EVENT TICKET

Sunday, March 18, 2012

Позиција молитва у исламу

Позиција молитва у исламу


Би: Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи
Постоји пет обавезних молитви: пре ", АСР, Магхриб, 'Исха', и Схубух.
Енес бин Малик Аллаха анху, рече: "У ноћи Исра '(када је Посланик саллаллаху алејхи савс То је уздигнут на небо) су обавезна Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То молио педесет пута. Затим смањити на пет пута. Онда је позвао, "О Мухаммед, прави одлука на мојој страни не може мењати. И заиста, ви (награда) од пет је као (награда) и педесет '"[1].
Од Талха бин То Убаидуллах Аллах анху, он нам говори да када Арапски бедуини, разбарушити косе долазе Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То и рекао: "О Аллахов Посланиче, дозволи ми молим оно што Бог тражи од мене." Он је одговорио:
الصلوات الخمس الا ان تطوع شييا.
"Молитва пет пута дневно, осим ако не желите да додате нешто из Суннета (молитву)." [2]
Позиција молитва у исламу Од 'Абдуллах бин Омер То анху, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
بني الاسلام على خمس, شهادة ان لا اله الا الله وان محمدا عبده ورسوله, واقام الصلاة, وايتاء الزكاة وحج البيت, وصوم رمضان.
"Ислам је изграђен на пет (случајева): сведочење да не постоји Бог има право да буде светиња осим Аллаха и Мухаммед је Аллахов Посланик, успоставити редовну молитву, издате милостиња, ходочашће у Дому, и поста Рамазана." [3]
ОДГОВОР: Правно лице које није молите Читав исламски уммет сложио да су они који негирају потребу за молитвом, тако он не вероваху у и од ислама. Али они се не слажу о људима који и даље верују у напушта молитву са својим законским обавезама. Спорови јер су број хадиса пророка саллаллаху алејхи ве селлем То ко позове људе који су оставили молитве као народима, без прављења разлике између оних који негирају и лењи да то уради.
Џабир анху од Аллаха, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
ان بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة.
"Сигурно (граница) између забушавати и куфр некога са молитвом". [4]
Од Бураидах, рекао је: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
العهد الذي بيننا وبينهم الصلات, فمن تركها فقد كفر.
"Споразум између нас и њих је молитва. Ко је оставио, је каафир '"[5].
Али рајих од мишљења научника ", који је овде куфр куфр није мала ствар религије. Ово је резултат компромиса између ових хадиса са неким другим традицијама, укључујући:
Од 'Убадах Аллах Ибн ал-Самит анху, је рекао: "Чуо сам Аллаховог Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
خمس صلوات كتبهن الله على العباد, من اتى بهن لم يضيع منهن شييا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد ان يدخله الجنة, ومن لم يات بهن فليس له عند الله عهد, ان شاء عذبه وان شاء غفر له. "Пет молитве Аллаха на Његова службеника су обавезна. Ко се то и не трошити олако било дужно поштовање, онда он има уговор са Богом да га стави у небо. А ко га не уради, онда он нема завет са Богом. Ако хоће, онда је менгадзабниа. Или ако хоће, Он опрашта '"[6].
Закључујемо да је закон оставио молитва је још увек испод степен куфра и забушавати. Због пророка саллаллаху алејхи То савс дао случају да лице које не раде вољу Божију.
Док је Аллах теала Субханаху ВА каже:
ان الله لا يغفر ان يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى اثما عظيما
"Заиста Аллах неће опростити грех забушавати, а Он прашта све грехе осим (забушавати), за кога хоће. Ко је до Аллаха, онда заиста има велики грех "[-Ниса ': 48].
Од Ебу Хураира Аллах анху, је рекао: "Чуо сам Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао: 'Ево први пут донео на рачун из слуга муслимана на Судњи дан је обавезна молитва. Ако га уради до перфекције (је преживео). Ако не, онда кажу: Види, ако је молио суннета? Ако је молио суннет молитва је обавезно молити Сунна је рафинирани. Онда цела пракса обавезног молитве је доведен обзир и '". [7]
Од Худхаифах Ибн ал-Иаман, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ислам ће нестати као нестанку боје избледеле у одећи. До више не знају шта пост, молитва, КУРБАН, и Садаках. Кур'ану ће бити укинута у току једне ноћи, док терсисалах ниједан стих у земљи. Остала страна мушкараца састављена од старих и немоћна. Они су рекли: 'Пронашли смо наши очеви говорио речи:. Ла илаха иллаллаах и ми то кажемо' "Схилах му рече:" Није фраза лаа илаха иллаллаах нема користи за њих, ако они не знају шта је то молитва, пост, КУРБАН, и Садаках "?
Онда Худхаифах окрену. Схилах поновио три пута. Сваки пут је такође Худхаифах окрену. На трећи пут, Худхаифах окренуо и рекао: "О Схилах, реченица која ће их спаси од пакла. Он је то поновио три пута "[8].
Б. Да би била потребна? Молитва је обавезно за сваког муслимана који има балигх и разумно Од "Али Аллах анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
رفع القلم عن ثلاثة: عن النايم حتى يستيقظ, وعن الصبي حتى يحتلم, وعن المجنون حتى يعقل.
"Пена (добротворних снимање) је подигнут са три: из спавача да се пробуде, од деце до балигх, и од луд да се врати у несвести." [9]
Обавезно за родитеље да шаљу своју децу моли молитву иако није потребно, да је упознат са његовим молитвама.
Од 'Амр ибн Сиу'аиб, од свог оца, од његовог деде, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
مروا اولادكم بالصلاة وهم ابناء سبع سنين, واضربوهم عليها وهم ابناء عشر سنين, وفرقوا بينهم في المضاجع.
"Поучи ваша деца да се моле у ​​узрасту од седам година. А тукли су га за одлазак у узрасту од десет година. Као и њихове одвојене кревете "[10].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______ Фуснота [1]. Договорено: [Сунан на-Тирмизи (И/137 бр 213.)], Су сажети.Дуга и наратор је Бухари у Схахиих (Фат-Хул Бар) (ВИИ/201 нема 3887.), Муслиманске Схахиих (И/145 бр 259.), И Сунан-НАСА-и (И/217).
Време молитве
По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Џабир бин То Абдиллах Аллаху анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс Алаихиссаллам Гаврило је посетио и рекао Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То: "Устани и моли се!" Дакле, он се молио у подне када сунце је пала. Онда је дошао Гаврило му опет кад 'АСР и рече: "Устани и моли!" Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс молио' Аср када сви сенка исте дужине као оригинални објекат. Онда је дошао Гаврило му поново као Магхриб и рекао, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс молио Магхриб када је сунце зашло "Устани и моли се.". Онда је дошао Гаврило му као "исха" и рекао: "Устани и моли!" Онда је он молио наслова Исха 'када црвени сумрак је нестао. Онда је дошао Гаврило му поново када Схубух и рекао, Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс Схубух када се појавио зоре молитва, или Џабир је рекао: "Када је било јутро." "Устани и моли!"
Сутрадан Гаврило вратио Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То у подне и рекао: "Устани и моли се!" Тада му је пре молитва када сви сенка исте дужине као оригинални објекат.Онда је дошла код њега као 'АСР и рекао, онда је он молио: "Устани и моли се!"' АСР када су дуге сенке свих објеката двоструко првобитне дужине. Онда је дошла до њега када Магхриб у исто време и јуче се није променио. Онда је дошао на 'Исха' Кад ноћ је прошао средином или Јибрил рекао је треће ноћи, - и онда молио наслова Исха '. Затим Гаврило дошао Посланику саллаллаху То алејхи ве селлем, када дан је био веома светао и рекао, онда је он молио Схубух тада рекао: "Устани и моли се!" "У времену између два Време је да се моли '" [1].
Ат-Тирмизи је рекао да је Мухамед (тј. Исма'ил ибн ал-Бухари) је рекао: "најизворније Историја времена за молитву је хадис од Џабир."
ОДГОВОР: Подне Време клизања на сунцу да сенке све исте дужине као и оригиналног објекта.
2. 'Асхар Време када се сенка све ствари једнаке дужине до оригинала до заласка сунца.
3. Магхриб Време заласка сунца до губитка црвенкасте боје сумрака.
На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем: ". Време за Магхриб молитве црвенкасте боје, у вечерњим сатима није отишао далеко" [2]
Четири "Исха '. Време губитка црвене сумрака до средине увече. На основу речи пророка саллаллаху а'алаихи селлем: ". Када моле наслова Исха" До половине ноћи "
5.. Схубух Време од зоре до сунце диже. На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
وقت صلاة الصبح من طلوع الفجر مالم تطلع الشمس.
"Време издавања зору молитве Схубух се пре изласка сунца." [4]
ОДГОВОР: Шта се подразумева под Ал-Ал-Вустха молитве (МИД)? Аллаху теала, каже:
حافظوا على الصلوات والصلاة الوسطى وقوموا لله قانتين
"Нека све молитве (МУ), и (стражар) Вустхаа молитва. Станд за Бога (у молитвама) са смирењем "" [Ел-Бекаре: 238]..
Од "Али Аллах анху, је рекао да је на дан битке Ал-Ахзаб Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао:
شغلونا عن الصلاة الوسطى صلاة العصر, ملا الله بيوتهم وقبورهم نارا.
"Они су нас окупирали из моле ал Вустха (ИЕ) моле 'АСР Аллах испуни своје домове и своје гробнице са ватром.". [5]
Б. Унапређење Суннета молитве у подне Старт време када дан није превише топло. Џабир бин Самурах, он је рекао:
كان النبي صلى الله عليه وسلم يصلى الظهر اذا دحضت الشمس.
"Када су Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То подневну молитву, када сунце је пала (на западу)." [6]
Ц. Ако је време веома топло, Суннет Одлагање молитву до подне временске помало хладно (Преко Није Оут оф Тиме, Ед.) Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا اشتد الحر فابردوا بالصلاة, فان شدة الحر من فيح جهنم.
"Ако је дан веома топло, није се моли за време постао прилично хладан Заиста врло топло је део Јаханнам кључати.". [7]
Д Жури Сунном Молитва 'АСР Од Анас Аллах анху а:
ان رسول الله Ј. كان يصلى العصر والشمس مرتفعة حية, فيذهب الذاهب الى العوالي فياتي العوالي والشمس مرتفعة.
"Да је Посланик саллаллаху алејхи То савс никада молити наслова АСР, а сунце је још увек висока и светао Онда је неко отишао и посетио Ал-Авали (место на углу Медине), док сунце је и даље висока.." [8]
Е. Прескакање грех Људи који моле 'АСР. Од Умара ибн 'анхума, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Људи који прескачу моле' АСР као смањене породице и његове имовине."
Од Бураидах Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من ترك صلاة العصر فقد حبط عمله.
"Ко напусти Праи наслова АСР, затим терхапуслах дела." [10]
Ф. Људи грех Менгакхирканниа Ка Дуск Тилл (Кад сунце ће поставити) Од Анас Аллаху анху рекао: "Чуо сам Мессенгер саллаллаху алејхи То савс рекао:

تلك صلاة المنافق, يجلس يرقب الشمس حتى اذا كانت بين قرني الشيطان قام فنقرها اربعا لا يذكر الله الا قليلا.
"То је молитва лицемера. Он је сео и посматрао сунце. Када је сунце између две рогове сотоне (време изласка и заласка сунца), устаде и брзо молио четири рекјата. Не сећа се Аллаха, али мало "[11].
Г. Магхриб молитве и Суннета нагон Димакрухкан Менгакхирканниа Од 'Укбах бин Амира То Аллах анху, пророк мира и благослов а'алаихи савс рекао:
لا تزال امتى بخير او على الفطرة مالم يوخروا المغرب حتى تشتبك النجوم.
"Мој уммет је увек у добром или у природном стању су докле год они не моле Магхриб менгакхиркан ничу много звезда". [12]
Од Саламах Ибн ал-Аква То Аллах анху: "Када пророка саллаллаху '. Алејхи ве селлем молио Магхриб када је сунце зашло и сакрили иза завесе (није видљив)" [13]
Х. Менгакхиркан Сунном Молитва 'Исха' како год да се не оптерећују Од 'Аисха анхума Аллаха, он је рекао: "У ноћи на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То менгакхиркан моле наслова Исха наслова, док берлалулах већину ноћи и путнике у џамији није био заспао. Затим је изашао и молио се, и рекао: "Сигурно је ово време, само нисам хтео да терет моје људе. [14]
И. Димакрухкан Слееп раније и касније Разговор није корисно. Од Ебу Барзах Аллах анху: "Тхе Мессенгер саллаллаху алејхи То савс мржње сан пред вече 'и цхат после тога." [15]
Од Анас Аллах анху, је рекао: "Једне ноћи смо чекали Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То до сред ноћи. Онда је дошао и молио се са нама, онда саветујемо. Он је рекао:
الا ان الناس قد صلوا ثم رقدوا, وانكم لم تزالوا في صلاة ما انتظرتم الصلاة. Знам, заиста људи су се молили, а затим је спавао. И заиста вам и даље у молитви док чекате на молитву '"[16].
Ј Схубух убрзати Суннета Молитве у раном тајминг (Када Ипак Тамно) Од 'Аисха анхума Аллаха, он је рекао: "То се користи да верују женама да присуствују молитве уз Посланика Аллаховог Схубух То алејхи ве селлем са својим одеће уклопљене. Онда се врате у своје домове када је завршио молитву. Нико их признати за ноћи "[17].
К. Када се неко Сматра Ипак време да се молитва? Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи ве селлем рекао:
من ادرك من الصبح ركعة قبل ان تطلع الشمس فقد ادرك الصبح, ومن ادرك ركعة من العصر قبل ان تغرب الشمس فقد ادرك العصر.
"Онај који нађе један рак'ах молитвени Схубух пре свитања, онда моли да је пронашао Схубух И ко проналази једног рак'ах Молитва 'АСР пре заласка сунца, да је пронашао моли' АСР.."[18]
Овај закон није у молитвеном Схубух специјализују и 'АСР, већ и за целу молитву.
Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
من ادرك ركعة من الصلاة فقد ادرك الصلاة.
"Онај који нађе један рак'ах молитву, онда моли је нађе" [19]
Л. Менгкадха Миссед молитве Од Анас Радхиииаллаху анху, је рекао да је Посланик саллаллаху То Аллахова алејхи ве селлем рекао:
من نسى صلاة او نام عنها فكفارتها ان يصليها اذا ذكرها.
"Свако ко заборавио или спавао на молитви од њега, онда каффарат (откуп) је молио да ако је он имао у уму." [20]
М.Апаках Људи молитва са намерно изостављена до времена потребног Да Менгкадха што су молитве? Ибн Хазм је рекао у Ал-рахимахуллах Мухаллаа (ИИ/235): "Заиста, Аллах теала је направио одређено време, почетак и крај, за сваки обавезну молитву. Улаз и излаз на одређено време на одређено време. Није било разлике између људи који се моле и оних који су прерано после молитвеног времена.Пошто су обе поред молитвеног времена. Прављење копије обавезе религије. Иако религија не треба да буду одвојени од Бога преко Његових Апостола усмено. Ако је обавезно за оне који чине они који намерно напусти молитву до излазне времена, онда сигурно Аллаха и Његовог Посланика, неће бити запостављени и заборављени. Нити намерно отежава тиме што не дајући објашњење о томе. "И не заборави твој Господ." (Мерјем: 64). И сваки од серијатског није из Ал-Кур'ан и Суннет је лаж. "
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______ Фуснота [1]. Схахиих: [Ирваа'ул Гхалиил (250)], Ахмед (Ал-масти-Хур Раббаани) (. ИИ/241 не 90), Сунан-НАСА-И (И/263), и на Сунан-Тирмизи (1 / 101 не 150),. са сличним лафазх.

Закон Атхан, Адхан Врлина и процедуре Атхан
Уторак, август 3, 2004 22:35:14 АМ
Атхан
По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

ОДГОВОР: Атхан закон Атхан је обавештење о доласку време молитви са посебним лафазх [1]. Статут је обавезно.
Малик од Ибн ал-Хуваиритс, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا حضرت الصلاة فليوذن لكم احدكم وليومكم اكبركم.
"Уколико је дошао (време) молитву, онда нека један од вас позива на молитву за вас И о ономе ко највише од вас довести имате година.". [2]
Пророка саллаллаху алејхи То савс наредио да се позив на молитву, и садржи команду познат као обавезно.
Од Анас Аллах анху, да када је Посланик саллаллаху алејхи То савс са нама да се бори против једног народа, није он борити до праскозорја. Чекао је, када сам чуо позив на молитву, он их није боримо. Обрнуто, ако не чују позив на молитву, а затим их напада "[3].
Б. Врлина Атхан Од Му'авииах Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
ان الموذنين اطول الناس اعناقا يوم القيامة.
"Заиста, МУ-адзин је највећи дуг врат на Судњи дан." [4]
Од 'Абдуррахман ибн' Абдиллах бин То Абдиррахман Сха'сха'ах бин Аби ал-Ансари и ал-Мазини његовог оца, он је известио да је Абу Са'ид ал Кхудри му рече: "Заиста ја те видим као овце и пустињу (Инланд ). Ако сте били међу коза или гурунму, онда адзанлах керасканлах молитвама и свој глас за ову жалбу. Јер свакако није Џин, људи, и друге МУ-адзин чуо, али би за њега сведочити на Судњи дан "Ебу Са'ид наставио," Ја сам чуо од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То. ". [5]
Ц. Процедуре Атхан Од 'Абдуллах бин Заид бин Абди Раббих То, како је рекао, "када је Посланик саллаллаху алејхи савс То је пристао да туче звоно, али га је мрзео јер подсећа хришћани, сањала сам сам налетео на човека ноћу. Носио зелену хаљину држи два звона. "Рекао сам му:" О Аллахов роб, да ли ви продајете звоно? "Он је питао:" Шта сте урадили са њим? "Одговорио сам, Он је рекао," Хоћеш ли кутуњуки (начин) више "смо звали молитву." ?. боље од тога ", рекох ја," Наравно ", рекао је:" Реци:
الله اكبر الله اكبر, الله اكبر الله اكبر.
اشهد ان لا اله الا الله, اشهد ان لا اله الا الله.
اشهد ان محمدا رسول الله, اشهد ان محمدا رسول الله.
حي على الصلاة, حي على الصلاة.
حي على الفلاح, حي على الفلاح.
الله اكبر الله اكبر. لا اله الا الله.
Нешто касније он је наставио: "Онда ако желите да се успостави молитву (брујати икамат) кажете:
الله اكبر الله اكبر.
اشهد ان لا اله الا الله, اشهد ان محمدا رسول الله.
حي على الصلاة, حي على الفلاح.
قد قامت الصلاة, قد قامت الصلاة.
الله اكبر الله اكبر, لا اله الا الله.
Када је ујутро дошао, отишао сам Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То и ја сам му рекао шта сам видио (у сну). Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Заиста, ово је остварење сна, ако Бог да." Онда је наредио молитву. Билал и робови који су ослобођени од позива на молитву са Ебу Бекру лафазх (ИТ) [6].
Суннет како би се комбинују два такбир му'адзин у једном даху.
Фром 'Умара ибн Ал-Хаттаба Аллах анху, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ако му'адзин кажу,' Аллаху екбер, Аллаху екбер." Онда нека један од вас каже: 'Аллаху Екбер, Аллаху Екбер "Онда, ако то саи, '. АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах" Тако је рекао,' АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах '... "[7] Овде постоји јасан знак да је мујезин комбиновање било које две такбир у једном даху. и слушалаца..одговори као да [8].
Дисуннахканниа на-Тарјиил (понављање). На-тарјиил су две реченице изговорио наглас Цреед два пута, после изрицања казни две вере два пута са меким гласом. [9]
Од Ебу Махдзурах, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс га је учио Адхан (пут) је, "Аллаху екбер, Аллаху екбер. АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах, АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах.АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах Анна, Анна АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах. "Онда поновите и рећи:" АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах, АСИХАДУ аллаа илааха иллаллаах.АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах Анна, Анна АСИХАДУ Мухаммадар Расулуллаах. Хаииа То аласх Схалаах. два пута.Хаииа То Алал Фалаах. два пута. Аллаху екбер, Аллаху екбер.Ла илаха иллаллаах "[10].
На-Татсвиб (*) у првом Схубух Атхан. Од Ебу Махдзурах, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс учио молитву, у којој постоји лафазх, "Хаииа То Алал фалаах, Хаииа То Алал фалаах. Аш-схалату Кхаирун науум доминантан, доминантан Кхаирун науум схалату Јасен "На (молитва) почетак Схубух.. (Затим наставите са) "Аллаху екбер, Аллаху екбер. Ла илаха иллаллаах "[11].
Ал-Амир ал-Салам Сан'ани наводи се у Субулус (И/120): Ибн Руслан рекао, "На-Татсвиб само Схубух дисиари'аткан на први позив на молитву. Због тога што служи да се пробуди за спавање. Друга молитва обавести функцију за унос времена и позив на молитву. "
Суннет молитва на почетку времена и приоритет да се посебно молимо за Схубух. Џабир бин Самурах, рекао је он, "Билал молитву кад сунце је пала, а он не смањи (од најмање лафазх молитву). И није икамат Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То напоље. Ако је изашао, па је прогласила икамат када да га виде ". [12]
Од Умара ибн 'анхума, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Заиста Билала молитва ноћу, онда једу и пију док Ибн Умм Мактум сте позив на молитву". [13]
Пророка саллаллаху алејхи савс То је објаснио мудрост стављајући молитвену Схубух свог времена са својим говорећи: "Не позив на молитву Билал блокирања је неко од вас из оброка. Зато што је заправо позив на молитву, или је рекао: позива у вечерњим часовима, тако да људи који моле од вас вечерас (опет пауза), као и да пробуди спавача од вас "[14].
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______ Фуснота [1]. Фикхус Суннет (И/94). [2]. Договорено: [Схахиих ал-Бухари (масти Хул-Бар) (631 ИИ/111 нема.)], Схахиих муслиманска (И/465 бр 674.).

Молитва правних услова
Субота, 24. јул 2004 23:01:27 АМ
УСЛОВИ легитимно Праиер
По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Да би молитва буде валидан, неопходно је: ОДГОВОР: Познавање приказ времена На основу речи Божије:
ان الصلاة كانت على المومنين كتابا موقوتا
"... Заправо то је обавеза молитве је истекло за оне који верују "[-Нисса": 103]..
Неовлашћени улазак молитве обавља пре или после времена од времена осим ако не постоји за вучу.
Б. Хадатс светац велики и мали На основу речи Божије:
ايها الذين امنوا اذا قمتم الى الصلاة فاغسلوا وجوهكم وايديكم الى المرافق وامسحوا برءوسكم وارجلكم الى الكعبين وان كنتم جنبا فاطهروا
"О ви који верујете, када се молите, а затим оперите лице и руке горе до лактова, руб главе и (перионице) стопала до глежњева, а ако онда јунуб опрати ..." [Ел- маа-Идах: 6].
А хадис од ибн 'Омер, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا يقبل الله صلاة بغير طهور.
"Бог није добио молитву (урађено) без пречишћавања." [1]
Ц. Светости Одећа, тела, а место се користи за молитве Аргумент за светост дисиаратканниа дреса је реч Божија:
وثيابك فطهر
"И чисто одело." [Ел-Муддатстсир: 4].
И речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
اذا جاء احدكم المسجد, فليقلب نعليه, ولينظر فيهما فان راى خبثا, فليمسحه بالارض ثم ليصل فيهما.
"Ако неко од вас ишао у џамију, нека окрене и погледајте сандала Када је видела прљава, нека га трљати са земљом.. Онда нека се моле са њим." [2]
Аргумент за светост тела је дисиаратканниа Посланика саллаллаху алејхи То савс у 'Алија. Она га је питао о мадхии и рекао:
توضا واغسل ذكرك.
"Вуду" и пере своју голотињу. " [3]
Он је рекао жени која истихадхах:
اغسلي عنك الدم وصلي.
"Оперите крв од вас и моли се." [4]
Као оправдање за своје светиње су речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је рекао својим друговима када су бедуини мокрења у џамији:
اريقوا على بوله سجلا من ماء.
"Сирамлах урин са кашиком воде." [5]
Напомена: Свако ко је молио а он не зна да ли је он изложен нечистим, онда његова молитва је неважећи и не сме поновити. Ако је знао када је молитва, затим ако је могуће да се елиминише он-као сандале, или нешто више него да покрије голотињу, онда треба да га скине и завршио молитву. Ако то не дозвољавају, онда је она наставила да понови своју молитву и није обавезно.
На основу хадиса Абу Са'ид: "Пророк саллаллаху алејхи То савс никада није молио и скинуо оба сандале. Зато људи су помогли скину сандале. Када завршите, он се окренуо и рекао: "Зашто си скине своје папуче? ' Они одговорише: "Видели смо га скине, па нека иде." Он је рекао: 'Заиста Јибреел дошао до мене и рекао да је на обе сандале су нечисти. Ако неко од вас ишао у џамију, нека своје папуче и окренуо да га видим. Ако је видео нечист, нека га трљати у земљу. Онда нека се моле са њим '"[6].
Д Затвори Аурат На основу речи Божије:
يا بني ادم خذوا زينتكم عند كل مسجد
"Син Адама, носе лепе одеће у свакој (ентер) дзамији ..." [Ел-А'рааф: 31].
То је, голотиња вашег добровољно. Због тога што се користи за обилазити Кућа гола.
Такође речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То а:
لا يقبل الله صلاة حايض الا بحمار.
"Аллах не прихвата молитве женама које су имале менструацију (балигх) осим подизања носила хидзаб (покривање)." [7]
Мушко гениталије између пупка и колена. Као иу хадиса од 'Амр ибн Сиу'аиб анхум Аллаха, од свог оца, од његовог деде, марфу':
ما بين السرة والركبة عورة.
"Између пупка и колена је голотиња". [8]
Од Јархад Ал-Аслами, рекао је он, "Пророк саллаллаху алејхи То савс прошло када сам носио тканину која изгледа подигао моју бутину. Он је рекао:
غط فخذك فان الفخذ عورة.
"Затворите своје ноге Јер прави Бутина је голотиња.." [9]
Што се тиче жена, то је голотиња његовог целог тела осим на лицу и рукама у молитви.
На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
المراة عورة.
"Жене су голотиња". [10]
Његове речи такође:
لا يقبل الله صلاة حايض الا بحمار.
"Аллах не прихвата молитве женама које су имале менструацију (балигх) осим ношења тканина маску." [11]
Е. Суочавање са Киблах На основу речи Аллаха, узвишен:
فول وجهك شطر المسجد الحرام وحيث ما كنتم فولوا وجوهكم شطره
"... палингканлах лице на Гранд Москуе. И где год ви (сви) су, затим ваше лице према њему палингканлах ... "[Ел-Бекаре: 150].
Такође речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То сиромашним људима у молитви:
اذا قمت الى الصلاة فاسبع الوضوء ثم استقبل القبلة.
"Ако желите да се моли, затим бервудху'лах савршено. Онда се суочи са Кибла ... "[12]
Дозвољени (молитва) је не суочава са Кибла када су у стању страха и кад молитва је добровољно на возилу док су у транзиту.
Он је рекао:
فان خفتم فرجالا او ركبانا
"Ако сте у стању страха (опасност), затим Моли се док ходате или возите ..." [Ел-Бекаре: 239].
Омер ибн 'анхума је рекао, "Суочавање са Кибла или не суочава."
Нафи 'каже: "Мислим, не Омер ибн' анхума, али га помињем од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То". [13]
Од Умара ибн 'анхума, је рекао: "Када су Посланика саллаллаху алејхи То савс молио над возилом окренути у било ком правцу и молим Витр на њему. Међутим, он није обавезна молитва на њега "[14].
Напомена: Ко год је покушао да пронађе правац Киблах и молио суочавање са Кибла правац по њега, како се наводи, али се испоставило погрешно, онда он не сме поновити.
Од 'Амира бин Раби'а Аллах анху, рекао: "Ми смо делили Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То на путовање на тамној ноћи и нисмо знали правац Киблах. Онда свако од нас моле према њиховом правцу. Када је било јутро, ми рећи да Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То. Онда стих сиђе:
فاينما تولوا فثم وجه الله
"... па где сте окренути постоји лице Бога ... "[Ел-Бекаре: 115]". [15]
Ф. Намера Нека они који желе да се моле за молитвену и намеру да одлучи да жели да уради са својим срцем, као што је (намера) подневну молитву ", АСР, или Суннет молитве [16].Дисиари'аткан не кажем зато што Посланика саллаллаху алејхи То савс никада изговорити. Ако Посланика саллаллаху алејхи То савс устао на молитву, он менгуцапан, "Аллаху екбер", а не рећи ништа пре. Раније је мелафазхкан нема намеру уопште, нити рећи: "Молим Аллаха да ову молитву, окренут према Киблах, четири рекјата, као свештеника или паству." Да не кажем, "готовину или доношења горе '..."
То су све јеретике. Нико није испричана са сахеех Санад или Да'ееф и Муснад или мурсал. Нико други лафазх. Не од једног свог пријатеља, нити је оцењен као добар по Таби'ин, односно четири имама. [17]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]

ПОСТУПАК Молитва [1]
По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Ако Посланика саллаллаху алејхи То савс устао на молитву, он је окренут ка Кибла и стоје ближе баријере (сутрах).
Он саллаллаху алејхи То савс рекао:
انما الاعمال بالنيات, وانما لكل امري ما نوى.
"Свакако да то зависи добротворне намере. А у ствари то је само добије свакога (деца) на основу намере. "
Он саллаллаху алејхи То савс почети молитву речима:
الله اكبر.
"Бог је велики".
Он је подигао руке, а затим стави то право на врху левог горњег дела груди. Он управља свој поглед на земљу (лук).Затим отворите читање са различитим молитве (молитва истифтах), он је похвалио, похвалио и слављаху Бога. Онда је молио Аллаха уточиште са Сатаном проклет од искушења (та'аввудз).
Затим прочитајте:
بسم الله الرحمن الرحيم.
'У име Аллаха, Милостивог и Самилосног. "
Никако гласно.
Затим прочитајте ал-Фаатихах са заустављањем у сваком стиху (тартил). Након читања Ал-Фаатихах, рекао је: "Аамиин," са мењахаркан (Харден) и простире се њен глас. Након читања Ал-Фаатихах, он је прочитао још једно писмо. Понекад га расте, а понекад га скрати.
Он саллаллаху алејхи То савс Харден Схубух молитва и читање прва два рак'ах молитве Магхриб и 'Исха'. И смањи очитавања у подне, молитва, 'АСР, Магхриб молитва рак'ах, а три од последња два рекјата Молитва' Исха '.
Он је такође менгерасканниа на молитве петком, два Хари Раиа, Истиска ', и Ецлипсе.
Он је последња два рекјата краћи од прва два рекјата око половине, око петнаест стихова, или живе на ал-Фаатихах.
Онда када је завршио читање, он застаде. Након тога он је подигао своје руке, бертакбир и клањања. Ставио је руке на оба колена и савијајући прсте. Он је истакао своје руке на коленима као да га држите.
Он протезао лактове у страну док равнање и исправљање леђа. Ако се вода сипа на њу, који ће несумњиво остати мирни воде (без игре).
Он је ћутао дуго док клања и каже:
سبحان ربي العظيم (ثلاثا)
"Слава теби, мој Господ Сведржитељ." (Изговара се колико три пута).
У оквиру ових стубова је направио многе врсте одан и молитвом. Понекад кажем, да је понекад такође. Он је забранио читање ал Кур-у и клањања Коленопреклоњење.
Након тога је подигао јој леђа од клања док говорећи:
سمع الله لمن حمده
"Бог чује оне који га хвале."
Када се то и'тидал он диже руке као да чита:
ربنا ولك الحمد.
"Наш Господ, само ви бити, био је све похвале."
Понекад је прочитао молитву над њим. Онда бертакбир и пасти ничице.
Он је ставио обе руке на земљу пред његовим коленима. Он се нагну на његовим рукама и отворио (АРМ) је. Ј. Он притисне прстима и да га на Киблах. Ставио раменима паралелно са понекад и паралелно са сваком уху. Он притисне нос и чело на земљу.
Он саллаллаху алејхи То савс рекао:
امرت ان اسجد على سبعة اعظم: على الجبهة واشار بيده على انفه, واليدين والركبتين واطراف القدمين.
"Ја сам наредио да се клањају на седам костију:. Чело, нос, указујући са обе руке и руку, колена и врхом прста на обе ноге"
Он је такође рекао једном:
لا صلاة لمن لا يصيب انفه من الارض ما يصيب الجبين.
"Нема (савршен) молитве људи који нису ставили свој нос на земљу као чело."
Он је ћутао неко време док се у предају говорећи:
سبحان ربي الاعلى. (ثلاثا)
"Слава мој Господ Свевишњега." (Изговара три пута)
Понекад је такође прочитао разне одан и молитви, понекад то и понекад је. Он им је наредио да се искрене молитве и репродукује на овим стубовима.
Затим је подигао главу као бертакбир хе, а затим одржао своју леву ногу и седе (седи ифтираси) са лакоћом. Он је затим подесите своју десну ногу док је суочава радијус десног стопала на Киблах. Онда је рекао:
اللهم اغفر لي وارحمنى, واجبرني وارفعني, واهدني, وعافني, وارزقني.
"О Аллаху, опрости ми, ме, мој недостатак цукупилах, кипер дерајатку, туњукилах ми, опрости ми и дај ми срећу."
Онда бертакбир и уради други онесвешћивање као први, а онда подиже главу као хе бертакбир.
Онда седе усправно на левој нози до кости назад на своје место (седи остатак). Затим се попео на другу рак'ах које одмарају на терену.
Он је у другом рак'ах први рак'ах као. То је само да је он учинио много краће од првог.
Онда је седео тасиаххуд после другог рак'ах. Ако молитва се састоји од два рак'ат, онда седите ифтираси како седи између два метаније. Слично је било иу другом рак'ах од молитве која износи три или четири рак'ах. Ако он седи тасиаххуд, ставио на длан десне руке на његовој десној бутини и стави своју леву руку на леву бутину. Он је отворио своју леву руку и испружи десну руку на десну бутину, указујући својим кажипрстом и да се фокусира на њега. Ако је подигао прст, преселио своју геракканниа и моле са њим. Он је рекао, "Он има (ефекат) је више моћан против ђавола од гвожђа." То је био прст.
Он је тада прочитао тахиииат у свакој два рак'ах. Берсхалават тасиаххуд Он је за себе на почетку и шире. А он менсиари'аткан то свом народу. У својој молитви он је направио пуно молитве које разноврсна.
Он је тада окренуо да каже здраво њеном праву и рећи: "السلام عليكم ورحمة الله (надам се благостање и милост од Бога терлимпахкан за све вас." Ни на левој страни је понекад додати фразу "وبركاته (и благослов)" на првом поздрава..
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М] _______ Фуснота [1]. Укратко од Посланика саллаллаху Схифату Схалаатин То алејхи ве селлем и Схаикх ал-Албани рад.
Стубови, стубови молитве
Четвртак, 3. јун 2004 6:21:53 АМ
ПОСТУПАК Молитва
По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

ОДГОВОР: Стубови, стубови молитве Молитва има неке обавезе и хармонија која природа је састављен од својих молитви. Дакле, ако један стуб оставио иза себе, онда молитва није реализована, а не законски се сматра (отказано). Овде је стуб-рукунниа:
ОДГОВОР: Такбиратул ихрам Од 'Али ибн Еби Талиб, Аллах анху, Посланик, саллаллаху алејхи ве селлем То, рекао је:
مفتاح الصلاة الطهور, وتحريمها التكبير, والتحليلها التسليم.
"Кључ је очишћење молитве Пенгхарамниа такбир и пенгхалалниа је љубав.". [1]
Од Ебу Хураира Аллах анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао сиромашног човека његова молитва:
اذا قمت الى الصلاة فكبر.
"Ако желите да се молите, онда бертакбирлах." [2]
2. То је у стању да устане на молитву за обавезно Он је рекао:
وقوموا لله قانتين
"... И кандидовања за Бога (у молитвама) са смирењем "" [Ел-Бекаре: 238].
Је пророк саллаллаху алејхи савс То се молили стојећи. Он је такође рекао наслова Имраан ибн Хусеин да то учини. Он му рече:
صل قايما, فان لم تستطع فقاعدا, فان لم تستطع فعلى جنب.
"Молите се стојећи Ако не можете, онда (молитва), док седи.. Ако не, онда (Молитва) са (кревет) страни (тј. у горњем десном делу тела са њеног лица киблат.-ед." [3]
3. Прочитајте ал-Фаатихах у сваком рак'ах Од 'Убадах Аллах Ибн ал-Самит анху, Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا صلاة لمن لم يقرا بفاتحة الكتاب.
"Не (правно) лице које не читају фатихатул молитвеника (ал-Фаатихах)". [4]
Пророка саллаллаху алејхи То савс послао лошу молитву да га прочита и рече: "Онда уради нешто слично у свим вашим молитвама." [5]
4, 5. Наклон у тхума'нинах (тихи) На основу речи Аллаха, узвишен:
يا ايها الذين امنوا اركعوا واسجدوا واعبدوا ربكم وافعلوا الخير لعلكم تفلحون
". О ви који верујете, можете руку'лах, клањају сами, обожавају свој Господа и чини добро, да сте добили победу" [Ел-Хаџ: 77]
Такође речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То лошег молитве:
ثم اركع حتى تطمعن راكعا.
"Онда руку'лах док не осетите у руку'му мирна." [6]
6, 7. Станите усправно након клања док тхума'нинах у њему Абу Ал-Ансари Мас'уд анхума Аллах. Он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Нико за молитве нису награђени исправио у наклон и предају." [7]
Он је такође рекао да је лош молитва:
ثم ارفع حتى تعتدل قايما.
"Онда устанем док стојите." [8]
8, 9. И метаније тхума'нинах у њему На основу речи Божије:
يا ايها الذين امنوا اركعوا واسجدوا
"О ви који верујете, можете руку'лах и клањају сами ..." [Ел-Хаџ: 77] Такође речима пророка саллаллаху алејхи ва То салалм против сиромашних молитвама ", затим испружен док вас тхума'нинах и уместо тога. Онда устао у свом седишту док вас тхума'нинах Онда клањају. Док не тхума'нинах и уместо тога." [9]
Чланови предају а: Од ибн 'Аббаса, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
امرت ان اسجد على سبعة اعظم: على الجبهة واشار بيده على انفه, واليدين والركبتين واطراف القدمين.
"Био сам наредио да се клањају на седам костију: на чело, нос-на-указујући, руке, колена и савет од прстију на обе ноге." [10]
Такође, од ибн 'Аббаса, рекао је да је Посланик саллаллаху алејхи То савс је рекао
لا صلاة لمن لا يصيب انفه من الارض ما يصيب الجبين.
"Нема (савршен) молитве људи који нису ставили свој нос на земљу као чело." [11]
10, 11.. Седећи између две метаније и њеног тхума'нинах На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То: "Не молитва је награђен некога ко не спроведе (стретцх) назад у наклон и предају."
Такође, на основу његовом командом у својој молитви да сиромашни људи раде ово, како је речено у дискусији о предају.
12. Тасиаххуд крај Од Ибн Мас'уд Аллах анху, рекао: "Пре него потребног тасиаххуд, када кажемо:
"السلام على الله, السلام على جبريل وميكاييل," فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: لا تقولوا هكذا, ولكن قولوا: التحيات لله ...
"Бог маја терлимпахкан благостања мај терлимпахкан добробит Гаврила и Михаила.." Онда је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао: "Да ли говорите тако. Али само да кажем, 'све част ... [12]
Напомена: Најизворније историја историје Ибн Мас'уд тасиаххуд анхума Аллаха, рекао је он, Посланик, саллаллаху алејхи То савс учио директно као предавао тасиаххуд писмо ал-Кур.
"التحيات لله والصلوات والطيبات, السلام عليك ايها النبي ورحمة الله وبركاته, السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين, اشهد ان لا اله الا الله, واشهد ان محمدا عبده ورسوله."
"Свака част бити Господу. Ни цео величање и љубазност.Надамо терлимпахкан благостања изнад вас, о пророк. Слично томе, милост Божија и благослов. Надамо терцурахкан добробит пре свега од нас, а праведници слуге Аллаха. Ја свједочим да нема бога има право да буде светиња, осим Аллаха. И ја свједочим да је Мухаммед је његов роб и Његова Посланика "[13].
Остале напомене: Његова Реч:
"السلام عليك ايها النبي ورحمة الله وبركاته."
"Надам се да благостање терлимпахкан ти, пророк Ни љубав према Богу и Његовим благословом.".
Ел-Хафиз је рекао у Ал-масти-Х (ИИ/314), "Постоји број хадиса од Ибн Мас'уд путу Аллаха је последица разлике између то време он је саллаллаху То алејхи ве селлем (и нас), тако да (тада) кажу са директном линијом лафазх (време) касније, она се изговара са индиректним лафазх У књизи "Ал-'Исти'дзан" на Схахиих Бухари од Ебу Ма'мар путу, од Ибн Мас'уд... Након помињања хадиса тасиаххуд рекао: "Он (још увек) бити међу нама. Када је умро, рекли смо: "السلام, يعني على النبي (надамо терлимпахкан благостања, средње-изнад-пророк), који на Посланика." Тако нешто се помиње у Бухари Абу 'Авванах Схахиихниа такође у књизи Слично томе, као.. -Сирај Ал-Јаузаки, Абу ал-Асхбахани Ну'аим, а Ал-Бејхеки од вишеструких путања до наставника Абу ал-Бухари Ну'аим Постоји помиње лафазх. "Када је умро, ми кажемо" السلام على النبي " без лафазх: يعنى (средства). Ни историја Абу Бакр бин Аби Сиаибах Абу Ну'аим.
Као-Субки рекао у Схарх ал Минхаај после помена ову причу о Абу пут "Авванах се сам," Ако је то тачно мог пријатеља, то показује да казна директно у заливу након Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем није обавезно Па је рекао:. "السلام على النبي. "Рекао сам (Ал-хафиз)," Историја је несумњиво аутентична сам нашао још једну путању која јача. '. Абдурраззак рекао, "Ибни Јураиј нам каже, рекао је он,' Ата 'ми је рекао да је једном у току пророка саллаллаху 'алејхи ве селлем био још жив су асхаби је рекао: "السلام عليك ايها النبي". Када је био мртав, они су рекли: "السلام على النبي". Ово је сахеех Санад.
Ал-Албани је рекао у Схифатусх Схалаах (стр. 126), "То мора да се заснива на директним инструкцијама свог саллаллаху То алејхи ве селлем Он је такође појачана историји. 'Аисха Аллах анхума наводећи да је он предавао их тасиаххуд у молитви:" السلام على النبي "као-Сирај испричао у Муснадниа (ИИ/1/9) и Ал-Фаваа Мукхалласх-ид (И/54/11) са два сахеех Санад као 'Аисха.
13. Благослови на Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То након завршетка тасиаххуд На основу овог хадиса Фадхалах бин То Убаид Ал-Ансари: "Пророк саллаллаху То алејхи ве селлем угледао човека који је молио Није хвале и славе Бога Берсхалават Ни Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем Он је тада напустио Посланик Аллаха.... 'алејхи ве селлем је тада рекао: "Овај човек је журити." Онда га је позвао и рекао му, и да у супротном, "Ако неко од вас моли, нека почне са ласкањем и похвалама за Господа свога и пророка берсхалават саллаллаху алејхи То савс. Након тога он може да се моли како хоће "[14].
Од Ибн Мас'уд Аллах анху, рекао је он, "човек је дошао и сјео испред Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То, док смо били на његовој страни Онда је он рекао." О Аллахов Посланиче, док је поздравио на тебе, онда већ знамо. Онда како ми берсхалават за вас ако ми берсхалават за вас у својим молитвама? Нека Бог излије своје спасење за вас? "Он (Ибн Мас'уд) је рекао:" Он је ћутао све док надамо се човек никада није питао (као да) "Он је тада рекао:" Ако ме берсхалават, онда само реци. :
"اللهم صل على محمد النبي الامي وعلى ال محمد ..."
"О Аллаху, дај благослов за Мухамеда, Посланик је био неписмен, и породици Мухамеда ..." [15]
Напомена: Схалават казна пророка саллаллаху алејхи савс То је најбољи приповедач је Ка'б бин То Ујрах, он је рекао да смо рекли: "О Аллахов Посланиче, ми већ знамо, или знају како да кажем здраво за вас и шта схалаватниа.?" , рекао је он, "Реци:
"اللهم صل على محمد وعلى ال محمد كما صليت على ال ابراهيم انك حميد مجيد, اللهم بارك على محمد وعلى ال محمد كما باركت على ال ابراهيم انك حميد مجيد."
"О Аллаху, дај благослов на Мухаммеда и породицу пророка Мухамеда, као што сте дали милост на породицу Ибрахима Заиста вам Махатерпуји и узвишена.. И дају благослов Мухамеду и породици Мухамеда, као што сте дали породици Ибрахима Заиста Махатерпуји сте. и Узвишени "[16].
14. Поздрав На основу речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То:
مفتاح الصلاة الطهور, والتحريمها التكبير, والتحليلها التسليم.
"Кључ је очишћење молитве Пенгхарамниа такбир и пенгхалалниа је љубав.". [17]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]
Обавезе Обавезе-Молитва
Уторак, јун 1, 2004 9:07:46 АМ
ПОСТУПАК Молитва
По Шеик Абдулах бин Абдул ал Азхим Кхалафи

Б. Обавезе Обавезе-Молитва ОДГОВОР: Такбир ал интикал (такбир да прате промене у кретању) и говор:
سمع الله لمن حمده, ربنا لك الحمد.
Од Ебу Хураира Аллах анху, је рекао: "Ако Посланика саллаллаху алејхи То савс је устао да се молим, онда када стоји бертакбир Онда бертакбир када клања, па каже:." سمع الله لمن حمده (Бог чује онима који Га хвали) "приликом подизања леђа наклон Онда кажу,". ربنا لك الحمد (Господ наш, слављен нека је Теби) "стојећи. Онда бертакбир када падну ничице Онда бертакбир приликом подизања главу.. Затим бертакбир када прострације. Онда бертакбир приликом подизања глава. Затим урадите све у свему да заврши своју молитву Он бертакбир када је устао из другог рак'ах након седење (тасиаххуд).. " [1]
Он је такође рекао:
"صلوا كما رايتموني اصلي."
"Молите се као што видите ја молио." [2]
Он је такође рекао људима који нису побољша своју молитву и рекао: "Заиста, молитва није комплетна једна од човека док он вудоо ', затим ставити воде вудху'ниа (вудху'ниа место), затим бертакбир и хвалећи и лаудинг Свемогући Бог Затим чита (неки.. став) Ал-Кур-како је задовољан Онда кажу: ". الله اكبر (Бог је велики)" Затим клања мирним зглобова. Онда кажу: "سمع الله لمن حمده" да стоји усправно. Онда кажу: "الله اكبر". Онда клањају до мира зглобова. Онда кажу: "الله اكبر", како он подиже главу да седи усправно. Онда кажу: "الله اكبر". Онда клањају до мирним зглобова. Затим подиже главу и бертакбир. Ако је то учинио, онда је завршио молитву ". [3]
2. Тасиаххуд рано Од Ибн Мас'уд Аллах анху, је рекао да је реална Мухаммед саллаллаху алејхи То савс рекао: "Ако седите на сваком рак'ах, каже:
"التحيات لله والصلوات والطيبات, السلام عليك ايها النبي ورحمة الله وبركاته, السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين, اشهد ان لا اله الا الله, واشهد ان محمدا عبده ورسوله."
"Свака част бити Господу. Дакле, урадио све величање и доброта. Надамо се изнад вас терлимпах благостања, О Посланика. Слично томе, љубав према Богу и Његовим благословом. Надамо терцурахкан добробит пре свега од нас, а праведници слуге Аллаха. Ја свједочим да нема бога достојан осим Аллаха клањали. И ја свједочим да је Мухаммед је његов роб и Његова Посланика "Онда нека један од вас изабере молитву која је воли.. Онда нека позове своју Господ Сведржитељ са њом (молитва) "[4].
Пророка саллаллаху алејхи ве салалм То је такође послао лошу молитву и рекао: "Ако седите у сред молитве, онда се смири, онда је ваша десна бутина геларлах бертасиаххудлах." [5]
3. Дужан да стави сутрах (делимитер) испред њега ако желите да се моле. Ограничавање да спрече пролазници и ограничити поглед да виде шта се крије иза
Од Сахл ибн Аби Хатсмах Аллах анху, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا صلى احدكم فليصل الى سترة, وليدن منها, لا يقطع الشيطان عليه صلاته.
"Ако неко од вас моли, нека се моли пред границу, а близу њега, тако да Сотона не прекине његову молитву." [6]
Од Умара ибн 'анхума, је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لا تصل الا الى سترة, ولا تدع احدا يمر بين يديك, فان ابى فلتقاتله, فان معه القرين.
"Не моли осим пред границу И нећеш дозволити пролаз никоме испред себе.. Ако одбије, онда се боре (отпор) га. Јер заиста вам је са Сатаном." [7]
Може бити препрека зид, бубњеви, штапићи пакују, а монтира се удаљено животињу. Нека се моли Богу тамо суочава.Минимална величина је као седла носаче.
На основу хадиса Муса ибн Талха од свог оца, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا وضع احدكم بين يديه مثل موخرة الرحل فليصل, ولا يبال من مر وراء ذلك.
"Ако једна је поставио (ван) величина седлу испред њега, нека се моли и нико не треба игнорисати некога ко пролази у леђа (ван) га.." [8]
Ц. Близина Удаљеност између људи молитве и ограничавајућих Билала анху од Аллаха, он је рекао:
انه صلى وبينه وبين الجدار نحو من ثلاثة اذرع.
"Он саллаллаху алејхи То савс Док се молио измедју њега и зида је три колена (лаката).." [9]
Сахл бин Са'д такође Аллаха анху, је рекао:
كان بين مصلى رسول الله صلى الله عليه وسلم وبين الجدار ممر الشاة.
"Растојање између тачке испруженост пророка саллаллаху алејхи ве селлем То је широк пут са зида јарца." [10]
Ако сте поставили баријеру, онда не дозволите да ико прође између њега и баријере.
Од Аббас ибн 'анхума Аллаха, он је рекао:
ان النبي صلى الله عليه وسلم كان يصلي فمرت شاة بين يديه, فساعاها الى القبلة حتى الزق بطنه بالقبلة.
"Пророк саллаллаху алејхи савс То је онда молио пролази испред једног јарца., Онда је претходило у смеру ка стомаку штапом на правцу." [11]
Такође из Абу Са'ид ал Кхудри да Аллахов Посланик саллаллаху анху Аллах То алејхи ве селлем је рекао:
اذا كان احدكم يصلي فلا يدع احدا يمر بين يديه, وليدراه ما استطاع, فان ابى فليقاتله فانما هو الشيطان.
"Ако се молите, не дајте пасс никоме испред њега, и нека се држите можете Ако је непослушан, онда се боре (отпор), јер заиста је био Сотона..." [12]
Ако не ставите баријеру, онда молитва може бити прекинут од стране магарцу, жена, и Блацк Дог (који је усвојен у предњем-ед.):
Од 'Абдуллаха Ибн ал-Самит, из Абу Дхар, он је рекао да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
اذا قام احدكم يصلي, فانه يستره اذا كان بين يديه مثل اخرة الرحل. فاذا لم يكن بين يديه مثل اخرة الرحل فانه يقطع صلاته الحمار والمراة والكلب الاسود. قلت: يا ابا ذر ما بال الكلب الاسود من الكلب الاحمر ومن الكلب الاصفر? قال: يا ابن اخي سالت رسول الله صلى الله عليه وسلم كما سالتني فقال: "الكلب الاسود شيطان."
"Ако неко од вас моли, онда је ограничен у његовом присуству, ако постоји (изван) величине носаче седла животињских Ако у његовом присуству није ту (ван) величине животиње пење на седло, а затим његова молитва је прекинут од стране магарац, жене и црног пса.." Рекао сам: "О Абу Дхарр, шта је разлика између црног пса са црвеним или жутим псом пас?" он је рекао: "О сине мога брата, ја сам једном питао пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, као што ме питаш Онда је он рекао." црни пас је Сатана. "[13]
Забрањено да прође испред људи који се моле.
Од Ебу Јухаим Аллах анху, да је Посланик саллаллаху алејхи То савс рекао:
لو يعلم المار بين يدي المصلي ماذا عليه, لكان ان يقف اربعين خيرا له من ان يمر بين يديه.
"Ако људи пролазе испред молиоца да знају да се са њим догодило одговорима, сигурно стоји за четрдесет боље за њега него пролази испред њега." [14]
Свештеник је ограничавајући баријера за заједницу
Од Аббас ибн 'анхума Аллаха, он је рекао:
اقبلت راكبا على اتان وانا يوميذ قد ناهزت الاحتلام ورسول الله صلى الله عليه وسلم يصلي بالناس بمنى. فمررت بين يدي الصف, فنزلت فارسلت الاتان ترتع. ودخلت في الصف. فلم ينكر ذلك علي احد.
"Морам да возим камилу Док сам био у то време имала балигх.. И пророк саллаллаху То алејхи ве селлем довести људско биће у Мином. Онда сам прошао у предњем Схафф, па сам отишао доле и отпустите камилу да једе. Сам отишао Схафф и нико не би критикују поступке који. " [15]
[Преписан из књиге ал-Сунном Вал Вајииз фии Фикхис Китаабил Азииз, аутор Азхим бин Абдул ал Кхалафи Бадаваи, Индонезија Водич фикху Комплетно издање, превод тим Тасхфииах ЛИПИА - Џакарта, Ибн Катхир Реадер Публисхерс, штампане у Рамазана 1428 - септембар 2007М]
извор: хттп://алманхај.ор.ид 

No comments:

Post a Comment