EVENT TICKET

Friday, March 16, 2012

Определение на Ahlus Суна Wal Jama'ah. История на възникването на Ahlus Суна Wal термин Jama'ah

Определение на Ahlus Суна Wal Jama'ah. История на възникването на Ahlus Суна Wal термин Jama'ah

, РАЗБИРАНЕ Aqeedah на Ahlus Суна Wal Jama'ah
ОтАл-Язид ибн Абд ал-Qadir Ustadz Jawas

D. Ahlus Суна Wal Jama'ah дефиницияAhlus Суна Wal Jama'ah са:Тези, които вземат това, което някога от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "и спътници на Аллах anhum,,. Суна Ahlus, поради силната (те) притежават и berittiba "(следвайте) на сунната на Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam и спътници на Аллах anhum,.
As-Суна, в съответствие с език (етимология) е на път / начин, независимо дали добър или лош начин. [1]
Междувременно, според учените aqeedah (терминология), Сунната е ръководство, което е било направено от Пророка sallallaahu "alaihi на WA Sallam и неговите спътници, както за науката, i'tiqad (вяра), дума и дело. И това е Суна, които да бъдат следвани, тези, които го следват, ще бъде похвалена и осъди тези, които биха menyalahinya [2].
Разбиране на Суна на Ибн Раджаб Ал-Hanbali "rahimahullah († 795 H):" Както-Сунна е взето пътя, включително и в него се придържат към това, което се осъществява на Пророка sallallaahu "alaihi на WA Sallam и халиф, който ръководи и прав и форма "tiqad (вяра), думи и дела. Това е идеалното Сунната.Ето защо, на предишното поколение салаф Сунната не се обадите нищо, освен за покриване на всички три аспекта. Тя е разказана от Имам Хасан ал-Басри (Д.. 110 H) Имам Ал-Auza'i "(Д.. 157 H) и имам Fudhail бин" Iyadh (поч.. 187 H) ". [3]
Наречен Ал-Jama'ah ", защото те са обединени в истината, не е счупена на страни в религиозните дела, събрана под ръководството на Имам (които спазват) Ал-haqq" (истина), а не да се измъкнем от тяхното събрание и последващи, което е било сделка Salaful Ummah. [4]
Jama'ah според учените aqeedah (терминология) е първото поколение на този Ummah, който е сред другари, Tabi'ut Tabi'in, както и онези, които следват в доброто, до Деня на Страшния съд, както се събраха в истината. [5]
Имам Абу за Сама rahimahullah Shafi'i (Д. 665 H) каза: "за да се държат за срещане, намерението е да се придържаме към истината и го последва. Въпреки че носенето малко и Сунната, че menyalahinya много. Защото истината е това, което се изпълнява от първото срещане, който, проведе Пророка sallallaahu "alaihi на WA Sallam и другарите му, без да гледа на хората, които се отклоняват (DO baatil) след тях."
Както бе посочено от Ибн на Масуд Аллах anhu: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
"Ал Jama'ah е истината, дори и ако сте сами". [7]
Така че, Ahlus Суна Wal Jama'ah е този, който има природа и характер, за да следват сунната на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "и далеч от новите въпроси и иновации в религията.
Тъй като те са тези, които ittiba "(да следват) на сунната на Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam и на следват Atsar (следа Salaful. Ummah), след това те също се нарича Ahlul хадис, Ahlul Atsar и Ahlul Ittiba ". В допълнение, те също така казва, че е Атина-Ta-ifatul Manshuurah (групи, които имат Божията помощ), Ал-Firqatun Naajiyah (Записани секти), ghurabaa "(чужденци).
На Атина Ta-ifatul Manshuurah, Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam каза:
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
"Винаги е била страна на моя Ummah винаги да поддържа на Божиите заповеди, няма да навреди на тези, които не помогне на тях и техните хора да дойдат menyelisihi заповедите на Бога и те остават на върха от този вид." [8]
За Ал ghurabaa ", Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam каза:
بدأ الإسلام غريبا وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.
"Ислямът първоначално е чужд, и чужденци ще се върне един ден в началото, тогава късмет за" Ал-ghurabaa "(чужденци)". [9]
Докато смисъла на Ал ghurabaa ", разказана от" Абдула бин Амр ибн ал-Аллах anhuma, когато един ден Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam обясни смисъла на Ал-ghurabaa" ", той sallallaahu" alaihi WA Sallam каза:
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
"Хората, които се покланя в центъра на много бедни хора, хора, които ги подчини повече, отколкото те се подчиняват." [10]
На Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam каза за смисъла на Ал ghurabaa":
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"Това означава, че хората постоянно се подобрява (Ummah) в средата на унищожаването на човечеството." [11]
В историята на другите споменати:
... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.
"Това, че хората, които биха установили Sunnahku (Сунната от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu"), след унищожени от човека. "[12]
Суна ahlus, Атина-Tha МФЗЖ Ал-Mansurah "и Ал-Firqatun" Najiyah се също наричат ​​Ahlul хадис. В споменаване на Ahlus Суна, Ал-Атина-Thaifah Mansurah и Ал-Firqatun Najiyah на Ahlul нещо хадис известен и познат, тъй като генерирането на салаф, защото споменаването от него е търсенето на текстовете и в съответствие с на условия и реалности. Тя е разказана с една Сахих sanad от имамите, като например: "Абдуллах Ибн ал-Мубарак: Али Ибн Madini, Ахмад бин Hanbal, ал-Бухари, Ахмад ибн Синан [13] и други, رحمهم الله.
Имам Shafi'i [14] (. D. 204 H) rahimahullah каза: "Когато видя експерт по хадис, ако видя един от другарите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu", надявам се, Бог ти дава най-добрата награда към тях. Те трябва да се води точка за нашата религия и ние трябва да благодарим за усилията си. "[15]
Имам Ибн Хазм azh-Zhahiri (Д. 456 H) описва Ahlus на сунната rahimahullah: "Ahlus Суна споменахме че на Ahl-ул-haqq, а в допълнение те са Ahlul Bid'ah. Защото наистина е Ahlus на Сунната от спътници на anhum Аллах и всеки, който ги последвано от Tabi'in manhaj, избрали, тогава на хадис пепел haabul и които ги следват от юристите на всяко поколение, докато в наше време, както и за обикновените хора , които ги следват, както на изток и на запад ". [16]
E. История на възникването на Ahlus Суна Wal термин Jama'ahИменуване на термина Ahlus Сунната е бил там, тъй като първото поколение на исляма в миналото, че прослави Бога, а именно поколение на спътници, Tabi'in и Tabiut Tabi'in.
Абдула бин Аббас Аллах anhuma [17] каза при тълкуването на думата на Аллах Subhanahu, WA Ta'ala:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
"В деня, когато е налице едно бяло лице засия, и там е и черно лице мрачен. Що се отнася до тези, които са изправени пред мрачна черно (да се каже): "Защо да не вярват, след като си вярва? Аллах, причинени вкус неверие "," Али Имран: 106].
"Белите хора, които ги сблъскват, са Ahlus Суна Wal Jama'ah, лицето му е черна, както за лицето, те са Ahlul Bid'ah и заблуден". [18]
Тогава план Ahlus Суна е последван от повечето учени رحمهم الله салаф, сред които:
1.ayyub като Sikhtiyani rahimahullah (Д. 131 H), той каза: "Когато се докладва за смъртта на един от Ahlus Суна, като че ли загуби един от моите крайници."
2. Sufyan Атина-Tsaury rahimahullah (Д. 161 H) каза: "Аз wasiatkan вас да се придържаме към Ahlus Суна добре, защото те са Ал ghurabaa". Това би най-малко Ahlus Суна Wal Jama'ah ". [19]
3. Fudhail бин "Iyadh rahimahullah [20] (Д. 187 H) каза:" ... казват, че Ahlus Сунната: Вярата е вяра, думи и дела. "
4. Абу "Убаид ал-Касим ибн Sallam rahimahullah (. Ти живот 157-224 H) казва в неговата книга Muqaddimah, Ал-Iimaan [21]:" ... И факта, ако вие ме питате за вярата, оспорва хората около съвършенството на вярата, да расте и намаляване на вярата и ви казват, че ако сте искали да знаете за вярата на всички в начин на Ahlus Суна ... "
5. Имам Ахмад бин Hanbal rahimahullah [22] (. Ти живот 164-241 H), той казва в неговата книга Muqaddimah, Както-Сунна: "Това е на Ahl-ул-" ilmi, пепел-haabul atsar и Ahlus Суна училища, те са известни като последователи на сунната sallallaahu "alaihi WA Sallam и другарите му, тъй като времето на спътници на Аллах anhum, докато в днешно време ..."
6. Имам Ибн Jarir Табари rahimahullah (. D. 310 H) каза: "... Що се отнася до правото на думите на убеждението, че вярващите ще видите Бог в Съдния ден, то е нашата религия с религията, и знаем, че ahlus Суна Wal Jama'ah твърди, че жителите на небето ще видят Бога в съответствие с автентичната история на alaihi за WA Sallam Пророка Shaallallahu "." [23]
7. Имам Абу Джафар Ахмад ибн Мохамед Атина-Thahawi rahimahullah. (Ти живот. 239-321 H). Той казва в ", известен aqidahnya на книга Muqaddimah (ал-'Aqiidatuth Thahaawiyyah):" ... Това е обяснението на "Aqeedah на Ahlus Суна Wal Jama'ah."
С penukilan, то тогава е ясно за нас, че на Ahlus Сунната lafazh вече известен сред салаф (ранни поколения на този Ummah) и след това учени. Терминът Ahlus Сунната е абсолютно срок, за разлика от думата Ahlul Bid'ah. Учените от Ahlus Суна писмено обяснение на "Aqeedah на Ahlus Суна Ummah да се разбере за" aqeedah е вярна и да се прави разлика между тях и Ahlul Bid'ah. Както е било направено от Имам Ахмад бин Hanbal, Имам Ал Barbahari, Имам Атина Thahawi и други.
А също и като опровержение на онези, които твърдят, че терминът Ahlus Суна е използвано за първи от групата Asha'ira, но Asha'ira възникват в 3-ти век и до-4 Hijriyyah. [24]
По същество Asha'ira не може да се дължи сунната на Ahlus, защото някои фундаментални различия в прилаганите принципи, сред които:
А. Атрибути на asha'ira menta'-класа ще се запазят на Всемогъщия Бог, докато Ahlus Суна определят атрибутите на Бог, определени от Аллах и на Неговия Пратеник, като на природата "istiwa, лицето, страна, Ал-Корана Kalamullah и др.
2. Asha'ira група се занимаваха с наука на Калам, докато учени от Ahlus Суна, вместо да критикува наука Калам, като обяснението на Имам Shafi'i rahimahullah, денонсира науката като Калам.
3. Групи asha'ira отхвърлят автентичен новини за атрибутите на Бог, те го отхвърлят с разум и qiyas (аналогия) ги. [25]
[Копия от книгата Sharh Aqeedah Ahlus Суна Wal Jama'ah Автор на Язид ибн Абдул Qadir Jawas Reader Издателство Имам ясен Shafi'i, Po Box 7803/JACC Джакарта 13340A,-Трето печат 1427H/Juni от 2006M]_______Бележка под линия[1]. Lisaanul "арабски (VI/399).[2]. Buhuuts FII Aqeedah Ahlis Суна (стр. 16).[3]. Jaami'ul "Uluum за Wal Hikam (стр. 495) от на Ибн Раджаб, tahqiq и ta'liq Тарик ибн Мохамед ибн Awadhullah, cet. Ибн ал-Daar Jauzy II-та. 1420 H.[4]. Mujmal Ushuul Ahlis Суна Wal Jamaa'ah ФИЛ "Aqiidah.[5]. Syarhul "Aqiidah Ал-Waasithiyyah" (стр. 61) от Hirras Халил.[6]. Той е спътник на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, пълното му име Абдула бин Масуд ибн ал-Хабиб бин Ghafil Hadzali, Абу" Abdirrahman, шеф на бани Захра. Той приема исляма в ранните дни на исляма в Мека, когато Саид бин Заид и съпругата му Фатима Ал-Хатаб bintu Ислам. Той направи два емигрира, след като молих в Qibla две, участвал в битката при Бадр и други войни. Той принадлежеше към "на Alim на Ал-Коран и неговото тълкуване, както е призната от Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam. Той бил изпратен от Умар ибн ал-Хатаб Аллах anhu в Kufa, за да научи мюсюлманите и изпратени от "Аллах anhu на Усман в Медина. Той е починал в 32 на Аллах anhu, Х. Виж ал Ishaabah (II/368 не. 4954).[7]. На Ал Baa'its "на Алаа Inkaaril ЗБДС" Уол го Hawaadits. 91-92, tahqiq известния Шейх Салман бин Хасан и Ushuulil I'tiqaad Sharh Ал-Lalika "-I (№ 160).[8]. HR. Ал-Бухари (№ 3641) и мюсюлмани (№ 1037 (174)), на Mu'awiyah Аллах anhu.[9]. HR. Муслим (145) от спътници Абу Хурайра на Аллах anhu,,.[10]. HR. Ахмад (II/177, 222), Ибн Wadhdhah. 168. Този хадис класифицирани като Сахих от Шейх Ахмад Шакир в Musnad Имам Ахмад tahqiq, "(VI/207 не. 6650).Виж също, Bashaa IRU Dzawi нерв BI Sharh Marwiyyati Manhajas салаф. 125.[11]. HR. Абу Джафар Атина-Thahawi в Sharh Musykilil Aatsaar, (II/170 не. 689), ал-I-Lalika Ushuul I'tiqaad Ahlis в Sharh Суна (№ 173) от Приятели на anhu Abdillah Аллах Джабир бин. Този хадис Сахих Ли ghairihi, защото има някои syawahidnya. Виж Sharh Musykilil Aatsaar, (II/170-171) и пепел Shahiihah, Silsilatul Ahaadiits (№ 1273).[12]. HR. AT-Тирмиди (№ 2630), той каза: "Този хадис е Хасан Сахих." От Auf Аллах anhu приятели Амр бин ".[13]. Sunan в-Тирмиди: не Kitaabul Fitan. 2229. Виж Silsilatul Ahaadiits Shahiihah работи на Имам ал-Мохамед ал-Albany Nashiruddin rahimahullah (I/539 270) и Ahlul-Ta Hadiits Humuth МФЗЖ Manshuurah работата на Шейх ал-д-р. Раби "ибн на Хади Ал-Madkhali".[14]. T Виж биографията му обратно в бележка под линия. 14.[15]. Виж A'laamin Nubalaa Siyar "(X/60).[16]. Ал-Фил Fishal Milal на Wal Ahwaa "Уан Nihal (II/271), Daarul Jiil, Бейрут.[17]. Той беше приятел на благородния и включва опция за Аллах anhuma. Неговото пълно наименование е "Абдула бин Абас ибн Абд ал-Muttalib Ал-Qurasyi" Hasyimi, син на Пророка на чичо sallallaahu "alaihi WA Sallam, коментатор Ал-Коран и мюсюлманските лидери в областта на тълкуване. Той е дал заглавието на духовенството и морски науки, защото обширни познания от областта на Tafseer, арабски език и поезия. Той е бил наречен от Khilafat-Ур Rashidun, да бъдат консултирани и да се разглежда в различни случаи. Той е бил губернатор на Аллах anhu в момента на "Усман за Аллах H anhu 35 години, се присъедини заедно, за да се бори на хариджити Али, интелигентен и мощен hujjahnya. "Амир в Басра, а след това живее в Ta'if до смъртта му 68 години H. Той е роден три години преди Хиджра. Виж ал Ishaabah (II/330, не. 4781).[18]. Виж Tafsiir Ибни Katsiir (I/419, cet. Darus "Салам), Sharh Суна Wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/79 не 74).[19]. Sharh Суна Wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/71 не. 49 и 50).[20]. Той е на Fudhail бин бин Масуд Iyadh rahimahullah най-Tamimi, известен аскет, дойде от Khurasan и се заселва в Мека, tsiqah, wara "," Alim, история, взети от ал-Бухари и мюсюлмани.Виж Taqriibut Tahdziib (II/15, не. 5448), Tahdziibut Tahdziib (VII/264, не. 540) и Nu-balaa A'laamin Siyar "(VIII/421).[21]. Проверка и Шейх ал-Albani takhrij rahimahullah[22]. Той е бил свещеник rahimahullah изключителен интелект, благородство, свещенство, kewara'an, аскетизъм, рецитация и благочестив Faqih. Пълното му име Абу "Abdillah бин Ахмад бин Хилал бин Hanbal пепел Syaibani Асад, роден през 164 Х.Основен Muhaddits Ahlus Суна. По време на Ал-Ma'mun ", той бе принуден да се каже, че Ал-Корана, е създание, така че той е бил пребит и вкаран в затвора, но той отказа да се каже. Той все още казва, че Ал-Корана, е Kalamullah, не е създаден. Той умира в Багдад. Той е написал няколко книги, и най-известната е "Ал Musnad за FIL Hadiits (Musnad Имам Ахмад). Виж A'laamin Nubalaa Siyar "(XI/177 не 78).[23]. Виж книгата Shariihus Суна от Имам Атина Thabary rahimahullah,.[24]. Вижте книгата на Wasathiyyah Ahlis на Сунната от д-р bainal Firaq. Baa Baa Карим Мохамед Мохамед Абдула (с. 41-44).[25]. Вижте обсъждането на основните разлики между Сунната на Ahlus с книгата на Manhaj Ahlis Asha'ira Суна Wal Jamaa'ah WA FII Manhajil Asyaa'irah Tamhiidillaahi Ta'aalaa от Абд ал-Нур Халид бин Мохамед бин Lathif в 2 тома, централноевропейско време. I / Maktabah, Ал-Ghuraba "Ал Atsariyyah, ти. 1416 H.
източник: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment