EVENT TICKET

Friday, March 16, 2012

Definisie van Ahlus Sunnah wal Jama'ah. Geskiedenis van die ontstaan ​​van Ahlus Sunnah wal Jama'ah term

Definisie van Ahlus Sunnah wal Jama'ah. Geskiedenis van die ontstaan ​​van Ahlus Sunnah wal Jama'ah term

Die BEGRIP Aqeedah van Ahlus Sunnah Wal Jama'ah
DeurAl-Yazid ibn Abd al-Qadir Ustadz Jawas

D. Ahlus Sunnah wal Jama'ah definisieAhlus Sunnah wal Jama'ah is:Diegene wat neem wat ooit deur die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam en die bewoners van Allaah anhum geneem. Wat Ahlus Sunnah, as gevolg van sterk (hulle) hou en berittiba "(volg) die Sunnah die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en die bewoners van Allaah anhum genoem.
As-Sunnah volgens die taal (etimologie) is die pad / weg, hetsy goed of sleg manier [1].
Intussen, volgens die geleerdes se aqeedah (terminologie), die Sunnah is 'n gids wat deur die profeet sallallaahu gedoen is 'alaihi die wa sallam en sy metgeselle, beide oor wetenskap, i'tiqad-(geloof), woord en daad. En dit is Sunnah wat gevolg moet word, sal diegene wat hom volg geprys word en is verstom oor diegene wat menyalahinya [2].
Begrip van die Sunnah deur Ibn Rajab al-Hanbali-rahimahullah (d. 795 H): "as-Sunnah is die pad wat geneem is, insluitend in dit vashou aan wat geïmplementeer word die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam en die kalief wat gelei en reguit vorm i "tiqad (geloof), woorde en dade. Dit is die perfekte Sunnah. Daarom, die vorige generasie van die Salaf Sunnah noem nie enigiets behalwe al drie aspekte te dek. Daar word vertel van Imam Hasan al-Basri (d.. 110 H), Imam al-Auza'i-(d.. 157 H) en die Imam Fudhail bin 'Iyadh-(d.. 187 H) "[3].
Genoem al-Jama'ah-, omdat hulle in die waarheid verenig, nie tot-kante gebreek in godsdienstige aangeleenthede, het onder die leierskap van die Imam (wat nagekom word) al-haqq (waarheid), nie om uit hul gemeente en volg wat 'n deal Salaful Ummah. [4]
Jama'ah volgens die geleerdes se aqeedah (terminologie) is die eerste generasie van die Ummah, wat onder die bewoners, Tabi'ut Tabi'in sowel as diegene wat volg in die goedheid tot die Dag van Oordeel, soos in die waarheid vergader. [5]
Imam Abu-Samma rahimahullah Shafi'i (D. 665 H) het gesê: "Die einde vas te hou aan die gemeente, die bedoeling is om te hou by die waarheid en dit te volg. Hoewel die oordrag bietjie en die Sunnah dat menyalahinya veel. Omdat die waarheid is wat geïmplementeer word deur die eerste vergadering wat gehou die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam en sy metgeselle sonder om te kyk na die mense wat afwyk (doen baatil) na hulle. "
Soos gestel deur Ibn Mas'ud Allaah anhu: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
"Al-Jama'ah word na aanleiding van die waarheid, selfs as jy alleen is." [7]
So, Ahlus Sunnah wal Jama'ah is die een wat die aard en karakter die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam en weg van die nuwe sake en innovasies in die geloof te volg.
Omdat hulle die mense wat ittiba (te volg) aan die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en volg Atsar (spoor Salaful. Ummah), dan sal hulle ook genoem word Ahlul Hadeeth, Ahlul Atsar en Ahlul Ittiba ". Daarbenewens het hulle ook gesê om te wees-Aat Ta-ifatul-Manshuurah (groepe wat God se hulp), al-Firqatun Naajiyah (Gestoor Art), ghurabaa (buitelanders).
Aat-Ta-ifatul Manshuurah die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
"Daar was nog altyd 'n party van my Ummah altyd die gebooie van God, sal nie benadeel diegene wat nie help om hulle en hul mense menyelisihi gebooie van God te kom en hulle bly op die top van hierdie aard nie." [8]
Oor al-ghurabaa ", die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
بدأ الإسلام غريبا وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.
"Islam was aanvanklik vreemde, en buitelanders 'n dag sal terugkeer as die begin, dan is gelukkig vir al-ghurabaa (buitelanders)." [9]
Hoewel die betekenis van al-ghurabaa "as vertel deur Abdullah bin 'Amr ibn al-Allaah anhuma toe een dag die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam verduidelik die betekenis van al-ghurabaa-", het hy het sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
"Mense wat aanbid by die sentrum van die baie arm mense, mense wat ongehoorsaam is hulle meer as wat hulle gehoorsaam." [10]
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê oor die betekenis van al-ghurabaa':
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"Dit is mense voortdurend verbeter (Ummah) in die middel van die vernietiging van die mensdom." [11]
In die geskiedenis van die ander genoem:
... الذين يصلحون ما أفسد الناس keterangan بعدي keterangan سنتي.
"Dit is die mense wat Sunnahku (die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam) herstel na vernietig deur die mens." [12]
Ahlus Sunnah, Aat Tha-IFAH-al-Mansurah en al-Firqatun-Najiyah dit ook genoem Ahlul Hadeeth. Die melding van Ahlus Sunnah, al-Aat-Thaifah Mansurah en al-Firqatun Najiyah die Ahlul Hadeeth iets beroemd en bekend sedert die geslag van die Salaf, omdat die melding van dit is die eise van die tekste en in ooreenstemming met die voorwaardes en realiteite. Dit word vertel met saheeh sanad van Imams soos: "Abdullah Ibn al-Mubarak:" Ali Ibn Minerale, Ahmad bin Hanbal, al-Bukharistraat, Ahmad ibn Sinan [13] en ander, رحمهم الله.
Imam Shafi'i [14] (D. 204 H) rahimahullah het gesê: "Toe ek sien 'n hadith deskundige, as ek sien een van die bewoners van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, ek hoop dat God gee jou die beste beloning aan hulle. Hulle het om die punte te hou vir ons godsdiens en ons moet bedank vir hul harde werk. "[15].
Imam Ibn Hazm azh-Zhahiri (D. 456 H) beskryf die Ahlus-Sunnah rahimahullah: "Ahlus Sunnah het ons genoem dat die Ahl-ul-haqq, terwyl hulle in Benewens is Ahlul Bid'ah. Want dit is Ahlus die Sunnah die bewoners van Allaah anhum en almal wat hulle gevolg van die Tabi'in manhaj gekies is, dan is die hadith ash-haabul en wat volg hulle van die regsgeleerdes van elke generasie, tot in ons tyd, sowel as leke wat hulle volg in die ooste en die weste "[16].
E. Geskiedenis van die ontstaan ​​van Ahlus Sunnah wal Jama'ah termDie name van die term Ahlus Sunnah het daar sedert die eerste generasie van Islam in die verlede wat verheerlik God, naamlik die geslag van die Metgeselle, Tabi'in en Tabiut Tabi'in.
Abdullah bin 'die Abbas Allaah anhuma [17] gesê wanneer die interpretasie van die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
"Op die dag wanneer daar 'n wit gesig verhelder, en daar is ook 'n swart gesig woede. Soos vir diegene wat somber swart (te sê) in die gesig staar, is soos volg: "Waarom verwerp jy nie na jou glo?Smaak dit Allaah veroorsaak ongeloof "" [Ali se die Imran: 106].
"Die wit mense wat hulle in die gesig staar, is Ahlus Sunnah. Wal Jama'ah, sy gesig swart as vir die persoon wat hulle Ahlul Bid'ah en verkeerd is." [18]
Toe die term Ahlus-Sunnah is gevolg deur meeste vakkundiges رحمهم الله Salaf, onder andere:
1.Ayyub as Sikhtiyani rahimahullah (D. 131 H), het hy gesê: "Toe ek op die dood van een van die Ahlus Sunnah asof een van my ledemate verloor het."
2. Aat Sufyan-Tsaury rahimahullah (D. 161 H), het gesê: "Ek wasiatkan jy goed om te hou by die Ahlus Sunnah, want hulle is al-ghurabaa". Dit sou ten minste Ahlus Sunnah wal Jama'ah "[19].
3. Fudhail bin Iyadh rahimahullah [20] (D. 187 H) het gesê: "... sê Ahlus Sunnah: Geloof is geloof, woorde en dade."
4. Abu "Ubaid al-Qasim ibn Sallam rahimahullah (. De lewe 157-224 H) sê in sy boek Muqaddimah, al-Iimaan [21]:" ... En in werklikheid as jy vra my oor geloof, betwis die mense oor die volmaaktheid van die geloof, om te groei en die vermindering van die geloof en jy sê as jy wou weet oor geloof by almal in die pad van Ahlus Sunnah ... "
5. Imam Ahmad bin Hanbal rahimahullah [22] (. De lewe 164-241 H), hy sê in sy boek Muqaddimah, As-Sunnah: "Dit is die skole van Ahl-ul-'ilmi, as-haabul atsar en Ahlus Sunnah, is hulle bekend as volgelinge van Sunnah alaihi wa sallallaahu 'sallam en sy metgeselle, sedert die tyd van die bewoners van Allaah anhum tot op die oomblik ... "
6. Imam Ibn Jarir Tabari rahimahullah (D. 310 H) het gesê: "... vir die reg van die woorde op die oortuiging dat die getroue God sal sien op die Oordeelsdag, dan is dit is ons godsdiens met godsdiens, en ons weet dat Ahlus Sunnah wal Jama'ah argumenteer dat die inwoners van die hemel God sal sien in ooreenstemming met die ware verhaal van die profeet Shaallallahu 'alaihi wa sallam "[23].
7. Imam Abu Ja'far Ahmad ibn Muhammad Ath-Thahawi rahimahullah (de lewe. 239-321 H). Hy sê in die boek Muqaddimah se beroemde aqidahnya-(Al-Aqiidatuth Thahaawiyyah): "... Dit is die verduideliking van die 'Aqeedah van die Ahlus Sunnah wal Jama'ah."
Met penukilan, dan is dit vir ons duidelik dat die Ahlus Sunnah lafazh reeds bekend is onder die Salaf (vroeë geslagte van die Ummah) en die geleerdes daarna. Die term Ahlus Sunnah is 'n absolute term, eerder as aan die woord Ahlul Bid'ah. Die geleerdes van Ahlus Sunnah skriftelike verduideliking van die 'Aqeedah van die Ahlus Sunnah Ummah oor' aqeedah korrek is om te verstaan ​​en om te onderskei tussen hulle en die Ahlul Bid'ah. Soos reeds gedoen deur Imam Ahmad bin Hanbal, Imam al Barbahari, die Imam Aat-Thahawi en ander.
En ook as 'n weerlegging aan diegene wat argumenteer dat die term Ahlus Sunnah is die eerste keer gebruik deur die groep Asha'ira, maar Asha'ira ontstaan ​​in die 3de eeu en-4 Hijriyyah. [24]
In wese is, kan Asha'ira nie toegeskryf word aan die Ahlus Sunnah, omdat sommige fundamentele verskille in beginsels, onder hulle;
A. Asha'ira menta'-klas sal eienskappe van God, die Almagtige, terwyl Ahlus Sunnah definieer die eienskappe van God, soos neergelê deur Allah en Sy boodskapper, soos istiwa natuur, gesig, hand, Al-Qur-'n Kalamullah , en ander.
2. Asha'ira groep besig om hulself met die wetenskap van die Kalam, terwyl die geleerdes van Ahlus Sunnah plaas wetenskap Kalam kritiseer, die verduideliking van Imam Shafi'i rahimahullah verwens wetenskap as Kalam.
3. Asha'ira groepe verwerp die egte nuus oor die eienskappe van God, het hulle verwerp dit met die rede en qiyas (analogie) hulle [25].
[Gekopieer vanaf die boek Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, skrywer van Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Reader Publishers Imam ash-Shafi'i, Posbus 7803/JACC Jakarta 13340A, die Derde Printing 1427H/Juni 2006M]_______Voetnota[1]. Lisaanul 'Arabiese (VI/399).[2]. Buhuuts fii Aqeedah Ahlis Sunnah (p. 16).[3]. Jaami'ul 'Uluum wal Hikam (p. 495) deur die Ibn Rajab, tahqiq-en ta'liq Tariq ibn Muhammad ibn Awadhullah, cet. Ibn al-Daar Jauzy II-do. 1420 H.[4]. Mujmal Ushuul Ahlis Sunnah wal Jamaa'ah Draad 'Aqiidah.[5]. Syarhul 'Aqiidah al-Waasithiyyah-(p. 61) deur Khalil Hirras.[6]. Hy is metgesel van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, sy volle naam Abdullah bin Mas'ud ibn al-Habib bin Ghafil Hadzali, Abu' Abdirrahman, hoof van Bani Zahra. Hy het tot die Islam bekeer in die vroeë dae van Islam in Makkah, wanneer Sa'id. Bin Zaid en sy vrou, Fatima al-Khattab bintu-Islam. Hy het 2 geëmigreer het, nadat hy gebid het by die twee Qibla deelgeneem aan die slag van Badr en ander oorloë. Hy behoort aan die "-Alim van Al-Qur'an en die interpretasie daarvan is erken deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. Hy is gestuur deur 'Umar ibn al-Khattab Allaah anhu na Koefa die Moslems te leer en deur' Uthman Allaah anhu gestuur na Medina. Hy het gesterf in 32 van Allaah anhu H. Sien al-Ishaabah (II/368 no. 4954).[7]. Al-Baa'its 'Alaa Inkaaril Bida se wal Hawaadits dit. 91-92, tahqiq die beroemde Sheikh Salman bin Hasan en Ushuulil I'tiqaad Sharh al-Lalika-i (nr. 160).[8]. HR. Al-Bukharistraat (nr. 3641) en Moslem (nr. 1037 (174)), van Mu'awiyah Allaah anhu.[9]. HR. Moslem (nr. 145) uit Abu Hurayrah bewoners van Allaah anhu.[10]. HR. Ahmad (II/177, 222), Ibn Wadhdhah nie. 168. Hierdie hadith beskou as saheeh deur die Shaykh Ahmad Shakir in Musnad Imam Ahmad tahqiq (VI/207 nie. 6650).Sien ook Bashaa Iru Dzawi senuwee bi-Sharh Marwiyyati Manhajas die Salaf. 125.[11]. HR. Abu Ja'far Ath-Thahawi in Sharh Musykilil Aatsaar (II/170 nie. 689), al-i-Lalika Ushuul I'tiqaad Ahlis in Sharh Sunnah (nr. 173) van die Vriende van Jabir bin 'anhu Abdillah Allaah. Hierdie Hadeeth saheeh li ghairihi, want daar is 'n paar syawahidnya. Sien Sharh Musykilil Aatsaar, (II/170-171) en as Shahiihah Silsilatul Ahaadiits (nr. 1273).[12]. HR. At-Tirmidhi (nr. 2630), het hy gesê, "Hierdie Hadeeth is Hasan saheeh." Van vriende se Amr bin Auf Allaah anhu.[13]. Sunan at-Tirmidhi: Kitaabul Fitan nie. 2229. Kyk Silsilatul Ahaadiits Shahiihah werk van Imam al-Mohammed al-Albany Nashiruddin rahimahullah (I/539 nie. 270) en die Ahlul-Ta Hadiits Humuth IFAH Manshuurah werk van Shaykh al-Dr. Rabi 'ibn Hadi al-Madkhali.[14]. Sien sy biografie terug in die voetnoot nr. 14.[15]. Sien A'laamin Nubalaa Siyar (X/60).[16]. Al-fil Fishal Milal wal Ahwaa van 'skop Nihal (II/271), Daarul Jiil, Beirut.[17]. Hy was 'n vriend van die edele, en sluit in die opsie van Allaah anhuma. Sy volle naam was "Abdullah bin 'Abbas ibn' Abd al-Muttalib al-Qurasyi-Hasyimi, die seun van die profeet se oom sallallaahu 'alaihi wa sallam, kommentator Al-Qur'an en Moslem-leiers in die veld van interpretasie. Hy is die titel van die predikante en die see wetenskap, as gevolg van 'n uitgebreide kennis op die gebied van Tafseer, Arabiese taal en poësie. Hy is geroep deur die Khilafat-ur Rashidun geraadpleeg word en in verskeie gevalle oorweeg. Hy was die goewerneur van Allaah anhu by die tyd van 'Uthman Allaah H anhu 35 jaar, saamgevoeg die Kharijites te veg' Ali, intelligente en kragtige hujjahnya. Om 'Amir Basrah, dan in Ta'if gewoon het tot met sy dood 68 jaar H. Hy is gebore drie jaar voor die Hijra. Sien al-Ishaabah (II/330, no. 4781).[18]. Sien Tafsiir Ibni Katsiir (I/419, cet Darus Salam), Sharh Sunnah wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/79 No. 74).[19]. Sharh Sunnah wal Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/71 no 49 en 50).[20]. Hy is 'bin van Fudhail bin Mas'ud Iyadh rahimahullah-Tamimi, 'n bekende askeet, het van Khurasan en gevestig in Makkah, tsiqah-, wara ",' Alim, geskiedenis wat deur al-Bukharistraat en Moslem.Sien Taqriibut Tahdziib (II/15, no. 5448), Tahdziibut Tahdziib (VII/264, 540) en Nu-balaa A'laamin Siyar-. (VIII/421).[21]. 'N verifikasie en die sjeik al-Albani takhrij rahimahullah[22]. Hy was 'n priester rahimahullah uitstaande intelligensie adel, priesterdom, kewara'an, asketisme, voordrag, en vroom faqih. Sy volle naam Abu 'Abdillah bin Ahmad bin Hilal bin Hanbal ash-Syaibani Asad, gebore in die jaar 164 H. 'N groot Muhaddits Ahlus Sunnah. Teen die tyd van al-Ma'mun-is, is hy gedwing om te sê dat Al-Qur 'n is 'n skepsel is, sodat hy geslaan en tronk toe gestuur, maar hy het geweier om te sê. Hy sê nog steeds Al-Qur-'n Kalamullah is, nie geskep. Hy het gesterf in Bagdad. Hy het verskeie boeke geskryf en die mees bekende is al-Musnad-fil Hadiits (Musnad Imam Ahmad). Sien A'laamin Nubalaa Siyar (XI/177 no 78.).[23]. Sien die boek Shariihus Sunnah deur Imam Aat-Thabary rahimahullah.[24]. Sien die boek Wasathiyyah Ahlis Sunnah deur Dr bainal Firaq.Baa Baa Karim Mohammed Mohammed Abdullah (pp. 41-44).[25]. Sien die bespreking van die belangrikste verskille tussen die Ahlus Sunnah met die boek van Manhaj Ahlis Asha'ira Sunnah wal Jamaa'ah wa fii Manhajil Asyaa'irah Tamhiidillaahi Ta'aalaa deur Khalid bin 'Abd al-Nur Mohammed bin Lathif in die 2 volumes, cet.Ek / Maktabah al-Ghuraba al-Atsariyyah, ste. 1416 H.
bron: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment