Musiqi və mahnılar qulaq asmaq üçün hüquq və İslam TV sabun opera seyr
IləŞeyx Muhəmməd bin Saleh əl-Üseymin
SualŞeyx Muhəmməd bin Saleh əl-Üseymin soruşdular: musiqi və mahnılar qulaq asmaq üçün hüquqi nədir? Bu modabaz qadın var olan sabun opera izləmək üçün hüquqi nədir?
CavabMusiqi və nəğmə qulaq və o, şübhəsiz ki, Haram keharamannya edir. Bu əhli və mahnı ikiüzlülük xarakteri qəlbində çatacaq ki, saleh salaf rəvayət edilmişdir. Mahni faydalı olmayan sözləri daxildir. Allah Subhanahu wa Ta'ala edib.
"Hansı bildirir: və kişilər arasında (var) biliyi olmadan Allah yolundan azdırmaq (kişilər) üçün faydalı deyil və Allahın istehza yolu etmək sözlər istifadə edən insanlar alçaldıcı bir əzab vardır.". [Luqman: 6]
Bu ayənin şərhi İbn Mas'ud deyir: "Allah ilə mahnı demək olan başqa heç bir tanrı var".
Dostuna şərhi üç şərhlər vardır əsasən çünki bir sübut və təfsiri, şərh səviyyəli üç olur. Bu Quran ayə, hədis ilə Quran şərhi və izahat dostları ilə Quranda üçüncü şərhi ilə Quran şərhi. Hətta bəzi alimlər qanunun şərhi Dostuna Rafa (Peyğəmbər sallallaahu aid "alaihi wa sallam) var ki. Amma həqiqət dostlar Rafa, hüquqi şərh yoxdur, ancaq həqiqətən həqiqətə yaxın olanlardır.
Musiqi və hədis də Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam bir XƏBƏRDARLIQ soxmaq ki, mahnıları edib.
"Anlamına: zina, ipək, şərab və musiqi alətləri haqq qazandırmaq üçün mənim icma bir adam olacaq."
Belə ki, zina, şərab, ipək əsas və ipək istifadə edən bir insan və musiqi alətlərinin əsas verir. [Əbu Malik əl-Ash'ari və ya Əbu Amir əl-Ash'ari və hədis-dən hədis Buxari]
Buna əsaslanaraq mən musiqi dinləmək və musiqi qanunsuz təbiəti haqqında ki arqumentləri çox aydın və müəyyən olduğundan, onun halal mahnı və musiqi alətləri bəyan bir fikir ilə Aldanmayın qarşısını almaq üçün onun yoldaşları müsəlmanlar mənim qardaş məsləhəti yetirirəm. Sabun opera seyr heç bir qadın onu böhtan gətirib çıxara bilər, çünki qadağan qadınlara lured halda. Qadınlar və ya qadın yoxdur, baxmayaraq ki, ən sabun opera cəmiyyəti üçün bir təhlükə olduğu orta hər patron zərər, davranış və əxlaq baxımından, həm də, insanlara baxmaq deyil.
Onlar müsəlmanların Allah yaxşılaşdırılması, çünki mən, Allah bəlalara olan müsəlmanlar saxlamaq və müsəlmanların hökumət yaxşılaşdırılması üçün xahiş edirik. Allah daha yaxşı bilir.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Əl-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Qadın haqqında İndoneziya məsələ Fetva Fetva, yazıçı Amin bin Yəhya əl-Haq Darul Wazan Nəşriyyat kitab kopyalanır. Tərcümə Əmir Hamzah Fakhrudin]
İslam hüququ nasyid, nasyid
IləŞeyx Muhəmməd əl-Albani Nashiruddin
SualŞeyx Muhəmməd əl-Albani Nashiruddin suallar: Bir çox onlar "bir-nasheed Islamiyyah" adlanan müsəlman gənclər nasyid lentləri arasında yayılmasına. Necə məhz bu problem?
CavabBir-nasheed musiqi alətləri ilə müşayiət olunmur, onda mən tutulmuş, "əsasən etməz" demək asılı olmayaraq belə Allah Subhanahu wa Ta'ala, bu məxluq bertawassul başqa yardım tələb kimi Shari'ah digər pozulması, belə nasyid çox səhih bir hədisdə Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam tərəfindən tövsiyə edilir öyrənilməsi və Allah yenilməz qüvvət sahibi olan kitabda əks etdirən oxu müsəlman nəsli olur kimi, çox, bir vərdiş (-hapsedilmiş dinleme) kimi istifadə olunmamalıdır istədiyini danışdı.
"Anlamına: smarten ilə səs Quran oxumaq olmayan şəxslər, o, bizim qrup deyil." [Əl-Buxari hədis tarixi yoxdur. 5023 və müsəlman yoxdur. 232-234]
"Bu o deməkdir: Bu tələsik cavab bəzi qəbul əvvəl əl-Quran və baguskanlah səs onun yanına gəldi (əmək haqqı oxunuşlar) oxu və (axirətdə mükafatını) almaq gözləyin bilməz, sonra smarten ilə Quran oxumaq ona səs (mu) ".
Onlar nəsil, çünki bütün sonra, Allah 'anhum əhli haqqında müşahidə edən hər kəs, o, öz həyatlarını ildə annasyid-annasyid əldə edəcək həqiqətən və əyləncə istehsalı.
[Əl-Ashaalah, 17 səh. 70-71]
[Kitabın İslam və Əsrin Hədis Ekspertlər yenidən Şeyx əl-Albani Biography rahimahullah İslahatçı kopyalanır. Mübarək bin Mahfudh təsis Bamuallim LC, Reader Publishers İmam əş-Shafi'i]
Bu bağlamda-nasyid müğənnilər çəkinin və dövriyyəsi qadağan VƏ Alış Satış
IləŞeyx Saleh bin Fauzan əl-Fauzan
Müvafiq hesab olunur ki, bir şey ki, onlar İslam İslam nasheed adına olan gənc fəallar arasında ola-nasheed nasheed görkəmli xor bu lentlərin mövcudluğu, ancaq mahnı daxildir. Və bəzən nasyid Quran və dini sermons və lentlərin boyunca yarmarkaları satılır bir cazibədar səs ehtiva edir.
İslam mensyariatkan bizim üçün nasyid deyil çünki Penamanaan İslam, nasheed yanlış adlandırma tərəfindən nasheed. Lakin Quranı oxu, Allahın bizim zikr etmək mensyariatkan və faydalı elm öyrənmək. O cümlədən din nasheed (nou-hau) kimi məhz mütəxəssislər Sufi heresy, insanlar öz din kimi faydasız və oyunu kim edir. Din nasyid iştirak edərək birlikdə mahnı etmək, və (ibadət) Din hissəsi kimi chanting insanlarla tasyabbuh Nassara olsa da.
Beləliklə nasyid, nasyid, eləcə də onların məzmunu qadağan məzmun qorxun və böhtan coşğun ruh (az hesablanması) aparır olan, bu çirkin əlavə satılan və müsəlmanların arasında ədavət və toxumu səpmək üçün (müsəlman) məcburi. Bu nasyid yayılmışdır insanlar bəzən Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam poeziya onun yan eşitməmişik iddia etdi ki, o (bacarıq) bu həzz və müəyyən edilir.
Onun yan sallallaahu "alaihi wa sallam oynamışdır ki, şerləri xor oxuma cür tərəfindən ifa, nə də nasheed-Islami nasheed adlı deyil ki, o, qanun və tamtsil (ki, ərəb poeziyasının idi: Sonra cavabpermisalan), qəhrəmanlıq və alicənablıq xarakteri təyin.
Çünki mənasını tək şarkı olan dostları onu ehtiva edir. Gecə çalışan, bu cür bina (məscid) kimi kəskin sebagan iş zamanı poeziya oxuyan zaman Səfər (cihad). Belə ki, onlar nə xüsusi hallarda rebound (şer) və bacarıq üçündür, (kimi) bu göstərmək idi. Daha çox təhsil və təbliğat filialı kimi xidmət! Bu gün bir reallıq olduğu kimi, bu tələbə ditalqin (alarkən təlim) nasyid, nasyid, sonra nasyid, nasyid İslam olmaq bildirib. Bu din heresy bir aktdır. O sufi dini heresy mütəxəssislər idi. Onlar nasyid etmək olan olanlardır din hissəsi kimi tanınır nasyid.
Sonra fitnə hesab etməli, xəyanət deyil. Əvvəlcə bir az çirkinlik başlamış və tədricən çox çevrilmişdir, çünki bu zaman kemuculannya dərhal kökü deyil.
[Əl-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih əl-Fauzan]
Onun adı kitab-Salaf IN NO-nasyid müğənni İslam KITABI
Sual.Şeyx Saleh bin Fauzan əl-Fauzan soruşdu: O şeyx, İslam nasheed haqqında söhbət var. Buna imkan berfatwa var. Digərləri o əvəzinə lentləri və ifa idi. Necə görüntüleyebilirim?
CavabAdlandırılması doğru deyil. O, yeni adı. Yoxdur adlandırma olunur Salaf və Ahl-ul-elmi ki, onların rəy sayılır və kitab nasheed-Islami nasheed. Və sufilah nasyid, nasyid onların din kimi edir və bu onlar (mahnı) və "eyni" adlandırdıqları ki, məsləhət idi.
Bizim yaşında, bir çox inkişaf etməkdə olan qrupların və partiyaların, sonra onlar nasyid, nasyid Islami adlandırdığımız dəfə ruhu teşvik eden bir nasyid qrup var. Bu adlandırma doğru deyil. Və nasyid və insanlar arasında yayılan bu nasyid qəbul edilməməlidir. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Jurnalı Vol 1632, 7-11 Tarix-1416H]
[Əl-Furqan jurnal, Sayı 06 il IV kopyalanır. Publisher Lajnah Ma'had əl-Furqan Da'wah, Ünvan Maktabah Ma'had əl-Furqan, Gresik, Şərqi Java Srowo Sidayu]
Nasyid hüquqi və ya Musiqi Kİ İSLAM nəfəs
IləLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Elmi Ifta.
SualLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Elmi Ifta soruşdu: Biz mahnı və ya bu vaxt mövcud olan şəklində mahnıları qanunsuz təbiəti haqqında bilmək o tənbeh və ya gözlənilən faydalar içermiyor digər dedikləri sözləri var, çünki Biz onların ürəklərini biz vərdiş dəyişdirmək lazımdır ki, Allahın haqq işığında qıl olunur gənc müsəlmanlar isə.Buna görə də, ruh və rəğbət əlavə edə bilərsiniz ki, coşğun ruhu, rəğbət və s var İslam nəfəs olan mahnıları dinləməyə seçin.Müğənniləri və ya mahnıları nəfəs İslam İslam Preachers (Allah onlara güc verə bilər) tərəfindən zümzümə Quthub-Seyid-rahimahullah belə bir ton poeması "Brother" ifadə olunur ki, poeziya ayələri bir sıra. Mahnıları hüquq, həvəsləndirmə və rəğbət sözləri olan bu və ya mahnı İslam təsvir edən, son dəfə Preachers ilə uttered və onun auditoriyası dəvət etdiyi təmiz İslam nəfəs nədirİslam.
Bu nasheed mahnılar, və ya mahnı tambourines sağlam (zərb alətləri) müşayiət zaman İslam nəfəs dinləmək tamam mi? Mənim məhdud bilik boyunca, mən Peyğəmbər Shollallahu "alaihi wa sallam, dəf digər alətlər üçün heç bir ayrı bir alət isə müsəlmanlar toy ərəfəsində dəf çalmaq imkan verir ki, eşitdi? Şərhlər Xahiş edirik, Allah sizə təlimatları verə bilər.
CavabFetva agentliyi aşağıdakı kimi təsvir edir: Siz demək düzgün ki, qəbahət və orada heç bir yaxşılıq var, hətta dinləyici deyil dəvət edən şəhvət və cinsi cəlb edilməsi, tərifləmək edirlər sözlər, içerdiğinden formalı bu gün hakim qanunsuz olduğunu mahnılarıgözəl. Allah bizə yol diridlaiNya göstərə bilər. Bu, dini ruh və ghirah tutuşmak rəğbət doğurmaq, bütün formalarının özlərini penjauhan ki, hikmət, xəbərdarlıq və misal (İBRAH) var, çünki siz nasheed mahnılara və ya İslam nəfəs belə mahnı dinləmək sizin vərdiş dəyişə bilərsiniz mengeneler. Onun müraciəti itaət, Allah Subhanahu Wa Ta'ala məcbur Onun yolu ilə şəriət və cihad qorunması üçün onun müddəalarının itaətsizlik və pozulması dəyişdirmək üçün, müğənni və dinləyicinin nin kəs doğurmaq bilər.
Ancaq bu özü üçün bir nasyid məcburi olaraq və Allah (cihad) yolunda səfər etməzdən əvvəl bu cür toy, xilas kimi hhal lazım zaman yalnız müəyyən vaxtlarda görülən bir vərdiş kimi, onu, hadisələr və ya belə deyil . Bu müğənni də insanların heyecan deyil zaman yaxşı əməllər və ruh itirmək ruhu doğurmaq üçün ifa edə bilər. Da pis, sonra nasyid mahnıları Islami və ya qarşısını almaq və pis qarşısını almaq üçün ifa edilə bilər bunu idarə qəlbin zaman.
Allah və Peyğəmbərin hədis təcrübəsi xatırlayaraq, Quran okuyarak cəzasına ona gətirib ki, hər qarşısını almaq üçün daha yaxşı kimsə, şübhəsiz ki, daha təmiz və daha təmizdir qəlbin, həm də ki, gələcək Allahın sözü kimi, qaraciyər gücləndirmək və sakit etmək .
"Anlamına O, buna görə də onların Rəbbindən qorxanları dəri silkələmək, ən yaxşı söz (yəni) Tekrar tekrar oxşar Quran (ayələri keyfiyyəti) endirən, sonra sakit dəri və ürək olmaq Allah. Allahın təlimat xatırlamaq vaxt, kitab ilə, Allah dilədiyini leadeth. Allah yoldan kim, sonra ona göstəriş verilməsi heç kim yoxdur. " [Az-Zumar: 23]
Bir başqa ayədə Allah deyir.
"Anlamına. İman gətirənlər və qəlbləri Allahı zikr məmnun tapmaq istəyənlər Unutmayın, yalnız Allahı zikr ilə qəlbləri məmnun bulurum iman gətirib yenə onların xoşbəxtlik və yaxşı bir yer üçün yaxşı əməllər çıxış edənlər.". [Ar-Ra'd: 28-29]
Bu düşünmeden, öyrənmək və təcrübədən onların köməkçiləri kimi Quran və Sünnə menjadikah üçün dostları xüsusi idi. Bundan əlavə, onlar da bir nasyid, nasyid və onlar xəndək trenches qazma oxuyan kimi, onların ifa məscid inşa və onlar baş döyüş (cihad) kimi, ya da mahnı etmədən lazım olduğu digər hallarda var rəmzləri və ya şüarlar kimi deyil, yalnız mənəvi yardım kimi xidmət edəcək və onlara pengobar.
Bu zərb alətləri və digər çalğı alətləri nasyid müşayiət etmək üçün istifadə edilə bilməz halda, belə Peyğəmbər-Shollallaahu'alaihi-wa sallam və onun əshabının Bunu etməyən nasyid. Allah bizə düz yol göstərə bilər. Salamlarını və Məhəmməd və olsun ailə və dostlara həvalə edilə bilər.
[Fatawa Islamiyah, əl-Lajnah reklam Da'imah, 4/532-534]
[Kitab əl-Fatawa kül-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa əl-Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Əl-Haram əl-Xalid Bəstəkar Jurasiy, Sayı Fetva Fetva Latest İndoneziya, Dar ul Haq Publisher kopyalanır]
İSLAM HÜQUQ VƏ nasyid İslam komediya
IləŞeyx Dr Saleh bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan
Sual.Şeyx Dr Saleh bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan xahiş edilmişdir: nə İslam hüquq komediya və o dinamakn bu yay ərzində əyləncə mərkəzləri bəzi gənclər tərəfindən həyata keçirilir olan nasheed-Islami, nasheed nasheed?
CavabPlays [1], çünkü demək deyil.
Birinci: bu onlar ifaçı hərəkəti diqqət və xoşbəxt çünki tamaşaçılar [2] neglects (gülür) [3]. Tamaşanın adətən əyləncə üçün nəzərdə tutulur, belə ki, tamaşa edənlərin ihmal. Bu, bir tərəfdən edir.
İkinci: bəzən belə bir dost kimi müsəlman liderləri gələn taklit şəxslər. Bu onlar üçün kibir [4] sayılır, həm oyunçular hiss və ya deyil.Misal: kiçik uşaq və ya ruhanilər və ya dostlar imitasiya layiq olmayan biri. Bu olmamalıdır. Siz təqlid gələn kimsə varsa, yol, bu razı yoxdur istəyirəm gəzmək? Bu münasibət siz doğru condescension kimi təsnif edilir deyilmi? Insanların sangkaannya təqlid yaxşı demək olsa da. Lakin hər bir fərdi, onu zəlil etmək istəyən olacaq kimsə deyil.
Üçüncü: Bu, Fir'ona və Əbu Jahl kimi və ya onlara əlavə olaraq onların şəxsi təqlid infidels bəzi çox təhlükəlidir. O, küfr olan ehtimalla o kekufurannya mübahisə gedən bir nitq ilə danışır, ya nadanlıq necə dövlət izah etmək istəyirəm. Bu tasyabuh (Çoğaltma deyil). Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam müşriklərin və küfr [5] və ya taklit (xatırladan) şəxsiyyət və onun sözləri ilə tasyabuh qadağan etmişdir. Heç bir göstəriş, Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam deyil, əməlləri ilə salafu kül və müsəlmanlar rəhbərliyi var, çünki bu cür vəz qadağan. Bu modellər İslam xaricində bir oyun istisna olmaqla, məlum deyil. Vəz islam adı ilə bizə giriş və təbliğat vasitəsi kimi qəbul edilir. Da'wah vasitələri tauqifiyah (ittiba "), çünki bu, doğru deyil. Tamamilə Allah "alaihi wa sallam elçisi ilə götürülmüş və bu kimi bir yol ehtiyac yoxdur. [6]. Missiyasını hələ də müxtəlif olduğu dövr qalib gələcək. Bu charade model yoxdur. Bu yolla (teatr) bütün insan üçün xeyirxahlıq göstərmək deyil, və onu təsir edə bilməz gəldi. Zaman Bu yolla (skits) mənfi hallarda və heç bir faydalı olduğunu göstərir. Hətta təhlükəli şey var burada.
Hər kəs deyir ki, onda, sözsüz ki, bir uşaq mələk Adam şəklində bənzəyir.
Biz insanlar orijinal formada görmək mümkün deyil, çünki Mələklər, Adəm oğlu şəklində gəldi "dedi. Bu, insanlar üçün yaxşıdır. Bir mələk onların doğru forma gəlsə üçün, sonra insanlar onlara danışmaq və onları görmək bilməz insan şəklində istədikləri kimi səhnəyə çıxmaq demək deyil bənzəyir zaman. [7] Mələklər ola bilməz. Bu yaxşılaşdırmaq üçün bir insan mələk bənzəyir. Mələklər insan öz fərqli formada olduğundan. Adam onu bir insan yaratmaq üçün forma dəyişir necə. Hansı dəyişikliklərin idarə olunur?
[Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah bir-Al-Al-jadidah Manahij, İndoneziya Sayı yayınmalar Manhaj təbliğ silinen ki, kollektor materialları bin Əbu Camal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Medine Publishers, Translators Muhaimin kitab kopyalanır]__________Foote Qeyd[1]. Şeyx Bəkr Əbu Zaid kitabında AT-Tamtsil ki, bir oyun olması, ilkin qeyri-müsəlman ibadət forması verib. Tamaşanın əsas Yunanıstan kafir ibadət edən simvollar, rəmzlər hissəsi olduğunu ahlu elmi təsdiq. (Səhifə 18) En.
Şeyx əl-İslam günü rayanya o quş beyinli "(id asy-Sya'anin) adlanır onların bayram günü Nassara gördüyümüz işlər haqqında kitab əl-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / CET. Darul Hədis) bildirib : "Onlar zeytun yarpaqları və kimi bayram həyata gəlir, onlar Əl-Masih" Alaiahis Sallam haqqında nə sikapdemikian resembled düşündüm.Bu AT-Tamtsil ildə Şeyx Bəkr Əbu Zaid tərəfindən iqtibas edilmişdir. Şeyx Bəkr onun kitab bu barədə hinted. 27-28: "Siz artıq Tamaşanın ilk nəsil müsəlmanların tarixi (əsas) ilə heç bir əlaqəsi olduğunu bilirik. Bu öyrəndim, yəni 14h əsrin ən azı gözlənilməz gəlişi. Sonra əyləncə və teatr binalarının evlərinin yaradılması ilə salamladı, İslam bəndələrinin ən çox Nassara İslam məktəbləri oynayır aktyorlar bir qrup ibadət yerləri olan mütləq bağlayın.
[I (Əbu Abdillah) dedi: Məsələn, Müsəlman qardaşları "]
Bu anlamaq, onda kamillik dərəcəsi üçün ekspertlər qaldırılmış olan islam qaydaları və prinsipləri, bu yolla tələb və nəcib müqavimət bilirik. Bildiyimiz kimi, xeyriyyə bir xidmət kimi daxil edilə bilər və ya xüsusi olaraq daxil edilə bilər. Sonra namaz mənşəyi, o, Allah tərəfindən təyin edilir və yerli mənşə Allah qadağan etdiyi hallar istisna olmaqla qadağan olunmayan başqa müəyyən deyil. Ona görə də Islami ibadət yolu kimi keçirilən oyun və ya hətta oyun və əyləncə elementlərinə malik olan bir vərdiş və ya xüsusi bir hissəsi kimi deyil.
Teatr İslam Shari'a nəzərdə tutulmamış, o, yeni bir yol var. İslam ümumi təlimlərə hissəsi Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam, bizim (İslam) ilə işlər yeni məsələlər etmək istəyənlər danışdığı budur, işin islam-dan açıqdır sonra" rədd edib. O mənşəyi məlum olmuşdur, çünki Ona görə də, məhz İslam charade oyun sonra əlbəttə ki, heresy aktı hansı bir məktəb və ya kollec kampüste müşahidə olunub edir. Müsəlmanlar ərazi proposition syar'i əsasında müəyyən edilir çıxır ki, məsələ üçün təcrübə deyil.
Təcrübəsi Yunan və ahlu Nassara heresy bir kafir ibadət olduğundan, sonra İslam heç bir əsas mütləq deyil var. Belə ki, İslam bir yeni təcrübə və İslam hər bir yeni işi bir məsələ şəriət benzer bir heresy edir. İslam Shari'a əsasında müddət üçün uyğun adı "Teatr Bid'ah" deməkdir.
Oyun xüsusi kimi daxil edilərsə, o zaman Allah (kafir) düşmənləri bənzəyir. Biz onlara bənzəyir qadağan olunmasına baxmayaraq.Halda onlardan başqa məlum deyil idi.
Mən (Əbu Abdillah) "Şübhəsiz ki, dedi:" Teatr Islami, onlar deyilir kimi, yalnız üsulları dakwan və gənclərin təsir etmək yollarından biri kimi yay və məktəb-skolah zamanı əyləncə mərkəzi də var. Bu şəxsiyyət imtina bir oyun onlara edir. Allah tauqifiyah (ittiba) üçün da'wah və qaydada və metodu, sonra onu bir şey (tanrı) qəbul etmək üçün kimsə hüququ yoxdur, baxmayaraq ki. Mən təbliğ uzunluğu vasitələri müzakirə edəcək.
Demək olan insanlar varsa, təbliğ vasitələri Bilin mashalihul mursalah hissəsidir. Biz İslam əskiltmək qulluqçuları üçün bütün yaxşı nədir "dedi?
Aşağıdakı kimi cavab Şeyx ul-İslam ibn Teymiyyə təsviri var, sözlə, bütün şəriət (maslahah), hətta Allah yenilməz qüvvət sahibi, bizə sevinc və Deen təkmilləşmiş ki, yaxşı düzgün deyil. Beləliklə, biz bunu o sallallaahu "alaihi wa sallam bildirib edilmişdir artıq göy yaxın heç nə yoxdur. O təmiz şifer bizi tərk edib. Sonra o gecə soyuq günorta, ondan çəkindirmək etmədi lakin həlak olan insanların [kitab alıntı. Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala reklam Da'wah Şeyx Tauqifiyah iş Abdussallam bin o Barjas. 40]
Mən (Əbu Abdillah) müxtəlif küfr, günah və itaətsizlik bir çox syar'i yol ilə əl-Haq üçün etiraf və o olmalıdır ", deyib. Nə bir vaiz şəxsiyyəti "olan bir yol axtarır ki? Şəxsiyyəti "olan nə həqiqətən bütün Bundan sonra artıq Allahın təbliğat məqsədləri əldə etmək üçün kifayət idi.Hansı ahlu tövbə günahkar və təlimatlara itirmiş o edir. Bu Preachers onun üçün yer sil təbliğ edək zaman bu barədə əhli özləri paving vasitəsilə Allah. Həqiqətən, onlar elm geri. İbn Mas'ud 'Həqiqətən bir yeni işi yaratmaq və yeni halda yeni bir işi görsələr, birinci halda (Peyğəmbər və onun əshabının) ilə qalmaq əsasında olmalıdır, o, sizin üçün təşkil olunacaq ", deyib. İbn Mas'ud də, artıq qarşı ehtiyatla berdalam qarşı dərinliklərində siz ehtiyatla, heresy qarşı ehtiyatlı olun və siz ilk nəsil ilə qalmaq lazımdır "dedi [kitabın təsdiqlənir.: Ala əl-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila reklam Da'wah Şeyx Tauqifiyah iş Abdussallam bin o Barjas. 43]
Şeyx Abdussalam Şübhəsiz ki, bir halda müəyyən yaxşılıq çətindir ", deyib. Bəzən bu ki, müşahidəçi maslahah menyengka, lakin bu, əslində hakim xeyrinə müəyyən etmək ahlu elmi edir. Onlar həmişə şəriət qanunları və virtues gətirmək olan ədalət və bashirah, dolu olunur. Buna görə də yaxşı bir şey istəyirsinizsə, bir ehtiyatlı mövqe böyük və ehtiraslar və sənətkarlıq çox ehtiyatlı olduğunu vermək üçün lazımdır. Lust tez-tez yaxşı axtarır bölünür ki, bir şey bəzəyəcək ki, bir çox insanların fooled. Təhlükə faydalarını daha ağır gelmek olsa. Sonra necə (ÜST imitasiya) və muqallid Qvardiya İranın nəzarət və maslahah olduğunu müəyyənləşdirmək olar? Bu heç bir məhkum ilə hüquq syar'i qarşı deen və pis münasibət doğru lovğa münasibət deyilmi? (P. 45)
Abdussalam O, həmçinin Şeyx Hamud bin Abdullah AT-Tuwajiri rahimaullah teklif dedi: Allah yenilməz qüvvət sahibi üçün vəz bir oyun daxil edin Bilin ki, Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam və Sünnə deyil, deyil, ilk dörd xəlifələrinə əl-Sünnə Mahdiyin edir.Ancaq bizim zaman yeni bir halda daxildir. (P. 45) And olsun ki, Allah yeni maddələrin xəbərdarlıq edib, onları rədd etmək üçün sifariş və "yeni işi pis və ağılsız olduğunu ona məlumat
[2]. Bu zaman tullantıları elementlərini ehtiva edir. Müsəlmanlar onun üçün hesabat keçiriləcək. O, həm də dünya və axirətdə onun faydaları ona geri ki, saxlamaq və almaq vaxt fayda, yenilməz qüvvət sahibi tərəfindən mübarək nə etiqad etmək tələb olunur. Əbu əl-Aslamy Barzah və hədis kimi, o, Allah 'Rəsulu deyib ki,
"Bu o deməkdir ki, o sərf nə üçün onun yaşı barədə soruşdular ki, qiyamət günü bir qulluqçu, həm də ayaqları hərəkət etməyin. o almaq olar onun əmlak, və nə o infakkan üçün. O, yığma nə üçün öz bədənində. [Tirmizi 2417 və menshahihkannya tərəfindən]
[3]. Ümumiyyətlə, oyun yalan idi. O gəlib baxmaq və ya cəlb diqqət onlara və ya hətta onlara güldürmək insanlar üçün bir təsir ola bilər.Bu fantastik hekayələr bir hissəsi. Güclü bir təhlükə ilə insanların gülmək üçün yalan şəxs üçün Allah Rəsulu heç bir təhlükə oldu.Peyğəmbər deyib ki, Haidah ibn Muawiyah 'anhu yəni,
"Bu o deməkdir ki, o bir nəfər ona Vay ona sonra vay gülmək ki, (danışıqlar) yalançı isə (vəz) danışmaq edənlərin vay halına." Hakim (I/46) tərəfindən [Hədis Həsən, Əhməd (V / 3-5) və Tirmizi (2315)]
"Həqiqətən, yalan və ya ciddi və ya zarafatyana doğru deyil", dedi: "And olsun ki, İbn Mas'ud bildirib ki, İslam bu hədisi Şeyx müşayiətLakin müsəlmanların düşmənçilik səbəb olan yalan və dien qadağan tehlikeye əlbəttə çətindir əgər. Lakin, günahkar bir insanın yalan da laughing olunur cinayətin syar'i direr ki cəzadır. [Majmu Fatawa (32/256)]
Bu hekayələr haqqında, bu alim "salaf hekayə və hekayə iclaslar nifrət idi. Onlar bütün xəbərdarlıq xəbərdarlıq və vasitələri müxtəlif ilə dastançı (bu dastançı) vuruşun. Kitab əl-Mudzakir Tadzkin wa wa AT-Adh-Dhikr İbn Əbi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (P. 26) təşkil edir. İbn Asim səhih bir sanad ki, Əli Allah ilə rəvayət edilmişdir; anhu Birisi naskh (şer aradan qaldırılması) və mansukh (Silindi) haqqında bilirsinizmi, o, deyib ki, mənə gördüm? Sonra o (bu dastançı) No ki, Əli sən həlak ki, Sən onları məhv etdin. [Əl-Mudzakir wa AT-Tadzkir o. 82]
İmam Malik, həqiqətən məsciddə hekayətlər nifrət edir. Onların bermajelis iştirak Mən təhlükəli idi. Heresy real hekayələr.
Səlim "İbn Ömər dedi," mənə almaq üçün səbəb olan heç bir amil (məscidin) sizin və dastançı istisna var məscidin həyata gələn bir adam görüşüb. "Dedi İmam Əhməd Man yalan olan dastançı və ən (yaxşı olmayan bir sual) xahiş biri olduğunu bildirib. Sonra onu (İmam Əhməd) xahiş etdi, siz onların iclaslar iştirak edirsiniz? Dedi, № [Əl-Bida wa Al-hazırda-Turtusyi Hawadits iş, səh 109-112 kitab alıntı]
[4]. Teatrın adı biridir: onun hərəkəti bir şəxs mimicked olan Al-Muhakkah. Peyğəmbər: "Mən, həqiqətən, kimsə bu kimi və bu kimi mənə həqiqətən təqlid kimi deyil", deyib ki, Aişə ki, bir şəxs mimicked olan hədis, belə ki, qadağan denonsasiya gəlmişdir.Səhih İmam Əhməd (6/136-206),-hazırda Tirmizi (2503) tərəfindən verilir.
Ilə [5] Hədis ki, haram olan polytheists və infidels belə Peyğəmbər sallallaahu sözləri kimi yayılmışdır bənzər 'alaihi wa sallam, Selisihilah yəhudilər və Nassara .. [İbn Hibban Taqrib (2186)], Berbedalah Müşriklərin ... [Müslim (259)], Berbedalah Zərdüşt insanlar .. ' [Müslim (260)]
[6]. Al-Hujaj Qawiyyah əl-Ala Anna Wasa'ilah Da'wah iş Taufiqiyyah Şeyx Abdulkərim bin Abdussallam bin Barjas adlı kitab nəşr edilmişdir. Yaxşı kitab müzakirəsi, biz kitab tersebt oxumaq məsləhət görürük.
Mənbə: http://almanhaj.or.id
[7]. Sonra mələk kim diserupai forma kimsə sözlərinə imitasiya deyildi və insanlar bir diseruapinya ki onun yolu və ya digər hərəkəti getmək yoxdur.
IləŞeyx Muhəmməd bin Saleh əl-Üseymin
SualŞeyx Muhəmməd bin Saleh əl-Üseymin soruşdular: musiqi və mahnılar qulaq asmaq üçün hüquqi nədir? Bu modabaz qadın var olan sabun opera izləmək üçün hüquqi nədir?
CavabMusiqi və nəğmə qulaq və o, şübhəsiz ki, Haram keharamannya edir. Bu əhli və mahnı ikiüzlülük xarakteri qəlbində çatacaq ki, saleh salaf rəvayət edilmişdir. Mahni faydalı olmayan sözləri daxildir. Allah Subhanahu wa Ta'ala edib.
"Hansı bildirir: və kişilər arasında (var) biliyi olmadan Allah yolundan azdırmaq (kişilər) üçün faydalı deyil və Allahın istehza yolu etmək sözlər istifadə edən insanlar alçaldıcı bir əzab vardır.". [Luqman: 6]
Bu ayənin şərhi İbn Mas'ud deyir: "Allah ilə mahnı demək olan başqa heç bir tanrı var".
Dostuna şərhi üç şərhlər vardır əsasən çünki bir sübut və təfsiri, şərh səviyyəli üç olur. Bu Quran ayə, hədis ilə Quran şərhi və izahat dostları ilə Quranda üçüncü şərhi ilə Quran şərhi. Hətta bəzi alimlər qanunun şərhi Dostuna Rafa (Peyğəmbər sallallaahu aid "alaihi wa sallam) var ki. Amma həqiqət dostlar Rafa, hüquqi şərh yoxdur, ancaq həqiqətən həqiqətə yaxın olanlardır.
Musiqi və hədis də Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam bir XƏBƏRDARLIQ soxmaq ki, mahnıları edib.
"Anlamına: zina, ipək, şərab və musiqi alətləri haqq qazandırmaq üçün mənim icma bir adam olacaq."
Belə ki, zina, şərab, ipək əsas və ipək istifadə edən bir insan və musiqi alətlərinin əsas verir. [Əbu Malik əl-Ash'ari və ya Əbu Amir əl-Ash'ari və hədis-dən hədis Buxari]
Buna əsaslanaraq mən musiqi dinləmək və musiqi qanunsuz təbiəti haqqında ki arqumentləri çox aydın və müəyyən olduğundan, onun halal mahnı və musiqi alətləri bəyan bir fikir ilə Aldanmayın qarşısını almaq üçün onun yoldaşları müsəlmanlar mənim qardaş məsləhəti yetirirəm. Sabun opera seyr heç bir qadın onu böhtan gətirib çıxara bilər, çünki qadağan qadınlara lured halda. Qadınlar və ya qadın yoxdur, baxmayaraq ki, ən sabun opera cəmiyyəti üçün bir təhlükə olduğu orta hər patron zərər, davranış və əxlaq baxımından, həm də, insanlara baxmaq deyil.
Onlar müsəlmanların Allah yaxşılaşdırılması, çünki mən, Allah bəlalara olan müsəlmanlar saxlamaq və müsəlmanların hökumət yaxşılaşdırılması üçün xahiş edirik. Allah daha yaxşı bilir.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Əl-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Qadın haqqında İndoneziya məsələ Fetva Fetva, yazıçı Amin bin Yəhya əl-Haq Darul Wazan Nəşriyyat kitab kopyalanır. Tərcümə Əmir Hamzah Fakhrudin]
İslam hüququ nasyid, nasyid
IləŞeyx Muhəmməd əl-Albani Nashiruddin
SualŞeyx Muhəmməd əl-Albani Nashiruddin suallar: Bir çox onlar "bir-nasheed Islamiyyah" adlanan müsəlman gənclər nasyid lentləri arasında yayılmasına. Necə məhz bu problem?
CavabBir-nasheed musiqi alətləri ilə müşayiət olunmur, onda mən tutulmuş, "əsasən etməz" demək asılı olmayaraq belə Allah Subhanahu wa Ta'ala, bu məxluq bertawassul başqa yardım tələb kimi Shari'ah digər pozulması, belə nasyid çox səhih bir hədisdə Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam tərəfindən tövsiyə edilir öyrənilməsi və Allah yenilməz qüvvət sahibi olan kitabda əks etdirən oxu müsəlman nəsli olur kimi, çox, bir vərdiş (-hapsedilmiş dinleme) kimi istifadə olunmamalıdır istədiyini danışdı.
"Anlamına: smarten ilə səs Quran oxumaq olmayan şəxslər, o, bizim qrup deyil." [Əl-Buxari hədis tarixi yoxdur. 5023 və müsəlman yoxdur. 232-234]
"Bu o deməkdir: Bu tələsik cavab bəzi qəbul əvvəl əl-Quran və baguskanlah səs onun yanına gəldi (əmək haqqı oxunuşlar) oxu və (axirətdə mükafatını) almaq gözləyin bilməz, sonra smarten ilə Quran oxumaq ona səs (mu) ".
Onlar nəsil, çünki bütün sonra, Allah 'anhum əhli haqqında müşahidə edən hər kəs, o, öz həyatlarını ildə annasyid-annasyid əldə edəcək həqiqətən və əyləncə istehsalı.
[Əl-Ashaalah, 17 səh. 70-71]
[Kitabın İslam və Əsrin Hədis Ekspertlər yenidən Şeyx əl-Albani Biography rahimahullah İslahatçı kopyalanır. Mübarək bin Mahfudh təsis Bamuallim LC, Reader Publishers İmam əş-Shafi'i]
Bu bağlamda-nasyid müğənnilər çəkinin və dövriyyəsi qadağan VƏ Alış Satış
IləŞeyx Saleh bin Fauzan əl-Fauzan
Müvafiq hesab olunur ki, bir şey ki, onlar İslam İslam nasheed adına olan gənc fəallar arasında ola-nasheed nasheed görkəmli xor bu lentlərin mövcudluğu, ancaq mahnı daxildir. Və bəzən nasyid Quran və dini sermons və lentlərin boyunca yarmarkaları satılır bir cazibədar səs ehtiva edir.
İslam mensyariatkan bizim üçün nasyid deyil çünki Penamanaan İslam, nasheed yanlış adlandırma tərəfindən nasheed. Lakin Quranı oxu, Allahın bizim zikr etmək mensyariatkan və faydalı elm öyrənmək. O cümlədən din nasheed (nou-hau) kimi məhz mütəxəssislər Sufi heresy, insanlar öz din kimi faydasız və oyunu kim edir. Din nasyid iştirak edərək birlikdə mahnı etmək, və (ibadət) Din hissəsi kimi chanting insanlarla tasyabbuh Nassara olsa da.
Beləliklə nasyid, nasyid, eləcə də onların məzmunu qadağan məzmun qorxun və böhtan coşğun ruh (az hesablanması) aparır olan, bu çirkin əlavə satılan və müsəlmanların arasında ədavət və toxumu səpmək üçün (müsəlman) məcburi. Bu nasyid yayılmışdır insanlar bəzən Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam poeziya onun yan eşitməmişik iddia etdi ki, o (bacarıq) bu həzz və müəyyən edilir.
Onun yan sallallaahu "alaihi wa sallam oynamışdır ki, şerləri xor oxuma cür tərəfindən ifa, nə də nasheed-Islami nasheed adlı deyil ki, o, qanun və tamtsil (ki, ərəb poeziyasının idi: Sonra cavabpermisalan), qəhrəmanlıq və alicənablıq xarakteri təyin.
Çünki mənasını tək şarkı olan dostları onu ehtiva edir. Gecə çalışan, bu cür bina (məscid) kimi kəskin sebagan iş zamanı poeziya oxuyan zaman Səfər (cihad). Belə ki, onlar nə xüsusi hallarda rebound (şer) və bacarıq üçündür, (kimi) bu göstərmək idi. Daha çox təhsil və təbliğat filialı kimi xidmət! Bu gün bir reallıq olduğu kimi, bu tələbə ditalqin (alarkən təlim) nasyid, nasyid, sonra nasyid, nasyid İslam olmaq bildirib. Bu din heresy bir aktdır. O sufi dini heresy mütəxəssislər idi. Onlar nasyid etmək olan olanlardır din hissəsi kimi tanınır nasyid.
Sonra fitnə hesab etməli, xəyanət deyil. Əvvəlcə bir az çirkinlik başlamış və tədricən çox çevrilmişdir, çünki bu zaman kemuculannya dərhal kökü deyil.
[Əl-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih əl-Fauzan]
Onun adı kitab-Salaf IN NO-nasyid müğənni İslam KITABI
Sual.Şeyx Saleh bin Fauzan əl-Fauzan soruşdu: O şeyx, İslam nasheed haqqında söhbət var. Buna imkan berfatwa var. Digərləri o əvəzinə lentləri və ifa idi. Necə görüntüleyebilirim?
CavabAdlandırılması doğru deyil. O, yeni adı. Yoxdur adlandırma olunur Salaf və Ahl-ul-elmi ki, onların rəy sayılır və kitab nasheed-Islami nasheed. Və sufilah nasyid, nasyid onların din kimi edir və bu onlar (mahnı) və "eyni" adlandırdıqları ki, məsləhət idi.
Bizim yaşında, bir çox inkişaf etməkdə olan qrupların və partiyaların, sonra onlar nasyid, nasyid Islami adlandırdığımız dəfə ruhu teşvik eden bir nasyid qrup var. Bu adlandırma doğru deyil. Və nasyid və insanlar arasında yayılan bu nasyid qəbul edilməməlidir. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Jurnalı Vol 1632, 7-11 Tarix-1416H]
[Əl-Furqan jurnal, Sayı 06 il IV kopyalanır. Publisher Lajnah Ma'had əl-Furqan Da'wah, Ünvan Maktabah Ma'had əl-Furqan, Gresik, Şərqi Java Srowo Sidayu]
Nasyid hüquqi və ya Musiqi Kİ İSLAM nəfəs
IləLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Elmi Ifta.
SualLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Elmi Ifta soruşdu: Biz mahnı və ya bu vaxt mövcud olan şəklində mahnıları qanunsuz təbiəti haqqında bilmək o tənbeh və ya gözlənilən faydalar içermiyor digər dedikləri sözləri var, çünki Biz onların ürəklərini biz vərdiş dəyişdirmək lazımdır ki, Allahın haqq işığında qıl olunur gənc müsəlmanlar isə.Buna görə də, ruh və rəğbət əlavə edə bilərsiniz ki, coşğun ruhu, rəğbət və s var İslam nəfəs olan mahnıları dinləməyə seçin.Müğənniləri və ya mahnıları nəfəs İslam İslam Preachers (Allah onlara güc verə bilər) tərəfindən zümzümə Quthub-Seyid-rahimahullah belə bir ton poeması "Brother" ifadə olunur ki, poeziya ayələri bir sıra. Mahnıları hüquq, həvəsləndirmə və rəğbət sözləri olan bu və ya mahnı İslam təsvir edən, son dəfə Preachers ilə uttered və onun auditoriyası dəvət etdiyi təmiz İslam nəfəs nədirİslam.
Bu nasheed mahnılar, və ya mahnı tambourines sağlam (zərb alətləri) müşayiət zaman İslam nəfəs dinləmək tamam mi? Mənim məhdud bilik boyunca, mən Peyğəmbər Shollallahu "alaihi wa sallam, dəf digər alətlər üçün heç bir ayrı bir alət isə müsəlmanlar toy ərəfəsində dəf çalmaq imkan verir ki, eşitdi? Şərhlər Xahiş edirik, Allah sizə təlimatları verə bilər.
CavabFetva agentliyi aşağıdakı kimi təsvir edir: Siz demək düzgün ki, qəbahət və orada heç bir yaxşılıq var, hətta dinləyici deyil dəvət edən şəhvət və cinsi cəlb edilməsi, tərifləmək edirlər sözlər, içerdiğinden formalı bu gün hakim qanunsuz olduğunu mahnılarıgözəl. Allah bizə yol diridlaiNya göstərə bilər. Bu, dini ruh və ghirah tutuşmak rəğbət doğurmaq, bütün formalarının özlərini penjauhan ki, hikmət, xəbərdarlıq və misal (İBRAH) var, çünki siz nasheed mahnılara və ya İslam nəfəs belə mahnı dinləmək sizin vərdiş dəyişə bilərsiniz mengeneler. Onun müraciəti itaət, Allah Subhanahu Wa Ta'ala məcbur Onun yolu ilə şəriət və cihad qorunması üçün onun müddəalarının itaətsizlik və pozulması dəyişdirmək üçün, müğənni və dinləyicinin nin kəs doğurmaq bilər.
Ancaq bu özü üçün bir nasyid məcburi olaraq və Allah (cihad) yolunda səfər etməzdən əvvəl bu cür toy, xilas kimi hhal lazım zaman yalnız müəyyən vaxtlarda görülən bir vərdiş kimi, onu, hadisələr və ya belə deyil . Bu müğənni də insanların heyecan deyil zaman yaxşı əməllər və ruh itirmək ruhu doğurmaq üçün ifa edə bilər. Da pis, sonra nasyid mahnıları Islami və ya qarşısını almaq və pis qarşısını almaq üçün ifa edilə bilər bunu idarə qəlbin zaman.
Allah və Peyğəmbərin hədis təcrübəsi xatırlayaraq, Quran okuyarak cəzasına ona gətirib ki, hər qarşısını almaq üçün daha yaxşı kimsə, şübhəsiz ki, daha təmiz və daha təmizdir qəlbin, həm də ki, gələcək Allahın sözü kimi, qaraciyər gücləndirmək və sakit etmək .
"Anlamına O, buna görə də onların Rəbbindən qorxanları dəri silkələmək, ən yaxşı söz (yəni) Tekrar tekrar oxşar Quran (ayələri keyfiyyəti) endirən, sonra sakit dəri və ürək olmaq Allah. Allahın təlimat xatırlamaq vaxt, kitab ilə, Allah dilədiyini leadeth. Allah yoldan kim, sonra ona göstəriş verilməsi heç kim yoxdur. " [Az-Zumar: 23]
Bir başqa ayədə Allah deyir.
"Anlamına. İman gətirənlər və qəlbləri Allahı zikr məmnun tapmaq istəyənlər Unutmayın, yalnız Allahı zikr ilə qəlbləri məmnun bulurum iman gətirib yenə onların xoşbəxtlik və yaxşı bir yer üçün yaxşı əməllər çıxış edənlər.". [Ar-Ra'd: 28-29]
Bu düşünmeden, öyrənmək və təcrübədən onların köməkçiləri kimi Quran və Sünnə menjadikah üçün dostları xüsusi idi. Bundan əlavə, onlar da bir nasyid, nasyid və onlar xəndək trenches qazma oxuyan kimi, onların ifa məscid inşa və onlar baş döyüş (cihad) kimi, ya da mahnı etmədən lazım olduğu digər hallarda var rəmzləri və ya şüarlar kimi deyil, yalnız mənəvi yardım kimi xidmət edəcək və onlara pengobar.
Bu zərb alətləri və digər çalğı alətləri nasyid müşayiət etmək üçün istifadə edilə bilməz halda, belə Peyğəmbər-Shollallaahu'alaihi-wa sallam və onun əshabının Bunu etməyən nasyid. Allah bizə düz yol göstərə bilər. Salamlarını və Məhəmməd və olsun ailə və dostlara həvalə edilə bilər.
[Fatawa Islamiyah, əl-Lajnah reklam Da'imah, 4/532-534]
[Kitab əl-Fatawa kül-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa əl-Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Əl-Haram əl-Xalid Bəstəkar Jurasiy, Sayı Fetva Fetva Latest İndoneziya, Dar ul Haq Publisher kopyalanır]
İSLAM HÜQUQ VƏ nasyid İslam komediya
IləŞeyx Dr Saleh bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan
Sual.Şeyx Dr Saleh bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan xahiş edilmişdir: nə İslam hüquq komediya və o dinamakn bu yay ərzində əyləncə mərkəzləri bəzi gənclər tərəfindən həyata keçirilir olan nasheed-Islami, nasheed nasheed?
CavabPlays [1], çünkü demək deyil.
Birinci: bu onlar ifaçı hərəkəti diqqət və xoşbəxt çünki tamaşaçılar [2] neglects (gülür) [3]. Tamaşanın adətən əyləncə üçün nəzərdə tutulur, belə ki, tamaşa edənlərin ihmal. Bu, bir tərəfdən edir.
İkinci: bəzən belə bir dost kimi müsəlman liderləri gələn taklit şəxslər. Bu onlar üçün kibir [4] sayılır, həm oyunçular hiss və ya deyil.Misal: kiçik uşaq və ya ruhanilər və ya dostlar imitasiya layiq olmayan biri. Bu olmamalıdır. Siz təqlid gələn kimsə varsa, yol, bu razı yoxdur istəyirəm gəzmək? Bu münasibət siz doğru condescension kimi təsnif edilir deyilmi? Insanların sangkaannya təqlid yaxşı demək olsa da. Lakin hər bir fərdi, onu zəlil etmək istəyən olacaq kimsə deyil.
Üçüncü: Bu, Fir'ona və Əbu Jahl kimi və ya onlara əlavə olaraq onların şəxsi təqlid infidels bəzi çox təhlükəlidir. O, küfr olan ehtimalla o kekufurannya mübahisə gedən bir nitq ilə danışır, ya nadanlıq necə dövlət izah etmək istəyirəm. Bu tasyabuh (Çoğaltma deyil). Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam müşriklərin və küfr [5] və ya taklit (xatırladan) şəxsiyyət və onun sözləri ilə tasyabuh qadağan etmişdir. Heç bir göstəriş, Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam deyil, əməlləri ilə salafu kül və müsəlmanlar rəhbərliyi var, çünki bu cür vəz qadağan. Bu modellər İslam xaricində bir oyun istisna olmaqla, məlum deyil. Vəz islam adı ilə bizə giriş və təbliğat vasitəsi kimi qəbul edilir. Da'wah vasitələri tauqifiyah (ittiba "), çünki bu, doğru deyil. Tamamilə Allah "alaihi wa sallam elçisi ilə götürülmüş və bu kimi bir yol ehtiyac yoxdur. [6]. Missiyasını hələ də müxtəlif olduğu dövr qalib gələcək. Bu charade model yoxdur. Bu yolla (teatr) bütün insan üçün xeyirxahlıq göstərmək deyil, və onu təsir edə bilməz gəldi. Zaman Bu yolla (skits) mənfi hallarda və heç bir faydalı olduğunu göstərir. Hətta təhlükəli şey var burada.
Hər kəs deyir ki, onda, sözsüz ki, bir uşaq mələk Adam şəklində bənzəyir.
Biz insanlar orijinal formada görmək mümkün deyil, çünki Mələklər, Adəm oğlu şəklində gəldi "dedi. Bu, insanlar üçün yaxşıdır. Bir mələk onların doğru forma gəlsə üçün, sonra insanlar onlara danışmaq və onları görmək bilməz insan şəklində istədikləri kimi səhnəyə çıxmaq demək deyil bənzəyir zaman. [7] Mələklər ola bilməz. Bu yaxşılaşdırmaq üçün bir insan mələk bənzəyir. Mələklər insan öz fərqli formada olduğundan. Adam onu bir insan yaratmaq üçün forma dəyişir necə. Hansı dəyişikliklərin idarə olunur?
[Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah bir-Al-Al-jadidah Manahij, İndoneziya Sayı yayınmalar Manhaj təbliğ silinen ki, kollektor materialları bin Əbu Camal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Medine Publishers, Translators Muhaimin kitab kopyalanır]__________Foote Qeyd[1]. Şeyx Bəkr Əbu Zaid kitabında AT-Tamtsil ki, bir oyun olması, ilkin qeyri-müsəlman ibadət forması verib. Tamaşanın əsas Yunanıstan kafir ibadət edən simvollar, rəmzlər hissəsi olduğunu ahlu elmi təsdiq. (Səhifə 18) En.
Şeyx əl-İslam günü rayanya o quş beyinli "(id asy-Sya'anin) adlanır onların bayram günü Nassara gördüyümüz işlər haqqında kitab əl-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / CET. Darul Hədis) bildirib : "Onlar zeytun yarpaqları və kimi bayram həyata gəlir, onlar Əl-Masih" Alaiahis Sallam haqqında nə sikapdemikian resembled düşündüm.Bu AT-Tamtsil ildə Şeyx Bəkr Əbu Zaid tərəfindən iqtibas edilmişdir. Şeyx Bəkr onun kitab bu barədə hinted. 27-28: "Siz artıq Tamaşanın ilk nəsil müsəlmanların tarixi (əsas) ilə heç bir əlaqəsi olduğunu bilirik. Bu öyrəndim, yəni 14h əsrin ən azı gözlənilməz gəlişi. Sonra əyləncə və teatr binalarının evlərinin yaradılması ilə salamladı, İslam bəndələrinin ən çox Nassara İslam məktəbləri oynayır aktyorlar bir qrup ibadət yerləri olan mütləq bağlayın.
[I (Əbu Abdillah) dedi: Məsələn, Müsəlman qardaşları "]
Bu anlamaq, onda kamillik dərəcəsi üçün ekspertlər qaldırılmış olan islam qaydaları və prinsipləri, bu yolla tələb və nəcib müqavimət bilirik. Bildiyimiz kimi, xeyriyyə bir xidmət kimi daxil edilə bilər və ya xüsusi olaraq daxil edilə bilər. Sonra namaz mənşəyi, o, Allah tərəfindən təyin edilir və yerli mənşə Allah qadağan etdiyi hallar istisna olmaqla qadağan olunmayan başqa müəyyən deyil. Ona görə də Islami ibadət yolu kimi keçirilən oyun və ya hətta oyun və əyləncə elementlərinə malik olan bir vərdiş və ya xüsusi bir hissəsi kimi deyil.
Teatr İslam Shari'a nəzərdə tutulmamış, o, yeni bir yol var. İslam ümumi təlimlərə hissəsi Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam, bizim (İslam) ilə işlər yeni məsələlər etmək istəyənlər danışdığı budur, işin islam-dan açıqdır sonra" rədd edib. O mənşəyi məlum olmuşdur, çünki Ona görə də, məhz İslam charade oyun sonra əlbəttə ki, heresy aktı hansı bir məktəb və ya kollec kampüste müşahidə olunub edir. Müsəlmanlar ərazi proposition syar'i əsasında müəyyən edilir çıxır ki, məsələ üçün təcrübə deyil.
Təcrübəsi Yunan və ahlu Nassara heresy bir kafir ibadət olduğundan, sonra İslam heç bir əsas mütləq deyil var. Belə ki, İslam bir yeni təcrübə və İslam hər bir yeni işi bir məsələ şəriət benzer bir heresy edir. İslam Shari'a əsasında müddət üçün uyğun adı "Teatr Bid'ah" deməkdir.
Oyun xüsusi kimi daxil edilərsə, o zaman Allah (kafir) düşmənləri bənzəyir. Biz onlara bənzəyir qadağan olunmasına baxmayaraq.Halda onlardan başqa məlum deyil idi.
Mən (Əbu Abdillah) "Şübhəsiz ki, dedi:" Teatr Islami, onlar deyilir kimi, yalnız üsulları dakwan və gənclərin təsir etmək yollarından biri kimi yay və məktəb-skolah zamanı əyləncə mərkəzi də var. Bu şəxsiyyət imtina bir oyun onlara edir. Allah tauqifiyah (ittiba) üçün da'wah və qaydada və metodu, sonra onu bir şey (tanrı) qəbul etmək üçün kimsə hüququ yoxdur, baxmayaraq ki. Mən təbliğ uzunluğu vasitələri müzakirə edəcək.
Demək olan insanlar varsa, təbliğ vasitələri Bilin mashalihul mursalah hissəsidir. Biz İslam əskiltmək qulluqçuları üçün bütün yaxşı nədir "dedi?
Aşağıdakı kimi cavab Şeyx ul-İslam ibn Teymiyyə təsviri var, sözlə, bütün şəriət (maslahah), hətta Allah yenilməz qüvvət sahibi, bizə sevinc və Deen təkmilləşmiş ki, yaxşı düzgün deyil. Beləliklə, biz bunu o sallallaahu "alaihi wa sallam bildirib edilmişdir artıq göy yaxın heç nə yoxdur. O təmiz şifer bizi tərk edib. Sonra o gecə soyuq günorta, ondan çəkindirmək etmədi lakin həlak olan insanların [kitab alıntı. Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala reklam Da'wah Şeyx Tauqifiyah iş Abdussallam bin o Barjas. 40]
Mən (Əbu Abdillah) müxtəlif küfr, günah və itaətsizlik bir çox syar'i yol ilə əl-Haq üçün etiraf və o olmalıdır ", deyib. Nə bir vaiz şəxsiyyəti "olan bir yol axtarır ki? Şəxsiyyəti "olan nə həqiqətən bütün Bundan sonra artıq Allahın təbliğat məqsədləri əldə etmək üçün kifayət idi.Hansı ahlu tövbə günahkar və təlimatlara itirmiş o edir. Bu Preachers onun üçün yer sil təbliğ edək zaman bu barədə əhli özləri paving vasitəsilə Allah. Həqiqətən, onlar elm geri. İbn Mas'ud 'Həqiqətən bir yeni işi yaratmaq və yeni halda yeni bir işi görsələr, birinci halda (Peyğəmbər və onun əshabının) ilə qalmaq əsasında olmalıdır, o, sizin üçün təşkil olunacaq ", deyib. İbn Mas'ud də, artıq qarşı ehtiyatla berdalam qarşı dərinliklərində siz ehtiyatla, heresy qarşı ehtiyatlı olun və siz ilk nəsil ilə qalmaq lazımdır "dedi [kitabın təsdiqlənir.: Ala əl-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila reklam Da'wah Şeyx Tauqifiyah iş Abdussallam bin o Barjas. 43]
Şeyx Abdussalam Şübhəsiz ki, bir halda müəyyən yaxşılıq çətindir ", deyib. Bəzən bu ki, müşahidəçi maslahah menyengka, lakin bu, əslində hakim xeyrinə müəyyən etmək ahlu elmi edir. Onlar həmişə şəriət qanunları və virtues gətirmək olan ədalət və bashirah, dolu olunur. Buna görə də yaxşı bir şey istəyirsinizsə, bir ehtiyatlı mövqe böyük və ehtiraslar və sənətkarlıq çox ehtiyatlı olduğunu vermək üçün lazımdır. Lust tez-tez yaxşı axtarır bölünür ki, bir şey bəzəyəcək ki, bir çox insanların fooled. Təhlükə faydalarını daha ağır gelmek olsa. Sonra necə (ÜST imitasiya) və muqallid Qvardiya İranın nəzarət və maslahah olduğunu müəyyənləşdirmək olar? Bu heç bir məhkum ilə hüquq syar'i qarşı deen və pis münasibət doğru lovğa münasibət deyilmi? (P. 45)
Abdussalam O, həmçinin Şeyx Hamud bin Abdullah AT-Tuwajiri rahimaullah teklif dedi: Allah yenilməz qüvvət sahibi üçün vəz bir oyun daxil edin Bilin ki, Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam və Sünnə deyil, deyil, ilk dörd xəlifələrinə əl-Sünnə Mahdiyin edir.Ancaq bizim zaman yeni bir halda daxildir. (P. 45) And olsun ki, Allah yeni maddələrin xəbərdarlıq edib, onları rədd etmək üçün sifariş və "yeni işi pis və ağılsız olduğunu ona məlumat
[2]. Bu zaman tullantıları elementlərini ehtiva edir. Müsəlmanlar onun üçün hesabat keçiriləcək. O, həm də dünya və axirətdə onun faydaları ona geri ki, saxlamaq və almaq vaxt fayda, yenilməz qüvvət sahibi tərəfindən mübarək nə etiqad etmək tələb olunur. Əbu əl-Aslamy Barzah və hədis kimi, o, Allah 'Rəsulu deyib ki,
"Bu o deməkdir ki, o sərf nə üçün onun yaşı barədə soruşdular ki, qiyamət günü bir qulluqçu, həm də ayaqları hərəkət etməyin. o almaq olar onun əmlak, və nə o infakkan üçün. O, yığma nə üçün öz bədənində. [Tirmizi 2417 və menshahihkannya tərəfindən]
[3]. Ümumiyyətlə, oyun yalan idi. O gəlib baxmaq və ya cəlb diqqət onlara və ya hətta onlara güldürmək insanlar üçün bir təsir ola bilər.Bu fantastik hekayələr bir hissəsi. Güclü bir təhlükə ilə insanların gülmək üçün yalan şəxs üçün Allah Rəsulu heç bir təhlükə oldu.Peyğəmbər deyib ki, Haidah ibn Muawiyah 'anhu yəni,
"Bu o deməkdir ki, o bir nəfər ona Vay ona sonra vay gülmək ki, (danışıqlar) yalançı isə (vəz) danışmaq edənlərin vay halına." Hakim (I/46) tərəfindən [Hədis Həsən, Əhməd (V / 3-5) və Tirmizi (2315)]
"Həqiqətən, yalan və ya ciddi və ya zarafatyana doğru deyil", dedi: "And olsun ki, İbn Mas'ud bildirib ki, İslam bu hədisi Şeyx müşayiətLakin müsəlmanların düşmənçilik səbəb olan yalan və dien qadağan tehlikeye əlbəttə çətindir əgər. Lakin, günahkar bir insanın yalan da laughing olunur cinayətin syar'i direr ki cəzadır. [Majmu Fatawa (32/256)]
Bu hekayələr haqqında, bu alim "salaf hekayə və hekayə iclaslar nifrət idi. Onlar bütün xəbərdarlıq xəbərdarlıq və vasitələri müxtəlif ilə dastançı (bu dastançı) vuruşun. Kitab əl-Mudzakir Tadzkin wa wa AT-Adh-Dhikr İbn Əbi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (P. 26) təşkil edir. İbn Asim səhih bir sanad ki, Əli Allah ilə rəvayət edilmişdir; anhu Birisi naskh (şer aradan qaldırılması) və mansukh (Silindi) haqqında bilirsinizmi, o, deyib ki, mənə gördüm? Sonra o (bu dastançı) No ki, Əli sən həlak ki, Sən onları məhv etdin. [Əl-Mudzakir wa AT-Tadzkir o. 82]
İmam Malik, həqiqətən məsciddə hekayətlər nifrət edir. Onların bermajelis iştirak Mən təhlükəli idi. Heresy real hekayələr.
Səlim "İbn Ömər dedi," mənə almaq üçün səbəb olan heç bir amil (məscidin) sizin və dastançı istisna var məscidin həyata gələn bir adam görüşüb. "Dedi İmam Əhməd Man yalan olan dastançı və ən (yaxşı olmayan bir sual) xahiş biri olduğunu bildirib. Sonra onu (İmam Əhməd) xahiş etdi, siz onların iclaslar iştirak edirsiniz? Dedi, № [Əl-Bida wa Al-hazırda-Turtusyi Hawadits iş, səh 109-112 kitab alıntı]
[4]. Teatrın adı biridir: onun hərəkəti bir şəxs mimicked olan Al-Muhakkah. Peyğəmbər: "Mən, həqiqətən, kimsə bu kimi və bu kimi mənə həqiqətən təqlid kimi deyil", deyib ki, Aişə ki, bir şəxs mimicked olan hədis, belə ki, qadağan denonsasiya gəlmişdir.Səhih İmam Əhməd (6/136-206),-hazırda Tirmizi (2503) tərəfindən verilir.
Ilə [5] Hədis ki, haram olan polytheists və infidels belə Peyğəmbər sallallaahu sözləri kimi yayılmışdır bənzər 'alaihi wa sallam, Selisihilah yəhudilər və Nassara .. [İbn Hibban Taqrib (2186)], Berbedalah Müşriklərin ... [Müslim (259)], Berbedalah Zərdüşt insanlar .. ' [Müslim (260)]
[6]. Al-Hujaj Qawiyyah əl-Ala Anna Wasa'ilah Da'wah iş Taufiqiyyah Şeyx Abdulkərim bin Abdussallam bin Barjas adlı kitab nəşr edilmişdir. Yaxşı kitab müzakirəsi, biz kitab tersebt oxumaq məsləhət görürük.
Mənbə: http://almanhaj.or.id
[7]. Sonra mələk kim diserupai forma kimsə sözlərinə imitasiya deyildi və insanlar bir diseruapinya ki onun yolu və ya digər hərəkəti getmək yoxdur.
No comments:
Post a Comment