھ فوج نے آج معاشرے کے لئے ایک مضبوط خواہش کی تعمیر کرنے کی کوشش کر رہا ہے. اصل میں، اسلام گزشتہ 14 صدیوں میں ان سے پہلے تھا. خاص طور پر ایک مضبوط خواہش اور مضبوط مرضی ہے، ایک مسلمان کی ضروریات کے لئے کافی. لہذا، اللہ تعالی روزے کے دوران بھوک اور پیاس سے درد کے خلاف جنگ کرنے کا حکم دیا.
لہذا، یہ شام میں وہ دوپہر میں حاصل کرنے کے لئے تھا مضبوط خواہش کو تباہ کریں گے تاکہ، توڑنے کے بعد اس کی طاقت کو کمزور الگ تھلگ یا اس کی توہین ہے کہ کام کرنے کے لئے نہیں روزے جو ایک مسلمان کے لئے فٹنگ ہے. [10]
نوبل تشکیل روزے والأخلاق
روزے کی حالت میں ایک عظیم کردار، اخلاقی تقوی، احسانات، احسان، دیکھ بھال، دوسروں کی مدد بنانے کے لئے اسے چلاتے ہیں جو لوگوں کے لئے جگہ penggemblengan خود ہے، رحم، محبت، صبر و تحمل، اور اسے چلاتے ہیں جو لوگوں میں روزے کی طرف سے تعمیر دیگر عظیم کردار.
روزے کی حالت میں مجرم کے لئے (ذائقہ اللہ کی آنکھوں میں ہمیشہ ہے) muraqabah تشکیل کر سکتے ہیں. اس کے لئے اس سے آتا ہے کچھ بھی شریعت کے خلاف ہے کہ تو ہمیشہ اسے دیکھ رہا ایک عام گارڈ ہے. یہ ظاہری اعمال میں دکھائے اس کے membinanya اس کی جانچ پڑتال کرنے کے لئے موضوع ہیں جو وہ تھا.
کیا آپ نے کبھی دوسروں کو جھوٹ نے اپنے رب کو ایمانداری اور اخلاص کے ساتھ روزہ رکھنے سے لوگوں کو دیکھا ہے؟ کیا تم نے کبھی یہ mildly ڈال روزہ ہے چلائے گا اور پھر معاشرے میں منافقت کرتے دیکھا ہے؟ بے شک یہ چوٹی اللہ کے لئے مخلص ہے جہاں، ممکن dipisahpisahkan نہیں ہے کہ پورے حصے کا اخلاص ہے. اس دھوکہ دہی، فراڈ یا دھوکہ کا ارتکاب کرنے کے لئے لہذا، اللہ تعالی کے لئے مخلص، تو یہ ناممکن ہے. لہذا، روزے کی حالت میں ایک ہی وقت میں تمام اپنی کتاب میں اللہ تعالی کی طرف سے خبردار کیا جا رہا ہے بالکل واضح ہے کہ پھل میں جمع ہوئے ہیں جن میں سے ایک amaliyah خصوصیات (اعمال) کو لینے کے لئے اس کے قیام کی تعمیر کے ایک ہی وقت میں، کردار کی گہرا بنیادی عوامل میں سے ایک ہے: ( لعلكم تتقون) "آپ کے لئے احتیاط."
ابن قیم رحمہ اللہ rahimahullah نے روزے کی حالت میں باہر ہے کہ اعضاء اور اندرونی طاقت کو برقرار رکھنے کے طور پر بھی نقصان ہے کہ آلودگی عوامل سے اس کی حفاظت میں ایک بہت مضبوط اثر و رسوخ ہے "، انہوں نے کہا کہ. آلودگی عوامل اسے مہارت حاصل ہے، تو وہ خراب ہو جائے گا.
اس طرح، روزے کی حالت میں ایک ہی اعضاء پر واضح اور صحت کی دیکھ بھال کو کامیابی سے ہوس کی طرف سے تحریف کی گئی ہے کہ سب کچھ بحال کرے گا برقرار رکھنے جائے گا. روزے کی حالت میں تقوی کی وصولی میں سب سے بڑا مددگار ہے ... "[11]
زندگی کے روزے بنانے امن
روح بھیجا اچھی روح کو ایسا کرنے کی برائی کرنے کے لئے کہا کے درمیان تبدیلی مسلسل چلایا جائے گا. ایک مسلمان کی طرف سے ارتکاب کوئی نافرمانی کی مہارت کا نتیجہ ہے جرم کا حکم دیا ہے جو روح کرتے ہیں. خدا کے لئے ہر ممکن کوشش نقطہ نظر ایک مسلمان کی طرف سے کیا جاتا ہے جبکہ ایسا کرنے کی اچھی ذہنی کمانڈ کی طرف سے استعمال کیا جاتا ہے ایک طاقتور ہتھیار ہے.
لہذا، روزے کی حالت میں، روح کی طاقت کی تعمیر کو مضبوط بنانے اور ان کے پیغام لے جانے کے لئے قانون قائم کرنے اور ایک شخص میں امن اور سکون کو برقرار رکھنے میں کردار کام کرے گا. ذہنی طاقتوں کے اہم کردار سخت تنقید کی طرف سے آگاہ کیا اور ایک ذہنی خرابی کی شکایت برائی کو مدعو کرنے کی کوشش ہر وقت ڈانٹ، جمع کرانے میں نے اسے دھوکہ دے یا نیٹ ورک کر رہے تھے. اس طرح، روح اور مختلف طاقت نیکی میں lurking مختلف لڑائیوں دوسرے حصے بھی سلامتی اور سکون کا احساس سے لطف اندوز تو پھر پورے جسم پر سوئچ، مزید امن اور سلامتی کی زندگی میں menyelimut گا جس میں، غالب کرے گا. آخر میں، تمام نیکی تیزی سے چلتا ہے جو ہر مسلمان کے لئے احساس ہوا ہے.
روزے کی حالت میں مسلمانوں کے اتحاد کی ایک مثال ہے
روزے کے مختلف apparitions مسلمانوں کے اتحاد، امیر اور غریب کے درمیان مساوات، حکمران اور لوگ، بوڑھے اور نوجوان بچوں، کے ساتھ ساتھ مردوں اور عورتوں کی ایک عملی دیکھا ہے. ایک وقت میں کھانے اور ایک وقت کے ساتھ ساتھ میں ٹوٹنے سے گریز کی طرف سے ان کی بخشش کی بھیک مانگ، جبکہ وہ ان کے رب کے لئے روزہ رکھا. وہ دونوں تجربہ بھوک ہیں اور وہ روزہ دار کے حوالے سے دیگر syi'ar کی لہرانے syi'ar کی میں ایک ہی پوزیشن کے طور پر، دن میں ایک ہی نہی میں ہیں.
اس طرح، مقصد، احساس، ضمیر کے اتحاد کی ایک قسم کے روزے کی وصولی، اور روزے کی حالت میں ہیں جو کمیونٹی میں واپس ڈال.
مجموعی طور پر، مسلمانوں کو بنی نوع انسان کی میں سے ایک میں ایک خاص موسم میں ہر سال میں ایک لائن میں اور کچھ خاص دن میں کھڑے. وہ دور ہیں اور رہائش گاہ ظہور اور ساتھ پر اثر انداز ہے جس میں ایک ایسا تجربہ ہے، کے سامنے رکھا گیا تھا کہ ایک بانڈ میں ہیں، اگرچہ مجموعی طور پر مسلمانوں کے اجزاء کے درمیان طاقتور اقوام کی قطاروں کے درمیان رابطہ، ہے.
اس طرح، ان کے دلوں اور ذہنوں میں یہ ایک نقطہ نظر کے ساتھ زندگی کی طرف جاتا ہے دل ہو جاتا ہے کہ تیزی سے بند اور مباشرت ہو جائے گا.
یہ بھی اس کی زندگی میں کسی بھی ادارے کے لئے ایک مثالی رول ماڈل کے طور پر، لوگوں کے مختلف فرقوں کے درمیان اتحاد کے لئے ایک اچھی مثال ہے. لہذا، یہ، ضمیر سے آتا ہے اور مستقبل بنانے کے لئے اور واپس رکھ کر جسم کو کرنا ہو کہ خود کی عما پکارنا اتحاد ہے تاکہ اللہ تعالی کی کلام کا احساس:
وإن هذه أمتكم أمة واحدة وأنا ربكم فاتقون
"یقینا (توحید کے دین) تم سب کا مذہب، ایک مذہب ہے اور میں تمہارا رب ہوں، تو مجھے ڈر لگتا ہے." [امام مومنون / 23: 52]
یہ حقیقی عبادت کا پھل ہے کیونکہ اتحاد، ایک وحدانی روزے کے آغاز کی طرف سے مجسم.
ضمیر کی وحدت، انہوں نے انسانی زندگی کی منصوبہ بندی کی بنیاد پر کر رہے ہیں کہ اعمال کا احساس سے آتا ہے کیونکہ.
پھر اس جگہ کا اتحاد، اس نے اسے واپس ختم ہو جاتی ہے اور وہاں رہنے کے ایک ایسی جگہ ہے، اللہ تعالی نے روزے کے نتیجے کے طور پر بنا دیا ہے جو تقوی کے مجموعی طور پر ریس کی قیادت کے طور پر.
اتحاد کا احساس، یہ ایک مقصد پر لوگوں کا ذائقہ اور احساس کرتا ہے اور ایک ہی راستہ میں ڈال دیا ہے کیونکہ.
اتحاد کے aqidah، وہ ایمان اور یقین سے اور ہوا پرچ تقوی اور عبادت میں آتا ہے. [12]
اس کی ظاہری شکل بہت متاثر کن ہے، اس اتحاد کی قسم، رنگ، اور قومیت میں اختلافات موجود ہیں اگرچہ تمام ارکان علاج کر رہے ہیں جو لوگوں کے عظیم اتحاد کی ایک حقیقی تصویر پیش کرتا ہے. آپ کو یہ ثابت کرنا چاہتے ہیں تو، سینکڑوں ایک وقت میں افطاری جو لوگوں کے ہزاروں کو دیکھنے کے لئے، گھر میں، ایک محفوظ ریاست میں کو توڑنے کے وقت آپ کے خیالات تشریف براہ مہربانی. کیا تم نے کبھی اس کے اتحاد کی ایک سے زیادہ واضح نقطہ نظر دیکھا ہے؟ جوہر میں، یہ ایک نظر میں نہیں ہے، لیکن دل سینے میں ہے.
عام طور پر صحت کے لئے روزہ رکھنے کا اثر
بے شک اس کے تمام معنی کے ساتھ بڑی صحت، اچھی جسمانی صحت، جذباتی اور روحانی موجود ہے کہ روزے کی حالت میں.
اس طرح، روزے کی حالت میں خلیات کی تجدید اور پرانے اور ہلاک اور diistirahatkannya پیٹ اور عمل انہضام حصہ ہے کہ خلیات کے ہٹانے کے ساتھ کسی کی زندگی تجدید کر سکتے ہیں. روزے کی حالت میں بھی پچ اور بھی نمی کی کھانے پینے کی طرف سے نہیں چھوڑا جا سکتا ہے کہ کھانے سکریپ کے پیٹ کو صاف، جسم کو تحفظ فراہم کر سکتے ہیں.
ڈاکٹروں کے بہت سے ان کے درمیان ہے کہ روزے کی حالت میں نمی کو برقرار رکھنے کے کر سکتے ہیں اور بیمار کھانے کی اشیاء کی وجہ سے ٹاکسن کے اتفاقی عمل انہضام کے صاف، اور پیٹ میں چربی کو کم کرنے میں وہ شامل کرنے کے لئے قابل ہو جائے گا جلاوطنی گھوڑے کے طور پر ایک ہی ہے جو دل، کے لئے بہت نقصان دہ ہے، روزے کے مختلف فوائد کا ذکر منتقل اور کو چلانے کے لئے اس کی طاقت.
ہدایت کے فاسٹ فارم کی طرف سے درپیش روحانی صحت روزہ اللہ Subhanahu و Ta'ala کے لئے، ان کی تخلیق کا مقصد اس بات کا تعین جو لوگوں کو دیا جاتا ہے، وہ ذلت، عاجزی سے اس کی حفاظت کرے گا آتمسنیم کے تمام ذرائع پر لینے کے لئے تیار، اور نقصان میں دنیا اور آخرت. آخر میں وہ دل کی بیماری اور بہت سے لوگوں کو متاثر کیا گیا ہے کہ بیماریوں مشکوک ہوس کے زندہ بچ جانے والے بن گئے.
شیخ عبد 'عزیز بن باز "، نے کہا ہے کہ اس میں صفائی کر رہے ہیں جو روزے اور عظیم حکمت کے بہت سے فوائد،، ہیں کی حوصلہ افزائی اور اس طرح لالچی اور لالچی، اور پھر واقف لالچ، کے طور پر نیچ اخلاق اور vices، سے روح کی طہارت ، شائستہ ادار، ادار، اور خدا کی منظوری دے دی اور اس کے قریب اپنی طرف متوجہ کر سکتے ہیں کہ ہر چیز پر روح کی تعیناتی کے مریض، کی طرح ایک عظیم کردار کے ساتھ.
روزے کے دیگر فوائد کے ایک غلام اپنے اور اپنے ضروریات کو سمجھ سکتے ہیں بنانے کے لئے ہے، کمزوریوں اور ان کے رب نے خود کی ضروریات کو بھی اس طرح کرنے کے لئے اس کی ضرورت ہوتی ہے، اس کو دیا خدا کے حق کی عظمت کے خود کو یاد دلاتے ہیں، اور غربت میں رہنے والے بھائیوں اور بہنوں کے لئے ضرورت کی یاد کرے گا ایک بار تو ان کی اطاعت کرو اور ان کے لئے اچھا کرنے کے لئے ان کو غربت میں رہنے والے بھائیوں کے ساتھ ساتھ محبت کرنے کے لئے مختلف خوشی تفویض کی مدد کے لئے اللہ سبحانہ وتعالی کے شکر گزار.
کے علاوہ میں، روزے کے فوائد برا بھی آلودگی کے جسم سے آزاد اور صحت اور طاقت دے سکتے ہیں. یہ بہت سے ڈاکٹروں کی طرف سے تسلیم کیا گیا ہے. اصل میں وہ بہت سے اس روزہ کا استعمال کرتے ہوئے ان کے مریضوں کا علاج ہے. "[13]
[ڈاکٹر کی طرف سے کتاب راھ Shiyaam، احکام و AA-Daab، سے ترجمہ کامل روزہ، کے حصول کی کتاب سے نقل کردہ. احمد بن محمد بن عبداللہ Thayyar ath، ترجمہ Ghoffar اندر عبد، ابن کثیر پبلیشر ریڈر]
_______
پاورقی
[1]. امام بخاری اور مسلم نے روایت کیا. (Shahiih امام بخاری (III/22) اور مسلم Shahiih (III/157))
[2]. امام بخاری اور مسلم نے روایت کیا. (Shahiih امام بخاری (III/22) اور مسلم Shahiih (III/173))
[3]. امام بخاری اور مسلم نے روایت کیا. (Shahiih امام بخاری (III/23) اور مسلم Shahiih (III/157))
[4]. امام بخاری اور مسلم نے روایت کیا. (Shahiih امام بخاری (III/23) اور مسلم Shahiih (III/121))
[5]. امام بخاری اور مسلم نے روایت کیا. (Shahiih امام بخاری (III/23) اور مسلم Shahiih (III/121))
[6]. امام بخاری اور مسلم نے روایت کیا. (Shahiih امام بخاری (III/23) اور مسلم Shahiih (III/177))
[7]. شیخ Abdurrahman اشتھار Dausari، P کی راھ shaum میں کام. 16.
[8]. شیخ Abdurrahman اشتھار Dausari لمبائی T روزے کے فوائد کی نشاندہی کی گئی ہے. اسی طرح سے Ustadz Sab'u توفیق. دلچسپی ان لوگوں کے لئے، ان سے رجوع کریں. راھ صوم (پی 16) اور کیس. 87.
[9]. sya'ir کے امام Mutanabbi ہیں جس سے پتہ چلتا ہے. شرح ابو Baqa 'اللہ تعالی' Ukbari (III/287) کے ساتھ، Diiwaan ابی Mutanabbi Tayeb دیکھو.
[10]. راھ shaum میں، شیخ اشتھار Dausari، P کے کام. 23.
[11]. تعالی Zaadul Ma'aad (I/320).
[12]. کتاب Haakadzaa Nashuum، P ملاحظہ کریں. 161 اور اسی طرح کی.
[13]. Ma'ar Rasuul یفآئآئ رمضان، 'Athiyyah محمد سلیم (کتاب Prolegomena rikan شیخ کی طرف سے، جائز' 'عبدالعزیز بن باز، P. 5).
No comments:
Post a Comment