EVENT TICKET

Wednesday, March 14, 2012

از بین بردن حامل Kebid'ahan و وظیفه انحراف یک علم (رده Bid'ah در اسلام


از بین بردن حامل Kebid'ahan و وظیفه انحراف یک علم (رده Bid'ah در اسلام)
sallam WA حضرت محمد sallallaahu 'alaihi توضیح داده شده است، که خدا Subhanahu WA Ta'ala روحانیت بعد از مرگ پیامبران و رسولان.

 
مردان leadeth به دستورالعمل و حقیقت دین واقعی خدا آنها را از دست داده است. چه بسیاری از افرادی که با آموزش و تلاش برای تبلیغ خود کمک کرد.
که نفوذ خود را بر جامعه و مردم است. بنابراین وظیفه حامل دانشمندان علم. آنها باید دین اسلام و مسلمانان را از اطراف شانه خالی کردن از، kebid'ahan و نافرمانی نگه می دارد.آن را نگه داشتن آنها از فروپاشی و نابسامانی از این چیزها. اما آنچه که دریافت می کنند؟سرزنش، محکومیت ترور و وحشت، و بسیاری آیند و می روند. آنها به عنوان مردم تفرقه، تشدید اختلاف در نژاد، توهین آمیز و هزاران اتهام دیگر محکوم شد.
که تمام خطرات، از حامل وظیفه دانش آنها به دست آورد. آنها همچنان به انجام وظیفه حفظ این ادیان و از تفرقه و تخریب، با محبت اختصاص داده شده برای این افراد که تحت حفاظت زندگی می کنند. ملحد و دشمن خدا را از فعالیت های تبلیغی و ارتداد افراد را متوقف با مهربانی beramar ناهی ناعادلانه، و دعوت مردم به دور ماندن از تمام kesyirikan bertauhid، kebid'ahan و نافرمانی.
Bid'ah در مورد نماز Tarawih
نماز Tarawih به سرعت، مانند هرچه رتبه مرغ در غذا. اکثر امامان فاقد عقل سلیم و ایمان دانش خوب است. این بود آشکار از دعا.
 
که تقریبا همه از نماز انجام شده است، می باشد و شبیه به نماز مردم که صاحب می شوند، به ویژه هنگامی که نماز tarawih. آنها 23 rak'ahs دعا فقط در 20 دقیقه با قرائت سوره آل علا Duha یا ADH را انجام.
نماز، با توجه به تمام مدارس، نمی باید بود مانند آن، بدان خاطر است که او نماز منافق را به عنوان کلمات او:. "و هنگامی که آنها تا به نماز ایستاده بود، آنها با تنبلی ایستاده آنها قصد 'riya در حضور انسان و کند خدا ذکر نیست، اما تنها بسیار کوچک ".

 
فرم و نحوه نماز tarawih مانند آن، به روشنی بر خلاف راه tarawih نماز پیامبر (ص) sallallaahu alaihi WA sallam، صحابه و Salaf. حضرت sallallaahu alaihi WA sallam گفت. و نگه دارید sunnahku و سنت از چهار خلیفه که دستورالعمل،، و gigitlah او را با دندان های خود را.
مراقب باشید از مسائل (bid'ah)، زیرا هر مورد جدید، نوآوری است و هر نوآوری گمراه کننده است ".
 
و حضرت sallallaahu alaihi WA sallam است. "دعا از همه شما می بینید من دعا می کنم".

باز کردن به نخ اهل Bid'ah با سرخ بین یهودیان و Nassara
در مورد مذاکرات در مورد اهل UL-bid'ah، در واقع ما را به تساوی بررسی ایدئولوژی مردم از سابقه، به طوری که ما آنها را می توانید تصویر شفاف در تمام جنبه های زندگی است.
 
فرد ناخودآگاه گاهی اوقات، در فضای فکری یا شخصیت قفل شده است. بنابراین، ما باید برای یک لحظه در مورد همه فهم و outs از آنها را توسط لثه فاسد نمی شود.

 
احتمالا، مشاوره عمر خلیفه شایان ذکر است. او anhu Allaah بار گفت: "یاد گرفتم بد (بد) اعمال نمی شود، اما سپر خود. کسانی که ماهیت شر نمی دانند، و سپس او را در آن قرار می گیرند ".

 
یهودیان و Nassara، دو نفر از گذشته است که می تواند یک تمدن و ایجاد حکومت جهان.به طوری که بیشتر یا کمتر خواهد بود که مرکز از افراد دیگر است. پیامبر (ص) است mensiyalir، بیشتر پیروان سنت (شیوه زندگی) آنها را در وسیع ترین معنای هستند.

 
حضرت فرمود: شما واقعا به دنبال سنت (شیوه زندگی) مردم قبل از شما، ذراع توسط ذراع، sedepa پس از طول بازو. تا زمانی که آنها وارد مارمولک گودال بیش از حد، شما را به دنبال خواهد داشت. اصحاب پرسید: "چه کسانی هستند آنها رسول خدا؟ آیا یهودیان و Nassara؟ او گفت، "چه کس دیگری اگر (آنها)

از بین بردن Kebid'ahan و انحراف یک وظیفه حامل علم
پیامبر sallallaahu alaihi WA sallam توضیح داده شده است، که خدا Subhanahu WA Ta'ala روحانیت بعد از مرگ پیامبران و رسولان را ایجاد کرده است.
مردان leadeth به دستورالعمل و حقیقت دین واقعی خدا آنها را از دست داده است. چه بسیاری از افرادی که با آموزش و تلاش برای تبلیغ خود کمک کرد. که نفوذ خود را بر جامعه و مردم است.
بنابراین وظیفه حامل دانشمندان علم. آنها باید دین اسلام و مسلمانان را از اطراف شانه خالی کردن از، kebid'ahan و نافرمانی نگه می دارد.

 
آن را نگه داشتن آنها از فروپاشی و نابسامانی از این چیزها. اما آنچه که دریافت می کنند؟سرزنش، محکومیت ترور و وحشت، و بسیاری آیند و می روند.
آنها به عنوان مردم تفرقه، تشدید اختلاف در نژاد، توهین آمیز و هزاران اتهام دیگر محکوم شد. که تمام خطرات، از حامل وظیفه دانش آنها به دست آورد. آنها همچنان به انجام وظیفه حفظ این ادیان و از تفرقه و تخریب، با محبت اختصاص داده شده برای این افراد که تحت حفاظت زندگی می کنند.

 
ملحد و دشمن خدا را از فعالیت های تبلیغی و ارتداد افراد را متوقف با مهربانی beramar ناهی ناعادلانه، و دعوت مردم به دور ماندن از تمام kesyirikan bertauhid، kebid'ahan و نافرمانی.
با توجه به ارتداد از ارتداد-Qira'ah
فتنه (خطا: خطا) تقلید صدای qaari (افرادی که خواندن قرآن) و تمرین در مساجد در حضور خدا ماده در نظر گرفته شده است که بدعت (اضافی) در مسائل مربوط به عبادت، خواندن قرآن است.
در واقع ماده است که است که قابل فهم است که از آن تقلید صدای qaari alaihi WA sallam و همراهان او در زمان anhum Allaah '' که یا می تواند توان در زمان حضرت sallallaahu (ص) انجام می شود "است، اما بدون در میان کسانی که شناخته شده است که bertaqaarub (عبادت) به خدا توسط تقلید تقلید صدای sallam alaihi WA حضرت sallallaahu.
پس از اینجا توجه داشته باشید که عمل masyru (disyari'atkan / تدریس) را به عنوان به عنوان یک نگرش و آن را به مسئله عبادت است.

 
با این حال، بر اساس شخصیت القاعده که در هر مورد عبادت اختراعات diada bid'ah و تمام نوآوری های misguidance. این است که، در زمان ما است که باعث بسیاری از jostling مردم در اطراف مساجد که کشیش ها باید همانطور که در بالا (مشابه صدای معروف qaari)، اصل است.بسیاری از مردم در ماه رمضان در حال سفر از کشوری به کشور دیگر با هدف نماز tarawih، در یک مسجد که کشیش "صدا خوب است".

 
سعی کنید در ذهن داشته باشیم این خوب است، چگونه بر آنها پایمال شده است. سنت از پیامبر در مورد ممنوعیت "عمدا (قرمز جلال) سفر به جز برای سه مسجد: مسجد حرم، مسجد حضرت محمد (ص) و مسجد الاقصی"


تولد هشدار از پیامبر وا alaihi sallallaahu Sallam را بر اساس شریعت اسلامی
تولد هشدارهای حضرت sallallaahu alaihi WA sallam ارتداد از تخلف است. از جمله برای اولین بار آن را نگه دارید عبید بنی القاعده Qaddah که خود را توسط فاطمیان در قرن 4 به نام ق.آنها خود را نسبت به پسر anhu «علی بن ابی طالب Allaah. در واقع آنها پدیدآورنده جریان روان درمانی است. اجداد خود شناخته شده Dishan با ابن Qaddah، cofounder جریان Bathiniyah در عراق است.
علمای امت، رهبران و مقامات ارشد خود را شهادت داد که آنها zindiq منافقان، که به نظر می رسد پنهان کردن کفر و اسلام بود.
اگر کسانی که شهادت دادند که آنها مؤمن بودند وجود دارد، سپس او را به چیزی که شناخته شده نیست شهادت داد، چرا که چیزی که ایمان خود را نشان می دهد، بر خلاف بسیاری از چیزهایی که نشان می دهد ریاکاری و kezindikan آنها وجود دارد.

 
عشق حضرت sallallaahu alaihi WA sallam بود برای میزبانی رویدادهای چنین جشن تولد نیست، اما به اطاعت از دستورات او تایید تمام dikabarkannya، به دور از همه که ممنوع است و diperingatkannya، و جز خداوند متعال را پرستش خود را با شریعت ' atkan.

اما در پایان از پایان خبرگان Bid'ah
مرتدان از نوشیدن یک لقمه خوشمزه آب از از سوی حضرت Sallallahu 'alaihi wasallam telaganya و در که از آن دریاچه سفیدتر از برف و شیرین تر از عسل بود، ممنوع است.سپس آن را واقعا درست از hadeeth انس Allaah شده است 'anhu او گفت: Rasulullah Sallallahu' alaihi wasallam گفت: "این است واقعا مردم از امت من خواهد شود از دریاچه رد به عنوان شتر خارجی است را رد کرد (از جمعیت از شتر)" من می گویند: "بله خدا این است که مردم من، "و سپس گفت:" مسلما شما نمی دانید که آنها بعد از شما اختراع شد ".

 
به همین دلیل است که کارشناسان شرایطی به هیچ وجه نهایی نوآوری هم در گذشته و یا حال حاضر، (خداوند از ما حفاظت از مرگ نامطلوب قلبی عروقی به عنوان خود). بنابراین آیا آنها آگاهانه از کارشناسان ارتداد در هر سن و محل آنها را در جای بد؟

بین سنتی و عبادت
"است که ارتداد: در این مطالعه زیر بسیار مهم است که رد مفهوم سطحی از عقل و دانش، نوآوری و یا عمل به آنها پاسخ دادند: اگر آنها را به چالش کشیده و مورد انتقاد قرار داد، آنها فکر کردند به آنها انجام می دهند خوب است! اگر چنین است، ارتداد خودرو، برق الحاد، و ساعت ارتداد! "
برخی از افرادی که کمی از علم فقه گاهی اوقات احساس دقیق تر از روحانیون اهل تسنن و کسانی که به دنبال سنت با گفتن به آنها به عنوان یک محرومیت از توبیخ کسانی که می گویند که جدید موسسه خیریه ای که او این کار را کرد در حالی که او کفر آمیز اعلام شد که "منشا همه چیز امکان پذیر است". عبارات چنین نمی آیند از آنها بلکه به این دلیل جهل در مورد تمایز میان قوانین و شیوه های مرسوم.

الحاد و نیات خوب

زمانی که اکثر مردم از الحاد، آنها استدلال کرد که اعمال خود را با نیت خوب انجام می شود، در مقابل شریعت نه هدف، هیچ ذهن برای دین درست بود، و در کبد برای ارتداد نداشتن!حتی برخی از آن فرض شده توسط حدیث از حضرت sallallaahu alaihi WA sallam."مسلما همه انفاق بستگی دارد قصد".
برای گسترش وسعت راه خود را به این نتیجه حقیقت قضیه و برخی از دلایل آنها آن را قرار داده است، ما اشاره کرد که وظیفه مسلمان اگر بخواهد به دانستن حقیقت است که آمد به او و می خواست به آن عمل می شود مجاز نیست به استفاده از برخی از روایات استدلال ترک بخشی از آن را.

 
اما آنچه که او باید انجام دهند این است با توجه به استدلال های قانونی به طور کلی تا زمانی نزدیک به حقیقت و بسیاری از اشتباهات. پس چه باید بکنید اگر او در میان کسانی که دارای تخصص در استدلال نتیجه گیری بود.

هر حاکم در جهنم
عبارت است که قطعا درست است که تحویل حضرت sallallaahu alaihi WA sallam پوچ به نظر می رسد که در ذهن بسیاری از مردم هنگامی که آنها به آن در معرض قرار گرفته با در هنگام ساخت و یا ارتداد است. که در آن کسی با خشم پاسخ: "آیا به خاطر این نوآوری کوچک که من در جهنم هستم؟"

 
برای روشن شدن این موضوع و پاسخ به این kemusykilan می تواند ما را از دو نقطه به عنوان شرح زیر است. اول: یکی از اعتقادات اساسی Ahlus سنت وال Jama'ah، است، "ما کسی که از جهت متخصص از بهشت ​​و یا جهنم قرار داده است". دوم: که ابن تیمیه در Fatawanya (IV/484) گفت: "با توجه به تهدید از متون به صورت مشترک، پس ما او را به افراد خاصی اعلام نشده است که او در میان ساکنان جهنم بود.


را برای Bid'ah به دلایل

در واقع شکلی از خطا که منجر به ظهور نوآوری به علت جهل نسبت به سنت، موقعیت qiyas و رتبه، همچنین در مورد سبک زبان عربی است.
جهل جهل در مورد این حدیث عبارتند از saheeh ahaadeeth و حماقت با استفاده از احادیث در تعیین قوانین اسلامی.
که در آن به معنی از دست دادن قانون، حتی اگر مبنای حقوقی آن است hadeeth، تاثیر دوم احادیث معتبر پوشیده نیست و توسط او هدایت نمی شود، و حتی موقعیت خود را با استدلال است که در شریعت توجیه جایگزین.
در حالی که جهل از قوانین اسلامی در تعیین از qiyas نسل از حقوقدانان که را تعریف qiyas خلف در مسائل مربوط به مراسم مذهبی و مشخص آن را به آنچه است که در حدیث و خیریه نمی موجود، اما بسیاری از نیاز به آن عمل و هیچ کس او را متوقف است.

بین الحاد و ارتداد Ahlu
هر مطالعه به درک گذشته، او به روشنی می دانیم که تفاوت بین کلمات ما در مورد یک مشکل جدید، یعنی "ارتداد است،" و قانون ما به perlakunya که او «Ahlu ارتداد"! از آنجا که این قانون بیش از خیریه جدید که او رافضی بود، قانون قابل اجرا است با توجه به اصول علمی و مقررات علم اصول، که از بررسی و اعمال قانون در بوجود می آیند. روشن و ملموس.
بدعتگذاران ممکن است او را به مجتهد، همانطور که قبلا ذکر شد. سپس اجتهاد به عنوان اینکه نمی توان گفت که مقصر به عنوان ارتداد. و این ممکن است مرتدان که او خنگ به عنوان جهل کلاه ahlu به عنوان ارتداد را تکذیب کرد، اما او گناه melalaikannya به دنبال دانش، به جز البته اگر خدا بخواهد. شاید هستند نیز وجود دارد موانعی که پیشگیری می مردم که سقوط طعمه به ارتداد به عنوان ارتداد ahlu.

راه Bid'ah اهل جدل
هر (گروه) که از سنت منحرف اما او موعظه برای اجرای سنت، باید takalluf (نیروی خودم) به دنبال استدلال برای توجیه اقدامات خود را (انحراف).

 
از آنجا که، اگر آنها آن را انجام دهد، (اعمال خود) خود را کنار بگذارند سنت کسانی که اتهامات خود را رد کرده است. هر ارتداد مجرم در میان مسلمانان می شود ادعا کرد که او پیرو سنت، بر خلاف دیگر firqah firqah-menyelisihinya تنها بودند هنوز به درجه ای از درک درستی از سنت به عنوان یک کل است.

 
که احتمالا دلیل آن است که درک خود را از کلمات عربی و درک اهداف موجود در سنت است. یا شاید همچنین به خاطر آن درک خود را در دانش اصول از اصول است.


اجباری به الحاد و هشدار داد
توحید شناخته شده نیست به جز دور ماندن از رقیب خود است که شانه خالی کردن، و ایمان را متوجه نخواهد شد keculi به دور ماندن از رقیب خود، که kufr، پس حقیقت جز با مشاهده خطا نمی شود به دست آمده است. و آن است که کاملا مشابه به عنوان "سنت" است.فهم سنت خواهد بود روشن و نشانه ها جز با دانستن حریف او می گوید: نمی شود توضیح داد، "ارتداد" است. و در واقع، از جمله حضرت sallallaahu alaihi WA sallam در گفته او لازم بود. "
به راستی بهترین بیان است کتاب خداوند (قرآن)، و بهترین هدایت هدایت حضرت محمد sallallaahu 'alaihi WA sallam است و به عنوان بد به عنوان بدترین حالت است که چیزهای جدید، و هر جدید و نوآوری و هر ارتداد در آتش "

چه کسی تشخیص اشکال بدعت است؟
بدانید که اهمیت این زبان این است که: «یک راه یا مسیر" است. و شکی نیست که کسانی که به دنبال راه زندگی و راه پیامبر sallallaahu alaihi WA sallam و همراهانش هستند گروه از Ahlus سنت. در آن روزها ارتداد رخ داده است.

 
در واقع تنوع از چیزهایی اشکال جدید و نوآوری است پس از زمان حضرت sallallaahu alaihi WA sallam و همراهانش است.
بر این اساس، از آن همه خواندن، شنیدن یک سخنرانی و یا بررسی موضوع برخی از کتاب ها می تواند تفاوت بین الحاد و بدعت گذاران را نیست نمی باشد. ساده و آسان
اما برای کسانی که می خواهند برای تمایز بین الحاد و بدعت گذاران به دو چیز نمی دانند.اول: می دانیم مسنجر sirah از Allaah alaihi WA sallam، سنت و سنت. دوم: می دانیم اصول علمی الحاد است.

آیا Tasbeh Bid'ah است؟

بنابراین، با استفاده از دست راست برای شمارش تعداد مهره های اصلی از استفاده از دست چپ، این است که به دنبال اجرای سنت است و اولویت در سمت راست قرار داده است.â € ~ پیامبر sallallaahu alaihi WA sallam بسیار خوشحال با قرار دادن این حق در پوشیدن صندل و آغاز مراحل تصفیه و همچنین چیزهای دیگر. به این ترتیب، سرود با استفاده از tasbeh در نظر گرفته نمی ارتداد در دین، به دلیل آن است که یک نوآوری ممنوع نوآوری در مسائل دینی است، در حالی که سرود به تنها با استفاده از از واسطه tasbeh برای محاسبه تعداد دقیق.
بنابراین تنها یک واسطه است که marjuh. با این حال، بیش از مهره های اصلی شمارش اعداد با استفاده از انگشتان دست است.

آماده سازی مواد غذایی قانونی در شهریور بیست و هفت رجب، شعبان، و روز عاشورا Nisyfu
امشب بیست و هفتم ماه رمضان به عنوان بسیاری از مردم فکر شب که در آن پیامبر sallallaahu alayhi WA sallam در mi'rajkan به خدا.
 
این است که همه در طول تاریخ بی اساس است. که هر یک از آنها، باطل بی اساس است، و همه در baatil بر اساس باطل است. اگر چه چنین رویدادهایی در شب بیست و-هفت رخ داده است، بنابراین هنوز هم نمی باید بود برای ما تا آن مراسم و یا یک نوع عبادت، به دلیل آن را توسط پیامبر sallallaahu alayhi WA sallam و همراهانش هرگز بود تاسیس شده، اما آنها موجودات انسانی که بیشتر دوست دارد به دنبال سنت و پیاده سازی syari'atnya.چگونه به احتمال زیاد مجاز است برای ما برای ایجاد آنچه در زمان پیامبر sallallaahu alayhi WA sallam و همراهان هرگز در آن زمان؟
جشن روز تولد [بعثت] پیامبر
از نظر شریعت، جشن نبود در ابتدا. اگر آن را شامل شریعت خدا، پیامبر sallallaahu alaihi WA sallam آن را انجام داده و به قوم خود گفته بود، و اگر او آن را انجام و ارائه آن، قطعا این کار را توان حفظ شریعت، چون خدا Subhanahu WA Ta'ala گفته است.

 
"مسلما ما که از دست دادن قرآن، و ما مطمئنا از آن محافظت خواهد کرد." از آنجا که آن است که چنین نیست، پس آن را شناخته شده است که جشن بود که دین خدا نیست، و اگر نه از دین خدا است، پس ما نباید پرستش با خدا Subhanahu WA Ta'ala و رسم، به او نزدیک تر با آن.
ارتباط Bid'ah و مزایای mursalah
ارتدادی دارای صفات ویژه است که چیزی است که از ابتدا مقصر در نظر گرفته شده است.آنها به خدا توسط تمرین الحاد معمولا-taqarrub و آنها را به دور از آن را روشن نکنید.بسیار دور امکان برای نوآوری متخصص برای از بین بردن اعمال، چرا که آنها در نظر آن را کفر آمیز را به نفع خود بیش از همه کسانی که او را مخالف.
در حالی که mashlahat musrshalah قصد اول و سقوط در داخل محدوده از امکانات حمایت (wasa'il) نیست، زیرا این است که در واقع mashlahat murshalah به عنوان وسیله ای برای پشتیبانی در تحقق اهداف موجود در شریعت شریعت تجویز می شوند.
به عنوان اثبات این، mashlahat murshalah می تواند پاییز وقتی که با mafsadah (آسیب) بزرگتر است مواجه است.

تفاوت بین طرف الحاد با معاون
تفاوت بین طرف الحاد با معاون، مانند: ممنوعیت اساسی از استدلال های غیر اخلاقی معمولا خاص، هر دو متن از وحی (قرآن، سنت) یا ijma 'یا qiyas. در مقابل به ارتداد، که بر اساس ممنوعیت آن، استدلال ها معمولا مشترک و سخنان پیامبر و همچنین پوشش maqaashidusysyarii'ah Kullu bid'atin dhalaalah (هر ارتداد است ارتداد).

 
ارتدادی مطابقت چیزهای disyari'atkan، به دلیل آن استوار بود و الحاد به دین نسبت داده شده است. بر خلاف غیر اخلاقی، بر خلاف آنچه که او تجویز می شوند، زیرا این غیر اخلاقی است که فراتر از مذهب، و به او نسبت داده نمی شود، مگر آن که گناه را به منظور جلب نزدیک به خدا، و سپس terkumpullah در این نوع بی اخلاقی انجام شد، معاون و الحاد در زمان همان.
رابطه ارتداد معاون
شباهت Bid'ah با گناهکاران: هر دو به همان اندازه ممنوع است، سزاوار سرزنش در شریعت، و مقصر گناه. سپس وارد نافرمانی بدعت واقعی [دیدن آل-Itisham، 2/60]. با استفاده از این بررسی، هر ارتداد غیر اخلاقی است، اما نه هر غیر اخلاقی ارتداد است. از هر دو tingkart تراس، یکی از درجه نیست، چرا که، با توجه به اجماع از دانشمندان، گناهکاران را به رذیلت است که می تواند کفار عاملان را تقسیم شدند، و فساد که kaba'ir (گناهان بزرگ) و shagha'ir (گناهان کوچک) [آل Jawaabul را ببینید Kaafi 145-150]، و همچنین به عنوان ارتداد را به سطوح مختلف تقسیم شده است.

ارتداد، الحاد مسجد و Ghuluw
در واقع قرار دادن تصویر قبر حضرت sallallaahu alaihi WA sallam در یک مسجد و یا به تقلید، الحاد و ناعادلانه است.

 
دیدار و ایستادن در مقابل او مرتد و munkar دیگر است چرا که انسان منجر به اعمال ghuluw (اضافی) در برابر مردم عادل و فراتر از آن در تجلیل از پیامبران و رسولان، sallam استرالیای غربی به عنوان پیامبر sallallaahu alaihi، حرام اسراف در حال اجرا از دین، او گفت.

 
"دوری توسط شما ghuluw (اغراق شده) در این مذهب (در حال اجرا)، به دلیل آن را نابود کرده است مردم قبل از شما به خاطر lebihannya بیش از حد خود را (در حال اجرا) دین است." دیگر از آن، این عمل هرگز دوستان و نه نسل بعد از آنان را به بهتر در قرن نمونه این مردم، زمانی که آنها در کشورهای مختلف زندگی می کردند و به دور از مدینه آل-Munawwarah،

قانون سفر صوفی مذهبی به فداکاری معلمان قبر و اختصاصی
این شر kemungkaran و بزرگ، چون رفتن به گورستان سفر مذهبی kemungkaran sallallaahu پیامبر 'alaihi WA sallam »میفرماید،" آیا سفر سخت به جز سه مرکز سعی کنید نیست. Masjidku این (مسجد حضرت محمد (ص))، مسجد بزرگ و مسجد الاقصی است. "

 
پس از همه، و نزدیک به سرنشینان از قبرها با nadzar، فداکاری، نعمت، دعا و درخواست کمک از آنها، این همه شانه خالی کردن از، به خدا.

 
یک مسلمان نباید به دعا به ساکنان گورستان، اگر چه ساکنان قبر شریف مانند رسولان نباید درخواست برای کمک به آنها، به عنوان برای کمک به بتها، درختان و ستارگان نیست. بازی ظروف و درام است که آنها قصد دارند قرعه کشی نزدیک تر به خدا Subhanahu WA Ta'ala، این به منزله ارتداد ناعادلانه است.

جشن تولد قانونی از پیامبر (ص) در مسجد
مسلمانان باید بزرگداشت تولد پیامبر در شب 12 ربیع است، الاول و یا شب دیگر نگه داشتن نیست، و نه ممکن است باشد جشن به خوبی سازماندهی شده از تولد او از اره، برای جشن تولد، از جمله نوآوری در دین، به دلیل sallallaahu پیامبر 'alaihi WA sallam و هرگز از جشن تولد خود را در طول عمر خود را، اما به او می آموزد که دین و شریعت شریعت مجموعه ای از پروردگار خود، او همچنین دستور داد هرگز، Khulafa'ur خلفا و صحابه و tabi'in آن هرگز انجام نداده بود.
 
بنابراین با این ذهن در آن است که جشن نوآوری، در حالی که حضرت sallallaahu alaihi WA sallam گفته است، "هر کس می سازد چیزی جدید در امور ما (در اسلام) که (هدایت) به او، تا او ساخته

رابطه بین Bid'ah با سنت

M به معنای سنت از زبان lughawi همچنین به معنای نوآوری، به دلیل سنت به معنای واقعی کلمه به معنی هر ورزشکار-tariqa (راه)، که آیا آن را خوب یا بد باشد. بنابراین، هر کسی که چیزی که در نهایت توسط بسیاری از مردم پس از آن ساخته شده، و سپس آن را به نام سنت. [-AL-منیر Mishbah 292].
بنابراین سنت و نوآوری در معنای همان lughawi adalam. از جمله نمونه هایی از استفاده از سنت در معنای lughawi lafazh کلمات پیامبر sallallaahu alaihi WA sallam.
"هر کس نمونه ای از اسلام را با یک مثال خوب داد، سپس او را پاداش (مانند) پاداش کسانی که آن را تمرین پس از آن، بدون تخفیف پاداش خود را در همه. و هر کس به عنوان مثال بد می دهد، سپس او باید گناه خود و گناه کسانی که آن را در عمل بعد از او، تحمل و بدون تعصب به دست کم از گناهان خود

رابطه 'Ibtida با Ihdaats
'Ibtida و Ihdats در زبان هایی که به اشتراک گذاشتن یک منشا مشترک از معنا است، که به آوردن چیزی جدید وجود داشته است که نه قبل از. syar'i معنای حدیث 4 پیش نشان داده است آن است که ارتداد با توجه به شریعت دارای دو نام، "مرتد و muhdatsat".فقط این که الحاد کلمه به طور گسترده ای و در امور استفاده می شود فاش (چیزی) که diada اختراع و سزاوار سرزنش در هر مذهب است. به طور گسترده ای در کلمات بیان چیزی muhdatsat diada اختراع، بیشتر سزاوار سرزنش، هر دو در امور دین و یا از سوی دیگر.بنابراین ما می توانیم می دانیم، که ihdats شایع تر و گسترده تر از "ibtida، زیرا کلمه را پوشش می دهد و همه چیز ihdats diada اختراع و سزاوار سرزنش، هر دو در مسائل مربوط به مذهب و یا از سوی دیگر، پس از آن همه اعمال گناه و گناهکاران در ihdats تعریف.

معنای از Bid'ah را در مقایسه Lughawi و Syar'i
تعریف ارتداد در چشم زبان (lughah)، شایع تر از معنای syar'inya است. بین دو مفهوم کلی و ویژگی مطلق است، زیرا هر الحاد در تعریف ارتداد syar'iyyah lughawiyyah، اما نه بالعکس، قطعا برخی از اختراع یا نوآوری lughawiyyah موجودات شرایط است که در ماده شامل درک درستی از نوآوری در شریعت [مشاهده Iqhtidlaush Shirathil مستقیم 2/590].
اگر گفته می شود مطلق ارتداد، سپس آن را ارتداد توسط حدیث به معنای "هر نوآوری است گمراه کننده"، و؛ نوآوری lughawiyyah شامل نیست، بنابراین در واقع ارتداد منسوب به dlalalah syar'iyyah (نادرست) و mardudah (رد).
به درک Bid'ah با توجه به شریعت

Hadeeth از جابر بن عبدالله، صلح پیامبر (ص) و برکت Alaihi Wasallam است در khuthbahnya گفت: به راستی کتاب کلام خدا زیباترین و هدایت است هدایت محمد و امور ترین زشت است چیزی که diada اختراع (در دین) و هر یک از diada اختراع (در دین) آن است که نوآوری و هر نوآوری به الحاد و setap ارتداد (که در آن) در جهنم است. "

 
و اگر آن را با هر دو این حدیث، آن است که القاعده bid'ah mubdatsah (diada چیزی اختراع در مذهب) بوده است، سپس آن را نیاز به (ما) به بررسی معنا ibda (forges در دین) در سنت است.

در مثلث Bid'ah درک زبان

به معنای چیزی است که (برگزار شد) ایجاد شده بدون هیچ گونه مثال قبلی. این مفهوم به عنوان کلام خدا "بگو،" من رسول برای اولین بار در میان رسولان ". این معنا نیز در از کلمات anhu عمر می شود. "در بهترین حالت ارتداد".
همچنین، به عبارت دیگر ائمه مانند امام شفیعی، "Bid'ah است به دو قسم، هر دو به الحاد و بدعت گذاران که فراتر از سرزنش هستند، اگر مناسب سنت، سپس آن را خوب است، اما اگر در مقابل، پس از آن که شرم آور است ". ابن رجب گفت: "همانطور که در کلمات Salaf موجود در نظر گرفته شده یا قسمتی از ارتداد، ارتداد در مفهوم زبان. مرتد در حس شریعت.
برخی از نمونه ها Bid'ah امروز: عبادت و taqarrub به خدا Subhanahu وا Ta'ala ها
الحاد، ارتداد مربوط به عبادت، در این لحظه مقدار زیادی است. در واقع آن را tauqif خدمات (محدود به حضور و عدم حضور بحث)، از این رو چیزی است که در عبادت به جز در زمینه تجویز می شوند.
چیزی است که به عنوان آرگومان بدعت، بر اساس سخنان حضرت sallallaahu alaihi WA sallam دسته بندی کرد. "آن که دستورات ما را به او عمل او را رد کرد". اقدامات بسیاری از عبادت که در حال حاضر انجام می شد، لژیون، در میان آنها، قصد سخت شدن در نماز است. به عنوان مثال، با خواندن با صدای بلند. "من قصد دارم به دعا چنین و چنان است زیرا خدا Ta'ala".
برخی از نمونه های Bid'ah امروز: جشن تولد پیامبر (ص) همزمان با ماه Rabiul الاول
مدرن ارتداد از ارتداد بسیاری از انواع، با گذشت زمان، حداقل علم، شماره تماس گیرنده (واعظان) دعوت به الحاد و انحراف، و شیوع از tasyabuh ها (تقلید) کسانی که کافر شدند، چه در مسائل مربوط به آداب و رسوم به عنوان مناسک دینی خود است.این نشان می دهد حقیقت (واقعیت) از حضرت sallallaahu alaihi WA sallam. "چه شما خواهد شد راه های پیش از شما به دنبال" برای مثال، است: جشن تولد sallallaahu پیامبر 'alaihi WA sallam است ارتداد، به خاطر جشن دارای هیچ پایه و اساس در کتاب و سنت، صالح Salaf نیز در عمل و در نسل های پی در پی گزینه های قبلی. جشن تولد حضرت sallallaahu alaihi WA sallam رخ می دهد به زودی پس از قرن چهارم هجری است.
نگرش Manhaj عاملین Ahlus سنت و Bid'ah بازیگران در Bid'ah رد
Manhaj آنها را در این مورد بر اساس کتاب و سنت. Manhaj پایدار و نه در اختلاف است، که در آن که برای اولین بار نشان داد تردید، تردید از مرتدان و سپس آن را انکار (یک به یک).

 
و بر اساس کتاب و سنت، آنها ابراز تعهد چسبیدن به تعالیم شریعت و تعهد به خروج طیف گسترده ای از نوآوری ها و چیزهایی که برگزار می شوند. Ahlus علمای سنت کارهای زیادی در این زمینه صادر شده است.و در کتاب Aqeedah، آنها نیز رد بدعتگذاران مربوط به ایمان و حقوقدانان است. در واقع، برخی از آنها نوشته شده است کار می کند به طور خاص برای آنها است.
سابقه و هدف ظهور از Bid'ah

پیامبر sallallaahu anhu 'alaihi WA sallam تا به آن در روایات نقل شده توسط ابن صحابه مسعود از Allaah توضیح داده شده "، گفت: رسول خدا sallallaahu' alaihi WA sallam به ایجاد یک خط برای ما، و سپس گفت:" راه خدا "، پس از آن او خطوط را در سمت راست خود و سمت چپ خود، و سپس گفت: "و این است که برخی از راه های بالا هر خیابان شیطان که همیشه دعوت (مردان) به جاده وجود دارد".هر کس تبدیل می شود از کتاب و سنت؛ همیشه خیابان های نادرست و بدعت ضربه. پس زمینه که منجر به ظهور نوآوری نوآوری، به طور خلاصه به شرح زیر است: نادان از قوانین از تبلیغ دین، پس از احساسات است.

تعریف ارتداد، الحاد و انواع مختلف از قانون و اساسنامه
قانون ارتداد در آداب و رسوم (عادات)، به عنوان اکتشافات جدید در عرصه علم و فن آوری (همچنین شامل آیات جدیدی از علم با انواع). آن مجاز است (مجاز) چون منشا همه آداب و رسوم (عادات) مجاز است.
 
عمل ارتداد در تبلیغ و دین (اسلام) حرام است، زیرا در دین است tauqifi (می توانید نمی باشد تغییر، تغییر). sallallaahu پیامبر 'alaihi WA sallam گفت: "این بدان معنی است: کسانی که نگه داشتن یک چیز جدیدی (انجام نفر) در امور ما از مسائل از جمله نیست، پس قانون را رد کرد (پذیرفته نمی شود). " و در روایت دیگری آن را می گوید: "این بدان معنی است: هر کسی که مرتکب عمل است که در هر یک از کسب و کار ما نه بر اساس، و سپس عمل خود را رد کرد.

معیارهای Bid'ah
درک نوآوری در نقطه syar'i است به پرستش خدا با چیزی که است disyari'atkan خدا نیست. شما همچنین می تواند گفت که نوآوری است به پرستش خدا را با چیزی است که توسط پیامبر sallallaahu alaihi WA sallam و نه چهار خلفای نشان داده نشده است.تعریف اول کلمه خدا Subhanahu WA Ta'ala را نتیجه "آیا خدایان در کنار atkan های خدا mensyari به مذهب خود آنها را به خداوند مجاز نیست". در حالی که تعریف دوم از کلمات sallam alaihi WA حضرت sallallaahu استنباط است. "بگذار تو را سریع به sunnahku سنت و Khilafat تو Rashidun دریافت خواهید کرد که هدایت. Gigitlah-سنت سنت آن را با عقل، و دور ماندن از مسائل که diada، اختراعات جدید

فقط موثر در زمینه عبادت Bid'ah، طبیعت Bid'ah از
نوآوری به عنوان توسط sallam WA alaihi حضرت sallallaahu 'ذکر شده است.msgstr "" "اجازه دهید شما دور ماندن از مسائل که اختراعات جدید diada، به عنوان هر مورد جدید (در دین) پیشنهاد آه، آه هر گونه پیشنهاد، منحرف، و هر منحرف (که در آن) در جهنم".
بنابراین، تمام ارتدادی، هر دو آغاز و مستمر، مقصر مقصر است، زیرا آن را به عنوان در hadeeth پیامبر (ص) "(که در آن) در جهنم" منظورم این است، که خطا علت برای diadzab در جهنم بود می گوید. از آنجا که Rasulullan به مردم خود را در برابر الحاد هشدار داده، سپس آن را قابل فهم است آن است که واقعا مضر است، چرا که پیامبر آن را در سطح جهانی و به طور خاص ذکر شده، در کلمات او گفت: "هر نوآوری غلط است."
منبع: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment