EVENT TICKET

Friday, March 16, 2012

Սահմանում Ahlus Sunnah Wal Jama'ah. Պատմություն առաջացման Ahlus Sunnah Wal Jama'ah ժամկետով

Սահմանում Ahlus Sunnah Wal Jama'ah. Պատմություն առաջացման Ahlus Sunnah Wal Jama'ah ժամկետով:

Հասկանալով Aqeedah է Ahlus Sunnah Wal Jama'ah
ByAl-Yazid ibn Abd ալ - Qadir Ustadz Jawas

D. Ahlus Sunnah Wal Jama'ah սահմանումըAhlus Sunnah Wal Jama'ah են.Նրանք, ովքեր են, ինչ երբեւէ կողմից Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ ուղեկիցները եւ Allaah anhum. Կոչվում Ahlus Sunnah շնորհիվ ուժեղ (նրանք) անցկացնելու եւ berittiba (հետեւի) այն Sunnah է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ ուղեկիցները եւ Allaah anhum.
As-Sunnah ըստ լեզվի (ստուգաբանություն) Լրացուցիչ ուղին / ճանապարհը, անկախ լավ թե վատ ճանապարհը: [1]
Մինչդեռ, ըստ գիտնականներ են aqeedah (տերմինաբանության), ապա Sunnah մի ուղեցույց, որը կատարվել է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ նրա ուղեկիցները, այնպես էլ մեր գիտության, i'tiqad (հավատ) եւ խոսքով, այլեւ գործով Եվ սա Sunnah պետք է հետեւել, ովքեր հետեւում են նրան, պետք է գովաբանել ու դատապարտել նրանց, ովքեր պիտի menyalahinya: [2]
Հասկանալով, որ Sunnah կողմից Ibn Rajab ալ - Hanbali rahimahullah (d. 795 H) «As-Sunnah այն ճանապարհը տանում, ներառյալ` դրանում կառչել, ինչ իրականացվում է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ կրոնապետ ով առաջնորդվող եւ ուղիղ ձեւը ես է 'tiqad (հավատ) եւ խոսքերն ու գործերը է. Դա կատարյալ Sunnah. Հետեւաբար, նախորդ սերնդի կողմից Salaf As-Sunnah չեն անում ոչինչ, բացի լուսաբանել բոլոր երեք ասպեկտները. Այն narrated է Իմամ Հասան ալ - Basri (d.: 110 H) եւ Իմամ ալ - Auza'i (d.: 157 H) եւ Իմամ Fudhail բին ի Iyadh (d.: 187 H): «[3]
Որը կոչվում է ալ - Jama'ah, քանի որ միավորում է ճշմարտության, այլ ոչ թե կոտրված է, կողմերը կրոնական հարցերում, հավաքեց ներքո ղեկավարության Իմամ (որը գործում է): Ալ - haqq (ճշմարտությունը), ոչ թե դուրս գալու իրենց ժողովքի եւ հետեւեք, թե ինչ է եղել գործարք Salaful Ummah. [4]
Jama'ah ըստ գիտնականներ են aqeedah (տերմինաբանության) առաջին սերունդը, այս ummah, որը թվում է, ուղեկիցները Tabi'ut Tabi'in ինչպես նաեւ նրանց, ովքեր հետեւում են բարության մինչեւ դատաստանի օրը, ինչպես հավաքել է ճշմարտության: [5]
Իմամ Աբու Shammah rahimahullah Shafi'i (d.: 665 H) ասել է. «Կարգը անցկացնելու մասին է ժողովքի, որ մտադիր եմ մնում ճշմարտության եւ հետեւել դրան: Թեեւ իրականացնելու փոքր եւ Sunnah որ menyalahinya Թեմա. Քանի որ ճշմարտությունը այն է, ինչ իրականացվում է առաջին ժողովքի, որն անցկացվում է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ նրա ուղեկիցները, առանց նայում այն ​​մարդկանց, ովքեր շեղվել (ինչ baatil), հետո նրանցից »:
Ինչպես հայտարարել է Ibn Mas'ud Allaah anhu քանակը: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
«Ալ - Jama'ah հետեւում ճշմարտությունը, եթե նույնիսկ դուք մենակ»: [7]
Այնպես որ, Ahlus Sunnah Wal Jama'ah նա է, ով ունի բնության եւ բնույթի հետեւել Sunnah է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam ու հեռու նոր խնդիրների եւ նորարարությունների ոլորտում կրոնի
Որովհետեւ նրանք են, ովքեր ittiba (հետեւելու), ինչպես Sunnah է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ հետեւել Atsar (հետք Salaful Ummah), ապա նրանք նույնպես կոչվում Ahlul Hadeeth եւ Ahlul Atsar եւ Ahlul Ittiba. Բացի այդ, նրանք նաեւ ասել է ath-Ta-ifatul Manshuurah (խմբեր, ովքեր Աստծո օգնությունը), ալ - Firqatun Naajiyah (պահված աղանդ), ghurabaa (օտարները)
Of ath-Ta-ifatul Manshuurah Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam ասել է.
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
«Այնտեղ էր միշտ կողմ իմ ummah միշտ բարձր պահել Աստծո պատվիրանները, չի վնասում նրանց, ովքեր չեն օգնում նրանց ու իրենց ժողովրդին գալ menyelisihi Աստծո պատվիրանները, եւ նրանք մնում վերեւում: Այս տեսակ»: [8]
About ալ - ghurabaa, Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam ասել է.
بدأ الإسلام غريبا, وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.
«Իսլամ էր ի սկզբանե արտաքին, եւ օտարերկրացիները կվերադառնա մի օր, որպես սկիզբ, ուրեմն բախտավոր է Ալ ghurabaa (օտարերկրացիների)» [9]
Իսկ իմաստը ալ - ghurabaa է նաեւ narrated by 'Աբդուլլահ բեն է Amr ibn ալ `Allaah anhuma, երբ մի օր Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam բացատրել իմաստը Ալ ghurabaa', նա sallallaahu ի alaihi wa sallam ասել է.
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
«Մարդիկ, ովքեր worships է կենտրոնում, շատ աղքատ մարդկանց, մարդկանց, ովքեր չենթարկվել նրանց ավելի են ենթարկվում»: [10]
Մարգարե sallallaahu է alaihi wa sallam ասել է նաեւ, որ իմաստով Ալ ghurabaa ».
الذين يصلحون عند فساد الناس.
«Այսինքն, մարդիկ անընդհատ բարելավում (ummah) Հայաստանի մեջ ոչնչացման մարդկության»: [11]
Իսկ պատմության մեջ մյուսների նշեց.
... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.
«Այդ մարդիկ, որոնք ամրագրել Sunnahku (այդ Sunnah է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam), հետո քանդել է մարդուն»: [12]
Ahlus Sunnah, ath - Tha-ifah ալ - Mansurah, եւ ալ - Firqatun Najiyah այն կոչվում է նաեւ Ahlul Hadeeth. Հիշատակումը Ahlus Sunnah, AL-ath - Thaifah Mansurah եւ ալ - Firqatun Najiyah է Ahlul Hadeeth մի բան հայտնի եւ անհայտ, քանի որ արտադրության մեջ Salaf, քանի որ հիշատակումը դրա պահանջները տեքստերի եւ համապատասխան պայմանների եւ իրականությանը. Այն narrated հետ saheeh sanad սկսած իմամները, ինչպիսիք են «Ալ - Մուբարաքի Աբդուլլահ Ibn 'Ali Ibn Madini, Ahmad bin Hanbal, ալ - Bukhari, Ahmad ibn Սինան [13] եւ ուրիշներ, رحمهم الله.
Իմամ Shafi'i [14] (d.: 204 H) rahimahullah ասել է. «Երբ տեսնում եմ hadith փորձագետ, ինչպես որ ես տեսա մեկը ուղեկիցները եւ Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam, ես հույս ունեմ, որ Աստված տալիս է լավագույն պարգեւատրում նրանց. Նրանք ստիպված են պահել կետերը մեր կրոնի եւ մենք պետք է շնորհակալություն հայտնել իրենց ջանքերը »: [15]
Իմամ Ibn Hazm azh - Zhahiri (d.: 456 H) նկարագրում Ahlus Sunnah rahimahullah "Ahlus Sunnah ենք, որ Ahl-ul-haqq, իսկ բացի նրանք Ahlul Bid'ah. For հաստատ դա Ahlus Sunnah է ուղեկիցները եւ Allaah anhum եւ Յուրաքանչյուր ոք, ով հետեւում է նրանց կողմից Tabi'in manhaj ընտրված, ապա hadith մոխիր-haabul եւ ովքեր հետեւում են նրանց կողմից jurists յուրաքանչյուր սերունդ, մինչեւ մեր ժամանակների, ինչպես նաեւ կդնի մարդ ովքեր հետեւում են նրանց, այնպես էլ արեւելքում ու արեւմուտքում: «[16]
Ե Պատմություն առաջացման Ahlus Sunnah Wal Jama'ah ժամկետով:Անվանարկելն տերմինը Ahlus Sunnah եղել է այնտեղ, քանի որ առաջին սերնդի իսլամի է անցյալի, որ փառավորում Աստծուն, այսինքն սերունդը ուղեկիցները եւ Tabi'in եւ Tabiut Tabi'in.
«Աբդուլլահ բեն է Աբաս Allaah anhuma [17]: Այդ ժամանակ, երբ բանավոր խոսքը Allah Subhanahu WA Ta'ala:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
«Այն օրը, երբ կա սպիտակ դեմքը brightened, եւ կա նաեւ սեւ դեմքը մռայլ. Իսկ նրանց համար, ովքեր կանգնած են մռայլ Սեւ, (պետք է): 'Ինչու եք չհավատալ, երբ քո հավատալ. Համտեսել դրանք Allaah առաջացրել անհավատություն »: [Ali-ի Imran: 106]
«Այն սպիտակ մարդիկ, ովքեր իրենց առջեւ են Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, նրա դեմքը սեւ համար այն անձին, նրանք Ahlul Bid'ah եւ սխալ»: [18]
Այնուհետեւ տերմինը Ahlus Sunnah հաջորդում են բոլոր գիտնականների رحمهم الله Salaf, այդ թվում `
1.Ayyub քանի-Sikhtiyani rahimahullah (d.: 131 H), նա ասել է. «Երբ ես մասին մեկի մահվան կապակցությամբ Ahlus Sunnah կարծես կորցրել է որեւէ մեկին իմ վերջույթների».
2. Sufyan ath - Tsaury rahimahullah (d.: 161 H) ասաց. «Ես wasiatkan Ձեզ մնում է Ahlus Sunnah լավ է, քանի որ նրանք ալ - ghurabaa. Դա առնվազն Ahlus Sunnah Wal Jama'ah »: [19]
3. Fudhail bin է Iyadh rahimahullah [20] (d.: 187 H) ասաց. «... Ահա Ahlus Sunnah: Հավատքը կրոնից, աշխարհայացքից, խոսքերն ու գործերը»:
4. Աբու - ի Ubaid ալ - Qasim ibn Sallam rahimahullah (րդ կյանքը: 157-224 H) ասում է, որ իր գրքում Muqaddimah, AL-Iimaan [21]. «... Եվ ըստ էության, եթե դուք խնդրեք ինձ հավատքի վիճարկում մարդկանց մասին կատարելագործման հավատի, աճել եւ նվազեցում հավատքի եւ դուք ասում եք, քանի որ, եթե դուք ուզում իմանալ հավատքի բոլոր այդ ճանապարհին Ahlus Sunnah ... »
5. Իմամ Ahmad bin Hanbal rahimahullah [22] (րդ կյանքը: 164-241 H), - ասում է նա իր գրքում Muqaddimah, As-Sunnah: «Սա այն դպրոցները Ahl-ul-են ilmi եւ մոխիր-haabul atsar եւ Ahlus Sunnah, դրանք հայտնի են որպես հետեւորդներ Sunnah sallallaahu է alaihi wa sallam եւ նրա ուղեկիցները, քանի որ ժամանակի ընթացքում ուղեկիցները եւ Allaah anhum մինչեւ ներկա պահին ... »:
6. Իմամ Ibn Jarir Tabari rahimahullah (d.: 310 H) ասաց. «... Ինչ վերաբերում է իրավունքի խոսքերի վերաբերյալ հավատալով, որ հավատարիմ կլինի տեսնել Աստծո դատաստան, ապա դա մեր կրոնը, ինչպես կրոնը, եւ մենք գիտենք, որ Ahlus Sunnah Wal Jama'ah պնդում է, որ բնակիչները երկնքի Աստծուն կտեսնեն համաձայն վավերական պատմությունը Մարգարե Shaallallahu ի alaihi WA sallam »: [23]
7. Իմամ Աբու Ja'far Ahmad ibn Muhammad ath-ի Thahawi rahimahullah (րդ կյանքը: 239-321 H). Նա ասում է, որ գրքում Muqaddimah է հանրահայտ aqidahnya (ալ - 'Aqiidatuth Thahaawiyyah), «... Սա է բացատրությունն այն է Aqeedah է Ahlus Sunnah Wal Jama'ah».
With penukilan, ապա պարզ է մեզ, որ Ahlus Sunnah lafazh արդեն հայտնի շրջանում Salaf (վաղ սերունդները այս ummah) եւ գիտնականներ ստուգումը, հետագայում: Տերմինը Ahlus Sunnah բացարձակ ժամկետը ի տարբերություն բառին Ahlul Bid'ah. Եւ գիտնականներ են Ahlus Sunnah գրավոր բացատրության մեջ է Aqeedah է Ahlus Sunnah Ummah հասկանալ մասին aqeedah ճիշտ է եւ տարբերակել նրանց եւ Ahlul Bid'ah. Ինչ է կատարվել Իմամ Ահմադ բին Hanbal եւ Իմամ ալ - Barbahari եւ Իմամ ath - Thahawi եւ այլք:
Եւ նաեւ, որպես երկիր է նրանց, ովքեր պնդում են, որ այդ տերմինն առաջին անգամ օգտագործել Ahlus Sunnah խմբի Asha'ira, բայց Asha'ira առաջանում է 3 - րդ դարում եւ մինչեւ 4 Hijriyyah. [24]
Ըստ էության, Asha'ira չի կարող պայմանավորված է Ahlus Sunnah, քանի որ որոշ սկզբունքային տարբերությունները սկզբունքների, այդ թվում `
Ա. Asha'ira menta' կարգի wil ատրիբուտներ Աստծո Ամենազորի, իսկ Ahlus Sunnah սահմանված հատկանիշները Աստծո, ինչպես սահմանված է Ալլահի եւ Նրա Մեսսենջեր, ինչպիսիք istiwa բնույթ, դեմքի, ձեռքերի, Al-Qur-ի Kalamullah եւ այլն:
2. Asha'ira խումբ busied իրենց հետ գիտության kalam, իսկ գիտնականները եւ Ahlus Sunnah փոխարեն քննադատելով գիտության kalam, քանի որ բացատրությունը Իմամ Shafi'i rahimahullah չեղյալ է գիտությունը, որպես kalam.
3. Asha'ira խմբերը մերժել վավերական նորություններ մասին ատրիբուտներով Աստծո, նրանք մերժում են այն պատճառով, եւ qiyas (անալոգիա) դրանք: [25]
[Պատճենված է գրքի Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah հեղինակ Yazid ibn Աբդուլ Qadir Jawas եւ Reader Publishers Իմամ մոխիր-Shafi'i եւ Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, երրորդ Տպագրություն 1427H/Juni 2006M]_______Ծանոթագրություն[1]. Lisaanul է արաբ (VI/399).[2]: Buhuuts fii է Aqeedah Ahlis Sunnah (P. 16).[3]: Jaami'ul է Uluum Wal Hikam (P. 495) կողմից: Ibn Rajab եւ tahqiq եւ ta'liq Tariq ibn Մուհամմադ ibn Awadhullah է, CET. Ibn Ալ - Daar Jauzy II-րդ. 1420 Հ.[4]: Mujmal Ushuul Ahlis Sunnah Wal Jamaa'ah fil ի Aqiidah.[5]: Syarhul է Aqiidah ալ - Waasithiyyah (P. 61) կողմից Խալիլ Hirras.[6]: Նա ուղեկից է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam, իր լիակատար name »Աբդուլա բեն Mas'ud ibn ալ - Habib bin Ghafil Hadzali, Աբու - ի Abdirrahman պետ Bani Zahra. Նա ձեւափոխվել իսլամի վաղ օրերին իսլամի Makkah, երբ Sa'id bin Zaid ու իր կինը, Ֆաթիմա Ալ - Khattab bintu - իսլամ. Նա երկու արտագաղթել են, որոնք աղոթում են երկու qibla, մասնակցել է ճակատամարտում Badr եւ այլ պատերազմների: Նա պատկանում էր մասին alim է Ալ - Qur'an եւ մեկնաբանման, ինչպես արդեն ճանաչել են Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam. Նրան ուղարկել են umar ibn ալ - Khattab Allaah anhu է Kufa ուսուցանելու մահմեդականների, եւ ուղարկել է Uthman Allaah anhu է Medina. Վախճ. 32 Allaah anhu ՀՏես Ալ Ishaabah (II/368 no. 4954):[7]: Ալ - Baa'its ի alaa Inkaaril Bida են Wal Hawaadits այն. 91-92, tahqiq հայտնի շեյխ Սալման bin Հասան եւ Ushuulil I'tiqaad Sharh ալ - Lalika-i (թիվ 160):[8]: HR. Al-Bukhari (թիվ 3641) եւ մահմեդական (թիվ 1037 (174)), եւ Mu'awiyah Allaah anhu.[9]: HR. Muslim (թիվ 145) սկսած Աբու Hurayrah ուղեկիցները եւ Allaah anhu.[10]: HR. Ahmad (II/177, 222), Ibn Wadhdhah no. 168. Այս hadith թվին saheeh կողմից Shaykh Ահմադ ՇԱՔԻՐ է Musnad Իմամ Ահմադ tahqiq (VI/207 no. 6650):Տես նաեւ, Bashaa iru Dzawi նյարդ Bi-Sharh Marwiyyati Manhajas է Salaf. 125.[11]: HR. Աբու Ja'far ath-ի Thahawi է Sharh Musykilil Aatsaar (II/170 no. 689), AL-i-Lalika Ushuul I'tiqaad Ahlis է Sharh Sunnah (թիվ 173) ից բարեկամներ Jabir բին ի anhu Abdillah Allaah. Այս hadeeth saheeh Li ghairihi քանի որ կան որոշ syawahidnya. Տես Sharh Musykilil Aatsaar (II/170-171) եւ մոխիր-Shahiihah Silsilatul Ahaadiits (թիվ 1273):[12]: HR. At-Tirmidhi (թիվ 2630), նա ասաց, "Սա է hadeeth Հասան saheeh" From Բարեկամների Amr բին ի Auf Allaah anhu.[13]: Sunan ժամը-Tirmidhi: Kitaabul Fitan no. 2229. Տես Silsilatul Ahaadiits Shahiihah աշխատանքները Իմամ ալ - Մուհամմադ ալ - Albany Nashiruddin rahimahullah (I/539 no. 270) եւ Ahlul-TA Hadiits Humuth ifah Manshuurah գործունեությանը Shaykh ալ - Դոկտոր.Rabi է ibn Hadi ալ - Madkhali.[14]: T տեսնել իր կենսագրությունը դեռեւս ոչ մի ծանոթագրություն. 14.[15]: Տես A'laamin Nubalaa Siyar (X/60).[16]: Al-fil Fishal Milal Wal Ahwaa են անկենդան Nihal (II/271), Daarul Jiil, Բեյրութում:[17]: Նա ընկերն է ազնիվ է եւ ընդգրկում է տարբերակը Allaah anhuma. Նրա լրիվ անունը `Աբդուլա բեն է Աբաս ibn է Abd ալ - Muttalib ալ - Qurasyi Hasyimi, որ որդին մարգարեի հորեղբայրը sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ մեկնաբան Al-Qur'an եւ մահմեդական առաջնորդների ոլորտում մեկնաբանության. Նրան կոչում են հոգեւորականների եւ օվկիանոսի գիտության, քանի որ հարուստ գիտելիքների վրա բնագավառում Tafseer, արաբերեն լեզվի եւ պոեզիայի: Նա կոչ է Khilafat-Ur Rashidun պետք է խորհրդակցել եւ քննարկվում է տարբեր դեպքերի համար: Նա եղել է նահանգապետը Allaah anhu պահին 'Uthman Allaah Հ anhu 35 տարի է, միասին պայքարենք, որ Kharijites է Ալին խելացի ու հզոր hujjahnya. Լինելով «Ամիր է Basrah, ապա ապրել Ta'if մինչեւ իր մահը 68 տարի առաջ Հ. Ծնվել է երեք տարի առաջ hijra. Տես Ալ Ishaabah (II/330, no. 4781):[18]: Տես Tafsiir Ibni Katsiir (I/419, CET. Darus Salam) համար Sharh Sunnah Wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/79 no. 74).[19]: Sharh Sunnah Wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/71 no. 49 եւ 50):[20]: Նա Fudhail bin է bin Mas'ud Iyadh rahimahullah տեղի է Tamimi, հայտնի ճգնավոր, եկավ Khurasan եւ բնակություն Makkah եւ tsiqah եւ wara ',' alim, պատմություն վերցրել Ըստ Al-ի Bukhari եւ մահմեդական. Տես Taqriibut Tahdziib (II/15, no. 5448) համար Tahdziibut Tahdziib (VII/264, no. 540) եւ Nu-balaa A'laamin Siyar (VIII/421).[21]: A ստուգում եւ Shaykh ալ - Albani takhrij rahimahullah[22]: Նա քահանա rahimahullah չմարված են հետախուզական, մեծահոգություն, քահանայություն, kewara'an, ասկետիզմ, ասմունքը, եւ բարեպաշտ faqih. Նրա լրիվ անունը Աբու - ի Abdillah bin Ahmad bin Hilal bin Hanbal մոխիր-Syaibani Ասադ, ծնված տարվա 164 Հ Մեծ Muhaddits Ahlus Sunnah. Միեւնույն ժամանակ Ալ Ma'mun, նա ստիպված էր ասել, որ ալ - Qur-ը մի էակ է, այնպես որ նա ծեծի է ենթարկվել եւ բանտարկված է, սակայն նա հրաժարվել է ասել. Նա ասում է, որ դեռեւս Al-Qur-ը հանդիսանում է Kalamullah չի ստեղծվել: Վախճ. Բաղդադում: Նա գրել է մի քանի գրքեր, եւ առավել հայտնի է Ալ - Musnad fil Hadiits (Musnad իմամ Ahmad). Տես A'laamin Nubalaa Siyar (XI/177 no. 78).[23]: Տես գրքույկ Shariihus Sunnah կողմից Իմամ ath - Thabary rahimahullah.[24]: Տես գրքույկ Wasathiyyah Ahlis Sunnah դոկտոր bainal Firaq.Baa Baa Քարիմ Muhammad Muhammad է Աբդուլլա (էջ 41-44).[25]: Տես քննարկումը հիմնական տարբերություններից միջեւ Ahlus Sunnah հետ գրքում Manhaj Ahlis Asha'ira Sunnah Wal Jamaa'ah WA fii Manhajil Asyaa'irah Tamhiidillaahi Ta'aalaa կողմից Khalid բին Մուհամմադ բին ի Abd ալ - nur Lathif 2 ծավալի, CET. Ես / Maktabah ալ - Ghuraba 'ալ - Atsariyyah, րդ. 1416 Հ.
source: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment