Demontimi Transportuesit Kebid'ahan dhe punëve diversitetit One Shkencës (kategoria e bidatit në Islam)
Alejhi Profetit Muhamed alejhi ue selem ka shpjeguar, se Allahu xhele shanuhu i ka krijuar klerin pas vdekjes së profetëve dhe apostujve.
Ata burra prin humbur me udhëzimet dhe të bëjnë ata të shohin të vërtetën e fesë së vërtetë të Perëndisë. Sa njerëz të cilët ndihmuan me të mësimdhënies dhe të luftës për propagandën e tyre.
Do të doja që ndikimi i tyre në shoqërinë dhe njerëzit. Kështu detyra e mbartësit dijetarëve të shkencës. Ata duhet të mbajnë fenë e Islamit dhe myslimanëve nga e gjithë shirk, kebid'ahan dhe mosbindjes.Ata mbajnë atë nga dezintegrimi dhe shfarosja e këtyre gjërave.Por çfarë bënë ata marrin? Censure, dënimi i terrorizmit, dhe shumë vijnë dhe shkojnë. Ata u dënuan si njerëz përçarëse, të dallimeve mprehje në garë, shpifëse dhe një numër të akuzave të tjera.
Kjo është e gjitha rreziqet, nga mbartësit detyrë të dijes që ata të fituara. Ata vazhdojnë të kryejnë detyrën e ruajtjes së këtyre feve dhe njerëzit e ndarjes dhe shkatërrimit, me dashuri të përkushtuar për këta njerëz që jetojnë nën mbrojtje. Ata ndalojnë heretik dhe armikun e Zotit nga aktivitetet e ndryshojnë bindje dhe braktisje njerëzve, me mirësi beramar nahi padrejtë, dhe të ftojë njerëzit të qëndrojnë larg nga të gjitha kesyirikan bertauhid, kebid'ahan dhe mosbindje.
Bidat rreth namazit Tarawih
Lutja Tarawih shpejt, si një pecking pule në ushqim. Shumica e imamëve mungonte sens të përbashkët dhe besimin njohuri të mira.Ajo ishte e dukshme nga sa për t'u lutur.
Se pothuajse të gjithë e namazit është bërë, të ngjashme me lutjet e njerëzve që janë të zotët, sidomos kur namazi tarawih. Ata kryejnë 23 rekate u lut në vetëm 20 minuta, me Duha Ala e recituar Suren Al apo edh.
Sipas të gjitha shkollat, lutjet nuk duhet të jetë si kjo, sepse ai është një lutjet hipokrit, si fjalët e tij: ". Dhe ata, kur u ngrit për t'u falur, ata qëndrojnë me përtaci Ata synojnë" Riya në prani të njerëzve dhe nuk e përmend Perëndinë, por vetëm shumë pak ".
Forma dhe mënyra tarawih lutje si kjo, në mënyrë të qartë në kundërshtim me lem selam mënyrë lutje tarawih Profetit alejhi selam, shokët dhe të Selefëve. Alejhi i-lAllahu alejhi ue sel-lem ka thënë. "Dhe Hold sunnahku dhe Sunnetin nga katër kalifëve që i dha udhëzimet, dhe gigitlah mbajnë atë me dhëmbët tuaj.
Kujdes nga çështjet e reja (bidat), sepse secili rast i ri është një risi dhe çdo risi është gabuar ".
Dhe alejhi së Profetit sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem ka thënë. "Lutuni ju të gjithë si ju shihni mua të falem".
Bëj fije-fije fije Ehlul bidat me të kuqe ndërmjet jehudëve dhe të Nassara
Rreth bisedimeve rreth Ehl-ul-bidatit, në fakt na tërheq për të shqyrtuar ideologjinë e popullit e historisë së mëparshme, kështu që ne mund të foto ato transparente në të gjitha aspektet e jetës.
Një person ndonjëherë pa vetëdije, kanë qenë të mbyllur në atmosferën e mendimit apo karakter. Prandaj, ne duhet të shohim për një moment për të gjitha ins dhe largimet e tyre nuk preken nga mishrat e kalbur.
Me sa duket, këshilla e Umerit halifit vlen të përmendet. Ai është anhu Allahut "njëherë tha:" Unë mësova të keqen (e keqe) që të mos zbatohet, por mburoja vetë. Ata që nuk e di natyrën e së keqes, atëherë ai do të bie në të ".
Hebrenjtë dhe Nassara, dy njerëz të së kaluarës që mund të ndërtojnë një civilizim dhe sundojnë botën. Kështu që pak a shumë do të jetë qendra e njerëzve të tjerë. Profeti ka mensiyalir, ndjekësit më të do të ndjekin Sunetin simbolit jetese) ata janë në kuptimin më të gjerë.
Profeti tha: Ju djema jeni me të vërtetë do të ndjekin e (mënyrë jetese) njerëzit Sunneti para jush, të gjërë, të kubit mbulese nga sedepa pas gjatësinë e krahut. Deri kur ata hynë në gropë shumë hardhucë, ju do të ndjekë. Sahabët pyetën: "Kush janë ata oi Dërguar i Allahut? A hebrenjtë dhe Nassara? Ai tha, "Kush tjetër në qoftë se (jo ata)"
Demontimi Kebid'ahan dhe një diversitetit task bartësin e Shkencës
Profeti salallahu alejhi ue selem ka shpjeguar, se Allahu xhele shanuhu i ka krijuar klerin pas vdekjes së profetëve dhe apostujve.
Ata burra prin humbur me udhëzimet dhe të bëjnë ata të shohin të vërtetën e fesë së vërtetë të Perëndisë. Sa njerëz të cilët ndihmuan me të mësimdhënies dhe të luftës për propagandën e tyre. Do të doja që ndikimi i tyre në shoqërinë dhe njerëzit.
Kështu detyra e mbartësit dijetarëve të shkencës. Ata duhet të mbajnë fenë e Islamit dhe myslimanëve nga e gjithë shirk, kebid'ahan dhe mosbindjes.
Ata mbajnë atë nga dezintegrimi dhe shfarosja e këtyre gjërave.Por çfarë bënë ata marrin? Censure, dënimi i terrorizmit, dhe shumë vijnë dhe shkojnë.
Ata u dënuan si njerëz përçarëse, të dallimeve mprehje në garë, shpifëse dhe një numër të akuzave të tjera. Kjo është e gjitha rreziqet, nga mbartësit detyrë të dijes që ata të fituara. Ata vazhdojnë të kryejnë detyrën e ruajtjes së këtyre feve dhe njerëzit e ndarjes dhe shkatërrimit, me dashuri të përkushtuar për këta njerëz që jetojnë nën mbrojtje.
Ata ndalojnë heretik dhe armikun e Zotit nga aktivitetet e ndryshojnë bindje dhe braktisje njerëzve, me mirësi beramar nahi padrejtë, dhe të ftojë njerëzit të qëndrojnë larg nga të gjitha kesyirikan bertauhid, kebid'ahan dhe mosbindje.
Lidhur me herezinë e herezi të Qira'ah
Fitne (gabim: gabim) për të imituar zërat e 'qaari (njerëzit që lexojnë Kur'anin) dhe praktikuar në xhami, në praninë e Perëndisë është një çështje e cila konsiderohet heretik (shtesë) në çështjet e adhurimit për të lexuar Kuranin.
Në fakt është një çështje që është e kuptueshme se ajo imiton zërin e qaari 'e cila ose mund të bëhet në kohën e sallallahu alejhi lem selam selam dhe shokët e tij në kohën e anhum Allahut, por i njohur jo në mesin e atyre që bertaqaarub (adhurim) ndaj Zotit duke imituar imitojë zërin e lem selam e sallallahu alejhi selam.
Pra, nga këtu theksohet se akti nuk ishte 'masyru (disyari'atkan / mësohet), si dhe një qëndrim për të bërë atë deri në çështjen e adhurimit.
Megjithatë, sipas Personaliteti Kaedës "që çdo rast i adhurimit është bidat diada shpikje dhe të gjitha risitë janë devijim. Kjo është, në kohën tonë, që e bën shumë jostling njerëz u mblodhën rreth xhamive që priftërinjtë kanë një parim sa më sipër (duke imituar zërin e njohur të qaari ').Kështu që shumë njerëz gjatë muajit të Ramazanit janë të udhëtojnë nga një vend në tjetrin me qëllim të lutjes tarawih në një xhami që priftërinjtë kanë një "zë të mirë".
Mundohuni të mbani në mend kjo është e mirë, se si shkilet mbi ta Sunetin e Profetit në lidhje me ndalimin e "udhëtoi me qëllim (për një të kuqe lavdëruar) përveç për tre xhamitë Xhamia Haram, Xhamia e Pejgamberit dhe Xhami el-Aksa"
Warning ditëlindjen e Profetit salallahu alejhi ue selam Sipas Sheriatit islamik
Paralajmërimet Lindja e lem selam e sallallahu alejhi selam është herezi e keqbërje. Ndër të parët që do ta mbajë atë është Ubaid e Banit el-Kade i cili e quajti veten nga Fatimids në shekullin e 4-AH.Ata ia atribuojnë veten për djalin e anhu 'Ali bin Abi Talibi Allahut.Në fakt ata janë iniciator i rrjedhjes së psikoterapisë. Paraardhësit e tyre, janë të njohur Dishani Ibn el-Kade, bashkëthemelues rrjedhin Bathiniyah në Irak.
Dijetarët e ummetit, të udhëheqësit, dhe eprorët e tij dëshmoi se ata ishin hipokritë zindiq, e cila u shfaq për të fshehur pabesi dhe Islamin.
Nëse ka njerëz të cilët dëshmuan se ata ishin besimtarë, atëherë ai dëshmoi për diçka që nuk është i njohur, sepse nuk ka asgjë që tregon besimin e tyre, në gjëra të kundërtën e shumta që tregojnë hipokrizinë dhe kezindikan ato.
Dashuria e-lAllahu alejhi alejhi ve sel-lem nuk ishte për të presë evenimentet festim të tillë ditëlindjen, por për t'iu bindur urdhrave të tij, duke konfirmuar të gjitha dikabarkannya e, larg nga çdo gjë që është e ndaluar dhe diperingatkannya, dhe nuk adhuroni përveç Allahut Plotfuqishëm me sheriati i tij ' atkan.
Por në fund të fund të Ekspertëve bidatit
Heretik janë të ndaluara nga pirë një kafshatë të shijshme e ujit nga dora e lem telaganya Profeti sallallahu 'ue selam dhe nga i cili liqen ishte i bardhë se bora dhe të ëmbël se mjalta.Atëherë me të vërtetë ka qenë e vërtetë nga hadithi i Enes Allahut anhu tha: Rasulullah sallallahu 'alejhi ue selam alejhi ka thënë: "Është me të vërtetë një popull të Umetit tim do të refuzohet nga liqeni si një deve të huaj është refuzuar (nga turma e deve)", atëherë unë them: "Ya Allah Kjo është populli im, "tha pastaj:" Vërtet ju nuk e dini se çfarë ata ishin shpikur pas teje ".
Pra, kjo është që ekspertët përfundimtare risi pajtimin si në të kaluarën apo të tashmen, (Allahu na mbroftë nga vdekja anësore kardiovaskulare si fundin e tyre). Pra, nëse ata janë të vetëdijshëm nga ekspertë herezi në çdo moshë dhe vendin e tyre përsëri në vendin e keqe?
Midis tradicionale dhe Adhurimi
Kjo është një shumë i rëndësishëm nën-studim që hedh poshtë nocionin sipërfaqësore e arsyes dhe njohuri risi, ose praktikës në qoftë se ata e bëjnë të sfiduar dhe kritikuar, ata mendonin se ishin duke bërë mirë, ata u përgjigj: "Kjo është herezi! Nëse është kështu, herezi makinë, energji elektrike herezi, dhe orë për herezi! "
Disa njerëz që marrin pak e shkencës së jurisprudencës nganjëherë ndjehen të zgjuar se klerikët suni dhe atyre që ndjekin Sunetin duke thënë për ta si një mohim i qortimit ata që thonë se bamirëse e re që ai e bëri atë, ndërsa ai u deklarua heretik se "origjina e të gjitha gjërat janë të mundshme". Shprehjet e tilla nuk vijnë prej tyre, por për shkak të injorancës në lidhje me dallimin midis rregullave dhe praktikave zakonore.
Herezi dhe synimet e mira
Kur shumica e njerëzve e herezi, ata diskutonin se veprat e tyre bëhet me qëllime të mira, nuk ka për qëllim kundër Sheriatit, nuk kishte mendjen për fenë e saktë, dhe nuk ka në mëlçi për herezi!Edhe disa prej atyre postulatit nga hadithin e lem selam e sallallahu alejhi selam. "Sigurisht gjithë bamirësia varet nga qëllimi".
Për të zgjeruar shtrirjen e rrugën e tyre për të përfunduar të vërtetën e propozim dhe disa nga arsyet që ata e vënë atë, ne kemi vërejtur se detyra e një musliman i cili dëshiron të dijë të vërtetën që erdhi tek ai dhe i dashur për të praktikuar atë nuk lejohet që të përdorin një pjesë të hadithit argumentet duke lënë një pjesë të saj.
Por ajo që ai duhet të bëni është vënë re të gjitha argumentet ligjore në përgjithësi deri më afër të vërtetës dhe shumë gabime.Pra, çfarë të bëni nëse ai ishte në mesin e atyre që kanë ekspertizë në argumentet përmbyllëse.
Çdo drejtuese Në Ferr
Fraza është sigurisht e vërtetë që mbajti alejhi e Profetit sallallahu alejhi ue selam që tingëllon absurde në mendjet e shumë njerëzve, kur ata janë të ekspozuar ndaj tij kur bën ose për herezi. Ku dikush u përgjigj me pakënaqësi: "A është kjo për shkak të kësaj risi pak se unë jam në ferr?"
Për të sqaruar këtë çështje dhe përgjigjet ndaj këtyre kemusykilan mund të shohim nga dy pika si më poshtë. Së pari: Një e besimit themelor të Ehlus Suneh uel Xhematit është, "Ne nuk e vënë dikush nga drejtimi ekspert të qiellit ose në ferr". Së dyti: Kjo Ibn Tejmije në Fatawanya (IV/484) ka thënë: "Për shkak të kërcënimit të teksteve formë të përbashkët, atëherë ne nuk e deklarojnë atë që njerëzit të caktuara që ai ishte në mesin e banorëve të Xhehennemit.
Për bidatit arsyet
Në të vërtetë forma e gabimit që çoi në shfaqjen e risi është për shkak të injorancës së, pozitë Sunetit kijasi dhe pozitë, edhe për stilin e gjuhës arabe.
Injoranca e injorancës në lidhje me hadithe përfshijnë hadithit sahih dhe marrëzinë e përdorimit hadithe në përcaktimin e ligjit islamik.
Kur ish-nënkupton humbjen e ligjit, edhe pse baza e saj ligjore është hadithi, ndikimi i dytë nuk është i veshur hadithet autentike dhe jo të udhëhiqen prej tij, dhe madje edhe zëvendësuar pozitën e tij me argumente që nuk janë të justifikuara në Sheriatit.
Ndërsa mosnjohja e ligjit islamik në përcaktimin e kijasi është gjeneratë e juristëve të cilët bëjnë një të përcaktojë kijasi Khalefët në çështjet e adhurimit fetar dhe të përcaktojë atë në atë që nuk gjendet në hadithin e të bamirësisë, por shumë nevojë për të praktikuar atë dhe askush nuk të ndaluar atë.
Midis herezi dhe herezi Ahlu
Çdo studim është për të kuptuar të kaluarën, ai duhet ta dijë qartë dallimin në mes të fjalëve tona në lidhje me një problem të ri, përkatësisht "Është herezi", dhe ligjin tonë për perlakunya se ai "Ahlu herezi"! Sepse ligji mbi bamirësi re se ai ishte një heretik, është ligji i aplikueshëm në bazë të parimeve shkencore dhe dispozitat e shkencës së Usul, të cilat lindin nga studimi dhe zbatimin e ligjit në një. Të qartë dhe të prekshme
Të heretik janë kaq të mund të jetë ai një muxhtehid, siç u përmend tashmë. Ixhtihadin pastaj sikur nuk mund të thuhet se fajtor si një herezi. Dhe kjo mund të jetë heretik që mohonin atij kapak memec-si-injorancës ahlu si herezi, por ai mëkatuar melalaikannya të kërkojë dituri, përveç nëse dëshiron Allahu. Ndoshta ka edhe pengesa që e pengojnë njerëzit të cilët bien pre e të herezisë si herezi ahlu.
Ehlul mënyrë bidat të argumentuar
Secili (grupi) që devijojnë nga Suneti, por ai predikoi për të zbatuar Sunetin, duhet të jetë takalluf (forca veten) duke kërkuar për argumente për të justifikuar veprimet e tij (devijim) atyre.
Sepse, në qoftë se ata nuk e bëjmë atë, (veprimet e tyre) mënjanë Suneti vetë ka mohuar këto akuza. Çdo herezi shkelësi mes muslimanëve është pohuar se ai është një ndjekës i Sunetit, ndryshe nga firqah tjetër firqah-menyelisihinya-vetëm se nuk kishte arritur akoma në shkallën e të kuptuarit e Sunetit si një e tërë.
Kjo është ndoshta për shkak se ajo nuk është kuptimi i tyre i fjalëve arabe dhe të mos kuptojnë qëllimet që përmbahen në Sunet. Apo, ndoshta edhe për shkak se ajo është kuptimi i tyre në aspektin e njohurive të parimeve të Usul.
Detyrueshëm di herezi dhe paralajmëroi
Monoteizmi nuk është i njohur me përjashtim të qëndrojnë larg nga kundërshtari i tij, që është shirk, dhe besim nuk do të realizohet keculi për të qëndruar larg nga kundërshtari i tij, e cila është kufr, atëherë e vërteta nuk do të merret përveç duke respektuar gabim.Dhe se kjo është plotësisht e njëjtë si "Suneti".Pastaj të kuptuarit e Sunetit nuk do të jetë i qartë dhe shenjat nuk do të shpjegohet përveçse duke e ditur kundërshtarin thotë ai, është "herezi". Dhe vërtet, e tillë u kërkohet nga lem selam e sallallahu alejhi selam në thënien e Tij. "
Vërtet më e mirë e fjalës është Libri i Allahut (Kur'ani), dhe më e mirë e udhëzim është udhëzimi i lem selam Profetit Muhamed alejhi selam, dhe si e keqe si rastin më të keq është se gjëra të reja, dhe çdo e re është një risi , dhe çdo herezi në zjarr "
Kush Dallimi Format e herezi?
Dije se rëndësia e gjuhës është: "një mënyrë ose në rrugë". Dhe nuk ka dyshim se ata që ndjekin rrugën e jetës dhe mënyrën e-lAllahu alejhi ue alejhi ue selam dhe shokët e tij janë një grup i Ehlus Sunetit. Sepse në atë ditë nuk kanë ndodhur herezi.
Në të vërtetë shumëllojshmëri të gjëra të formave të reja dhe të tjera të risi është pas kohës së lem selam e sallallahu alejhi selam dhe shokët e tij.
Mbi këtë bazë, nuk është e të gjithë ata që lexojnë, dëgjojnë një ligjëratë ose të shqyrtojë një çështje e disa librave mund të tregojë diferencën midis herezisë dhe heretikeve nuk është e thjeshtë dhe e lehtë.
Por, për njerëzit që duan të bëjnë dallimin midis herezisë dhe heretikeve nuk janë për të kuptuar dy gjëra. Së pari: Di sirah Dërguarin e Allahut wa lem lem-Sunetit dhe Sunnetin. E dyta: e di bazat e herezi shkencore.
A Tasbeh bidat?
Prandaj, duke përdorur dorën e djathtë për të numëruar rruaza numrin më të zakonshme se duke përdorur dorën e majtë, kjo është zbatimi ndjekin Sunetin dhe ka vënë një përparësi në të djathtë. € ~ salallahu Profeti alejhi ve sel-lem shumë të lumtur vënë këtë të drejtë në të veshur sandale, dhe të fillojë hapat në pastrimin, si dhe gjëra të tjera. Kështu, himnin, duke përdorur tasbeh nuk konsiderohen herezi në fe, sepse kjo është një risi e ndaluar është një risi në çështjet fetare, ndërsa himni është vetëm duke përdorur ndërmjetësit tasbeh për të llogaritur numrin e saktë.
Pra, vetëm një ndërmjetës që marjuh. Megjithatë, gjatë numrat kryesore rruaza numërimit duke përdorur gishtat.
Përgatitja e ushqimit ligjor Në shtator Njëzet e shtatë të Rexheb, të Shaban, dhe Dita e Ashures Nisyfu
Ramazani njëzet e shtatë sonte muaj sa më shumë njerëz mendonin natë në të cilën Profeti salallahu alejhi ue selem në mi'rajkan nga Perëndia.
Kjo është e gjitha historikisht e pabazë. Secila prej tyre është gënjeshtër e pabazë, dhe të gjitha janë të bazuara në baatil është gënjeshtër. Edhe pse ngjarje të tilla kanë ndodhur në natën e njëzet e shtatë, kështu që ende nuk duhet të jetë për ne për ta bërë atë një festë ose një formë e adhurimit, sepse ajo kurrë nuk u krijua nga sallallahu Profeti selam alejhi ue sel-dhe shoqëruesit e tij, por ato janë qenie njerëzore që i pëlqen shumica që duhet të ndiqni Suneti dhe zbatimi syari'atnya.Si gjasa është e lejueshme për ne që të krijojë atë që kurrë nuk ka qenë atje në kohën e Profetit salallahu alejhi ue selem dhe shokët në atë kohë?
Dita e lindjes Festimi i fjalës Ditëlindja profetit] e Profetit
Në kushtet e Sheriatit, festim nuk ishte atje fillimisht. Në qoftë se kjo përfshin Sheriatin e Zotit, e lem selam e sallallahu alejhi selam e ka bërë atë dhe i kishte thënë popullit të tij, dhe nëse ai e bëri atë dhe do të mbajë atë, me siguri kjo do të mbahet Sheriatin, sepse Allahu xhele shanuhu ka thënë.
"S'ka dyshim se ne që humbasin Kuranin dhe Ne gjithsesi jemi mbrojtës të tij". Për shkak se ajo nuk është rasti, atëherë dihet se festimi nuk ishte feja e All-llahut, dhe nëse jo nga feja e All-llahut, atëherë ne nuk duhet të adhurojmë me Allahut subhanehu ue dhe afrohemi më pranë Tij me të.
Lidhja bidat Dhe Benefit mursalah
Herezi kanë tipare të veçanta që është diçka që ka për qëllim që nga fillimi nga keqbërës. Ata janë-zakonisht-taqarrub me Zotin duke praktikuar herezi dhe ata nuk largohen nga ajo. Shumë e largët mundësi-për-risi ekspert për të eliminuar vepra, sepse ata e konsiderojnë heretik për të fituar mbi të gjithë ata që e kundërshtojnë atë.
Ndërsa mashlahat musrshalah nuk është qëllimi i të dyja parë dhe rënies në kuadër të objekteve mbështetëse simbolit wasa'il), sepse kjo është në të vërtetë mashlahat murshalah është përshkruar si një mjet për mbështetje në realizimin e objektivave të sheriatit ekzistuese Sheriatit.
Si dëshmi e kësaj, mashlahat murshalah mund të bien kur të përballen me mafsadah (dëmi) është më i madh.
Dallimet Mes anën e herezisë me ves
Dallimet Mes anën e herezisë me ves, të tilla si: ndalimi bazë të argumenteve të pamoralshme zakonisht të veçanta, edhe teksti i shpalljes (Kur'ani, Suneti), ose 'ixhmaja apo kijasi. Në kontrast me herezi, që baza e ndalimit të saj, argumentet janë të zakonisht të përbashkët dhe fjalët e Profetit, si dhe mbulimit maqaashidusysyarii'ah s Gallery Kullu bid'atin dhalaalah '(çdo herezi eshte herezi).
Herezi ndeshje gjëra disyari'atkan, sepse ajo ishte e bazuar dhe herezi atribuohet fesë. Ndryshe, në kundërshtim të pamoralshme për të atë që ai e përshkruar, sepse është e pamoralshme është përtej fesë, dhe nuk i atribuohet atij, përveç mëkatar është bërë në mënyrë të qënit i afërt me Zotin, atëherë terkumpullah në këtë lloj të imoralitetit, zëvendës dhe herezi në kohën e njëjtë.
Lidhja midis herezisë ves
Bidat ngjashmëri me atë të mëkatarëve: Të dyja janë të ndaluara në mënyrë të barabartë, i dënueshëm në Sheriatit, dhe fajtori mori mëkatin. Pastaj hyjnë në mosbindje reale heretik [shih El-Itisham 2/60]. Me këtë shqyrtim, çdo herezi është e pamoralshme, por jo çdo pamoralshme është herezi. Dy tingkart terraced jo, një nga shkallë, sepse, sipas konsensusit të dijetarëve, mëkatarët janë të ndarë në veset që mund të bëjë të pafeve fajtorët dhe imoraliteti që janë kaba'ir (mëkate të mëdha) dhe shagha'ir (mëkatet e vogla)[shih El-Jawaabul Kaafi 145-150], si dhe herezi e ndarë në disa nivele.
Herezi, herezi Xhamia Dhe Ghuluw
Në të vërtetë vënë një foto varrin e lem selam e sallallahu alejhi selam në xhami, ose për të imituar, është një herezi dhe të padrejta.
Vizitoni dhe të qëndrojë në frontin e saj është një heretik dhe munker tjera sepse njeriu kryesor për të aplikuar ghuluw simbolit të tepërt) kundër popullit të devotshëm dhe më gjerë në glorifikimit të profetëve dhe apostujve, si lem e Profetit salallahu alejhi ue selam, ka ndaluar ekstravagancën në drejtimin e fesë, tha ai.
"Qëndro larg nga ju ghuluw (ekzagjeruar) ne fetare (running), sepse ajo i ka shkatërruar njerëzit para se të janë për shkak të tyre të tepruar në lebihannya (running) fe.". Për më tepër, ky akt nuk është ilustruar nga miqtë e as gjenerata pas tyre më të mirë në shekuj ky popull, kur ata jetonin në vende të ndryshme dhe larg nga Medina Al-Munawwarah
Ligji i vizitës Sufi fetare në varr dhe të përkushtuar Sacrifice Mësuesit
Kjo e keqe kemungkaran dhe e madhe, sepse do të varrezave është një vizitë fetare kemungkaran, alejhi i-lAllahu alejhi ue sel-lem ka thënë: "Mos provoni udhëtimin e vështirë me përjashtim të tre xhamive; Masjidku kjo (Xhamia e Profetit), Xhamia e Madhe dhe xhamia Aksa".
Pas të gjitha, më afër banorët e varreve me nadzar, sakrificës, bekime mbi, lutje dhe të kërkojë ndihmë prej tyre, e gjithë kjo është shirk, All-llahut.
Një musliman nuk duhet të luten për banorët e varrezave, edhe pse banorët e varrit të një fisnik si apostujt nuk duhet të kërkojnë ndihmë për ta, si nuk e kërkoni ndihmë për idhujt, pemët dhe yjeve. Enët lojë dhe bateri që ata kanë për qëllim të tërheqë më afër Allahut subhanehu ve, kjo përbën një herezi padrejtë.
Festuar lindjen ligjor të Profetit në xhami
Muslimanët nuk duhet të mbajë kremtimin e lindjes së Profetit në natën e 12 Rebiul el-aual ose natën tjetër, dhe mund të mos jetë festë të organizuar mirë të lindjes së tij se Saw, për festimin e ditëlindjes, duke përfshirë risitë në fe, sepse alejhi i-lAllahu alejhi ue sel-lem kurrë nuk e festoi ditëlindjen e tij gjatë jetës së tij, por ajo që mëson fenë dhe set-Sheriatit Sheriatin e Zotit të tij, ai kurrë nuk e urdhëroi gjithashtu atë, kalifët Khulafa'ur dhe shokët dhe tabi'in asnjëherë nuk është bërë.
Pra, me këtë mendje, në se ajo është një festë e inovacionit, ndërsa alejhi i-lAllahu alejhi ue selem ka thënë, "Kushdo që bën diçka të re në punët tona (në Islam) që nuk janë (udhëzim) të tij, kështu që ai fabrikuar
Lidhja midis bidatit Me Sunetin
Kushtet M e kuptimit të Sunetit lughawi gjuhën do të thotë gjithashtu risi, sepse Suneti fjalë për fjalë do të thotë eth-tarika (rrugën), qoftë ajo të jetë e mirë apo e keqe. Prandaj, çdo person i cili ka filluar gjë që e bëri në fund të fundit nga shumë njerëz pas kësaj, atëherë ajo quhet sunna. [Shih Al-Al-Munir Mishbah 292].
Pra, suneti dhe risi në lughawi kuptim adalam njëjtë. Ndër shembuj të përdorimit të Sunetit në lafazh kuptim lughawi janë fjalët e lem selam e sallallahu alejhi selam.
"Kushdo që dha shembullin e Islamit me një shembull të mirë, atëherë ai do të merrni një shpërblim (si) shpërblejë ata që e praktikojnë atë më pas, pa pakësim shpërblimin e tyre në të gjitha.Dhe kushdo që i jep një shembull të keq, atëherë ai do të mbajnë dënimin për mëkatin e tij dhe mëkatet e atyre të cilët praktikojnë atë pas tij, pa cenuar të paktën nga mëkatet e tyre "
Lidhja mes 'Ibtida Me Ihdaats
'Ibtida dhe Ihdats në gjuhë që kanë një origjinë të përbashkët të kuptimit, që është sjellë diçka të re që nuk ka ekzistuar më parë. Sa për syar'i të thotë, pastaj katër hadithe më parë ka treguar se është herezi sipas Sheriatit ka dy emra, "heretik dhe muhdatsat".Është vetëm se herezi fjala është përdorur gjerësisht dhe shpalosur në punët e (diçka) që diada trillime dhe i dënueshëm në çdo fe.Shprehur gjerësisht në fjalë muhdatsat diada diçka trillime më i dënueshëm, si në çështjet e fesë apo tjetër.Prandaj ne mund të dimë, se ihdats më të zakonshme dhe më e përhapur se "ibtida, sepse fjala mbulon gjithçka ihdats diada trillime dhe i dënueshëm, si në çështjet e fesë apo të tjera, atëherë të gjitha aktet e mëkatit dhe mëkatarët në ihdats definicion.
Kuptimi i bidatit Në krahasim Lughawi Dhe Syar'i
Përkufizimi i herezisë në sytë e gjuhës (lughah) janë më të zakonshme se kuptimit syar'inya. Në mes të dy kuptimet e kanë përgjithësinë dhe specifikë është absolute, sepse çdo herezi në përkufizimin e herezisë syar'iyyah lughawiyyah, por jo anasjelltas, sepse ti qenieve rrethana disa shpikje të tilla ose risi lughawiyyah që nuk janë të përfshira në material kuptimi i inovacionit në Sheriatit [Shih Mustaqim Iqhtidlaush Shirathil 2/590].
Nëse është e thënë të jetë absolute herezi, atëherë kjo është një herezi është menduar nga hadithi "Çdo risi është devijuar", dhe risi lughawiyyah nuk përfshihen, prandaj në të vërtetë herezi atribuohet dlalalah syar'iyyah (false) dhe mardudah (refuzuar).
Kuptimi i bidatit Sipas Sheriatit
Hadithi i Xhabir bin Abdullahut, e paqes Profeti dhe pejgamberin alejhi bekimet e ka thënë në khuthbahnya: Me të vërtetë më të mirë të librit të fjalës së Perëndisë është më e bukur dhe udhëzim është udhëzimi i Muhamedit dhe çështja më e shëmtuar është diçka që diada shpikur (në fe) dhe çdo diada shpikur (në fe) është risi dhe çdo risi është herezi dhe setap braktisje atë (ku) në ferr. ".
Dhe në qoftë se ajo ka qenë e qartë me të dyja këto hadithit, se ajo është el-bidat mubdatsah (diada diçka trillime në fe), atëherë ajo kërkon (na) për të shqyrtuar Luftëtarëve të Mëdhej kuptimin '(shpif në fe) në Sunet .
Në gjuhën Triangle bidatit Mirëkuptimit
Do të thotë diçka që është krijuar (mbajtur) pa ndonjë shembull të mëparshëm. Ky kuptim si fjalën e Perëndisë. "Thuaj:" Unë nuk jam apostull para midis apostujve ". Ky kuptim gjendet edhe në fjalët e Umerit radiallahu-së. "Në të mirë herezi".
Gjithashtu, me fjalë të tjera imamët si Imam Shafiu, "bidat është i dyfishtë, si herezi dhe heretikë të cilët janë përtej qortim, nëse Sunneti i përshtatshëm, atëherë ajo është e mirë, por nëse në të kundërtën, atëherë kjo është e turpshme ". Ibn Rexhebi ka thënë: "përmbante Ashtu si në fjalët e Selefëve janë konsideruar pjesë ose për herezi është herezi në kuptimin e gjuhës. Nuk është një heretik në kuptimin e sheriatit.
Disa shembuj bidat Sot: Adhurimi Dhe taqarrub Për të Allahut subhanehu ue
Herezi, herezi e lidhur për të adhuruar, në këtë moment një shumë.Në thelb ajo është tauqif shërbimi (i kufizuar në praninë dhe mungesës së argumentit), jo kështu diçka që është paraparë në aspektin e adhurimit përveç në bazë.
Diçka që nuk është kategorizuar si argumente heretike, duke u bazuar në fjalët e lem selam e sallallahu alejhi selam. "Ata që nuk e praktikojnë urdhërat tona për atë që ai hodhi poshtë". Shumë akte të adhurimit që është praktikuar në kohën e tanishme, është Legjioni, në mesin e tyre, qëllimi i kalit në lutje. Për shembull, duke lexuar me zë të lartë. "Kam ndërmend të lutur të tillë dhe të tillë sepse Allahut".
Disa shembuj bidat Sot: Festimi i lindjes së Pejgamberit përkon me Awwal Rabiul Hënë
Moderne herezi e herezi-shumë llojeve, me kalimin e kohës, të paktën shkencës, numri i thirrësit (predikuesit) janë të ftuar të herezisë dhe devijimit, dhe shpërthimi i tasyabuh (imitator) ata që nuk besuan, qoftë në çështjet doganore, si dhe ritualet e tyre fetare.Kjo tregon së vërtetës fakte) e lem selam e sallallahu alejhi selam."Çfarë ju do të ndiqni rrugët e para jush", për shembull, është: Festimi lindjen e lem selam e sallallahu alejhi selam është herezi, sepse festë nuk ka bazë në Librin dhe Sunetin, e Selefi Salih edhe në vepra dhe në brezat e njëpasnjëshme zgjedhjet e mëparshme.Festimi i ditëlindjes së lem selam e sallallahu alejhi selam ndodh së shpejti pas hixhretit shekullit të katërt.
Qëndrimet Drejt autorët e menhexhi i Ehlus Sunetit dhe bidatit Përgënjeshtrimi aktorëve në bidatit
Menhexhi ato në këtë rast në bazë të Librit dhe Sunetit. Menhexhi të qëndrueshme dhe jo në konflikt, në të cilin ata së pari zbuloi dyshimtë, të dyshimta e heretikëve dhe pastaj e mohojnë atë (një nga një).
Dhe në bazë të Librit dhe Sunetit, ata shprehin detyrimin kapem me mësimet e sheriatit dhe obligimin për të lënë një gamë të gjerë të risive dhe gjëra që janë mbajtur. Ehlus Sunetit dijetarët kanë nxjerrë shumë punë në këtë drejtim.Dhe në librat e akides, ata gjithashtu të hedhur poshtë heretik në lidhje me besimin dhe juristë. Në të vërtetë, disa kanë shkruar vepra enkas për ta.
Shfaqja Historiku i bidatit
Profetit alejhi alejhi ve sel-lem ka shpjeguar atë në një hadith të transmetuar nga Ibn shokëve Mesudi e Allahut anhu, ka thënë: i Dërguari i lem lem All-llahut alejhi selam për të bërë një vijë për ne, pastaj tha: "Kjo është rruga e Allahut", atëherë ai bëjnë linjat mbi të drejtën e tij të majtë të tij, pastaj tha: "Dhe kjo është një mënyrë mbi çdo rrugë nuk ka shejtan i cili gjithmonë i fton (njerëzit) për në rrugë".Kushdo që kthehet nga Libri dhe Suneti, gjithmonë do të dalin në rrugë e rreme dhe heretike. Pra, sfond që çoi në shfaqjen e risi risi të, në përmbledhje është si vijon: injorant e ligjeve të Ad-Din, duke ndjekur pasionet.
Përkufizimi i herezi, herezi dhe lloje të ndryshme të ligjit të statutit
Akti i herezi ne doganore (zakone); si zbulimet e reja në fushën e shkencës dhe Teknologjisë gjithashtu përfshin argumentet e reja të shkencës me-lloje të ndryshme). Është e lejueshme (e lejuar), sepse origjina e të gjitha doganore (zakone) janë të lejueshme.
Akti i herezisë në ad-Din (Islami) është haram, sepse kjo është në fe është tauqifi (nuk mund të jetë ndryshuar, ndryshim); alejhi e-lAllahu alejhi ue sel-lem ka thënë: "Kjo do të thotë: Ata që mbajnë një gjë të re (të bëjë të reja) në çështjet tona nuk është e çështjeve të tilla, atëherë akti është refuzuar (nuk pranohet). " Dhe në një transmetim tjetër thuhet: "Kjo do të thotë: Çdo person që kryen një vepër që nuk është i bazuar në ndonjë të biznesit tonë, atëherë veprimi i tij është refuzuar.
Kriteret bidat
Kuptimi risi në pikën syar'i është që të adhurojnë Allahun me diçka që nuk është disyari'atkan Perëndi. Ju gjithashtu mund të them se risi është që të adhurojnë Allahun me diçka që nuk është treguar nga lem selam e sallallahu alejhi selam dhe as të katër kalifëve.Përfunduar me përkufizimin e parë të fjalës së Allahut subhanehu ue "A kanë ata ndonjë perëndi përveç atkan Perëndisë mensyari ve në fenë e tyre nuk janë të lejuar të Allahut". Ndërsa përkufizimi i dytë nxirret nga fjalët e lem selam e sallallahu alejhi selam. "Le të ju mbajë të shpejtë të sunnahku Sunetit dhe Kalifatin ur Rashidun që të marrë udhëzime. Gigitlah-sunet sunnet ajo me urtësi, dhe ju lejojnë të qëndrojnë larg nga çështjet që diada shpikje të reja"
A është bidat të efektshme vetëm në fushën e adhurimit, natyra e bidatit
Risi është përmendur si nga lem selam e sallallahu alejhi selam."Le të qëndrojnë larg nga çështjet që diada shpikje të reja, si çdo rast të ri (në fe) është oferta e 'ah, ndonjë ofertë" Ah ishte çoroditur, dhe çdo prishur atë (ku) në ferr ".
Kështu, të gjitha herezi, si fillim dhe i vazhdueshëm, fajtori është fajtor, sepse siç thuhet në hadithin e Profetit "(ku) në ferr", dua të them, se gabim ishte shkak për diadzab në ferr. Sepse Rasulullan ka paralajmëruar popullin e tij kundër herezisë, atëherë është e kuptueshme se ajo është me të vërtetë e dëmshme, sepse Profeti e quajti atë global dhe nuk është përmendur në mënyrë specifike, si në fjalët që ai tha, "Çdo risi është devijuar."
Burimi: http://almanhaj.or.id
Alejhi Profetit Muhamed alejhi ue selem ka shpjeguar, se Allahu xhele shanuhu i ka krijuar klerin pas vdekjes së profetëve dhe apostujve.
Ata burra prin humbur me udhëzimet dhe të bëjnë ata të shohin të vërtetën e fesë së vërtetë të Perëndisë. Sa njerëz të cilët ndihmuan me të mësimdhënies dhe të luftës për propagandën e tyre.
Do të doja që ndikimi i tyre në shoqërinë dhe njerëzit. Kështu detyra e mbartësit dijetarëve të shkencës. Ata duhet të mbajnë fenë e Islamit dhe myslimanëve nga e gjithë shirk, kebid'ahan dhe mosbindjes.Ata mbajnë atë nga dezintegrimi dhe shfarosja e këtyre gjërave.Por çfarë bënë ata marrin? Censure, dënimi i terrorizmit, dhe shumë vijnë dhe shkojnë. Ata u dënuan si njerëz përçarëse, të dallimeve mprehje në garë, shpifëse dhe një numër të akuzave të tjera.
Kjo është e gjitha rreziqet, nga mbartësit detyrë të dijes që ata të fituara. Ata vazhdojnë të kryejnë detyrën e ruajtjes së këtyre feve dhe njerëzit e ndarjes dhe shkatërrimit, me dashuri të përkushtuar për këta njerëz që jetojnë nën mbrojtje. Ata ndalojnë heretik dhe armikun e Zotit nga aktivitetet e ndryshojnë bindje dhe braktisje njerëzve, me mirësi beramar nahi padrejtë, dhe të ftojë njerëzit të qëndrojnë larg nga të gjitha kesyirikan bertauhid, kebid'ahan dhe mosbindje.
Bidat rreth namazit Tarawih
Lutja Tarawih shpejt, si një pecking pule në ushqim. Shumica e imamëve mungonte sens të përbashkët dhe besimin njohuri të mira.Ajo ishte e dukshme nga sa për t'u lutur.
Se pothuajse të gjithë e namazit është bërë, të ngjashme me lutjet e njerëzve që janë të zotët, sidomos kur namazi tarawih. Ata kryejnë 23 rekate u lut në vetëm 20 minuta, me Duha Ala e recituar Suren Al apo edh.
Sipas të gjitha shkollat, lutjet nuk duhet të jetë si kjo, sepse ai është një lutjet hipokrit, si fjalët e tij: ". Dhe ata, kur u ngrit për t'u falur, ata qëndrojnë me përtaci Ata synojnë" Riya në prani të njerëzve dhe nuk e përmend Perëndinë, por vetëm shumë pak ".
Forma dhe mënyra tarawih lutje si kjo, në mënyrë të qartë në kundërshtim me lem selam mënyrë lutje tarawih Profetit alejhi selam, shokët dhe të Selefëve. Alejhi i-lAllahu alejhi ue sel-lem ka thënë. "Dhe Hold sunnahku dhe Sunnetin nga katër kalifëve që i dha udhëzimet, dhe gigitlah mbajnë atë me dhëmbët tuaj.
Kujdes nga çështjet e reja (bidat), sepse secili rast i ri është një risi dhe çdo risi është gabuar ".
Dhe alejhi së Profetit sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem ka thënë. "Lutuni ju të gjithë si ju shihni mua të falem".
Bëj fije-fije fije Ehlul bidat me të kuqe ndërmjet jehudëve dhe të Nassara
Rreth bisedimeve rreth Ehl-ul-bidatit, në fakt na tërheq për të shqyrtuar ideologjinë e popullit e historisë së mëparshme, kështu që ne mund të foto ato transparente në të gjitha aspektet e jetës.
Një person ndonjëherë pa vetëdije, kanë qenë të mbyllur në atmosferën e mendimit apo karakter. Prandaj, ne duhet të shohim për një moment për të gjitha ins dhe largimet e tyre nuk preken nga mishrat e kalbur.
Me sa duket, këshilla e Umerit halifit vlen të përmendet. Ai është anhu Allahut "njëherë tha:" Unë mësova të keqen (e keqe) që të mos zbatohet, por mburoja vetë. Ata që nuk e di natyrën e së keqes, atëherë ai do të bie në të ".
Hebrenjtë dhe Nassara, dy njerëz të së kaluarës që mund të ndërtojnë një civilizim dhe sundojnë botën. Kështu që pak a shumë do të jetë qendra e njerëzve të tjerë. Profeti ka mensiyalir, ndjekësit më të do të ndjekin Sunetin simbolit jetese) ata janë në kuptimin më të gjerë.
Profeti tha: Ju djema jeni me të vërtetë do të ndjekin e (mënyrë jetese) njerëzit Sunneti para jush, të gjërë, të kubit mbulese nga sedepa pas gjatësinë e krahut. Deri kur ata hynë në gropë shumë hardhucë, ju do të ndjekë. Sahabët pyetën: "Kush janë ata oi Dërguar i Allahut? A hebrenjtë dhe Nassara? Ai tha, "Kush tjetër në qoftë se (jo ata)"
Demontimi Kebid'ahan dhe një diversitetit task bartësin e Shkencës
Profeti salallahu alejhi ue selem ka shpjeguar, se Allahu xhele shanuhu i ka krijuar klerin pas vdekjes së profetëve dhe apostujve.
Ata burra prin humbur me udhëzimet dhe të bëjnë ata të shohin të vërtetën e fesë së vërtetë të Perëndisë. Sa njerëz të cilët ndihmuan me të mësimdhënies dhe të luftës për propagandën e tyre. Do të doja që ndikimi i tyre në shoqërinë dhe njerëzit.
Kështu detyra e mbartësit dijetarëve të shkencës. Ata duhet të mbajnë fenë e Islamit dhe myslimanëve nga e gjithë shirk, kebid'ahan dhe mosbindjes.
Ata mbajnë atë nga dezintegrimi dhe shfarosja e këtyre gjërave.Por çfarë bënë ata marrin? Censure, dënimi i terrorizmit, dhe shumë vijnë dhe shkojnë.
Ata u dënuan si njerëz përçarëse, të dallimeve mprehje në garë, shpifëse dhe një numër të akuzave të tjera. Kjo është e gjitha rreziqet, nga mbartësit detyrë të dijes që ata të fituara. Ata vazhdojnë të kryejnë detyrën e ruajtjes së këtyre feve dhe njerëzit e ndarjes dhe shkatërrimit, me dashuri të përkushtuar për këta njerëz që jetojnë nën mbrojtje.
Ata ndalojnë heretik dhe armikun e Zotit nga aktivitetet e ndryshojnë bindje dhe braktisje njerëzve, me mirësi beramar nahi padrejtë, dhe të ftojë njerëzit të qëndrojnë larg nga të gjitha kesyirikan bertauhid, kebid'ahan dhe mosbindje.
Lidhur me herezinë e herezi të Qira'ah
Fitne (gabim: gabim) për të imituar zërat e 'qaari (njerëzit që lexojnë Kur'anin) dhe praktikuar në xhami, në praninë e Perëndisë është një çështje e cila konsiderohet heretik (shtesë) në çështjet e adhurimit për të lexuar Kuranin.
Në fakt është një çështje që është e kuptueshme se ajo imiton zërin e qaari 'e cila ose mund të bëhet në kohën e sallallahu alejhi lem selam selam dhe shokët e tij në kohën e anhum Allahut, por i njohur jo në mesin e atyre që bertaqaarub (adhurim) ndaj Zotit duke imituar imitojë zërin e lem selam e sallallahu alejhi selam.
Pra, nga këtu theksohet se akti nuk ishte 'masyru (disyari'atkan / mësohet), si dhe një qëndrim për të bërë atë deri në çështjen e adhurimit.
Megjithatë, sipas Personaliteti Kaedës "që çdo rast i adhurimit është bidat diada shpikje dhe të gjitha risitë janë devijim. Kjo është, në kohën tonë, që e bën shumë jostling njerëz u mblodhën rreth xhamive që priftërinjtë kanë një parim sa më sipër (duke imituar zërin e njohur të qaari ').Kështu që shumë njerëz gjatë muajit të Ramazanit janë të udhëtojnë nga një vend në tjetrin me qëllim të lutjes tarawih në një xhami që priftërinjtë kanë një "zë të mirë".
Mundohuni të mbani në mend kjo është e mirë, se si shkilet mbi ta Sunetin e Profetit në lidhje me ndalimin e "udhëtoi me qëllim (për një të kuqe lavdëruar) përveç për tre xhamitë Xhamia Haram, Xhamia e Pejgamberit dhe Xhami el-Aksa"
Warning ditëlindjen e Profetit salallahu alejhi ue selam Sipas Sheriatit islamik
Paralajmërimet Lindja e lem selam e sallallahu alejhi selam është herezi e keqbërje. Ndër të parët që do ta mbajë atë është Ubaid e Banit el-Kade i cili e quajti veten nga Fatimids në shekullin e 4-AH.Ata ia atribuojnë veten për djalin e anhu 'Ali bin Abi Talibi Allahut.Në fakt ata janë iniciator i rrjedhjes së psikoterapisë. Paraardhësit e tyre, janë të njohur Dishani Ibn el-Kade, bashkëthemelues rrjedhin Bathiniyah në Irak.
Dijetarët e ummetit, të udhëheqësit, dhe eprorët e tij dëshmoi se ata ishin hipokritë zindiq, e cila u shfaq për të fshehur pabesi dhe Islamin.
Nëse ka njerëz të cilët dëshmuan se ata ishin besimtarë, atëherë ai dëshmoi për diçka që nuk është i njohur, sepse nuk ka asgjë që tregon besimin e tyre, në gjëra të kundërtën e shumta që tregojnë hipokrizinë dhe kezindikan ato.
Dashuria e-lAllahu alejhi alejhi ve sel-lem nuk ishte për të presë evenimentet festim të tillë ditëlindjen, por për t'iu bindur urdhrave të tij, duke konfirmuar të gjitha dikabarkannya e, larg nga çdo gjë që është e ndaluar dhe diperingatkannya, dhe nuk adhuroni përveç Allahut Plotfuqishëm me sheriati i tij ' atkan.
Por në fund të fund të Ekspertëve bidatit
Heretik janë të ndaluara nga pirë një kafshatë të shijshme e ujit nga dora e lem telaganya Profeti sallallahu 'ue selam dhe nga i cili liqen ishte i bardhë se bora dhe të ëmbël se mjalta.Atëherë me të vërtetë ka qenë e vërtetë nga hadithi i Enes Allahut anhu tha: Rasulullah sallallahu 'alejhi ue selam alejhi ka thënë: "Është me të vërtetë një popull të Umetit tim do të refuzohet nga liqeni si një deve të huaj është refuzuar (nga turma e deve)", atëherë unë them: "Ya Allah Kjo është populli im, "tha pastaj:" Vërtet ju nuk e dini se çfarë ata ishin shpikur pas teje ".
Pra, kjo është që ekspertët përfundimtare risi pajtimin si në të kaluarën apo të tashmen, (Allahu na mbroftë nga vdekja anësore kardiovaskulare si fundin e tyre). Pra, nëse ata janë të vetëdijshëm nga ekspertë herezi në çdo moshë dhe vendin e tyre përsëri në vendin e keqe?
Midis tradicionale dhe Adhurimi
Kjo është një shumë i rëndësishëm nën-studim që hedh poshtë nocionin sipërfaqësore e arsyes dhe njohuri risi, ose praktikës në qoftë se ata e bëjnë të sfiduar dhe kritikuar, ata mendonin se ishin duke bërë mirë, ata u përgjigj: "Kjo është herezi! Nëse është kështu, herezi makinë, energji elektrike herezi, dhe orë për herezi! "
Disa njerëz që marrin pak e shkencës së jurisprudencës nganjëherë ndjehen të zgjuar se klerikët suni dhe atyre që ndjekin Sunetin duke thënë për ta si një mohim i qortimit ata që thonë se bamirëse e re që ai e bëri atë, ndërsa ai u deklarua heretik se "origjina e të gjitha gjërat janë të mundshme". Shprehjet e tilla nuk vijnë prej tyre, por për shkak të injorancës në lidhje me dallimin midis rregullave dhe praktikave zakonore.
Herezi dhe synimet e mira
Kur shumica e njerëzve e herezi, ata diskutonin se veprat e tyre bëhet me qëllime të mira, nuk ka për qëllim kundër Sheriatit, nuk kishte mendjen për fenë e saktë, dhe nuk ka në mëlçi për herezi!Edhe disa prej atyre postulatit nga hadithin e lem selam e sallallahu alejhi selam. "Sigurisht gjithë bamirësia varet nga qëllimi".
Për të zgjeruar shtrirjen e rrugën e tyre për të përfunduar të vërtetën e propozim dhe disa nga arsyet që ata e vënë atë, ne kemi vërejtur se detyra e një musliman i cili dëshiron të dijë të vërtetën që erdhi tek ai dhe i dashur për të praktikuar atë nuk lejohet që të përdorin një pjesë të hadithit argumentet duke lënë një pjesë të saj.
Por ajo që ai duhet të bëni është vënë re të gjitha argumentet ligjore në përgjithësi deri më afër të vërtetës dhe shumë gabime.Pra, çfarë të bëni nëse ai ishte në mesin e atyre që kanë ekspertizë në argumentet përmbyllëse.
Çdo drejtuese Në Ferr
Fraza është sigurisht e vërtetë që mbajti alejhi e Profetit sallallahu alejhi ue selam që tingëllon absurde në mendjet e shumë njerëzve, kur ata janë të ekspozuar ndaj tij kur bën ose për herezi. Ku dikush u përgjigj me pakënaqësi: "A është kjo për shkak të kësaj risi pak se unë jam në ferr?"
Për të sqaruar këtë çështje dhe përgjigjet ndaj këtyre kemusykilan mund të shohim nga dy pika si më poshtë. Së pari: Një e besimit themelor të Ehlus Suneh uel Xhematit është, "Ne nuk e vënë dikush nga drejtimi ekspert të qiellit ose në ferr". Së dyti: Kjo Ibn Tejmije në Fatawanya (IV/484) ka thënë: "Për shkak të kërcënimit të teksteve formë të përbashkët, atëherë ne nuk e deklarojnë atë që njerëzit të caktuara që ai ishte në mesin e banorëve të Xhehennemit.
Për bidatit arsyet
Në të vërtetë forma e gabimit që çoi në shfaqjen e risi është për shkak të injorancës së, pozitë Sunetit kijasi dhe pozitë, edhe për stilin e gjuhës arabe.
Injoranca e injorancës në lidhje me hadithe përfshijnë hadithit sahih dhe marrëzinë e përdorimit hadithe në përcaktimin e ligjit islamik.
Kur ish-nënkupton humbjen e ligjit, edhe pse baza e saj ligjore është hadithi, ndikimi i dytë nuk është i veshur hadithet autentike dhe jo të udhëhiqen prej tij, dhe madje edhe zëvendësuar pozitën e tij me argumente që nuk janë të justifikuara në Sheriatit.
Ndërsa mosnjohja e ligjit islamik në përcaktimin e kijasi është gjeneratë e juristëve të cilët bëjnë një të përcaktojë kijasi Khalefët në çështjet e adhurimit fetar dhe të përcaktojë atë në atë që nuk gjendet në hadithin e të bamirësisë, por shumë nevojë për të praktikuar atë dhe askush nuk të ndaluar atë.
Midis herezi dhe herezi Ahlu
Çdo studim është për të kuptuar të kaluarën, ai duhet ta dijë qartë dallimin në mes të fjalëve tona në lidhje me një problem të ri, përkatësisht "Është herezi", dhe ligjin tonë për perlakunya se ai "Ahlu herezi"! Sepse ligji mbi bamirësi re se ai ishte një heretik, është ligji i aplikueshëm në bazë të parimeve shkencore dhe dispozitat e shkencës së Usul, të cilat lindin nga studimi dhe zbatimin e ligjit në një. Të qartë dhe të prekshme
Të heretik janë kaq të mund të jetë ai një muxhtehid, siç u përmend tashmë. Ixhtihadin pastaj sikur nuk mund të thuhet se fajtor si një herezi. Dhe kjo mund të jetë heretik që mohonin atij kapak memec-si-injorancës ahlu si herezi, por ai mëkatuar melalaikannya të kërkojë dituri, përveç nëse dëshiron Allahu. Ndoshta ka edhe pengesa që e pengojnë njerëzit të cilët bien pre e të herezisë si herezi ahlu.
Ehlul mënyrë bidat të argumentuar
Secili (grupi) që devijojnë nga Suneti, por ai predikoi për të zbatuar Sunetin, duhet të jetë takalluf (forca veten) duke kërkuar për argumente për të justifikuar veprimet e tij (devijim) atyre.
Sepse, në qoftë se ata nuk e bëjmë atë, (veprimet e tyre) mënjanë Suneti vetë ka mohuar këto akuza. Çdo herezi shkelësi mes muslimanëve është pohuar se ai është një ndjekës i Sunetit, ndryshe nga firqah tjetër firqah-menyelisihinya-vetëm se nuk kishte arritur akoma në shkallën e të kuptuarit e Sunetit si një e tërë.
Kjo është ndoshta për shkak se ajo nuk është kuptimi i tyre i fjalëve arabe dhe të mos kuptojnë qëllimet që përmbahen në Sunet. Apo, ndoshta edhe për shkak se ajo është kuptimi i tyre në aspektin e njohurive të parimeve të Usul.
Detyrueshëm di herezi dhe paralajmëroi
Monoteizmi nuk është i njohur me përjashtim të qëndrojnë larg nga kundërshtari i tij, që është shirk, dhe besim nuk do të realizohet keculi për të qëndruar larg nga kundërshtari i tij, e cila është kufr, atëherë e vërteta nuk do të merret përveç duke respektuar gabim.Dhe se kjo është plotësisht e njëjtë si "Suneti".Pastaj të kuptuarit e Sunetit nuk do të jetë i qartë dhe shenjat nuk do të shpjegohet përveçse duke e ditur kundërshtarin thotë ai, është "herezi". Dhe vërtet, e tillë u kërkohet nga lem selam e sallallahu alejhi selam në thënien e Tij. "
Vërtet më e mirë e fjalës është Libri i Allahut (Kur'ani), dhe më e mirë e udhëzim është udhëzimi i lem selam Profetit Muhamed alejhi selam, dhe si e keqe si rastin më të keq është se gjëra të reja, dhe çdo e re është një risi , dhe çdo herezi në zjarr "
Kush Dallimi Format e herezi?
Dije se rëndësia e gjuhës është: "një mënyrë ose në rrugë". Dhe nuk ka dyshim se ata që ndjekin rrugën e jetës dhe mënyrën e-lAllahu alejhi ue alejhi ue selam dhe shokët e tij janë një grup i Ehlus Sunetit. Sepse në atë ditë nuk kanë ndodhur herezi.
Në të vërtetë shumëllojshmëri të gjëra të formave të reja dhe të tjera të risi është pas kohës së lem selam e sallallahu alejhi selam dhe shokët e tij.
Mbi këtë bazë, nuk është e të gjithë ata që lexojnë, dëgjojnë një ligjëratë ose të shqyrtojë një çështje e disa librave mund të tregojë diferencën midis herezisë dhe heretikeve nuk është e thjeshtë dhe e lehtë.
Por, për njerëzit që duan të bëjnë dallimin midis herezisë dhe heretikeve nuk janë për të kuptuar dy gjëra. Së pari: Di sirah Dërguarin e Allahut wa lem lem-Sunetit dhe Sunnetin. E dyta: e di bazat e herezi shkencore.
A Tasbeh bidat?
Prandaj, duke përdorur dorën e djathtë për të numëruar rruaza numrin më të zakonshme se duke përdorur dorën e majtë, kjo është zbatimi ndjekin Sunetin dhe ka vënë një përparësi në të djathtë. € ~ salallahu Profeti alejhi ve sel-lem shumë të lumtur vënë këtë të drejtë në të veshur sandale, dhe të fillojë hapat në pastrimin, si dhe gjëra të tjera. Kështu, himnin, duke përdorur tasbeh nuk konsiderohen herezi në fe, sepse kjo është një risi e ndaluar është një risi në çështjet fetare, ndërsa himni është vetëm duke përdorur ndërmjetësit tasbeh për të llogaritur numrin e saktë.
Pra, vetëm një ndërmjetës që marjuh. Megjithatë, gjatë numrat kryesore rruaza numërimit duke përdorur gishtat.
Përgatitja e ushqimit ligjor Në shtator Njëzet e shtatë të Rexheb, të Shaban, dhe Dita e Ashures Nisyfu
Ramazani njëzet e shtatë sonte muaj sa më shumë njerëz mendonin natë në të cilën Profeti salallahu alejhi ue selem në mi'rajkan nga Perëndia.
Kjo është e gjitha historikisht e pabazë. Secila prej tyre është gënjeshtër e pabazë, dhe të gjitha janë të bazuara në baatil është gënjeshtër. Edhe pse ngjarje të tilla kanë ndodhur në natën e njëzet e shtatë, kështu që ende nuk duhet të jetë për ne për ta bërë atë një festë ose një formë e adhurimit, sepse ajo kurrë nuk u krijua nga sallallahu Profeti selam alejhi ue sel-dhe shoqëruesit e tij, por ato janë qenie njerëzore që i pëlqen shumica që duhet të ndiqni Suneti dhe zbatimi syari'atnya.Si gjasa është e lejueshme për ne që të krijojë atë që kurrë nuk ka qenë atje në kohën e Profetit salallahu alejhi ue selem dhe shokët në atë kohë?
Dita e lindjes Festimi i fjalës Ditëlindja profetit] e Profetit
Në kushtet e Sheriatit, festim nuk ishte atje fillimisht. Në qoftë se kjo përfshin Sheriatin e Zotit, e lem selam e sallallahu alejhi selam e ka bërë atë dhe i kishte thënë popullit të tij, dhe nëse ai e bëri atë dhe do të mbajë atë, me siguri kjo do të mbahet Sheriatin, sepse Allahu xhele shanuhu ka thënë.
"S'ka dyshim se ne që humbasin Kuranin dhe Ne gjithsesi jemi mbrojtës të tij". Për shkak se ajo nuk është rasti, atëherë dihet se festimi nuk ishte feja e All-llahut, dhe nëse jo nga feja e All-llahut, atëherë ne nuk duhet të adhurojmë me Allahut subhanehu ue dhe afrohemi më pranë Tij me të.
Lidhja bidat Dhe Benefit mursalah
Herezi kanë tipare të veçanta që është diçka që ka për qëllim që nga fillimi nga keqbërës. Ata janë-zakonisht-taqarrub me Zotin duke praktikuar herezi dhe ata nuk largohen nga ajo. Shumë e largët mundësi-për-risi ekspert për të eliminuar vepra, sepse ata e konsiderojnë heretik për të fituar mbi të gjithë ata që e kundërshtojnë atë.
Ndërsa mashlahat musrshalah nuk është qëllimi i të dyja parë dhe rënies në kuadër të objekteve mbështetëse simbolit wasa'il), sepse kjo është në të vërtetë mashlahat murshalah është përshkruar si një mjet për mbështetje në realizimin e objektivave të sheriatit ekzistuese Sheriatit.
Si dëshmi e kësaj, mashlahat murshalah mund të bien kur të përballen me mafsadah (dëmi) është më i madh.
Dallimet Mes anën e herezisë me ves
Dallimet Mes anën e herezisë me ves, të tilla si: ndalimi bazë të argumenteve të pamoralshme zakonisht të veçanta, edhe teksti i shpalljes (Kur'ani, Suneti), ose 'ixhmaja apo kijasi. Në kontrast me herezi, që baza e ndalimit të saj, argumentet janë të zakonisht të përbashkët dhe fjalët e Profetit, si dhe mbulimit maqaashidusysyarii'ah s Gallery Kullu bid'atin dhalaalah '(çdo herezi eshte herezi).
Herezi ndeshje gjëra disyari'atkan, sepse ajo ishte e bazuar dhe herezi atribuohet fesë. Ndryshe, në kundërshtim të pamoralshme për të atë që ai e përshkruar, sepse është e pamoralshme është përtej fesë, dhe nuk i atribuohet atij, përveç mëkatar është bërë në mënyrë të qënit i afërt me Zotin, atëherë terkumpullah në këtë lloj të imoralitetit, zëvendës dhe herezi në kohën e njëjtë.
Lidhja midis herezisë ves
Bidat ngjashmëri me atë të mëkatarëve: Të dyja janë të ndaluara në mënyrë të barabartë, i dënueshëm në Sheriatit, dhe fajtori mori mëkatin. Pastaj hyjnë në mosbindje reale heretik [shih El-Itisham 2/60]. Me këtë shqyrtim, çdo herezi është e pamoralshme, por jo çdo pamoralshme është herezi. Dy tingkart terraced jo, një nga shkallë, sepse, sipas konsensusit të dijetarëve, mëkatarët janë të ndarë në veset që mund të bëjë të pafeve fajtorët dhe imoraliteti që janë kaba'ir (mëkate të mëdha) dhe shagha'ir (mëkatet e vogla)[shih El-Jawaabul Kaafi 145-150], si dhe herezi e ndarë në disa nivele.
Herezi, herezi Xhamia Dhe Ghuluw
Në të vërtetë vënë një foto varrin e lem selam e sallallahu alejhi selam në xhami, ose për të imituar, është një herezi dhe të padrejta.
Vizitoni dhe të qëndrojë në frontin e saj është një heretik dhe munker tjera sepse njeriu kryesor për të aplikuar ghuluw simbolit të tepërt) kundër popullit të devotshëm dhe më gjerë në glorifikimit të profetëve dhe apostujve, si lem e Profetit salallahu alejhi ue selam, ka ndaluar ekstravagancën në drejtimin e fesë, tha ai.
"Qëndro larg nga ju ghuluw (ekzagjeruar) ne fetare (running), sepse ajo i ka shkatërruar njerëzit para se të janë për shkak të tyre të tepruar në lebihannya (running) fe.". Për më tepër, ky akt nuk është ilustruar nga miqtë e as gjenerata pas tyre më të mirë në shekuj ky popull, kur ata jetonin në vende të ndryshme dhe larg nga Medina Al-Munawwarah
Ligji i vizitës Sufi fetare në varr dhe të përkushtuar Sacrifice Mësuesit
Kjo e keqe kemungkaran dhe e madhe, sepse do të varrezave është një vizitë fetare kemungkaran, alejhi i-lAllahu alejhi ue sel-lem ka thënë: "Mos provoni udhëtimin e vështirë me përjashtim të tre xhamive; Masjidku kjo (Xhamia e Profetit), Xhamia e Madhe dhe xhamia Aksa".
Pas të gjitha, më afër banorët e varreve me nadzar, sakrificës, bekime mbi, lutje dhe të kërkojë ndihmë prej tyre, e gjithë kjo është shirk, All-llahut.
Një musliman nuk duhet të luten për banorët e varrezave, edhe pse banorët e varrit të një fisnik si apostujt nuk duhet të kërkojnë ndihmë për ta, si nuk e kërkoni ndihmë për idhujt, pemët dhe yjeve. Enët lojë dhe bateri që ata kanë për qëllim të tërheqë më afër Allahut subhanehu ve, kjo përbën një herezi padrejtë.
Festuar lindjen ligjor të Profetit në xhami
Muslimanët nuk duhet të mbajë kremtimin e lindjes së Profetit në natën e 12 Rebiul el-aual ose natën tjetër, dhe mund të mos jetë festë të organizuar mirë të lindjes së tij se Saw, për festimin e ditëlindjes, duke përfshirë risitë në fe, sepse alejhi i-lAllahu alejhi ue sel-lem kurrë nuk e festoi ditëlindjen e tij gjatë jetës së tij, por ajo që mëson fenë dhe set-Sheriatit Sheriatin e Zotit të tij, ai kurrë nuk e urdhëroi gjithashtu atë, kalifët Khulafa'ur dhe shokët dhe tabi'in asnjëherë nuk është bërë.
Pra, me këtë mendje, në se ajo është një festë e inovacionit, ndërsa alejhi i-lAllahu alejhi ue selem ka thënë, "Kushdo që bën diçka të re në punët tona (në Islam) që nuk janë (udhëzim) të tij, kështu që ai fabrikuar
Lidhja midis bidatit Me Sunetin
Kushtet M e kuptimit të Sunetit lughawi gjuhën do të thotë gjithashtu risi, sepse Suneti fjalë për fjalë do të thotë eth-tarika (rrugën), qoftë ajo të jetë e mirë apo e keqe. Prandaj, çdo person i cili ka filluar gjë që e bëri në fund të fundit nga shumë njerëz pas kësaj, atëherë ajo quhet sunna. [Shih Al-Al-Munir Mishbah 292].
Pra, suneti dhe risi në lughawi kuptim adalam njëjtë. Ndër shembuj të përdorimit të Sunetit në lafazh kuptim lughawi janë fjalët e lem selam e sallallahu alejhi selam.
"Kushdo që dha shembullin e Islamit me një shembull të mirë, atëherë ai do të merrni një shpërblim (si) shpërblejë ata që e praktikojnë atë më pas, pa pakësim shpërblimin e tyre në të gjitha.Dhe kushdo që i jep një shembull të keq, atëherë ai do të mbajnë dënimin për mëkatin e tij dhe mëkatet e atyre të cilët praktikojnë atë pas tij, pa cenuar të paktën nga mëkatet e tyre "
Lidhja mes 'Ibtida Me Ihdaats
'Ibtida dhe Ihdats në gjuhë që kanë një origjinë të përbashkët të kuptimit, që është sjellë diçka të re që nuk ka ekzistuar më parë. Sa për syar'i të thotë, pastaj katër hadithe më parë ka treguar se është herezi sipas Sheriatit ka dy emra, "heretik dhe muhdatsat".Është vetëm se herezi fjala është përdorur gjerësisht dhe shpalosur në punët e (diçka) që diada trillime dhe i dënueshëm në çdo fe.Shprehur gjerësisht në fjalë muhdatsat diada diçka trillime më i dënueshëm, si në çështjet e fesë apo tjetër.Prandaj ne mund të dimë, se ihdats më të zakonshme dhe më e përhapur se "ibtida, sepse fjala mbulon gjithçka ihdats diada trillime dhe i dënueshëm, si në çështjet e fesë apo të tjera, atëherë të gjitha aktet e mëkatit dhe mëkatarët në ihdats definicion.
Kuptimi i bidatit Në krahasim Lughawi Dhe Syar'i
Përkufizimi i herezisë në sytë e gjuhës (lughah) janë më të zakonshme se kuptimit syar'inya. Në mes të dy kuptimet e kanë përgjithësinë dhe specifikë është absolute, sepse çdo herezi në përkufizimin e herezisë syar'iyyah lughawiyyah, por jo anasjelltas, sepse ti qenieve rrethana disa shpikje të tilla ose risi lughawiyyah që nuk janë të përfshira në material kuptimi i inovacionit në Sheriatit [Shih Mustaqim Iqhtidlaush Shirathil 2/590].
Nëse është e thënë të jetë absolute herezi, atëherë kjo është një herezi është menduar nga hadithi "Çdo risi është devijuar", dhe risi lughawiyyah nuk përfshihen, prandaj në të vërtetë herezi atribuohet dlalalah syar'iyyah (false) dhe mardudah (refuzuar).
Kuptimi i bidatit Sipas Sheriatit
Hadithi i Xhabir bin Abdullahut, e paqes Profeti dhe pejgamberin alejhi bekimet e ka thënë në khuthbahnya: Me të vërtetë më të mirë të librit të fjalës së Perëndisë është më e bukur dhe udhëzim është udhëzimi i Muhamedit dhe çështja më e shëmtuar është diçka që diada shpikur (në fe) dhe çdo diada shpikur (në fe) është risi dhe çdo risi është herezi dhe setap braktisje atë (ku) në ferr. ".
Dhe në qoftë se ajo ka qenë e qartë me të dyja këto hadithit, se ajo është el-bidat mubdatsah (diada diçka trillime në fe), atëherë ajo kërkon (na) për të shqyrtuar Luftëtarëve të Mëdhej kuptimin '(shpif në fe) në Sunet .
Në gjuhën Triangle bidatit Mirëkuptimit
Do të thotë diçka që është krijuar (mbajtur) pa ndonjë shembull të mëparshëm. Ky kuptim si fjalën e Perëndisë. "Thuaj:" Unë nuk jam apostull para midis apostujve ". Ky kuptim gjendet edhe në fjalët e Umerit radiallahu-së. "Në të mirë herezi".
Gjithashtu, me fjalë të tjera imamët si Imam Shafiu, "bidat është i dyfishtë, si herezi dhe heretikë të cilët janë përtej qortim, nëse Sunneti i përshtatshëm, atëherë ajo është e mirë, por nëse në të kundërtën, atëherë kjo është e turpshme ". Ibn Rexhebi ka thënë: "përmbante Ashtu si në fjalët e Selefëve janë konsideruar pjesë ose për herezi është herezi në kuptimin e gjuhës. Nuk është një heretik në kuptimin e sheriatit.
Disa shembuj bidat Sot: Adhurimi Dhe taqarrub Për të Allahut subhanehu ue
Herezi, herezi e lidhur për të adhuruar, në këtë moment një shumë.Në thelb ajo është tauqif shërbimi (i kufizuar në praninë dhe mungesës së argumentit), jo kështu diçka që është paraparë në aspektin e adhurimit përveç në bazë.
Diçka që nuk është kategorizuar si argumente heretike, duke u bazuar në fjalët e lem selam e sallallahu alejhi selam. "Ata që nuk e praktikojnë urdhërat tona për atë që ai hodhi poshtë". Shumë akte të adhurimit që është praktikuar në kohën e tanishme, është Legjioni, në mesin e tyre, qëllimi i kalit në lutje. Për shembull, duke lexuar me zë të lartë. "Kam ndërmend të lutur të tillë dhe të tillë sepse Allahut".
Disa shembuj bidat Sot: Festimi i lindjes së Pejgamberit përkon me Awwal Rabiul Hënë
Moderne herezi e herezi-shumë llojeve, me kalimin e kohës, të paktën shkencës, numri i thirrësit (predikuesit) janë të ftuar të herezisë dhe devijimit, dhe shpërthimi i tasyabuh (imitator) ata që nuk besuan, qoftë në çështjet doganore, si dhe ritualet e tyre fetare.Kjo tregon së vërtetës fakte) e lem selam e sallallahu alejhi selam."Çfarë ju do të ndiqni rrugët e para jush", për shembull, është: Festimi lindjen e lem selam e sallallahu alejhi selam është herezi, sepse festë nuk ka bazë në Librin dhe Sunetin, e Selefi Salih edhe në vepra dhe në brezat e njëpasnjëshme zgjedhjet e mëparshme.Festimi i ditëlindjes së lem selam e sallallahu alejhi selam ndodh së shpejti pas hixhretit shekullit të katërt.
Qëndrimet Drejt autorët e menhexhi i Ehlus Sunetit dhe bidatit Përgënjeshtrimi aktorëve në bidatit
Menhexhi ato në këtë rast në bazë të Librit dhe Sunetit. Menhexhi të qëndrueshme dhe jo në konflikt, në të cilin ata së pari zbuloi dyshimtë, të dyshimta e heretikëve dhe pastaj e mohojnë atë (një nga një).
Dhe në bazë të Librit dhe Sunetit, ata shprehin detyrimin kapem me mësimet e sheriatit dhe obligimin për të lënë një gamë të gjerë të risive dhe gjëra që janë mbajtur. Ehlus Sunetit dijetarët kanë nxjerrë shumë punë në këtë drejtim.Dhe në librat e akides, ata gjithashtu të hedhur poshtë heretik në lidhje me besimin dhe juristë. Në të vërtetë, disa kanë shkruar vepra enkas për ta.
Shfaqja Historiku i bidatit
Profetit alejhi alejhi ve sel-lem ka shpjeguar atë në një hadith të transmetuar nga Ibn shokëve Mesudi e Allahut anhu, ka thënë: i Dërguari i lem lem All-llahut alejhi selam për të bërë një vijë për ne, pastaj tha: "Kjo është rruga e Allahut", atëherë ai bëjnë linjat mbi të drejtën e tij të majtë të tij, pastaj tha: "Dhe kjo është një mënyrë mbi çdo rrugë nuk ka shejtan i cili gjithmonë i fton (njerëzit) për në rrugë".Kushdo që kthehet nga Libri dhe Suneti, gjithmonë do të dalin në rrugë e rreme dhe heretike. Pra, sfond që çoi në shfaqjen e risi risi të, në përmbledhje është si vijon: injorant e ligjeve të Ad-Din, duke ndjekur pasionet.
Përkufizimi i herezi, herezi dhe lloje të ndryshme të ligjit të statutit
Akti i herezi ne doganore (zakone); si zbulimet e reja në fushën e shkencës dhe Teknologjisë gjithashtu përfshin argumentet e reja të shkencës me-lloje të ndryshme). Është e lejueshme (e lejuar), sepse origjina e të gjitha doganore (zakone) janë të lejueshme.
Akti i herezisë në ad-Din (Islami) është haram, sepse kjo është në fe është tauqifi (nuk mund të jetë ndryshuar, ndryshim); alejhi e-lAllahu alejhi ue sel-lem ka thënë: "Kjo do të thotë: Ata që mbajnë një gjë të re (të bëjë të reja) në çështjet tona nuk është e çështjeve të tilla, atëherë akti është refuzuar (nuk pranohet). " Dhe në një transmetim tjetër thuhet: "Kjo do të thotë: Çdo person që kryen një vepër që nuk është i bazuar në ndonjë të biznesit tonë, atëherë veprimi i tij është refuzuar.
Kriteret bidat
Kuptimi risi në pikën syar'i është që të adhurojnë Allahun me diçka që nuk është disyari'atkan Perëndi. Ju gjithashtu mund të them se risi është që të adhurojnë Allahun me diçka që nuk është treguar nga lem selam e sallallahu alejhi selam dhe as të katër kalifëve.Përfunduar me përkufizimin e parë të fjalës së Allahut subhanehu ue "A kanë ata ndonjë perëndi përveç atkan Perëndisë mensyari ve në fenë e tyre nuk janë të lejuar të Allahut". Ndërsa përkufizimi i dytë nxirret nga fjalët e lem selam e sallallahu alejhi selam. "Le të ju mbajë të shpejtë të sunnahku Sunetit dhe Kalifatin ur Rashidun që të marrë udhëzime. Gigitlah-sunet sunnet ajo me urtësi, dhe ju lejojnë të qëndrojnë larg nga çështjet që diada shpikje të reja"
A është bidat të efektshme vetëm në fushën e adhurimit, natyra e bidatit
Risi është përmendur si nga lem selam e sallallahu alejhi selam."Le të qëndrojnë larg nga çështjet që diada shpikje të reja, si çdo rast të ri (në fe) është oferta e 'ah, ndonjë ofertë" Ah ishte çoroditur, dhe çdo prishur atë (ku) në ferr ".
Kështu, të gjitha herezi, si fillim dhe i vazhdueshëm, fajtori është fajtor, sepse siç thuhet në hadithin e Profetit "(ku) në ferr", dua të them, se gabim ishte shkak për diadzab në ferr. Sepse Rasulullan ka paralajmëruar popullin e tij kundër herezisë, atëherë është e kuptueshme se ajo është me të vërtetë e dëmshme, sepse Profeti e quajti atë global dhe nuk është përmendur në mënyrë specifike, si në fjalët që ai tha, "Çdo risi është devijuar."
Burimi: http://almanhaj.or.id
No comments:
Post a Comment