EVENT TICKET

Wednesday, March 14, 2012

Kebid'ahan Taşıyıcılar Ve Derivasyon Görev Bir Bilim (İslam'da Bid'at kategorisi) demontajı

Kebid'ahan Taşıyıcılar Ve Derivasyon Görev Bir Bilim (İslam'da Bid'at kategorisi) demontajı
Muhammed sallallaahu 'alaihi sellem'in Allah'ın Subhanahu wa Ta'ala peygamberler ve elçiler ölümünden sonra din adamları yarattığı, anlattı.

 
Onlar götürür erkekler talimatlara kaybetti ve onları Tanrı'nın gerçek dinin gerçeği görüyorum olun. Kaç öğretim ve propaganda için mücadeleye yardımcı oldu insanlar.
Misiniz onların toplum üzerindeki etkisi ve insanlar. Böylece bilim alimleri taşıyıcılarından görev. Onlar, kebid'ahan ve itaatsizlik şirk dört bir yanından gelen İslam'ın ve Müslümanların dini tutmalısınız.Onlar parçalanması ve bunların yıkım onu ​​tutmak. Ama ne aldım?Sansür, terör kınama ve birçok gelir ve gider. Onlar bölücü insanlar, ırk keskinleştirme farklılıkları, iftira ve diğer masraflar sayısız olarak mahkûm edildi.
Yani kazanmış bir bilgi görevi taşıyıcıları, tüm riskleri var. Onlar koruması altında yaşayan bu insanlar için adamış sevgi, bölünme ve yıkım bu dinler ve insanların korunması görevi gerçekleştirmeye devam etmektedir. Onlar haksız iyilik beramar nahi ile, kendi dinine davet etme ve döneklik insanların faaliyetlerinden Allah'ın kâfir ve düşmanı durdurmak ve tüm kesyirikan bertauhid, kebid'ahan ve itaatsizlikten uzak kalmak için insanları davet ediyoruz.
Teravih Namazı ile ilgili Bid'at
Yiyecek bir tavuk gagalama gibi hızlı teravih namazı. Imamların çoğunluğu sağduyu ve bilginin iyi niyet yoktu. Bu dua nasıl da anlaşıldığı.
 
Hemen hemen tüm dua yapılır, sahip insanların dualarını benzer özellikle teravih namazı. Onlar okuyan surat Al-i Ala Duha veya yapıştırıcı ile, sadece 20 dakika içinde namaz 23 rekat gerçekleştirin.
. Tüm okullara göre, namaz, Allah'ın kelimeleri gibi, ikiyüzlü dualar, çünkü böyle olmamalı: "Ve onlar namaz için ayağa kalktığında, onlar tembellik stand Onlar insanın varlığında riya 'niyetinde ve Tanrı söz etmez, ancak "çok az.

 
Şekilde teravih namazı Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in, sahâbe ve Selef açıkça aykırı olduğu gibi form ve şekilde teravih namazı.Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in söyledi. "Ve talimat verdi dört halifenin sunnahku ve Sünnet tutun ve gigitlah dişlerinizi onu tutun.
Her yeni durumda bir yenilik ve her yenilik bir yanlış olduğu için ", yeni konularla (bid'at) sakının.
 
Ve Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in söyledi. "Bana dua gördüğünüz gibi tüm Pray".

Yahudiler ve Nassara Arasında Kırmızı ile Unravel İplik Ehl-i Bid'at
Ehl-ül-bid'at hakkındaki görüşmeler hakkında, aslında yaşamın her alanında bunları şeffaf bir hayal böylece, geçmiş tarihin insanların ideolojisini incelemek için bizi çekiyor.
 
Bir kişi bazen bilinçsiz, düşünce ve karakter atmosferinde kilitlenmiş. Bu nedenle, çürüyen diş etleri etkilenmez hepsi ins ve çıkışları hakkında bir an için bakmak gerekir.

 
Fazlalaştı Muhtemelen, Halife Ömer'in tavsiye. Allah 'anhudan bir keresinde şöyle demişti O edilir: "Ben uygulamak için değil (kötü) kötü öğrendik, ama kalkan kendisi. Kötülüğün doğası bilmiyorum edenler, o zaman "içinde düşecek.

 
Yahudiler ve Nassara, bir medeniyet inşa etmek ve dünyaya hakim olabilir geçmişin iki kişi. Yani az ya da diğer insanların merkezi olacak. Peygamber mensiyalir vardır, en takipçileri bunlar geniş anlamda olan sünneti (yaşam tarzı) takip edecek.

 
Peygamber dedi ki: Siz gerçekten emsallere sonra önce sünnet (yaşam tarzı) insanlar, arşın arşın tarafından, sedepa takip edecek.Onlar da çukur kertenkele girdiğinde, sizi takip edecek kadar.Sahâbe onlar Resulallah kimlerdir "diye sordu? Yahudiler ve Nassara mı? Dedi, "Başka kim (onlara)" Eğer

Kebid'ahan Ve Bilim Derivasyon bir görevi Hamiline Demontaj
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Allah'ın Subhanahu wa Ta'ala peygamberler ve elçiler ölümünden sonra din adamlarının yarattığı, anlattı.
Onlar götürür erkekler talimatlara kaybetti ve onları Tanrı'nın gerçek dinin gerçeği görüyorum olun. Kaç öğretim ve propaganda için mücadeleye yardımcı oldu insanlar. Misiniz onların toplum üzerindeki etkisi ve insanlar.
Böylece bilim alimleri taşıyıcılarından görev. Onlar, kebid'ahan ve itaatsizlik şirk dört bir yanından gelen İslam'ın ve Müslümanların dini tutmalısınız.

 
Onlar parçalanması ve bunların yıkım onu ​​tutmak. Ama ne aldım?Sansür, terör kınama ve birçok gelir ve gider.
Onlar bölücü insanlar, ırk keskinleştirme farklılıkları, iftira ve diğer masraflar sayısız olarak mahkûm edildi. Yani kazanmış bir bilgi görevi taşıyıcıları, tüm riskleri var. Onlar koruması altında yaşayan bu insanlar için adamış sevgi, bölünme ve yıkım bu dinler ve insanların korunması görevi gerçekleştirmeye devam etmektedir.

 
Onlar haksız iyilik beramar nahi ile, kendi dinine davet etme ve döneklik insanların faaliyetlerinden Allah'ın kâfir ve düşmanı durdurmak ve tüm kesyirikan bertauhid, kebid'ahan ve itaatsizlikten uzak kalmak için insanları davet ediyoruz.
Sapkınlığı-Qira'ah bir sapkınlık İlişkin
Fitne (hata: error) qaari '(Kur'an okuyan kişiler) ve Tanrı'nın huzurunda camilerde uygulanan ve sesleri taklit etmeye Kur'an okumak ibadet konularda (ek) sapkın kabul edilen bir konudur.
Aslında qaari Allah 'anhum sırasında alaihi sellem'in ve yoldaşları' ya Peygamber sallallaahu zamanında yapılabilir ki 'Bu sesi taklit anlaşılabilir bir konudur, ancak kişiler arasında bilinen kim taklit ederek Tanrı'ya bertaqaarub (ibadet) Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sesini taklit.
Yani buradan hareket masyru '(disyari'atkan / öğretti) yanı sıra ibadet sorunu bunu oluşturan bir tutum olmadığını unutmayın.

 
Ancak ibadet her durumda bid'at diada buluşlar ve yenilikler olduğuna göre Kaide Kişilik 'sapıklık vardır. Bu rahipler (qaari 'ünlü ses taklit) yukarıda bir ilkemiz var ki cami etrafında toplanan insanların jostling bir çok yapar bizim zaman-ki içinde olduğunu.Ramazan süresince pek çok kişi rahipler "iyi ses" olduğunu bir camide teravih namazı amacı ile başka bir ülkeye seyahat ediyoruz.

 
Bu onlara: "Mescid-i Haram, Peygamber Camii ve Mescid-i Aksa kasten üç cami dışında (bir övmek kırmızı) gitti" yasaklanmasına ilişkin Peygamberin sünnetidir çiğnenmiş ne kadar ince olduğunu akılda tutmaya çalışın


İslami Şeriatın göre Peygamber sallallaahu alaihi sellem'in Uyarı doğum günü
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Uyarılar Doğum zalimler sapkınlık olduğunu. Onu tutmak için ilk arasında AH 4. yüzyılda Fatimiler tarafından kendilerini adında Benî 'Ubaid el-Qaddah olduğunu.Onlar 'Ali bin Ebi Talib Allah' anhudan oğlu kendilerini bağlarlar.Aslında bu psikoterapi akış yaratıcısı vardır. Ataları Dishan'a İbn-Qaddah, Irak'ta kurucularından Bathiniyah akışı bilinmektedir.
Ümmet, liderler ve üstlerinin bilim adamlarına göre kafirlikle İslam gizlemek için ortaya münafıklar zindiq, olduğunu ifade verdi.
Onlar iman olduğunu ifade kişi varsa ikiyüzlülük gösteriyor ve onları kezindikan aksine birçok şeylere inançlarını gösteren bir şey yok, çünkü, o, bilinmez bir şey ifade verdi.

 
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in olaylar böyle doğum günü kutlaması barındırmak için değil, uzakta bütün bu yasak ve diperingatkannya olup, tüm dikabarkannya teyit emirlerine itaat etmek, onun şeriat ile Yüce Allah dışında kulluk değildir' Aşk atkan.

Ama Bid'at Uzmanlar sonu sonu
Sapkınlar Peygamber SAV 'alaihi wasallam telaganya elinden su lezzetli bir lokma içme ve hangi gölün kar daha beyaz ve baldan tatlı idi yasaklanmıştır.Sonra gerçekten Anas Allah'ın hadisten böyle oldu 'anhudan dedi: Resulullah SAV' alaihi wasallam şunları söyledi: "Bir yabancı deve reddedilir olarak (deve kalabalıktan) gölden reddedilecektir gerçekten Ümmetimin bir halk var", o zaman diyorum: "Ya Allah Bu benim insanlar, "sonra dedi ki:" Şüphesiz siz onların senden sonra icat edildi bilmiyorum ".

 
Bu yüzden geçmişte veya mevcut hem de nihai akıbet yenilik uzmanlar, (Allah onların sonu gibi olumsuz kardiyovasküler ölüm bizi korusun) olmasıdır. Onlar her yaşta sapkınlığı uzmanların bilinçli ve kötü yere geri koyun Böylece ister?

Geleneksel Ve İbadet Arasındaki
"Bu sapkınlığı şudur: Bu, meydan ve eleştirdi, onlar iyi yaptığını sanıyordum yaparsanız, dediler akıl ve bilgi, yenilik veya uygulama yüzeysel görüşünü de çürütür çok önemli bir alt çalışmadır! Eğer öyleyse, sapkınlığı araba sapkınlık, sapkınlık elektrik ve saat! "
Hukuk biliminin biraz olsun Bazı insanlar bazen akıllı Sünni din adamları daha hissediyorum ve kınama reddi olarak onlara diyerek sünneti takip edenler o sapkın ilan ederken o, bunu yaptı o yeni hayır diyenlere "her şeyin kökeni olası olduğunu" belirtti. Bu tür ifadeler onların çıkıp ancak çünkü geleneksel kurallar ve uygulamalar arasındaki fark hakkında cehalet değildir.

Heresy ve Good Intentions

Sapkınlığın çoğu insan, onların amelleri iyi niyet ile yapılan bu gerekçeli zaman, şeriat karşı yönelik doğru din için hiç akılda yoktu ve sapkınlıkla karaciğerde olmaması değil! Hatta Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in hadiste öne bazılarının. "Şüphesiz bütün sadaka niyetine bağlıdır".
Önerme ve bunu koymak nedenlerden bazılarının gerçeği sonuçlandırmak için onların yol ölçüde genişletmek için, biz ona geldi ve onu uygulamaya istedim gerçeği bilmek isteyen Müslüman bir görevi onun bir parçası bırakarak argümanlar hadislerden bazılarını kullanmak için izin verilmediğini kaydetti.

 
Ama ne yapması gerektiğini hakikat ve bir çok hata daha yakın kadar, genel olarak bütün hukuki tartışmalar kaydederek edilir. Bu yüzden sonuç argümanlar konusunda uzmanlığa sahip olanlar arasında ise ne yapacağını.

In Hell herhangi bir hükmü
Ifade verme veya sapkınlığın zaman onlar maruz kaldıkları zaman birçok insanın kafasında saçma geliyor Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in teslim olduğu kesinlikle doğrudur. Birisi hoşnutsuzluk ile cevap verdi Nerede: "çünkü ben cehennemde olduğumu bu küçük yenilik mi?"

 
Bu konuyu açıklığa kavuşturmak için, aşağıdaki gibi bu kemusykilan cevaplarını iki noktadan bakabilirsiniz. İlk: Ahlus Sünnet vel Jama'ah temel inanç biri "Biz cennet ya da cehennem uzman yönden birine koymayın" dir. İkincisi: Fatawanya İbn Teymiyye (IV/484) şöyle dedi: "metinlerin yaygın biçimi tehdidi nedeniyle, daha sonra biz o cehennem sakinleri arasında olduğunu bazı insanlar onu beyan yoktur.


Nedenlerle Bid'at için

Gerçekten de yenilik ortaya çıkmasına neden hata formu da Arap dilinin tarzı hakkında Sünnet, kıyas konumu ve rütbe, cehalet kaynaklanmaktadır.
Hadis sahih include ahaadeeth ve İslam hukuku belirlenmesinde hadis kullanarak çılgınlık hakkında cehalet Cehalet.
Hukuki dayanağı hadis olsa bile eski, hukukun kaybı anlamına gelir nerede, ikinci darbe sahih hadisleri takılmaz ve onun tarafından güdümlü olarak, ve hatta şeriat haklı olmayan argümanlarla tutumunu değiştirdi.
Kıyas belirlenmesinde İslam hukukunun cehalet dini bir ibadet konularında Khalaf kıyas tanımlamak ve hadis ve sadaka yer değil ne için bunu belirtmek yapmak, ama çok pratik ve kimse onu durdurmak için gereken hukukçuların nesil iken.

Sapıklık ve sapkınlık Ahlu Arasında
Her çalışmada geçmişte anlamak, o açıkça yeni bir sorun hakkındaki kelimeler arasındaki farkı bilmek gerekir, yani "Bu, sapkınlık var" ve bizim hukuk perlakunya bu o "Ahlu sapkınlık"! O bir kâfir olduğunu yeni sadaka üzerinde hukuk, eğitim ve hukuk uygulayarak kaynaklanan usul bilim, bilimsel ilke ve hükümlerine göre yürürlükteki yasa olduğu için net ve somut.
Sapkınlar yüzden önce de söylediğimiz gibi, bir müçtehid olabilir vardır. Tek bir sapkınlık olarak o suçlu söylenemez sanki Sonra içtihad. Ve onu sapkınlık gibi aptal-olarak-cehalet ehlu kap inkar sapkın olabilir, ama melalaikannya Allah dilerse hariç, bilgi talep günah. Belki sapkınlığı ehlu gibi sapkınlık kurbanı insanlar önleyen engelleri de vardır.

Tartışmaya Ehl-i Bid'at yolu
Her bir (grup) Sünnet sapan ama sünneti uygulamak için vaaz olduğunu, onun eylemleri (sapma) onları haklı argümanlar arıyor takalluf (kuvvet kendimi) olmalıdır.

 
Bunu yapmazsanız, (yaptıklarının) kenara Çünkü Sünnet kendisi bu suçlamaları reddediyor. Müslümanlar arasında her suçlunun sapkınlık diye diğer firqah aksine firqah-menyelisihinya-sadece onlar henüz bir bütün olarak Sünnet anlayışı derecesi ulaşmış değildi, sünnetin takipçisi olduğu iddia ediliyor.

 
Bunun Arapça kelimelerin kendi anlayışı değildir ve sünnetin içerdiği amaçlar anlamıyorum çünkü muhtemelen. Veya, belki de usul ilkeleri bilgi açısından kendi anlayış çünkü.


Zorunlu sapkınlığı bilin ve uyardı
Onun şirk olan rakibi, ve inanç uzak kalmak dışında Tevhid bilinmemektedir keculi küfür olduğu rakibini, uzak kalmak için fark edilmez, sonra gerçeği hata gözlemleyerek dışında elde edilemez.Ve bu tamamen "Sünnet" olarak aynı olduğunu.Sonra Sünnet anlayışı açık olmayacak ve işaretler diyor rakibi bilerek dışında açıklanmayacaktır, "sapkınlık" olduğunu. Ve aslında böyle onun deyişinde Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ihtiyacı oldu. "
Gerçekten konuşmanın en iyi Allah (Kur'an) Kitabı ve rehberlik iyi Peygamberimiz sallallaahu 'alaihi sellem'in rehberlik ve en kötü durum kadar kötü ki yeni şeyler, ve her yeni bir yenilik ve Yangın her sapkınlık "

Kim sapıklık türleri ayırt oluyor?
"Bir yol veya yol": dilin önemi olduğunu biliyoruz. Ve şüphesiz yaşam ve yol Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ve ashabının yolunu takip edenler Ahlus Sünnet bir grup olduğunu. O gün için sapkınlığı oldu değil.

 
Gerçekten de yenilik şeyleri yeni ve diğer formlarının çeşitliliği Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ve ashabının zaman sonra.
Bu temelde, öyle sapkınlık ve sapkınlar arasındaki farkı söyleyebilir bazı kitapların bir sorun, salt bir ders duymak veya incelemek herkesi değil basit ve kolay.
Ama sapkınlığı ve sapkınların ayırt etmek isteyenler için iki şeyi anlamak değildir. İlk: sirah Allah 'alaihi sellem'in-i Sünnet Messenger ve Sünnet bilin. İkincisi: bilimsel sapkınlık temellerini bilin.

Tasbeh Bid'at mı?

Bu nedenle, sol elini kullanarak daha fazla ana akım numarası boncuk saymak için sağ ellerini kullanarak, bu uygulama Sünnete izleyin ve sağ tarafta bir öncelik koydu. € ~ Hz sallallaahu alaihi sellem'in çok mutlu sandalet giyen bu hakka koyarak ve saflaştırma adımları yanı sıra başka şeyler başlatın. Ilahide yalnızca tam sayısını hesaplamak için tasbeh aracılar kullanarak iken Böylece, yasak bir yenilik çünkü tasbeh, din sapkınlığı sayılmaz kullanarak ilahi, dini konularda bir yeniliktir.
Yani yalnızca bir aracı marjuh söyledi. Ancak, parmaklarını kullanarak ana sayma boncuklar numaraları üzerinden.

Eylül Receb, Şaban ayının yirmi yedi günü yasal Gıda hazırlayın ve Nisyfu Aşure Günü
Birçok kişi gece düşündüm de bu geceki yirmi yedinci ay olan Ramazan, Allah tarafından mi'rajkan yılında Hz sallallaahu aleyhi ve sellem'in.
 
Bu, tüm tarihsel dayanaksızdır. Temelsiz bir yalandır ve tüm baatil dayalı her hangi bir yalandır. Bu tür olayları yirmi yedi gecesi oluştu, bu yüzden de hala Peygamber sallallaahu aleyhi ve sellem'in ve arkadaşları tarafından kurulmuş değildi çünkü o, bir kutlama ya da bir tür ibadet yapmak için bize olmamalıdır, ancak çoğu sever takip insanız Sünnet ve syari'atnya uygulamak.Bize zaman Peygamber sallallaahu aleyhi ve sellem'in ve arkadaşlarının zaman olmadı ne kurmak için izin olasılığı nedir?
Peygamber [Mevlit] Doğuşu Bayramı Kutlamaları
Şer'i açısından, kutlama başlangıçta yoktu. Peygamberin sallallaahu 'alaihi sellem'in Allah'ın şeriat, içeriyorsa bunu yaptı ve halkı söylemişti, ve o, bunu yaptı ve onu teslim eğer Allah Subhanahu wa Ta'ala söyledi, çünkü, elbette bu, şeriat muhafaza edilecektir.

 
"Şüphesiz Kur'an kaybedecek, kim ve biz kesinlikle onu koruyacağım." Bu durumda olmadığı için, o zaman kutlama Allah'ın dini olmadığı bilinmektedir ve olmasa bile Allah'ın dininden, o zaman biz Allah'ın Subhanahu wa Ta'ala ile ibadet ve onunla O'na daha yakın çizmek gerekir.
İlişki Bid'at Ve Fayda mursalah
DELALETLER suçlu tarafından başından itibaren tasarlanmıştır şeydir özel özelliklere sahip. Onlar sapkınlığı uygulayarak Tanrı-genellikle-taqarrub ve onlar ondan dönmeyin. Ona karşı çıkanlar her yerinde kazanmak için sapkın düşünün, çünkü amelleri ortadan kaldırmak için çok uzak bir olasılık-için-yenilik uzmanı.
Bu aslında çünkü mashlahat musrshalah, destek tesisleri (wasa'il) kapsamında ilk ve sonbaharda iki niyeti olmasa da mashlahat murshalah mevcut Şeriat şeriat hedeflerini gerçekleştirmede destek aracı olarak reçete edilir.
Mafsadah (hasar) büyüktür ile karşı karşıya olduğu bu kanıtı olarak, mashlahat murshalah düşebilir.

Yardımcısı ile sapkınlığın tarafı Arasındaki Farklar
Gibi başkan yardımcısı olan sapkınlığın tarafı Arasındaki Farklar: ahlaksız genellikle özel bir argüman Temel yasaklanması, vahyin metin (Kur'an, Sünnet) veya icma 'veya kıyas hem de. Bu yasağın temelinde, argümanlar genellikle yaygın ve Hz yanı sıra kapsama maqaashidusysyarii'ah 'Kullu bid'atin dhalaalah' (her sapkınlık sapkınlığı olan) kelime olduğunu sapkınlık, aksine.

 
Bu temel ve sapkınlık dine atfedilen çünkü DELALETLER, disyari'atkan şeyler maç. Ahlak dışı, çünkü, o reçete ne ahlaksız, aksine aksine dinin ötesinde, ve günahkar, yakın Tanrı'ya ahlaksızlığın bu tür ardından terkumpullah çekmek amacıyla yapıldı sürece, ona atfedilen değil, başkan yardımcısı ve sapkınlık zamanAynı.
Sapkınlığı yardımcısı Arasındaki İlişki
Benzerlik günahkarlar ile Bid'at: Her ikisi de yasaktır, şeriat da kınanması ve suçlu günahı var. Sonra gerçek sapkın itaatsizlik girin [bkz Al-Itisham 2/60]. Bu değerlendirme ile, her sapkınlık her ahlaksız ahlaksız değil ama çok sapkınlık olduğunu. Kaba'ir (büyük günahlar) ve shagha'ir (küçük günahlar) her iki teraslı âlimlerin görüşlerine göre, günahkarlar failleri kafirler yapabilirsiniz kötü alışkanlıklardan ayrıldı, çünkü tingkart değil, bir derece, ve ahlaksızlıkyanı sıra, sapkınlıkla çeşitli seviyelerde bölünmüştür [Al-Jawaabul Kaafi 145-150 bakınız].

Sapkınlık, sapıklık Camii Ve Ghuluw
Aslında bir camide Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in bir resim mezara koymak veya taklit etmek için, bir sapkınlık ve haksızlıktır.

 
, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in gibi, peygamberler ve elçiler yüceltilmesi de sâlih kimseler ve ötesine karşı ghuluw (fazla) uygulamak için kurşun adam israf haram olduğu için ziyaret edin ve onun önünde duran bir kâfir ve diğer münker olduğunu din yayınlandığını söyledi.

 
"Sen (running) olan aşırı lebihannya kaynaklanmaktadır önce insanlar yok çünkü ghuluw (abartılmış), (çalışan) din konusunda sizinle tarafından din uzak durun.". Bunun dışında, bu eylemin yüzyıllarda arkadaş ne de onlardan sonra kuşak iyi örneklediği asla onlar çeşitli ülkelerinde yaşadım ve uzak Medine El Munawwarah bu insanlar,

Mezar Ve Özel Öğretmenler Kurban için tasavvuf dini ziyaret Hukuku
Bu kemungkaran ve büyük kötülük, mezarlığa gidiyor, çünkü kemungkaran, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in söyledi, dini bir ziyaretiniz ise "üç cami dışında sabit bir yolculuk kalkmayın; Masjidku bu (Peygamber Camii), Ulu Cami ve Mescid-i Aksa."

 
Yakın mezar işgalcilere nadzar, kurban, dua, bereket ve onlardan yardım isteyin, tüm sonra, bu Allah'a, şirk olduğunu.

 
Peygamberler gibi asil bir mezarı sakinleri idoller, ağaçlar ve yıldızlar için yardım sorma gibi, onlara yardım için sormamalıdır rağmen bir Müslüman, mezarlık sakinleri dua olmamalıdır. Allah'ın Subhanahu wa Ta'ala yakınlaşma düşündüğünüz av yemekleri ve davul, bu haksız bir sapkınlık oluşturmaktadır.

Camide Peygamber yasal doğum Kutlamak
Müslümanlar, 12 Rabi al-evvel veya diğer gecenin gecesi Peygamberimizin doğum kutlama gitmemesi gerektiğini, din ve yenilikler içeren doğum günü kutlaması için Testere daha doğduğu iyi organize kutlama, olmayabilir, çünkü Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Yaşamı boyunca onun doğum günü kutladı asla, ama Rabbinin din ve set-şeriat şeriat öğretir diye, o da, Khulafa'ur halife ve arkadaşları bunu emretti asla ve tabi'in yapmadım edildi.
 
Yani Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in söyledi ederken, yenilik bir kutlama olduğunu bu düşünce ile, "Her kim ona (rehberlik) değildir bizim ilişkilerinde yeni bir şey (İslam) yapar, o da fabrikasyon

Sünnet ile Bid'at Arasındaki İlişki

Sünnet anlamıyla iyi ya da kötü olsun, (yol)-tarikat ath anlamına gelir çünkü dil lughawi Sünnet anlamı M açısından da, yenilik demektir.Bu nedenle, sonuçta bundan sonra birçok kişi tarafından yapılan bir şey başlayan her kişi, o zaman sünnet denir. [Al-Al-Münir Mishbah 292 bakınız].
Lughawi adalam aynı anlamda sünnet ve yenilik yüzden. Anlamda lughawi lafazh in sünnetimi kullanım örnekleri arasında Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in deyişle vardır.
"Kim iyi bir örnek olan İslam'ın örnek verdi, sonra bir ödül (gibi) hiç ecirleri azaltmadan, daha sonra onu uygulamaya mükâfatlandırırız alacak. Ve kötü bir örnek verir kim, o zaman "kendi günahların en halel getirmeksizin, onun günah ve ondan sonra onu uygulamaya edenlerin günahlarını yüklenmek zorundadır

Ihdaats ile Ibtida 'İlişkisi
Ibtida 've anlam ortak bir kökeni paylaşan dilde Ihdats, bu daha önce var değil yeni bir şey getiriyor. Anlamı syar'i için olduğu gibi, daha sonra dört hadis önce bu Şeriat'in göre sapkınlığı olduğunu göstermiştir iki isim, "sapkınının ve muhdatsat" sahiptir.Bu kelime sapkınlığı yaygın işlerine kullanılan ve açığa çıktığı sadece bu kadar (bir şey) olduğunu diada icat ve herhangi bir dine kınanması. Yaygın kelimelerle ifade din ya da diğer konularda hem daha kınanması muhdatsat diada icat şey.Bu nedenle kelime her şeyi ihdats diada icat ve kınanması gereken, din, günah ve tanımı ihdats içinde günahkarların diğer, daha sonra tüm eylemleri konularda kapsar çünkü bu, daha yaygın ve ibtida 'daha yaygın ihdats, biliyorsunuz.

Karşılaştırma Lughawi Ve Syar'i yılında Bid'at anlamı
Dili (lughah) gözünde sapkınlığı tanımı syar'inya anlamını daha sık görülür. Iki anlamı genellik var ve her sapkınlığın syar'iyyah lughawiyyah tanımı sapkınlık değil, tam tersi, kesinlikle bazı gibi buluş veya yenilik lughawiyyah varlıklar durumlar için malzeme dahil değildir çünkü özgüllük, mutlak Arasında Şeriatın [See Iqhtidlaush Shirathil Müstaqim 2/590] yenilikçilik anlayışı.
Mutlak sapkınlık olduğu söylenir, o zaman bir sapkınlık hadiste kastedilen ise "Her yenilik yanlış olduğunu", ve yenilik lughawiyyah dahil değildir, bu nedenle aslında sapkınlıkla dlalalah syar'iyyah atfedilen (yanlış) ve mardudah (reddetti).
Şeriatın göre Bid'at Anlamak

Cabir bin Abdullah, Peygamber barış ve bereket 'Alaihi Wasallam ve Hadis khuthbahnya de demiş ki: Gerçekten Tanrı'nın sözünü kitabının en iyi en güzel ve rehberlik Muhammed'in rehberliği ve en çirkin olayı (din) diada icat ettiği bir şeydir ve her diada (din) icat bir yenilik ve her yenilik sapkınlık ve dinden dönme setap cehennemde o (burada) 'dir. ".

 
Bunu el-bid'at mubdatsah (din diada icat şey) olduğunu, bu hadis, hem de net olmuştur Ve eğer, o zaman gerektirir (bize) Sünnet'te anlamı İBDA '(din uydurandan) incelemek için .

Üçgen Dil Anlama Bid'at olarak

Herhangi bir önceki örnekte olmadan (tutulan) oluşturulur şey demektir. Tanrı kelimesi bu anlamı. Ben "havariler arasında ilk elçi değilim" deyin ". Bu anlam da Ömer'in 'anhudan ifadesiyle yer almaktadır. "En iyi ihtimalle sapkınlık".
Ayrıca, diğer bir deyişle İmam Şâfi'î gibi İmamlar, "bid'at iki misli, sapkınlığı ve uygun Sünnet'te takdirde, kusursuz olarak sapkınların iki, daha sonra bunun iyi olduğunu, ancak tersine, daha sonra bu utanç ". İbn Receb gibi Selef ifadesiyle yer sapkınlık iki parçası dil anlamında sapkınlık olduğu kabul edilir "dedi. Değil Şeriatın anlamda bir kâfir.
Bazı örnekler Bid'at Bugün: Allah Subhanahu Wa Ta'ala için İbadet Ve taqarrub
Sapkınlık, sapıklık bu anı çok az, ibadet ile ilgili. Temelde dolayısıyla tauqif servisi (argümanın varlığı ve yokluğu ile sınırlı) değil, nedenler dışında ibadet açısından reçete edilir bir şeydir.
Bir şey Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in kelimelere dayalı sapkın argümanlar olarak kategorize edilmez. "Onun için bizim siparişleri uygulama yok edenler diye reddetti". Şu anda icra edildi ibadet birçok eylemler, aralarında lejyon olan; dua sertleşmesine niyeti. Örneğin, yüksek sesle okuyarak. "Ben filanca çünkü Allah Ta'ala dua niyetinde".
Bazı örnekler Bid'at Bugün: Ay Rabiul evvel ile aynı tarihe denk Peygamberin Doğum Kutlaması
Sapkınlığı-çok zamanın geçişi ile çeşit, en azından bilim, arayanın numarasını Modern sapkınlık (vaiz) sapkınlık ve sapkınlıkla davet edilir ve tasyabuh patlak (benzetim) inkâr edenler, ya gümrük sorunları yanı sıra dini ritüeller.Bu Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in gerçeği (gerçekleri) gösterir. "Eğer önce yollarını takip edecek ne", örneğin, şudur: Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in doğum kutlayan sapkınlık olduğunu, kutlama Kitap ve Sünnet, ayrıca senet Selef Salih ve başarılı nesiller hiçbir temeli yoktur, çünkü önceki seçimler.Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in doğum günü kutlaması yakında dördüncü yüzyılda AH sonra oluşur.
Failler Ahlus Sünnet Manhaj ve Bid'at Yönelik Tutumlar Bid'at olarak Aktörler Yalanlandı
Kitap ve Sünnete dayanan bu durumda Manhaj onları. Anlaşmazlık Manhaj istikrarlı değil, hangi onlar ilk sapkınların şüpheli, şüpheli ortaya ve sonra (tek tek) onu inkar ederler.

 
Ve Kitap ve Sünnete dayanan, onlar yükümlülüğü şeriat öğretileri ve yenilikleri ve tutulan şeyleri geniş bir ülkeyi terk etme yükümlülüğünün yapışmak ifade. Ahlus Sünnet alimleri bu konuda bir sürü iş yaptılar.Ve Aqeedah kitaplarında, onlar da iman ve hukukçular ile ilgili sapkınlar çürütmektedir. Gerçekten de, bazıları için özel olarak çalışır yazdım.
Bid'at arka plan ortaya çıkması

Peygamber sallallaahu dedi, anhudan 'alaihi sellem'in Allah'ın İbn Mes'ud sahabe rivayet ettiği bir hadiste bunu açıklamıştır' Allah sallallaahu 'alaihi sellem'in Messenger bizim için bir çizgi yapmak, daha sonra şöyle dedi: "Bu, Allah'ın yoludur", o zaman onun sağ ve soldaki çizgiler yapmak, daha sonra şöyle dedi: "Ve bu her zaman yola (erkek) davet eden şeytan vardır her sokak yukarıda bazı yoludur".Kim Kitap ve Sünnetten döner; her zaman yanlış ve sapkın sokaklarında vuracaktır. Şöyle Yani Özetle, inovasyon-yenilik ortaya çıkmasına neden arka plan: Ad-Deen yasalarının cahil, tutkuları takip.

Sapkınlık, sapıklık ve Kanun-tüzük Çeşitleri Tanımı
Gümrük sapkınlığı (alışkanlıklar) eylemi, bilim ve teknoloji alanında yeni buluşlar (ayrıca çeşitli-çeşitleri ile yeni bilim âyetlerini içerir) gibi. Tüm gümrük (alışkanlıklar) kökeni caizdir çünkü (izin) caizdir.
 
Bu deen olduğundan Ad-Deen (İslam) olarak sapkınlığın eylemi, haram olduğunu tauqifi (yapamam değişti-değişiklik); Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi: "Bu şu anlama gelir: yeni bir şey sahip olanlar, (do Bizim ilişkilerinde yeni olanlar), bu konularda daha sonra eylemi (kabul edilmez) reddedilir değil. " Ve bir başka rivayette şöyle der: "Bu şu anlama gelir: işimizin herhangi dayalı olmayan bir amel işleyen herhangi bir kişi, daha sonra yaptığı eylemi reddedilir.

Kriterleri Bid'at
Syar'i noktada yenilik anlama disyari'atkan Tanrı olmayan bir şey ile Allah'a ibadet etmektir. Ayrıca yenilik Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ne de dört halife tarafından gösterilen olmayan bir şey ile Allah'a ibadet etmek olduğunu söyleyebiliriz.Allah Subhanahu wa Ta'ala bir kelimenin ilk tanımı sonucuna "onların din Allah'ın mensyari 'atkan dışında bir tanrı mı var Allah izin verilmez". Ikinci tanım Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in kelimeleri olayla iken. "Eğer sünnet sunnahku ve rehberlik alırlar. Hikmetle Gigitlah-sünnet sünnet bunu hilâfet ur Rashidun hızlı tutun edelim ve size sorunları o diada yeni buluşlar uzak kalmasına izin"

Is İbadet Fields Sadece Etkili Bid'at, Bid'at doğası
Yenilik olarak Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in göre belirtilmektedir. "Eğer diada yeni buluşlar, her yeni vaka olarak (din) 'ah, herhangi bir teklifi' ah sapkın olduğunu ve cehennemde (nerede) her sapkın bir teklif olduğu konularda uzak kalmak istiyorum".
Bu "cehennemde (burada)" hadis Peygamber, ben bu hata cehennemde diadzab için neden oldu, ortalama söylediği gibi, çünkü Böylece, tüm sapkınlıkları, başlangıç ​​ve sürekli hem suçlu, suçlu. Rasulullan sapkınlığa karşı insanları uyardı Çünkü, o zaman dedi, kelimeleri olduğu gibi Peygamber, bu küresel değil, özellikle söz denir, çünkü gerçekten zararlı olduğunu anlaşılır bir şeydir "Her yenilik saflık olur."
Kaynak: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment