EVENT TICKET

Thursday, March 15, 2012

Përkufizimi i Ehlus Suneh uel Xhematit. Historia e daljen e Ehlus Sunetit uel Xhematit afat

Përkufizimi i Ehlus Suneh uel Xhematit. Historia e daljen e Ehlus Sunetit uel Xhematit afat

KUPTIMI Akiden e Ehlus Suneh uel Xhematit
NgaAl-Yazid ibn Abd al-Kadir el Ustadz Jawas

D. Ehlus Suneh uel Xhematit përkufizimEhlus Suneh uel Xhematit janë:Ata që të marrë atë që marrë ndonjëherë nga lem selam e sallallahu alejhi selam dhe sahabet e Allahut anhum. Quajtur Ehlus Suneh, për shkak të fortë (ata) të mbajë dhe berittiba '(ndjekin) Suneti i të sallallahu alejhi selam selam lem dhe shokët e Allahut anhum.
Si-Suneti sipas gjuhën (etimologji) është rruga / mënyra, qoftë mënyrë e mirë apo e keqe. [1]
Ndërkohë, sipas dijetarëve të akides (terminologji), Suneti është një udhëzues që është bërë nga sallallahu alejhi selam selam lem dhe shokëve të tij, të dy në lidhje me shkencën, i'tiqad (besimit), të fjalës dhe vepër. Dhe kjo është sunet për t'u ndjekur, ata që e ndjekin atë do të jenë të lavdëruar dhe denoncuar ata të cilët do të menyalahinya. [2]
Të kuptuarit e Sunetit nga Ibn Rexheb el-hanbeli rrahimullah (v. 795 H): "Si-Sunneti është rruga e marrë, duke përfshirë në të kapem për atë që është duke u zbatuar alejhi Profetit alejhi ue selam dhe kalifit që i udhëzuam dhe i drejt formë i s Gallery tiqad (besimit), fjalët dhe veprat. Kjo është Suneti i përsosur. Prandaj, brezi i mëparshëm i Selefit As-Sunet nuk e quajnë ndonjë gjë përveç të mbuluar të gjitha tre aspekte. Është transmetuar nga Imam Hasan el-Basri (v.. 110 H), Imam el-Auza'i (vdiq. 157 H) dhe Iyadh Imam Fudhail bin '(v.. 187 H) ". [3]
I quajtur el-Xhematit, sepse ata janë të bashkuar në të vërtetën, nuk thyhet me-palët në çështjet fetare, u mblodhën nën udhëheqjen e Imamit të (që të respektohen), el-Hak (e vërtetë), nuk bëhet nga asambleja e tyre dhe ndjekin atë që ka qenë një Umeti marrëveshje Salaful. [4]
Xhematit sipas akides së dijetarëve "(terminologji) është gjenerata e parë e këtij Umeti, i cili është në mesin e Sahabëve, Tabi'ut Tabi'in si dhe ata që e ndjekin në mirësi deri në Ditën e Gjykimit, të mbledhura si në të vërtetën. [5]
Imam Ebu Shamahu rrahimullah Shafi'i (. V. 665 H) ka thënë: "Për të mbajë në të asamblesë, qëllimi është që të rrinë në të vërtetën dhe të ndjekë atë. Edhe pse pak të kryer dhe Suneti që menyalahinya shumë. Sepse e vërteta është ajo që po zbatohet nga asambleja e parë, e cila u mbajt të sallallahu alejhi Profetit alejhi ue selam dhe shokët e tij pa në kërkim të njerëzve që devijojnë (bëjnë baatil) pas tyre. "
Siç është thënë nga Ibn Mesudi radiallahu Allahut: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
"Al-Xhematit po ndjek të vërtetën edhe në qoftë se ju jeni vetëm". [7]
Pra, Ehlus Suneh uel Xhematit është ai i cili ka natyrën dhe karakterin për të ndjekur Sunetin e lem selam e sallallahu alejhi selam dhe larg nga çështjet e reja dhe inovacione në fe.
Për shkak se ata janë ata që ittiba '(për të ndjekur) në Sunetin e të sallallahu alejhi selam lem selam dhe ndiqni Atsar simbolit gjurmë Salaful Ummeti), atëherë ata janë quajtur edhe Ehlul Hadith, Ehlul Atsar dhe Ehlul Ittiba së. Përveç kësaj, ata gjithashtu thuhet të jetë eth-Ta-ifatul Manshuurah (grupet që kanë ndihmën e Perëndisë), el-Firqatun Naajiyah (Sekti Saved), ghurabaa '(të huajt).
