EVENT TICKET

Wednesday, March 21, 2012

Ligji për të dëgjuar muzikë dhe këngë dhe duke shikuar seriale në TV në Islam

Ligji për të dëgjuar muzikë dhe këngë dhe duke shikuar seriale në TV në Islam
NgaShejkh Muhamed bin Salih el-Uthejmin



PyetjeShejkh Muhamed bin Salih el-Uthejmin u pyet: Çfarë është e ligjshme të dëgjoni muzikë dhe këngë? Çfarë është e ligjshme për të shikuar seriale në të cilin ka shkëlqyer lady?
PërgjigjeTë dëgjoni muzikë dhe të kënduarit dhe është padyshim haram keharamannya. Ajo ka qenë transmetuar nga Sahabët dhe selefët drejtit se kënga mund të rritet në zemrat e natyrës së hipokrizisë.Këngët janë fjalë që nuk janë të dobishme. Allahu xhele shanuhu thotë.
"Që do të thotë: Dhe në mesin e njerëzve (ka), njerëzit që përdorin fjalët që nuk janë të dobishme për t'i shmangur (njerëzit) nga rruga e Allahut pa dije dhe të bëjë rrugën e tallje së Perëndisë Ata do të kenë një dënim poshtërues.". [Lukman: 6]
Ibn Mesudi në interpretimin e këtij ajeti thotë: "Pasha All-llahun nuk ka Perëndi në të tjerët, që do të thoshte këngë".
Interpretimi i një mik është një provë dhe interpretimi janë në nivelin e tre në interpretimin, sepse në thelb ka tre interpretime. Interpretimi i Kur'anit me ajet të Kuranit, lexim i Kur'anit me hadithin dhe interpretimin e tretë të Kuranit me miqtë sqarimesh. Edhe disa dijetarë thonë se interpretimi i ligjit ka një mik Rafa '(atribuohet sallallahu alejhi wa selam lem). Por e vërteta është se miqtë nuk e kanë interpretimin ligjor të "Rafa, por në të vërtetë janë ato më afër të vërtetës.
Dëgjoni muzikë dhe këngë që do të zhytet në një paralajmërim nga ana e lem selam e sallallahu alejhi selam në hadith.
"Kuptimi: Nuk do të jetë një popull të komunitetit tim për të justifikuar, mëndafshi tradhti bashkëshortore, vera dhe instrumentet muzikore."
Kjo është, justifikon, tradhti bashkëshortore The verë mëndafshi, dhe ai është një njeri i cili nuk mund të përdorë mëndafshi, dhe justifikon instrumentet muzikore. [Hadith Buhariu nga hadithi i Ebu Malik El-Esh'ariu ose Ebu Amir El-Esh'ariu]
Bazuar në këtë që unë përcjell këshillën e vëllait tim të muslimanëve shokët e tij për të shmangur duke dëgjuar muzikë dhe nuk duhet të mashtrohen nga disa mendim duke deklaruar këngët e tij hallall dhe instrumentet muzikore, sepse argumentet që thonë në lidhje me natyrën paligjshëm i muzikës është shumë i qartë dhe definitiv.Ndërsa asnjë grua duke shikuar seriale është e ndaluar për shkak se ajo mund të çojë në shpifje dhe joshur për gratë. Mesatare çdo dëm mbrojtës, edhe pse nuk ka gra ose femra nuk e shohin njerëzit, që nga operat më të sapun janë një rrezik për shoqërinë, si në aspektin e sjelljes dhe moralit.
Lus Allahun për të mbajtur muslimanët nga të këqijat dhe për të përmirësuar qeverinë e muslimanëve, sepse ata do të përmirësonte mirësinë e muslimanëve. Dhe Allahu e di më së miri.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Kopjuar nga libri i Al-Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimit, Indonesia çështje fetvaja fetva Rreth Grave, shkrimtar Amin bin Jahja el-Haq Darul Botime Wazan. Përkthyes Amir Hamzah Fakhrudin]

Nasyid ligji islam, nasyid

NgaShejh Muhamed el-Albani Nashiruddin



PyetjeShejh Muhamed el-Albani Nashiruddin pyeti: Shumë qarkulluar ndër kaseta muslimane nasyid të rinjve që ata të quajtur "një-Nasheed Islamiyyah". Si pikërisht ky problem?
PërgjigjeNëse një-Nasheed nuk është shoqëruar me instrumente muzikore, atëherë unë them "në thelb nuk ka rëndësi", me kusht që nasyid të tilla pavarësisht nga çdo shkelje tjetër të Sheriatit, të tilla si duke i kërkuar ndihmë për tjetër pos Allahut subhanehu ue, e bertawassul krijesë , po ashtu nuk duhet të përdoret si një zakon (në dëgjim,-mbyllur), si ajo do të kthehet brezat e muslimanëve nga leximi, duke studiuar dhe duke reflektuar mbi Librin e Allahut Plotfuqishëm është shumë e rekomanduar nga lem selam e sallallahu alejhi selam në një hadith sahih, në cilin ai foli.
"Kuptimi: Ata të cilët nuk e lexojnë Kur'anin me gjallëroj zërin e saj, atëherë ai nuk është nga grupi jonë." [El-Buhari nuk Hadith Histori.5023 dhe asnjë musliman. 232-234]
"Kjo do të thotë: Lexoni Al-Kur'an dhe baguskanlah zë erdhi tek ai para disa prej përgjigjeve të nxituara morën (rrogat lexime), dhe nuk mund të presin për të marrë (shpërblim në botën tjetër), atëherë lexoni Kuranin me gjallëroj shëndoshë (mu) me të ".
Pas të gjitha, kushdo që vërehet rreth Shokëve të anhum Allahut, ai nuk do të merrni annasyid-annasyid në jetën e tyre, sepse ata janë brezi që me të vërtetë dhe jo brez i zbavitjes.
[Al-Ashaalah, 17 f. 70-71]
[Kopjuar nga libri i ri-Shejh el-Albani rrahimullah Biografia reformator i Islamit dhe ekspertëve hadithit të shekullit. Mubarak përbërëse bin Mahfudh Bamuallim LC, Reader Botuesit Imam esh-Shafi'i]
Ruhuni nga must-nasyid këngëtarë dhe ndaloi qarkullimin e vet DHE SHITJE BLERJE
NgaShejkh Salih bin Fauzan Al-Fauzan

Diçka që është konsideruar e përshtatshme, ekzistenca e kaseta përmban-Nasheed Nasheed korit të shquar në mesin e aktivistëve të rinj të cilët ata quajtur islam islame allahu, por ai përfshin këngë.Dhe ndonjëherë nasyid përmban një zë joshës, të shitur në panairet përgjatë kaseta e predikimet Kur'an dhe fetare.
Penamanaan islame allahu Nasheed është emërtimin e gabuar, sepse Islami nuk mensyariatkan nasyid për ne. Por mensyariatkan në përkujtimin tonë të Perëndisë, duke lexuar Kuranin, dhe të mësojnë njohuri të dobishme. Sa për atë allahu, duke përfshirë feje (know-how) specialistët herezi Sufi, dmth njerëzit të cilët e bëjnë atë një lojë e kotë dhe si fenë e tij. Edhe pse duke e bërë pjesë nasyid e fesë është tasyabbuh Nassara me njerëz që bëjnë këngë së bashku, dhe këndonin si pjesë e (adhurim) fe.
Kështu e detyrueshme (për muslimanët) të ruhem nga nasyid, të nasyid, si dhe përmbajtjen e ndaluar për përmbajtjen e tyre dhe shiten përveç shëmtuar, i cili po zhvillon një frymë vrullshëm shpifje (Llogaritja më pak), dhe mbjellin farën e përçarjes në mesin e muslimanëve. Njerëzit të cilët shpërndajnë nasyid është argumentuar se kurrë ndonjëherë alejhi së Profetit sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem dëgjuar anën e tij të poezisë, dhe ai ka gëzuar atë dhe vendosur (aftësi) atë.
Pastaj ai u përgjigj: Që poezitë që skuadra e tij ka luajtur salallahu alejhi ue selam nuk ishte kënduar nga lloji kënduar kor, as quajtur allahu allahu të Islami, por ai ishte poezia arabe që përfshin ligje dhe tamtsil simbolit permisalan), përcaktimi i natyrës së heroizmit dhe bujarisë.
Miqtë e këndojë vetëm për shkak të kuptimit ai përmban. Ata lexojnë poezinë duke punuar sebagan rraskapitës, të tilla si ndërtesë (Xhamia), në drejtimin e natës kur Sefer (xhihadi). Pra, ajo që bënë ata ishte treguar gamën e aftësi e reagim simbolit poemë), në rrethana të veçanta (si) këtë. Në vend se të shërbejë si një degë e edukimit dhe propagandës! Si ky është një realitet sot, në të cilën studentët ditalqin (të trajnuar për të mësuar përmendësh) nasyid, nasyid, pastaj e thënë të jetë një nasyid, nasyid Islami. Ky është një akt i herezisë në fe. Ai ishte një Sufi ekspertët fetare herezi. Ata janë ata që bëjnë nasyid, nasyid njihet si pjesë e fesë.
Atëherë ajo duhet të marrë parasysh rebelime, tradhti është. Sepse në fillim ajo nisi një shëmtinë pak dhe evoluar gradualisht në shumë njerëz, kur nuk është zhdukur menjëherë kur kemuculannya.
[Al-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih el-Fauzan]
Emri i tij është JO-nasyid këngëtarët LIBRI islame në librin e Selefëve
Pyetje.Shejkh Salih bin Fauzan Al-Fauzan pyeti: O Shejkh, një shumë të flasim për allahu islam. Ka berfatwa ta lejojë atë. Të tjerë thonë se ai ishte kënduar në vend të kaseta. Si e shikoni?
PërgjigjeEmërtimi nuk është e vërtetë. Ai është emri i ri. Nuk ka emërtimin allahu, allahu të Islami në librin e Selefit dhe Ehli-ul-Ilmi se akuza e tyre opinionit. Dhe kishte për të këshilluar që nasyid sufilah, nasyid e bën atë si fenë e tyre dhe kjo është ajo që ata e quajnë "të njëjtën" (këngë).
Në moshën tonë, kur shumë grupe të reja dhe partitë, atëherë secili ka një grup nasyid që nxit frymën e kohës që ata e quajnë nasyid, nasyid Islami. Kjo emërtimi nuk është e vërtetë. Dhe nuk duhet të marrë këtë nasyid, nasyid dhe qarkulluar në mesin e njerëzve. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Daveti Magazine Vol 1632, 7-11 Data-1416H]
[Kopjuar nga revista el-Furkan, çështja 06 Viti IV. Publisher Lajnah Ma'had el-Furkan Daveti, Adresa Maktabah Ma'had el-Furkan, Gresik, East Java Srowo Sidayu]
Nasyid LIGJOR APO këngë që fryma ISLAMI

NgaLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal shkencore Ifta.


PyetjeLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal shkencore Ifta pyeti: Ne e dimë në lidhje me natyrën e paligjshëm të këngës apo këngë në formën që ka ekzistuar në këtë kohë, sepse ajo përmban fjalët e fyerje apo thëniet e tjera që nuk përmbajnë përfitimet e pritura , ndërsa ne jemi muslimanë të rinj zemrat e të cilëve janë ndriçuar nga drita e së vërtetës së Perëndisë në mënyrë që ne kemi për të ndryshuar zakonin. Pra, kemi zgjedhur për të dëgjuar këngët e frymë Islamin në të cilat janë shpirti i stuhishëm, simpati, etj që mund të shtoni në frymën dhe simpati tonë. Këngëtarët ose këngët Breathe Islami është një seri e vargjeve të poezisë që hum nga predikuesit e Islamit (Allahu të japë forcën për ta) janë shprehur në 'Brother', të tilla një poemë ton nga-rrahimullah Quthub-Sejjid. Çfarë është ligji i këngëve frymë të pastër Islamin i cili përmbante fjalët e inkurajim dhe simpati, të shqiptuara nga predikuesit në të tashmen ose në kohët e fundit, në të cilën këngë përshkruaj Islamin dhe e fton audiencën e tij për të Islami.
A është në rregull për të dëgjuar këngët allahu, apo fryma islame, kur kënga u shoqëruar nga tingujt e pritur e (bateri)? Gjatë gjithë dijen time të kufizuar, kam dëgjuar se alejhi i Shollallahu dërguari alejhi ue selam, për të lejuar muslimanët të mundë daulle në prag të martesës, ndërsa daulle është një instrument që nuk është e ndryshme me instrumente të tjera? Ju lutemi shpjegime dhe mund Perëndia t'ju japë udhëzime.
PërgjigjeFetvaja agjenci e përshkruan si vijon: Ju janë të sakta për të thënë se këngët që në pushtet sot në formë të është i paligjshëm, sepse ai përmban fjalë që janë të dënueshme dhe nuk ka mirësi në të, dhe madje kanë tendencë që të reklamoj epshin dhe tërheqjes seksuale, e cila fton dëgjuesit që nuk e bëjnë gjobë. Allahu na e trego diridlaiNya mënyrë. Ju mund të ndryshoni zakonin tuaj të dëgjimit të këngëve të tilla me këngë allahu, apo fryma e Islamit, sepse në të ka, urtësi paralajmërim dhe shembull (ibrah) që nxit frymën fetare dhe ghirah, ndjell simpati, penjauhan veten nga të gjitha format veset. Apeli i tij mund të shkaktoj këngëtarin dhe shpirtin dëgjues në mënyrë që të detyrojë bindje ndaj Allahut subhanehu ve,,, ndryshimin e mosbindje dhe shkeljen e dispozitave të saj për mbrojtjen e sheriatin dhe xhihadin në rrugën e Tij.
Por kjo nuk duhet të bëjë atë si një detyrueshme nasyid për veten dhe si një zakon, të bërë vetëm në kohë të caktuara kur është e nevojshme hhal si dasma, shpëtimi përpara se të bëjnë udhëtimin në rrugën e All-llahut xhihadi), ose ngjarje të tilla Këto këngëtarë mund të këndohet gjithashtu për të nxitur frymën për të bërë vepra të mira, kur njerëzit nuk janë të ngazëllyer dhe të humbasin shpirtin.Gjithashtu në kohën e shpirtit shtyrë për të bërë të këqija, pastaj këngët nasyid Islami apo ajo mund të këndohet për të parandaluar dhe për të shmangur të keqen.
Por dikush më mirë për të shmangur gjëra që çoi te ligat duke lexuar Kuranin, duke kujtuar All-llahun dhe praktikën e haditheve të Profetit, sepse me siguri ajo është e pastër dhe më e pastër për shpirtin, si dhe të forcojë më tej dhe zbutur e mëlçisë, si fjalën e Perëndisë .
"Kuptimi: Ai dërgon poshtë fjala e mirë (dmth.) një Kur'an të ngjashëm (kualiteti i vargjeve) pa pushim, lëkundje të lëkurës për këtë arsye ata që i frikësohen Zotit të tyre, atëherë të jetë lëkura e qetë dhe zemra e tyre në kohë për të kujtuar udhëzimet Zoti. Perëndisë, me librin, Ai prin kë të dojë. Dhe kushdo që All-llahu mashtruar, atëherë askush nuk është duke i dhënë atij udhëzime ".[Ez-Zumer: 23]
Në një ajet tjetër Allahu thotë.
"Kuptimi:. Ata që besojnë dhe zemrat e të cilëve gjejnë kënaqësi në përkujtimin e Allahut Mos harroni, vetëm me përkujtimin e Allahut zemrat gjejnë kënaqësi Ata që besojnë dhe kryejnë vepra të mira, për lumturinë e tyre dhe një vend të mirë përsëri.". [Er-e çka shtojnë: 28-29]
Kjo ishte porosi e miqve të menjadikah Kur'anin dhe Sunnetin si ndihmësve të tyre, duke, të mësojnë përmendsh dhe praktikojnë atë. Përveç kësaj ata gjithashtu kanë një nasyid, të nasyid dhe kënduar ato si ata lexojnë Hendekut gërmimi llogore, ndërtimin e xhamive dhe si ata betejë kreu (xhihadi), ose në raste të tjera ku është e nevojshme pa bërë këngë si simbole apo parrulla, porshërbejnë vetëm si një shtytës moralin dhe pengobar ato.
Ndërsa bateri dhe instrumente të tjera muzikore nuk duhet të përdoret për të shoqëruar nasyid, nasyid si Profeti-Shollallaahu'alaihi-wa selam dhe shokët e tij nuk e ka bërë këtë.Allahu na tregojnë rrugën e drejtë. Përshëndetje dhe bekimet mbi Muhammedin dhe mund t'u delegohen me familjen e saj dhe miqtë.
[Fatawa Islamiyah, al-Lajnah ad-Da'imah, 4/532-534]
[Kopjuar nga libri el-Fatawa esh-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa al-Ulema Ashriyyah Min el-Beled Al-Haram Al-Khalid kompozitorit, e Jurasiy Çështja fetvaja fetvaja Latest Dar Indonezi, ul Haq Publisher]

Ligji islam DHE farsë nasyid ISLAMIK

NgaShejkh Dr Salih bin Abdullah bin El-Fauzan Fauzan

Pyetje.Shejkh Dr Salih bin Abdullah bin El-Fauzan Fauzan u pyetën: Çfarë është farsë e ligjit islamik, dhe se dinamakn allahu allahu allahu të Islami, i cili këtë është bërë nga disa të rinjve në qendrat e argëtimit gjatë verës?
PërgjigjeLuan [1], unë nuk duhet të them sepse.
Së pari: Në ajo neglizhon audiencën [2], sepse ata i kushtoj vëmendje të lëvizjeve të interpretues dhe ata janë të lumtur (qesh) [3]. Shfaqja është menduar zakonisht për argëtim, në mënyrë që lënia pas dore nga ata që pashë. Kjo është nga njëra anë.
Së dyti: Individët të cilët imitoi, nganjëherë vijnë nga udhëheqësit myslimanë, të tilla si një mik. Ajo konsiderohet si një përbuzje për ta [4], të dy lojtarët ndihen atë apo jo. Shembull: një fëmijë të vogël apo dikush i cili nuk është i denjë për imitim të klerit ose miqtë. Ajo nuk duhet të jetë. Nëse ka dikush që vjen imituar ju, ecin si rrugën tuaj, ju i kënaqur me këtë? A nuk është ky qëndrim është klasifikuar si një përbuzjes ndaj jush? Megjithëse njerëzit do të thotë edhe duke imituar sangkaannya. Por çdo individ është dikush që do të jenë të gatshëm për të përulur atij.
E treta: Kjo është shumë e rrezikshme, disa prej tyre pafeve personale imituar si faraoni dhe Ebu Xhehli ose përveç tyre. Ai flet me një fjalim që kufri të cilën me sa duket ai ishte duke shkuar për të argumentuar kekufurannya, ose do të donte për të shpjeguar se si gjendjen e injorancës. Kjo është tasyabuh (përsëris). Profeti salallahu alejhi ue selem ka ndaluar tasyabuh me idhujtarët dhe Kufër [5] ose imitoj (ngjajnë) personalitetit dhe fjalët e tij. Ndaluar nga predikuar ne kete menyre sepse nuk ka asnjë tregues alejhi së Profetit sal-lAllahu 'alejhi ue sel-lem, dhe jo për veprat e hirit salafu dhe udhëheqja e muslimanëve. Këto modele nuk janë të njohura përveç një lojë nga jashtë Islamit. Hyrja për ne me emrin e predikuar Islamit, dhe është konsideruar si mjet të propagandës. Kjo nuk është e vërtetë sepse mjetet e davetit është tauqifiyah ('ittiba).Marrë mjaft me të Dërguarin e Allahut lem selam selam dhe nuk kanë nevojë për një rrugë si kjo. [6]. Se misioni do të vazhdojë të fitojë në periudhën që është i ndryshëm. Pa modelet e kësaj maskarade. Kur në këtë mënyrë (teatrale) nuk erdhi për të treguar dashamirësi për njeriun në të gjitha, dhe nuk mund të ndikojnë atë.Ajo tregon se në këtë mënyrë (skits) është rastet negative dhe nuk ka dobinë në të gjitha. Edhe aty ku ka shumë gjëra të rrezikshme.
Pastaj nëse dikush thotë: "S'ka dyshim se ajo i ngjan formën e një Ademit fëmijëve angel.
Ne i thamë: "engjëjt erdhi në formën e birit të Ademit, sepse njerëzit nuk janë në gjendje për të parë në formën e vet origjinale. Kjo është e mirë për njerëzit. Sepse nëse një engjëll vjen në formën e tyre të vërtetë, atëherë njerëzit nuk do të jetë në gjendje të bisedoni me ata dhe nuk mund të shohin ato. [7] Engjëjt kur ngjajnë formë njerëzore nuk do të thotë për të shkuar në skenë si ata duan. Ajo i ngjan një engjëll të njeriut në mënyrë që të përmirësohet. Që engjëjt të ketë formën e tyre të dallueshme të njeriut. Njeriu pastaj se si ai ndryshon formë për të formuar një njeriu në një tjetër. Çfarë është ngarje ndryshimet?
[Kopjuar nga libri i Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah An-Al-Al-jadidah Manahij, Issue Indonesia shkarkuar diversitetit përhapjen menhexhin, Procedurat e kolektorit bin Ebu Jamal Abdilah Farihah El-Harithin, Yayasan el-Medine Publishers, Translators Muhaimin]__________Shënim Foote[1]. Shejh Bekr Ebu Zejd, thotë në librin e tij Et-Tamtsil, 'Ekzistenca e një lojë fillimisht ishte një formë e jo-myslimane adhurimit.Shumica e ahlu Ilmi konfirmojë, se thelbi i lojës është pjesë e simbolet, simbolet e kultit pagane në Greqi. (Faqe 18).
Sheikh el-Islam ka thënë në librin e tij El-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / cet. Darul Hadith) për atë që ata janë duke bërë Nassara në ditën e festës së tyre është quajtur "Dita rayanya ata i turbulluar" (id asy-Sya'anin) : "Ata dalin në festën me gjethe ulliri dhe si, dhe ata mendonin se i ngjante sikapdemikian atë që është më selam Alaiahis Al-Masih-së. Kjo ka qenë cituar nga Sheikh Bekr Ebu Zejd në At-Tamtsil. Shejh Bekr lënë të kuptohet për atë në librin e tij atë.27-28: "Ju tashmë e dini që luajnë nuk kishte të bënte me historinë e muslimanëve në brezin e parë (kryesore). Ardhja e papritur të paktën të shekullit të mësuar, dmth 14H. Pastaj përshëndeti duke krijuar shtëpitë e argëtuese dhe Teatri ndërtesave, Switch detyrimisht nga vendet e adhurimit për një grup aktorësh luan shkolla Nassara islame se shumica e adhuruesve islame.
[I (Ebu Abdilah) ka thënë: Për shembull, Vëllazëria myslimane "]
Nëse ju e kuptoni këtë, atëherë e di se rregullat dhe parimet e Islamit i cili ngriti ekspertë për shkallën e përsosjes kërkoi dhe rezistenca fisnik në këtë mënyrë. Siç e dimë, se një organizatë mund të përfshihet si një shërbim, ose ajo mund të përfshihet si një porosi. Pastaj origjina e adhurimit, ajo nuk parashkruhet, përveç asaj që u është bërë obligim nga Allahu dhe origjina indigjene nuk është i ndaluar, përveç atë që Allahu ka ndaluar. Prandaj nuk duhet të jetë një lojë Islami mbahet si një mënyrë e adhurimit, apo edhe si pjesë e një zakon ose zakoneve të cilat përmbajnë elemente të lojrave dhe argëtim.
Teatri nuk është e specifikuar në të Sheriatit islam, ai është një rrugë e re. Një pjesë e mësimeve të përgjithshme të Islamit është ajo që është thënë nga 'lem selam selam, e' i Profetit salallahu ata që bëjnë çështjeve të reja në punët e tonë (islame), çështja është e hapur nga Islami, atëherë refuzuar '. Prandaj, ajo që është parë në kampuset disa shkollë apo kolegj, dmth loja islam miti, atëherë me siguri se është një akt herezie, sepse ajo ka qenë me origjinë të panjohur. praktikë është për myslimanët është një çështje që vjen nga zonë është e vendosur në bazë të syar'i propozim.
Sepse praktikë është një adhurim pagan i greqisht dhe ahlu Nassara herezi, atëherë nuk ka asnjë bazë në Islam është absolute.Pra, kjo është një çështje e një praktikë të re në Islam dhe në çdo rast të ri në Islam është një herezi që i ngjan sheriatin. Një emër i përshtatshëm për një mandat të bazuar në islam Sheriatit është 'bidat Teatri'.
Nëse një lojë është përfshirë si një zakon, atëherë ai i ngjan armiqtë e Allahut kafir). Ndërsa ne kemi qenë të ndaluar të ngjajnë atyre.Ndërsa rasti nuk ishte i njohur përveç prej tyre.
I (Ebu Abdilah) ka thënë: "Vërtet, 'Teatri Islami', siç quhen, ekzistojnë vetëm në qendër argëtuese gjatë verës dhe të shkollës skolah, konsiderohet si një nga dakwan metodat dhe mënyrat për të ndikuar të rinjtë. Kjo është një dredhi që ata, që në Personalitetit refuzuar. Edhe pse mënyra dhe metoda e davetit të Allahut tauqifiyah simbolit ittiba), atëherë nuk ka të drejtë që dikush të bëjë diçka (për adhurim) e saj. Unë nuk do të diskutojë mjetet e gjatësisë shumimin.
Nëse ka njerëz që thonë: "Ja mjetet e predikimit është pjesë e mashalihul mursalah së. Ne i thamë: "Çfarë është nënvlerësojnë islame të gjithë të mirë për nëpunësit?
Përgjigja qëndron në përshkrimin e Shejh Tejmijje el-Islam Ibn, si vijon: "Me pak fjalë, nuk e nënvlerësojnë mirë se Sheriati (maslahah) në të gjitha, madje edhe Perëndia i plotfuqishëm i ka përsosur fenë e gëzim për ne. Pra, nuk ka asgjë më afër qiellit se kishim qenë i tha ai salallahu alejhi ue selam për të bërë atë. Ai na ka lënë në një propozoj të pastër. Më vonë atë pasdite natë e zymtë, nuk devijojnë prej saj, por njerëzit që zhdukeshin [cituar nga libri. Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala ad-Daveti punë Shejkh Tauqifiyah Abdussallam bin Barjas atë. 40]
I (Ebu Abdilah) ka thënë: "Nëse një numër i madh i ligësisë, të ndryshme mosbesim dhe mosbindje rrëfej të al-Haq me syar'i rrugë dhe ajo duhet të jetë. Pra, pse do një predikues në kërkim për një mënyrë që nuk është i përmbajtur në Personaliteti '? Pas të gjitha që me të vërtetë ajo që përmbahet në Personaliteti 'ishte tashmë e mjaftueshme për të marrë qëllimet propagandistike të Perëndisë.Gjë që e bën ahlu pendohuni mëkatarët dhe ata të cilët kanë humbur udhëzimet. Le predikuesit predikoj për të pastruar hapësirën për të cilën Perëndia me anë të shtruar nga shokët veten në të. Në të vërtetë ata të shkojnë prapa në shkencë. Ibn Mesudi ka thënë: "Vërtet ju do të krijojë një rast të ri dhe rast i ri do të krijohet për ju, pastaj, nëse ju shihni një rast të ri, do të jetë mbi ju rrinë me rastin e parë (profeti dhe shokët e tij)". Ibn Mesudi ka thënë mirë: "Kini kujdes ju kundër herezisë, kujdes ju kundër tepruar, kujdes ju kundër berdalam thellësitë dhe ju duhet të rrinë me të brezit të parë" [cituar nga libri.: Ala Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila ad-Daveti punë Shejkh Tauqifiyah Abdussallam bin Barjas atë. 43]
Sheikh Abdussalam tha: 'Vërtet mirësia në përcaktimin e një rast është e vështirë. Ndonjëherë një vëzhgues maslahah menyengka se kjo është, por kjo, në fakt vendimi për të përcaktuar përfitim është ahlu Ilmi. Ata janë të mbushur me drejtësi dhe bashirah, i cili gjithmonë të sjellë ligje juridike të sheriatit dhe virtytet. Prandaj është një nevojë për të nxjerrë një qëndrim i kujdesshëm është e madhe dhe shumë të kujdesshëm e zotërim e pasioneve, nëse dëshironi diçka të mirë. Epshi është shpesh dekoroj diçka që është thyer në kërkim të mira, kështu që shumë njerëz mashtrohen. Edhe pse rreziqet më të mëdha se përfitimet. Atëherë si Mukalidi (i cili imitim) mund të kontrollohet nga pretendimet dhe për të përcaktuar se është maslahah? A nuk është ky një qëndrim mendjemadhe drejt qëndrimin Din dhe të këqija ndaj syar'i ligjit pa bindje? (P. 45)
Abdussalam Ai gjithashtu citon nga Shejh Hamud bin Abdullah et-Tuwajiri rahimaullah, ai tha: Ja hyrë në një dramë në predikimin e Zotit të Plotfuqishëm nuk është suneti i lem selam e sallallahu alejhi selam, dhe jo nga të katër kalifëve të parë al-Suneti Mahdiyin. Por përfshin një rast të ri në kohën tonë. Dhe vërtet All-llahu ka paralajmëruar për çështje të reja, urdhëroi për të refuzuar ato, dhe duke informuar atë se rasti i ri ajo është e keqe dhe gabuar "(fq. 45)
[2]. Në ajo përmban elementet e një humbje kohe. Muslimanët do të mbahen përgjegjës për kohën e tij. Ai është e nevojshme për të ruajtur dhe për të marrë dobi të kohës, për të praktikuar atë që është i bekuar nga i Plotfuqishmi, në mënyrë që përfitimet e saj të kthehemi tek ai, si globalisht dhe në ahiret. Si hadithin e Ebu el-Aslamy Barzah, tha ai, "i Dërguari i Allahut ka thënë:
"Kjo do të thotë: A nuk lëvizin dy këmbët e një robi në Ditën e Ringjalljes kështu që është pyetur në lidhje me moshën e tij, për atë që ai shpenzon. në pronën e tij, ku ai mund të merrni, dhe për çfarë ai infakkan. mbi trupin e tij për atë që ai e grumbullojë. [Lëshuar nga Al-Tirmidhi 2417 dhe ai menshahihkannya]
[3]. Në përgjithësi, loja ishte një gënjeshtër. Kjo mund të jetë një impakti për njerëzit që vijnë dhe të shikojnë ose të tërhequr vëmendjen ndaj tyre apo edhe të bëjë të qeshin. Kjo pjesë e historive fantazi. Është pasur asnjë kërcënim nga i Dërguari i All-llahut, për personin i cili gënjyer qesh me njerëz me një kërcënim të fortë. Dmth nga anhu Haidah ibn Muawiyah 'që Profeti ka thënë,
"Kjo do të thotë: Mjerë për ata që flasin (predikojnë), ndërsa ai ishte i shtrirë (në bisedime), në mënyrë që një popull qesh pastaj Mjerë ai, Medet për atë". [Hadith Hasan, të lëshuar nga gjykatës (I/46), Ahmedi (V / 3-5) dhe et-Tirmidhi (2315)]
Shoqërojnë këtë Shejhun hadithin e Islamit ka thënë: "Dhe vërtet Ibn Mesudi ka thënë:" Vërtet, gënjeshtra nuk është e vërtetë as seriozisht apo shaka "Por në qoftë gënjeshtër që shkaktoi armiqësinë e muslimanëve dhe rrezikon ndalim Dien sigurisht më e vështirë. Megjithatë, fajtori është qeshur me gënjeshtrat e një populli e meriton ndëshkimin që mund të parandalojë syar'i të veprës. [Majmu Fatawa (32/256)]
Rreth histori, ai ishte 'Dijetarëve urrej tregime selefët dhe tregime kuvendet. Ata paralajmërojnë të gjitha paralajmërimet dhe luftuar transmetues i bërë nga transmetues) me një shumëllojshmëri e mjeteve. I librit Al-Mudzakir Tadzkin wa wa et-edh-Dhikër Ibn Ebi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (f. 26). Ibn Asim ka qenë transmetuar me sened sahih, që Allahu Ali; anhu pa dikush më tha, ai tha: A e dini rreth naskh (të zhvishen ajetin) dhe mansukh (Deleted)? Pastaj ai (transmetues) i tha, Nr Aliu tha, vdes ti dhe ti ke shkatërruar ata. [El-Mudzakir wa et-Tadzkir ajo. 82]
Imam Malik ka thënë, unë me të vërtetë urrej tregimet në xhami. I dukej e rrezikshme me bermajelis e tyre të marrin pjesë. Historitë e vërteta të herezisë.
Salim tha: "Kjo Ibn Omeri u takuan një njeri që doli nga xhamia, ai tha, 'Nuk ka asnjë faktor që e ka shkaktuar mua për të marrë jashtë (të xhamisë), me përjashtim të transmetues i juaji." Imam Ahmedi ka thënë se gënjeshtër e njeriut është transmetues dhe një nga më të kërkuar (një pyetje që nuk ka bërë mirë). Pastaj pyeti atë (Imam Ahmedi), A keni marrë pjesë në kuvendet e tyre? Ai u përgjigj, Nr [cituar nga libri i Al-Bida selam punës Al-At-Turtusyi Hawadits, fq 109-112]
[4]. Një e emrit të teatrit është: Al-Muhakkah, e cila mimicked një person në lëvizjet e saj. Ka ardhur për të denoncuar hadithin që mimicked një person, dhe ndalimin e të tilla që, nga Aishja se Profeti tha: "Unë me të vërtetë nuk më pëlqen dikush të imitojë dhe të vërtetë për mua si kjo dhe si kjo". Sahih lëshuar nga Imam Ahmedi (6/136-206), e At-Tirmidhî (2503).
[5] Hadithi që ndalojnë ngjan politeistët dhe pafetë kanë përhapur, të tilla si fjalët e sallallahu alejhi selam lem selam, 'Selisihilah hebrenjtë dhe Nassara .. "[Ibn Hibban Taqrib (2186)]," Berbedalah me ato paganët ... ' [Muslimi (259)], 'Berbedalah populli Zoroastrian ..' [Muslimi (260)]
[6]. Ka botuar një libër me titull Al-Hujaj Qawiyyah Al-'Ala Anna puna Wasa'ilah Daveti Taufiqiyyah Sheikh Abdulkarim bin Abdussallam bin Barjas. Një diskutim i mirë libri, ne këshillojmë të lexoni librin tersebt.
Burimi: http://almanhaj.or.id
[7]. Pastaj engjëlli nuk ishte duke imituar fjalët e dikujt që diserupai formë, dhe mos shkoni në rrugën e tij apo lëvizje të tjera që njerëzit të bërë një diseruapinya.

No comments:

Post a Comment