مضان میں بخشش تک پہنچنے تم گناہ نہ کرتے تو،، اللہ آپ کو تباہ کریں گے، اور وہ یقینا اس کے بعد اس نے انہیں معاف فرما دے گا، گناہ، تو وہ اللہ کی معافی کی بھیک مانگتا ہوں گے جو لوگوں کو لے آئے گا. HR [. مسلم، نہیں. 2749]
کی طرف سے
شیخ سعد بن Sa'id اللہ تعالی Hajri
اللہ کے نام تعالی Ghafur (بخشنے) ہے، اور اس کے صفات کے درمیان maghfirah (معافی دینے کے) ہیں. درحقیقت بندوں شدت کے ان کے گناہوں کے لئے اللہ تعالی سے معافی کی ضرورت ہے، اور وہ گناہ میں گر کا شکار ہیں. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
لو لم تذنبوا لذهب الله بكم ولجاء بقوم يذنبون فيستغفرون الله فيغفر لهم
تم گناہ نہ کرتے تو وہ انہیں معاف فرما دے گا، پھر وہ اللہ کی معافی بھیک مانگتی ہوں گا، اللہ آپ کو تباہ کریں گے، اور وہ یقینا گناہ لوگ لے آئے گا. HR [. مسلم، نہیں. 2749]
گناہ ہے انسانی اور ناگزیر قسمت میں کیا گیا ہے. اس کے دل ہمیشہ دور 'ujub (خود اعتمادی)، ghurûr (پرائیویٹ پریکٹس کے ساتھ موہت) اور باطل ہونے کی وجہ سے، ہمیشہ خود تجزیہ، کوتاہیوں کے ساتھ لادن خود سمجھا، ہمیشہ اپنے رب پر منحصر ہے کہ تو اللہ تعالی، گناہ کی وجہ سے ہے کہ کسی بھی عوامل مشروع ہے .
یہ رحم، بخشش، جہنم سے نجات، اور اچھا کرنے کے لئے ایک ماہ کا مہینہ ہے کیونکہ بہت سے گناہ رمضان، ماہ کے مہینے میں معاف کر رہے ہیں. رمضان المبارک کے مہینہ میں بھی صبر کا ثواب جنت ہے کہ مہینہ ہے. اللہ تعالی کہتے ہیں:
إنما يوفى الصابرون أجرهم بغير حساب
صرف صبر کرنے والوں کی حد کے بغیر ان کا اجر واپس ادا کی جائے گی. [Az-Zumar/39: 10]
روزے کی حالت میں گناہ اور نافرمانی اور جہنم کے محافظ کا ایک ڈھال اور رکاوٹ ہے. حدیث میں بیان:
الصحابة: أمنت يا رسول الله قال: جاءني جبريل فقال: بعدا لمن أدرك رمضان فلم يغفرله قلت: آمين فلما رقيت الشانية قال بعدا لمن ذكرت عنده فلم يصل عليك قلت: آمين فلما رقيت الشالشة قال بعدا لمن أدرك أبواه الكبر عنده فلم يدخلاه الجنة قلت آمين
جب نماز بے شک نبی امین جبرل تین بار کا کہنا ہے کہ. صحابہ نے پوچھا: "اے اللہ کے رسول! آپ "آمین کہنا ہے. انہوں نے جواب دیا: "جبرائیل میرے پاس آیا ہے، پھر اس نے کہا کہ:" رمضان کا سامنا ان پر افسوس جو "معاف نہیں ہے. تو میں نے جواب دیا: "آمین". میں سیڑھیوں ایک سیکنڈ کے منبر پر چڑھنے انہوں نے کہا کہ: "اس کے سامنے آپ کے نام کا ذکر کیا ہے جو ایک پر افسوس تو آپ salawat نہیں کہتے ہو". تو میں نے جواب دیا: "آمین". میں سیڑھیاں تیسری منبر پر چڑھنے تو انہوں نے کہا کہ: "جن کے والدین ان کی طرف عمر تک پہنچنے، اور وہ جنت میں نہ ڈالو ان پر افسوس". تو میں نے جواب دیا: "آمین". [1]
اچھی بدسورتی مٹا کر سکتے ہیں کیونکہ گناہوں کی معافی حاصل کرنے کے لئے کی کوشش کی، ایک مسلمان جو،، اللہ تعالی گناہ اور برے اعمال لے کہ اعمال صالحہ اعمال کے ساتھ خوش ہو جائے گا.
مشروع ہے بخشش اور مغفرت کے اسباب میں شامل ہیں:
1. توحید
یہ کیوں سب سے بڑا ہے. توحید کون نہیں، تو بخشش کا نقصان اور جنہوں نے اس کے بعد سے سب سے بڑی بخشش دیکھا گیا ہے. اللہ تعالی کہتے ہیں:
إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء
بے شک، اللہ تعالی شرک کے گناہ معاف، اور اس کے علاوہ (شرک)، جس کے لئے چاہے کہ تمام گناہوں کو معاف نہیں کرے گا. [ایک النساء / 4:48]
توحید کے تمام کے ساتھ ساتھ زمین کے گناہوں کی جاتی ہیں جو کوئی بھی، خدا تعالی اس کی بخشش کی مکمل زمین دے گا. تاہم، یہ اللہ تعالی کی مرضی سے قریبی سے متعلق ہے. اگر Diak چاہے تو معاف کر دیں گے. اور تشدد پر انہوں نے کہا کہ اللہ تعالی کے لئے تیار، ہو سکتا ہے. اس کے دل میں احساس توحید kalimatut کون، تو kalimatut توحید ان کے دل سے اللہ تعالی کے علاوہ دوسرے کے لئے محبت اور کے Exaltation extrude گا. جب کہ گناہ اور مجموعی طور پر ہٹا دیا جرم، سمندر پر اگرچہ زیادہ سے زیادہ froth کے. "بے شک اللہ قیامت کے دن تمام مخلوق کے سامنے میری قوم (کا سامنا کرنے) کے ایک الگ تھلگ گا: عبداللہ بن عمرو رضی alaihi و sallam نے ایک بار کہا 'نبی صلی اللہ علیہ بیان کرتے ہیں کہ عنہ'. پھر خدا نے (اعمال) کے نوے نو چادریں اس کو پھیلانے. جہاں تک آنکھ سے دیکھ سکتے ہیں کے طور پر ہر شیٹ. پھر خدا نے کہا: "تم اس سے انکار کرتے ہیں؟ فرشتوں ریکارڈنگ menzhalimimu اعمال "ہے. تو انہوں نے جواب دیا: "نہیں، اے Rabbku". اور خدا نے دوبارہ نے کہا کہ: "کیا آپ udzur ہے؟" انہوں نے جواب دیا: "نہیں، اے رب". اور خدا نے کہا: "(حقیقت) نہیں، اصل میں آپ اس دن تم پر کوئی kezhaliman ہے، ہم میں اچھائی ہے". پھر syahadatain پر مشتمل کارڈ جاری. پھر خدا نے کہا: "ترازو masukanlah" انہوں نے کہا: "اے Rabbku چادریں کے مقابلے میں اس کارڈ کے نقطہ نظر کیا ہے؟" پھر خدا نے کہا: "سنجیدگی سے، آپ dizhalimi نہیں کرے گا". نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا: "پھر شیٹ دوسرے میں کارڈ کے وزن اور وزن میں رکھا جاتا ہے. یہ اعلی اور بھاری منعقد کارڈ کی چادریں باہر کر دیتا ہے. تو خدا کے نام سے بھاری کوئی نہیں ". [2]
نبی sallallaahu 'alaihi و sallam حدیث qudsi میں فرماتے ہیں:
قال الله تبارك وتعالى ياابن آدم إنك لو أتيتني بقراب الأرض خطايا ثم لقيتني لا تشرك بي شيئالأتيتك بقرابها مغفرة
اللہ کہتے ہیں کہ: تم میرے (شرک نہیں ہے) کے ساتھ ایسوسی ایٹ کچھ نہیں بعد میں ایک ریاست میں مجھ سے ملنے سب کے ساتھ زمین کے گناہوں کو دور لے آدم کی نسل کے O بیٹے،، کے دوران میں آپ کو ایک مکمل معافی زمین لے کر آتا ہوں. [مسلم نے روایت کیا].
یہ اتحاد کے فقرے کے ساتھ شیٹ میں موجود سارے گناہوں کے لئے بخشش کے ساتھ اللہ تعالی کی فضیلت اور فضل ہے. سزا کے عذاب کے مالک بچاتا ہے ایک جملہ مخلص ایکیشورواد ہے. اللہ تعالی جنت عطا اور گناہوں کو مٹانے کہ اگر زمین بھر کے؛ لیکن بندہ خدا تعالی سے بخشش کے ساتھ اس کی جگہ لے لے، توحید مجسم ہے.
امید کے ساتھ 2. نماز
اللہ تعالی نماز کا حکم اور اس کے عطا کرنے کا وعدہ کیا. اللہ تعالی کہتے ہیں:
وقال ربكم ادعوني أستجب لكم
اور اپنے رب کا کہنا ہے کہ: "تم Kuperkenankan بلاشبہ گے،" مجھے سے درخواست. [Ghâfir/40: 60]
نماز عبادت ہے. اس کی ضروریات اور رکاوٹوں کے صاف کمال سے ملاقات کی ہے تو نماز عطا کیا جائے گا. کچھ ضروریات سے ملاقات کی یا رکاوٹ کو جزوی طور پر غیر موجودگی نہیں کر رہے ہیں کیونکہ کبھی کبھی، گرانٹ، تاخیر ہوئی.
شرائط و نماز کے آداب میں سے ایک خواہش (آپ تو kabulkanlah پروپوزل کی گذارش ایڈ کی خواہش تو خدا تعالی،) انشاء اللہ نہیں بیان کی، کہنے میں بیانا اللہ، کی ijâbah توقع، سچ عاجزی دل آیا ہے، unhurried توقع تکمیل، نماز تین بار mengulangulang، شاندار اوقات اور حالات کو لینے اور اللہ تعالی اور درود کی تعریف کے ساتھ شروع، کھانے کی اشیاء منتخب کرنے کے لئے کی کوشش کر رہے اور مشروبات مطابق عمل کرتے رہنے اور دوسروں کے ہیں.
اپنے رب کے لئے ایک نوکر پر انہوں نے کہا کہ سب سے زیادہ اہم درخواست کے درمیان معاف گناہ ہے یا جہنم سے بچا لیا اور جنت میں ڈال گناہوں کی معافی کے اثرات کے لئے ایک درخواست ہے. نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا: "میں نے آپ کی نماز بھی آہستہ آہستہ Mu'adh کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہیں پتہ نہیں ہے: انہوں نے کہا کہ جو شخص.
"حولها ندندن
اس کے ارد گرد ہماری درخواست. [3]
کہ جنت کے شامل کے لئے درخواست کے ارد گرد گھومتی ہے اور جہنم سے بچ جائے ہماری دعا ہے کہ. ابو مسلم رحمہ اللہ Khaulâni کہا: "یہ میں نے اس کے دوزخ کی آگ سے محفوظ کیا جائے کہ ایک نماز کی درخواست کرتے، جب تک میرے پاس آئے نماز ادا کرنے کا موقع ہے."
3. استغفار (بیگ معافی)
بخشش کے لئے غضب کے ایک سرپرست، راکشسوں کے گارڈ، بے چینی، غربت اور مصائب، قحط اور گناہ کی حفاظت کی رکاوٹ ہے؛ ایک شخص کے گناہوں کو آسمان چھونا ڈھیر ہے، اگرچہ. حضرت انس بن مالک رضی کی حدیث میں عنہ، نبی sallallaahu 'alaihi و sallam اللہ تعالی کہتے ہیں کہ اس نے کہا کہ:
ياابن آدم إنك مادعوتني ورجوتني غفرت لك على ماكان فيك ولاأبالى ياابن آدم لؤ بلغت ذنو بك عنان السماء ثم استغفرتني غفرت لك ولا أبالي ياابن آدم إنك لو أتيتني بقراب الأرض خطايا ثم لقيتني لا تشرك بي شيئا لأتيتك بقرابها مغفرة
"اے آدم کی اولاد، بے شک تجھ کو اب بھی امید ہے اور مجھ سے دعا، اور میں تم میں ہے کہ تمام گناہ معاف فرما دے گا، اور میں پرواہ نہیں کرے گا ہے؛ آپ کے گناہ آسمان تک پہنچ تو اے آدم کی اولاد،، پھر تم مجھ سے معافی بھیک مانگتی ہوں، میں نے تمہیں معاف کرے گا اور مجھے کوئی پرواہ نہیں ہے؛ تم زمین کی غلطی کے سائز کو لانے کے لئے میرے پاس آئے تو اے آدم کی اولاد، تو آپ کو، تو بے شک میں نے اس کے ساتھ ساتھ زمین کی معافی کے سائز کے ساتھ آپ کو آئے گا کچھ کے ساتھ کیا شرک یا menyekutukanKu کی حالت میں مجھ سے ملنے آیا. HR [. پر ترمذی]
Istighfar پریکٹس، عمر، اور کور اسمبلیوں کی ایک وسیع رینج کے لئے بہترین کا احاطہ کرتا ہے.
4 روزہ دن کی روشنی میں اور ایمان کی رات کی نماز کے لیے، خدا تعالی کی اطاعت کرنے کے لئے میں خدا تعالی، مخلص اور کا جواب اجر کی توقع
انہوں نے بھیڑ پر عمل کرنے کی نیت سے نہیں روزہ رکھا، لوگوں چاپلوسی، مقامی تحفظ یا صحت مند نہیں حاصل کرنے کے لئے نہیں ہے؛ بھی دکھانے کے لئے اور کاروبار duaniawi میں کامیاب کرنے کے لئے نہیں کا ارادہ نہیں ہے. انہوں نے کہا کہ ایک مسلمان کے لئے نامناسب بدسورتی نماز ادا کرنے کا ارادہ نہیں رکھتا. وہ اللہ تعالی کی طرف سے ان کے احساس اور توقع اجر اللہ تعالی کی اطاعت میں یقین کرنے کی نیت کے ذریعے کارفرما ہوں روزے. میں ایک حدیث بیان:
من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه
جو شخص ایمان کے لئے روزے اور ثواب حاصل کرنے کے لئے چاہتے ہیں، تو ان کے تمام گناہوں ماضی معاف کر رہے ہیں. [امام بخاری اور مسلم]
کس طرح غیر معمولی ہے کہ یہ گناہ برداشت اور مقدس نہیں ہے جو اس کی ماں کی طرف سے پیدا کیا گیا تھا جب کے طور پر ایک ریاست میں ایک روزہ رکھنے اور عبادت سے باہر.
نبی sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
إن الله تبارك وتعالى فرض صيام رمضان عليكم وسننت لكم قيامه فمن صامه وقامه إيمانا واحتسابا خرج من ذنوبه كيوم ولدته أمه
"بے شک اللہ رمضان کے آپ کے لئے روزے اور نماز میری menyunnahkan رات کی ضرورت ہے. وہ ثواب حاصل کرنے کے لئے چاہتے ہیں کیونکہ، یقینا وہ اس کی ماں کی طرف سے پیدا کیا گیا تھا جب dosadosanya سے باہر آئے جس روزے اور ایمان کی طرف سے نماز اور رات. [4]
اس کے تمام پر عمل درآمد کی طرف سے ایک مسلم، روزہ دن کی روشنی کے ساتھ وقت رکھنے کے کیا گیا ہے رات کے وقت تراویح کی نماز کو برقرار رکھنے اور اللہ تعالی کی رضا حاصل کرنے کی کوشش کا مطلب یہ ہے
.
5. ایمان کی وجہ سے Lailatul القدر رات نماز اور انعام حاصل کرنے کے چاہتے ہیں
Laylat القدر اللہ تعالی حضرات،، دیگر تمام رات اللہ K اپنی کتاب کم ہے جب ایک رات سے زیادہ ہے کہ ایک رات ہے.
اللہ تعالی کہتے ہیں:
إنا أنزلناه في ليلة القدر
بے شک، ہم نے اقتدار کی رات کو (اللہ تعالی قران) اس کے نیچے ہے. [Al-Qadr/97: 1]
اللہ تعالی نے Laylat القدر ایک ہزار مہینوں سے بھی بہتر ہے. اس رات فرشتے اترتے ہیں اور تمام برائیوں اور گناہوں کی حفاظت کی ایک رات بنانے کے. اللہ تعالی نے آج رات کے بارے میں بات ہے کہ قرآن مجید میں حروف ہیں. لوگ آج کی رات وہ تمام نیکی سے متاثر مطلب مختلف نیکی سے روک رہے ہیں.
alaihi و sallam دس دن دوسری کے بعد رمضان المبارک، اور آخری دس دنوں کے پہلے دس دنوں beri'tikaf کر کبھی نہیں نبی صلی اللہ علیہ 'اس نے sallallaahu کیونکہ alaihi و sallam، Laylat القدر رمضان کے مہینے میں پورے دن پر ہے حاصل کرنے کی کوشش کبھی نہیں'. اچھی قسمت چاہتے ہیں وہ لوگ جو، تو وہ اسی تین سال اور چار مہینوں سے بہتر رات میں شام کی نماز کے لئے چاہتے ہو جائے گا.
ایک حدیث میں نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
من قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم
ایمان کی وجہ سے اور رمضان المبارک کے دوران رات کی نماز کے ثواب حاصل کرنے کے لئے چاہتے ہیں، تو انہوں نے منظور کیا گیا ہے کہ ان کے تمام گناہوں کو معاف کیا جاتا ہے. [5]
اس رات پر معافی حاصل کرنے، براہ راست اس کا مشاہدہ کرنے کی ضرورت نہیں کیا گیا تھا. لیکن شرط حدیث میں بیان کیا گیا ہے کے طور پر رکھیں، qiyamul دوسری Lail کر شخص ہے.
6. چیریٹی
چیریٹی عظیم خدا تعالی کی موجودگی میں ایک qurbah (عبادت کے قریب ہے). اس کے ساتھ، اللہ تعالی کے وعدہ کے مطابق، اچھا ہے کہ ایک نوکر:
تنالوا البر حتى تنفقوا مما تحبون وما تنفقوا من شيء فإن الله به عليم
اگر تم اپنے محبت sehahagian خزانے خرچ سے پہلے آپ، فضیلت (کامل) حاصل کرنے کے لئے کبھی نہیں. اور تم جو کچھ بھی خرچ کرتے ہیں. اللہ جانتا ہے. [علی عمران / 3:92].
Mu'adh حدیث میں نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا کہ:
ألا أدلك على أبوب الخير الصوم جنه والصدقة تطفىء الخطيئة كما يطفىء الماء النار وصلاة الرجل من جوف الليل
"میں آپ کو بھلائ اورخیر کے دروازے دکھا سکتے ہیں؟ روزہ ڈھال ہے. پانی آگ extinguishes کے طور پر کی غلطیوں کو دور صدقہ ہے کہ. اور رات کے اندھیرے میں نماز کسی ... "[کم ترمذی، نمبر: 2541]
نبی sallallaahu 'alaihi و sallam بہت ادار شخص. وہ فرشتہ جبرائیل کے ساتھ ملاقات کی اور پھر جب وہ رمضان المبارک میں زیادہ ادار تھا. اس وقت وہ ہوا ہوا بہہ رہا ہے سے زیادہ ادار تھا. صدقہ کے بہترین فارم کے درمیان روزہ دار دار (ifthârus shaim) کھانا کھلانا ہے. حدیث میں ذکر:
من فطر صائما كان له مشل أجره غير أنه لا ينقص من أجر الصا ئم شيئا
"اس کا ثواب ایک تھوڑا سا کم کرنے کے بغیر، روزہ میرٹ لگ رہا تھا وہ لوگ جو افطار کرتا ہے لھذا جس نے بھی" [HR. کم ترمذی اور امام البانی نے اسے صحیح قرار دیا ہے]
خیرات سات سو گنا اور اس سے زیادہ multiples کو ضرب دے ان لوگوں کو جو انعام. رمضان کے مہینے میں، اجر کو دوگنا زیادہ ہے. بہت دلچسپ سائٹس کے درمیان، گرینڈ مسجد اور مسجد نبوی اور دیگر مساجد میں لوگوں کے جوش و جذبے رمضان المبارک میں مسلمان کے لیے افطار فراہم کرنے کے لئے.
7. عمرہ
عبادت عمرہ گناہوں دیتا ہے عوامل شامل ہیں. صلی اللہ علیہ وسلم نے کہا:
العمرة إلى العمرة كفارة لما بينهما والحج المبرور ليس له جزاء إلا الجنة
عمرہ کرنے کے لئے "عبادت عبادت عمرہ (اگلے) ان کے درمیان گناہ penggugur ہے. اور حج Mabrur کوئی دوسرے کا اجر [: 1650 بخاری، نہیں] "جنت ہے
عمرہ رمضان اجرو ثواب میں مہینوں میں دوسرے سے زیادہ ہے. ابن عباس رضی سے عنہ، نبی sallallaahu 'alaihi و sallam واڈا' کے حج سے واپس آنے کے بعد ام سنان کہا جاتا انصار کی ایک عورت سے کہا: "تم نے (مجھ سے) حج کے لئے روانہ کیا." انہوں نے جواب دیا: "ابو تو اور تو (اس کا شوہر) ہے دو اونٹ. ایک حج اور چاول کے کھیتوں کو سیراب کرنے کے لئے دوسروں کے لئے پہنا. "
تو نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے اس سے کہا:
فإن عمرة في رمضان تقضي حجة أو حجة معي
"بے شک رمضان میں عمرہ میرے ساتھ حج تبدیل کر سکتے ہیں." [بخاری نہیں 1863. مسلم، 3028]
رمضان میں کس طرح عظیم قسمت لوگوں عمرہ. انہوں نے کہا کہ نبی صلی اللہ علیہ کے ساتھ ایک حج کی طرح تھا نبی sallallaahu 'alaihi و sallam، احرام، طواف اور سائ میں اس کے ساتھ جو شخص اور ان کے پورے مناسک حج کے طور پر.
8. ادائیگی فاسٹ مکمل مہینہ
وہاں رمضان کے مہینے میں آگ سے آزاد ہو جائے گا جو بہت سے لوگ ہیں، اور یہ ہر رات میں ہوتا ہے. اللہ خصوصی حساب کے بغیر صبر کرنے والوں کے اجر کو بہتر بنانے کے. جنہوں نے کہا کہ ایک عالم ہے:
من صام الشهر واستكمل الأجر وأدرك ليلة القدر فقد فاز بجائزة الرب
جس نے ایک مکمل مہینے کے روزے رکھے اور ایک بہترین ثواب حاصل، اور تتیانہ القدر کی رات ملاقات کی، بے شک وہ خدا کی طرف سے ایک تحفہ پہنچ گیا ہے.
خدا تعالی ہمارے گناہوں کو بخش دے اور ہمارے تمام کوتاہیوں کا احاطہ اور اپنے تمام معاملات کی سہولت.
کتاب انعم Tadzkîrul Bidurûs راھ-سے shiyam، شیخ سعد بن Sa'id اللہ تعالی Hajri کے کام سے لیا ڈار ابن جوزی رحمہ اللہ ص 265-27
[سنت ایڈیشن میگزین، 06-07/Tahun XIII/1430/2009M سے نقل کردہ. پبلشرز فاؤنڈیشن کی قائمہ کمیٹی برائے Istiqomah Surakarta نے، JL. سولو کے سولو Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 فون. 0271-858197 0271-858197 فیکس]
_______
پاورقی
[1]. Nadhratun Na'im (10/5014) کے مصنف نے کہا کہ: یہ حدیث مستدرک (4/154) میں امام حاکم جاری کی اور کہا: اس حدیث کی سند صحیح ہے، لیکن امام بخاری اور مسلم اسے ختم نہیں کیا. امام adh ذھبی اتفاق کیا. (میں اور Wat-والترھیب targhib صحیح میں سے dishahihkan اللہ تعالی البانی).
[2]. HR میں ترمذی ایمان باب ایم اے Jâ'a کی کتاب اچھا لفظ Yamûtu Wahuwa Yasyhadu ایک لا الہ الا illallah اور کوئی ساتھ سے dishahihkan البانی. 2639
[3]. رحمہ اللہ تعالی نے جامی میں اورشیخ البانی نے اسے صحیح قرار دیا ہے، 'نہیں. 3163
[4]. کتاب Nadhratun Na'im کی compilers کے کہا کہ: امام ایک Nasî'i 4/158 کی طرف سے روایت اور اس کے الفاظ الفاظ امام ایک Nasa'i ہے؛ امام احمد 1/191 کی طرف سے بیان. شیخ احمد شاکر نے کہا: "سند صحیح حدیث ہے."
[5]. HR امام مسلم، کتاب Shalâtil Musâfirîn، و ھو فائی Qiyâmi Shalâtut رمضان تراویح میں باب Targhîb، نہیں. 1778
No comments:
Post a Comment