I eth-Ta-ifatul Manshuurah, alejhi i-lAllahu alejhi ve sel-lem ka thënë:
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
"Nuk ka qenë gjithmonë një parti e ummetit tim që gjithmonë përkrah urdhërimet e Perëndisë, nuk do të dëmtojë ata që nuk ndihmojnë ata dhe njerëzit e tyre që do të vijnë menyelisihi urdhërimet e Perëndisë dhe ata qëndrojnë në krye të këtij lloji." [8]
Rreth al-ghurabaa ', e-lAllahu alejhi alejhi ve sel-lem ka thënë:
بدأ الإسلام غريبا, وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.
"Islami ka qenë fillimisht i huaj, dhe të huajt do të kthehen një ditë si fillim, pastaj me fat për el-ghurabaa '(të huajt)". [9]
Ndërsa kuptimi i el-ghurabaa 'është transmetuar nga' Amr ibn el-'All-llahu anhu, kur një ditë e lAllahu alejhi Abdullah bin alejhi ve sel-lem ka shpjeguar kuptimin e el-ghurabaa', ai alejhi alejhi ve sel-lem ka thënë:
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
"Njerëzit që adhuron në qendër të shumë njerëzve të varfër, njerëz të cilët binden atyre më shumë se ata i binden". [10]
Profetit alejhi alejhi ue selem gjithashtu ka thënë në lidhje me kuptimin e el-ghurabaa ':
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"Kjo është, njerëzit janë në përmirësim të vazhdueshëm (ummeti) në mes të shkatërrimit të njerëzimit". [11]
Në historinë e të tjerëve përmendet:
... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.
"Që njerëzit të cilët rregulluar Sunnahku i bërë nga Suneti i lem selam e sallallahu alejhi selam), pasi shkatërruar nga njeriu". [12]
Ehlus Suneh, eth-Tha-ifah al-Mansurah dhe al-Firqatun Najiyah ai është quajtur edhe Hadith Ehlul. Përmendja e Ehlus Sunetit, el-eth-Thaifah Mansurah dhe al-Firqatun Najiyah Ehlul diçka Hadithi i famshëm dhe i njohur që nga brezi i Selefit, sepse përmendja e saj është kėrkesat e teksteve dhe në përputhje me kushtet dhe realitetet. Është transmetuar me sened sahih nga imamët të tilla si: 'Abdullah Ibn el-Mubarak: "Ali Ibn Madini, Ahmed bin Hanbel, el-Buhari, Ahmed ibn Sinan [13] dhe të tjerët, رحمهم الله.
Imam Shafiu [14] (. V. 204 H) rahimahullah ka thënë: "Kur unë shoh një ekspert hadith, sikur unë pashë një nga banuesit e lem selam e sallallahu alejhi selam, unë shpresoj se Zoti ju jep shpërblim të mirëpër ta. Ata kanë për të mbajtur pikë për fenë tonë dhe ne duhet të falënderojmë për përpjekjet e tyre ". [15]
Imam Ibn Hazmi azh-Zhahiri (. V. 456 H) përshkruan Sunetit Ehlus rrahimullah: "Ehlus Suneh kemi përmendur se Ehl-ul-hakk, ndërsa përveç kësaj ata janë bidat Ehlul. Sepse me siguri ajo është Ehlus Suneh i Shokëve të anhum Allahut dhe kushdo që e ndjekur ata nga menhexhit Tabi'in zgjedhur, atëherë hadithi esh-haabul dhe që i pasojnë ata nga juristëve të çdo brezi, deri në kohën tonë, si dhe vë njerëzit që ndjekin ata të dy në lindje dhe në perëndim ". [16]
E. Historia e daljen e Ehlus Sunetit uel Xhematit afatEmërtimin termi Ehlus Suneh ka qenë aty që nga gjenerata e parë e Islamit në të kaluarën që lëvdonin Perëndinë, pikërisht gjenerata e Sahabëve, Tabi'in dhe Tabiut Tabi'in.
Abbas 'Abdullah bin' Allahu anhu [17] ka thënë gjatë interpretimit fjalën e Allahut subhanehu ue:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
"Në ditën kur ka një fytyrë të bardhë të qarta, dhe ka edhe një fytyrë të zezë zymtë. Sa për ata që përballen me zi zymtë (për t'u thuhet): "Pse ju mohuan pas besimit tuaj? Shije kjo shkaktoi Allahu mosbesim "[Ali 'Imran: 106].
"Njerëzit të bardha të cilët përballen ata janë Ehlus Suneh uel Xhematit, fytyra e tij e zezë si për personin që ata janë bidat Ehlul dhe gabuar". [18]
Pastaj termi Ehlus Suneh ndiqet nga shumica e dijetarëve رحمهم الله Selefi, në mesin e tyre:
1.Ayyub si-Sikhtiyani rrahimullah (. V. 131 H), ai tha: "Kur kam raportuar për vdekjen e njërit prej Ehlus Sunetit sikur humbi një nga gjymtyrët e mia."
2. Sufjan eth-Tsaury rrahimullah (. V. 161 H) ka thënë: "Unë wasiatkan ju që të rrinë në Sunetin Ehlus mirë, sepse ata janë el-ghurabaa '. Kjo të paktën do të Ehlus Suneh uel Xhematit ". [19]
3. Rrahimullah Iyadh Fudhail bin '[20] (. V. 187 H) ka thënë: "... Thuaj Ehlus Suneh: Besimi është besimi fjalët dhe veprat".
4. Ubaid Ebu el-Kasim ibn lem rrahimullah (. Jeta th 157-224 H) thotë në Muqaddimah librin e tij, el-Iimaan [21]: "... Dhe në fakt nëse ju pyesni mua për besimin, kundërshton njerëzit rreth përsosjes së besimit, të rritet dhe ulja e besimit dhe ju thoni si nëse do të donit të dini rreth besimit në të gjitha në rrugën e Ehlus Sunetit ... "
5. Imam Ahmed bin Hanbeli rrahimullah [22] (. Jeta th 164-241 H), ai thotë në Muqaddimah librin e tij, Si-Sunneti: "Kjo është shkolla e Ehli-ul-Ilmi, esh-haabul atsar dhe Ehlus Sunetit, ata janë të njohur si ndjekës të Sunetit salallahu alejhi ue selem dhe shokët e tij, që nga koha e Shokëve të Allahut anhum deri në kohën e tashme ... "
6. Imam Ibn Xheriri Tabari rrahimullah (. V. 310 H) ka thënë: "... Sa për të drejtën e fjalëve në besimin se besimtarëve do ta shohin Perëndinë në Ditën e Gjykimit, atëherë ajo është feja jonë me fenë, dhe ne e dimë se Ehlus Suneh uel Xhematit argumenton se banorët e qiellit do të shohin Perëndinë në përputhje me tregimin autentik e lem selam e Shaallallahu alejhi selam ". [23]
7. Imam Ebu Xhafer Ahmed ibn Muhammed eth-Thahawi rrahimullah (jeta th. 239-321 H). Ai thotë në 'aqidahnya famshme e Muqaddimah librin (el-' Aqiidatuth Thahaawiyyah): "... Kjo eshte shpjegimi i akides së Ehli Sunetit uel Xhematit".
Me penukilan, atëherë është e qartë për ne se Suneti Ehlus lafazh dihet tashmë në mesin e Salafëve (gjeneratat e para të këtij umeti) dhe dijetarëve më pas. Termi Ehlus Sunneti është një term absolut në krahasim me fjalën Ehlul bidatit. Dijetarët e Ehli Sunetit shpjegim me shkrim të akides së Ehli Sunetit Umetit për të kuptuar në lidhje me "akideja është e saktë dhe për të dalluar ndërmjet tyre dhe bidatit të Ehlul. Siç është bërë nga Imam Ahmed bin Hanbel, Imam el-Barbahari, Imam eth-Thahawi dhe të tjerët.
Dhe gjithashtu si një përgënjeshtrim ndaj atyre që argumentojnë se termi Ehlus Suneh ishte përdorur më parë nga Asha'ira grup, por Asha'ira lindin në shekullin e 3 dhe të 4-Hijriyyah. [24]
Në thelb, Asha'ira nuk mund t'i atribuohet Sunetit Ehlus, sepse disa dallime themelore në parime, në mesin e tyre:
A. Asha'ira menta' klasës atribute Wil të Zotit të Plotfuqishëm, ndërsa Ehlus Suneh përcakton atributet e Perëndisë si të përcaktuara nga Allahu dhe i dërguari i Tij, të tilla si istiwa 'natyrës, fytyra, dora, Al-Qur-an Kalamullah , dhe të tjerët.
2. Asha'ira grup busied veten me shkencën e kelamit, ndërsa dijetarët e Ehlus Sunetit në vend kritikojnë shkencën e kelamit, si shpjegimi i Imam Shafi'i rahimahullah denoncojë shkencën si kelamit.
3. Grupe Asha'ira refuzon lajmin autentike në lidhje me atributet e Zotit, ata e refuzojnë atë me arsye dhe kijasi (analogji) atyre. [25]
[Kopjuar nga libri Sherh akides Ehlus Suneh uel Xhematit, autor i Xhazid ibn Abdul Kadir, e Jawas Reader Botuesit Imam esh-Shafi'i, PO Box 7803/JACC Xhakartë 13340A, i treti Shtypi 1427H/Juni 2006M]_______Informatë plotësonjëse[1]. Arabe Lisaanul së (VI/399).[2]. Akideja Buhuuts fii s Gallery Ahlis Suneti (f. 16).[3]. Uluum Jaami'ul s Gallery uel Hikam (f. 495) nga Ibn Rexheb, të tahqiq dhe ta'liq Tarik ibn Muhammed ibn Awadhullah, të CET. Ibn al-Daar Jauzy II-të. 1420 H.[4]. Aqiidah Mujmal Ushuul Ahlis Suneh uel xhemati fil-së.[5]. Aqiidah Syarhul el-Waasithiyyah (f. 61) by Hirras Khalil.[6]. Ai është një shoqërues i sallallahu alejhi selam selam lem, emri i tij plot "Abdullah bin Mes'ud ibn el-Habib bin Ghafil Hadzali, Abdirrahman Ebu, shefi e fisit Benu Zahra. Ai u konvertua në Islam në ditët e para të Islamit në Mekë, kur Seid bin Zejd dhe gruaja e tij, Fatima el-Hatab bintu-Islam. Ai i bëri dy emigruar, duke u lut në dy kibles, mori pjesë në betejën e Bedrit dhe luftërave të tjera. Ai i përkiste në 'alim i Al-Kur'an dhe interpretimin e saj si është pranuar nga sallallahu alejhi wa selam lem. Ai u dërgua nga 'Umer ibn el-Hatab ra Allahut në Kufa për të mësuar muslimanët dhe të dërguar nga anhu Uthman Allahut në Medine. Ai vdiq në vitin 32 e Allahut anhu H. Shiko el-Ishaabah simbolit II/368 nr. 4954).[7]. Uel al-Baa'its s Gallery Alaa Inkaaril Bida s Gallery Hawaadits atë. 91-92, tahqiq famshëm Sheikh Selman bin Hasan dhe Ushuulil I'tiqaad Sharh al-Lalika-i (nr. 160).[8]. HR. Al-Buhariu (nr. 3641) dhe Muslimi (nr. 1037 (174)), e Muavija Allahu anhu.[9]. HR. Muslimi (nr. 145) nga Ebu Hurejra banuesit e Allahut anhu.[10]. HR. Ahmedi (II/177, 222), Ibn Wadhdhah nr. 168. Ky hadith është klasifikuar si sahih nga Shejkh Ahmed Shakir në Musnedin e tahqiq Imam Ahmedi (VI/207 nr. 6650).Shih gjithashtu Bashaa IRU Dzawi nervore bi-Sharh Marwiyyati Manhajas Selefëve. 125.[11]. HR. Ebu Xhafer eth-Thahawi në Sherh Musykilil Aatsaar simbolit II/170 nr. 689), el-i-Lalika Ushuul I'tiqaad Ahlis në Sherh Sunetit (nr. 173) nga Miqtë e Allahut anhu Xhabir bin 'Abdilah. Ky hadith sahih li ghairihi sepse ka disa syawahidnya. Shiko Sherh Musykilil Aatsaar simbolit II/170-171) dhe esh-Shahiihah Silsilatul Ahaadiits (nr. 1273).[12]. HR. At-Tirmidhi (nr. 2630), ai tha: "Ky hadith është hasen sahih." Nga auf anhu e bin Amr 'miqtë Allahut.[13]. Sunan et-Tirmidhiu: Kitaabul nuk Fitan. 2229. Shiko Silsilatul Ahaadiits Shahiihah veprat e Imam el-Muhamed rrahimullah al-Albany Nashiruddin simbolit I/539 nr. 270) dhe Ehlul-Ta Hadiits Humuth ifah punën Manshuurah të Sheikh el-Dr. Hadi ibn Rebi 'el-Madkhali.[14]. T Shih biografinë e tij kthehet në fusnotën nr. 14.[15]. Shiko A'laamin Nubalaa Siyar '(X/60).[16]. Nihal wan Al-fil Fishal Milal ëal Ahwaa së (II/271), Daarul Jiil, Bejrut.[17]. Ai ishte një mik i fisnik dhe përfshin opsionin e Allahut anhu.Emri i tij i plotë ishte Ibn Abas Abdullah bin 'Abd el-Mutalibit al-Qurasyi Hasyimi, bir i ungji i Profetit salallahu' s 'lem selam selam, komentator Al-Kur'an dhe udhëheqësve muslimanë në fushën e interpretimit. Ai iu dha titulli i klerit dhe oqeanit shkencat, për shkak të njohurive të gjerë në fushën e tefsirit, të gjuhës arabe dhe poezi.Ai ishte thirrur nga Rashidun Kalifatin-ur të konsultohen dhe të konsiderohet në raste të ndryshme. Ai kishte qenë guvernator i Allahut anhu në kohën e 'Uthman anhu Allahut H 35 vjet, u bashkuan së bashku për të luftuar e Kharijites Aliu, hujjahnya inteligjente dhe të fuqishme. Duke qenë 'Amir në Basra, atëherë jetonte në Taifit deri në vdekjen e tij 68 vjet H. Ai u lind tri vjet para Hixhretit. Shiko el-Ishaabah simbolit II/330, nr. 4781).[18]. Shiko Tafsiir Ibni Katsiir simbolit I/419, cet. Darus Salam), i Sherh Suneh uel Ushuul I'tiqaad Ahlis Xhemat simbolit I/79 nr. 74).[19]. Sherh Suneh uel Ushuul I'tiqaad Ahlis Xhemat (I/71 nr. 49 dhe 50).[20]. Ai është Fudhail bin 'bin Mesudi Iyadh rrahimullah et-Temimi, një asket i njohur, ardhur nga Khurasanit dhe u vendosën në Mekë, tsiqah, të Wara së,' alim, historia e marrë nga el-Buhari dhe Muslimi. Shiko Taqriibut Tahdziib simbolit II/15, nr. 5448), i Tahdziibut Tahdziib simbolit VII/264, nr. 540) dhe Nu-balaa A'laamin Siyar '(VIII/421).[21]. Një Verifikimi dhe Sheikh el-Albani rrahimullah takhrij[22]. Ai ishte një prift rrahimullah shquar në inteligjencë, fisnikëria, priftëri, kewara'an, asketizmi, recitimi, dhe fakihu devotshëm.Abdilah të plotë emrin e tij Ebu bin Ahmed bin Hilal bin Hanbel esh-Syaibani Asad, i lindur në vitin 164 H. Një i madh Muhaddits Ehlus Suneh. Në kohën e Al-Ma'mun, ai u detyrua të thuhet se Al-Qur-një është një krijesë, kështu që ai u rrah dhe u burgos, por ai refuzoi të thënë. Ai ende thotë se el-Kur'ani-është një Kalamullah, nuk krijohet.Ai vdiq në Bagdad. Ai shkroi disa libra dhe më i famshëm është el-Musned fil Hadiits (Musned Imam Ahmed). Shiko A'laamin Nubalaa Siyar '(XI/177 nr. 78).[23]. Shih librin Shariihus Sunetin nga Imam eth-Thabary rrahimullah.[24]. Shih librin Wasathiyyah Ahlis Sunetin nga Dr bainal Firaq.BAA BAA Karim Muhamed Abdullah Muhamed '(f. 41-44).[25]. Shih diskutimin e dallimeve kryesore në mes të Sunetit Ehlus me librin e Menhexhin Ahlis Asha'ira Sunetit uel xhemati selam fii Manhajil Ta'aalaa Asyaa'irah Tamhiidillaahi nga Khalid bin 'Abd el-Nur Lathif Muhamed bin në 2 vëllime, të CET. I / Maktabah al-Ghuraba "al-Atsariyyah, th. 1416 H.
Burimi: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment