Закон за слушање музике и песама и гледање сапуница на ТВ-у Исламу
ПоШејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен
ПитањеШејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен је питао: Шта је легално да слушате музику и песме? Шта је легално да гледам опере сапун у којој постоји Данди дама?
ОдговорСлушајте музику и певање, а несумњиво је харам кехараманниа. Она је наратор од Асхаба и праведног Салаф да песма може расти у срцима природи хипокризије. Песме укључују речи које нису корисне. Аллаху теала, каже Субханаху УА.
"Што значи: И међу мушкарцима (има) људи који користе речи које нису од користи да завара (мушкарци) из Аллаховом путу, без знања и да начин ругања Божије Они ће имати понижавајућем кажњавању.". [Лукман: 6]
Ибн Мас'уд у тумачењу овај стих каже: "Тако ми Аллаха нема Бога у другима, што је значило песму".
Тумачење пријатеља је доказ и интерпретација су на нивоу три у интерпретацији, јер у основи постоје три тумачења. Тумачење Кур'ана са стиху Кур'ан, тумачење Кур'ана и хадиса са треће тумачење Курана са образложењем пријатељима. Чак и неки научници кажу да тумачење закона има пријатеља Рафа '(приписује Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То). Али истина је да пријатељи немају правну интерпретацију рафа ', али заиста су они најближи истини.
Слушајте музику и песме које ће пасти на упозорење преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у хадису.
"Значење: Неће бити народ мог заједнице да оправда прељубе, свилу, вино и музичке инструменте."
То је, оправдава прељубу, вино, свиле и он је човек који не може да користи свилу, и оправдава музичке инструменте.[Бухари Хадис из хадиса Абу Малик Ал Асх'ари или Ебу Амир ал-Асх'ари]
На основу тога ја пренесем савет мог брата да својим колегама муслиманима да се избегне да слушају музику и немојте да вас заварају неки мишљењу наводећи своје халал песме и музичке инструменте, јер су аргументи који говоре о незаконитој природи музике је врло јасна и дефинитивна. Иако жене не гледају сапунице је забрањено, јер то може довести до клевету и намамио женама. Просечна сваки покровитељ штете, иако не постоје жене или жене не гледају на мушкарце, јер већина сапунице су опасност за друштво, како у смислу понашања и морала.
Молим Аллаха да муслиманима од зла и да се побољша владу муслимана, јер ће побољшати доброти муслимана. А Аллах најбоље зна.
[Фатавал мар'ах 1/106]
[Преписан из књиге Ал-Ал-Фетва Јами'ах Мар'атил Цеца Муслимах, Индонезија питање Фатва Фатва о женама, писац Амин је Јахја бин ал-Хак Дарул Вазан издаваштво. Преводилац Амира Хамзах Факхрудин]
Исламски закон насиид, насиид
ПоШејх Мухамед ал Албани Насхируддин
ПитањеШејх Мухамед ал Албани Насхируддин питао: Многи циркулише међу муслиманским омладинским насиид траке које су звали "-Нашид Исламиииах". Како тачно овај проблем?
ОдговорАко-Нашид није праћен музичким инструментима, онда ја кажем "у суштини није битно", под условом да таква насиид без обзира на било које друге повреде Серијат, као што је тражећи помоћ, осим у Аллаха теала и Субханаху ва створење бертавассул , исто тако не треба користити као навике (у слушање,-уздржана), јер ће се генерације муслимана из читања, проучавања и размишљајући о Књизи Аллаха Свевишњег је високо препоручено од стране Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем у сахеех хадиса, у кога је он говорио.
"Значење: Они који не читају Куран са опаметити њен глас, онда он није из наше групе." [Бухари Хадис Историја бр. 5023 и Муслим бр. 232-234]
"То значи: Прочитајте Ал-Кур'ан и багусканлах глас дошао до њега пре него што су неки од брзоплетих одговора добио (зарада читања), а не могу да чекају да добију (награда у даљем тексту), а затим прочитајте Кур'ан са опаметити звук (МУ) са њим ".
Уосталом, свако ко посматра о пратилаца анхум Аллах ", он неће добити аннасиид-аннасиид у њиховим животима, јер смо генерација која је заиста, а не генерације забаве.
[Ал Асхаалах, 17 стр. 70-71]
[Преписан из књиге поново Шејх ел-Албани Биографија рахимахуллах реформатора ислама и хадиса стручњака века.Мубарак је Бин Махфудх саставни Бамуаллим Лц, читач Издавачи имам Еш-Схафи'и]
Чувајте се морате насиид певача и забранили њену циркулацију и Продаја Куповина
ПоШејх Салих бин Фаузан Ал Фаузан
Нешто што се сматра одговарајућим, постојање касете садрже-Нашид Нашид хора изванредан међу омладинским активистима који су назвали ислам исламски насхеед, али укључује и песму.А понекад насиид садржи заводљиву глас, продаје се на сајмовима дуж траке од Кур'ана и верске проповеди.
Пенаманаан исламски насхеед по Нашид је именовање погрешно, јер ислам не менсиариаткан насиид за нас. Али менсиариаткан нашем сећање на Бога и читање Курана, и научите корисно знање. Што се тиче религије, укључујући ту насхеед (кнов-хов) су специјалисти суфи јерес, односно људи који чине то узалудно и игра као своју религију. Иако одлука насиид део религије је тасиаббух Нассара са људима који праве заједно песме, скандирали и као део (обожавање) религије.
Тако је обавезна (за муслимане) да се чувају насиид и насиид, као и забрањене садржај њихових садржаја и продају поред ружно, који је вођење клевета плаховите дух (мање калкулација), и сеју семе раздора међу муслиманима. Људи који се простиру на насиид се понекад тврди да је Посланик саллаллаху алејхи То савс никада није чуо његову страну поезије, а он је уживао и подесите (вештина) је.
Онда је одговорио: То је песме које су његова екипа играли саллаллаху алејхи ве селлем То не пева хор од врсте певања, нити зове насхеед насхеед-Ислами, али је био Арапски поезије која обухвата законе и тамтсил ( пермисалан), ознака о природи херојства и племенитости.
Пријатељи појања само због значења она садржи. Они рецитују поезију радећи исцрпљујуће себаган, као што су зграде (џамија), ради ноћу када Сафар (џихад). Па шта су они урадили јесте показују опсег вештина Ребоунд (песма), у посебним околностима (као) ове. Уместо да служи као огранак образовања и пропаганде! Пошто је ово реалност данас, у којој студенти диталкин (обучени да памтите) насиид, насиид, онда каже да насиид, насиид ислам. Ово је чин вере у јереси. Био је јерес а Суфи верских стручњака. Они су ти који праве насиид, насиид признато као део религије.
Онда се мора узети у обзир побуне, је издаја. Зато што на први поглед је почео мало ружноћи и постепено еволуирао у много, кад не одмах искорењена када кемуцуланниа.
[Ал Кхутхабул Минбарииах, Сиаих Салих ел-Фаузан]
Његово име је НЕ-насиид певачи ИСЛАМСКА књига у КЊИГА-Салаф
Питање.Шејх Салих бин Фаузан Ал Фаузан питали: О Схеикх, много приче о исламском насхеед. Берфатва Постоје дозволи. Други кажу да је он певао уместо траке. Како гледате?
ОдговорИменовање није истина. Он је ново име. Не постоји именовање насхеед насхеед-Ислами у књизи Салаф и АХЛ-ул-Илми да се њихово мишљење тачкама. И морао да буде обавештен да суфилах насиид, насиид га чини као своју религију и то је оно што они називају "исто" (песма).
У нашем добу, када су многе групе и партије у настајању, а онда свако има насиид групу која подстиче дух времена они називају насиид, насиид Ислами. Ово именовање није тачно. И не треба да узимају овај насиид, насиид и циркулише међу људима. Ва биллахит Тауфик.
[Оглас-да'ва Магазин вол 1632, 7-11 Датум-1416Х]
[Копира из Ал-Фуркан часописа, издавање 06 година ИВ.Издавач Лајнах Ма'хад Ал-Фуркан да'ва, Адреса Мактабах Ма'хад Ал-Фуркан, Гресик, Источна Јава Срово Сидаиу]
Насиид ЗАКОНСКЕ ИЛИ ПЕСМЕ да ислам дах
ПоЛил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА.
ПитањеЛил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА питао: Ми знамо о незаконитој природи песме или песме у форми која је постојала у овом тренутку, јер садржи речи прекора или других науцавањима које не садржи очекивану корист , док смо млади муслимани чије срце је осветљена светлу истине Божје, тако да морамо да промените навике. Зато смо изабрали да слушају песме дише ислам у којој су бурни дух, симпатија, итд који могу додати на духу и наше симпатије. Певачи или песме дишу Ислам је низ стихова поезије која зујање по проповедника ислама (може Бог дати снаге да њих) су исказани у таквим тоном песму 'Бротхер' сликар-рахимахуллах Кутхуб-Сејјид. Шта је закон од песме удисати чист ислам у којој садржане речи охрабрења и симпатије, изречене од стране проповедника у садашњости или у прошлим временима, у којима су песме описују ислам и позива своју публику да ислам.
Да ли је у реду да слушају песме насхеед, или исламског даха када је песма у пратњи звука тамбоуринес (бубњеви)? Током мог ограниченог знања, чуо сам да је Аллахов Схоллаллаху То алејхи ве селлем, да дозволи муслиманима да победи бубањ уочи венчања, а бубањ је инструмент који се не разликује од других инструмената? Молимо објашњења и може Бог дати и упутства.
ОдговорФатва агенција описује на следећи начин: У праву сте да кажете да су песме које облику данашња одлука је незаконита јер садржи речи које су прекор и не постоји доброта у њему, па чак и теже да опсенити пожуду и сексуалну привлачност, који позивате слушалаца да не у реду. Аллах нам покаже диридлаиНиа начин. Можете да промените навику слушања таквих песама са песмама насхеед или дах ислама, јер у њему постоји мудрост, опомена и пример (ибрах) који распалити верску дух и гхирах, евоцирају симпатије, пењаухан се од свих облика пороци. Његова жалба може изазвати и певача слушаоца душу како да натера послушност Аллаху теала Субханаху Ва,,, промените непослушност и кршења његових одредби на заштиту Шеријата и џихада на путу.
Али то не треба да га направи као насиид обавезно за себе и као навика, само врши у одређеним периодима када је то потребно ххал као што су свадбе, спасење пре него што је путовање на Аллаховом путу (џихад), или што су догађаји . Ови певачи могу да певају да евоцира дух да чине добре ствари, када људи нису узбуђени и изгуби дух. Такође у време душе којим је управљао да чине лоше, онда насиид сонгс Исламија, или може се пева да се спречи и избегне зло.
Али неко боље да се избегне оно што га довели до зла читајући Кур'ан, сећајући се Аллаха и практиката на хадиса од Посланика, јер сигурно је чистији и чистији за душу, као и даље јачање и ублажити јетру, као реч Божија .
"Значење: Он шаље доле најбоља реч (ИЕ) сличан Кур'ан (квалитет стихова), изнова и изнова, тресе кожу дакле оних који се плаше своје Господу, онда бити мирни коже и њихово срце уВреме је да запамтите Год Божије. упутства, са књигом, Он леадетх кога хоће, а ко је Аллах у заблуди, онда не постоји нико дајући му упутства.. " [АЗ-Зумар: 23]
У другом ајету Аллах каже.
"Значење:. Они који верују и чије срце наћи задовољство у спомен Аллаха Запамтите, само са спомен Аллаха не срца наћи задовољство Они који верују и поново добре ствари, на њихову срећу и добро место.." [Ар-Ра'д: 28-29]
То је био обичај од пријатеља да мењадиках Кур'ана и Суннета као и њихови помоћници по сећању, уче и практикују. Поред тога они такође имају насиид и насиид и пева их као они рецитују ров копање ровова, изградњу џамије и као главом битке (џихад), или у другим приликама у којима је потребно без песму као симбола или слогана, али само да послужи као морал бустера и пенгобар их.
Док су бубњеви и друге музичке инструменте не треба користити да прати насиид, насиид као што је Посланик-Схоллаллааху'алаихи-селлем и његови асхаби то није урадила.Аллах нам покаже прави пут. Поздрав и благослов на Мухаммеда и може се поверити њеном породицом и пријатељима.
[Фетва Исламииах, ал Лајнах ад Да'имах, 4/532-534]
[Преписан из књиге Ал-Фетва Асх-ФИ Сиар'иииах Маса'ил Ал Фетва ал Улама Асхриииах Минимална Ал-Балад Ал Харам ал-Калид Композитор Јурасии, у броју Фатва Фатва Најновији Индонезија, Дар ул Хак Издавач]
ИСЛАМСКА ПРАВО И насиид ИСЛАМСКА фарса
ПоШејх Др Салиха бин Абдуллах бин ал-Фаузан Фаузан
Питање.Шејх Др Салиха бин Абдуллах бин ал-Фаузан Фаузан су се питали: Шта је то фарса исламском праву, и да динамакн насхеед насхеед насхеед-Ислами, који је то учинио неки омладине у центрима за забаву током лета?
ОдговорИгра [1], не би требало да кажем, јер.
Прво: У то занемарује публику [2], јер они плаћају пажњу на покрете интерпретатора и они су срећни (смех) [3]. Представа је обично намењен за забаву, тако да занемаривање оних који су гледали. То је са једне стране.
Друго: Појединци који имитирају, понекад долази од муслиманских лидера, као што је пријатељ. Сматра се да је презир за њих [4], како га играчи осећају или не. Пример: мало дете или неко ко није достојан имитација свештенства или пријатељима. То не би требало да буде. Ако постоји неко долази имитира вас, као ваш начин хода, да ли сте задовољни са овим? Није ли овај став је класификован као снисходљивости према вама? Иако људи мисле добро по имитирајући сангкаанниа. Али, сваки појединац је неко ко би био вољан да му понизни.
Треће: То је веома опасно, неке од њихових личних имитације кафира фараона као што су и Абу Јахл или поред њих. Он говори са говора који је куфр који је вероватно да ће тврдити кекуфуранниа, или желите да објасни како се стање незнања.Ово је тасиабух (понављања). Посланика саллаллаху алејхи То савс забранио тасиабух са идолопоклоницима и куфра [5] или имитирају (личи) личности и његове речи. Забрањен проповедао на овај начин, јер нема назнака пророка саллаллаху алејхи То савс, а не делима салафу пепео и вођство од муслимана. Ови модели нису познати, осим за игру изван ислама. Улазак у нама по имену проповедања ислама, и сматра се као средство пропаганде. То није истина, јер је средство да'ва таукифииах (иттиба '). Сасвим узети са Мессенгер Аллаха То алејхи ве селлем и не треба пут овако [6].. Та мисија ће још победити у периоду који је другачији. Без овог модела фарсу.Када се на овај начин (театарски) није дошао да покаже милост човеку уопште, и не може да утиче. То показује да на овај начин (Скитс) је негативни случајеви и нема корисност уопште. Чак и тамо где постоје опасне ствари.
Онда, ако неко каже, "Сигурно је подсећа на облик дете анђео Адама.
Рекли смо, "анђели дошли у виду сина Адама, јер људи нису у стању да види у свом изворном облику. Ово је добро за људе.Јер ако анђео дође до њиховом правом облику, онда људи неће моћи да разговарају са њима и не могу их видети [7]. Анђели личе када људски облик не значи да идемо на бини као желе. То подсећа на људски анђео у циљу побољшања. Пошто анђели имају свој посебан облик људског. Човек онда како мења облик формира човјека на човјека. Шта се вози промене?
[Преписан из књиге Ел-Ал Муфидах Ајвибату Ас'иллах Ал-Ал-јадидах Манахиј, Индонезија бр Отказ диверзија Манхај пропагирања, Зборник радова колектора Бин Абу Јамал Абдиллах Фарихах Ал Харитхи, Иаиасан Медину Издавачи, преводиоци Мухаимин]__________Напомена Фооте[1]. Шејх Ебу Бекр Заид каже у својој књизи На-Тамтсил, "Постојање представе првобитно је била облик не-муслиманског богослужења. Већина ахлу Илми потврдјују, да суштина представе је део симбола, симбола паганског богослужења у Грчкој (Страна 18)..
Шејх ал-Ислам је рекао у својој књизи Ел-Мустаким Иктидха Сиратх (191 / ЦЕТ. Дарул хадис) о томе шта они раде на њиховом Нассара празник се зове "Дан раианиа оних смушен" (ИД АСИ-Сиа'анин) : "Они излазе на празник са маслинама лишћа и слично, а они мислили да личи сикапдемикиан шта је на Ал-масих То Алаиахис селлем. Ово је цитиран од стране Схаикх Абу Бекра Заид у Ат-Тамтсил. Шејх Бекр је наговестио о томе у својој књизи га. 27-28: "Ви већ знате да игра нема никакве везе са историјом муслимана у првој генерацији (Главно).Неочекивани долазак у најмање наученог, наиме 14х века.Онда поздравио успостављање куће за забаву и зграда позоришта, Свитцх нужно из богомоља на групу глумаца игра Нассара исламских школа од већине исламских верника.
[Ја (Ебу Абдиллах) је рекао: На пример, Муслиманско братство "]
Ако сте разумели ово, онда знате да правила и принципи ислама који је поставио стручњаке степену савршенства затражио и племенит отпорност на тај начин. Као што знамо, да је добротворна организација могу бити укључени као сервис, или може бити укључена као обичај. Онда порекло богослужења, није прописано, осим онога што је прописано од стране Аллаха и домородачког порекла није забрањено осим онога што је Аллах забранио. Стога не би требало да игра Ислами, одржати као начин обожавања, или чак као део навике или обичаја који садрже елементе игре и забаве.
Позориште није наведена у исламском Схари'а, он је нови пут.Део укупних учења ислама је оно што је речено по пророку саллаллаху алејхи ве селлем То, 'Они који се нове ствари у послове наше (исламски), случај је отворен од ислама а затим одбацио'. Дакле, оно што је видео у неким школама или колеџима, наиме Исламска сарада игра онда је то сигурно чин јереси, јер је непознато порекло. Пракса је да муслимани је ствар која долази из област утврђује на основу предлога сиар'и.
Јер пракса је паганско обожавање грчке и ахлу Нассара јерес, онда нема основа у исламу је апсолутна. Тако да је питање нове праксе у исламу и сваком новом случају у исламу је јерес која личи на шеријатско право. Уклапа име за рок на основу исламског Схари'а је "Позориште Бид'ах '.
Ако игра је укључена као обичају, онда то личи су Аллахови непријатељи (кафир). Док смо им забрањено да личи. Иако случај није познат осим од њих.
Ја (Ебу Абдиллах) је рекао: "Заиста, 'Тхеатре Исламија", како их зову, постоје само на забавном центру током лета и школског сколах, која се третира као један од метода дакван и начинима да утичу на омладину. Ово је трик их, који у личности одбијен.Иако начин и метод да'ва Аллаху таукифииах (иттиба), онда нема право некога да направи нешто (за обожавање) од ње.Нећу расправљати средства ширења дужине.
Ако постоје људи који кажу, 'Гле, средства за проповедање је део масхалихул мурсалах'. Рекли смо, "Шта је исламско омаловажити све добро за службенике?
Одговор лежи у опису Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах, као што следи: "Укратко, немојте потцењивати добро што шеријатско право (маслахах) уопште, чак и Свемогући Бог је усавршио Деен радости за нас. Дакле, не постоји ништа ближе небу него што смо били, рекао је он саллаллаху алејхи ве селлем То да то уради. Он нас је напустио на чисту шкриљаца. Касније те ноћи укљеве поподнева, нису одступали од њега али људи пострадалим [Цитирано из књиге: Ал-Кавиииах Хујају Ана Васа'ила Ала ад да'ва Шејх Таукифииах рад Абдуссаллам Бин га Барјас.. 40]
Ја (Ебу Абдиллах) је рекао: "Ако велики број различитих неверици, покварености и непослушност признам да ал-Хак са сиар'и путу и треба да буде. Па зашто би проповедник у потрази за начин на који није садржан у личности "? После свега што заиста оно што је садржано у Личност 'је већ био довољан да добије пропагандне сврхе Богу. Што чини ахлу покајте грешнике и оне који су изгубили упутства. Нека проповедници проповедају да обришете простора за њега када је Бог путем асфалтирање Асхаба се на њега. Заиста су се вратили на науци. Ибн Мас'уд рекао, "Сигурно ћете креирати нови случај и нови случај ће бити креиран за вас, онда, ако видите нове случај, биће на држиш са првом случају (Посланик и његови асхаби) '. Ибн Мас'уд рекао, добро, 'Будите опрезни сте против јереси, упозоравају вас против претеране, упозоравају вас против бердалам дубине и морате држати са првом генерацијом' [Цитирано из књиге:. Ала ал-Кавиииах Хујају Ана Васа'ила ад да'ва Шејх Таукифииах рад Абдуссаллам Бин га Барјас. 43]
Шеик Абдуссалам рекао, "Сигурно доброта у одређивању случај је тешко. Понекад посматрач маслахах мениенгка да је то, али то, у ствари владајућа да утврди корист је ахлу Илми.Они су пуни са правдом и басхирах, који увек доноси шеријатски закони и врлине. Стога је потреба да се изда опрезан став је одличан и врло опрезни овладавање страстима, ако желите нешто добро. Пожуда се често украсите нешто што је проваљена изгледа добро, тако да многи људи преварени.Иако су опасности надмашују бенефиције. Па како мукаллид (који имитација) може бити контролисана од стране навода и утврди да је маслахах? Није ли то претенциозно став према Деен и лош однос према Закону сиар'и без осуде? (П. 45)
Абдуссалам Он такође цитира из Схаикх Хамуд бин Абдуллаха У-Тувајири рахимауллах, он је рекао: Ево унесете игру у проповедању да Свемогући Бог није суннет пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, а не из прва четири халифа ал-Суннет Махдииин. Али укључује нову случај у нашем времену. И заиста, Аллах је упозорио нових питања, наредио да их одбаци, и обавестио га да нови случај да је то лоше и погрешно "(стр. 45)
[2]. У то садржи елементе губљење времена. Муслимани ће бити одговоран за његово време. Он је потребан за одржавање и да стави под времена, да вежбају оно што је благословена од стране Свемоћног, тако да њене предности се вратимо на њега, и глобално и на ахирету. Као хадиса Абу ал Аслами Барзах, рекао је он, 'Аллахов Посланик је рекао:
"То значи: Немојте померати обе ноге слуге на Судњем дану, тако да је постављено питање о његовој старости, за оно што је троши. на његовом имању где могу добити, а за шта је инфаккан. на његовом телу за оно што је смотру. [Издаје Ал-Тирмизи 2417 и он менсхахихканниа]
[3]. Генерално, игра је била лаж. То може бити утицај за људе који долазе и гледају или привући пажњу на њих, или чак да их насмеју. Тај део фантастичних прича. Прошло је не прети од Аллаховог Посланика за особу која је лагао да се смеје на људе са јаким претњу. Односно од ибн Мес'уд Аллах Муавииах То анху да је рекао Посланик,
"То значи: Тешко онима који говоре (проповедају) док је лежао (у преговорима), тако да се људи смејати онда му Јао, Јао њега" [хадис Хасана, издат од судија (И/46), Ахмед (В. / 3-5) и На-Тирмизи (2315)]
Поведите Овај хадис Схаикх ислама је рекао, 'И заиста је Ибн Мас'уд рекао: "Заиста, лаж није истина или је то озбиљно или у шали"Али, ако лаж која је изазвала непријатељство муслимана и угрожавања диен забрану свакако теже. Међутим, кривац се смеје на лажи једног народа заслужују казну коју може одвратити сиар'и прекршаја [Мајму Фетва (32/256)].
О причама, било је научника 'мрзим Салаф приче и приче склопове. Они упозоравају сва упозорења и борбу против наратора (наратор) са различитим средствима. Књиге Ал Мудзакир Тадзкин ва ва На-АДХ-Дхикр Ибн Еби Асима, Ал Ридади тахкик Кхлаид (стр. 26). Ибн Асима је испричао са сахеех Санад, да Алија Аллах; анху видио неко ми је рекао, рекао је он, да ли знате о наскх (уклони стих) и мансукх (избрисан)? Онда је (наратор) је рекао, број Али је рекао, и пропадне ти си их уништили [Ал Мудзакир ва На-Тадзкир она..82]
Имам Малик је рекао, ја стварно мрзим приче у џамији.Погледао сам опасан са својим бермајелис учествују. Реал приче о јереси.
Салим је рекао: "То је Ибн Омер срео човека који је изашао из џамије, рекао је он," не постоји фактор који изазива ме да изађем (од џамије), осим за наратора твоје. " Имам Ахмед је рекао да је лаж Ман је приповедач и једна од највише питао (питање које не раде добро). Онда га је питао (имам Ахмед), Да ли присуствовати њихове скупштине? Он је одговорио, бр [цитирао из књиге ал-Бида ва ал-На-Туртусии Хавадитс рада, стр 109-112]
[4]. Један од имена позоришта је: Ал Мухакках, који опонашали особу у својим покретима. Је дошао да откаже хадис који опонашали лице, као и забрану таква да, од Аисха да је Посланик рекао, 'Ја заиста не свиђа неко имитира и заиста ми је овако и овако'. Сахеех издаје Имам Ахмед (6/136-206), на-Тирмизи (2503).
[5] Хадис сачувај подсећа да се мушрицима и кафира су се проширили, као што су речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, 'Селисихилах Јевреји и Нассара .. "[Ибн Хиббан Такриб (2186)],' Бербедалах са онима пагани ... ' [Муслимански (259)], 'Бербедалах зороастријанске људи ..' [Муслимани (260)]
[6]. Је објавио књигу под насловом Ал Хујај Кавиииах Ал 'ала Ана Васа'илах да'ва рад Тауфикиииах шеик Бин Абдулкарим Абдуссаллам Бин Барјас. Добра књига расправа, саветујемо да прочитате терсебт књигу.
извор: хттп://алманхај.ор.ид
[7]. Онда анђео није опонашање речи некога ко дисерупаи облика, и не иду својим путем или друге покрете да људи направи дисеруапиниа.
ПоШејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен
ПитањеШејх Мухаммед бин Салих ел-Утхаимеен је питао: Шта је легално да слушате музику и песме? Шта је легално да гледам опере сапун у којој постоји Данди дама?
ОдговорСлушајте музику и певање, а несумњиво је харам кехараманниа. Она је наратор од Асхаба и праведног Салаф да песма може расти у срцима природи хипокризије. Песме укључују речи које нису корисне. Аллаху теала, каже Субханаху УА.
"Што значи: И међу мушкарцима (има) људи који користе речи које нису од користи да завара (мушкарци) из Аллаховом путу, без знања и да начин ругања Божије Они ће имати понижавајућем кажњавању.". [Лукман: 6]
Ибн Мас'уд у тумачењу овај стих каже: "Тако ми Аллаха нема Бога у другима, што је значило песму".
Тумачење пријатеља је доказ и интерпретација су на нивоу три у интерпретацији, јер у основи постоје три тумачења. Тумачење Кур'ана са стиху Кур'ан, тумачење Кур'ана и хадиса са треће тумачење Курана са образложењем пријатељима. Чак и неки научници кажу да тумачење закона има пријатеља Рафа '(приписује Посланику саллаллаху алејхи ве селлем То). Али истина је да пријатељи немају правну интерпретацију рафа ', али заиста су они најближи истини.
Слушајте музику и песме које ће пасти на упозорење преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То у хадису.
"Значење: Неће бити народ мог заједнице да оправда прељубе, свилу, вино и музичке инструменте."
То је, оправдава прељубу, вино, свиле и он је човек који не може да користи свилу, и оправдава музичке инструменте.[Бухари Хадис из хадиса Абу Малик Ал Асх'ари или Ебу Амир ал-Асх'ари]
На основу тога ја пренесем савет мог брата да својим колегама муслиманима да се избегне да слушају музику и немојте да вас заварају неки мишљењу наводећи своје халал песме и музичке инструменте, јер су аргументи који говоре о незаконитој природи музике је врло јасна и дефинитивна. Иако жене не гледају сапунице је забрањено, јер то може довести до клевету и намамио женама. Просечна сваки покровитељ штете, иако не постоје жене или жене не гледају на мушкарце, јер већина сапунице су опасност за друштво, како у смислу понашања и морала.
Молим Аллаха да муслиманима од зла и да се побољша владу муслимана, јер ће побољшати доброти муслимана. А Аллах најбоље зна.
[Фатавал мар'ах 1/106]
[Преписан из књиге Ал-Ал-Фетва Јами'ах Мар'атил Цеца Муслимах, Индонезија питање Фатва Фатва о женама, писац Амин је Јахја бин ал-Хак Дарул Вазан издаваштво. Преводилац Амира Хамзах Факхрудин]
Исламски закон насиид, насиид
ПоШејх Мухамед ал Албани Насхируддин
ПитањеШејх Мухамед ал Албани Насхируддин питао: Многи циркулише међу муслиманским омладинским насиид траке које су звали "-Нашид Исламиииах". Како тачно овај проблем?
ОдговорАко-Нашид није праћен музичким инструментима, онда ја кажем "у суштини није битно", под условом да таква насиид без обзира на било које друге повреде Серијат, као што је тражећи помоћ, осим у Аллаха теала и Субханаху ва створење бертавассул , исто тако не треба користити као навике (у слушање,-уздржана), јер ће се генерације муслимана из читања, проучавања и размишљајући о Књизи Аллаха Свевишњег је високо препоручено од стране Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем у сахеех хадиса, у кога је он говорио.
"Значење: Они који не читају Куран са опаметити њен глас, онда он није из наше групе." [Бухари Хадис Историја бр. 5023 и Муслим бр. 232-234]
"То значи: Прочитајте Ал-Кур'ан и багусканлах глас дошао до њега пре него што су неки од брзоплетих одговора добио (зарада читања), а не могу да чекају да добију (награда у даљем тексту), а затим прочитајте Кур'ан са опаметити звук (МУ) са њим ".
Уосталом, свако ко посматра о пратилаца анхум Аллах ", он неће добити аннасиид-аннасиид у њиховим животима, јер смо генерација која је заиста, а не генерације забаве.
[Ал Асхаалах, 17 стр. 70-71]
[Преписан из књиге поново Шејх ел-Албани Биографија рахимахуллах реформатора ислама и хадиса стручњака века.Мубарак је Бин Махфудх саставни Бамуаллим Лц, читач Издавачи имам Еш-Схафи'и]
Чувајте се морате насиид певача и забранили њену циркулацију и Продаја Куповина
ПоШејх Салих бин Фаузан Ал Фаузан
Нешто што се сматра одговарајућим, постојање касете садрже-Нашид Нашид хора изванредан међу омладинским активистима који су назвали ислам исламски насхеед, али укључује и песму.А понекад насиид садржи заводљиву глас, продаје се на сајмовима дуж траке од Кур'ана и верске проповеди.
Пенаманаан исламски насхеед по Нашид је именовање погрешно, јер ислам не менсиариаткан насиид за нас. Али менсиариаткан нашем сећање на Бога и читање Курана, и научите корисно знање. Што се тиче религије, укључујући ту насхеед (кнов-хов) су специјалисти суфи јерес, односно људи који чине то узалудно и игра као своју религију. Иако одлука насиид део религије је тасиаббух Нассара са људима који праве заједно песме, скандирали и као део (обожавање) религије.
Тако је обавезна (за муслимане) да се чувају насиид и насиид, као и забрањене садржај њихових садржаја и продају поред ружно, који је вођење клевета плаховите дух (мање калкулација), и сеју семе раздора међу муслиманима. Људи који се простиру на насиид се понекад тврди да је Посланик саллаллаху алејхи То савс никада није чуо његову страну поезије, а он је уживао и подесите (вештина) је.
Онда је одговорио: То је песме које су његова екипа играли саллаллаху алејхи ве селлем То не пева хор од врсте певања, нити зове насхеед насхеед-Ислами, али је био Арапски поезије која обухвата законе и тамтсил ( пермисалан), ознака о природи херојства и племенитости.
Пријатељи појања само због значења она садржи. Они рецитују поезију радећи исцрпљујуће себаган, као што су зграде (џамија), ради ноћу када Сафар (џихад). Па шта су они урадили јесте показују опсег вештина Ребоунд (песма), у посебним околностима (као) ове. Уместо да служи као огранак образовања и пропаганде! Пошто је ово реалност данас, у којој студенти диталкин (обучени да памтите) насиид, насиид, онда каже да насиид, насиид ислам. Ово је чин вере у јереси. Био је јерес а Суфи верских стручњака. Они су ти који праве насиид, насиид признато као део религије.
Онда се мора узети у обзир побуне, је издаја. Зато што на први поглед је почео мало ружноћи и постепено еволуирао у много, кад не одмах искорењена када кемуцуланниа.
[Ал Кхутхабул Минбарииах, Сиаих Салих ел-Фаузан]
Његово име је НЕ-насиид певачи ИСЛАМСКА књига у КЊИГА-Салаф
Питање.Шејх Салих бин Фаузан Ал Фаузан питали: О Схеикх, много приче о исламском насхеед. Берфатва Постоје дозволи. Други кажу да је он певао уместо траке. Како гледате?
ОдговорИменовање није истина. Он је ново име. Не постоји именовање насхеед насхеед-Ислами у књизи Салаф и АХЛ-ул-Илми да се њихово мишљење тачкама. И морао да буде обавештен да суфилах насиид, насиид га чини као своју религију и то је оно што они називају "исто" (песма).
У нашем добу, када су многе групе и партије у настајању, а онда свако има насиид групу која подстиче дух времена они називају насиид, насиид Ислами. Ово именовање није тачно. И не треба да узимају овај насиид, насиид и циркулише међу људима. Ва биллахит Тауфик.
[Оглас-да'ва Магазин вол 1632, 7-11 Датум-1416Х]
[Копира из Ал-Фуркан часописа, издавање 06 година ИВ.Издавач Лајнах Ма'хад Ал-Фуркан да'ва, Адреса Мактабах Ма'хад Ал-Фуркан, Гресик, Источна Јава Срово Сидаиу]
Насиид ЗАКОНСКЕ ИЛИ ПЕСМЕ да ислам дах
ПоЛил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА.
ПитањеЛил Бухутс Да'имах Лајнах Ал Уал Научна ИФТА питао: Ми знамо о незаконитој природи песме или песме у форми која је постојала у овом тренутку, јер садржи речи прекора или других науцавањима које не садржи очекивану корист , док смо млади муслимани чије срце је осветљена светлу истине Божје, тако да морамо да промените навике. Зато смо изабрали да слушају песме дише ислам у којој су бурни дух, симпатија, итд који могу додати на духу и наше симпатије. Певачи или песме дишу Ислам је низ стихова поезије која зујање по проповедника ислама (може Бог дати снаге да њих) су исказани у таквим тоном песму 'Бротхер' сликар-рахимахуллах Кутхуб-Сејјид. Шта је закон од песме удисати чист ислам у којој садржане речи охрабрења и симпатије, изречене од стране проповедника у садашњости или у прошлим временима, у којима су песме описују ислам и позива своју публику да ислам.
Да ли је у реду да слушају песме насхеед, или исламског даха када је песма у пратњи звука тамбоуринес (бубњеви)? Током мог ограниченог знања, чуо сам да је Аллахов Схоллаллаху То алејхи ве селлем, да дозволи муслиманима да победи бубањ уочи венчања, а бубањ је инструмент који се не разликује од других инструмената? Молимо објашњења и може Бог дати и упутства.
ОдговорФатва агенција описује на следећи начин: У праву сте да кажете да су песме које облику данашња одлука је незаконита јер садржи речи које су прекор и не постоји доброта у њему, па чак и теже да опсенити пожуду и сексуалну привлачност, који позивате слушалаца да не у реду. Аллах нам покаже диридлаиНиа начин. Можете да промените навику слушања таквих песама са песмама насхеед или дах ислама, јер у њему постоји мудрост, опомена и пример (ибрах) који распалити верску дух и гхирах, евоцирају симпатије, пењаухан се од свих облика пороци. Његова жалба може изазвати и певача слушаоца душу како да натера послушност Аллаху теала Субханаху Ва,,, промените непослушност и кршења његових одредби на заштиту Шеријата и џихада на путу.
Али то не треба да га направи као насиид обавезно за себе и као навика, само врши у одређеним периодима када је то потребно ххал као што су свадбе, спасење пре него што је путовање на Аллаховом путу (џихад), или што су догађаји . Ови певачи могу да певају да евоцира дух да чине добре ствари, када људи нису узбуђени и изгуби дух. Такође у време душе којим је управљао да чине лоше, онда насиид сонгс Исламија, или може се пева да се спречи и избегне зло.
Али неко боље да се избегне оно што га довели до зла читајући Кур'ан, сећајући се Аллаха и практиката на хадиса од Посланика, јер сигурно је чистији и чистији за душу, као и даље јачање и ублажити јетру, као реч Божија .
"Значење: Он шаље доле најбоља реч (ИЕ) сличан Кур'ан (квалитет стихова), изнова и изнова, тресе кожу дакле оних који се плаше своје Господу, онда бити мирни коже и њихово срце уВреме је да запамтите Год Божије. упутства, са књигом, Он леадетх кога хоће, а ко је Аллах у заблуди, онда не постоји нико дајући му упутства.. " [АЗ-Зумар: 23]
У другом ајету Аллах каже.
"Значење:. Они који верују и чије срце наћи задовољство у спомен Аллаха Запамтите, само са спомен Аллаха не срца наћи задовољство Они који верују и поново добре ствари, на њихову срећу и добро место.." [Ар-Ра'д: 28-29]
То је био обичај од пријатеља да мењадиках Кур'ана и Суннета као и њихови помоћници по сећању, уче и практикују. Поред тога они такође имају насиид и насиид и пева их као они рецитују ров копање ровова, изградњу џамије и као главом битке (џихад), или у другим приликама у којима је потребно без песму као симбола или слогана, али само да послужи као морал бустера и пенгобар их.
Док су бубњеви и друге музичке инструменте не треба користити да прати насиид, насиид као што је Посланик-Схоллаллааху'алаихи-селлем и његови асхаби то није урадила.Аллах нам покаже прави пут. Поздрав и благослов на Мухаммеда и може се поверити њеном породицом и пријатељима.
[Фетва Исламииах, ал Лајнах ад Да'имах, 4/532-534]
[Преписан из књиге Ал-Фетва Асх-ФИ Сиар'иииах Маса'ил Ал Фетва ал Улама Асхриииах Минимална Ал-Балад Ал Харам ал-Калид Композитор Јурасии, у броју Фатва Фатва Најновији Индонезија, Дар ул Хак Издавач]
ИСЛАМСКА ПРАВО И насиид ИСЛАМСКА фарса
ПоШејх Др Салиха бин Абдуллах бин ал-Фаузан Фаузан
Питање.Шејх Др Салиха бин Абдуллах бин ал-Фаузан Фаузан су се питали: Шта је то фарса исламском праву, и да динамакн насхеед насхеед насхеед-Ислами, који је то учинио неки омладине у центрима за забаву током лета?
ОдговорИгра [1], не би требало да кажем, јер.
Прво: У то занемарује публику [2], јер они плаћају пажњу на покрете интерпретатора и они су срећни (смех) [3]. Представа је обично намењен за забаву, тако да занемаривање оних који су гледали. То је са једне стране.
Друго: Појединци који имитирају, понекад долази од муслиманских лидера, као што је пријатељ. Сматра се да је презир за њих [4], како га играчи осећају или не. Пример: мало дете или неко ко није достојан имитација свештенства или пријатељима. То не би требало да буде. Ако постоји неко долази имитира вас, као ваш начин хода, да ли сте задовољни са овим? Није ли овај став је класификован као снисходљивости према вама? Иако људи мисле добро по имитирајући сангкаанниа. Али, сваки појединац је неко ко би био вољан да му понизни.
Треће: То је веома опасно, неке од њихових личних имитације кафира фараона као што су и Абу Јахл или поред њих. Он говори са говора који је куфр који је вероватно да ће тврдити кекуфуранниа, или желите да објасни како се стање незнања.Ово је тасиабух (понављања). Посланика саллаллаху алејхи То савс забранио тасиабух са идолопоклоницима и куфра [5] или имитирају (личи) личности и његове речи. Забрањен проповедао на овај начин, јер нема назнака пророка саллаллаху алејхи То савс, а не делима салафу пепео и вођство од муслимана. Ови модели нису познати, осим за игру изван ислама. Улазак у нама по имену проповедања ислама, и сматра се као средство пропаганде. То није истина, јер је средство да'ва таукифииах (иттиба '). Сасвим узети са Мессенгер Аллаха То алејхи ве селлем и не треба пут овако [6].. Та мисија ће још победити у периоду који је другачији. Без овог модела фарсу.Када се на овај начин (театарски) није дошао да покаже милост човеку уопште, и не може да утиче. То показује да на овај начин (Скитс) је негативни случајеви и нема корисност уопште. Чак и тамо где постоје опасне ствари.
Онда, ако неко каже, "Сигурно је подсећа на облик дете анђео Адама.
Рекли смо, "анђели дошли у виду сина Адама, јер људи нису у стању да види у свом изворном облику. Ово је добро за људе.Јер ако анђео дође до њиховом правом облику, онда људи неће моћи да разговарају са њима и не могу их видети [7]. Анђели личе када људски облик не значи да идемо на бини као желе. То подсећа на људски анђео у циљу побољшања. Пошто анђели имају свој посебан облик људског. Човек онда како мења облик формира човјека на човјека. Шта се вози промене?
[Преписан из књиге Ел-Ал Муфидах Ајвибату Ас'иллах Ал-Ал-јадидах Манахиј, Индонезија бр Отказ диверзија Манхај пропагирања, Зборник радова колектора Бин Абу Јамал Абдиллах Фарихах Ал Харитхи, Иаиасан Медину Издавачи, преводиоци Мухаимин]__________Напомена Фооте[1]. Шејх Ебу Бекр Заид каже у својој књизи На-Тамтсил, "Постојање представе првобитно је била облик не-муслиманског богослужења. Већина ахлу Илми потврдјују, да суштина представе је део симбола, симбола паганског богослужења у Грчкој (Страна 18)..
Шејх ал-Ислам је рекао у својој књизи Ел-Мустаким Иктидха Сиратх (191 / ЦЕТ. Дарул хадис) о томе шта они раде на њиховом Нассара празник се зове "Дан раианиа оних смушен" (ИД АСИ-Сиа'анин) : "Они излазе на празник са маслинама лишћа и слично, а они мислили да личи сикапдемикиан шта је на Ал-масих То Алаиахис селлем. Ово је цитиран од стране Схаикх Абу Бекра Заид у Ат-Тамтсил. Шејх Бекр је наговестио о томе у својој књизи га. 27-28: "Ви већ знате да игра нема никакве везе са историјом муслимана у првој генерацији (Главно).Неочекивани долазак у најмање наученог, наиме 14х века.Онда поздравио успостављање куће за забаву и зграда позоришта, Свитцх нужно из богомоља на групу глумаца игра Нассара исламских школа од већине исламских верника.
[Ја (Ебу Абдиллах) је рекао: На пример, Муслиманско братство "]
Ако сте разумели ово, онда знате да правила и принципи ислама који је поставио стручњаке степену савршенства затражио и племенит отпорност на тај начин. Као што знамо, да је добротворна организација могу бити укључени као сервис, или може бити укључена као обичај. Онда порекло богослужења, није прописано, осим онога што је прописано од стране Аллаха и домородачког порекла није забрањено осим онога што је Аллах забранио. Стога не би требало да игра Ислами, одржати као начин обожавања, или чак као део навике или обичаја који садрже елементе игре и забаве.
Позориште није наведена у исламском Схари'а, он је нови пут.Део укупних учења ислама је оно што је речено по пророку саллаллаху алејхи ве селлем То, 'Они који се нове ствари у послове наше (исламски), случај је отворен од ислама а затим одбацио'. Дакле, оно што је видео у неким школама или колеџима, наиме Исламска сарада игра онда је то сигурно чин јереси, јер је непознато порекло. Пракса је да муслимани је ствар која долази из област утврђује на основу предлога сиар'и.
Јер пракса је паганско обожавање грчке и ахлу Нассара јерес, онда нема основа у исламу је апсолутна. Тако да је питање нове праксе у исламу и сваком новом случају у исламу је јерес која личи на шеријатско право. Уклапа име за рок на основу исламског Схари'а је "Позориште Бид'ах '.
Ако игра је укључена као обичају, онда то личи су Аллахови непријатељи (кафир). Док смо им забрањено да личи. Иако случај није познат осим од њих.
Ја (Ебу Абдиллах) је рекао: "Заиста, 'Тхеатре Исламија", како их зову, постоје само на забавном центру током лета и школског сколах, која се третира као један од метода дакван и начинима да утичу на омладину. Ово је трик их, који у личности одбијен.Иако начин и метод да'ва Аллаху таукифииах (иттиба), онда нема право некога да направи нешто (за обожавање) од ње.Нећу расправљати средства ширења дужине.
Ако постоје људи који кажу, 'Гле, средства за проповедање је део масхалихул мурсалах'. Рекли смо, "Шта је исламско омаловажити све добро за службенике?
Одговор лежи у опису Схаикх ал-Ислам Ибн Таимиииах, као што следи: "Укратко, немојте потцењивати добро што шеријатско право (маслахах) уопште, чак и Свемогући Бог је усавршио Деен радости за нас. Дакле, не постоји ништа ближе небу него што смо били, рекао је он саллаллаху алејхи ве селлем То да то уради. Он нас је напустио на чисту шкриљаца. Касније те ноћи укљеве поподнева, нису одступали од њега али људи пострадалим [Цитирано из књиге: Ал-Кавиииах Хујају Ана Васа'ила Ала ад да'ва Шејх Таукифииах рад Абдуссаллам Бин га Барјас.. 40]
Ја (Ебу Абдиллах) је рекао: "Ако велики број различитих неверици, покварености и непослушност признам да ал-Хак са сиар'и путу и треба да буде. Па зашто би проповедник у потрази за начин на који није садржан у личности "? После свега што заиста оно што је садржано у Личност 'је већ био довољан да добије пропагандне сврхе Богу. Што чини ахлу покајте грешнике и оне који су изгубили упутства. Нека проповедници проповедају да обришете простора за њега када је Бог путем асфалтирање Асхаба се на њега. Заиста су се вратили на науци. Ибн Мас'уд рекао, "Сигурно ћете креирати нови случај и нови случај ће бити креиран за вас, онда, ако видите нове случај, биће на држиш са првом случају (Посланик и његови асхаби) '. Ибн Мас'уд рекао, добро, 'Будите опрезни сте против јереси, упозоравају вас против претеране, упозоравају вас против бердалам дубине и морате држати са првом генерацијом' [Цитирано из књиге:. Ала ал-Кавиииах Хујају Ана Васа'ила ад да'ва Шејх Таукифииах рад Абдуссаллам Бин га Барјас. 43]
Шеик Абдуссалам рекао, "Сигурно доброта у одређивању случај је тешко. Понекад посматрач маслахах мениенгка да је то, али то, у ствари владајућа да утврди корист је ахлу Илми.Они су пуни са правдом и басхирах, који увек доноси шеријатски закони и врлине. Стога је потреба да се изда опрезан став је одличан и врло опрезни овладавање страстима, ако желите нешто добро. Пожуда се често украсите нешто што је проваљена изгледа добро, тако да многи људи преварени.Иако су опасности надмашују бенефиције. Па како мукаллид (који имитација) може бити контролисана од стране навода и утврди да је маслахах? Није ли то претенциозно став према Деен и лош однос према Закону сиар'и без осуде? (П. 45)
Абдуссалам Он такође цитира из Схаикх Хамуд бин Абдуллаха У-Тувајири рахимауллах, он је рекао: Ево унесете игру у проповедању да Свемогући Бог није суннет пророка саллаллаху То алејхи ве селлем, а не из прва четири халифа ал-Суннет Махдииин. Али укључује нову случај у нашем времену. И заиста, Аллах је упозорио нових питања, наредио да их одбаци, и обавестио га да нови случај да је то лоше и погрешно "(стр. 45)
[2]. У то садржи елементе губљење времена. Муслимани ће бити одговоран за његово време. Он је потребан за одржавање и да стави под времена, да вежбају оно што је благословена од стране Свемоћног, тако да њене предности се вратимо на њега, и глобално и на ахирету. Као хадиса Абу ал Аслами Барзах, рекао је он, 'Аллахов Посланик је рекао:
"То значи: Немојте померати обе ноге слуге на Судњем дану, тако да је постављено питање о његовој старости, за оно што је троши. на његовом имању где могу добити, а за шта је инфаккан. на његовом телу за оно што је смотру. [Издаје Ал-Тирмизи 2417 и он менсхахихканниа]
[3]. Генерално, игра је била лаж. То може бити утицај за људе који долазе и гледају или привући пажњу на њих, или чак да их насмеју. Тај део фантастичних прича. Прошло је не прети од Аллаховог Посланика за особу која је лагао да се смеје на људе са јаким претњу. Односно од ибн Мес'уд Аллах Муавииах То анху да је рекао Посланик,
"То значи: Тешко онима који говоре (проповедају) док је лежао (у преговорима), тако да се људи смејати онда му Јао, Јао њега" [хадис Хасана, издат од судија (И/46), Ахмед (В. / 3-5) и На-Тирмизи (2315)]
Поведите Овај хадис Схаикх ислама је рекао, 'И заиста је Ибн Мас'уд рекао: "Заиста, лаж није истина или је то озбиљно или у шали"Али, ако лаж која је изазвала непријатељство муслимана и угрожавања диен забрану свакако теже. Међутим, кривац се смеје на лажи једног народа заслужују казну коју може одвратити сиар'и прекршаја [Мајму Фетва (32/256)].
О причама, било је научника 'мрзим Салаф приче и приче склопове. Они упозоравају сва упозорења и борбу против наратора (наратор) са различитим средствима. Књиге Ал Мудзакир Тадзкин ва ва На-АДХ-Дхикр Ибн Еби Асима, Ал Ридади тахкик Кхлаид (стр. 26). Ибн Асима је испричао са сахеех Санад, да Алија Аллах; анху видио неко ми је рекао, рекао је он, да ли знате о наскх (уклони стих) и мансукх (избрисан)? Онда је (наратор) је рекао, број Али је рекао, и пропадне ти си их уништили [Ал Мудзакир ва На-Тадзкир она..82]
Имам Малик је рекао, ја стварно мрзим приче у џамији.Погледао сам опасан са својим бермајелис учествују. Реал приче о јереси.
Салим је рекао: "То је Ибн Омер срео човека који је изашао из џамије, рекао је он," не постоји фактор који изазива ме да изађем (од џамије), осим за наратора твоје. " Имам Ахмед је рекао да је лаж Ман је приповедач и једна од највише питао (питање које не раде добро). Онда га је питао (имам Ахмед), Да ли присуствовати њихове скупштине? Он је одговорио, бр [цитирао из књиге ал-Бида ва ал-На-Туртусии Хавадитс рада, стр 109-112]
[4]. Један од имена позоришта је: Ал Мухакках, који опонашали особу у својим покретима. Је дошао да откаже хадис који опонашали лице, као и забрану таква да, од Аисха да је Посланик рекао, 'Ја заиста не свиђа неко имитира и заиста ми је овако и овако'. Сахеех издаје Имам Ахмед (6/136-206), на-Тирмизи (2503).
[5] Хадис сачувај подсећа да се мушрицима и кафира су се проширили, као што су речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, 'Селисихилах Јевреји и Нассара .. "[Ибн Хиббан Такриб (2186)],' Бербедалах са онима пагани ... ' [Муслимански (259)], 'Бербедалах зороастријанске људи ..' [Муслимани (260)]
[6]. Је објавио књигу под насловом Ал Хујај Кавиииах Ал 'ала Ана Васа'илах да'ва рад Тауфикиииах шеик Бин Абдулкарим Абдуссаллам Бин Барјас. Добра књига расправа, саветујемо да прочитате терсебт књигу.
извор: хттп://алманхај.ор.ид
[7]. Онда анђео није опонашање речи некога ко дисерупаи облика, и не иду својим путем или друге покрете да људи направи дисеруапиниа.
No comments:
Post a Comment