EVENT TICKET

Sunday, March 18, 2012

İslam'da Pozisyon Namaz

İslam'da Pozisyon Namaz

El-Azhim Khalafi Şeyh Abdullah bin Abdul By:
Beş zorunlu dua vardır: öğle, ikindi, Akşam, Yatsı 've Shubuh.
Elli defa dua Allah anhudan ve Enes bin Malik, dedi, "İsra '(Peygamber sallallaahu zaman' alaihi sellem'in göğe yükseltilmiştir) gecesi Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in gerekmektedir.Sonra beş kez düşürüldü. Sonra seslendi: "Ey Muhammed, yanımda hakiki karar değiştirilemez. Ve sahiden, beş size (ödül) gibi (ödül) ve elli 'dediler. "[1]
Talha bin alaihi sellem'in ve dedi ki, 'Allah Ubaidullah anhudan, bir keresinde bir bedevi Arap, bozmak saçlı Peygamber sallallaahu gelip bize söyler' "Ey Allah'ın Elçisi, Tanrı beni benden gerekli ne dua edelim." Şöyle cevap verdi:
الصلوات الخمس إلا أن تطوع شيئا.
"Namazı beş bir şey (sünnet namaz itibaren) eklemek istemiyorsanız kez bir gün." [2]
İslam'da Pozisyon Namaz'Abdullah bin Ömer'in anhudan ki, o Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in şöyle dediğini aktarır:
بني الإسلام على خمس, شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا عبده ورسوله, وإقام الصلاة, وإيتاء الزكاة وحج البيت, وصوم رمضان.
"İslam beş (olgu) üzerine inşa edilmiştir: tanrı yoktur olduğuna tanıklık ibadet ancak Allah ve Muhammed Resulullah, düzenli olarak namaz kılmaya, verilen sadaka, House hac, oruç ve Ramazan olmak hakkına sahiptir." [3]
A. Dua etmedi Tüzel kişiTüm İslam Ümmeti duanın gerekliliğini inkar edenler, bu yüzden içinde ve dışında İslam'ın kâfir olduğunu kabul etti. Ama onlar hala yasal yükümlülükleri yerine dua bırakarak inanan insanlar hakkında katılmıyorum. Onlar inkar ve bunu yapmak için tembel olanlar arasında ayrım yapmadan, putperest gibi namaz terk insanları aramak Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in hadisinde bir dizi vardır Anlaşmazlıklar çünkü.
Allah'ın Cabir anhudan, o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dediğini aktarır:
إن بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة.
"Şüphesiz (sınır) şirk ve dua ile birisi küfür arasında." [4]
Buraidah ki, dedi, "Ben duydum Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
العهد الذي بيننا وبينهم الصلات, فمن تركها فقد كفر.
'Biz ve onlar arasındaki anlaşma namazdır. Bıraktığınız Kim, bir kafir 'dediler. "[5]
Ama burada küfür küfür olan âlimlerin görüş, bir rajih din küçük bir sorun değildir. Bu da dahil olmak üzere diğer bazı gelenekler, bu hadisler arasında bir uzlaşmanın sonucudur:
Of 'Ubadah Allah ibn el-Samit anhudan, dedi, "Ben duydum sallallaahu Allah'ın elçisi' alaihi sellem'in şöyle dedi:
خمس صلوات كتبهن الله على العباد, من أتى بهن لم يضيع منهن شيئا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد أن يدخله الجنة, ومن لم يأت بهن فليس له عند الله عهد, إن شاء عذبه وإن شاء غفر له.'Kullarının üzerine Allah'ın Beş dualarını gereklidir. O değil, o Cennet koymak için Tanrı ile bir anlaşma vardır, sonra hafifçe herhangi gözönünde Kim harcıyorsun. Ve bunu yapmaz kim, o zaman Tanrı ile bir akit yoktur. O dilerse, o zaman O mengadzabnya. Veya O dilerse, O affeder. "[6]
Biz kanun dua küfür derecesi altında hala ve şirk bıraktı sonucuna vardık. Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in durumda Tanrı'nın isteğini yapmaz kişinin verdi çünkü.
Allah Subhanahu wa Ta'ala diyor:
إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما
"Şüphesiz Allah şirk günahını affetmeyecek, ve O, dilediğini dilediği için, (şirk) dışında bütün günahları bağışlar. Allah her kimse, o gerçekten de büyük bir günah vardır "[Nisa: 48].
Ebu Hureyre-Allah anhudan, dedi, "Ben Peygamber sallallaahu kıyamet gününde Müslüman bir kul gelen hesabı getirilen ilk defa farz namazdır Hani 'alaihi sellem'in, dedi' duydum. O mükemmellik (o kurtuldu) bunu yaparsanız. Eğer değilse, o zaman de ki: O sünnet dua olsaydı, bak? Diye dua etmiş olsaydı sünnet namazı sünnet tarafından rafine oldu dua etmek zorunludur. Sonra farz ibadetlerin tüm uygulama da dikkate getirildi. '"[7]
Hudhayfah ibn el-Yaman ki, o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in İslam soluk giysili renk kaybolması gibi yok olacak "dedi söyledi. Artık ne oruç, dua, kurban ve sadaka bilene kadar. Mevlid tersisalah yeryüzünde tek bir ayet kadar, bir gecede kalkacak. Yaşlı ve güçsüz oluşan erkekler bir parti olarak kaldı. Onlar 'Biz atalarımızı kelimeleri konuştu bulundu.: La ilahe illallaah ve bunu söylüyorlar' dedi "Shilah ona dedi ki," Ne ifade laa ilahe illallaah onlara hiçbir fayda, o namazı ne olduğunu bilmiyorsanız, oruç, kurban, ve sadaka? "
Sonra Hudhayfah döndü. Shilah üç kez tekrarlandı. Her seferinde de Hudhayfah dönük. Üçüncü kez üzerinde Hudhayfah döndü ve, "Ey Shilah, cehennem onları kurtaracak bir cümle söyledi. O üç kere tekrarladı. "[8]
B. Kimi Gerekli için mi?Namaz baligh ve mantıklı olan her Müslüman için zorunludurAli Allah anhudan, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
رفع القلم عن ثلاثة: عن النائم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم, وعن المجنون حتى يعقل.
[9]: "Çocuklardan baligh için, uyuyan uyanacak, ve deli gelen bilinçsiz geri gelmek Pena (yardım kaydediciler) üç kaldırılır."
Çocuklarını göndermek için ebeveynler için zorunlu onun namazı için tanıdık olan, böyle bir zorunluluk olmamasına rağmen dua.
Of alaihi sellem'in dedi 'Amr ibn Syu'aib, babasından, dedesinden, o Peygamber sallallaahu olduğunu söyledi:
مروا أولادكم بالصلاة وهم أبناء سبع سنين, واضربوهم عليها وهم أبناء عشر سنين, وفرقوا بينهم في المضاجع.
"Çocuklarınız yedi yaşına dua etmesini söyleyin. Ve on yıl yaşında onu terk onları yendi. Yanı sıra bunların ayrı yatak gibi. "[10]
[- Jakarta, Ramazan 1428 yılında basılmıştır İbn Kesir Reader Yayıncılar, - Al-i Sünnet vel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, yazar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Endonezya Kılavuzu Fıkıh Complete Edition, Çeviri Ekibi Tashfiyah LIPIA kitabından kopyalanan Eylül 2007M]_______Dipnot[1]. Mutabık: [Sünen-at-Tirmizi (I/137 213 sayılı.)], Özetlenmiştir.Uzun ve Shahiih el-Buhari (Fat-Hul Baari) (VII/201 yok. 3887), Müslüman Shahiih (I/145 yok. 259), Sünen ve bir-Nasa-i (I/217) tarafından seslendirilmiştir.
Namaz Vakitleri
TarafındanŞeyh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi

Cabir bin Abdillah anhudan Allah, Peygamber sallallaahu ki 'alaihi sellem'in Alaihissallam Gabriel ziyaret etmiş ve o Peygamberin sallallaahu' alaihi sellem'in şöyle dedi: "Kalk ve dua edin!" Güneşin kayması ne zaman O da öğle dua etti. Sonra Cebrail yine kendisine geldiğinde 'Asr ve "Kalk ve dua edin!" Sonra Peygamber sallallaahu dedi' alaihi sellem'in Asr 'dua, özgün nesne olarak gölge hepsi aynı uzunlukta. Sonra Cebrail Akşam gibi yine ona geldi ve dedi ki, "Kalk ve dua et." Sonra güneş batmıştı zaman Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Akşam dua etti. Sonra Cebrail Yatsı 'olarak ona geldi ve "Kalk ve dua!" Dedi Sonra kırmızı alacakaranlık kayboldu Yatsı' dua etti. Sonra Cebrail yine kendisine geldiğinde Shubuh ve dedi ki, "Kalk ve dua edin!" Sonra Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in bu sabah namazından çıkan Shubuh, ya Cabir dedi ki, "sabah olduğunu zaman."
Ertesi gün öğle saatlerinde Gabriel Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in döndü ve "Kalk ve dua edin!" Sonra onun öğle namazı, dedi, özgün nesne olarak gölge hepsi aynı uzunlukta. Sonra onu geldi 'Asr ve dedi ki, "Kalk ve dua edin!" Sonra dua' Asr iki kez tüm nesneleri orijinal uzunluğunun uzun gölgeler. Daha sonra ona gelince aynı anda Akşam dün ve değişmedi. O Yatsı 'dua etti ve sonra - gece geçtiğinde Sonra Yatsı' geldi orta ya Cebrail, üçüncü gecesi söyledi. 'Gün çok parlak oldu ve dedi alaihi sellem'in "Kalk ve dua edin!" Sonra Shubuh sonra dua etti, dedi ki' Sonra Cebrail Peygamber sallallaahu geldi ikisi arasındaki süre içinde dua etmek zamanı geldi. '"[1]
At-Tirmizi Muhammed (yani İbn İsmail el-Buhari) dedi ki "dedi dua için zaman en otantik tarihinin Cabir ile bozar."
A. ÖğleOrijinal nesne olarak hepsi aynı uzunlukta gölge güneş kayma zamanlaması.
2. 'AsharBir zaman güneşin batışına kadar orijinal uzunluğu eşit her şeyin gölgesi. Zamanlaması
3. AkşamAlacakaranlığın kırmızımsı renk kaybı günbatımı zamanlaması.
Peygamber sallallaahu aleyhi ve sellem'in sözlerine dayanarak: ". Akşam Teravih namazı kırmızımsı bir renk için zaman gitmediyse" [2]
Dört. Yatsı 'Orta akşam kırmızı Akşam karanlığının kaybı zamanlaması.Peygamber sallallaahu a'alaihi sellem'in sözlerine dayanarak: ". Ortalarına kadar gece Yatsı" dua "
5.. ShubuhGüneş kadar yükselir şafak zaman.Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sözlerine dayanarak:
وقت صلاة الصبح من طلوع الفجر مالم تطلع الشمس.
"Sabah namazı verildiği zaman doğumundan öncesine kadar Shubuh." [4]
A. El-el-Wustha Prayer (orta) ne demektir?Allah Ta'ala diyor ki:
حافظوا على الصلوات والصلاة الوسطى وقوموا لله قانتين
"Bütün dualar (mu) tutun ve (nöbetçi) Wusthaa dua. Tevazu ile (namazda) Allah için ayağa kalk '"[Bakara: 238]..
Of alaihi sellem'in dedi ki 'Ali Allah anhudan, o el-Ahzâb Peygamber sallallaahu Savaşı günü olduğunu söyledi:
شغلونا عن الصلاة الوسطى صلاة العصر, ملأ الله بيوتهم وقبورهم نارا.
"Onlar el-Wustha (yani) 'namaz ikindi namaz bizi işgal ettiler. Allah ateşi ile evlerini ve onların mezarları yerine getirmek olabilir." [5]
B. Gün çok sıcak değilken başlama saati içinde Sünnet öğle namazını ilerlemek.Cabir bin Samurah, şöyle dedi:
كان النبي صلى الله عليه وسلم يصلى الظهر إذا دحضت الشمس.
"Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in öğle namazı sonra güneş (batıya) kaymış bulunmaktadır zaman." [6]
C. Hava çok sıcaksa, Sünnet öğle, hava biraz soğuk kadar namazı geciktirmek, (Ed, Time Out fazla değil.)Ebu Hureyre-Allah anhudan, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
إذا اشتد الحر فأبردوا بالصلاة, فإن شدة الحر من فيح جهنم.
"Çok sıcak bir günde, bu hava için dua edilmez oldukça soğuk oldu. Bu Jahannam kaynaşmak parçasıdır Gerçekten çok sıcak." [7]
D. Sünnet Dualar 'Asr acele: Enes Allah anhudan
أن رسول الله J كان يصلى العصر والشمس مرتفعة حية, فيذهب الذاهب إلى العوالي فيأتي العوالي والشمس مرتفعة.
"Güneşin hala yüksek ve parlak iken Peygamber sallallaahu, Asr 'alaihi sellem'in dua asla' bu. Sonra biri çıktı ve güneş hala yüksek iken El-'Awali (Medine köşesinde bir yer) ziyaret etti." [8]
E. 'Asr dua günah İnsanlar atlanıyor.İbn Ömer anhuma, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in "atlar İnsanlar azaltılmış bir ailesi ve mülkiyet gibi' Asr dua et" dedi.
Buraidah Allah anhudan ki, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
من ترك صلاة العصر فقد حبط عمله.
"Kim dua 'Asr, sonra terhapuslah işler bırakır." [10]
F. Dusk Till doğru İnsanlar günah Mengakhirkannya (güneş battığında ne zaman): Enes Allah anhudan dedi itibaren, "Ben Messenger sallallaahu 'alaihi sellem'in dedi duydum

تلك صلاة المنافق, يجلس يرقب الشمس حتى إذا كانت بين قرني الشيطان قام فنقرها أربعا لا يذكر الله إلا قليلا.
'Bu münafık dua var. O oturdu ve güneşi izledi. Kadar güneş şeytanın iki boynuzu (gündoğumu ve günbatımı zamanı) arasında olduğu zaman, o gül ve hızlı bir şekilde dört rekat namaz. Allah hatırlamıyorum ama az değil. "[11]
G. Akşam namazı ve Sünnet dürtü Dimakruhkan Mengakhirkannya'Uqbah bin Amir Allah anhudan, a'alaihi sellem'in dedi Peygamber Salât ve selam:
لا تزال أمتى بخير أو على الفطرة مالم يؤخروا المغرب حتى تشتبك النجوم.
"My Ummah iyi ya da doğanın bir devlet her zaman onların Akşam mengakhirkan yıldızlı bir sürü kadar haşhaş dua etmeyeyim sürece vardır." [12]
Seleme ibn el-Akwa Of 'Allah anhudan: "Peygamber sallallaahu sonra'. Güneşi ayarlamak ve (görünmeyen) bir perde arkasına saklanıyorum olduğumda alaihi sellem'in Akşam dua etti" [13]
H. Değil yük olarak Mengakhirkan Sünnet Namaz Yatsı 'süreceOf berlalulah gece ve caminin sakinlerinin çoğu uykuda dek Ayşe anhuma Allah, dedi, "Peygamber sallallaahu gecesi 'alaihi sellem'in mengakhirkan, Yatsı' dua ediyorum. Sonra dışarı çıktı ve dua ve Tabii bu sadece benim yükü halkım istemedi, zamanı 'dedi. [14]
I. Dimakruhkan Daha önce Uyku ve sonra Konuşma Faydalı Değil.Ebu Barzah Allah anhudan: "Messenger sallallaahu akşam 've daha sonra bir sohbet' alaihi sellem'in önce uyku nefret ediyorum '." [15]
Anas Allah anhudan, o geceyi ortalarına kadar Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in bekledi Bir gece "dedi. Sonra geldi ve bizimle birlikte dua etti, sonra biz öneriyoruz. Dedi ki:
ألا إن الناس قد صلوا ثم رقدوا, وإنكم لم تزالوا في صلاة ما انتظرتم الصلاة.'Biliyorum, insanlar şüphesiz dua etti ve sonra yattım. Ve gerçekten sen dua bekliyor sürece namaz devam. '"[16]
J. Erken Zamanlama Sünnet Dualar acele Shubuh (zaman Hala Karanlık)Of sarılı onların giysileriyle alaihi sellem'in Ayşe anhuma Allah, dedi, "O Allah Shubuh elçisi ile namaz katılmak üzere mümin kadınlar için kullanılır. Bu dua tamamlandığında Sonra evlerine dönmeleri. Kimse gece için onları takdir etmiştir. "[17]
K. Ne zaman birisi Namaz alın Hala süresi olarak kabul edilmektedir?Ebu Hureyre-Allah anhudan, Peygamber sallallaahu alaihi sellem'in şöyle dedi:
من أدرك من الصبح ركعة قبل أن تطلع الشمس فقد أدرك الصبح, ومن أدرك ركعة من العصر قبل أن تغرب الشمس فقد أدرك العصر.
"Doğumundan önce bir rak'ah dua Shubuh bulur O, o Shubuh bulmuştur dua ediyorum. Ve bir rak'ah dua bulan kişi Asr 'batımından önce Asr, dua bulmuştur." [18]
Bu yasa ve uzmanlaşmak 'Asr, ancak tüm namazı için dua Shubuh değil.
Ebu Hureyre-Allah anhudan, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
من أدرك ركعة من الصلاة فقد أدرك الصلاة.
[19] "bir rak'ah dua bulur O, o bulduğu dua ediyorum"
L. Mengqadha Cevapsız DualarAnas Radhiyiallahu anhudan, Allah'ın sallallaahu 'alaihi sellem'in Peygamber şöyle söyledi:
من نسى صلاة أو نام عنها فكفارتها أن يصليها إذا ذكرها.
"Unuttum veya ondan bir dua uyuyorduk herkes, daha sonra kaffarat (fidye) de dua edildi ki onun aklındaki eğer." [20]
Ile M.Apakah İnsanlar Namaz Kasıtlı Mengqadha Böyle dua Kadar Gerekli Zaman Tükeniyor Left?İbn Hazm, el-rahimahullah Muhallaa (II/235) yaptığı açıklamada, "Şüphesiz, Allah Ta'ala belli bir zaman yaptı, her farz namazı için başında ve sonunda,. Belirli bir zamanda belirli bir saatte giriş ve çıkış. Dua insanlar ve olanlar arasında hiçbir fark yoktu kim erken vakit namazı sonrasında. Her iki vakit ek olup, çünkü. Dinin yükümlülüklerini çıkartıyor. Din sözlü Onun Havariler yoluyla Tanrı dışında olmamalıdır da. Bunu kasıtlı çıkış saatine kadar namaz terk edenler oluşturan kişiler için zorunlu ise, o zaman mutlaka Allah ve Resûlü ihmal ve unutulmuş edilmeyecektir. Ne de kasıtlı bu konuda bir açıklama vermeyerek güçleştirir. "Ve Rabbin unutma." (Meryem: 64). Ve şeriat her el-Kur'an değildir ve Sünnet bir yalandır. "
[- Jakarta, Ramazan 1428 yılında basılmıştır İbn Kesir Reader Yayıncılar, - Al-i Sünnet vel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, yazar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Endonezya Kılavuzu Fıkıh Complete Edition, Çeviri Ekibi Tashfiyah LIPIA kitabından kopyalanan Eylül 2007M]_______Dipnot[1]. Shahiih: [Irwaa'ul Ghaliil (250)], Ahmed (el-Fat-hur Rabbaani) (. II/241 no 90), Sünen, bir-Nasa-i (I/263) ve Sünen-at-Tirmizi (1 / 101 no. 150), benzer bir lafazh ile.

Hukuk Ezan, Ezan Fazilet ve Prosedürler Ezan
Salı, Ağustos 3, 2004 22:35:14 AM
Ezan
TarafındanŞeyh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi

A. Ezan hukukuEzan özel bir lafazh [1] ile namaz varış süresi hakkında bir uyarıdır.Tüzüğünde zorunludur.
Malik bin el-Huwairits ki, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
إذا حضرت الصلاة فليؤذن لكم أحدكم وليؤمكم أكبركم.
"(Zaman) bu dua geldi, o zaman biri sizin için dua çağrısı izin verin. Ve çoğu biri hakkında eski yol." [2]
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ezan emretti, ve zorunlu olarak bilinen komut içerir.
Anas Allah anhudan, bizimle Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in bir halkına karşı savaşmak için zaman olmadığını o sabaha kadar savaşmak. Bekledi, ben a ezan duyunca, onlara karşı koymadı.Eğer ezan gelmiyorsa Tersine, daha sonra onlara saldırır. "[3]
B. Fazilet EzanMuaviye Allah anhudan ki, o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
إن المؤذنين أطول الناس أعناقا يوم القيامة.
"Şüphesiz, mu-adzin en uzun boyunlu kıyamet gününde idi." [4]
'Abdurrahman ibn Abdillah bin Abdirrahman Sha'sha'ah bin Ebi el-Ensari ve babası El-Mazini ki, Ebû Sa'îd-i Hudrî ona bildirdi, "Gerçekten ben (iç koyun ve çöl gibi seni görmek ). Bu itiraz keçi veya gurunmu, sonra adzanlah keraskanlah dualar ve sesinizi arasında olsaydı. Kesinlikle için bu cinler, insanlar ve duydu mu-adzin diğer değildir ama onlar kıyamet günü onun için şahitlik yapacaktı. Ben Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in duydum "Ebu Sa'id, devam etti". "[5]
C. Ezan Prosedürleri'Abdullah bin Zeyd bin Abdi Rabbih ki, dedi, "Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in çan yenerek kabul etti, ancak Hıristiyanlara benzer, çünkü o nefret ettiği zaman, ben gece bir adam koştu hayal. O iki çanları tutan yeşil bir elbise giydi. "Ben" Ey Allah'ın kulu, bir çan satıyorsunuz? "Ona dedim ki, O," Onunla ne yaptın? "Diye yanıtladı sordu," Biz dua derdik. "O Will size kutunjuki (yol) daha fazla" dedi ?. Bundan daha iyi Tabii "dedim," "dedi," De ki:
ألله أكبر ألله أكبر, ألله أكبر ألله أكبر.
أشهد أن لا اله إلا الله, أشهد أن لا اله إلا الله.
أشهد أن محمدا رسول الله, أشهد أن محمدا رسول الله.
حي على الصلاة, حي على الصلاة.
حي على الفلاح, حي على الفلاح.
ألله أكبر ألله أكبر. لا اله إلا الله.
: Bir süre sonra o size dua kurmak istiyorsanız Sonra (yavrusu iqamat) diyorsunuz ", devam
ألله أكبر ألله أكبر.
أشهد أن لا اله إلا الله, أشهد أن محمدا رسول الله.
حي على الصلاة, حي على الفلاح.
قد قامت الصلاة, قد قامت الصلاة.
ألله أكبر ألله أكبر, لا اله إلا الله.
Sabah geldiğimde Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in gittim ve (bir rüya) gördüm ne söyledim. Sonra Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in "Gerçekten bu bir rüyanın, Tanrı istekli" dedi. Sonra dua emretti. Ve Ebu Bekir (lafazh it) ile dua çağrısı ile serbest bırakıldı Bilal köleler. [6]
Sünnet için bir nefeste iki tekbir mu'adzin birleştirmek.
Nereden alaihi sellem'in mu'adzin derseniz, 'Allahu Ekber, Allahu Ekber. "O zaman biri' Allahu Ekber, Allahu Ekber, diyor edelim", dedi 'Ömer ibn el-Hattab-Allah anhudan, o Peygamber sallallaahu söyledi' . 'Sonra söylemek ise,' ASYHADU allaa ilaaha illallaah. ASYHADU allaa ilaaha illallaah 'Peki dedi,'. '... "[7] Burada, bu bir nefes herhangi iki tekbir birleştirerek. müezzin Ve dinleyicilerin de açık bir göstergesi olduğunu cevap böyle. [8]
Disunnahkannya at-Tarjiil (tekrar).At-tarjiil inanç yumuşak bir ses ile iki kez iki cümle inanç telaffuz sonra, iki kez yüksek sesle okunduğunda iki cümle vardır. [9]
Ebu Mahdzurah itibaren bu Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ezan (yol), "Allahu Ekber, Allahu Ekber olduğunu öğretti. ASYHADU allaa ilaaha illallaah, ASYHADU allaa ilaaha illallaah. ASYHADU Muhammadar Rasulullaah anna, anna ASYHADU Muhammadar Rasulullaah. "Sonra tekrar ve söylemek," ASYHADU allaa ilaaha illallaah, ASYHADU allaa ilaaha illallaah. ASYHADU Muhammadar Rasulullaah anna, anna ASYHADU Muhammadar Rasulullaah.Hayya 'Alaş Shalaah. iki kez. Hayya 'alal Falaah. iki kez. Allahu Ekber, Allahu Ekber. La ilaha illallaah. "[10]
İlk Shubuh Ezan yılında At-Tatswib (*).Ebu Mahdzurah itibaren Peygamber sallallaahu ki 'alaihi sellem'in namazı öğretti, lafazh var olduğu, "Hayya' alal falaah, Hayya 'alal falaah. Ash-shalatu Khairun nauum baskın, dominant Khairun nauum shalatu Ash. "(Namaz) başından Shubuh On. (Sonra devam) "Allahü ekber, Allahü ekber. La ilaha illallaah. "[11]
Al-Amir al-Salaam es San'ani Subulus (I/120) şöyle dedi: İbn Ruslan dua için ilk çağrı At-Tatswib sadece Shubuh disyari'atkan "dedi. Bu uyku uyandırmak için hizmet verdiği için. İkinci namaz süre giriş fonksiyonunu ve namaz için bir çağrı bildirir. "
Zaman ve Shubuh için özel olarak dua etmeye öncelik başında Sünnet dua.Cabir bin Samurah, o ", güneşin kaymış bulunmaktadır Bilal dua söyledi ve (lafazh duanın en az) azaltmak vermedi. Ve o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in dışarı iqamat vermedi. Diye çıkmadıysa, bu yüzden onu görmek için zaman iqamat ilan etti. "[12]
İbn Ömer anhuma, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ", sonra geceleri Şüphesiz Bilal dua yemek ve İbn Umm Maktum kadar namaza çağırmak içmek" dedi. [13]
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in onun söyleyerek kendi zamanının dua Shubuh koyarak bilgeliği, "yemek, sizi herhangi bir engelleme dua Bilal için deme anlattı. Aslında namaza çağırmak veya Çünkü dedi: bu gece yine sizin dua insanlar (mola) ve aynı zamanda sizin uyuyan uyandırmak için böylece akşam çağırarak "[14].
[- Jakarta, Ramazan 1428 yılında basılmıştır İbn Kesir Reader Yayıncılar, - Al-i Sünnet vel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, yazar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Endonezya Kılavuzu Fıkıh Complete Edition, Çeviri Ekibi Tashfiyah LIPIA kitabından kopyalanan Eylül 2007M]_______Dipnot[1]. Fiqhus Sünnet (I/94).[2]. Mutabık: [Shahiih Buhari (Fat-Hul Baari) (II/111 yok 631.)], Shahiih Müslüman (I/465 yok 674.).

Yasal Şartları Namaz
Cumartesi, Temmuz 24, 2004 23:01:27 AM
KOŞULLARI meşru Namaz
TarafındanŞeyh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi

Geçerli olması için dua için, aşağıdaki gereklidir:A. Zaman Giriş bilmekTanrı kelimesi dayanarak:
إن الصلاة كانت على المؤمنين كتابا موقوتا
"... Aslında dua yükümlülüğü inananlar için zamanlanmış olan "[An-Nissa ': 103]..
Bir aksama olmadığı takdirde namaz izinsiz giriş zamanı dışında zaman önce veya sonra yapılır.
B. Son Hadats aziz Büyük ve KüçükTanrı kelimesi dayanarak:
أيها الذين آمنوا إذا قمتم إلى الصلاة فاغسلوا وجوهكم وأيديكم إلى المرافق وامسحوا برءوسكم وأرجلكم إلى الكعبين وإن كنتم جنبا فاطهروا
"Siz dua ederken, Ey iman edenler, sonra, dirsekler Yüzlerinizi ve ellerinizi yıkamak ayak bileklerine kadar başlarınızı ve (yıkama) ayaklarınızı ovun ve sonra junub eğer yıkayın ..." [Al- Maa-Idah: 6].
Ve Ibn hadis Ömer'in, Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
لا يقبل الله صلاة بغير طهور.
"Tanrı arıtılmadan dua (yapıldı) almadım." [1]
C. Kutsallık, Giyim, Vücut ve yerde namaz için kullanılırKutsallığını disyaratkannya gömlek için argüman Tanrı'nın sözü:
وثيابك فطهر
"Ve temiz kıyafet." [Al-Muddatstsir: 4].
Ve Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in kelimeler:
إذا جاء أحدكم المسجد, فليقلب نعليه, ولينظر فيهما فإن رأى خبثا, فليمسحه بالأرض ثم ليصل فيهما.
"Sizden biriniz, camiye giderek, onu açmak ve sandal bakalım. O kirli görünce, onun dünya ile ovalayın izin verin. Sonra onu birlikte dua edelim." [2]
Vücudun kutsallığına argüman Ali disyaratkannya Peygamber sallallaahu 'için alaihi sellem'in "dir. O madhiy sordum ve şunları söyledi:
توضأ واغسل ذكرك.
"Vudu 've çıplaklık yıkayın." [3]
O istihadhah kadına şöyle dedi:
اغسلي عنك الدم وصلي.
"Sizden kan yıkayın ve dua et." [4]
Onun kutsal yerler için gerekçe olarak Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sözlerin bir bedevi camide idrar yaparken sahabeleri anlattı şunlardır:
أريقوا على بوله سجلا من ماء.
"Bir kova su ile Siramlah idrar." [5]
Not:Dua ettiği ve o kirli maruz kaldığı olmadığını bilmediğini herkes, bu kişinin namazı geçersiz ve tekrar etmemelidir. Namazdan sonra mümkünse benzeri sandaletler veya çıplaklık karşılamak için fazla bir şey yok etmek için zaman bilseydim, o zaman onu alıp onun namazını tamamlar gerekir. Bunun için izin vermezse, o zaman onun dua ve zorunlu değildir tekrar devam etti.
Dayanarak Ebu Sa'id hadis: "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in dua edip hem sandaletler çıkardı asla. Böylece insanlar kendi sandalet kapalı yardım edildi. Bittiğinde, o döndü ve dedi ki 'Neden siz terliklerini çıkarıyorlar mı?' Onlar "Biz bunu biz ona gidelim, çıkar onu gördüm. 'Dedi O Şüphesiz Jibreel bana geldi ve her iki sandaletler üzerinde kirli olduğunu söyledi 'dedi. Eğer biri camiye giderse, onu terlik izin ve onu gördü. O kirli görseydim, onu toprağa ovalayın izin. Sonra onu birlikte dua edelim. '"[6]
D. Kapat AuratTanrı kelimesi dayanarak:
يا بني آدم خذوا زينتكم عند كل مسجد
"Adem'in oğlu, her (girin) camide güzel giysiler giymek ..." [Al-A'raaf: 31].
Yani, sizin gönüllü çıplaklık olduğunu. Onlar Evi çıplak tavaf için kullanılır çünkü.
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Ayrıca kelimeler:
لا يقبل الله صلاة حائض إلا بحمار.
"Allah, bir baş örtüsü (türban) giyerek hariç (baligh) adet gören kadınların dualarını kabul etmez." [7]
Göbek ve dizler arasında erkek genital. Bir hadis olduğu gibi 'Amr ibn Syu'aib anhum Allah, babası, dedesi, bir marfu gelen':
ما بين السرة والركبة عورة.
"Göbek ve dizler arasında çıplaklık" dedi. [8]
Benim uyluk kaldırdı görünen bir bez giymişti zaman Jarhad el-Aslami ki, dedi, "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in geçti. Dedi ki:
غط فخذك فإن الفخذ عورة.
"Bacaklarınızı kapatın. Gerçek uyluk çıplaklık olduğu için." [9]
Kadınlara gelince, bu namazı, yüz ve elleri hariç bütün vücudu bir çıplaklık olduğunu.
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sözlerine dayanarak:
المرأة عورة.
"Kadınlar bir çıplaklık vardır." [10]
Ayrıca Onun sözleri:
لا يقبل الله صلاة حائض إلا بحمار.
"Allah bir bez örtü takarak menstruasyon (baligh) hariç kadınların da dualarını kabul etmez." [11]
E. Qiblah bakanAllah'ın kelimesi, yüce dayanarak:
فول وجهك شطر المسجد الحرام وحيث ما كنتم فولوا وجوهكم شطره
"... Ulu Cami için yüz palingkanlah. Ve siz (tümü) nerede olursanız olun, sonra ona doğru yüzünü palingkanlah ... "[Bakara: 150].
Dua yoksul insanlara Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Ayrıca kelimeler:
إذا قمت إلى الصلاة فأسبع الوضوء ثم استقبل القبلة.
Eğer dua etmek istiyorsanız ", sonra mükemmel berwudhu'lah.Sonra kıbleye karşı karşıya ... "[12]
Korku bir devlet ve ne zaman dua geçiş sırasında araç üzerinde gönüllü olduğunda, kıbleye karşı karşıya değiliz tarafından (dua) İzin Veriliyor.
Dedi ki:
فإن خفتم فرجالا أو ركبانا
[: Bakara 239] "Eğer korku (tehlike) bir devlet iseniz yürürken veya araba ... ederken, daha sonra dua edin".
İbn-i Ömer'in anhuma "Kıble Facing veya karşı karşıya değiliz" dedi.
Nafi '"Ömer anhuma bahsettik fakat Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in gelen. [13] İbn değil, sanırım" dedi '
İbn itibaren alaihi sellem'in herhangi bir yöne bakacak şekilde araç içinde dua ve üzerinde vitir dua Ömer anhuma, o Peygamber sallallaahu sonra "dedi. Ancak, o ve üzerine farz namaz değildir. "[14]
Not:Kim Qiblah yönünü bulmaya çalıştı ve o iddia edildiği gibi kendisi tarafından kıbleye bakacak şekilde dua etti, ama kötüye dönüyor, sonra tekrar etmemelidir.
Karanlık bir gecede bir yolculuğa alaihi sellem'in 'Amir bin Rabi'a Allah anhudan, dedi, "Biz Peygamber sallallaahu paylaştım ve biz Qiblah yönünü bilmiyordum. Sonra bizi her biri kendi yönüne göre dua ediyorum. Sabah olduğunu, biz Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in için söyleyebilirim. Sonra ayet indi:
فأينما تولوا فثم وجه الله
"... sonra siz açın yerde Allah'ın yüzü vardır ... "[Bakara: 115]." [15]
F. NiyetBir dua niyetiyle dua ve onun kalbi gibi (niyet) öğle namazı, ikindi veya farz namaz [16] ile yapmak istedim karar isteyenler olsun.Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in telaffuz asla çünkü Disyari'atkan bunu söylemiyor. Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in namaz için ayağa kalktı, o mengucapan, "Allahu Ekber", daha önce değil de bir şey demiyor. Daha önce hiç niyeti melafazhkan, ne demek, "Ben bir rahip veya cemaat gibi, dört rekat Qiblah bakan, Allah, bu namaz için dua ediyorum." Demek değil, "Nakit veya 'oluşturan ..."
Bunların hepsi sapkınlar vardır. Hiç kimse, sahih bir Sened veya Da'eef, Müsned veya Mursal ile rivayet edilmiştir. Kimse lafazh.Henüz arkadaşı birinden, ne de Tabi'in veya dört imamlar tarafından iyi düşündü. [17]
[- Jakarta, Ramazan 1428 yılında basılmıştır İbn Kesir Reader Yayıncılar, - Al-i Sünnet vel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, yazar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Endonezya Kılavuzu Fıkıh Complete Edition, Çeviri Ekibi Tashfiyah LIPIA kitabından kopyalanan Eylül 2007M]

PROSEDÜRÜ Namaz [1]
TarafındanŞeyh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi

Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in namaz için ayağa kalktı, o kıbleye bakacak ve bariyer (sutrah) daha yakın durmak edildi.
O sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
إنما الأعمال بالنيات, وإنما لكل امرئ ما نوى.
"Kuşkusuz çok hayırsever niyetleri bağlıdır. Ve aslında bu sadece niyeti göre herkes (çocuk) alır. "
O sallallaahu 'alaihi sellem'in sözlerle dua başlatın:
الله أكبر.
"Allah büyüktür."
Ellerini kaldırdı ve daha sonra sol üst göğüs üzerine bu doğru koymak. Yere (yay) onun bakışlarını yönlendirir. Sonra dua çeşitli (dua istiftah) ile okuma açmak, övdüğü ve Tanrıyı yücelterek, övdü.Sonra şeytandanAllah'a melun günaha (ta'awwudz) sığınmak yalvardı.
Sonra okuyun:
بسم الله الرحمن الرحيم.
'Allah'ın adıyla, Rahman ve esirgeyendir. "
Gürültülü demektir By.
Sonra her ayet durur (tartil) ile el-Faatihah okuyun. Menjaharkan (sertleşmesi) ile ", Aamiin" ve sesini uzanır: el-Faatihah okuduktan sonra, dedi. El-Faatihah okuduktan sonra, o başka bir mektup okundu. Bazen büyümek, bazen de kısaltır.
O sallallaahu 'alaihi sellem'in sertleşmesine Shubuh dua ve Mağrib ve ilk iki rak'ah dualar okuyarak Yatsı'. Ve öğle saatlerinde okumaları düşürmek, dua, ikindi, Teravih namazı rak'ah ve dua son iki rekat üç Yatsı '.
Cuma namazı da O da mengeraskannya, iki Hari Raya, Istisqa 've Eclipse.
O, Al-Faatihah on beş âyetler veya canlı, yaklaşık yarısı ilk iki rekat daha son iki rekat daha kısa yapmıştır.
Sonra okumayı bitirince, durdu. Bundan sonra ellerini, bertakbir ve eğilme kaldırdı. O, her iki dizde ellerini koydu ve parmaklarını flexing.Onu tutmak için sanki dizlerinin üzerine ellerini vurguladı.
Yumuşatma ve sırtını doğrultma ederken tarafına yaptığı dirsekler gergin. Üzerine su dökülür eğer kadar, hiç şüphesiz sakin su (hayır dökülme) kalacaktır.
Rükû ve derken o uzun bir sessizliğe gömülmüştü
سبحان ربي العظيم (ثلاثا)
"Size Glory, Ey Yüce Rabbim." (Üç katı kadar telaffuz).
Bu yapı taşları içinde o ibadet ve dua birçok türde yaptı. Bazen öyle, bazen de, bu demek. O, rükû ve secdeye el-Kur'an-an okuma yasakladı.
Bundan sonra derken eğilerek onu geri kaldırdı:
سمع الله لمن حمده
"Tanrı O'na hamd edenler duyar."
Okuduğu bu i'tidal onun ellerini kaldırdı zaman:
ربنا ولك الحمد.
"Rabbimiz, sadece olmak, tüm övgü oldu."
Bazen o bitti bir dua okuyun. Sonra bertakbir ve aşağı secde.
Dizleri önce yere iki elinizi koyun. Ellerini üzerine eğildi ve (kol) açtı.J Parmaklarını bastırdı ve Qiblah onu getir. O paralel omuzlarını koymak ve her bir kulak için bazen paralel. O, yere burnunu ve alnını bastırdı.
O sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
أمرت أن أسجد على سبعة أعظم: على الجبهة وأشار بيده على أنفه, واليدين والركبتين وأطراف القدمين.
"Yedi kemik üzerine secde etmek emrolundu. Alın, hem de eller ve kollar, diz ve iki ayak parmaklarının ucu ile işaret burun"
O da dedi ki:
لا صلاة لمن لا يصيب أنفه من الأرض ما يصيب الجبين.
"Alnını olarak burnu yere koymak vermedi insan yok (mükemmel) namazı."
Derken O, secde bir süre sessiz kaldı:
سبحان ربي الأعلى. (ثلاثا)
"Rabbim En Yüksek Glory." (Üç kez telaffuz)
Bazen o da bazen bu, ibadet ve dua çeşitli okuma ve bazen öyle. O ciddi dua etmelerini emretti ve bu sütun üzerine yeniden.
Sonra sol bacağını ve kolaylığı ile otur (iftirasy oturmak) düzenlenen, sonra o bertakbir olarak başını kaldırdı. O Qiblah için sağ ayak yarıçapı karşı karşıya gibi Sonra sağ ayağıyla ayarlayın. Sonra şöyle dedi:
اللهم اغفر لي وارحمنى, واجبرني وارفعني, واهدني, وعافني, وارزقني.
"Ey Allah'ım, beni affet, benim eksikliği cukupilah, asansör derajatku, tunjukilah beni, beni affet ve bana şans ver, beni sever."
Sonra bertakbir ve yapılacak ilk olarak ikinci secde ve sonra bertakbir olarak başını kaldırdı.
Sonra tekrar yerine yerleştirin (oturarak dinlenme) kemikleri kadar sol ayağını dik oturdu. Sonra zemin üzerine oturtulmuş, ikinci rak'ah 'ye yükselmiştir.
O, ikinci rak'ah olarak birinci rak'ah yaptı. Onun ilk çok daha kısa yaptım bu sadece var.
Sonra ikinci rak'ah sonra tasyahhud oturdu. Namazı iki rekat oluşuyorsa, o zaman iki secde arasında oturduğunu iftirasy oturun.Benzer şekilde üç veya dört rak'ah tekabül dua ikinci rak'ah içinde.O tasyahhud oturuyor ise, onun sağ uyluk sağ elinin avuç koymak ve sol uyluk sol elini koydu. Sol elinde açtı ve sağ uyluk sağ elini uzatıp, işaret parmağıyla işaret ve ona odaklanmak. Onun parmak kaldırdı ise, onun gerakkannya taşındı ve onunla birlikte dua ederler. O, "O (etkisi) demirden daha şeytana karşı daha güçlü var" dedi. Parmak buydu.
Daha sonra her iki rak'ah içinde tahiyyat okuyun. O, başında ve ötesinde kendisi için tasyahhud bershalawat. Ve onun halkına bu mensyari'atkan. Onun namazı yılında çeşitli duanın bir sürü yaptı.
Daha sonra onu sağ merhaba demek ve söylemek döndü: "السلام عليكم ورحمة الله (umarım refah ve hepiniz için Allah'ın terlimpahkan lütfu." Ne soldaki O bazen ifade ekler "وبركاته (ve bereket)" ilk tebrik üzerinde..
[- Jakarta, Ramazan 1428 yılında basılmıştır İbn Kesir Reader Yayıncılar, - Al-i Sünnet vel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, yazar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Endonezya Kılavuzu Fıkıh Complete Edition, Çeviri Ekibi Tashfiyah LIPIA kitabından kopyalanan Eylül 2007M]_______Dipnot[1]. Shifatu Shalaatin Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in, Şeyh el-Albani çalışmaları özetlenmiştir.
Namaz Sütunları, Pillars
Perşembe, Haziran 3, 2004 06:21:53
PROSEDÜRÜ Namaz
TarafındanŞeyh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi

A. Namaz Sütunları, PillarsNamaz doğa onu dualardan oluşur bazı yükümlülükler ve uyum vardır. Böylece, bir ayağı geride bıraktı, daha sonra dua farkına varılmayan ve yasal (iptal) kabul edilmez. Burada bir ayağı-rukunnya şudur:
A. Takbiratul ihram'Ali ibn Ebî Talib Allah anhudan, Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in şöyle dedi:
مفتاح الصلاة الطهور, وتحريمها التكبير, والتحليلها التسليم.
"Namaza anahtar arınma. Pengharamnya tekbir ve penghalalnya sevgidir." [1]
Ebu Hureyre-Allah anhudan, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in fakir bir adam dua şöyle dedi:
إذا قمت إلى الصلاة فكبر.
"Eğer dua etmek istiyorsanız, o bertakbirlah." [2]
2. Bu zorunlu namaz için ayağa yapabiliyorDedi ki:
وقوموا لله قانتين
"... Ve tevazu ile (namazda) Allah için ayakta '"[Bakara: 238].
Ayakta Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in dua edildi. O da bunu İmran bin Husayn söyledi. Ona şöyle dedi:
صل قائما, فإن لم تستطع فقاعدا, فإن لم تستطع فعلى جنب.
"Ayakta dua ediyor. Sen, o (namaz) oturma olamaz iken olursa. Yoksa, (Dua) yüzünü kiblat.-ed ile vücudun sağ üst kısmında (yatak) tarafı (yani sahip." [3]
3. Her rak'ah el-Faatihah OkuOf 'Ubadah Allah ibn el-Samit anhudan, Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in şöyle dedi:
لا صلاة لمن لم يقرأ بفاتحة الكتاب.
"Dua kitabı fatihatul (el-Faatihah) okumaz yok (yasal) kişi." [4]
Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in okumak için kötü bir dua gönderdi ve dedi ki, "Öyleyse bütün namazlarında böyle bir şey yapmak." [5]
4, 5. (Sessiz) thuma'ninah içinde BowingAllah'ın kelimesi, yüce dayanarak:
يا أيها الذين آمنوا اركعوا واسجدوا واعبدوا ربكم وافعلوا الخير لعلكم تفلحون
". Ey bir zafer olsun, sen ruku'lah, secde edin, Rabbinize kulluk edin ve iyi yapmak inanıyorum" [el-Hacc: 77]
Yoksul namaza Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Ayrıca kelimeler:
ثم اركع حتى تطمعن راكعا.
"Eğer ruku'mu sakin hissedene kadar Sonra ruku'lah." [6]
6, 7. Bu iken thuma'ninah rükû sonra dik durmasınıEbu Mes'ud el-Ensari anhuma Allah'ın. O Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in etti ki "Hiç kimse namazı rükû ve secdeye içinde doğruldu kazanamaz." [7]
O da kötü bir dua olduğu söyleniyor:
ثم ارفع حتى تعتدل قائما.
"Eğer duruyoruz kadar Sonra ayağa kalk." [8]
8, 9. İçinde Ve secde thuma'ninahTanrı kelimesi dayanarak:
يا أيها الذين آمنوا اركعوا واسجدوا
"Ey iman edenler, size ruku'lah, secde kendinizi ..." [el-Hacc: 77].Ayrıca yoksul dualar karşı Peygamber sallallaahu 'alaihi wa salalm sözler, "Sonra thuma'ninah size kadar secde yerine. Sonra thuma'ninah kadar koltuğuna kadar yükseldi. Sonra secde kadar thuma'ninah yerine." [9]
Secde Üyeler:Ibn alaihi sellem'in dedi 'Abbas, Peygamberimizin sallallaahu olduğunu söyledi:
أمرت أن أسجد على سبعة أعظم: على الجبهة وأشار بيده على أنفه, واليدين والركبتين وأطراف القدمين.
"Yedi kemik üzerine secde etmesi emredildi: alnına, eller, dizler ve iki ayak parmak ucu, burun-için-işaret." [10]
Ayrıca İbn alaihi sellem'in dedi 'Abbas, Peygamberimizin sallallaahu söyledi'
لا صلاة لمن لا يصيب أنفه من الأرض ما يصيب الجبين.
"Alnını olarak burnu yere koymak vermedi insan yok (mükemmel) namazı." [11]
10, 11. Iki secde ve onun thuma'ninah arasında oturanPeygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sözlerine dayanarak, "Hayır namazı rükû ve secdeye geri (streç) zorlamaz birine layık görüldü."
Ayrıca, yoksul insanlar bunu yaptığı dua onun emrine dayalı olarak secde tartışmada ele alınmıştır.
12. Tasyahhud sonuİbn Mes'ud Allah anhudan, dedi, "gerekli tasyahhud önce, bir kez diyeceğiz ki:
"السلام على الله, السلام على جبريل وميكائيل," فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: لا تقولوا هكذا, ولكن قولوا: التحيات لله ...
"Tanrı terlimpahkan refah Mayıs. Cebrail ve Mikail'in Mayıs terlimpahkan refah." Sonra Peygamber sallallaahu böyle konuşuyor musunuz 'alaihi sellem'in, dedi'. Ama sadece 'Tüm namus demek ...[12]
Not:İbn Mes'ud tasyahhud anhuma Allah'ın tarihin en otantik tarihi, dedi, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in el-Kur'an-bir direkt olarak okutulamaz ve öğretilemez tasyahhud mektup öğretti.
"التحيات لله والصلوات والطيبات, السلام عليك أيها النبي ورحمة الله وبركاته, السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين, أشهد أن لا إله إلا الله, وأشهد أن محمدا عبده ورسوله."
"Tüm namus Rabbi olan. Bütün yüceltilmesi ve nezaket ne.Yukarıdaki Umarım terlimpahkan refah, Ey Peygamber. Benzer şekilde, Allah'ın rahmet ve bereketi. Umarım tercurahkan hepimizin üstünde refah ve Allah'ın salih kullarına. Ben bir tanrı Allah'tan başka tapılacak hakkı olduğuna tanıklık etmektedir. Ve ben Muhammed'in O'nun kulu ve Resulü olduğuna şahitlik. "[13]
Diğer notlar:Sözü'ne:
"السلام عليك أيها النبي ورحمة الله وبركاته."
"Umarım refah terlimpahkan sen, ey Peygamber. Tanrı ve O'nun nimetlerin ne sevgi."
El-Hafız vardır ", Al-Fat-h (II/314) söyledi Allah'ın İbn Mes'ud yolu hadis sayısı o kadar sallallaahu 'alaihi sellem'in (ve bize) o (o) söylemek saat arasındaki farkı bir sonucudur doğrudan bir hat lafazh ile. (zaman) sonra, bu dolaylı bir lafazh ile telaffuz edilir. İbn Mes'ud Abu Ma'mer yolak Shahiih Buhari üzerine kitabı "el-'Isti'dzan", In. hadis tasyahhud bahsedildikten sonra O O, (hâlâ) aramızda olacak "dedi. Vefat ettiğinde, biz şöyle dedi: "السلام, يعني على النبي (umarım terlimpahkan refah, ortalama-üstü-Peygamber), o Hz." Buhari bahsedilen böyle bir şey Ebû Awwanah Shahiihnya de dışarı kitapta Benzer şekilde,.. öğretmen Ebu el-Buhârî Nu'aim birden fazla yoldan-Sirâceddîn el-Jauzaqi, Abu al-Ashbahani Nu'aim ve el-Beyhakî. lafazh tarafından Orada bahsedilen, السلام على النبي "" Öldüğü zaman söylediğimiz " lafazh olmadan: يعنى (vasıtası). Ebu Nu'aim Ebu Bekr bin Ebi Syaibah bir geçmişi ne.
'". Alaihi sellem'in zorunlu değildir, bu benim arkadaşım gerçek ise, doğrudan Hz sallallaahu sonra koyda cümle olduğunu gösterir, Awwanah kendiniz' Yani şöyle diyordu:"-Subkî Ebu yolu bu anlatım bahsettikten sonra Şerhu'l-Minhaaj dedi السلام على النبي. Tarih şüphesiz otantik "Ben (el-Hafız)," dedi. Ben güçlendiren başka bir yol bulduk. "Abdurrazzaq İbn Juraij bize", dedi, dedi, 'Ata' Peygamber sallallaahu sırasında bir kez söyledi 'alaihi sellem'in hala hayatta olduğu sahâbe şöyle dedi: "السلام عليك أيها النبي". Öldüğünü zaman, dediler ki: "السلام على النبي". Bu bir sahih Sened olduğunu.
Al-Albani "onun sallallaahu doğrudan talimatları üzerine kurulu olmalıdır Yani onlara dua tasyahhud öğretti belirten Aişe Allah Teâlâ anhuma 'alaihi sellem'in Ayrıca tarihi ile takviye edilmiştir.'", Shifatush Shalaah (s. 126) dedi السلام على النبي "Musnadnya (II/1/9) ve Ayşe bir sahih Sened iki el-Fawaa Mukhallash-id (I/54/11) rivayet olarak-Siraj.
13. Sonunda Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in bereket tasyahhudHadis Fadhalah bin dayanarak Ubeyd el-Ensari: "Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in dua eden bir adam gördüm O, övgü ve Tanrı'yı ​​yüceltmek vermedi Bershalawat Ne Peygamber sallallaahu' alaihi sellem'in Daha sonra sol Allah Elçisi.... 'alaihi sellem'in sonra "Bu adam çok aceleci olduğunu." dedi Sonra size herhangi biri dua ederse, Rabbine ve Hz bershalawat için yağcılık ve övgü ile başlayalım ", onu aradım ve ona dedi ve başka bir şekildesallallaahu 'alaihi sellem'in. Onun istediği gibi bundan sonra dua edebilir. "[14]
İbn Mes'ud Allah anhudan, dedi, "Bir adam geldi ve biz onun yanında iken, Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in önüne oturdu. Sonra dedi ki," Ey Allah'ın Elçisi, sana karşı selamladı ederken, daha sonra biz zaten biliyoruz. Bizim dualarında sizin için bershalawat eğer o zaman nasıl biz sizin için bershalawat mi? Allah'ın sizin için O'nun kurtuluş dökmek miyim? Biz adam (bunun gibi) sordum umarım hiç dek sessiz kaldı. Beni bershalawat, o zaman sadece söyle "Daha sonra," dedi "O (İbn Mes'ud) dedi" :
"اللهم صل على محمد النبي الأمي وعلى آل محمد ..."
"Ey Allah'ım, Muhammed'e hibe nimet, Peygamber cahil olduğunu ve Muhammed'in ailesine ..." [15]
Not:Shalawat cümle Peygamber sallallaahu Ujrah 'alaihi sellem'in iyi Ka'b bin rivayet edilir', o, bizim etti ki "Ey Allah'ın Elçisi, biz zaten biliyoruz veya sizin için merhaba demek için biliyorum. Ve ne shalawatnya?" diye söyle "dedi:
"اللهم صل على محمد وعلى آل محمد كما صليت على آل إبراهيم إنك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد وعلى آل محمد كما باركت على آل إبراهيم إنك حميد مجيد."
Sen İbrahim ailesine verdik gibi "Ey Allah'ım, Sen İbrahim ailesine zarafet vermiş gibi Muhammed ve Muhammed'in ailesine hibe nimet. Gerçekten sizi Mahaterpuji ve Sublime. Ve, Muhammed ve Muhammed'in ailesine bir nimet verir. Gerçekten sizi Mahaterpuji ve Sublime. "[16]
14. SaygılarPeygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sözlerine dayanarak:
مفتاح الصلاة الطهور, والتحريمها التكبير, والتحليلها التسليم.
"Namaza anahtar arınma. Pengharamnya tekbir ve penghalalnya sevgi." [17]
[- Jakarta, Ramazan 1428 yılında basılmıştır İbn Kesir Reader Yayıncılar, - Al-i Sünnet vel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, yazar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Endonezya Kılavuzu Fıkıh Complete Edition, Çeviri Ekibi Tashfiyah LIPIA kitabından kopyalanan Eylül 2007M]
Yükümlülükler-Yükümlülükler Namaz
Salı, Haziran 1, 2004 21:07:46
PROSEDÜRÜ Namaz
TarafındanŞeyh Abdullah bin Abdul al-Azhim Khalafi

B. Yükümlülükler-Yükümlülükler NamazA. Tekbir al-intiqal (hareket değişiklikleri eşlik eden tekbir) ve konuşma:
سمع الله لمن حمده, ربنا لك الحمد.
"Durur Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in o bertakbir sonra, dua için ayağa kalktı Eğer eğilme zaman sonra söylüyorlar, sonra bertakbir.:" Ebu Hureyre-Allah anhudan, dedi, سمع الله لمن حمده (Tanrı O'na hamd edenler duyar) "bowing arka kaldırırken. Sonra diyorsunuz ki," ربنا لك الحمد (Rabbimiz, hamd sana olmak) "ayakta. Sonra secde Düştüğümde bertakbir ederken. Sonra bertakbir başını kaldırırken. Sonra bertakbir secde zaman. Sonra bertakbir kaldırırken kafası. Sonra onun namazını tamamlamak için onu bütün her şeyi. O bertakbir (tasyahhud) oturduktan sonra ikinci rak'ah yükselen. " [1]
O da dedi ki:
"صلوا كما رأيتموني أصلي."
"Bana dua gördüğünüz gibi dua et." [2]
Ayrıca onun namaz düzelmedi kişi söyledi ve Şüphesiz, namazı sonra su wudhu'nya (wudhu'nya yer) bertakbir ve Yüce Tanrı öven ve öven koymak, sonra da umre kadar adam tam biri değil "dedi. Sonra (bazı okundu . paragraf) el-Kur'an-bir o memnun Sonra derler ki: ". الله أكبر (Tanrı) is Great" Sonra sakin eklem önünde eğilerek.Sonra derler ki: "سمع الله لمن حمده" dik durmak. Sonra derler ki: "الله أكبر".Eklem sakin kadar Sonra secdeye kapanırlar. Sonra derler ki: "الله أكبر" diye dik oturmak için başını kaldırdı. Sonra derler ki: "الله أكبر".Sakin eklemler kadar Sonra secdeye kapanırlar. Sonra başını ve bertakbir kaldırdı. O yaptı, o zaman namazını tamamladı. "[3]
2. Erken Tasyahhudİbn Mes'ud Allah anhudan, o gerçek Muhammed sallallaahu 'alaihi sellem'in her rak'ah oturup varsa, diyelim ki "dedi, söyledi:
"التحيات لله والصلوات والطيبات, السلام عليك أيها النبي ورحمة الله وبركاته, السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين, أشهد أن لا إله إلا الله, وأشهد أن محمدا عبده ورسوله."
"Tüm namus Rabbi olan. Peki tüm yüceltilmesi ve iyilik yaptı.Umarım yukarıda refah, Ey Peygamber size terlimpah. Benzer şekilde, Tanrı ve O'nun nimetleri sevgisi. Umarım tercurahkan hepimizin üstünde refah ve Allah'ın salih kullarına. Ben bir tanrı ibadet layık Allah olduğunu kanıtla. Ve ben Muhammed'in O'nun kulu ve Resulü olduğuna şahitlik. "O zaman biri sevdiği bir dua seçsin.Sonra ona (namaz) ile Rabbi Yüce çağırayım. "[4]
Peygamber sallallaahu 'alaihi wa salalm da kötü bir dua gönderdi ve dedi ki, "dua ortasında oturup, sonra da sol uyluk gelarlah bertasyahhudlah sonra, kendinizi yatıştırır." [5]
3. Eğer dua etmek istiyorsanız, onun önünde sutrah (ayırıcı) koymak zorundadır. Bu yoldan geçenler tarafından önlemek ve arkasındakileri görmek görünümünü sınırlamak için sınırlama
Sehl ibn Ebî Hatsmah Allah anhudan, o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dediğini aktarır:
إذا صلى أحدكم فليصل إلى سترة, وليدن منها, لا يقطع الشيطان عليه صلاته.
"Biriniz dua, sınır bakan dua ve Şeytan namaz sonu yok ona öylesine yakın sağlar." [6]
İbn itibaren alaihi sellem'in dedi Ömer anhuma, o Peygamber sallallaahu olduğunu söyledi:
لا تصل إلا إلى سترة, ولا تدع أحدا يمر بين يديك, فإن أبى فلتقاتله, فإن معه القرين.
"Sınır bakan dışında dua etmeyin. Ve sen önünüzde kimse geçmesine izin etmeyeceksin. O inkar ederse, o zaman (karşı) mücadele. Çünkü şüphesiz Şeytan ile." [7]
Bir engel duvarı, davul, sopalarla dolu ve gergin hayvan monte edilir olabilir. Onu orada karşı karşıya dua edelim. Minimum boyut bir eyer bağlar gibi.
Babasından hadis Musa bin Talha dayanarak, o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dediğini aktarır:
إذا وضع أحدكم بين يديه مثل مؤخرة الرحل فليصل, ولا يبال من مر وراء ذلك.
"Bir atılmıştır ise (dış) önünde eyer boyutu, ona dua edelim. Ve kimse geri (dış) içinde geçer herkes görmezden gelin." [8]
C. Namaz İnsanlar ve sınırlayıcı Arasındaki Yakınlık UzaklıkAllah'ın Bilal anhudan, şöyle dedi:
أنه صلى وبينه وبين الجدار نحو من ثلاثة أذرع.
"O sallallaahu 'alaihi sellem'in dua etti. Üç dirsek (arşın) olduğu, onu ve duvar arasında iken." [9]
Sehl bin Teâlâ anhudan ayrıca Sa'd'ın, şöyle dedi:
كان بين مصلى رسول الله صلى الله عليه وسلم وبين الجدار ممر الشاة.
"Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in secde noktası arasındaki mesafe bir keçi bir duvar ile geniş bir yol." [10]
Eğer bir bariyer koyarsanız, o zaman onu ve bariyer arasında kimsenin geçmesine izin yok.
İbn Abbas anhuma Allah'ın, şöyle dedi:
أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يصلي فمرت شاة بين يديه, فساعاها إلى القبلة حتى ألزق بطنه بالقبلة.
"Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in dua ediyordu. Sonra bir keçi önüne geçer, o zaman bir yön onun mide sopa bir yöne erdirdi." [11]
Ayrıca Ebû Sa'îd-i Hudrî Allah'a anhudan Allah sallallaahu 'aleyhi ve sellem'in Messenger söyledi:
إذا كان أحدكم يصلي فلا يدع أحدا يمر بين يديه, وليدرأه ما استطاع, فإن أبى فليقاتله فإنما هو الشيطان.
"Eğer dua ederse, onun önünde herkes geçmesine izin. Ve onu tutun izin vermeyin yapabilirsiniz. O itaatsiz ise aslında Şeytan olduğu için, o, (karşı) mücadele." [12]
Engel koymak değil, o dua, bir eşek, bir kadın ve siyah bir köpek (. Kim ön-ed geçti) ile kesilebilir:
Nereden alaihi sellem'in dedi "Ebu Dhar Abdullah ibn el-Samit, o Peygamber sallallaahu olduğunu söyledi:
إذا قام أحدكم يصلي, فإنه يستره إذا كان بين يديه مثل آخرة الرحل. فإذا لم يكن بين يديه مثل آخرة الرحل فإنه يقطع صلاته الحمار والمرأة والكلب الأسود. قلت: يا أبا ذر ما بال الكلب الأسود من الكلب الأحمر ومن الكلب الأصفر? قال: يا ابن أخي سألت رسول الله صلى الله عليه وسلم كما سألتني فقال: ". الكلب الأسود شيطان"
"Eyer hayvan bağlar (dış) boyutu var ise herhangi bir dua varsa, onun varlığında sınırlanmıştır. Onun huzurunda Eğer orada hayvan (dış) boyutu eyer bağlar değil, sonra onun dua, bir eşek, bir kadın ve siyah bir köpek tarafından kesildi." Ben, "kırmızı köpek ve sarı köpek olan siyah bir köpek arasındaki fark nedir Ey Ebu Zerr,?" Dedi o "Bana sormak gibi kardeşimin Ey oğlum, bir kez, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in sordu. Sonra dedi ki," dedi siyah köpek şeytandır. "[13]
Dua insanların önünden geçmek yasaktır.
Ebu Juhaim Allah anhudan, o Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in şöyle dedi:
لو يعلم المار بين يدي المصلي ماذا عليه, لكان أن يقف أربعين خيرا له من أن يمر بين يديه.
"Insanlar kesinlikle onun önünden geçerken daha onun için kırk iyi ayakta, ona cevap oldu. Bilmek için bir dua kişinin önünden geçerken ise" [14]
Rahip cemaat için sınırlayıcı engel
İbn Abbas anhuma Allah'ın, şöyle dedi:
أقبلت راكبا على أتان وأنا يومئذ قد ناهزت الاحتلام ورسول الله صلى الله عليه وسلم يصلي بالناس بمنى. فمررت بين يدي الصف, فنزلت فأرسلت الأتان ترتع. ودخلت في الصف. فلم ينكر ذلك علي أحد.
"Ben o zaman iken ben baligh vardı. Bir deve binmek var. Ve Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Mina olan insan neden olur. Sonra ön Shaff geçti, ben aşağı gitti ve yemek için deve bırakın. I ve Shaff gitti herhangi biri, bir eylem eleştirirler olur. " [15]
[- Jakarta, Ramazan 1428 yılında basılmıştır İbn Kesir Reader Yayıncılar, - Al-i Sünnet vel Wajiiz fii Fiqhis Kitaabil Aziiz, yazar Azhim bin Abdul al-Khalafi Badawai, Endonezya Kılavuzu Fıkıh Complete Edition, Çeviri Ekibi Tashfiyah LIPIA kitabından kopyalanan Eylül 2007M]
Kaynak: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment