EVENT TICKET

Saturday, March 24, 2012

Uitnodigend bekeren Sahih Need To stelen Echt inspanningen en duurzame

Uitnodigend bekeren Sahih Need To stelen Echt inspanningen en duurzame

DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


Da'wah uitgenodigd om monotheïsme en het monotheïsme ligt in het hart van de mens vereist dat we niet door de verzen laten gaan zonder details als waar in de vroege dagen.
Dat is omdat zij in de eerste begrijpen van de Arabische zinnen met gemak, en de laatste, want als er geen afwijking in termen van Aqiedah die zijn voortgekomen uit de wetenschap van Kalam en filosofie van de wetenschap, in tegenstelling tot een rechte aqiedah.

 
Onze toestand op dit moment is vergelijkbaar met de situatie van de moslims in de vroege dagen. Dus we moeten niet van uitgaan dat bekeren nam om Aqiedah te corrigeren in de staat waarin het gemakkelijk is om net als de vroege dagen. En ik wil dit afsluiten met een voorbeeld dat in dit voorbeeld twee mensen niet op gespannen voet met elkaar, als God het wil, dat wil zeggen:
Onder het gemak wanneer bekend is dat de metgezellen van de hadith van de Profeet 'alayhi wa salaam direct gehoord, dan is de Tabi'in hoorde de hadith direct van de vrienden ... Zo vinden we de drie generaties die hebben getuigd goedheid.
En wij vragen: Is het daar als er een wetenschap noemde de wetenschap van de hadith? Het antwoord is "nee". En of er ruimte was voor de wetenschap als het heet wetenschap Jarh ta'dil wa?Het antwoord is "nee". Wat nu, een persoon moet hebben zowel de officier van justitie wetenschap is wetenschap, is de wetenschap opgenomen fard Kifaya. Het was die van een 'alim op dit moment staat het vinden van een hadith is sahih of da'ief.
Dan is de onderneming is niet eenvoudig aangezien deze zaken worden beschouwd als gemakkelijk voor vrienden, voor de vrienden nam hadith van andere vrienden dat ze waren verzekerd door de getuigenis van Allah de Almachtige op hun ... tot het einde.
Dus niets is wat het is gemakkelijk, niet gemakkelijk in de huidige wetenschap op het gebied van duidelijkheid en vertrouwen in de besluitvorming de wetenschap middelen. Daarom moet serieuze aandacht er aan dit probleem zoals het moet goed zijn volgens de problemen om ons heen als moslims vandaag de dag waar het probleem niet door eerdere generaties van moslims gedeeld vanaf de kant van Aqiedah onzuiverheden die ervoor zorgen dat (de ) problemen-problemen en leiden tot twijfelachtig, twijfelachtig van de expert-Beloofde Aqiedah innovaties die afwijken van de authentieke en echte manhadj met verschillende namen, waaronder de oproep om de Koran en de Soennah te volgen op basis van hun denken , zoals erkend door diegenen die (zelf) toe te schrijven aan de wetenschap van Kalam.
En het is goed hier zijn we noemen een aantal van wat er in de hadith over, zodanig dat de Profeet 'alayhi wa salaam, toen hij vermeld over ghuraba' (buitenlanders) in sommige hadith, hadieth, hij zei:
"Het betekent:" Voor een persoon onder hen fifty-beloning "Zij (de metgezellen) zeiden (50 beloning) van ons of van hen, ja, de Boodschapper van Allah Hij antwoordde:? '. Van u'" [1]
En dit omvat uit de vervreemding van de islam is op het moment dat vervreemding niet het geval is in tijden van eerdere generaties.Geen twijfel, dat tijdens de vroege generaties van vervreemding is de vervreemding tussen de duidelijke shirk en tawheed vrij van alle smet, tussen de echte ontrouw van het ware geloof.
Wat nu ni is het probleem dat zich onder de moslims zelf, de meeste gevuld met vlek tauhidnya Shirk, zending hem op iets anders dan Allah te aanbidden, en hij beleed het geloof.
Deze problemen moeten eerst worden aangepakt. En ten tweede, niet sommige mensen zeggen: 'We moeten naar andere dan de fase van het monotheïsme, dat is de politiek te organiseren "!Omdat de eerste in de Islamitische da'wah is de da'wah naar rechts (dat wil zeggen bekeren uit te nodigen voor de waarheid) is het niet passend voor ons om te zeggen: "Wij zijn Arabieren en de Koran neer met onze taal '

 
Hoewel in gedachten houden dat de Arabieren in deze tijd is anders dan de Arabieren 'Ajam, die inzicht in hun eigen taal. Dit leidde hen weg van het boek van hun Heer en de Soennah van hun Profeet.
Toegegeven dat wij Arabieren en hebben begrepen het ware begrip van de islam, maar vereist niet dat we politiek en mensen te mobiliseren met politieke bewegingen en ze bezig met de politiek te houden, maar nu is het hun plicht om de islam te begrijpen in termen van Aqiedah, aanbidding, muamalah , en moraal!
Ik weet niet of dat vandaag is er een land bestaat uit miljoenen mensen tot de islam te begrijpen in een juist begrip van de islam in termen van Aqiedah, aanbidding, en moraal, en ze zijn opgeleid op.

[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priorias eerste en belangrijkste, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 36-40, uitgegeven door Dar al-Haq, de vertaler Fariq Gasim Anuz]_________Foote Opmerking[1]. [Sahih hadith: Overgeleverd Ath-Thabrani in Mu'jam Al-Kabir (10/225) Nee 10 394, van de hadieth van Ibn Mas'oed anhu Allah '.En deze hadith heeft een martelaar van de hadith van 'Uqbah bin Ghazwan een van de metgezellen van Allah' anhoe overgeleverd door Al-Bazzar, net als in Al-Zaqaid (7282). En deze hadith heeft ook een andere martelaar van de hadith van anhu Abu Al-Khusyani Tsa'labah Allah 'overgeleverd door Abu Daud (4341). En geclassificeerd als sahih door al-Albaani in al-Saheehah (494)

Verplicht op Elke moslim Het toepassen van de Wet van God in alle aspecten In overeenstemming met het vermogen van

DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin





Plicht van iedere moslim is een goed doel naar zijn vermogen, Allah doet geen last van een persoon, behalve in overeenstemming capaciteit. Handhaving van de eenheid en de ware aanbidding is niet noodzakelijkerwijs gepaard met een Daulah Islamiyah af te dwingen in landen die niet bemiddelen met wat Allah geopenbaard, omdat de wet van God moet eerst worden aanvaard was om eenheid vast te stellen.

 
En ongetwijfeld zijn er specifieke zaken die zich op een bepaald moment, namelijk uzlah (ballingschap) is beter dan gemengd, zodat een moslim ballingschap in een afgelegen vallei of plaats, en hij zijn Heer, de menselijke overlevenden van criminaliteit aanbeden hem en van de misdaad zelf voor de mens.

 
In dit geval zijn er hadiths dat veel zeer, maar legale herkomst zoals vervat in de hadeeth van Ibn 'Umar anhuma'.
"Betekenis: De gelovige die kan zich vermengen met mensen en patiënten met hun misdaden beter dan de gelovigen die niet opschieten met mensen en kan niet wachten tot hun misdaad" [1]
Zo is de Daulah Islamiyah-geen twijfel over-als een middel om de wetten van God op aarde, en niet een bestemming af te dwingen.
En is voorzien van een verrassende is er gebeurd met het merendeel van de predikanten: Ze geven aandacht aan zaken die niet in staat zijn uit te voeren en laat de verplichting dat is gemakkelijk voor hen om het uit te voeren! Dat is de jihad tegen hun verlangens, zoals gezegd door een moslim prediker, die gaf het bewijs van zijn volgelingen met zijn woorden:
"Het betekent: handhaven islamitische Daulah in je zelf, zal Hij bouwen de Islamitische Daulah op aarde u".
Hoewel op hetzelfde moment, vonden we het grootste deel van zijn volgelingen menyelisihi wil, maken ze hun bekeren piek is de eenheid van Allah de Almachtige op het gebied van recht, en ze noemde in termen van het bekende: "Al-Hakimiyah aan God". Geen twijfel dat de wet alleen aan Allah toebehoort, geen partner aan Hem in deze of in andere termen.Echter, sommige van hen mensen die dogmatisch naar de scholen in de vier scholen in de islam, die op dit punt, en toen bij hem gebracht, As-Soennah zijn duidelijk en authentiek zijn, zei hij: "Het schendt madzhabku". Dus waar is de waarheid te bemiddelen met wat Allah geopenbaard op het gebied van het volgen van de Sunnah?. En onder hen bevinden zich onder hen die aanbidden Allah follow-tarikat tarikat shufiah!. Dus waar is de waarheid te bemiddelen met wat Allah geopenbaard in termen van het monotheïsme? Zodat ze van anderen eisen wat ze niet te eisen van zichzelf.
Inderdaad, met inbegrip van een zeer eenvoudig ding voor u is om de wet toe te passen met wat Allah geopenbaard in termen van Aqiedah, aanbidding, akhlakmu op het gebied van het opleiden van uw kinderen thuis, op het gebied van de verkoop van belimu wordt terwijl het ook een heel moeilijk wat je op te leggen of te verwijderen heersers in de meeste van haar wetten bemiddelen met iets anders dan wat Allah geopenbaard. Dus waarom heb je laat het op de gemakkelijke en moeilijk ding om te doen?.
Dit toont een van de twee mogelijkheden, eerst de mogelijkheid van slecht onderwijs en begeleiding, de tweede mogelijkheid vanwege de slechte Aqiedah die moedigt hen aan om meer aandacht te besteden aan wat ze niet kunnen veroorloven om het te laten gebeuren in plaats van aandacht te besteden aan wat er nog binnen de grenzen van hun vermogen.
Op dit moment zie ik niet, maar hield zich bezig met tashfiyah en tarbiyah en menselijke menda'wahi aan te brengen in aqiedah en de ware aanbidding. Alles was in overeenstemming met hun respectievelijke grenzen. Allah doet geen last van een persoon, behalve in overeenstemming met het vermogen. Alhamdulillah Rabbil 'Alamin.
Gebeden en vrede zij met onze Profeet Mohammed sallAllahu 'alayhi wa sallam en zijn familie.

[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 52-56, uitgegeven door Dar al-Haq, de vertaler Fariq Gasim Anuz]_________Foote Opmerking[1]. Sahih hadith overgeleverd door At-Tirmidhi (2507), Ibn Majah (4032), Al-Bukhari in Al-Adabul simplex (388), Ahmad (5/365), uit de hadith sjeik onder de metgezellen van de Profeet 'alayhi wa salaam, en geclassificeerd als sahih door al-Albaani in al-Saheehah (939)
Het principe verandering is de Manhaj Tasfiyah te herstellen en Tarbiyah

DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin




Daarom hebben we altijd neuriën de hele tijd en altijd gericht op de fundamentele punt over de twee wat de juiste regels te veranderen.Beide zijn Tashfiyah (zuiverend) en Tarbiyah (onderwijs), beide van deze dingen moeten samen gaan als goed, met name tashfiyah en tarbiyah.
Als in een land is er een soort van tashfiyah, namelijk tashfiyah in aqiedah, dit omvat een zeer groot evenement dat gebeurt in een islamitische maatschappij die deel uitmaakt van de natie onder andere naties.
Zoals in het geval van aanbidding, is het nodig om het te bevrijden van de fanatieke religieuze scholen en probeerde om het te beperken terug naar de authentieke Soennah. Soms zijn er grote geleerden die de islam te begrijpen met authentieke kennis van alle kanten, maar ik ben niet zeker dat er een, twee, drie, tien of twintig mensen in staat zijn om de aangegane verplichtingen tashfiyah (zuivering) van de islam van wat er in elke af te dwingen het, zowel in termen van Aqiedah, aanbidding of goede zeden.
Inderdaad, de weinige die niet in staat zal zijn aan deze verplichting te voldoen, is de verplichting aangegaan tashfiyah (zuivering) van alles wat inherent aan de islam van de dingen die verder gaan in de Islam (terwijl het in feite niet van de islam), en we moeten de mensen leren om op om ons heen met tarbiyah (onderwijs) waar is en recht, maar tashfiyah en tarbiyah nu verloren is gegaan.
Daarom is de politieke beweging in een islamitische samenleving niet uitsluiten door de sharia (de islam) zal leiden tot nadelige effecten voor we het weten deze twee belangrijke kwesties.
Het advies was om de positie van een politieke beweging te vervangen in het wetteloze land met sharia, door middel van overleg of advies uitgedrukt op een manier die beter past bij de beperkingen syar'i uit de buurt van dwang of pendiskriminatifan taal.Lever advies dat het bewijs en vrij ons van de zonde zal dwingen.
En opgenomen als van het advies is dat we bezig zijn mensen met niets nuttigs voor hen, door verbetering van de aqiedah, aanbidding, moraal en muamalah.
De meesten van hen vermoeden dat we willen tarbiyah en tashfiyah de hele islamitische gemeenschap te realiseren. Het is niet ons denken en dromen in slaap, omdat het onmogelijk is om dit te realiseren, en omdat Allah de Almachtige zegt in de Koran Karim.
"Het betekent: Als Rabbmu gewild, zou Hij een menselijk ras te maken, maar ze altijd mee oneens" [Huud: 118].
Gods Woord zal niet worden gerealiseerd op hen af, totdat zij begrijpen de islam het juiste begrip en op te voeden zichzelf en hun gezin en de mensen om hen heen, in de ware islam is.

[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 41-43, uitgegeven door Dar al-Haq, de vertaler Fariq Gasim Anuz]
Uitleg over het stelen van onduidelijkheid dus True En de meeste mensen in Mind


DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


Uit dit voorbeeld wil ik duidelijk maken dat de aqiedah tawheed met alle gevolgen van dien niet duidelijk is, helaas, in de hoofden van de meerderheid van de mensen die geloven in de salafi aqiedah zelf, vooral in de hoofden van andere mensen die de Aqiedah asj'aritische of maturidiyah of jahmiyah te volgen in de problemenals deze.
Dus ik opgewekt het voorbeeld zoals dat aan te tonen dat dit probleem is niet zo makkelijk als dat geportretteerd door sommige predikers die samen met ons in menda'wahkan Al-Koran en de Soennah vandaag, de echte zaken niet gemakkelijk is, zoals de veronderstelde door paar.

 
En waarom is als wat je hebt eerder beschreven, namelijk het verschil tussen de mensen van onwetendheid van de eerste afgodendienaars, toen belden ze aan La ilaha illallah zeggen dat ze geweigerd omdat ze de betekenis van deze zin Tayyibah te begrijpen, en de meerderheid van de moslims in deze periode datTayyibah de veroordeling, maar niet goed begrepen de betekenis ervan.
Dit verschil is een fundamenteel verschil, zoals blijkt in een kwestie van geloof als dat, ik bedoel het probleem met de hoogte van Allah boven alle Zijn schepselen. Het vraagt ​​om een ​​uitleg, een moslim is niet genoeg om te geloven:
"Het betekent: (Allah) Barmhartige waren over de 'Troon'. [Taha: 5]
Irhamuu man FII al-Ardhi yarhamkum man FII al-samaa'i
"Dat wil zeggen: Spaar de aarde, de hemel zal ongetwijfeld menyayanginmu" [Sahih hadith overgeleverd door Abu Daud (4941) en At-Tirmidhi (1925), en geclassificeerd als sahih door al-Albaani in al-Saheehah (925)].
Zonder haar weten dat het woord "FII" in de Hadith niet noodzakelijk de plaats (zie hieronder) weer te geven. Het is als "FII" in het woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:
Am amintum man FII al-samaa'i
"Het betekent: Heb je het gevoel te beschermen tegen (Allah) is in (de) lucht" [Al-Mulk: 16].
Omdat "FII" betekent hier "'Ala' (boven), en het argument er veel over, zelfs niet veel. Onder deze zijn veel van de voorgaande hadith genoemd door mensen, en dat het gehele verloop van de hadith-Alhamdulillah-authentiek. En de betekenis van woorden van de Profeet sallAllahu 'alayhi wa sallam: "Spaar de aarde' betekent niet dat insecten en wormen in de aarde!
Maar de vraag is, die boven de aarde, zoals mensen en dieren. En het is het eens met de woorden die hij sallAllahu 'alayhi wa sallam: "... het is in de hemel zal van je houden": het in de lucht. Mensen die hiervoor de juiste da'wah (rechts) dit moet op de top van duidelijkheid over de details als dat. En een ander voorbeeld van de aanpak bovenstaande hadith, hadith al-Jariyah dat hij een geit herder, is beroemd hadith, zou ik al gezegd dat het als een versterker.

 
Toen de profeet sallAllahu 'alayhi wa salaam zei tegen hem: "Waar is God?" Hij antwoordde: "In de hemel" [Sahih hadith overgeleverd door Muslim (537), Abu Daud (930) Nasa'i (I/14-18) van de hadieth van Mu'awiyah ibn al-As-Sulami Hakami Allah 'anhoe]
Als u vandaag vroeg een aantal grote leraren, zoals de Al-Azhar-: "Waar is God?", Dan zullen zij antwoorden: "In elke plaats". Hoewel Jariyah (slavin) antwoordde dat Allah in de hemelen, en de Profeet sallAllahu 'alayhi wa salaam Jariyah rechtvaardigen het antwoord.Waarom? Omdat Jariyah beantwoord door de natuur en woonde hij in een plaats die de voorwaarden om ons in staat stelt op dit moment noemen we als "salafiyah milieu" die niet is aangetast door een slechte buurt, omdat hij is afgestudeerd aan de "islamitische profeet sallAllahu 'alayhi wa sallam" als ze termijn is het vandaag de dag.
Madrasah is niet specifiek alleen voor sommige mensen en niet alleen voor sommige vrouwen ook. Maar dit madrasah voor de hele maatschappij bestaat uit mannen en vrouwen, dus een geit herder kent de juiste aqiedah, omdat hij niet bezoedeld door een slechte buurt.
Hij weet de juiste aqiedah, zoals vervat in het boek van de Koran en de Soennah, maar de meeste van de mensen die beweren dat kennis over de Koran en de Sunnah hebben niet weten, wist hij niet waar zijn Heer! Hoewel het probleem genoemd in de Koran en de Soennah.
Op deze dag ik zeg dat dat geen enkele van deze verklaringen onder de moslims, die, als je het mij vraagt ​​niet om een ​​geit herder te vertellen, maar om de leider of groep mensen in de war raken wanneer hij zal antwoorden als veel mannen verward op dit moment, tenzij de persoon die gezegend zijn van God, en hun aantal was zeer klein.

[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 31-35, uitgegeven door Dar al-Haq, de vertaler Fariq Gasim Anuz]
Verplichtingen met aandacht voor stelen betekent niet wat anderen sharia te negeren


DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin

Ik ben niet van plan om deze waarschuwing dat ik in gesprek over de uitleg van de belangrijkste te herhalen dan is het van belang is en wat eronder, om de predikanten alleen menda'wahkan Tayyibah zinnen te beperken en begrijp de betekenis, maar na een perfecte gunsten van God naar ons met Zijn volmaakte religie!, zelfs een noodzaak voor de prediker om de islam te nemen als een geheel, niet in stukjes en beetjes.
En als ik dit te zeggen na het sluiten van de uitleg van de islamitische predikers echt aandacht besteden aan de belangrijkste in de islam, namelijk de moslims om de ware aqiedah komt voort uit de woorden La ilaha illallah Tayyibah begrijpen, dan wil ik bespreken verklaring is dat een moslim niet enkel dat de betekenis van Laa ilaha illallah te begrijpen is: "Niets wordt aanbeden door de rechter in dit universum, behalve God alleen!"
Maar het vereist ook een moslim te begrijpen van de andere daden van aanbidding die onze Heer moet hem worden aanbeden, en niet een van de lofprijs te reserveren om een ​​dienaar onder de dienaren van Allah Subhanahu wa Ta'ala. Een toelichting op deze gegevens moeten ook gepaard gaan met een beknopte betekenis van de zin Tayyibah. En het is goed ik zal een paar voorbeelden te geven, in overeenstemming met wat lijkt me, als een wereldwijde verklaring is niet genoeg.
Ik zeg dat is precies het grootste deel van de moslims die bertauhid correct en degenen die van plan zijn om alleen Allah de Almachtige te aanbidden, hun hart is leeg van gedachten en overtuigingen die echt worden genoemd in de Koran en de Soennah.

 
De meeste mensen die er gelezen vele verzen bertauhid en hadiths dat de aqiedah bevat, maar geen aandacht besteden aan wat er gesuggereerd, maar het omvat de perfectie van het geloof in Allah de Almachtige.
Neem een ​​voorbeeld daarvan is trouw aan de Aqeedah van de hoogte van Allah de Almachtige's boven wat Hij geschapen heeft.Op basis van ervaring weet ik dat de meerderheid van onze broeders en bermanhaj bertauhid Salaf (rechtvaardigen om begrip te volgen), samen zijn wij van mening dat de Almachtige God boven is de 'Troon zonder ta'wil (betekenis verandering) en zonder takyif(vragen hoe).
Maar als het gaat om hun jahmiyah moe'tazilieten moderne of modern of personen Maturidi of Ash'ari twijfelachtig dat zij zich aan het inzicht te brengen over de voorwaarden van zhahirnya natuurlijk, waar degenen die geven en degenen die twijfelachtig waren twijfelachtig is niet te begrijpen de betekenis ervan, dan werd hij verward en verloren een groot deel van aqidahnya.

 
Waarom? Omdat hij de juiste aqiedah niet van alle kanten die zijn blootgesteld aan de uitleg in het boek van Allah de Almachtige en de hadith van onze Profeet Mohammed sallAllahu 'alayhi wa salaam toen de moderne moe'tazilitische zei: Allah de Almachtige zegt:
"Het betekent: Heb je het gevoel beveiligd tegen (Allah) is in de hemel?". [Al-Mulk: 17]
En je zegt Allah in de hemel is, dan deze betekenis is bedoeld om jullie god je bent op een plaats die een wezen dat is de hemel!.
Daarna gooide hij twijfelachtig voor hen die voor hem.
[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 27-30 uitgegeven door Dar al-Haq, vertalers Fariq Gasim Anuz]
Verplichte aandacht besteden aan de methode zoals preventief Tawheed van de profeten en apostelen

DoorShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


VraagNoble Shaykh, lijdt geen twijfel dat je weet over de harde realiteit ervaren door moslims vandaag de dag in de vorm van onwetendheid in de kwestie van geloof en andere zaken geloof, evenals een splitsing in de methodologie van het begrip en de praktijk van de islam. Zeker nu dat de verspreiding van de islamitische bekeren in verschillende delen van de wereld is niet meer in overeenstemming met de aqiedah en manhadj eerste generatie die in staat is geweest om de beste generatie te brengen.
Geen twijfel dat het feit dat het pijnlijke ghirah (geest) verhoogd van mensen die oprecht zijn en bereid om te veranderen en om de schade te herstellen.
Alleen zij verschillen in de wijze van de vaststelling van dit fenomeen, veroorzaakt door verschillen in hun begrip van aqiedah en manhadj-zoals u weet, met de opkomst van verschillende bewegingen en de gemeente-islamitische gemeente die beweerde te zijn geweest de juiste Hizbiyyah moslims al tientallen jaren jaar, maar samen hebben ze er niet in geslaagd, ook al deze bewegingen ertoe leiden dat mensen vallen in deze laster en een groot ongeluk overkomt, omdat zij manhadj manhadj-Qaeda en hun aqiedah menyelisihi commando apostel sallAllahu 'alayhi wa salaam en niets gebracht door alaihi zijn sallAllahu 'wa sallam, in welk geval blijft er een grote impact in de vorm van verwarring van de moslims en vooral de jeugd in oplossingen voor dit bittere werkelijkheid te overwinnen.
Een moslim prediker, die vasthouden aan de manhadj nubuwwah en volg het pad van degenen die geloven en volgen het voorbeeld van het begrip van vrienden en goed Tabi'in onder islamitische geleerden het gevoel dat hij een zeer grote opdracht uitvoeren in het gezicht van deze realiteit en in de juiste of deelnemen aan de finish.
Dus wat is uw advies voor de volgelingen van deze bewegingen en de gemeente, de gemeente is.?
En wat is nuttig en droeg een oplossing in het oplossen van dit feit.?
En hoe een moslim kan gratis van deze verantwoordelijkheid zijn voor Allah op de Dag des Oordeels.?
Te beantwoorden.In verband met wat wordt genoemd in de bovenstaande vraag, namelijk de slechte staat van de moslims, dan zeggen we: Dat is toch niet een pijnlijke realiteit is erger dan de voorwaarden van Arabieren in de dagen van onwetendheid bij de Profeet 'alayhi wa salaam gestuurd om hen, als gevolg van de boodschap van de islam tussen ons en perfectie, en het bestaan ​​van groepen die bestaan ​​in de Al-Haq (waarheid), het geven van aanwijzingen en mensen uitnodigen tot de Islam is juist in termen van Aqiedah, aanbidding, moraal en manhadj. Het valt niet te ontkennen feit dat de Arabieren in die tijd van onwetendheid zoals het feit dat de meeste van de moslimgroepen vandaag!.
Daarom zeggen we dat: De oplossing is de weg naar buiten ooit genomen door de Profeet 'alayhi wa salaam en het medicijn is als een drug ooit gebruikt door de Profeet' alayhi wa salaam.
Zoals de Profeet is het behandelen van de onwetendheid van de eerste, dan is de huidige vertolker van de islamitische da'wah zou de betekenis van menselijke fouten onbekendheid Laa ilaha illallah te rekken, en moet een uitweg te vinden uit de harde realiteit sloeg ze met de behandeling en de manier waarop in de reis door de Boodschapper van Allah 'alayhi wa salaam. En dus de betekenis is duidelijk als we kijken naar het woord van Allah de Almachtige.
"Dat wil zeggen: Voorwaar er is bij de (zelf) dat de Boodschapper van Allah een goed rolmodel voor u (dat) voor mensen die verwachten (genade) van God en de (aankomst) Dag der Opstanding en Allah veel." [Al-Ahzab: 21]
Profeet sallAllahu 'alayhi wa salaam is een goed rolmodel in het leveren van oplossingen voor alle problemen van de moslims in de moderne wereld op elk gewenst moment en conditie. Dit is wat moeten we om te beginnen met wat we hebben die gestart zijn door de Profeet 'alayhi wa salaam, is in de eerste fix alles wat beschadigd is van de Aqeedah van de moslims. En de tweede is hun aanbidding. En de derde is hun moraal. Niet ik zeggen de scheiding van de sequentie was het geval met elkaar, dat betekenen de belangrijkste en daarvoor belang en de volgende!.Maar wat ik wil is dat de moslims keken met grote aandacht en serieuze zaken hierboven.
En wat ik bedoel met de moslims is de tolk van bekeren, of beter gezegd zijn de geleerden onder hen, want het is zo jammer dat elke moslim nu gemakkelijk is om een ​​titel te krijgen als een predikant, ook al zijn ze ernstig te kort schoot op het gebied van de wetenschap. Zelfs hun eigen kroonde zichzelf als prediker van de islam. Als we denken aan de bekende om een ​​regel-ik zeg niet dat de regels zijn bekend bij geleerden, zelfs de goed bekend bij alle mensen van begrip, is de regel:
"Betekenis: Mensen die niet hebben, niet kan geven."
Dan gaan we nu weten dat er een grote groep moslims op alle, miljoenen kunnen bereiken in aantal, indien bekend woorden: de prediker dan zullen de mensen richting hen. Wat ik bedoel is de gemeente of de gemeente bekeren preken. Tegelijkertijd, de meeste van hen zijn net zo Allah de Almachtige.
"Betekenis: Maar de meeste mensen niet weten" [al-A'raaf: 187].
Zoals bekend van hun bekeren methoden die ze volledig hebben afgekeerd van de belangrijkste aandacht aan de eerste of de meest belangrijke zaak onder de hierboven genoemde zaken, dat wil zeggen Aqiedah, aanbidding en moraal. En ze weigeren aqiedah waarop de Profeet 'alayhi wa salaam begon met hem, zelfs al de profeten, te beginnen met dit aqiedah te corrigeren. Allah Subhanahu wa Ta'ala heeft gezegd.
"Dat wil zeggen: Voorwaar, Wij zonden boodschappers naar elk volk (die zei):" Aanbidt Allah (alleen), en vertrekken van het kwaad "[An-Nahl: 36]..
Ze hebben geen belangstelling voor dit onderwerp en de eerste pijler van de pijlers van de islam, zoals is bekend door de moslims-all. De eerste apostel van de apostelen zijn nobele Noah 'aleihi salaam is uitgenodigd om de kwestie van geloof bijna duizend jaar.En weten allemaal dat in de vorige sharia sharia zijn er geen details van de ceremoniële wet en muamalah zoals is bekend in onze religie, omdat onze religie is de laatste religie van de sharia sharia andere religies.
Al met al, Noah 'aleihi salaam bleef nodigt zijn volk voor 950 jaar en hij zelfs zijn hele aandacht aan Da'wah naar Tawheed. Toch zijn bekeren verwerpen zijn volk, zoals is beschreven in de Koran.
"Dat wil zeggen: En zij zeggen: 'Niet je ooit (aanbidding) goden te verlaten en geen van beide moet je ooit laat je (aanbidding) Wadd, en niet ook Soewaa', Yaghuts, Ya'uq en Nasr". [Nuh: 23].
Hieruit blijkt duidelijk dat het belangrijkste voor de prioriteiten van de predikers van de islam worden bekeren tot het monotheïsme. En dit is de betekenis van het woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala.
"Het betekent: Dus weet, dat juist wordt er geen god is (het recht om aanbeden te worden) dan Allah". [Mohammed: 19]
Zo is de Sunnah Profeet sallAllahu 'alayhi wa salaam in de praktijk en onderwijs. Zoals voor zijn daden, dus niet te worden besproken, als gevolg van de daden en da'wah Mekka periode van Profeet sallAllahu 'alayhi wa salaam menda'wahi meest beperkt in termen van zijn volk om alleen te aanbidden Allah, geen partner aan Hem.
Terwijl op het gebied van onderwijs, vermeld in de hadith van Anas bin Malik heeft overgeleverd anhu Allah in de Ash-Shahihain.Profeet sallAllahu 'alayhi wa sallam bij verzending Moeadh naar Jemen, zei hij.
"Het betekent: het eerste wat je moet een beroep doen op hen is pesaksian dat er geen recht om te worden aanbeden god behalve Allah alleen dan, als ze mentaatimu op het ..... en zo verder tot het einde van de hadith [Sahih hadith overgeleverd door Al-Bukhari.(1395) en andere plaatsen, en Muslim (19), Abu Daud (1584), At-Tirmidhi (625), allen van de hadieth van Ibn Abbas Allah anhu]
Deze hadith is bekend en beroemd, Insha Allah.
Zo ja, heeft de Profeet sallAllahu 'alayhi wa sallam beval zijn metgezellen om te beginnen met wat hij zelf op initiatief van de da'wah naar tawheed.
Geen twijfel dat er grote verschillen tussen de Arabieren waren afgodendienaren als ze begrijpen wat ze werd verteld door hun taal, met de meerderheid van de Arabieren zijn moslim nu.
Islamitische Arabische mensen vandaag de dag hoeft niet te worden opgeroepen om te zeggen: Laa ilaha illallah, want zij zijn degenen die moeten credo Laa ilaha illallah zeggen, hoewel de stroming en hun verschillende overtuigingen. Ze zeggen allemaal Laa ilaha illallah, maar in feite zijn ze echt nodig hebt om meer te begrijpen over de betekenis van deze zin Tayyibah. En dit verschil is een fundamenteel verschil met de Arabieren eerste waarin ze waren trots toen de Profeet 'alayhi wa salaam een ​​beroep op hen om Laa ilaha illallah zeggen, zoals beschreven in Al-Qur'anul Azhim [1]. Waarom zijn ze trots op?. Omdat ze begrijpen dat de betekenis van Laa ilaha illallah is dat ze niet moeten rivalen te maken met God, en dat ze niet aanbidden behalve Allah, terwijl voorheen zij aanbaden God selian alles, zij buiten Allah aanroepen, beristighatsah (voor hulp) naar andere dan Allah , nog meer in de zaak nadzar voor een ander dan Allah, bertawasul op iets anders dan Allah, slachten offer aan anderen dan Allah en te bemiddelen naar andere dan Allah, en zo verder.
Het is het middel shirk heidendom gekend en beoefend door hen, terwijl ze weten dat er onder de gevolgen van Laa ilaha illallah Tayyibah zin van de Arabische taal is dat zij onschuldig zijn van al deze zaken, in tegenstelling tot de betekenis van Laa ilaha illallah.
[Gekopieerd uit het boek At-Tawheed Islamitische Du'atal Awwalan Ja, Tawhid edities Indonesië, Priority One en Main, door Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, blz. 5-15, uitgegeven door Dar Al-Haq, vertaler Fariq Gasim Anuz]_________Opmerking Foote.[1] Hij liet doorschemeren in de woorden van Allah Subhanahu wa Ta'ala in Ash-Shaffat brief: "Het betekent: Inderdaad ze worden verteld op voorhand indien zij: Laa ilaha illallah (Er is geen god dan Allah heeft het recht om aanbeden te worden), ze roemen, en zij zeggen : 'Moeten we echt aan onze goden te verlaten, omdat we een gekke dichter "? [Ash-Shaffat: 35-36]
bron: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment