EVENT TICKET

Thursday, March 15, 2012

کی تعریف Ahlus سنت وال Jama'ah. Ahlus سنت وال Jama'ah مدت کے ظہور کی تاریخ


کی تعریف Ahlus سنت وال Jama'ah. Ahlus سنت وال Jama'ah مدت کے ظہور کی تاریخ

Ahlus سنت کے وال Jama'ah کے عقیدہ کو سمجھنے
کی طرف سےرحمہ اللہ تعالی نے یزید بن عبد اللہ تعالی قادر Ustadz Jawas

ڈی Ahlus سنت وال Jama'ah تعریفAhlus سنت وال Jama'ah ہیں:کون لے جو بھی نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam اور اللہ تعالی anhum کے صحابہ کی طرف سے اٹھائے گئے. Ahlus سنت، مضبوط کرنے کی وجہ سے (وہ) پکڑ اور berittiba '(پر عمل) نے نبی sallallaahu کی سنت' alaihi و sallam اور اللہ تعالی anhum کے صحابہ نامی.
زبان (etymology) کے مطابق کے طور پر سنت کا راستہ / طریقہ ہے، چاہے اچھا یا برا طریقہ [1].
دریں اثنا، علماء کرام کے مطابق دونوں سائنس i'tiqad، (عقیدہ)، اور قول و عمل کے بارے میں alaihi و sallam اور ان کے صحابہ، '(اصطلاح) عقیدہ، سنت ایک گائیڈ ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu کی طرف سے کیا گیا ہے'. اور اس کی پیروی کی جائے سنت ہے، ان لوگوں کو جو اس کی پیروی اور تعریف کرے گا مذمت وہ لوگ جو menyalahinya. گا [2]
ابن رجب رحمہ اللہ تعالی حنبلی rahimahullah (795 ڈی H) کی طرف سے سنت کی تفہیم: "سنت لیا سڑک ہے، اس میں بھی شامل کیا جاتا ہے نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam اور خلیفہ جنہوں نے ہدايت سے نوازا اور میں براہ راست فارم لاگو کی جا رہی ہے چپٹنا 'tiqad (یقین)، کے الفاظ اور اعمال. وہ کامل سنت کا ہے. لہذا، المؤمنین اورسلف صالحین کی گزشتہ نسل کے طور پر سنت تینوں پہلوؤں کا احاطہ کرنے کے علاوہ کچھ بھی فون نہیں کرتے. یہ امام حسن رحمہ اللہ تعالی بصری (ڈی H 110)، امام رحمہ اللہ تعالی Auza'i (ڈی H، 157) اور امام Fudhail 'بن Iyadh کے (ڈی. 187 H) سے روایت بیان کی ہے "[3].
کہا جاتا ہے اللہ تعالی Jama'ah، کیونکہ وہ حقیقت میں متحد ہیں، ٹوٹ اطراف کے مذہبی معاملات میں نہیں ہے، امام (جو پر التزام کرنے) رحمہ اللہ تعالی نے haqq (حقیقت) کی قیادت کے تحت جمع ہو رہی ہے ان کی جماعت سے باہر نہیں ہے اور پر عمل کیا ایک سودا Salaful امت رہا ہے. [4]
Jama'ah 'علماء کرام کا عقیدہ (اصطلاح) کے مطابق اس امت کو، جو صحابہ کے درمیان ہے Tabi'ut Tabi'in کے ساتھ ساتھ ان لوگوں کے جنہوں نے قیامت کے دن تک اچھائی پر کی پیروی کرتے ہیں، جیسا کہ حقیقت میں جمع کی پہلی نسل ہے. [5]
امام ابو شما rahimahullah Shafi'i نے (ڈی 665 H) نے کہا: "باجماعت پر منعقد کرنے کا حکم، ارادہ حق پر رہنا اور اس پر عمل ہے. اگرچہ لے تھوڑا سا اور سنت ہے کہ زیادہ menyalahinya. کیونکہ سچ تو یہ ہے کہ پہلی جماعت ہے، جس سے جو ان کے بعد ہٹ (فضائل کر) کو دیکھے بغیر نبی sallallaahu 'alaihi و sallam اور ان کے صحابہ منعقد کی طرف سے لاگو کی جا رہی ہے. "
جیسا کہ ابن مسعود اللہ تعالی عنہ نے بیان کیا گیا تھا: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
"امام Jama'ah سچ ہے یہاں تک کہ اگر آپ اکیلے ہیں کی پیروی کر رہا ہے". [7]
تو، Ahlus سنت وال Jama'ah نے ایک ہے جو فطرت اور کردار صلی اللہ علیہ وسلم 'sallallaahu alaihi و sallam اور دین میں نئے امور اور بدعات سے دور کی سنت پر عمل کرنے کے لئے ہے.
کیونکہ وہ لوگ ہیں جو ittiba alaihi و sallam نبی sallallaahu کی سنت (پر عمل) 'ہیں اور Atsar (ٹریس Salaful امت)، تو وہ بھی Ahlul حدیث، Ahlul Atsar اور Ahlul Ittiba' کہا جاتا ہے. اس کے علاوہ، وہ بھی ath-ٹا ifatul-Manshuurah (وہ گروپ جنہوں نے خدا کی مدد ہے)، اللہ تعالی Firqatun Naajiyah (محفوظ فرقے)، ghurabaa '(غیر ملکیوں) سے کہا.
کی Manshuurah-ath ٹا ifatul، نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam نے کہا ہے کہ:
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
"ہمیشہ میری امت کی ایک جماعت نے ہمیشہ خدا کے احکام کی پاسداری رہا تھا، وہ لوگ جو ان کے اور ان کے لوگوں menyelisihi خدا کے احکام آئے اور وہ اس طرح کے سب سے اوپر پر رہنے میں مدد نہیں نقصان نہیں پہنچا جائے گا." [8]
اللہ تعالی ghurabaa کے بارے میں '، نبی sallallaahu' alaihi و sallam نے کہا ہے کہ:
بدأ الإسلام غريبا، وسيعود كما بدأ غريبا، فطوبى للغرباء.
"اسلام ابتدا میں تھا غیر ملکی اور غیر ملکی آغاز کے طور پر ایک دن واپس آ جائیں، اللہ تعالی ghurabaa '(غیر ملکیوں) کے لئے تو خوش قسمت ہو گا". [9]
ہے جبکہ امام ghurabaa کے معنی 'کے طور پر کی طرف سے حدیث مروی ہے' عبداللہ بن عمرو بن `اللہ تعالی anhuma جب کہ ایک دن نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam امام ghurabaa کے معنی کی وضاحت کی، وہ sallallaahu' alaihi و sallam نے کہا ہے کہ:
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
"جو لوگ بہت سے غریب لوگوں، لوگوں کو جو ان سے زیادہ وہ مقابلے میں اطاعت کی نافرمانی کے مرکز پر عبادت." [10]
نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam اللہ تعالی ghurabaa کا مطلب کے بارے میں بھی کہا کہ':
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"یہی وجہ ہے کہ لوگوں نے بنی نوع انسان کی تباہی کے درمیان میں مسلسل بہتر بنانے ہیں (امت)". [11]
دوسروں کی تاریخ میں ذکر کیا ہے:
... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.
"یہ. جو Sunnahku (نبی sallallaahu 'alaihi و sallam کی سنت) کے بعد کے شخص کی طرف سے تباہ درست" [12]
Ahlus سنت، ath-Tha ifah اللہ تعالی Mansurah اور Najiyah اللہ تعالی Firqatun بھی Ahlul حدیث کہا جاتا ہے. Ahlus سنت ہے، اللہ تعالی Thaifah-ath Mansurah اور اللہ تعالی Firqatun Najiyah Ahlul حدیث کی کچھ مشہور اور سلف رحمہ اللہ کی نسل کے بعد نام سے جانا جاتا ہے، کا ذکر ہے کیونکہ اس کا ذکر نصوص اور حالات اور حقائق کے مطابق مطالبات کی ہے. عبداللہ ابن مبارک: 'یہ جیسے امام سے ایک صحیح سند کے ساتھ وارد ہے وہ علی ابن Madini، احمد بن حنبل، امام بخاری، امام احمد بن Sinan [13] اور دیگر، رحمهم الله.
امام Shafi'i [14] (ڈی 204 H) rahimahullah نے کہا کہ: "جب میں نے ایک حدیث کا ماہر دیکھتے ہیں، جیسا کہ میں نے نبی صلی اللہ علیہ sallallaahu 'alaihi و sallam کے صحابہ میں سے ایک کو دیکھا ہے، میں امید کرتا ہوں کہ خدا آپ کو بہترین اجر و ثواب دیتا ہے ان سے. وہ ہمارے مذہب کے لئے پوائنٹس رکھنے کے لئے ہے اور ہم ان کی کوششوں کے لئے شکریہ ادا کرنا چاہئے "[15].
امام ابن حزم رحمہ اللہ azh Zhahiri Ahlus (ڈی 456 H) سنت rahimahullah کا بیان ہے: "Ahlus سنت ہم نے ذکر کیا کہ اہل القرآن haqq، جبکہ وہ اس کے علاوہ میں Ahlul بدعت ہیں. یقینا کے لئے یہ Ahlus اللہ تعالی anhum اور سب جو ان Tabi'in manhaj سے کے بعد صحابہ کی سنت ہے کو منتخب کیا، پھر حدیث راھ haabul اور جو ہمارے وقت میں جب تک ہر نسل کے نیایود سے ان کی پیروی کرتے ہیں، کے ساتھ ساتھ لوگوں کو بچھانے مشرق اور مغرب دونوں میں جو ان کی پیروی کریں "[16].
E. Ahlus سنت وال Jama'ah مدت کے ظہور کی تاریخاصطلاح Ahlus سنت کے نام دینے کے ماضی میں اسلام کی پہلی نسل ہے جو خدا، یعنی صحابہ کی نسل Tabi'in، اور Tabiut Tabi'in عما کے بعد سے وہاں گیا ہے.
عبداللہ بن عباس اللہ تعالی anhuma [17] جب اللہ Subhanahu و Ta'ala کے لفظ کی تفسیر میں نے کہا:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما تكفرون كنتم
"جس دن جب وہاں ایک سفید روشن چہرہ ہے، اور وہاں بھی ایک سیاہ چہرے سنگین ہے.وہ لوگ جو سنگین سیاہ (نے) کا سامنا کرنا پڑتا ہے: 'کیا تم نے اپنے مومن کے بعد کیوں کفر کرتے ہو؟ چکھو اس نے اللہ تعالی کے کفر کی وجہ سے '"[علی' عمران: 106].
"سفید فام لوگ ہیں جو ان کا سامنا Ahlus میں سنت وال Jama'ah، ان کی کے طور پر سیاہ فام شخص وہ Ahlul بدعت اور گمراہ ہیں چہرہ ہیں." ​​[18]
پھر اصطلاح Ahlus سنت کے بعد سب سے زیادہ علماء کرام کی طرف سے کیا جاتا ہے رحمهم الله ان کے درمیان، سلف رحمہ اللہ:
1.Ayyub کے طور پر Sikhtiyani rahimahullah (ڈی 131 H)، انہوں نے کہا کہ: "جب میں نے ایک Ahlus سنت کی موت پر رپورٹ جیسے میرے اعضاء میں سے ایک کو کھو دیا."
2. سفیان Tsaury ath rahimahullah (ڈی 161 H) نے کہا: "میں آپ کو Ahlus سنت کو اچھی طرح رہنا wasiatkan ہیں، کیونکہ وہ اللہ تعالی ghurabaa ہیں. یہ کم از کم Ahlus سنت وال Jama'ah "[19] گا.
3. Fudhail 'بن Iyadh rahimahullah [20] (ڈی 187 H) نے کہا: "... Ahlus سنت کہو: ایمان کے عقیدے کے الفاظ، اور اعمال کی ہے."
4. ابو Ubaid رحمہ اللہ قاسم بن Sallam rahimahullah (. ویں زندگی H 157-224) اللہ تعالی Iimaan [21] ان کے کی کتاب Muqaddimah، میں کہتے ہیں: "... اور یہ حقیقت اگر آپ مجھے ایمان کے بارے میں پوچھتا میں، میں ایمان کے کمال کے بارے میں لوگوں کے تنازعات، میں اضافہ اور ایمان کی کمی اور آپ کا کہنا ہے کہ اگر آپ عقیدے کے بارے میں تمام Ahlus سنت کی راہ میں میں جاننا چاہتی تھی ... "
5. امام احمد بن حنبل rahimahullah [22] (. ویں زندگی 164-241 H)، انہوں نے ان کی کتاب Muqaddimah میں کہتے ہیں، جیسا کہ سنت کی: "یہ اہل کے شیخ الاسلام 'کے ilmi، atsar راھ haabul کے اور Ahlus سنت کے اسکولوں ہے، وہ سنت کے پیروکاروں کے طور پر جانا جاتا رہے ہیں 'sallallaahu alaihi و sallam اور ان کے صحابہ، "موجودہ وقت تک اللہ تعالی anhum کی صحابہ کے وقت کے بعد ...
6. امام ابن جریر طبری rahimahullah (ڈی 310 H) نے کہا: "... اور اس ایمان سے ہوتی ہے کہ وفادار قیامت پر خدا کو دیکھیں گے پر الفاظ کے حق کے لئے، یہ تو ہمارے مذہب کو مذہب کے ساتھ ہے، اور ہم جانتے ہیں کہ Ahlus سنت وال Jama'ah کی دلیل ہے کہ آسمان کے باشندوں نے نبی Shaallallahu 'alaihi و sallam کی مستند کہانی کے مطابق میں خدا کو دیکھیں گے "[23].
7. امام ابو جعفر احمد بن محمد rahimahullah (ویں زندگی. 239-321 H) Thahawi ath. انہوں نے کتاب Muqaddimah 'مشہور aqidahnya (Thahaawiyyah Aqiidatuth رحمہ اللہ تعالی) میں کہتے ہیں: "... اس نے Ahlus سنت کے وال Jama'ah کی' عقیدہ کی وضاحت یہ ہے."
penukilan کے ساتھ، تو یہ ہمارے لئے واضح ہے کہ. Ahlus سنت سلف رحمہ اللہ (اس امت کے ابتدائی نسلوں) اور بعد میں علماء کرام کے درمیان پہلے سے ہی کہا جاتا ہے lafazh اصطلاح Ahlus سنت ایک مطلق کی اصطلاح کے طور پر لفظ Ahlul بدعت کی مخالفت کی ہے. کی Ahlus سنت تحریری وضاحت کے علماء کرام کا عقیدہ درست ہے Ahlus سنت امت کے عقیدہ کے بارے میں سمجھنے کے لئے 'اور ان اور Ahlul بدعت کے درمیان تمیز کرنے کے لئے. جیسا کہ امام احمد بن حنبل، امام رحمہ اللہ تعالی Barbahari، امام Thahawi ath اور دیگر کی طرف سے کیا گیا ہے.
اور جو لوگ کا کہنا ہے کہ مدتی Ahlus سنت پہلے گروپ Asha'ira کی طرف سے استعمال کیا جاتا تھا، لیکن Asha'ira 3rd صدی میں اٹھتا اور Hijriyyah 4 کو ایک تردید کے طور پر بھی. [24]
دراصل، Asha'ira Ahlus سنت نہیں کیا جا سکتا ہے کی طرف منسوب، کیونکہ اصولوں میں ان کے درمیان کچھ بنیادی اختلافات:
A. Asha'ira menta' طبقے کے خدا تعالی کے wil اوصاف، جبکہ Ahlus سنت خدا کی صفات کی وضاحت کے طور پر اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف سے اس طرح istiwa نوعیت '، چہرہ، ہاتھ، امام قرآن کا ایک Kalamullah کے طور پر رکھی، ، اور دیگر.
2. Asha'ira گروپ خود کو کلام کے سائنس کے ساتھ busied، جبکہ Ahlus سنت کے علماء کرام کی بجائے امام Shafi'i rahimahullah کی وضاحت کلام کے طور پر سائنس کی مذمت کے طور پر کلام کی سائنس پر تنقید.
3. Asha'ira گروپوں خدا کی صفات کے بارے میں مستند خبر کو مسترد کرتے ہیں، وہ اس کی وجہ سے اور qiyas (قياس) ان کے ساتھ کو مسترد کرتے [25].
[کتاب شرح عقیدہ Ahlus سنت وال Jama'ah، یزید بن عبدالقادر Jawas، ریڈر ناشران امام راھ Shafi'i، پی او بکس 7803/JACC جکارتہ 13340A، تیسرا کے پرنٹنگ 1427H/Juni 2006M کے مصنف سے نقل کردہ]_______پاورقی[1]. 'Lisaanul عرب (VI/399).[2]. Buhuuts 'یفآئآئ عقیدہ Ahlis سنت (پی 16).[3]. 'Jaami'ul Uluum وال ابن رجب، tahqiq اور ta'liq طارق بن محمد بن Awadhullah، cet کی طرف سے Hikam (پی 495). ابن Daar-Jauzy II ویں.1420 یچ[4]. Mujmal Ushuul Ahlis سنت وال نماز باجماعت 'fil Aqiidah.[5]. 'Syarhul Aqiidah اللہ تعالی Waasithiyyah خلیل Hirras کی طرف سے (پی 61).[6]. وہ نبی sallallaahu کے ایک ساتھی ہے 'alaihi و sallam، ان کے مکمل نام عبداللہ بن مسعود بن رحمہ اللہ تعالی نے حبیب بن Ghafil Hadzali،' ابو Abdirrahman، بنی زہرہ کے سربراہ. انہوں نے اسلام کے ابتدائی دنوں میں مکہ میں اسلام قبول کر، جب. Sa'id بن زید اور اس کی بیوی، فاطمہ رحمہ اللہ تعالی خطاب bintu اسلام انہوں نے دو ہجرت کر گئے، دو قبلہ پر دعا کی، بدر اور دیگر جنگوں کی جنگ میں حصہ لیا ہے. وہ تعلق alaihi و sallam 'امام قران کی alim اور اس کی تعبیر کے طور پر نبی sallallaahu کی طرف سے اعتراف کیا ہے'. وہ کی طرف سے 'عمر ابن خطاب اللہ تعالی عنہ کوفہ کے لئے مسلمانوں کو پڑھانے کے لئے اور کی طرف سے بھیجا' بھیجا گیا تھا عثمان اللہ تعالی عنہ نے مدینہ منورہ کے لئے. وہ اللہ تعالی عنہ ایچ کے 32 میں مر گیا اللہ تعالی Ishaabah (II/368 نہیں. 4954) ملاحظہ کریں.[7]. امام Baa'its. 'alaa Inkaaril Bida' وال Hawaadits. 91-92، tahqiq مشہور شیخ سلمان بن حسن اور Ushuulil I'tiqaad شرح رحمہ اللہ تعالی نے Lalika میں نمبر (160).[8]. HR. امام بخاری نمبر (3641) اور (نمبر 1037 (174)) مسلم Mu'awiyah اللہ تعالی عنہ کی ہے.[9]. HR. اللہ تعالی عنہ کے ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ صحابہ سے مسلم نمبر (145).[10]. HR. احمد (II/177، 222،)، ابن Wadhdhah نہیں. 168. یہ حدیث مسند امام احمد tahqiq میں شیخ احمد شاکر (VI/207 نہیں 6650.) کی طرف سے اس حدیث کو صحیح قرار دیا ہے.بھی دیکھنا Bashaa iru Dzawi اعصاب Marwiyyati دو شرح سلف Manhajas.125.[11]. HR. ابو جعفر نے جابر بن عنہ Abdillah اللہ تعالی کے دوست سے نے شرح Musykilil Aatsaar میں (II/170 نہیں 689.)، اللہ تعالی میں Lalika Ushuul I'tiqaad شرح سنت میں Ahlis نمبر (173) Thahawi ath. یہ حدیث صحیح کے لی ghairihi کیونکہ وہاں کچھ syawahidnya ہیں. دیکھیں شرح Musykilil Aatsaar (II/170-171) اور کے راھ Shahiihah Silsilatul Ahaadiits نمبر (1273).[12]. HR. پر ترمذی نمبر (2630)، انہوں نے کہا کہ، "یہ حدیث حسن صحیح ہے." دوست عمرو بن 'Auf اللہ تعالی عنہ سے.[13]. سنن میں سنن ترمذی حدیث نمبر: Kitaabul Fitan نہیں. 2229. دیکھو Silsilatul Ahaadiits Shahiihah امام محمد رحمہ اللہ تعالی Albany Nashiruddin rahimahullah (I/539 نہیں 270.) اور Ahlul ٹا-شیخ رحمہ اللہ تعالی ڈاکٹر کے Hadiits Humuth ifah Manshuurah کام کے کام کرتا ہے. ربیع بن ہادی رحمہ اللہ تعالی Madkhali.[14]. T اپنی آتمکتا پاورقی نہیں میں واپس دیکھو. 14.[15]. A'laamin Nubalaa Siyar '(X/60) ملاحظہ کریں.[16]. القاعدہ fil-Fishal Milal وال 'Ahwaa کے وان Nihal (II/271)، Daarul Jiil، بیروت.[17]. وہ عظیم کے ایک دوست تھا اور اللہ تعالی anhuma کا اختیار شامل ہے. ان کا پورا نام تھا 'عبداللہ بن عباس بن عبد اللہ تعالی Muttalib رحمہ اللہ تعالی Qurasyi Hasyimi، صلی اللہ علیہ وسلم کے چچا sallallaahu کے بیٹے' alaihi و sallam، مبصر القاعدہ قرآن اور فرمان کے میدان میں مسلم رہنماؤں. انہوں نے تفسیر، عربی زبان اور شاعری کے میدان پر وسیع علم کی وجہ سے پادریوں اور اوقیانوس سائنس کا عنوان دیا گیا ہے. انہوں نے خلافت الرحمن رشیدن کی طرف سے بلایا مشاورت کی اور مختلف معاملات میں غور کیا جا گیا ہے. انہوں نے کے وقت اللہ تعالی عنہ کے گورنر تھے 'عثمان اللہ تعالی H عنہ 35 سال، ایک دوسرے کے ساتھ شمولیت اختیار کی Kharijites لڑنے کے لئے' علی، ذہین اور طاقتور hujjahnya. بصرہ میں امیر ہونے کی وجہ سے، تو اس کی موت ایچ 68 سال تک Ta'if میں رہتا تھا انہوں نے تین سال کے hijra سے پہلے پیدا ہوا تھا. اللہ تعالی Ishaabah (II/330، نہیں، 4781.) ملاحظہ کریں.[18]. Tafsiir Ibni Katsiir (I/419، cet Darus سلام.)،. شرح کے سنت وال Ushuul I'tiqaad Ahlis نماز باجماعت (I/79 نہیں 74.) ملاحظہ کریں.[19]. شرح سنت وال Ushuul I'tiqaad Ahlis نماز باجماعت (I/71 کوئی 49 اور 50.).[20]. انہوں نے Fudhail بن 'بن مسعود Iyadh Tamimi-rahimahullah، ایک مشہور تپسوی، خراسان سے آئے تھے اور مکہ مکرمہ، tsiqah، wara میں آباد'، 'alim، امام بخاری اور مسلم کی طرف سے لیا تاریخ ہے. Taqriibut Tahdziib (II/15، نہیں. 5448)، Tahdziibut Tahdziib (VII/264، نہیں. 540) اور Nu balaa A'laamin Siyar '(VIII/421) ملاحظہ کریں.[21]. A توثیق کی اور شیخ رحمہ اللہ تعالی البانی takhrij rahimahullah[22]. انہوں نے انٹیلی جنس میں ایک پادری کے بقایا rahimahullah، شرافت، پجاری، kewara'an، asceticism، تلاوت، اور متقی faqih کی تھی. ان کا پورا نام 'ابو Abdillah کے بن احمد بن ہلال بن حنبل راھ Syaibani اسد، سال میں 164 ایچ کی پیدائش ایک اہم Muhaddits Ahlus سنت ہے. امام Ma'mun کے وقت، وہ کہیں گے کہ اللہ تعالی قرآن کے ایک ایک مخلوق ہے، تاکہ وہ مارا پیٹا گیا اور جیل میں بند کیا گیا تھا پر مجبور کیا گیا تھا، لیکن وہ کہنے سے انکار کر دیا. وہ اب بھی کہتے ہیں کہ امام قرآن کا ایک-Kalamullah ہے، نہیں پیدا کیا ہے. انہوں نے بغداد میں انتقال ہو گیا. انہوں نے کئی کتابیں تصنیف کیں اور سب سے مشہور اللہ تعالی نے مسند fil کے Hadiits (مسند امام احمد) کی ہے. A'laamin Nubalaa Siyar '(XI/177 نہیں 78.) ملاحظہ کریں.[23]. امام rahimahullah Thabary-ath کی طرف سے کتاب Shariihus سنت ملاحظہ کریں.[24]. از ڈاکٹر bainal Firaq کتاب Wasathiyyah Ahlis سنت ملاحظہ کریں. Baa Baa کریم محمد 'محمد عبداللہ (41-44 pp.).[25]. خالد بن عبداللہ رحمہ اللہ تعالی کے نور کی 2 جلدوں، cet میں محمد بن Lathif نے کی طرف Manhaj Ahlis Asha'ira سنت وال نماز باجماعت و یفآئآئ Manhajil Asyaa'irah Tamhiidillaahi Ta'aalaa کی کتاب کے ساتھ Ahlus سنت کے درمیان اہم اختلافات کی بحث دیکھ. I / Maktabah اللہ تعالی Ghuraba 'اللہ تعالی Atsariyyah، ویں. 1416 یچ
ماخذ: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment