EVENT TICKET

Friday, March 16, 2012

Definizioa Ahlus Sunnah Wal Jama'ah. Historia de la aparición de Ahlus Sunnah Wal Jama'ah epe

Definizioa Ahlus Sunnah Wal Jama'ah. Historia de la aparición de Ahlus Sunnah Wal Jama'ah epe

, Wal Ahlus Sunnah Jama'ah Aqeedah ulertzea
ByAl-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas

D. Ahlus Sunnah Wal Jama'ah definizioaAhlus Sunnah Wal Jama'ah dira:Hartzen duten zer Profeta sallallaahu 'alaihi, wa sallam eta Allaah anhum laguntzaile inoiz hartzen. Sunnah Ahlus, indartsua dela eutsi (dute) eta berittiba '(jarraipena) Profeta sallallaahu Sunnah-' alaihi wa sallam eta Allaah anhum laguntzaile izeneko.
Hizkuntzaren arabera (etimología)-As Sunnah bide / da, modu ona edo txarra den ala ez. [1]
Bien bitartean, aditu arabera alaihi, wa sallam eta bere lankide, bai zientzia, i'tiqad (sinestea), hitza eta eskritura buruzko 'aqeedah (terminologia), Sunnah Profeta sallallaahu egin izan den gida bat da'. Eta hau jarraitu behar da Sunnah, jarraitu zion dutenentzat goraipatu egingo da eta salatu dutenen litzateke menyalahinya. [2]
Rajab Ibn al-Hanbali rahimahullah (h. 795 H) by ulertzea Sunnah du: "As-Sunnah errepidea hartu da, bertan barne ari denaren inplementatu Profeta sallallaahu 'alaihi, wa sallam eta Califa duten gidatu eta zuzen i formularioa cling . 'tiqad (sinestea), hitz eta eskriturak. Hori da perfektua Sunnah. Beraz, Salaf de belaunaldi aurreko-As Sunnah ez hiru alderdi guztiak estaltzeko izan ezik ezer deitu. Imam Hasan al-Basri (h. 110 H), Imam al-Auza'i (h. 157 H) eta, Imam Fudhail bin 'Iyadh (h. 187 H) kontatua da. "[3]
Izeneko al-Jama'ah dira egia delako batu, ez dago hautsita Nori-alboetan, erlijio-gaietan, Imam (nori bete) al-haqq (egia) gidaritzapean bildu, eta ez dira irten beren kongregazioa etajarraitu zer izan da akordio Salaful Ummah. [4]
Jama'ah 'aqeedah jakintsu da (terminologia) arabera,, ummah hau, laguntzaile artean, Tabi'ut Tabi'in baita Jainkoari Epaiketaren eguna arte jarraitu dutenek, egia bildutako lehen belaunaldia da. [5]
Imam Abu Shammah rahimahullah Shafi'i (h. 665 H) esan zuen: "ordena mantendu to kongregazioa, asmoa da egia itsasten da eta.Eramateko bit eta Sunnah da menyalahinya asko izan arren. Egia da, zer da lehenengo kongregazioa duten desbideratu (egin baatil) ondoren jendea begiratu gabe horrek Lekua: Profeta sallallaahu 'alaihi, wa sallam eta bere laguntzaile ezartzen ari delako. "
Ibn Mas'ud Allaah anhu adierazi zuen bezala: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
"Al-Jama'ah nahiz eta bakarrik zaude, egia da ondoren." [7]
Beraz, Ahlus Sunnah Wal Jama'ah duten Profeta sallallaahu 'alaihi, wa sallam eta gaiak berria eta berrikuntzak erlijioa kanpoan Sunnah jarraitu izaera eta pertsonaia bat da.
Dira daudenez duten ittiba '(jarraipena) Profeta sallallaahu Sunnah,' alaihi wa sallam delako eta Atsar (trace Salaful Ummah) jarraitu, eta, ondoren, dira ere deitzen Ahlul Hadeeth, Ahlul Atsar eta Ahlul Ittiba '. Horrez gain, esan ere ATH-Ta-ifatul Manshuurah (Jainkoaren laguntza duten talde), al-Firqatun Naajiyah (Gordetako Sect), ghurabaa '(atzerritarrentzat).
ATH-Ta-ifatul Manshuurah Of,, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam esan zuen:
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
"Ez izan beti izan da nire ummah party beti defendatu Jainkoaren aginduak ez dira kaltetu horiek, eta beren herritarrei menyelisihi Jainkoaren aginduak etorri eta lo, sort honen gainean dute laguntzen ez duten." [8]
Al-ghurabaa buruz ',, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam esan zuen:
بدأ الإسلام غريبا وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.
"Islam, hasieran izan zen atzerriko eta atzerritarren egun batean itzuliko da, hasieran bezala, eta gero al-ghurabaa '(atzerritarrak) zortea". [9]
Al-ghurabaa esanahia bitartean 'bezala kontatua' Abdullah bin 'Amr ibn al-`Allaah anhuma cuando-eguna da Profeta sallallaahu' alaihi wa al-ghurabaa sallam azaldu esanahia ', sallallaahu zuen' wa sallam alaihi esan zuen:
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
"Pertsonak jende askok eskasa duten disobey horien zerrenda bete baino, pertsona zentroan gurtzen." [10]
Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam ere al-ghurabaa esanahia esan'.
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"Hau da, jendea etengabe (ummah) Gizakiaren suntsipen erdian hobetu". [11]
Besteen historia aipatzen da:
... الذين يصلحون ما أفسد الناس izarrekin بعدي izarrekin سنتي.
"That duten konpondu Sunnahku (Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam Sunnah da) man ondoren suntsitu". [12]
Sunnah Ahlus, ATH-Tha-ifah al --Mansurah eta al-Firqatun Najiyah da ere deitzen Ahlul Hadeeth. The Ahlus Sunnah, al-ATH-Thaifah Mansurah eta al-Firqatun Najiyah da Ahlul Hadeeth zerbait ospetsua eta Salaf du sorrera geroztik ezagutzen, aipamena da aipamena da da testuak-eta baldintza da, eta errealitate arabera eskariei delako. 'Abdullah Ibn al-Mubarak:' da, hala nola Imams sanad saheeh batekin kontatua, Ahmad Ali Ibn Madini bin Hanbal, al-Bukhari, Ahmad ibn Sinan [13] eta beste batzuk, رحمهم الله.
Imam Shafi'i [14] (h. 204 H.) Rahimahullah esan zuen: "Noiz hadith aditu bat ikusten dut, ez balitz bezala, laguntzaile de da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam bat ikusi nuen, espero dut Jainkoaren ordaina onena ematen dizu ditu. Puntuak gure erlijioa mantentzeko behar dute, eta haien ahaleginak eskerrak eman behar dugu. "[15]
Imam Ibn Hazm azh--Zhahiri (h. 456 H) deskribatzen Ahlus Sunnah rahimahullah: "Ahlus Sunnah Ahl-ul-haqq gain, Ahlul Bid'ah bitartean dira aipatu dugu. Ziur For compañeros de Allaah anhum eta guztiek jarraitu Tabi'in manhaj Ahlus Sunnah da hautatu, ondoren hadith ash-haabul eta nor jarraitu legelariak belaunaldi bakoitzak, gure denbora arte, baita arautuko pertsona duten jarraitzeko biak ekialdean eta mendebaldean. "[16]
E. Historia de la aparición de Ahlus Sunnah Wal Jama'ah epeEpe Ahlus Sunnah izendatzea egon da Islamaren lehen belaunaldiko iraganean glorified Jainkoa da, hots, laguntzaile belaunaldiko, Tabi'in eta Tabiut Tabi'in geroztik.
'Abdullah bin' Abbas Allaah anhuma [17] esan noiz, Allah Subhanahu wa Ta'ala hitza interpretatzeko:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
"Eguna dagoenean brightened aurpegia zuri bat da, eta aurpegia ere ez dago beltz bat sombría. Duten aurre sombría beltza (esan daiteke): 'Zergatik disbelieve zure sinesteko ondoren? Dastatzeko eragindako Allaah da sinesgaitza '"[Ali Imran: 106].
"Zuri pertsonak nortzuk aurre horietako Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, bere aurpegia pertsona Ahlul Bid'ah eta misguided dira beltzak dira." [18]
Orduan, epe Ahlus Sunnah jakintsu gehienak jarraian رحمهم الله Salaf, besteak beste:
Gisa Sikhtiyani rahimahullah 1.Ayyub (h. 131 H), esan zuen: "Noiz jakinarazi, bat Ahlus Sunnah heriotza nuen nahiz eta galdu nire gorputz bat bezala."
2. -Sufyan ATH-Tsaury rahimahullah (h. 161 H) esan zuen: ", to Ahlus Sunnah duzu ongi itsasten wasiatkan I, dira al-ghurabaa 'delako. Gutxienez Ahlus Sunnah Wal Jama'ah litzateke "[19]
3. Fudhail bin 'Iyadh rahimahullah [20] (h. 187 H) esan zuen: "... Esan Ahlus Sunnah:, Faith fedea, hitz eta eskriturak da."
4. Abu 'Ubaid al-Qasim ibn Sallam rahimahullah (. Th bizitza 157-224 H) bere liburu Muqaddimah, al-Iimaan [21] dio: "... Eta Izan ere eskatu badu duzu me fede buruz, disputas fede perfekzioa da buruz, hazteko eta fede murrizketa eta balitz bezala diozu guztietan Ahlus Sunnah modu fede buruz jakin nahi duzun ... "
5. Imam Ahmad bin Hanbal rahimahullah [22] (. Th bizitza 164-241 H), dio bere liburuan Muqaddimah zuen,-bezala Sunnah: "Ahl-ul-'ilmi, ash-haabul atsar eta Ahlus Sunnah eskolak du, dute dira Sunnah de jarraitzaileak bezala ezagutzen wa sallallaahu 'alaihi sallam eta bere laguntzaile,, bidaideak Allaah anhum gaur egun arte denbora geroztik ... "
6. Imam Ibn Jarir Tabari rahimahullah (m. H 310.) Esan zuen: "..., Fiel Jainkoak ikusiko Judgment Day sinesmena hitz eskubidea bezala, eta gero gure erlijioa da erlijioa, eta jakin dugun Ahlus Sunnah Wal Jama'ah argudiatzen Jainkoak zeruko biztanle ikusiko etorriz benetako da Profeta Shaallallahu 'alaihi wa sallam istorioa. "[23]
7. Imam Abu Ja'far Ahmad ibn Muhammad ATH-Thahawi rahimahullah (th bizitza. 239-321 H). Dio, book Muqaddimah 'aqidahnya ospetsua (al-' Aqiidatuth Thahaawiyyah) zuen: "... Ahlus Sunnah Wal Jama'ah Aqeedah 'azaltzen da."
Penukilan, eta, ondoren, gurekin argi dago Ahlus Sunnah lafazh dagoeneko ezaguna Salaf (, ummah hau belaunaldi hasieran) eta irakasleek gero artean. Epe Ahlus Sunnah hitza Ahlul Bid'ah aurrean epe absolutua da. -Jakintsu Ahlus Sunnah idatzizko azalpen aqeedah da zuzena 'Ahlus Sunnah Ummah Aqeedah ulertzeko eta horiek eta Ahlul Bid'ah artean bereiztea. Izan ditu, Imam Ahmad bin Hanbal, Imam al Barbahari, Imam ATH-Thahawi eta beste batzuk bezala.
Eta gainera dutenek argudiatu du epe Ahlus Sunnah talde Asha'ira erabili zen lehen aldiz, baina Asha'ira 3 mendean sortzen eta Hijriyyah-4 rebuttal gisa. [24]
Funtsean, Asha'ira-ezin da, to Ahlus Sunnah egozten printzipio funtsezko desberdintasunak batzuk horien artean, arrazoi hauengatik:
A. Asha'ira menta'-class duenean Almighty Jainkoaren atributuak, Ahlus Sunnah define Jainkoaren atributuak bitartean ezarritako Allah eta bere Messenger, hala nola natura istiwa ', aurpegia, eskuz,-Qur Al-Kalamullah , eta beste batzuk.
2. Asha'ira talde busied beraiek kalam zientzia, Ahlus Sunnah jakintsu ordez kalam-zientzia, berriz, kritikatzeko,, Imam Shafi'i rahimahullah azalpen denunciar zientzia kalam gisa bezala.
3. Jainkoaren atributuak buruzko benetako berriak ukatzeko Asha'ira taldeak, ukatzen dute arrazoia eta qiyas (analogia). [25]
[Liburua Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, Abdul ibn Yazid Qadir Jawas, Reader Editoreen Imam ash-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Jakarta 13340A, Hirugarren Imprenta 2006M 1427H/Juni egilea Kopiatutako]_______Oharra[1]. Lisaanul 'Arab (VI/399).[2]. Buhuuts fii ko 'Aqeedah Ahlis Sunnah (p. 16).[3]. Jaami'ul ko 'Uluum Wal Hikam (p. 495), Ibn Rajab, tahqiq eta ta'liq Tariq ibn Muhammad ibn Awadhullah, CET. Ibn al-Daar Jauzy II-garren. 1420 H.[4]. Mujmal Ushuul Ahlis Sunnah Wal fil Jamaa'ah, 'Aqiidah.[5]. Syarhul 'Aqiidah al-Khalil Hirras Waasithiyyah (p. 61).[6]. , Profeta sallallaahu Companion 'alaihi wa sallam da, bere izen osoa' Abdullah bin Mas'ud ibn al-Habib bin Ghafil Hadzali, Abu 'Abdirrahman, Bani Zahra buruzagiak. Bihurtu Islam zen islamaren hasieran egun, Makkah batean,, bin Zaid Sa'id eta bere emaztea, Fatima al-Jatabeko bintu-Islam. Bi emigratu ondoren bi qibla prayed, gerrak Badr eta beste borroka batean parte hartu egin zituen. Kide zen alaihi wa sallam 'Al-Qur'an alim eta bere interpretazio ha sido, Profeta sallallaahu bezala antzeman'. Zen-postaz bidali 'Umar ibn al-Jatabeko Allaah anhu Kufa musulmanen irakasteko eta bidalitako' Uthman Allaah anhu Medina. H. Allaah anhu 32 hil zen Ikusi al-Ishaabah (II/368 ez. 4954).[7]. Al-Baa'its 'Alaa Inkaaril, Bida' Wal Hawaadits. 91-92, tahqiq ospetsuaren Sheikh Salman bin Hasan eta Ushuulil I'tiqaad Sharh al-Lalika-i (kop. 160).[8]. HR. Al-Bukhari (kop. 3641) eta musulmana (kop. 1037 (174)), Mu'awiyah Allaah anhu.[9]. HR. Musulmanean (kop. 145) Abu Hurayrah Allaah anhu laguntzaile from.[10]. HR. Ahmad (II/177, 222), Ibn Wadhdhah ez. 168. Hadith saheeh gisa klaserik Shaykh Ahmad Musnad, Imam Ahmad tahqiq in Shakir (VI/207 ez. 6650).Ikusi halaber Bashaa IRU Dzawi bi nerbio-Sharh Marwiyyati Salaf da Manhajas. 125.[11]. HR. Abu Ja'far ATH-Thahawi en Sharh Musykilil Aatsaar (II/170 ez. 689), al-i-Lalika Ushuul I'tiqaad Sharh Sunnah Ahlis (kop. 173) Lagunak, Jabir bin 'anhu Abdillah-Allaah. Hau hadeeth saheeh li ghairihi syawahidnya batzuk daudelako. Ikusi Sharh Musykilil Aatsaar (II/170-171) eta ash-Shahiihah Silsilatul Ahaadiits eta (kop. 1273).[12]. HR. At-Tirmidhi (kop. 2630), esan zuen "hadeeth Hasan saheeh da." From Friends 'Amr bin' Auf Allaah anhu.[13]. Sunan at-Tirmidhi: Kitaabul Fitan ez. 2229. Silsilatul Ahaadiits ikusi Shahiihah Imam al-Muhammad al-Albany Nashiruddin rahimahullah (I/539 ez. 270) eta Ahlul-Ta Hadiits Humuth ifah Manshuurah Shaykh al-Dr lana lan egiten du. Rabi 'Hadi ibn al-Madkhali.[14]. T Ikusi bere biografia oharra ez atzera. 14.[15]. Ikus A'laamin Nubalaa Siyar '(X/60).[16]. Al-fil Fishal Milal Wal Ahwaa 'WAN Nihal (II/271), Daarul Jiil, Beirut.[17]. Noble duen lagun bat izan zen, eta Aukera Allaah anhuma.Bere izen osoa zen 'Abdullah bin' Abbas ibn 'Abd al-Muttalib al-Qurasyi Hasyimi., Profeta du osaba sallallaahu semea' wa alaihi sallam, antza Al-Qur'an eta interpretazio arloan musulmanen buruzagiek. Kleroaren eta ozeano zientziak izenburua eman zen, Tafseer, arabiera hizkuntza eta poesia arloan ezagutza zabala delako. Zen-ur Rashidun Khilafat deitutako kontsulta egin behar da eta kasu ezberdinak kontuan. Izan zen gobernadore Allaah anhu unean 'Uthman Allaah H anhu 35 urte, elkartu Kharijites borrokatzen' Ali, hujjahnya adimendun eta indartsua. 'Being Amir Basrah, eta, ondoren, Ta'if bizi izan zen bere heriotzaren 68 urte H. arte Hijra den baino hiru urte lehenago jaio zen. Ikusi al-Ishaabah (II/330, ez. 4781).[18]. Ikusi Tafsiir Ibni Katsiir. (I/419, CET. Darus Salam), Sharh Sunnah Wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/79 ez. 74).[19]. Sharh Sunnah Wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (ez I/71. 49 eta 50).[20]. 'Bin Fudhail bin Mas'ud Iyadh-Tamimi rahimahullah, bat ospetsua ascetic, Khurasan zetorren eta, Makkah, tsiqah, wara likidatuko', 'alim, historia al-Bukhari eta musulmanen hartu da. Ikus (II/15, ez. 5448) Taqriibut Tahdziib, Tahdziibut Tahdziib (VII/264, ez. 540) eta Nu-balaa A'laamin Siyar eta '(VIII/421).[21]. Egiaztatzean A eta Shaykh al-Albani takhrij rahimahullah[22]. Zen apaiz rahimahullah nabarmena adimena, nobleza, apaiz, kewara'an, asceticism, recitation, eta piadosos faqih. Bere izen osoa Abu 'Abdillah bin Ahmad bin Hilal bin Hanbal ash-Syaibani Asad, urtean jaio zen 164 H. Muhaddits Ahlus Sunnah nagusietako bat. Al-Ma'mun Garai hartan, izan zen Al-Qur-izaki bat da, eta horrela izan zen jipoitu eta espetxeratu esateko behartuta, baina esan ukatu zuen. Dio oraindik zuen Al-Qur-bat da Kalamullah, ez da sortu. Bagdadeko hil zuen. Hainbat liburu idatzi zituen, eta ospetsuena da al-fil Musnad Hadiits (Musnad, Imam Ahmad). Ikusi A'laamin Nubalaa Siyar '(XI/177 ez. 78).[23]. Ikus book Shariihus Sunnah, Imam ATH-Thabary rahimahullah.[24]. Ikusi-book Wasathiyyah Ahlis Sunnah by Dr bainal Firaq. Baa Baa Karim Muhammad Muhammad 'Abdullah (pags 41-44).[25]. Ikusi Khalid bin 'Abd al-Nur Muhammad bin 2 liburuki, CET Lathif, Wal Manhaj Ahlis Asha'ira Sunnah Jamaa'ah wa fii Manhajil Asyaa'irah Tamhiidillaahi Ta'aalaa liburua batera Ahlus Sunnah arteko ezberdintasunak nagusiaren eztabaidan. I / Maktabah. Al-Ghuraba 'al-Atsariyyah, th. 1416 H.
source: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment